[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.257 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En dat die penalty's gaan komen voor PSV dat weet iedereen.
Dat hij er maar veel van mag missen. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:41

St@m

@ Your Service

Ramzzz schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:49:
[...]

Ik vond die pingel niets, en ik was wel lij dat er gewonnen werd, maar had er geen enkel vertrouwen in dat dat nog ging gebeuren.

Je ziet volgens mij Locadia de bal verkeerd raken, en dan de keeper min of meer als excuus gebruiken.

Ik vind het altijd een soort 'karma' dat de penalty er vervolgens niet in gaat.
Ok.. ik zie een keeper die de man speelt en niet de bal. Gewoon een overtreding. Ik snap eigenlijk niet dat dit penaltymoment überhaupt discussie moet opleveren :P Schoolvoorbeeld penalty
OPSLAGHOND schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Dat hij er maar veel van mag missen. :)
Ja, met al die druk die PSV ontwikkelt op het strafschopgebied van de tegenstander is er vanzelf een speler die aan de noodrem trekt.. maar jou kennende is dat niet wat je bedoelt :')

Nou, ik ga er lekker voor zitten, ik hoop op winst Vitesse, Ado, PEC en Heracles.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 01-02-2015 12:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
<knip> troll

[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

niet op reageren

[ Voor 102% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2015 20:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

OPSLAGHOND schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Ik help je hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:41
Oi oi oi, Den Haag prutst flink aan zeg. Ze maken het Feyenoord wel erg makkelijk!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
<knip> Nergens voor nodig, houd eens op met trollen.

[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Voldoende druk op Ajax, alle clubs er om heen winnen. Ben aan de ene kant blij dat ik een verjaardag heb en het niet kan zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Precies, belachelijk. Het is ook zo duidelijk zelfs voor jou dat je het hier nog een keer moet neerzetten. :z
Echt heel mooi, die twee voetjes strak naast elkaar voordat hij zich laat vallen.

[...]

Waar heb ik het over scheidsrechters in de quote? }:O

[...]

Helpen? Ik hoop juist het tegenovergestelde als dat niet al duidelijk was voor je.
<knip> nergens voor nodig

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Precies, belachelijk. Het is ook zo duidelijk zelfs voor jou dat je het hier nog een keer moet neerzetten. :z
Echt heel mooi, die twee voetjes strak naast elkaar voordat hij zich laat vallen.
haha, strak langs elkaar?

Lamprou komt met risico uit, hij pakt de bal niet en haalt de speler onderuit. Ik weet niet hoe jij loopt maar het is niet alsof Locadia de keeper opzoekt, hij poogt er nog enigszins weg te gaan maar de enige manier om de keeper te ontwijken is springen (wat onmogelijk is op het laatste moment) en dan is de bal over de achterlijn omdat hij hem nog moet toucheren wil hij controle over de bal houden.

Maar goed, als dit al geen strafschop meer is dan kan je de hele strafschopregel gaan afschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Helpen? Ik hoop juist het tegenovergestelde als dat niet al duidelijk was voor je.
Goh, nee, was me niet duidelijk.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

100% strafschop natuurlijk voor PSV :? Geen discussie waard.

Hopelijk speelt Feyenoord de wedstrijd van eens rustig uit.

EDIT: En nee hoor :X

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 01-02-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:29:
100% strafschop natuurlijk voor PSV :? Geen discussie waard.

Hopelijk speelt Feyenoord de wedstrijd van eens rustig uit.
Ik wil net typen dat dat wel moet lukken.. en verdikke.. uit het niets 2-1.. ik vind het niet erg, wedstrijd was dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Napo schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:05:
[...]haha, strak langs elkaar?
Enkel met zaklopen staan de voeten zo dicht bij elkaar normaal gesproken;
Duikelen4dummies
Depay Locadia staat niet eens bij de bal, de voeten wijzen zelfs naar de keeper ipv richting de bal.
Duidelijk opgezochte penalty.

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-02-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:37:
[...]

[afbeelding]

Hey succes man! Wat jij wilt, het was een zwaar onterechte penalty. Denk dat de scheidsrechter was omgekocht. ;w
Depay staat niet eens bij de bal, de voeten wijzen zelfs naar de keeper ipv richting de bal.
Ah, Depay is dat.. kerel, ben je dronken? Ga nou maar weg voordat je jezelf echt onsterfelijk belachelijk maakt. is ook al te laat..

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 01-02-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

[afbeelding]
Bedankt dat je even laat zien dat het inderdaad een 100% strafschop was :)

Goed van de scheidsrechter dat hij geen strafschop plus rood gaf overigens, zijn er genoeg die dat wel zouden doen, was onterecht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Die scheidsrechter bij ADO - FEY is niet zo best aan het fluiten... Arbitrage zat er in de eerste helft ook al een paar keer naast met o.a. een corner en ingooi aan de verkeerde partij. Verder niet echt een boeiende wedstrijd, Feyenoord speelt slap.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Niet zo best aan het fluiten 8)7 Ronduit belabberd en inconsequent. Het enige consequente aan deze scheids is dat hij het elke week doet.

Gelukkig allemaal niet bepalend, en beide kanten op.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 01-02-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Depay staat niet eens bij de bal, de voeten wijzen zelfs naar de keeper ipv richting de bal.
Mag ik eens vragen hoe jij rent als jij een bocht naar links maakt. Zoals je duidelijk laat zien draait Locadia (niet Depay, waarom je hem erbij haalt is mij een raadsel) naar links (eigenlijk rechts maar het is gespiegeld dus w/e/). Doordat je naar links draait hoeft je rechter been minder ver omhoog.

Daarnaast wijst de linkervoet wel naar de bal in de eerste afbeelding en daarna inderdaad niet meer. Maar hoe zou dat komen? Zou dat te maken hebben met het contact dat de keeper maakt?

Wist je trouwens dat je met korte stapjes waarbij de voeten relatief dicht bij elkaar blijven je beter kan manoeuvreren? Je scherper kan draaien? Nu wil ik Locadia niet vergelijken met Messi maar kijk eens naar een aantal dribbels van hem. Wellicht doet Messi ook vaak aan zaklopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Wat een beïnvloedbare scheids. Dat is al de tweede keer dat ie geel geeft nadat iemand erover reclameert. Blijf gewoon bij je beslissing! Die geloofwaardigheid zakt zo naar een dieptepunt, en het was al aardig onder 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De aanvallende kwaliteiten van Feyenoord beginnen echt echt zorgwekkend te worden. De eerste seizoenshelft konden ze af en toe nog een beetje verrassen. Nu iedereen de speelstijl en spelers een beetje kent, worden ze makkelijk verdedigd. Met de week word het minder en minder dreigend voorin.

EDIT: Dit kan toch niet 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 01-02-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat een kans voor Boetius :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hoe krijg je deze er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verdediger zat er goed bij, maar had er wel in gemoeten zou ik zo zeggen... zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er gaat een hardnekkig gerucht dat Başaçıkoğlu bij Heerenveen wel een keer een bal goed geraakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:19:
Er gaat een hardnekkig gerucht dat Başaçıkoğlu bij Heerenveen wel een keer een bal goed geraakt heeft.
Leugens! Als dat waar zou zijn, dan zijn daar vast wel beelden van.! :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:42
PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:19:
nog een paar uren. Zal Martin v geel nog shoppen denk je?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shoppen is te laat. EL haal je wel, en verder is er niet veel meer tegen winnen. Too little, too late.

Edit : Als Ajax zijn broekjes moet aanpassen, waarom dan niet gewoon spelen in uittenue :?

Blinde vink maakt zijn naam ook weer waar. Of het express is of niet, fluiten moet je.

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 01-02-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Ps3gamer91 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:25:
[...]
nog een paar uren. Zal Martin v geel nog shoppen denk je?
Tot maandagavond toch dacht ik? ;)
Of vanavond al de deadline..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:30:
Shoppen is te laat. EL haal je wel, en verder is er niet veel meer tegen winnen. Too little, too late.

Edit : Als Ajax zijn broekjes moet aanpassen, waarom dan niet gewoon spelen in uittenue :?

Blinde vink maakt zijn naam ook weer waar. Of het express is of niet, fluiten moet je.
Nou.. ben je er zo zeker van dat Feyenoord 3e wordt? Of de play-offs wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:34:
[...]

Nou.. ben je er zo zeker van dat Feyenoord 3e wordt? Of de play-offs wint?
Ik denk dat Feyenoord 3de word, maar was inderdaad wel vergeten dat we weer een plekje moesten inleveren Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:42
dutchgio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:33:
[...]

Tot maandagavond toch dacht ik? ;)
Of vanavond al de deadline..?
Volgens mij inderdaad tot maandagavond!

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hopelijk laat De Boer Sinkgraven volgende wedstrijd al spelen ipv Andersen, wat een zwakke slappe naieve speler blijft dat toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:59:
Hopelijk laat De Boer Sinkgraven volgende wedstrijd al spelen ipv Andersen, wat een zwakke slappe naieve speler blijft dat toch
Twee weken geleden zat ik recht achter de goal waar Ajax de eerste 15 minuten zeer aanvallend speelde tegen Groningen en toen deed Andersen echt magische dingen, fantastische bewegingen. Hij vervolgt dat helaas altijd met een zwak balletje terug of de bal wordt afgepakt omdat Ajax eerst 10x wil overtikken voordat er een keer geschoten wordt. Zo begon Eriksen volgens mij ook en dat kwam uiteindelijk wel goed gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Als je van der Hoorn zo ziet spelen snap je dat Heitinga niet nodig is :')

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wtf is er met Ajax gebeurt sinds de winterstop? Lijkt wel of de B1 is opgesteld. Hun enige redding is dat de tegenstanders tot nu toe slordig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Totaal geen inzet, geen wil om aan te vallen , geen wil om een duel te winnen, janken als ze een miniscuul klein zetje krijgen. En als je de bal dan een keer hebt op de helft van vitesse weten ze niet hoe snel ie terug naar de keeper moet. Herhaling van vorige week alleen nu een slechtere tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21-09 21:21
Ervoor was het excuus 'Klaassen was er niet bij', maar ja...nu is het nog steeds droevig.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:12:
Wtf is er met Ajax gebeurt sinds de winterstop? Lijkt wel of de B1 is opgesteld. Hun enige redding is dat de tegenstanders tot nu toe slordig zijn.
Vlak na de winterstop (en voor de eerste wedstrijd) waren er al geluiden te horen dat spelers gewoon bekaf waren van het vele trainen tijden de stop. Ik ben bang dat spelers gewoon oververmoeid zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
Zonder Serero spelen ze bijkans nog slechter dan vorige week. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nu heb je 9 veldspelers die niet lijken te willen tov 10 vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat is dat toch met blessuretijd. Spel heeft 2* lang stil gelegen, en dan krijg je 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat een anti voetbal van ajax zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dadona schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:15:
Ervoor was het excuus 'Klaassen was er niet bij', maar ja...nu is het nog steeds droevig.
'Serero is er niet bij' :D
Zo wordt je in ieder geval geen kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het is gewoon onmachtig. Er staan 11 kereltjes van 60 kilo op het veld die de instructie krijgen om eerst 100x over te spelen voordat er op goal geschoten mag worden. Aangezien ze dat niet redden komen er duels die ze qua fysiek nooit winnen. Verder zijn ze totaal niet wakker. Vd Hoorn laat net ook weer zijn man compleet lopen en Moisander is al het hele seizoen niet scherp. Aanvallend moet het allemaal te moeilijk. Ik begrijp er gewoon echt niks van waarom Ajax niet een keer op goal schiet na 2x overspelen.

De tactiek van de Boer is een prima tactiek als je Barcelona bent en top spelers hebt. Maar bij Ajax staan er talenten en 2e rangs huurspelers in het veld. Subtoppers winnen continu de duels van deze talenten en niemand staat een keer op om een vuist te maken. Het is gewoon om te janken zo slecht is deze selectie. Nu halen ze Sinkgraven, die wederom precies in het profiel van Ajax past, maar niet biedt wat Ajax nog heeft. Een speler als Guardado bijvoorbeeld.

PSV wordt kampioen en dat is, gezien het transferbeleid van Ajax, compleet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ajax zal wel lucky weg komen met 0-1 omdat Vitesse de laatste tijd wel goed speelt, maar vergeet te scoren.

PEC daarentegen is lekker bezig in de galgenwaard. 0-1 doordat Van Hintum een goed schot richting de keeper van Utrecht stuurt, die hem niet klemvast heeft zodat Lam binnen kan tikken. Ryan Thomas had vervolgens een uitgelezen counterkans op 0-2, maar nu stond de keeper van utreg wel goed. Jammer dat Thomas hem niet over de keeper wist te stiften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij Roda spuugt een speler op de scheidsrechter. Heel nieuwsgierig naar zijn straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
PWM schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:33:
Bij Roda spuugt een speler op de scheidsrechter. Heel nieuwsgierig naar zijn straf.
Ik ben heel benieuwd naar de maatregelen die Roda zelf neemt. Dit moet je als club toch sowieso niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
schwarzenegger schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:37:
[...]

Ik ben heel benieuwd naar de maatregelen die Roda zelf neemt. Dit moet je als club toch sowieso niet accepteren.
Een boete en verder is het klaar want je moet je beste ploeg opstellen aldus FC Utrecht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
Tweaking Art schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Een boete en verder is het klaar want je moet je beste ploeg opstellen aldus FC Utrecht. :D
Belachelijk dat Badr Kali gewoon mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
HamburgerHenk schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:42:
[...]

Belachelijk dat Badr Kali gewoon mag spelen.
Daar vind ik het wel terecht dat het publiek hem uitfluit.

Ik vind het echt belachelijk van Utrecht dat ze zo'n actie tolereren i.v.m. het resultaat wat ze beogen.
Maar conform tussenstand zeg ik... god straft direct :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:23:
Het is gewoon onmachtig. Er staan 11 kereltjes van 60 kilo op het veld die de instructie krijgen om eerst 100x over te spelen voordat er op goal geschoten mag worden. Aangezien ze dat niet redden komen er duels die ze qua fysiek nooit winnen. Verder zijn ze totaal niet wakker. Vd Hoorn laat net ook weer zijn man compleet lopen en Moisander is al het hele seizoen niet scherp. Aanvallend moet het allemaal te moeilijk. Ik begrijp er gewoon echt niks van waarom Ajax niet een keer op goal schiet na 2x overspelen.

De tactiek van de Boer is een prima tactiek als je Barcelona bent en top spelers hebt. Maar bij Ajax staan er talenten en 2e rangs huurspelers in het veld. Subtoppers winnen continu de duels van deze talenten en niemand staat een keer op om een vuist te maken. Het is gewoon om te janken zo slecht is deze selectie. Nu halen ze Sinkgraven, die wederom precies in het profiel van Ajax past, maar niet biedt wat Ajax nog heeft. Een speler als Guardado bijvoorbeeld.

PSV wordt kampioen en dat is, gezien het transferbeleid van Ajax, compleet terecht.
Aan een Guardado hebben ze ook geen zak, ze hebben een type De Jong / Barton nodig. Oftewel, een varken die de boel opjut en de duels niet vreest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Whahaha Milik.. Ga met je schoen gooien joh

Overigens heeft Vitesse goed naar Feyenoord gekeken, want die gaan ook in geen 100 jaar scoren tegen Ajax

[ Voor 55% gewijzigd door St@m op 01-02-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:46:
[...]

Aan een Guardado hebben ze ook geen zak, ze hebben een type De Jong / Barton nodig. Oftewel, een varken die de boel opjut en de duels niet vreest.
Van Bommeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
St@m schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:47:
Ik denk dat De Boer zich deze week (midweekse speelronde) zelf opstelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Te kansloos middenvel, veel te zwak. Zal de Boer die Idiote IJslander er zo nog inzetten? Of dat enig verschil maakt :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Moet iemand Frank de Boer niet laten weten dat hij nog mag wisselen of wil hij met dit zooitje blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

St@m schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:47:

Overigens heeft Vitesse goed naar Feyenoord gekeken, want die gaan ook in geen 100 jaar scoren tegen Ajax
Een Arda Turan copycat :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Ze verdedigen wel goed hoor bij Ajax. Mag ook gezegd worden. 8)7

Ik zit naar Engels commentaar te luisteren, die snappen er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:50:
Te kansloos middenvel, veel te zwak. Zal de Boer die Idiote IJslander er zo nog inzetten? Of dat enig verschil maakt :/
Die is geblesseerd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
De Boer: Ricardo nemen!
De Boer: Lasse lopen!
*Schone loopt*
Van Rhijn schiet...huizehoog over...

Schone: potverdorie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En PEC op 2-0, druk op Feyenoord blijft.. Dat had ik 2 jaar geleden nooit durven dromen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Tweaking Art schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:07:
De Boer: Ricardo nemen!
De Boer: Lasse lopen!
*Schone loopt*
Van Rhijn schiet...huizehoog over...

Schone: potverdorie! :+
Ja als ze hierop trainen dan snap ik wel dat de hele selectie oververmoeid is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Michielgb schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Ja als ze hierop trainen dan snap ik wel dat de hele selectie oververmoeid is. :+
Elke keer rennen bij een vrije trap van V Rijn om de bal op te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
dutchgio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:10:
[...]

Elke keer rennen bij een vrije trap van V Rijn om de bal op te halen :+
Je was me voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
de meer dan verdiende voorsprong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wat een mooie goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoppaaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En terechte voorsprong. Ajax nam de moeite niet eens vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
Mooi gedaan, maar wat doen Moisander...
Lekker statisch die verdediging van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:53
ephymerous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:50:
Verheug je daar maar niet op, die is geblesseerd ;) Slechte wedstrijd weer van de kant van Ajax, gelukkig maakt Vitesse deze keer de kansen (nog) niet af*. Ben blij dat ik alleen af en toe op twitter kijk en mijn tijd niet verdoe met daadwerkelijk beeld van de wedstrijd :X Lang geleden dat ik gewoon Ajax niet zocht te kijken omdat ik van te voren al wist dat het toch niet om over naar huis te schrijven is. Slappe hap selectie.

* en terwijl ik dit type is daar de terechte voorsprong voor Vitesse. PSV alvast gefeliciteerd met die schaal, concurrentie hebben jullie na de winter niet meer. Feyenoord, hup, die tweede plaats kan je ons nog wel afpakken, wellicht dat ze dan wakker worden in Amsterdam.

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 01-02-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Dat is een mooie goal, nuttig tikje en een mooie volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Weggeven door Moisander en Hoorn. De beste selectie in jaren, vooral niemand er bij halen :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21-09 21:21
En nu opeens wakker worden zeker... }:|

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De wedstrijd komt nu eindelijk een beetje los :p

Ajax zet een keer aan en op de paal. Misschien volgende keer wat eerder doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Fleximex schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:16:
De wedstrijd komt nu eindelijk een beetje los :p

Ajax zet een keer aan en op de paal. Misschien volgende keer wat eerder doen?
Net als vorige week, toen beginnen ze ook pas in de laatste minuten te voetballen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Laat de Boer alsjeblieft naar Engeland gaan, Zimling wisselen in de 90e minuut.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zimling het breekijzer komt er nog in 8)7
Zet dan gewoon een jeugdspeler er in, of een lange gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Zimling voor Andersen, dat zal het verschil gaan maken zeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tot die Zimling er ineens 1 inschiet, dan heeft de Boer een gouden pik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar goed ook blijkt wel weer. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:14:
Mooi gedaan, maar wat doen Moisander...
Lekker statisch die verdediging van Ajax.
De zelfbenoemde beste verdediger van Ajax he... Dus die zal alsnog wel z'n contract gaan verlengen als ie doorkrijgt dat niemand hem wil hebben omdat ie niet kan verdedigen.

Het lijkt er heel erg op dat het De Boer allemaal geen zak meer interesseert wat er gebeurt omdat ie toch komende zomer weg wil. Iets anders kan ik er niet van maken als je wekelijks dezelfde wanprestaties accepteert/goedpraat en dan zelfs roept dat je zo'n geweldig team hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
trouwens wat heeft onze vriend De Boer voor jas aan in de studio bij Fox..... :X 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door schwarzenegger op 01-02-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Nou je kan wel van Vitesse verliezen maar de manier waarop is toch wel schrikken.

Ajax zit duidelijk in een overgangsfase, al die jonge gasten is leuk maar die moeten toch wel een paar jaar extra ervaring opdoen.

Tweede worden moet nog lukken maar zeker niet als ze zo doorgaan als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tweaking Art schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:26:
Nou je kan wel van Vitesse verliezen maar je manier waarop is toch wel schrikken.

Ajax zit duidelijk in een overgangsfase, al die jonge gasten is leuk maar die moeten toch wel een paar jaar extra ervaring opdoen.

Tweede worden moet nog lukken maar zeker niet als ze zo doorgaan als nu.
In de huidige vorm van Vitesse kan dat natuurlijk helemaal niet. Schandalige wanvertoning wederom. En de Boer zal wel weer vinden dat we het niet verdienden om te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Was het doelpunt van vitesse hands?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
toolkist schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:27:
[...]

In de huidige vorm van Vitesse kan dat natuurlijk helemaal niet. Schandalige wanvertoning wederom. En de Boer zal wel weer vinden dat we het niet verdienden om te verliezen
Nou ja, Ajax had ook geen goede reeks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Oei, dat was toch wel hands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
aicaramba schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:27:
Lijkt het wel op, maar goed het is wel een verdiend resultaat.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
aicaramba schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:27:
Past er wel bij ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En dan wacht donderdag alweer AZ.. volgende week GAE uit en de week erop alweer FC Twente. Ben benieuwd of FdB het snel op de rit krijgt. Anders is het over 2 weken echt wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wedstrijd niet gezien, maar ben blij (verrast) dat PSV 9 punten los staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
St@m schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:40:
En dan wacht donderdag alweer AZ.. volgende week GAE uit en de week erop alweer FC Twente. Ben benieuwd of FdB het snel op de rit krijgt. Anders is het over 2 weken echt wel klaar.
Als er vanavond niemand meer wordt gekocht dan is het gewoon klaar. In de zomer riep iedereen na het vertrek van Blind, Poulsen en de Jong dat het erg jong is. De Boer en Overmars lijken dat besef nog niet te hebben. Treurig.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toch jammer, dit resultaat. Het lijkt me uitgesloten dat Ajax nog een rol kan spelen in het kampioenschap en dat is voor de neutrale toeschouwer toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ephymerous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:00:
Als er vanavond niemand meer wordt gekocht dan is het gewoon klaar. In de zomer riep iedereen na het vertrek van Blind, Poulsen en de Jong dat het erg jong is. De Boer en Overmars lijken dat besef nog niet te hebben. Treurig.
Maar wie moeten ze dan kopen? Als ik het voetbal zo zag is het zeker zoveel een mentaliteitskwestie. Maar ik zag nou niet een specifieke plek waar het misging, net als vorige week was het lamlendigheid door het hele team heen. Daar gaat een enkele speler niets aan veranderen, het is de vraag of een nieuwe coach niet beter is die de spelers peper in de reet stopt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
gambieter schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:06:
[...]

Maar wie moeten ze dan kopen? Als ik het voetbal zo zag is het zeker zoveel een mentaliteitskwestie. Maar ik zag nou niet een specifieke plek waar het misging, net als vorige week was het lamlendigheid door het hele team heen. Daar gaat een enkele speler niets aan veranderen, het is de vraag of een nieuwe coach niet beter is die de spelers peper in de reet stopt.
Heitinga is schijnbaar afgewezen, zon Guardado had Ajax ook kunnen kopen. Er zijn genoeg spelers die wat toevoegen en dit elftal wat body geven.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
ephymerous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:00:
[...]

Ik wil ook wel een ervaren speler erbij hebben maar het moet wel een toegevoegde waarde hebben anders krijgen we er een tweede Zimling bij :+ , laat dan de jonkies het maar proberen.

Trouwens het is nu te laat om paniekaankopen te doen, maar goed het is de voetballerij, je weet het nooit. :+
ephymerous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:10:
[...]

Heitinga is schijnbaar afgewezen, zon Guardado had Ajax ook kunnen kopen. Er zijn genoeg spelers die wat toevoegen en dit elftal wat body geven.
En terecht, Heitinga is al lang over zijn top heen en een wisselspeler van Hertha zal Ajax zeker niet verbeteren.

[ Voor 23% gewijzigd door Tweaking Art op 01-02-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Ze hebben toch die Sinkgraven gekocht? Waar was die dan?

Op hun Facebook staat trouwens doodleuk een foto van de wedstrijd met "1 - 0 Auw.." Echt, alsof het niks is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
chim0 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:14:
Ze hebben toch die Sinkgraven gekocht? Waar was die dan?
Sinkgraven is ook niet iemand die het elftal op sleeptouw neemt. Jong, wisselvallig.. en zeker de afgelopen weken matig. Maar dat kan ook te maken hebben met de transfer die al een tijdje in de lucht hing. Hoe dan ook heeft hij wat vervelende maniertjes die hij af moet leren voordat hij bij Ajax van waarde kan zijn.
Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015