[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.259 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:35:
Damn...zei dinsdag tegen collega dat Zwolle, Twente. Excelsior en Groningen door zouden gaan. Had er geld op in moeten zetten 8)7
Moet je voor de gein eens kijken hoeveel geld je kunt winnen als je Feyenoord op winst zet in hun aanstaande wedstrijd tegen AS Roma in Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Rusland moet door de crisis besparen op het WK en de FIFA vind het allemaal goed.

http://www.nu.nl/sport/39...n-economische-crisis.html

Was het aan Nederland of Engeland toegewezen zouden we het WK al lang kwijt zijn geweest als 1 stadion 44.999 plekken had ipv de vereiste 45.000.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09
Ajax gaat in de laatste dagen van de transferperiode toch pogingen doen om de selectie nog te versterken. De slechte optredens tegen FC Groningen en Feyenoord hebben de ogen van de het technisch hart geopend, zo schrijft De Telegraaf.

Tijdens het trainingskamp in Qatar hoopte Frank de Boer de basis te leggen voor een goede tweede seizoenshelft, maar die valt vooralsnog op alle fronten tegen. Ajax stelde in twee wedstrijden teleur, verloor twee punten en bovendien haakten veel spelers geblesseerd af. De spoeling is zodoende dun en dus gaat Marc Overmars zijn best doen om nog extra kwaliteit naar Amsterdam te halen.

De transfermarkt is echter nog tot maandag open en dus is er haast geboden bij eventuele actie. De Telegraaf schrijft verder: 'Om van een rigoureuze koerswijziging te spreken, gaat te ver, omdat De Boer altijd een voorbehoud maakte. „We blijven zoeken naar buitenkansjes”, zei hij in december, hetgeen hij een maand later in Qatar herhaalde. „Maar de lat ligt hoog. We willen alleen spelers die ons echt beter maken. Anders doen we het liever met onze eigen jeugd.”'
Maar wie zou dat dan kunnen zijn, hopelijk geen gevalletje Zimling.. ik verwacht iets van Emanuelson/Maduro/Heitinga/Poulsen en evt Sinkgraven.

Of de eerste drie het niveau nog hebben geen idee, vast wel want zo hoog ligt de lat hier niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:33
Gynnad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:46:
[...]

Maar wie zou dat dan kunnen zijn, hopelijk geen gevalletje Zimling.. ik verwacht iets van Emanuelson/Maduro/Heitinga/Poulsen en evt Sinkgraven.

Of de eerste drie het niveau nog hebben geen idee, vast wel want zo hoog ligt de lat hier niet.
Moeten ze wel opschieten want de transfer window sluit bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
kimiferrari schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:54:
[...]

Moeten ze wel opschieten want de transfer window sluit bijna.
Heb je überhaupt zijn citaat gelezen? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Pure speculatie, maar een paar leuke kandidaten:
Urby Emanuelson (AS Roma)
Komt in Rome niet aan spelen toe en dat lijkt ook niet te gaan veranderen. Is volgens Italiaanse media dicht bij een overstap naar Atalanta Bergamo, maar waarom zou een terugkeer naar zijn oude Ajax niet kunnen werken? Nick Viergever én Nicolai Boilesen maken een allesbehalve goede indruk.
Lijkt mij persoonlijk een goede keuze, is niet van super niveau maar zeker wel van toegevoegde waarde voor het huidige Ajax, en nog jong genoeg om enkele jaren mee te gaan.
John Heitinga (Hertha BSC)
Vertrok afgelopen zomer naar Berlijn om eindelijk weer elke week te spelen. Niets bleek minder waar. Trainer Jos Luhukay zette hem vaak op de bank en vlak voor de winterstop zelfs op de tribune. Heitinga zelf heeft meermaals aangegeven graag ooit nog eens voor Ajax te spelen. Is hij de routine die Overmars zoekt?
Echt iemand waarmee we als supporters blij zouden zijn qua persoonlijkheid. Echter kwalitatief gezien komt hij ben ik bang flink te kort. Met alle respect, maar als je bij Hertha BSC al op de tribune zit..
Marco van Ginkel (AC Milan)
Eigendom van Chelsea, maar wekelijks bankzitter bij AC Milan. Om te zeggen dat het goed gaat met Van Ginkel: niet echt. Een terugkeer naar de Eredivisie heeft niet de voorkeur van de oud-Vitessenaar, weet VoetbalPrimeur. Maar als hem dat eindelijk weer eens speelminuten kan opleveren, waarom niet?
Zou een zeer goede keus zijn, echter alleen kwalitatief gezien. Qua ervaring en het forceren heb je weer niet zo veel aan hem. Daarbij komt dat je hem niet definitief kunt aantrekken omdat Chelsea dit nooit zou toestaan. Overigens veel geblesseerd en amper gespeeld het laatste half jaar.
Daley Sinkgraven (sc Heerenveen)
Natuurlijk niet de ervaring waar Overmars naar op zoek is, maar wél iemand die al tijden op het wensenlijstje van Ajax staat. De vraag is of hij veel verschil maakt met Lucas Andersen, die de laatste weken opzichtig op zoek is naar zijn vorm.
Leuke speler die ze zeker moeten gaan halen, echter gaat hij het verschil nu nog niet maken. Meer een aankoop voor komende zomer, zou er goed aan doen om het seizoen gewoon af te maken bij sc Heerenveen.
Eric Botteghin (FC Groningen)
Is volgens verschillende kenners een van de beste verdedigers van de Eredivisie. Zijn inspeelpass is ook niet verkeerd, maar Botteghin kan af en toe zijn kop verliezen. Het meedogenloze is echter absoluut iets wat Ajax momenteel mist in de defensie.
Leuke speler, maar eerlijk gezegd niet de speler waarvan ik zeg wou die gaat willen we erbij hebben..
Hedwiges Maduro (PAOK Saloniki)
De 29-jarige, in Almere geboren middenvelder flirtte al diverse malen met een Ajax-terugkeer. In Griekenland is hij in ieder geval niet op zijn plek. Dit seizoen speelde hij pas acht keer in de Griekse competitie. Heeft hij de klasse om Ajax naar een hoger niveau te tillen?
Qua leeftijd en ervaring waarschijnlijk een goede toegevoegde waarde, maar hoe zit het de kwaliteit en conditie?
Davy Pröpper (Vitesse)
Als aanvallende middenvelder was hij eerder al eens in beeld bij de Amsterdammers, toevallig ook in de winterse transferperiode. Bij Vitesse is hij dit seizoen niet zo belangrijk als gedacht. Wellicht is Pröpper toe aan een nieuwe omgeving. Het ligt niet voor de hand dat Vitesse mee wil werken aan een transfer naar Ajax. Eerder werd er al een stokje gestoken voor een Ajax-transfer van Van Ginkel.
Zie zelf eerlijk gezegd meer toekomst in Sinkgraven dan Propper. Maar voor beide geldt deze spelers gaan het verschil niet maken deze winter.
Diego Reyes (FC Porto)
Ajax kan in de verdediging wel wat meer opties gebruiken. Reyes is deze transferperiode vooral aan PSV en Anderlecht gelinkt, maar wellicht is de Mexicaan wel wat voor Ajax. Na recent gedraai van de Porto-directie is het is onduidelijk of de 22-jarige verdediger nog mag vertrekken.
Geen mening ken hem niet.

De laatste twee van de bron heb ik maar achterwegen gelaten omdat dat helemaal geen opties zijn. Al met al lijkt mij Emanuelson en Maduro de beste opties van dit rijtje, mits ze nog kwalitatief en conditioneel goed genoeg zijn en dus direct inzetbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
Van Ginkel is eenzelfde type als Klaassen en Sinkgraven is een lichte behendige technisch begaafde middenvelder waar Ajax er volgens mij ook al 10 van heeft rondlopen. Mij lijkt het dat Ajax moet zoeken naar een goede verdedigende middenvelder naast Serero en Klaassen. Ervaring, fysiek, doorzettingsvermogen en leiderschap ontbreken er op het middenveld bij Ajax. Ik ben nooit een fan van Maduro geweest maar wellicht dat hij op het niveau van Ajax die meerwaarde kan zijn. Heitinga is denk ik te oud en met Moisander staat er al een type met ervaring op zijn positie, mits fit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:35

kevin33

Welkom in Utopia.

Als ze een goede kopsterke verdediger willen halen dan zou ik kiezen voor Botteghin , maar het aanstaande vertrek van Moisander geeft de ruimte voor 2 verdedigers, dus Botteghin en Heitinga.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax krijgt hopelijk deze week nog wat geld van AZ, Utrecht en Heracles terug. Daarnaast, afhankelijk van de coulance van de KNVB, zal het gat van 6 punten met PSV aanzienlijk minder worden door teruggave van punten:
Nederland lijkt deze week in de ban van product recalls in de voetbalwereld. In plaats van de traditionele stukjes glas in potjes Olvarit of gemene huidirritaties door babysmeersels van Zwitsal, zijn het nu leveranciers in voetballand die producten terugroepen. Clubs proberen te redden wat er te redden valt en de schade en aansprakelijkheid zo klein mogelijk te houden.

Zo waarschuwde leverancier AZ eerder deze week 'dat verdediger Nick Viergever niet voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen'. De club raadt Ajax aan direct te stoppen met het gebruik van de verdediger en deze terug te sturen naar Alkmaar. De Alkmaarders stellen verder dat 'bij inlevering van het product de gemaakte kosten worden vergoed'.

Ook FC Utrecht roept met onmiddellijke ingang verdediger Mike van der Hoorn terug. De club stelt dat 'de voetballende kwaliteiten van de mandekker niet voldoen aan de eisen die bij topclubs gesteld worden. Door het in de basis opstellen kunnen schrikreacties bij publiek en medespelers ontstaan, met mogelijk gevaarlijke wedstrijdsituaties en tegendoelpunten tot gevolg'.

Algemeen directeur Wilco van Schaik stelt desgevraagd ‘dat verdedigers van het type-Van der Hoorn teruggebracht kunnen worden naar Stadion Galgenwaard en dat het volledige aankoopbedrag wordt geretourneerd’.

En vanmorgen nog maakte FSV Mainz 05 kenbaar dat ‘Niki Zimling in het elftal kan leiden tot irritatie, jeuk en een verhoogde hartslag op de tribune. Balcontacten van Zimling leiden mogelijk zelfs tot hartkloppingen bij toeschouwers’. De Duitse club adviseert het product Zimling niet langer te gebruiken en het voldoende gefrankeerd af te leveren bij het dichtstbijzijnde TNT-servicepunt voor terugzending, waarna het volledige aankoopbedrag wordt vergoed

Rond het middaguur meldde Heracles Almelo zich via een persbericht. De Heraclieden 'waarschuwen voor het gebruik van Lerin Duarte' en roepen op dit product direct in te leveren.

“Het gebruik van een Duarte kan leiden tot gevoelens van ongeloof en een afname in de verkoop van seizoenkaarten,” volgens algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. Hoogma stelt in het persbericht dat een gedupeerde club 'bij het afleveren van Duarte aan de stadionpoorten van het Polman Stadion, desgewenst een ander product uit de eerste selectie mag uitkiezen'

Vooral Ajax lijkt flink gedupeerd en de kritiek van supporters zwelt aan. Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de Amsterdammers: “Wij krijgen wel kritiek op ons aankoopbeleid, maar de afgenomen voetballers voldoen simpelweg niet aan de gestelde eisen. Ik ben blij met de terughaalacties, maar vind deze wel rijkelijk laat.”

“Het had natuurlijk nooit tot de winterstop mogen duren. Er hebben wat clubs zitten slapen. Dit zijn ernstige fouten en wij bestuderen onze juridische mogelijkheden en laten tevens uitzoeken hoeveel puntverlies deze kwalitatief beperkte spelers ons inmiddels hebben opgeleverd. Vervolgens verwacht ik dat de KNVB dit puntverlies alsnog verwerkt in de stand.”

Een woordvoerder van de KNVB laat desgevraagd weten 'eerst met Ajax te willen praten, alvorens te reageren op de ontstane commotie'.
:P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Gynnad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:25:
Al met al lijkt mij Emanuelson en Maduro de beste opties van dit rijtje, mits ze nog kwalitatief en conditioneel goed genoeg zijn en dus direct inzetbaar zijn.
Emanuelson vertrekt naar Atalanta. Dus dat is ook geen optie meer.

Bron: FOX Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Bron: Voetbalprimeur.

En weer wordt er in het buitenland een aanvaller gelinkt aan Ajax. Ditmaal gaat het om Jonathan Kodjia, die onder contract staat bij het Franse Angers. Daar is de spits dit seizoen flink op dreef.

De 25-jarige Kodjia maakte dit seizoen al liefst dertien goals voor Angers, waarmee hij topscorer van de Franse Ligue 2 is. Zijn contract bij de nummer zes loopt door tot de zomer van 2017, maar dat zou clubs er niet van weerhouden eens een poging te wagen.

Volgens l'Equipe is Nantes op dit moment het meest concreet, maar vanwege een transferverbod zou een overgang naar die club op z'n vroegst komende zomer kunnen plaatsvinden. Stade Rennes, Lille en Montpellier volgen de ontwikkelingen eveneens op de voet, maar de krant schrijft dat een transfer naar het buitenland ook niet uitgesloten kan worden.

Ajax zou dus één van de buitenlandse clubs met belangstelling zijn, daarnaast worden Reading, West Bromwich Albion en Olympiakos genoemd. Kodjia speelde vorig seizoen nog voor Caens, waar hij in 27 wedstrijden (zestien basisplaatsen) tot vijf goals kwam.

Dat zou nu zo'n onlogische aankoop zijn, weer een aanvaller, we hebben er 3, waarvan 2 grote talenten.
Aanvallers moeten bij voorkeur uit eigen jeugd komen. Ajax heeft behoefte aan een bikkel op het middelveld, type Poulson, en een goede centrale verdediger.

[ Voor 10% gewijzigd door kevin33 op 30-01-2015 14:31 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Tegen Vitesse missen ze nu waarschijnlijk ook Serero, naast Veltman en Sigi.
En Riedewald en Klaassen is nog afwachten, die trainden al wel volledig mee.

De verwachting is wel dat Sigi nu een keer weggaat, die is klaar voor een volgende stap. Milik staat dan in de basis, Zivkovic ook maar nog bij Jong Ajax. Dan heb je nog een extra spits nodig voor op de bank.

Dan zou het wel een goede aankoop kunnen zijn, ervanuitgaand dat het een spits is en geen buitenspeler, daar lopen er inderdaad genoeg van. Fischer komt ook nog een keer terug.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 30-01-2015 14:52 . Reden: ninja edit ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zivkovic speelt bij Jong Ajax, niet in de A1. Rare overstap zou dat zijn, van het eerste van FCG naar de A1 van Ajax. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Zivkovic moet een kans krijgen, zet hem in de basis in plaats van Sigi, veel slechter dat Sigi wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
kevin33 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:52:
Zivkovic moet een kans krijgen, zet hem in de basis in plaats van Sigi, veel slechter dat Sigi wordt het niet.
Behalve dat Milik dan in de basis staat, maar goed. Ricardo zal zondag wel op de bank zitten en invallen in de +/- 70e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Gynnad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Behalve dat Milik dan in de basis staat, maar goed. Ricardo zal zondag wel op de bank zitten en invallen in de +/- 70e minuut.
Volgens mij heeft Sigi dit seizoen meer wedstrijden gespeeld dan Milik.
Milik heeft dus meer gespeeld, goed dan Zikovic op de bank ipv van Sigi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
Sinkgraven naar Ajax lijkt het :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lijkt het?

http://www.nu.nl/sport/39...irect-van-heerenveen.html

Nu nog een goede verdediger erbij.

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-01-2015 22:14 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
Zolang het niet officieel op Ajax.nl staat geloof ik nog niks. Bij VI zitten ze er ook wel eens langs, maar laten we nu eens hopen van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

Zal eerst een half jaar met het tweede mee moeten doen zeker ;)

Zonder dollen, Sinkgraven is erg getalenteerd maar ik vraag me wel serieus af of deze jongen de directe versterking is die ze nodig hebben. 6 miljoen is trouwens ook wel een hoop geld voor iemand die pas net komt kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 30-01-2015 22:17 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
CR1691 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:16:

Zonder dollen, Sinkgraven is erg getalenteerd maar ik vraag me wel serieus af of deze jongen de directe versterking is die ze nodig hebben. 6 miljoen is trouwens ook wel een hoop geld voor iemand die pas net komt kijken.
Ik vraag het me ook af, eerst las ik iets over een ervaren middenvelder die moest komen, waarna ze nu met een 19-jarige aan komen. Dat is dus duidelijk niet die ervaren speler. Ben ook benieuwd voor welke positie hij komt. Het is volgens mij ook een verdedigende middenvelder.

Ach, het is voorlopig beter dan Andersen, dat vlieggewicht is leuk tegen de kleintjes, maar zodra er een keer iemand komt die hem een beuk durft te geven zie je 'm de hele wedstrijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
Nog niet officieel, dus vandaar het lijkt het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:20
CR1691 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:16:

Jong zeker, maar ga eens op die speler letten, die trekt de kar bij Heerenveen grotendeels. Het is altijd afwachten maar heb er vertrouwen in, riep al eerder dat ze die gast moesten halen, maar leek toch weer mis te gaan door buitenlandse interesse.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

HamburgerHenk schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Nog niet officieel, dus vandaar het lijkt het :p
Als ie het zelf ook zegt?
Sinkgraven zei vrijdag na het duel van Heerenveen met Dordrecht (0-0) blij te zijn met de overstap. "Nu moet ik het daar laten zien. Ik ga voor een plek op het middenveld."

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:12

Quad

Doof

Pfoe, en voor maar liefst 6 miljoen, typische last minute aankoop. Half jaartje gewacht en hij was voor de helft op te halen denk ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

martinusz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:21:
[...]

Jong zeker, maar ga eens op die speler letten, die trekt de kar bij Heerenveen grotendeels. Het is altijd afwachten maar heb er vertrouwen in, riep al eerder dat ze die gast moesten halen, maar leek toch weer mis te gaan door buitenlandse interesse.
Maar is ie echt beter dan bijv een Ayoub (als ik de goede Utrechter pak)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

martinusz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:21:
[...]

Heerenveen is van een heel ander kaliber dan Ajax, Feyenoord of PSV. Bij Heerenveen was hij de man, dat zal hij bij Ajax eerst af moeten dwingen.

Ik had gedacht dat Ajax het geld zou investeren in een meer ervaren verdedigende middenvelder en misschien ook nog een centrale verdediger. Deze aankoop vind ik opmerkelijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Prima speler, prima transfersom. Nu nog een fatsoenlijke linksback en een ervaren verdedigende middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
CR1691 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:32:
[...]

Heerenveen is van een heel ander kaliber dan Ajax, Feyenoord of PSV. Bij Heerenveen was hij de man, dat zal hij bij Ajax eerst af moeten dwingen.

Ik had gedacht dat Ajax het geld zou investeren in een meer ervaren verdedigende middenvelder en misschien ook nog een centrale verdediger. Deze aankoop vind ik opmerkelijk.
In de verdediging had Ajax wel versterking moeten zoeken ja, maar met deze jongen doen ze goede zaken. Dit is een jongen die een schone straks gaat vervangen, goed inzicht in het spelletje en een werkpaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:26:
Pfoe, en voor maar liefst 6 miljoen, typische last minute aankoop. Half jaartje gewacht en hij was voor de helft op te halen denk ik.
En waarom denk je dat?
Echter kwalitatief gezien komt hij ben ik bang flink te kort. Met alle respect, maar als je bij Hertha BSC al op de tribune zit..
Heitinga krijgt nu ook niet bepaald veel vertrouwen en op tribune kun je je spel niet verbeteren. Hij zou een goede en ervaren aanwinst voor Ajax zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:26:
Denk ik niet, dan hadden waarschijnlijk PSV en misschien Feyenoord of Twente hem ook willen hebben, plus eventueel het buitenland. Ik vraag me alleen af wat hij toevoegt, van de verhalen hier begrijp ik dat Ajax al heel veel talent op zijn positie heeft lopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winter aankopen zijn toch tot morgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:20:
[...]

Denk ik niet, dan hadden waarschijnlijk PSV en misschien Feyenoord of Twente hem ook willen hebben, plus eventueel het buitenland. Ik vraag me alleen af wat hij toevoegt, van de verhalen hier begrijp ik dat Ajax al heel veel talent op zijn positie heeft lopen.
Talent in de jeugd? Tegen de tijd dat die in het eerste kunnen staan ben je 2 jaar verder, Sinkgraven speelt alle wedstrijden bij Heerenveen, die kun je direct gebruiken en hopelijk toch wel 2 a 3 jaar. Dan kan hij die jeugd ook weer op sleeptouw nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:27:
Talent in de jeugd? Tegen de tijd dat die in het eerste kunnen staan ben je 2 jaar verder, Sinkgraven speelt alle wedstrijden bij Heerenveen, die kun je direct gebruiken en hopelijk toch wel 2 a 3 jaar. Dan kan hij die jeugd ook weer op sleeptouw nemen.
Hij is zelf nog een jeugdspeler. Hij is praktisch net zo oud als een Anderson of Bazoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:43
Tevens nu een (onbekend) officieel bod door Southampton uitgebracht voor Vilhena.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ph4ge schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Hij is zelf nog een jeugdspeler. Hij is praktisch net zo oud als een Anderson of Bazoer.
Daar op aanhakend; zo zet je ook druk bij dergelijke spelers om te presteren. Andersen en Bazoer komen uit de "jeugd", spelen nu voor Ajax1 zonder heel veel druk van andere spelers.

Nu wordt Sinkgraven aangetrokken voor 6 miljoen, dus dat moet wel een hele goede zijn. De kans die bijvoorbeeld Bazoer en Andersen nog krijgen moeten ze dus ook laten zien dat ze het kunnen.
Kortom, de druk om te presteren wordt hoger anders kun je op de bank plaatsnemen of teruggezet worden naar Jong Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:19:
[...]

En waarom denk je dat?

[...]

Heitinga krijgt nu ook niet bepaald veel vertrouwen en op tribune kun je je spel niet verbeteren. Hij zou een goede en ervaren aanwinst voor Ajax zijn.
Inderdaad, Sinkgraven ga je in de zomer echt niet voor 3mln ophalen. In de zomer zal hij ook 6mln kosten misschien zelfs nog iets meer mocht een andere club dan ook opeens interesse hebben.

Ik denk niet dat Heitinga nog iets zou toevoegen. Hij was een paar jaar geleden al te traag en hij is zover ik gezien heb zelfs nog trager geworden. Hij zit bij Hertha niet op de bank omdat hij het zo goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:34:
[...]

Daar op aanhakend; zo zet je ook druk bij dergelijke spelers om te presteren. Andersen en Bazoer komen uit de "jeugd", spelen nu voor Ajax1 zonder heel veel druk van andere spelers.

Nu wordt Sinkgraven aangetrokken voor 6 miljoen, dus dat moet wel een hele goede zijn. De kans die bijvoorbeeld Bazoer en Andersen nog krijgen moeten ze dus ook laten zien dat ze het kunnen.
Kortom, de druk om te presteren wordt hoger anders kun je op de bank plaatsnemen of teruggezet worden naar Jong Ajax.
De kans dat Bazoer en Andersen nu nog dezelfde kansen krijgen is niet heel groot. Het is kapitaalvernietiging als je Sinkgraven nu direct bij Jong Ajax laat voetballen. Je gaat geen €6,5m uitgeven puur voor een speler in het tweede elftal.

€6,5m voor een speler die zich amper bewezen heeft is ontzettend veel geld ongeacht of hij potentieel een topper is of niet. Net zoals €8m voor Maher destijds ook ontzettend veel geld was en zelf op dat moment had Maher al meer bewezen dan een Sinkgraven.

Ja het is een goede aankoop
Nee niet voor dat bedrag
Ja het staat eigen jeugd in de weg
Nee het lost het 'probleem' (het gebrek aan een ervaren speler) niet op

Al met al lijkt het niet overeen te komen met de uitspraken die Ajax doet over hun aankoopbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
fijne versterking voor de toekomst, zeker ook omdat ik Klaassen wel zie vertrekken deze zomer. Lijkt een fiks bedrag, maar als je ziet waarvoor Ajax gemiddeld doorverkoopt naar het buitenland,is het wel acceptabel. Liever nu iets meer betalen dan Klaassen in de zomer zien vertrekken, afgetroefd worden door zuinigheid en met een paniekaankoop zoals Zimling voor Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:28:
fijne versterking voor de toekomst, zeker ook omdat ik Klaassen wel zie vertrekken deze zomer. Lijkt een fiks bedrag, maar als je ziet waarvoor Ajax gemiddeld doorverkoopt naar het buitenland,is het wel acceptabel. Liever nu iets meer betalen dan Klaassen in de zomer zien vertrekken, afgetroefd worden door zuinigheid en met een paniekaankoop zoals Zimling voor Blind.
Klaassen en Sinkgraven zijn alleen totaal verschillende spelers, dus ik begrijp niet direct waarom je Sinkgraven als zijn toekomstige opvolger ziet. Daarnaast lijkt het me sowieso heel sterk dat Klaassen komende zomer al vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:28:
Really? Klaassen blijft nog wel een aantal jaartjes bij Ajax hoor. Sinkgraven maakt Ajax voorlopig nog niet beter. Het is meer een aankoop voor de toekomst. Maar 6,5 miljoen blijft een bizar hoog bedrag.

Een ervaren verdedigende middenvelder heeft nu veel meer prioriteit lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:35

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:37:
[...]

Really? Klaassen blijft nog wel een aantal jaartjes bij Ajax hoor. Sinkgraven maakt Ajax voorlopig nog niet beter. Het is meer een aankoop voor de toekomst. Maar 6,5 miljoen blijft een bizar hoog bedrag.

Een ervaren verdedigende middenvelder heeft nu veel meer prioriteit lijkt mij.
Quoted for future reference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:54
Die zat er wel een beetje aan te komen, mooie goal van Braber. Willem II, het is een onvoorspelbaar ploegje om tegen te voetballen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Goede en mooie goal van willem2. Ook mooie reflex van lamprou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58

St@m

@ Your Service

PSV moet er echt aan gaan trekken, het zal je toch niet gebeuren dat je punten gaat verliezen tegen WII in het weekend van Vitesse - Ajax..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Scheelt dat Ajax ook niet wint ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
Willem 2 schiet tegen de paal en even later maakt psv gelijk :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zijn ook net Duitsers he ...

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-01-2015 20:17 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De term lucky is (in) Eindhoven niet vreemd dit seizoen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vies geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
Vies geluk? Ik heb 45 minuten naar een alleen maar aanvallend PSV zitten kijken. Op die bal op de paal na heeft Willem II alleen maar anti-voetbal gespeeld, tijdgerekt en verdedigd. Dat hou je niet vol.

Zal wel met jullie teleurstelling te maken hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Michielgb schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:22:
Vies geluk? Ik heb 45 minuten naar een alleen maar aanvallend PSV zitten kijken. Op die bal op de paal na heeft Willem II alleen maar anti-voetbal gespeeld, tijdgerekt en verdedigd. Dat hou je niet vol.

Zal wel met jullie teleurstelling te maken hebben. ;)
De term lucky mag je bij deze wedstrijd best gebruiken, zat PSV'ers die die mening gewoon delen. En Jan ook :+ . Maar op deze manier wordt je kampioen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 31-01-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

Inderdaad, geluk?
Ze hebben nog een penal gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hop hop!! Winst :)
Zoals Reitsma het al zei.. goed begin van Willem II, de eerste 15 minuten. Een verdwaalde corner in de 30e minuut en verder was het PSV voor en na, al hebben ze het de 2e helft niet goed uitgespeeld. Er hadden meer kansen gecreëerd moeten worden. Maar chapeau voor de vechtlust. Terechte uitslag, jammer dat het tot 5 minuten voor tijd moest duren.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
StrongArmLance schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:25:
Inderdaad, geluk?
Ze hebben nog een penal gemist..
Dat is niet geluk, dat is stom :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

aicaramba schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:25:
[...]

Dat is niet geluk, dat is stom :P
Nou ja, ze hebben wel wat afgedwongen en echt onverdiend is het niet te noemen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

StrongArmLance schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Nou ja, ze hebben wel wat afgedwongen en echt onverdiend is het niet te noemen. Helaas.
Er zit een verschil tussen onverdiend winnen en lucky winnen. Je kan prima verdiend winnen en toch lucky zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Vos schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:27:
[...]

Er zit een verschil tussen onverdiend winnen en lucky winnen. Je kan prima verdiend winnen en toch lucky zijn?
Als je zo veel beter bent dan je tegenstander en dan de laatste 10 minuten nodig hebben om 2x te scoren kan je ook pech noemen. Pech dat het verschil niet eerder was gemaakt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik kan daar in dit geval niet over oordelen, maareh, just saying.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 31-01-2015 20:35 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

aicaramba schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:34:
[...]

Als je zo veel beter bent dan je tegenstander en dan de laatste 10 minuten nodig hebben om 2x te scoren kan je ook pech noemen. Pech dat het verschil niet eerder was gemaakt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maareh, just saying.
Nou.. het zag er tot aan de penalty zeker niet uit dat PSV een doelpunt ging maken hoor, al waren ze dik beter, kansen werden er niet gecreëerd. Ik vind het ook wel lucky, die bal valt maar net voor de voeten van Depay. Terecht was het natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
Een terechte gelukkige overwinning dus. Iedereen eens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Michielgb schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:36:
Een terechte gelukkige overwinning dus. Iedereen eens? :+
Was sagen Sie? :?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:12

Quad

Doof

Wat heeft Twente voor shirts? Niet eerder gezien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:56:
Jubileum shirts. Volgens mij bestaan ze 50 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 31-01-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:56:
[...]

Jubileum shirts. Volgens mij bestaan ze 50 jaar.
Inderdaad: http://www.tubantia.nl/sp...t-tegen-cambuur-1.4739719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Quad schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:56:
Spuuglelijk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het oude vertrouwde rood is beter, vindt dit er niet echt uitzien.
Het spel is ook nog niet zo best, had gehoopt op eenzelfde wedstrijd als dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 22:13
Tapia scoort de 1 - 0 tegen Cambuur, en op een prachtige manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Talentje hoor, die Tapia!
Neemt de bal wel heel mooi mee en maakt het dan ook goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Ik weet niet of iemand de Africa-cup zit te kijken, maar ik moest gewoon schaterlachen (bestaat het woord schamperlachen?). Tunesie staat 1-0 voor tegen thuisland Eq Nieuw Guinea, het thuisland is vrij kansloos en het enige wat Tunesie zich kan aantrekken is dat het pas 1-0 is. Het is de 91e minuut, een ENG speler gooit zichzelf tegen de grond en krijgt nog een pingel ook. Er wordt met een laserpen overduidelijk geschenen op het gezicht van de keeper, en 1-1.

En dat heeft een FIFA-badge :D

Zo gaan we Afrikaans voetbal nooit serieus nemen... Ik verwacht dat in de verlenging er nog wel een Tunesie-speler afgaat (die zijn uberhaupt over de rooie) of nog zo'n belachelijke beslissing wordt genomen.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 22:33 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die africa cup kan je zeker zonder schotel niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kijk op (UK) Eurosport.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Eerste shirt Twente in 1965 zag er als volgt uit

Afbeeldingslocatie: http://www.fctwente-items.nl/img/4f218aa9.JPG

Het zwart is een verwijzing naar SC Enschede, het groen naar Enschedese Boys. De twee clubs waaruit Twente is ontstaan

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De 2 Duitse ploegen doen vandaag weer goede zaken in de Eredivisie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
DREI PUNKTE!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:37:
Gewoon blijven vechten en de bal er inschieten, ik proef jaloezie voor wat betreft het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:47
Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Afbeeldingslocatie: http://www.memelove.nl/media/created/e2bfrp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:39:
[...]

Gewoon blijven vechten en de bal er inschieten, ik proef jaloezie voor wat betreft het laatste.
Of een beetje te serieuze bui :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:41:
[...]

Of een beetje te serieuze bui :+
Smiley vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Afbeeldingslocatie: http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-jetzt-gehts-los.png

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Prachtige vrije trap EQG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rocky eh Javier Balboa scoort nu een echte, zelfgemaakte goal voor Eq Nieuw Guinea. Al lijkt de keeper bij de vrije trap bijna te bellen met zijn Chinees op de tribune, zo amateuristisch ziet zijn duik eruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:44:
Rocky eh Javier Balboa scoort nu een echte, zelfgemaakte goal voor Eq Nieuw Guinea. Al lijkt de keeper bij de vrije trap bijna te bellen met zijn Chinees op de tribune, zo amateuristisch ziet zijn duik eruit :+
Hij was bang voor de paal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nu stond hij voor diezelfde paal :p

Echt een amateuristisch zootje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hij zat wel heel mooi in de bovenhoek hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:48:
Hij zat wel heel mooi in de bovenhoek hoor :)
Oh absoluut. Alleen de keeper sprong helemaal niet, het leek wel een F-je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vpn, ga morgen wel even zien hoe ik dat kan streamen op de een of andere manier. Momenteel kan ik eurosport 1 niet eens vinden, alleen eurosport 2 op de tv...

Eerst maar cambuurs verlies even vergeten met een lekkere whiskey. Klote goals elke keer in de laatste seconde, leuk als je in het stadion zit en jouw club scoort zo, maar ik vind het maar niks.

Edit : verrek heb wel eurosport 1 , zat niet in mijn voetbal rijtje. Ik kijk meestal alleen fox en sport 1, nu even zien, het zier er wat knullig uit allemaal met veel overtredingen en heel vage fouten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zul je zien dat morgen de 2 "Hollandse grootmachten" punten morsen :+

Niveau van de Africa cup is zo laag, dat is niet leuk om te kijken, en de eindstand staat vast ook al van tevoren vast. Nog lager dan de plaatselijke VV misschien wel. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 31-01-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En nu gaan de Eq Nieuw Guinea spelers voor alles rollen. De keeper voor het maken van een redding, eerst kijken of de bal veilig is en dan naar de schouder grijpen.

En de scheidsrechter doet niets. Verslaggever van Eurosport "die krijgt nu zeker de finale" :D

Die Iban Edu mogen ze van mij echt een schop op een pijnlijke plek geven, heeft die een keer een echte reden om naar de grond te gaan... :+

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je als keeper een goede redding, valt zijn arm er zogenaamd af. 4,5 minuut na het maken van een overtreding gaat het weer verder... Echt bizar grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tunesische bank zit gewoon met flessen te gooien naar spelers van eqg 8)7

Ikmis trouwens de vuvuzela's , die zouden het afmaken

Edit: haha, de hele bank moet nu weg, dat heb ik nog nooit gezien en dan opeens een eindsignaal. Ik heb nog nooit zoiets gezien :o

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En weer die Iban Edu. En maar 2 minuten extra tijd, hoe veel zou die scheids hiervoor krijgen?

En hij blaast na 1m45 af, terwijl er meer dan een minuut gebikkeld was _o-

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een overzicht wanneer de andere wedstrijden in de africa cup zijn? Dit smaakt naar MEER

Edit hoor net in het commentaar dat er morgen weer 2 wedstrijden zijn, ik zet chips en bier klaar :) Om 1645 en 2015 nederlandse tijd

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit zijn wel allemaal de landen die op Blatter stemmen. Tel uit de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Iban Edu is gelukkig wel geschorst voor de halve finale, klein beetje leedvermaak. Dat soort spelers wil ik eigenlijk nooit op het veld zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:00

two

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:09:
Iemand een overzicht wanneer de andere wedstrijden in de africa cup zijn? Dit smaakt naar MEER

Edit hoor net in het commentaar dat er morgen weer 2 wedstrijden zijn, ik zet chips en bier klaar :) Om 1645 en 2015 nederlandse tijd
Morgen moet Ghana voetballen. Is ook op eurosport 1 & 2 he? Dus misschien was op 1 skiën, hoef je niet zo moeilijk te doen met internet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit die pingel te kijken. Kan je niet eens verkeerd zien. Gewoon een kado van scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimang schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:22:
Morgen moet Ghana voetballen. Is ook op eurosport 1 & 2 he? Dus misschien was op 1 skiën, hoef je niet zo moeilijk te doen met internet.
Het is op eurosport 1 inderdaad, maar die was ik kwijt op mijn tv (nieuwe zenderindeling upc+ziggo). Maar hij is gevonden. Ik hoop nog een keer zo te kunnen lachen namelijk. Dit was zo fout dat het leuk werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:00

two

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:30:
[...]

Het is op eurosport 1 inderdaad, maar die was ik kwijt op mijn tv (nieuwe zenderindeling upc+ziggo). Maar hij is gevonden. Ik hoop nog een keer zo te kunnen lachen namelijk. Dit was zo fout dat het leuk werd.
Oké nou mooi dat ie weer terug in :) ook geen gezeur met brakke streams enzo.

De chauffeur van het ziekenhuiswagentje reed tegen de geblesseerde speler op de brancard aan 😂😂

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

St@m schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:35:
[...]

Nou.. het zag er tot aan de penalty zeker niet uit dat PSV een doelpunt ging maken hoor, al waren ze dik beter, kansen werden er niet gecreëerd. Ik vind het ook wel lucky, die bal valt maar net voor de voeten van Depay. Terecht was het natuurlijk wel.
Ik vond die pingel niets, en ik was wel lij dat er gewonnen werd, maar had er geen enkel vertrouwen in dat dat nog ging gebeuren.

Je ziet volgens mij Locadia de bal verkeerd raken, en dan de keeper min of meer als excuus gebruiken.

Ik vind het altijd een soort 'karma' dat de penalty er vervolgens niet in gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2015 08:23 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015