[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.260 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar Cillissen heeft enorme wallen onder zijn ogen voor zijn leeftijd, vind ik. Mijn vriendin merkte het ook al op. Best opmerkelijk, toch? En het is al langere tijd, niet sinds kort of zo. Zou er iets zijn met die jongen? Misschien heeft ie iets (stress, frustraties, andere dingen). Er kwam gisteren in ieder geval wel veel frustratie los, dat zag je wel duidelijk. Volgens mij is er meer aan de hand.

[YouTube: http://youtu.be/TFOfdVST8Wc]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Wow, wat een ontzettend gekleurde reacties allemaal hier. Volgens mij is het niet meer te doen met deze overvloed van gekleurde brillen. Nou heb ik er zelf ook wel eentje, maar jullie gaan nu echt ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
chim0 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:50:
Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar Cillissen heeft enorme wallen onder zijn ogen voor zijn leeftijd, vind ik. Mijn vriendin merkte het ook al op. Best opmerkelijk, toch? En het is al langere tijd, niet sinds kort of zo. Zou er iets zijn met die jongen? Misschien heeft ie iets (stress, frustraties, andere dingen). Er kwam gisteren in ieder geval wel veel frustratie los, dat zag je wel duidelijk. Volgens mij is er meer aan de hand.

[video]
Valt volgens mij wel mee mbt de laatste tijd, in zijn tijd bij NEC had die dat ook al: YouTube: NEC TV Afl. 10 2010/2011 (zie rond 13 minuten)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
HamburgerHenk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:50:
Wow, wat een ontzettend gekleurde reacties allemaal hier. Volgens mij is het niet meer te doen met deze overvloed van gekleurde brillen. Nou heb ik er zelf ook wel eentje, maar jullie gaan nu echt ver.
Actie reactie toch? Ik zie jou dingen schrijven die gewoon niet kloppen of slechts vanaf één kant worden belicht. Tja dan krijg je dezelfde reactie terug. Gelukkig hebben ook niet Feyenoord supporters hier commentaar op (Cillissen bedoel ik) want hij ging gewoon te ver.

Maar als we te ver gingen, waarin dan? ik sta wel open voor een andere blik alleen wil ik die blik dan wel van 2 kanten zien en niet alleen (zoals jij deed) negatief over Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Na ja, ik als Feyenoorder kan ook wel complimenten geven hoor. Als ik bijvoorbeeld zie hoe Moisander omging met Kazim, ja dat is hoe het moet. Cillisen kan er gewoon niet mee omgaan, hij voelt zich duidelijk geïntimideerd. Zelfde gold trouwens voor Veltman, die was net zo geïntimideerd door Kazim in de thuiswedstrijd. Maar nogmaals, complimenten aan Moisander dat die gewoon zijn ding bleef doen.

Er zijn trouwens ook beelden van de gooiende Cillisen... Maar ja, wie moet daar nou over schrijven in de media ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
rikoos schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Actie reactie toch? Ik zie jou dingen schrijven die gewoon niet kloppen of slechts vanaf één kant worden belicht. Tja dan krijg je dezelfde reactie terug. Gelukkig hebben ook niet Feyenoord supporters hier commentaar op (Cillissen bedoel ik) want hij ging gewoon te ver.

Maar als we te ver gingen, waarin dan? ik sta wel open voor een andere blik alleen wil ik die blik dan wel van 2 kanten zien en niet alleen (zoals jij deed) negatief over Feyenoord.
Elleboogstoten van Kazim en in het verleden ook van Pelle worden constant goedgepraat of iig vallen ze op het randje. Wat complete onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hoe zijn jouw reacties dan niet overtrokken gekleurd.

Ik geef ruiterlijk toe dat Kazim best wat te ver ging bij Moisander, maar dat deze door niet te zeuren hem geen geel aangepraat heeft en juist de ideale manier om Kazim te behandelen in het veld, namelijk negeren.
Cillessen is de hele wedstrijd bezig geweest met zeuren en tieren en ging in bepaalde situaties heel makkelijk liggen of zocht het doelbewust op. Wanneer er daarna op beeld staat dat hij bij het van het veld lopen bidons (of iets anders) richting Kazim aan het gooien is dan is dat gewoon sneu en kinderachtig en mag dat in mijn ogen gezegd worden, zeker als hij beweert in het veld zijn mannetje te staan en daarna de knop weer om te zetten. Ook andersom zou ik dat zeggen.
Daarnaast heeft Pellé rood gekregen voor eenzelfde actie als Cillessen bij Toornstra deed, namelijk theatraal vallen en snel weer opstaan en direct provoceren als er wat van gezegd wordt.

Daarnaast kan je er niet omheen dat Kishna Wilkshire bij de keel greep en hem met een behoorlijke judoworp het veld af bonjourde. Ja Wilkshire kwam hard in, maar overdrijven is ook een vak.

[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 26-01-2015 15:07 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb mijn popcorn al bij me! :D , tja dit soort kansloze discussies horen er nou eenmaal bij met dit soort derbies.
Ramzzz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Het was ronduit een schandalige vertoning, en het ergste is nog dat anderen kaarten krijgen en Cillessen... Niets.

Hij was de aggressor, hij simuleerde, hij deelde nog net geen kopstoot uit, en Boëtius krijgt volkomen onterecht geel.
Ahahaha toe maar zeg, jij bent zeker de leukste thuis? :D , volgens mij had die situatie voorkomen kunnen worden als meneer Toornstra zijn hersencellen zou gebruiken en beseffen dat hij een speler is en niet de scheidsrechter.

Oh en trouwens die 'voorbeelden' van jou, niets + niets + niets is nog steeds helemaal niets.

---

En als we toch kansloze opmerkingen gaan maken, die Kazim is gewoon niet goed bij zijn hoofd, dit is voetbal maar hij probeert er een soort vechtsport van te maken, Moisander is gewoon een voorbeeldige prof want ik had het zelf helemaal niet erg gevonden als hij hem een flinke dreun had verkocht, maar goed dat had waarschijnlijk punten gekost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kijk nu 35 jaar voetbal, maar het is echt voor het eerst dat ik iemand bidons naar een tegenstander zie gooien 8)7
HamburgerHenk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:04:
[...]

Elleboogstoten van Kazim en in het verleden ook van Pelle worden constant goedgepraat of iig vallen ze op het randje. Wat complete onzin is.
Laat maar zien, eentje is genoeg....

Ik heb hier al meerdere mensen, ook Feyenoorders, gewoon zien zeggen dat Kazim ver/te ver gaat. Maar als een keeper zich 2x voor niets laat vallen en met dingen begint te gooien, is het zijn schuld niet.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 26-01-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit de optiek van Ajax deed Cillissen het natuurlijk goed. Sportief was het allerminst wat hij deed, de stervende zwaan spelen. Heeft hij wel vaker last van. En van Rijn had er in mijn ogen wel af gemogen met het neerhalen van een doorgebroken Boëtius. Ajax heeft qua beslissingen van Nijhuis niet veel te klagen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:16:

Ahahaha toe maar zeg, jij bent zeker de leukste thuis? :D , volgens mij had die situatie voorkomen kunnen worden als meneer Toornstra zijn hersencellen zou gebruiken en beseffen dat hij een speler is en niet de scheidsrechter.
Daar heb je gelijk in maar deed meneer Cillissen dat ook niet gelijk. Schreeuwen en initmideren richting Toornstra? Beide deden iets wat misschien niet correct is. De hele discussie hier gaat over aannaaien en de onschuld spelen wat Cillissen deed. Dus als deze keeper zijn hersencellen zou gebruiken (om in jou termen te blijven) en gewoon deed alsof er niets was, dan was er geen opstootje geweest.
Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:16:
En als we toch kansloze opmerkingen gaan maken, die Kazim is gewoon niet goed bij zijn hoofd, dit is voetbal maar hij probeert er een soort vechtsport van te maken, Moisander is gewoon een voorbeeldige prof want ik had het zelf helemaal niet erg gevonden als hij hem een flinke dreun had verkocht, maar goed dat had waarschijnlijk punten gekost. :P
Moisander reageerde zoals je moet reageren en dat was netjes van hem. Doorgaan niet lullen want dat hoort erbij! Geloof jij nou echt dat Moisander ook niets deed in deze wedstrijd en alleen volgens het boekje speelde? Toevallig staan er een paar camera's die Kazim vastlegde maar dat gaat bij elke wedstrijd zo. Spitsen hebben het het zwaarste omdat ze bijna altijd gezien worden maar verdedigers komen er meestal goed mee weg.

Jammer dat ook jij alleen Feyenoord en zijn spelers probeert zwart te maken terwijl er van 2 kanten vuil gespeeld werd. Dus niet één alleen aanwijzen en van je eigen clubje niets willen horen of nog erger proberen te maken.

Het was een harde wedstrijd van BEIDE alleen vond ik wel dat Feyenoord het wat minder achterbaks deed en zeker niet om alles liep te zeuren. Jammer dat mensen nu niet eerlijk hierin zijn en als excuus nu opeens Kazim en Feyenoord proberen zwart te maken. Tja en dan krijg je de reacties terug die in jou ogen niet terecht zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach, uiteindelijk komt het er op neer dat als Feyenoord gewoon 0-3 gewonnen had, dit alles een voetnoot zou zijn. De reden dat het nu een discussie is geworden, is doordat Feyenoord verzuimd heeft te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
rikoos schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Daar heb je gelijk in maar deed meneer Cillissen dat ook niet gelijk. Schreeuwen en initmideren richting Toornstra? Beide deden iets wat misschien niet correct is. De hele discussie hier gaat over aannaaien en de onschuld spelen wat Cillissen deed. Dus als deze keeper zijn hersencellen zou gebruiken (om in jou termen te blijven) en gewoon deed alsof er niets was, dan was er geen opstootje geweest.
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik op de grond lag en een speler gaat heel dicht bij je staan tetteren, actie, reactie, zou jij het prettig vinden als iemand die jij niet kent heel dicht op jou gaat staan? dus ja ik kan de reactie van Cillessen wel begrijpen.
Moisander reageerde zoals je moet reageren en dat was netjes van hem. Doorgaan niet lullen want dat hoort erbij! Geloof jij nou echt dat Moisander ook niets deed in deze wedstrijd en alleen volgens het boekje speelde? Toevallig staan er een paar camera's die Kazim vastlegde maar dat gaat bij elke wedstrijd zo. Spitsen hebben het het zwaarste omdat ze bijna altijd gezien worden maar verdedigers komen er meestal goed mee weg.

Jammer dat ook jij alleen Feyenoord en zijn spelers probeert zwart te maken terwijl er van 2 kanten vuil gespeeld werd. Dus niet één alleen aanwijzen en van je eigen clubje niets willen horen of nog erger proberen te maken.

Het was een harde wedstrijd van BEIDE alleen vond ik wel dat Feyenoord het wat minder achterbaks deed en zeker niet om alles liep te zeuren. Jammer dat mensen nu niet eerlijk hierin zijn en als excuus nu opeens Kazim en Feyenoord proberen zwart te maken. Tja en dan krijg je de reacties terug die in jou ogen niet terecht zijn :-)
Niemand speelt echt altijd volledig volgens de regels maar over het algemeen is Moisander een speler die zich professioneel gedraagt.

Ik ben best bereid om speler van mijn eigen club te bekritiseren maar blijkbaar moet Cillessen gestraft worden omdat hij wel of niet snel ging liggen of omdat hij een bidon gooide ( wat ik trouwens niet gezien heb ) maar om op dat 'simulatie' incident in te gaan, een scheidsrechter moet dit soort dingen beoordelen en we moeten nou niet gaan doen alsof alleen Cillessen dit soort dingen doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaking Art op 26-01-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:15:
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik op de grond lag en een speler gaat heel dicht bij je staan tetteren, actie, reactie, zou jij het prettig vinden als iemand die jij niet kent heel dicht op jou gaat staan? dus ja ik kan de reactie van Cillessen wel begrijpen.
Heb je helemaal gelijk in maar vallen als iemand je niet raakt is ook niet prettig waar mensen hier nu op reageren is dat de reactie van Cillessen terecht zou zijn en dat is het OOK niet.
Tweaking Art schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:15:

Niemand speelt echt altijd volledig volgens de regels maar over het algemeen is Moisander een speler die zich professioneel gedraagt.

Ik ben best bereid om speler van mijn eigen club te bekritiseren maar blijkbaar moet Cillessen gestraft worden omdat hij wel of niet snel ging liggen of omdat hij een bidon gooide ( wat ik trouwens niet gezien heb ) maar om op dat 'simulatie' incident in te gaan, een scheidsrechter moet dit soort dingen beoordelen en we moeten nou niet gaan doen alsof alleen Cillessen dit soort dingen doet.
Moisander is ook een goede prof en daar zeurt dan ook niemand over! Zoals dat netjes heet een voorbeeld prof en ik zou hem er graag bij hebben in welk team dan ook. Dat is Toornstra ook en die wordt nu opeens neergezet alsof hij een crimineel is en dat is echt onzin.

Cillissen moet dat dus duidelijk ook nog leren want die was alleen maar bezig proberen Feyenoorders kaarten aan te naaien en daar reageren spelers op. Gewoon niet netjes en dan gaan spelers ook steeds vervelender tegen hem doen. NIEMAND roept hier dat Cillissen alleen vervelend was dat maak jij er nu opeens van. Ik en anderen reageren puur op het feit dat opeens enkelen hier doen dat Cillessen de netheid zelf was. Hij was direct en indirect de oorzaak van de diverse opstootjes. Dat een speler als Kazim soms een klootz.k is zal GEEN ENKELE Feyenoorder ontkennen maar hij probeert je niet te naaien door bij de scheids te zeuren om kaarten.

Betreft dat Bidon incident... er zijn betere beelden maar dit is er slechts één van. Is wel op een Feyenoord site ;-) of heb je die geblockt hehehe

http://www.fr12.nl/nieuws...ns-op-kazim-richards.html

Dus eerlijk lezen en dan zal je zien dat diverse Feyenoorders ook Kazim voor gek verklaren maar er wel blij mee zijn omdat hij bij ons speelt :-) Vroeger had Ajax ook dat soort spelers (selectie begin jaren 70 hadden ze er meerdere) denk maar eens aan Wouters. Ellebogen links en rechts was de normaalste zaak van de wereld bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
rikoos schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:44:
[...]

Heb je helemaal gelijk in maar vallen als iemand je niet raakt is ook niet prettig waar mensen hier nu op reageren is dat de reactie van Cillessen terecht zou zijn en dat is het OOK niet.
Maar er is juist een persoon op het veld die betaald wordt om dit soort situaties te beoordelen, Bas Nijhuis in dit geval.
Moisander is ook een goede prof en daar zeurt dan ook niemand over! Zoals dat netjes heet een voorbeeld prof en ik zou hem er graag bij hebben in welk team dan ook. Dat is Toornstra ook en die wordt nu opeens neergezet alsof hij een crimineel is en dat is echt onzin.

Cillissen moet dat dus duidelijk ook nog leren want die was alleen maar bezig proberen Feyenoorders kaarten aan te naaien en daar reageren spelers op. Gewoon niet netjes en dan gaan spelers ook steeds vervelender tegen hem doen. NIEMAND roept hier dat Cillissen alleen vervelend was dat maak jij er nu opeens van. Ik en anderen reageren puur op het feit dat opeens enkelen hier doen dat Cillessen de netheid zelf was. Hij was direct en indirect de oorzaak van de diverse opstootjes. Dat een speler als Kazim soms een klootz.k is zal GEEN ENKELE Feyenoorder ontkennen maar hij probeert je niet te naaien door bij de scheids te zeuren om kaarten.

Betreft dat Bidon incident... er zijn betere beelden maar dit is er slechts één van. Is wel op een Feyenoord site ;-) of heb je die geblockt hehehe

http://www.fr12.nl/nieuws...ns-op-kazim-richards.html

Dus eerlijk lezen en dan zal je zien dat diverse Feyenoorders ook Kazim voor gek verklaren maar er wel blij mee zijn omdat hij bij ons speelt :-) Vroeger had Ajax ook dat soort spelers (selectie begin jaren 70 hadden ze er meerdere) denk maar eens aan Wouters. Ellebogen links en rechts was de normaalste zaak van de wereld bij hem.
Nergens beweer ik dat Toornstra zich schandalig gedragen heeft, alleen dat het dom en compleet nutteloos was, een actie om een reactie uit te lokken.

Bedankt voor die video trouwens, nee hoor ik blokkeer Feyenoord niet, ik kom alleen bijna niet op die site omdat ik niet zo heel veel met Feyenoord heb, ik kan prima met Feyenoorders overweg zo lang als ze niet al te fanatiek zijn. ;)

Maar goed, nu ik de beelden heb gezien kan ik nou niet zeggen dat Cillessen Kazim-Richards doelbewust pijn wilde doen, tenzij het op een zeer meisjesachtige manier was. :D , wat Kazim had moeten doen is die bidon van de grond pakken en op dezelfde manier terug gooien, dat had veel leuker geweest. :P

Kan nou niet zeggen dat dit een schorsing waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik had mijn beeldvorming laten baseren op wat uitspraken hier, had de beelden nog niet gezien. Maar ik had het idee gekregen dat de bidons richting Kazim werden gegooid. De beelden tonen echter aan dat het geen eens het woord gooien mag hebben, laat staan richting Kazim :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Edit: Heb even een speciaal topic aangemaakt voor de FIFA verkiezingen om daar het laatste nieuws bij te houden: [Voetbal] FIFA-verkiezing

Zo dat is nog eens verrassend en goed nieuws. Van Praag stelt zich kandidaat! _/-\o_

[ Voor 87% gewijzigd door Gynnad op 26-01-2015 19:55 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Modbreak:Er is dus juist een topic voor de FIFA verkiezing om deze schoon te houden. Het lijkt me niet handig om dat topic hier te gaan bespreken. ;) Een aantal posts zijn dan ook naar dat topic verplaatst.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 27-01-2015 11:46 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Han schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:06:

Ik had mijn beeldvorming laten baseren op wat uitspraken hier, had de beelden nog niet gezien. Maar ik had het idee gekregen dat de bidons richting Kazim werden gegooid. De beelden tonen echter aan dat het geen eens het woord gooien mag hebben, laat staan richting Kazim :o
Hij gooide trouwens 2x wat richting Kazim. Als je alleen deze (wel slechte kwaliteit) ziet dan lijkt het idd niets maar het is het totaal bij elkaar. Dan kan zelfs een simpele blik escaleren. Beide waren verkeerd bezig en zoals ze bij VI gisteren zeiden, CIllissen is geen bad boy en dat moet hij ook niet proberen te worden. VOor Kazim hoort het erbij.

Maar goed laten we ons maar weer opwinden voor komende weekend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Laat PSV maar lekker kampioen worden. Hopen dat Ajax punten laat liggen en Feyenoord 2e wordt ;)

Kijken of dit dan ook een return krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://voetbalflitsen.nl/CMS/upload/3b7cec8f451a3010845f6f6b3fa800f2.jpg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
rikoos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Maar goed laten we ons maar weer opwinden voor komende weekend ;-)
ADO-thuis voor Feyenoord, hopelijk kunnen we dit keer wel scoren. :9

Vorig seizoen nog de ADO-supporters zien aankomen bij de Kuip, gingen zo tekeer in de bus dat hij bijna omviel toen die een bocht in ging. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Royz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:16:
Laat PSV maar lekker kampioen worden. Hopen dat Ajax punten laat liggen en Feyenoord 2e wordt ;)

[afbeelding]
Moet ie niet deze maand nog naar Tottenham gaan, dan is ie nog een paar jaar geldig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vanavond bekervoetbal, dat is altijd leuk!

Az - Twente en Cambuur - PEC

Ik verwacht dat AZ en Cambuur doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:56:
Vanavond bekervoetbal, dat is altijd leuk!

Az - Twente en Cambuur - PEC

Ik verwacht dat AZ en Cambuur doorgaan..
Mwah, heb eerlijk gezegd eerder de neiging te denken dat Twente en PEC door zullen gaan. AZ doet het aardig maar Twente moet je zeker niet onderschatten. En PEC zal het avontuur van Europees voetbal zeker weten over willen doen nu het er eenmaal aan geroken heeft.

Aanvulling:

Kwam wel een heel grappig filmpje tegen elders op internet:

http://www.youtube.com/wa...838260&v=ELoNePH5TZg#t=13

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:06:
[...]

Mwah, heb eerlijk gezegd eerder de neiging te denken dat Twente en PEC door zullen gaan. AZ doet het aardig maar Twente moet je zeker niet onderschatten. En PEC zal het avontuur van Europees voetbal zeker weten over willen doen nu het er eenmaal aan geroken heeft.

Aanvulling:

Kwam wel een heel grappig filmpje tegen elders op internet:

http://www.youtube.com/wa...838260&v=ELoNePH5TZg#t=13
Ik vond FC Twente niet in zo'n goede doen en dan geef ik AZ het thuisvoordeel.

Normaal gesproken zou je bij Cambuur - PEC zeker voor PEC gaan. Maar ik verwacht ergens dat ze de finale niet gaan halen dit jaar. En ik vond Cambuur best aardig spelen tegen PSV, dus het zou zomaar vanavond kunnen gaan gebeuren..

Edit: Filmpje even naar mijn Feyenoord collega's gestuurd die zullen dat wel kunnen waarderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 27-01-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Gynnad schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Ik vond FC Twente niet in zo'n goede doen en dan geef ik AZ het thuisvoordeel.
Twente speelt thuis. Niet AZ.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
L1nt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:03:
[...]

Twente speelt thuis. Niet AZ.
Hmm dat was nogal scheef op teletekst gekeken. . Maar dan geef ik AZ het voordeel na verlenging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lam scoort uit een corner, tegen alle verhoudingen in want het was een Cambuurs kwartiertje _/-\o_ Vier doelpunten voor Lam in de beker en PEC staat op voorsprong *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43

St@m

@ Your Service

2-1 voor PEC inmiddels. Ga er vanuit dat ze het vakkundig uitspelen. Al blijft Cambuur lastig.. de angstgegner van PEC

En daar dan dus de 2-2.. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 27-01-2015 19:48 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:45:
2-1 voor PEC inmiddels. Ga er vanuit dat ze het vakkundig uitspelen. Al blijft Cambuur lastig.. de angstgegner van PEC
Precies, tis wel Cambuur, das echt de angstgegner voor Zwolle :X Maar hopen dat ze het nu zakelijk uitspelen of op slot gooien met 1-3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Lol, en 2-2!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed die Narsingh is niet te stoppen.

Mooie wedstrijd dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:20

PauseBreak

derp!

Jaja, Cambuur - PEC is erg vermakelijk om naar te kijken. Vermakelijk, sportief en best goed voetbal. Doet Cambuur sowieso goed dit jaar. Ik hoop wel dat dit niet weer zo'n typische Cambuur-wedstrijd is. Wel leuk en goed spelen, maar niet met de winst van de mat afstappen :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
PauseBreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:22:
Jaja, Cambuur - PEC is erg vermakelijk om naar te kijken. Vermakelijk, sportief en best goed voetbal. Doet Cambuur sowieso goed dit jaar. Ik hoop wel dat dit niet weer zo'n typische Cambuur-wedstrijd is. Wel leuk en goed spelen, maar niet met de winst van de mat afstappen :P
We gaan in elk geval verlengen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gynnad schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:24:
[...]

We gaan in elk geval verlengen! :)
Eerste helft van de verlenging was de moeite waard :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lukoki baas! :D :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Haha, typische Cambuur wedstrijd weer. Wel goed spelen, maar niet jezelf belonen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Inderdaad weer lekker tegen de verhouding in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het gaan nog spannende laatste minuten worden dit :X Rosheuvel, zoveel kansen en toch niet erin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Royz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:16:

[afbeelding]
Laat PSV en Ajax maar 1 en 2 worden, meer kans op 2 ploegen in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:55:
[...]

Nou, liever dat PSV gewoon 1e wordt en de nummer 2 het verkloot. Meer centen voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joosie200 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:53:
Het gaan nog spannende laatste minuten worden dit :X Rosheuvel, zoveel kansen en toch niet erin 8)7
Hahn heeft ook wel de avond van zijn leven hoor.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:58:
[...]

Nou, liever dat PSV gewoon 1e wordt en de nummer 2 het verkloot. Meer centen voor PSV.
Tjah ideeën daarover kunnen verschillen, straks kan de nummer 1 voorronde CL gaan spelen. Zit je daar op te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Ha gaat Ajax super aankopen doen deze zomer dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:00:
[...]

Tjah ideeën daarover kunnen verschillen, straks kan de nummer 1 voorronde CL gaan spelen. Zit je daar op te wachten?
Mwah, zal wel loslopen. Meer kans op punten voor Ajax in de EL ;)
Belangrijker, PEC is de eerste halve finalist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
PauseBreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:00:
[...]

Hahn heeft ook wel de avond van zijn leven hoor.
Gelukkig wel ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Royz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:01:
[...]

Ha gaat Ajax super aankopen doen deze zomer dan ;)
Hoezo? Ajax heeft veel meer kans op een gunstige loting i.t.t. Feyenoord. Het is niet zo moeilijk hoor ;). En ik voorzie een grotere leegloop bij Feyenoord dan bij Ajax.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 27-01-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Vos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:03:
[...]

Hoezo? Ajax heeft veel meer kans op een gunstige loting i.t.t. Feyenoord. Het is niet zo moeilijk hoor ;). En ik voorzie een grotere leegloop bij Feyenoord dan bij Ajax.
De kans op betere of grotere aankopen door Ajax is ook ietsjes groter dan van Feyenoord :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PauseBreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:08:
[...]

De kans op betere of grotere aankopen door Ajax is ook ietsjes groter dan van Feyenoord :P
Nou, met Overmars? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Shit....
Hoe is die goal nou mogelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ach jawel, hij is gewoon aan het sparen voor Bale :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En Feyenoord de EL winnen. Gaan ze ook de CL in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Het is erg droevig bij AZ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:53:
[...]

En Feyenoord de EL winnen. Gaan ze ook de CL in. :)
Als winnaar van de EL? Dat is toch niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:00:
[...]

Als winnaar van de EL, dat is toch niet zo?
was wel sprake van dacht ik. Om het iets interessanter te maken

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

L1nt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:02:
[...]

was wel sprake van dacht ik. Om het iets interessanter te maken
Inderdaad, heb het even opgezocht. Is vanaf 2015/2016 het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Twente is trouwens wel veel beter dan AZ. Wat is er met die ploeg eigenlijk gebeurd? AZ speelde wel aardig, maar dit lijkt echt nergens op.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PauseBreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:15:
Twente is trouwens wel veel beter dan AZ. Wat is er met die ploeg eigenlijk gebeurd? AZ speelde wel aardig, maar dit lijkt echt nergens op.
Twente speelt ook wel beter dan de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
PauseBreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:15:
AZ staat dit jaar bekend om het aantal off days, dit is er wéér één. ;)
Af en toe lijkt het alsof de inzet, fanatiekheid mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:03:
[...]

Inderdaad, heb het even opgezocht. Is vanaf 2015/2016 het geval.
Lijkt mij voor Feyenoord zo ongeveer de snelste manier om CL te spelen toch? Of PSV en Ajax moeten nog veel punten gaan verspelen en Feyenoord zo ongeveer alles winnen. Maar dat ziet niemand zo snel meer gebeuren.

Benieuwd wat de reactie in het Rotterdamse zullen zijn wanneer Ajax uit bij PSV mocht winnen en Feyenoord dat evenzo in de Kuip doet. Staat Ajax toch maar mooi weer gelijk met PSV, mede dankzij Feyenoord... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:25:
[...]
Benieuwd wat de reactie in het Rotterdamse zullen zijn wanneer Ajax uit bij PSV mocht winnen en Feyenoord dat evenzo in de Kuip doet. Staat Ajax toch maar mooi weer gelijk met PSV, mede dankzij Feyenoord... })
Interesseert de meeste geen bal hoor, alleen bij diegene waar de haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor Feyenoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
L1nt schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:17:
Twente speelt ook wel beter dan de laatste tijd.
Meh, tegen Feyenoord leek het nergens op, maar daar hebben veel tegenstanders van Feyenoord last van. :P Het is vooral dat Twente deze keer wilde voetballen ipv het laffe spel wat daar altijd gespeeld wordt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zo slecht vond ik Twente anders niet spelen tegen Feyenoord hoor. Met wat pech voor Feyenoord (of wat geluk voor Twente) had Feyenoord hier verloren.

Volgens VI biedt Feyenoord Kongolo een megacontract aan. 8) Laten we hopen dat hij tekent, heerlijke speler!

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Lijkt mij voor Feyenoord zo ongeveer de snelste manier om CL te spelen toch? Of PSV en Ajax moeten nog veel punten gaan verspelen en Feyenoord zo ongeveer alles winnen. Maar dat ziet niemand zo snel meer gebeuren.

Dat is de laatste jaren wel vaker zo geweest meen ik? Zou ik niet erg vinden hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
JST94 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:19:

Volgens VI biedt Feyenoord Kongolo een megacontract aan. 8) Laten we hopen dat hij tekent, heerlijke speler!

Bron
Ik begrijp nog niet zo goed waarom Feyenoord geen werk maakt van Kuyt. Zojuist las ik dat AC Milan, die op dit moment verschrikkelijk presteert, interesse zou hebben in Kuyt.

Kuyt zie ik voor de eredivisie wel als een toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 21-09 18:56
Kuyt is 35 jaar. Als club zijnde wil je liever een spits kopen die je later met winst kan verkopen. Om Kuyt nu al te contracteren voor komend seizoen zou waanzin zijn.
Als je echt geen goede spits kan halen is Kuyt een goede optie, maar niet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaas-jan5334 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:40:
[...]

Ik begrijp nog niet zo goed waarom Feyenoord geen werk maakt van Kuyt. Zojuist las ik dat AC Milan, die op dit moment verschrikkelijk presteert, interesse zou hebben in Kuyt.

Kuyt zie ik voor de eredivisie wel als een toegevoegde waarde.
En hij heeft de ervaring die het team wel een stapje hoger kan brengen. Maar of ze hem kunnen betalen.....??

Kuyt moet trouwens niet naar het zinkende schip van Milan gaan. Zou zonde zijn van zijn mooie carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Russel88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:46:
Kuyt is 35 jaar. Als club zijnde wil je liever een spits kopen die je later met winst kan verkopen. Om Kuyt nu al te contracteren voor komend seizoen zou waanzin zijn.
Als je echt geen goede spits kan halen is Kuyt een goede optie, maar niet nu.
Hangt van het bedrag af. Of je Kuijt nou 1 miljoen Euro betaalt en 0 euro transfersom of 0,9 miljoen Euro en 0,1 miljoen transfersom maakt ook niet uit. Daarnaast gaan er verhalen over een "Feyenoord clausule".

Bij gebrek aan jeugd die er gelijk staat en bij gebrek aan budget om nu een spits met restwaarde te kopen is het geen slechte optie. Het hele team profiteert er van als er een goede spits staat. Zeker als straks Clasie en/of Immers vertrekt kan je wel wat gif gebruiken. De kans is groot dat er dan weer 1 of 2 extra jeugdspelers in staan.

Het enige waar ik mee zit is dat als je hem nu haalt je het koopt voor de keizers baard. Europees voetbal haal je zonder hem ook wel en voor plek 2 ben je volledig afhankelijk van Ajax (waar ik nog best een redelijke kans zie gezien het belabberde spel).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:47:
[...]

En hij heeft de ervaring die het team wel een stapje hoger kan brengen. Maar of ze hem kunnen betalen.....??

Kuyt moet trouwens niet naar het zinkende schip van Milan gaan. Zou zonde zijn van zijn mooie carriere.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat Kuyt wat betreft salaris wel boter bij de vis zou willen doen. Wanneer hij spreekt over Feyenoord merk je dat het een echte Club man is.

En wat betreft Milan, tjah.. Clarence mag zijn handen dicht knijpen dat hij daar ontslagen is. Zonde om een club met grote historie zo te zien afglijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

klaas-jan5334 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat Kuyt wat betreft salaris wel boter bij de vis zou willen doen. Wanneer hij spreekt over Feyenoord merk je dat het een echte Club man is.

En wat betreft Milan, tjah.. Clarence mag zijn handen dicht knijpen dat hij daar ontslagen is. Zonde om een club met grote historie zo te zien afglijden
Een echte Club man is Kuyt allang niet meer hoor, dit verhaaltje speelt elk jaar weer op. Kuyt heeft altijd gezegd op tijd terug naar Feyenoord te komen, tot nu toe is er elk jaar een zak met geld van een andere club die dat weerlegt.

Dit wil niet zeggen dat ik hem niet alsnog graag zie komen (voor niet al te veel geld/salaris uiteraard, want de beste man heeft geen doorverkoop waarde meer) Daarna kan hij wat mij betreft doorstromen in een trainerstraject o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:37
[...]

Klopt:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:00

Wom

Begrijp persoonlijk niet zo goed dat Feyenoord de bal met Kuyt wat lijkt af te houden. Dirk is een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen. Los van de ervaring die hij meebrengt kan hij volgens mij nog best voetbaltechnisch mee op Eredivisie niveau. Denk dat jonge spelers toch zeker wat van hem kunnen leren. Op deze manier kun je hem ook na zijn spelerscarrière aan de club binden mocht hij dat willen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
Wom schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:58:
Begrijp persoonlijk niet zo goed dat Feyenoord de bal met Kuyt wat lijkt af te houden. Dirk is een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen. Los van de ervaring die hij meebrengt kan hij volgens mij nog best voetbaltechnisch mee op Eredivisie niveau. Denk dat jonge spelers toch zeker wat van hem kunnen leren. Op deze manier kun je hem ook na zijn spelerscarrière aan de club binden mocht hij dat willen.
Precies dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Balen! Duurde paar minuten tot de kaarten voor Feyenoord - Roma uitverkocht waren vanochtend. Helaas geen kunnen bemachtigen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
[...]Wanneer hij spreekt over Feyenoord merk je dat het een echte Club man is.
Hij zei toen hij bij Utrecht weg ging, dat hij ooit z'n carriere daar wilde eindigen. Toen hij bij Feyenoord weg ging, dat hij daar ooit wilde stoppen. Vraag me echt af hoe gemeend het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

NakedDutchy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:11:
Balen! Duurde paar minuten tot de kaarten voor Feyenoord - Roma uitverkocht waren vanochtend. Helaas geen kunnen bemachtigen:(
Voor de uit wedstrijd zijn er nog 450 te verkrijgen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Voor de uit wedstrijd zijn er nog 450 te verkrijgen toch? ;)
Helaas geen tijd om naar Rome te gaan, En dat kost paar 100 eutjes;-)

Voor de thuiswedstrijd €40-€70 en op de fiets naar de Kuip:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

NakedDutchy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:35:
[...]

Helaas geen tijd om naar Rome te gaan, En dat kost paar 100 eutjes;-)

Voor de thuiswedstrijd €40-€70 en op de fiets naar de Kuip:D
Ze zijn erg hard gegaan ja. Ik heb gelukkig mijn eigen stoel terug kunnen kopen :). Ben wel benieuwd naar de buffer vakken bij het uitvak. Zal best wat plaatsen kosten ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Tja, maar die buffervakken zijn er bij elke Europese wedstrijd. Ben wel benieuwd hoe ze het met het uitvak gaan regelen, ze gaan het schijnbaar anders regelen dan bij de eerdere thuiswedstrijden.

Iedereen bij ons uit de groep heeft ook hun plek teruggekocht al een paar weken geleden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

hier ook gewoon mijn plek (vak, want U heeft geen vaste plaatsen) teruggekocht. Evenals 2 extra kaarten voor schoonvader en vriendin.
Nu nog ouderwets op tijd vertrekken want Vak U is altijd als eerste afgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Rubman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:42:
hier ook gewoon mijn plek (vak, want U heeft geen vaste plaatsen) teruggekocht. Evenals 2 extra kaarten voor schoonvader en vriendin.
Ja klopt, wij hebben ook geen vaste stoelen maar feyenoord noemt het toch "eigen stoel terugkopen". De wedstrijd begint pas om 21.00 toch? Ik neem de volgende dag wel vrij ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Ja klopt, wij hebben ook geen vaste stoelen maar feyenoord noemt het toch "eigen stoel terugkopen". De wedstrijd begint pas om 21.00 toch? Ik neem de volgende dag wel vrij ofzo :)
21.05 :+ Ik moet nog kijken wat ik de dag erna doe. misschien benik wel vrij van school :+

[ Voor 24% gewijzigd door JST94 op 28-01-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Rubman schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:42:
Hey beneden buurman ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
[...]

Ajax uit winnen bij PSV gaat toch niet gebeuren dit seizoen, tenzij er heel snel drastisch iets veranderd bij Ajax :)
Als het team zo blijft zoals het nu is wordt dat een 4-0 voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Volgens mij krijgt Roda JC klop van Excelsior. Staat daar met een half uur nog te spelen 0-3.

Groningen - Vitesse is de wedstrijd waar ik naar uit kijk, lijkt me een hele toffe match te worden!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
Grappig dat Roda van RKC, Fortuna en Excelsior vrij kansloos verliest, maar PSV het zo moeilijk maakt en er van wint. Waar kan dat dan aan gelegen hebben?
Liggen de clubs in Nederland dan zo dicht bij elkaar dat PSV op 70% inzet niet van Roda kan winnen? Of scheelt het toch erg veel of je je helemaal voor een wedstrijd gaat opladen? Maar heeft Roda tegen de andere clubs er dan met de pet naar gegooid?
Het blijft apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Quad schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:06:
Volgens mij krijgt Roda JC klop van Excelsior. Staat daar met een half uur nog te spelen 0-3.

Groningen - Vitesse is de wedstrijd waar ik naar uit kijk, lijkt me een hele toffe match te worden!
Vitesse krijgt ook aardig klop, spelen een goede eerste helft met veel kansen maar maken het niet af, en geven het dan volledig weg. 4-0 achter inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Vitesse krijgt ook aardig klop, spelen een goede eerste helft met veel kansen maar maken het niet af, en geven het dan volledig weg. 4-0 achter inmiddels...
Ligt het aan mij of lees ik heel en zie ik dat vitesse vaak goed speelt maar toch (dik) verliest? :P
Vind het toch wel een beetje triest als je ziet welke clubs er in de halve finale zitten, topclubs eruit en excelsior erin ;) gun het ze overigens wel hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een uur lang dominant en Groningen had nog geen schot op doel gehad, tot aan de ommekeer. Kashia rood en een penalty tegen, het begin van het einde voor Vitesse.
Een dergelijke situatie overkomt ze wel vaker, en dat is ook wel aan de prestaties en stand af te lezen...

De loting is ook meteen bekend:

FC Twente - PEC Zwolle
FC Groningen - Excelsior

Had liever een finale gezien tussen eerstgenoemden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het mooie van Twente-PEC is, dat ze vier weken eerder al een eredivisiewedstrijd hebben af te werken tegen elkaar. Dus dan kan je mooi de krachten meten als try-out voor de beker. Ik ga sowieso richting de grolschveste als blauwvinger en hoop op PEC-Grunn in de kuip :) Al lijkt het me geniaal als Twente PEC onderschat en denken al in de finale te zitten, want ja ze spelen thuis vaak elk team wel van de mat. Met dat thuisvoordeel gaan ze dan naast de schoenen lopen > PEC door. Then again: PEC is uit niet zo sterk meer als vorig seizoen. Idem voor Grunn, thuisvoordeel dus je zult zien dat Excelsior op wilskracht en vechtlust Grunn thuis gaat overklassen. Kan Excelsior aanhang met de metro naar de kuip _/-\o_ , komt de aanhang uit Zwolle wel met bussen aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
dutchgio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Vitesse de weg kwijt? Vorige Heerenveen, nu Groningen. Zo zie je maar, paar goeie wedstrijden en heel het land staat op z'n kop, maar nu al twee keer achter elkaar billenkoek. Of zou het iets zijn met ploegen uit het noorden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
chim0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 02:09:
[...]

Vitesse de weg kwijt? Vorige Heerenveen, nu Groningen. Zo zie je maar, paar goeie wedstrijden en heel het land staat op z'n kop, maar nu al twee keer achter elkaar billenkoek. Of zou het iets zijn met ploegen uit het noorden? :+
Let maar op zondag rollen ze ajax weer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Alleen Bayern en Barcelona gevaarlijker dan Feyenoord

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B8YqlNHCMAAkkeX.png:large

Opvallend dat ook Vitesse in de top 10 staat. Geeft wel in 1 cijfer weer waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dat bewijst maar weer dat totale non-scorebord-journalistiek ook niet echt werkt. :P

Of dat het niveau van keepers in Nederland bovenmenselijk is. :o

Of dat al die schoten op de hoekvlag gemikt zijn.

Of dat Feyenoord hands down het kampioenschap latjetrap in handen heeft.

[ Voor 58% gewijzigd door Ramzzz op 29-01-2015 09:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Joosie200 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:00:
Kan Excelsior aanhang met de metro naar de kuip _/-\o_
Ik vraag me echt af hoeveel mensen dan aan de Excelsiorkant zitten. Het uitvak is al bijna groot genoeg voor het gemiddelde toeschouwersaantal op Kralingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
ph4ge schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:33:
Alleen Bayern en Barcelona gevaarlijker dan Feyenoord

[afbeelding]

Opvallend dat ook Vitesse in de top 10 staat. Geeft wel in 1 cijfer weer waar het probleem zit.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B8gTwPXIcAEIy1B.png:large

Zo gevaarlijk is Feyenoord nou ook weer niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

JST94 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:10:
[...]

[afbeelding]

Zo gevaarlijk is Feyenoord nou ook weer niet. :9
Dat percentage is afgelopen zondag flink naar beneden gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Royz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Dat percentage is afgelopen zondag flink naar beneden gehaald ;)
Bij Ajax ook hoor, dat ene verdwaalde schot ging mis, dus 0% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Ajax uit winnen bij PSV gaat toch niet gebeuren dit seizoen, tenzij er heel snel drastisch iets veranderd bij Ajax :)
Als het team zo blijft zoals het nu is wordt dat een 4-0 voor PSV.
De Boer noemde Feyenoord niet bij naam maar gaf wel te kennen dat volgens hem 6 punten achterstand op PSV zo ongeveer wel het maximum was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Damn...zei dinsdag tegen collega dat Zwolle, Twente. Excelsior en Groningen door zouden gaan. Had er geld op in moeten zetten 8)7

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015