Maar er is juist een persoon op het veld die betaald wordt om dit soort situaties te beoordelen, Bas Nijhuis in dit geval.
Moisander is ook een goede prof en daar zeurt dan ook niemand over! Zoals dat netjes heet een voorbeeld prof en ik zou hem er graag bij hebben in welk team dan ook. Dat is Toornstra ook en die wordt nu opeens neergezet alsof hij een crimineel is en dat is echt onzin.
Cillissen moet dat dus duidelijk ook nog leren want die was alleen maar bezig proberen Feyenoorders kaarten aan te naaien en daar reageren spelers op. Gewoon niet netjes en dan gaan spelers ook steeds vervelender tegen hem doen. NIEMAND roept hier dat Cillissen alleen vervelend was dat maak jij er nu opeens van. Ik en anderen reageren puur op het feit dat opeens enkelen hier doen dat Cillessen de netheid zelf was. Hij was direct en indirect de oorzaak van de diverse opstootjes. Dat een speler als Kazim soms een klootz.k is zal GEEN ENKELE Feyenoorder ontkennen maar hij probeert je niet te naaien door bij de scheids te zeuren om kaarten.
Betreft dat Bidon incident... er zijn betere beelden maar dit is er slechts één van. Is wel op een Feyenoord site ;-) of heb je die geblockt hehehe
http://www.fr12.nl/nieuws...ns-op-kazim-richards.html
Dus eerlijk lezen en dan zal je zien dat diverse Feyenoorders ook Kazim voor gek verklaren maar er wel blij mee zijn omdat hij bij ons speelt :-) Vroeger had Ajax ook dat soort spelers (selectie begin jaren 70 hadden ze er meerdere) denk maar eens aan Wouters. Ellebogen links en rechts was de normaalste zaak van de wereld bij hem.
Nergens beweer ik dat Toornstra zich schandalig gedragen heeft, alleen dat het dom en compleet nutteloos was, een actie om een reactie uit te lokken.
Bedankt voor die video trouwens, nee hoor ik blokkeer Feyenoord niet, ik kom alleen bijna niet op die site omdat ik niet zo heel veel met Feyenoord heb, ik kan prima met Feyenoorders overweg zo lang als ze niet al te fanatiek zijn.
Maar goed, nu ik de beelden heb gezien kan ik nou niet zeggen dat Cillessen Kazim-Richards doelbewust pijn wilde doen, tenzij het op een zeer meisjesachtige manier was.

, wat Kazim had moeten doen is die bidon van de grond pakken en op dezelfde manier terug gooien, dat had veel leuker geweest.
Kan nou niet zeggen dat dit een schorsing waard is.