[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.253 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik lees net dat Ajax deze transferperiode wederom een poging heeft gedaan om van Ginkel te halen. Echter zonder succes, van Ginkel had geen trek om op huurbasis te verkassen naar Ajax. Opvallend genoeg was van Ginkel eerste keus, voor Sinkgraven. Ajax wilde Sinkgraven pas in de zomer halen maar toen van Ginkel nee verkocht werd Sinkgraven toch gehaald. Best opmerkelijk.

Overigens snap ik van Ginkel echt niet. Bij Milan kan hij fluiten naar een basisplaats. Dit weekend had Milan een probleem omdat de Jong en Montolivo geblesseerd waren en mocht van Ginkel wel in de basis starten. Echter zonder succes, hij viel dermate tegen dat hij al in de rust werd gewisseld. Als je bij Milan tot de bank bent veroordeeld en totaal niet gelukkig bent bij Milan, waarom dan niet voor een half jaar naar Ajax? Daar ben je gegarandeerd van een basisplaats en kun je je weer in de kijker spelen. Van Ginkel wordt er niet beter op zo, zijn ontwikkeling staat stil en op deze manier raak je ook uit beeld bij Chelsea. Ik vraag mij werkelijk af of hij überhaupt volgend seizoen nog voorkomt in de plannen van Chelsea. Als voetballer wil je toch spelen en niet op de bank zitten? Je salaris wordt toch wel betaald door de club die jou verhuurd....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Misschien is ie gewoon geen fan van Ajax.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PauseBreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Van wat ik heb bekeken is die Onana niet per se een verslechtering t.o.v. Cillissen in zijn huidige vorm :P
Want? Behalve dat het een klein meisje is, staat hij toch goed te keepen? Zijn uittrappen zijn misschien matig, maar als ik kijk naar zijn reddingen, doet hij het meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Han schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:20:
Ik lees net dat Ajax deze transferperiode wederom een poging heeft gedaan om van Ginkel te halen. Echter zonder succes, van Ginkel had geen trek om op huurbasis te verkassen naar Ajax.
Lijkt me een zegen voor Ajax. En voor Van Ginkel ook trouwens. Van Ginkel is de laatste tijd te vaak geblesseerd. En als je dan naar het huidige Ajax kijkt en het geluk met huurlingen weet je dat Van Ginkel ofwel geblesseerd binnenkomt, ofwel kort na binnenkomst ernstig geblesseerd raakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 08:31

PauseBreak

derp!

PWM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Want? Behalve dat het een klein meisje is, staat hij toch goed te keepen? Zijn uittrappen zijn misschien matig, maar als ik kijk naar zijn reddingen, doet hij het meer dan prima.
Omdat Onana ook gewoon een prima keeper is, daarom.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 13:43

BM

Moderator Spielerij
PauseBreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:02:
[...]

Omdat Onana ook gewoon een prima keeper is, daarom.
Je uitspraak die PWM quote impliceert anders dat je vindt dat Cillessen het niet goed doet, ipv dat Onana het wel goed doet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

BM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:40:
[...]

Je uitspraak die PWM quote impliceert anders dat je vindt dat Cillessen het niet goed doet, ipv dat Onana het wel goed doet :)
Het is maar wat je er zelf in wilt lezen natuurlijk.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04
Leuk begin bij Fey - Hee! Maar Kongolo is helemaal niet scherp! Van Beek dan weer wel goed ingegrepen!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

De makkelijkste mist hij maar deze zit er heerlijk in. Wat een poeier van Kazim zeg!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord staat gewoon goed te spelen. Heerenveen komt er af en toe nog wel gevaarlijk uit. Zeker nog niet gespeeld.

EDIT: Echt

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 04-02-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04
De Roon en Van den Berg hebben hun prent weer binnen :+

@hierboven: ... doe dat nou niet! |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Arjan90 op 04-02-2015 19:14 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ja ergens voelde je dit wel weer aankomen :+ Feyenoord is ook weer slordig met de kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook wel het allerstomste moment om hem tegen te krijgen. Heerenveen begon geïrriteerd te spelen. Overtredingen te maken, zeuren naar de scheidsrechter. Het ideale moment om door te drukken. Maar nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De verdediging is echt slap vandaag. Van Nelom verwacht je natuurlijk weleens slippertjes maar ook Kongolo lijkt niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:23:
[...]

De Jong en Guardado zijn belangrijke nieuwe schakels. Depay en Wijnaldum hebben enorme stappen gezet, daarnaast is de rest natuurlijk ook vooruitgegaan.
Wijnaldum is met zo'n ontzettende boost teruggekomen van het WK en Depay heeft daar aan het begin (tot de blessure) ook veel baat bij gehad.

Daarnaast inderdaad de Jong als sterke, slimme spits erbij maakt zo'n groot verschil uit en de ervaring van Guardado lijkt het hele team wel iets beter te maken.

Achteraf is het makkelijk praten maar met weinig impulsen zo'n verbetering kunnen genereren zou toch de basis van een aankoop/inhuur moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Is het weer zo'n avond :+ ? Je kunt Ajax flink onder druk zetten maar laat het op deze manier weer na..

[ Voor 58% gewijzigd door CR1691 op 04-02-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oh oh, wat geeft Feyenoord het weer weg. Zonde. Zwolle kan er zo overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:51
Eigenlijk heeft Heerenveen heeft eigenlijk helemaal geen kansen gehad, echter al wel 2x gescoord. Beide goals mogen natuurlijk nooit vallen. Vermeer overtuigt bij beide goals niet, maar de verdediging kan beide schoten toch ook blokken?

Wow. Ik denk dat Kazim blij is dat het buitenspel was. Scoort ie in de eerste helft zo'n goede goal, maar mist ie toch weer een vrij makkelijke kans.

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 04-02-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:12
Wat een zwakke wedstrijd van een aantal Feyenoorders. Mooie wedstrijd van 2 teams die willen voetballen. Gebrek aan scorende vermogen speelt weer op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zet Bilal er maar bij ten koste van een middenvelder. We moeten nu toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verdediger er uit dan. Boulah bijvoorbeeld, die speelt toch slecht. Toornstra kan het wellicht wel belopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord voetbalt en valt aan. Maar om nou te zeggen dat het gevaarlijk is...

Tegenstanders hebben het wel door. Tot de 16 heeft Feyenoord misschien wel de fijnste ploeg van Feyenoord, daarna is het niets. Heerenveen laat het tot de 16 dus leker gebeuren.

EDIT: Kazim :N

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 04-02-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:50
Fleximex schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:46:
Eigenlijk heeft Heerenveen heeft eigenlijk helemaal geen kansen gehad, echter al wel 2x gescoord. Beide goals mogen natuurlijk nooit vallen. Vermeer overtuigt bij beide goals niet, maar de verdediging kan beide schoten toch ook blokken?
Vermeer overtuigd al sinds de winterstop niet erg. Een uiteindelijk niet fatale fout tegen Twente, een grabbelactie in de Arena die in feite de enige kans van Ajax opleverde en vanavond ook weer niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kansen benutten doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jahoor. Weer zelf een kans om zeep helpen en daarna een goal tegen krijgen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd en wat staat de verdediging ontzettend slecht vandaag.

[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 04-02-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dit is het gewoon. Je bent weer sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14
ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:03:
[...]

Dat krijg je als je technisch directeur zo weinig scorende spelers binnenhaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Los van scoren, is er ook gewoon te weinig gecreëerd. Snel vergeten deze pot.

EDIT : uittrap van 31 seconden. Nice

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 04-02-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
PWM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:09:
Los van scoren, is er ook gewoon te weinig gecreëerd. Snel vergeten deze pot.
Je hebt gewoon te weinig echte dreiging voorin, het hele seizoen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:11:
Je hebt gewoon te weinig echte dreiging voorin, het hele seizoen al.
Tot aan de wanhoopswissel creëerde je anders meer en betere kansen dan de tegenstander en de eerste 2 tegengoals waren gewoon blunders en heeft ook weinig met kansen creëren te maken. Je moet gewoon meer scoren, dat lukt maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

FC Twente staat nu 2-0 achter in Den Haag, ook niet al te best daarzo..

Edit: WTF Die Chinees zeg! _O-

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 04-02-2015 20:17 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Scoren is een kwaliteit. Je kunt voor een seizoen zo een lijstje opstellen van spelers en het aantal goals dat ze maken.

Clasie nul, El Ahmadi hooguit een paar, Manu heeft er moeite mee, Boetius ook, Immers scoort minder zonder Pelle, Kazim heeft ook geen grote staat van dienst en Toornstra kan het wel maar staat op rechts. Punten halen is ook tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dank aan Ado :p Nu Dordrecht nog met een verrassing, en de schade valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
PWM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:20:
Dank aan Ado :p Nu Dordrecht nog met een verrassing, en de schade valt mee.
Je kijkt terecht naar beneden in plaats van naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:03:
[...]

Vond ik wel meevallen. Feyenoord verloor veel duels op het middenveld en Clasie heb ik eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien. Aanvalsspel was ook niet heel dreigend. Zat niet echt een idee achter.
Ik denk dat dit toch wel een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord is geweest die ik dit seizoen heb gezien.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zo ken ik Vermeer weer, psv morgen 12 punten los.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerlijke pot van Heerenveen. Jammer genoeg vandaag een beetje ziek en kon ik niet in het stadion zijn. Heb ik dat weer :P Maar Heerenveen speelt best redelijk de afgelopen tijd. Hopelijk brengen de nieuwe spelers nog wat versterking en dan moet een plaats in het linkerrijtje dit seizoen er wel in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PauseBreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:21:
Vond ik wel meevallen. Feyenoord verloor veel duels op het middenveld en Clasie heb ik eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien. Aanvalsspel was ook niet heel dreigend. Zat niet echt een idee achter.
Ik denk dat dit toch wel een van de slechtste wedstrijden van Feyenoord is geweest die ik dit seizoen heb gezien.
Het was ook zeker een van de mindere wedstrijden, maar nog steeds creëer je meer kansen en krijg je nauwelijks kansen tegen. Alleen Heerenveen scoort gewoon uit die spaarzame kansen.

Boularouz, Boetius en Nelom weer erg zwak, maar ook de sterkhouders als Vermeer, Toornstra en Kongolo bakte er niet veel van. Nu is het weer naar beneden kijken ipv naar plek 2, terwijl Ajax er ook niks van bakt dit seizoen maar die scoren toch veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Feyenoord en Twente beide onderuit dus. Had ik niet verwacht. Aan jullie de vraag: terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En daar is de 1-0 voor PEC Zwolle.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt een mooi weekje te worden voor PSV.

NAC van de mat gespeeld met 10 man na een volstrekt onterechte rode kaart, vervolgens Feyenoord zien verliezen (niet onterecht, gelijkspel was denk ik het meest op zijn plaats geweest). Nu Ajax nog. Forza kazen!

Ik ben benieuwd of de hosanna stemming bij Feyenoord nog lang blijft hangen, ze staan inmiddels 17 punten achter op de nr. 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:28:
[...]

Het was ook zeker een van de mindere wedstrijden, maar nog steeds creëer je meer kansen en krijg je nauwelijks kansen tegen. Alleen Heerenveen scoort gewoon uit die spaarzame kansen.
Nou ... Jullie kregen redelijk wat kansen tegen, maar inderdaad, het grootste probleem is dat jullie jezelf constant tekort doen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:17:
FC Twente staat nu 2-0 achter in Den Haag, ook niet al te best daarzo..

Edit: WTF Die Chinees zeg! _O-
Vertel? Was zijn sigaar je te dik? Leve onze suikeroom van United Vansen International. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Sjah schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:37:
[...]

Vertel? Was zijn sigaar je te dik? Leve onze suikeroom van United Vansen International. O+
Hij was behoorlijk uitbundig aan het springen / klappen, zag er heel grappig uit.

Zwolle nu op 2-0! Die gaan voor de derde plek dit jaar!

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 04-02-2015 21:38 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:48:

NAC van de mat gespeeld met 10 man na een volstrekt onterechte rode kaart, vervolgens Feyenoord zien verliezen (niet onterecht, gelijkspel was denk ik het meest op zijn plaats geweest). Nu Ajax nog. Forza kazen!

Ik ben benieuwd of de hosanna stemming bij Feyenoord nog lang blijft hangen, ze staan inmiddels 17 punten achter op de nr. 1.
Niet zo lang geleden werd ik hier door de Feyenoord supporters zo ongeveer voor gek verklaard toen ik zei dat ik PEC eerder 2de zag worden dan Feyenoord dit seizoen ;)

Benieuwd of er nog hetzelfde over eordt gedacht nu PEC Feyenoord passeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pfoei, nette 3-0 door PEC! Het ligt helemaal open bij Dordrecht.

Edit: Lol, 4-0! Gaat nu wel heel erg snel..

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 04-02-2015 21:43 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
10! 10! 10! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alsof het niks is, bam 4-0. Terecht dat PEC nu Dordt overklast, zeker thuis. Maar zo he: loop even weg en het staat zo 4-0 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Man het heeft even geduurd, maar weer lekkere pot van pec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vitesse op 0-2. Op zich niks met die club, maar ik ben uit principe anti elke club op kunstgras, dus hup geel/zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Foei, flinke sneeuwbui daar in Friesland zeg!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:48:

Welke hosanna stemming? :? Serieus, vanaf de aller eerste competitieronde stond Feyenoord achter en was het scorend vermogen een probleem,vab hosanna is geen seconde sprake geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:16:
Inderdaad, mooi gezicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:16:
En hier ligt niks... Vuile Friezen houden weer alles voor zichzelf. Behalve de punten dan :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:19:
[...]

Welke hosanna stemming? :? Serieus, vanaf de aller eerste competitieronde stond Feyenoord achter en was het scorend vermogen een probleem,vab hosanna is geen seconde sprake geweest.
Hoeveel spelers stonden er ook weer in de top 10 van het VI klassement? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Wat ik mij afvraag waarom krijgt die swerts niet gewoon rood achteraf voor spelbederf?
Als we rode kaarten kunnen seponeren achteraf kun je ze ook uitdelen :) misschien helpt dat eens tegen die schwalbes.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Joster schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:41:
[...]

Hoeveel spelers stonden er ook weer in de top 10 van het VI klassement? :D
11/10? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:19:
Zeker geen hosanna inderdaad. Wel een zekere trots dat men met deze selectie derde staat en richting de top probeerde te werken. Maar ik heb altijd realisme gezien omtrent het scorend vermogen en de achterstand ten opzichte van de échte top.

Qua veldspel werd er de laatste tijd wel het één en ander verheerlijkt. Waarbij de misgelopen punten puur werden opgehangen aan het gebrek aan een echt goede aanvaller. Wat dat betreft is gisteren natuurlijk wel wat gebeurd, Feyenoord kan kwetsbaar zijn op meerdere fronten. Nu is dat volgens mij heel normaal voor een team, maar voor sommigen wellicht een openbaring. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:31
Je gaat onderhand denken dat die Kazim alles expres mist. Mijn hemel... :X Ongelooflijk dat zo'n iemand in het eerste staat van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@gonadan
Het veldspel was ook prima. Maar als je dat telkens niet uitbuit is het logisch dat ook dat dan even wat minder wordt.

Ik blijf het zeggen: v Geel heeft van de zomer één en ander niet goed ingeschat. Door alle investeringen in het middenveld heb je daar nu vaak controle maar je mist dreiging en finesse voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Eerlijk is eerlijk Feyenoord voetbalt gewoon heel goed dit seizoen, had ik niet verwacht na de leegloop. Ik denk dat het scorend vermogen ze toch echt de das omdoet, weinig tegen goals, maar gewoon te weinig goals voor om echt kampioen te kunnen worden. Al kun je met alle wedstrijden met 1-0 ook theoretisch kampioen worden, meestal heb je meer doelpunten nodig ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:01:
@gonadan
Het veldspel was ook prima. Maar als je dat telkens niet uitbuit is het logisch dat ook dat dan even wat minder wordt.

Ik blijf het zeggen: v Geel heeft van de zomer één en ander niet goed ingeschat. Door alle investeringen in het middenveld heb je daar nu vaak controle maar je mist dreiging en finesse voorin.
Een team wat slecht speelt maar toch geluk heeft en punten pakt gaat vanzelf beter spelen, net als dat een ploeg die goed speelt maar geen punten pakt dat vanzelf gaat knagen. Voetbal zit voor 75 procent tussen de oren. Dat is het verhaal van PSV en Feyenoord in een notendop. Al speelde Feyenoord gisteren de slechtste wedstrijd van het seizoen, tot het kantelpunt waren ze wel sterker dan de tegenstander in een traditioneel moeilijke uitwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

martinusz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:06:
Wat ik mij afvraag waarom krijgt die swerts niet gewoon rood achteraf voor spelbederf?
Als we rode kaarten kunnen seponeren achteraf kun je ze ook uitdelen :) misschien helpt dat eens tegen die schwalbes.
Omdat we daarvoor de regels zouden moeten aanpassen. Spelbederf wordt bestraft met geel, en geel kun je niet nadien nog geven (nog wel in de kleedkamer, maar niet nog meerdere dagen achteraf).
Ik vraag me meer af waarom er nog geen onderzoek is ingesteld tegen die knakker van NAC die Rekik een elleboog op zijn mond gaf. Dat was echt wel een bewussie namelijk, maar Blom vond het nodig om met Rekik te praten ipv een kaart te trekken...

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:01:
@gonadan
Het veldspel was zeker prima, maar sommigen riepen dat met een goede spits alle toppers waren gewonnen. Dat vind ik dan weer wat overdreven. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
chim0 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:36:
Je gaat onderhand denken dat die Kazim alles expres mist. Mijn hemel... :X Ongelooflijk dat zo'n iemand in het eerste staat van Feyenoord.
Ik weet niet of jij die goal hebt gezien?
Maar die was best wel gruwelijk mooi....
Weinig spelers kunnen zo hard zo raak schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Joostje123 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Bij Kazim vind ik die goal in de categorie 'goh, hij raakt 'm een keer goed' vallen. Mooie goal, maar het zijn er gewoon veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Bij Kazim vind ik die goal in de categorie 'goh, hij raakt 'm een keer goed' vallen. Mooie goal, maar het zijn er gewoon veel te weinig.
Dat is wat Been ook zei in de rust. Zolang Kazim niet de kans krijgt om na te denken over wat hij gaat doen met die bal gaat het goed, en krijg je mooie doelpunten, maar als hij na kan denken gaat het mis :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
[...]

Ik ben een diehard Feyenoord fan maar ik had echt het gevoel dat hij hem per ongeluk zo raakte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Aan het begin van het seizoen volgens mij tegen Heracles maakte hij ook een keer een prachtige goal. Hij kan best wel wat, maar mist net het neusje voor het doelpunt en heeft wat pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:31
Joostje123 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Weinig spelers? Heb ze zo vaak zo hard gezien. Is echt niet bijzonder of zo. Ik vind de steekbal eerlijk gezegd mooier. En ik doelde ook meer op die ene kopkans, waar ie vrij stond en finaal naast kopte en alle andere kansen, die ie om zeep heeft geholpen. Het is gewoon te weinig voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
zometeen naar Ajax - AZ, benieuwd of we weer eens kunnen scoren nadat we dat 180 minuten al niet hebben gedaan in de eredivisie.. Geruchten gaan dat Milik op de bank zit en dat de aanval bestaat uit Kishna, Schone en El Ghazi met een middenveld van Bazoer, Riedewald en Sinkgraven. Liever zou ik zien dat Schone de plek van Bazoer inneemt en Milik in de spits staat. Want Milik is nuttig als je met twee vleugelspelers speelt.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Gonadan schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:19:
[...]

Het veldspel was zeker prima, maar sommigen riepen dat met een goede spits alle toppers waren gewonnen. Dat vind ik dan weer wat overdreven. :)
Met Guidetti wonnen we veel van de grote wedstrijden, we verzaakten het toen alleen te vaak tegen de kleintjes. :+

Het is niet alleen een goede spits. Er moet ook meer dreiging vanuit Boëtius en/of Manu gaan. Die hebben ook een veel te laag rendement. Zelfde geldt voor Immers, Clasie en El Ahmadi.

Leuk en aardig dat alles op Kazim wordt afgeschoven. Maar de andere spelers mogen ook wel meer scoren. Dat is al 3 seizoenen matig (Toen alleen het geluk met veelscorende spits).
ph4ge schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:38:
[...]

Aan het begin van het seizoen volgens mij tegen Heracles maakte hij ook een keer een prachtige goal. Hij kan best wel wat, maar mist net het neusje voor het doelpunt en heeft wat pech.
Ik denk dat je Go Ahead Eagles bedoelt. :9

[ Voor 20% gewijzigd door JST94 op 05-02-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:07

Vos

AFCA

Gynnad schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:29:
zometeen naar Ajax - AZ, benieuwd of we weer eens kunnen scoren nadat we dat 180 minuten al niet hebben gedaan in de eredivisie.. Geruchten gaan dat Milik op de bank zit en dat de aanval bestaat uit Kishna, Schone en El Ghazi met een middenveld van Bazoer, Riedewald en Sinkgraven. Liever zou ik zien dat Schone de plek van Bazoer inneemt en Milik in de spits staat. Want Milik is nuttig als je met twee vleugelspelers speelt.
Geruchten kloppen:

Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schöne en Kishna.

Kan vanavond wederom niet kijken, benieuwd hoe ze het nu weer doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pffff... Schone in de spits. Waarom? Denk de Boer dat Schone de zelfde kwaliteiten heeft als Siem de Jong of zo? Lijkt wel of het oude draaiboek uit de kast wordt gehaald. Je speelt twee buitenspelers, zet Milik dan in de spits en Schone er achter. Milik is kopsterk en kan op die manier Schone prima bedienen vanaf 10. Waarom nu weer wat anders bedenken? Schone op de plek van Klaassen en Sinkgraven op 6, keep it simpel please.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Op zich is de opstelling nog niet zo heel vreemd, zonder "echte" spits krijg je veel beweging voorin wat lastig te verdedigen is. Dat zag je inderdaad ook toen Siem de Jong nog zo werd ingezet. Op zich denk ik dat Schöne die rol best kan invullen.
Voor Milik is het dan even jammer maar die krijgt z'n minuten wel weer. Ben vooral benieuwd naar Sinkgraven vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
Zet schone dan naast Sinkgraven en Milik in de spits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Krukar schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:27:
Op zich is de opstelling nog niet zo heel vreemd, zonder "echte" spits krijg je veel beweging voorin wat lastig te verdedigen is. Dat zag je inderdaad ook toen Siem de Jong nog zo werd ingezet. Op zich denk ik dat Schöne die rol best kan invullen.
Voor Milik is het dan even jammer maar die krijgt z'n minuten wel weer. Ben vooral benieuwd naar Sinkgraven vanavond.
Met De Jong had je nog iemand die voorzetten erin kan koppen. Nu moet alles laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Sinkgraven is zo te zien als routinier gehaald. Kan als 19-jarige mooi zijn levenservaring overdragen aan de 2 18-jarigen waarmee hij het middenveld vormt. Te hopen dat Klaassen en Serero er weer snel bij zijn, want hiermee ga je zeker in de EL echt fors afgestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
wtf is dit voor scheids, alles bij ajax wordt afgefloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:08:
wtf is dit voor scheids, alles bij ajax wordt afgefloten
Je zou bijna Nijhuis weer terugwillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
toolkist schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:11:
[...]

Je zou bijna Nijhuis weer terugwillen
Nou dat slaat weer te ver door naar de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Die van der Hoorn zou geen slechte optie zijn voor de spits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:12:
[...]

Nou dat slaat weer te ver door naar de andere kant.
Ik ben inmiddels om, doe mij Nijhuis maar. Dit figuur fluit alles kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zeg Schone wisselen voor Milik, gewoon twee buitenspelers en een spits. Schone is een goede speler maar past eigenlijk nergens lekker in het Ajax systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoe is het wedstrijdbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ajax valt aan, AZ staat op eigen helft te wachten om te counteren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:39:
[...]

Ajax valt aan, AZ staat op eigen helft te wachten om te counteren.
En beiden creëren niks? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hier 1080p :P

Maar Ajax is beter, heeft ook de betere kansen. AZ probeert te vertragen en op de counter te spelen. Zijn ze wel een paar keer gevaarlijk mee geweest, maar overall is Ajax beter. Alleen Schone komt niet tot zijn recht, moet te veel duels spelen, waarvoor hij te licht is. Hopelijk komt Milik na de rust. Verder speelt van Rhijn goed en Boilesen wederom dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:40:
[...]
En beiden creëren niks? :p
Ajax vrij weinig, AZ helemaal niets.
Ajax een stuk of 3 kansen waarvan er 1 van de lijn werd gekopt.
AZ had slechts 1 kans, maar dat was niet eens een grote.
Boilesen is de slechtste speler op het veld in mijn ogen, maakt fout na fout.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die gele kaart ook voor Berghuis, voor twee benen gestrekt vooruit. Tuurlijk is dat maar geel. Zeker bang geworden na de onterechte rode kaart voor Willems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bedankt :). Denk dat Ajax Boilesen maar moet laten gaan... Die haalt echt 1 op de 10 wedstrijden ofzo een acceptabel niveau.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-02-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Een verdediger die eigenlijk liever aanvaller is, hij leek potentieel te hebben maar na al die blessures is het er niet echt meer uit gekomen. (geen oorzaak, meer constatering)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Opvallend dat Ajax 4 vd 5 thuiswedstrijden onder deze scheidsrechter won terwijl AZ nog nooit uit won en dat de Telegraaf dat niet is opgevallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Inmiddels is AZ toch wel de betere ploeg. Maar het blijft de lamme tegen de blinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:00:
Inmiddels is AZ toch wel de betere ploeg. Maar het blijft de lamme tegen de blinde.
Ik denk dat "minder slechte" ploeg inderdaad beter past ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja, dat is inderdaad wel zo. Eigenlijk is het gewoon slecht wat beide partijen op de mat leggen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mooi, dan wordt de kans groter dat Ajax wint.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Boilesen komt voor beide in aanmerking, tweede helft nog beroerder dan voor rust. Snap niet dat Viergever er nog niet inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Zo, erg zwaar gestraft vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En daar gaat kwijtschelding nr 2 deze week. Wat een drama scheids.
Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015