Vorig jaar kaarten gewonnen, dat was me toch een mooie wedstrijdJoosie200 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:52:
[...]
Goede, ga ik ook maar doen itt vorig jaar
Dat PSV na de laatste speelronde iig niet voor Ajax staat.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:43:
[...]
Wat is het nou eigenlijk?Je gebruikt geen interpunctie/komma.
* Quad is dan ook Ajax supporter
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zullen we zien!!Quad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:47:
[...]
Dat PSV na de laatste speelronde iig niet voor Ajax staat.
* Quad is dan ook Ajax supporter
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://www.telegraaf.nl/t...ngt_Ajax_ongeluk____.html
Telegraaf is de koude oorlog voor de klassieker begonnen. Gewoon een toevalstatistiek voor Nijhuis, precies de wedstrijden gefloten waar Ajax als een krant presteerde (zelfs die ene overwinning bij Roda hadden ze moeten verliezen). Lijkt me voor hem lastig om op deze manier onder druk gezet te worden.
Telegraaf is de koude oorlog voor de klassieker begonnen. Gewoon een toevalstatistiek voor Nijhuis, precies de wedstrijden gefloten waar Ajax als een krant presteerde (zelfs die ene overwinning bij Roda hadden ze moeten verliezen). Lijkt me voor hem lastig om op deze manier onder druk gezet te worden.
En dus zal Feyenoord een onterechte penalty tegen krijgen want zo'n scheids wil natuurlijk alles doen om het vooroordeel te ontkrachten. En dan heeft de Telegraaf zijn doel bereikt.
scheelt nog dat Twente op dit moment geen concurrent voor P2 is anders werd ook nog even aangehaald dat ie Twente supporter is.Sempy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:06:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het blijft grappig hoe rode kaarten blijven hangen. Die eerste rode kaart (2x geel) was gewoon een overtreding. Als iets geel is, is het geel of het nou zijn tweede is of niet. Die 2de rode kaart was Vermeer die een doorgebroken speler neerhaalde (wat ook in artikel staat) en de derde van de rode kaart van van Rhijn, die bij hoog en laag beweerde NIET vastgehouden te hebben, zoals hier te zien:

Denk dat Nijhuis prima kan slapen

Denk dat Nijhuis prima kan slapen
Blijft grappig dat die 'krant' zich telkens zo laat kennen.D-e-n schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:14:
En dus zal Feyenoord een onterechte penalty tegen krijgen want zo'n scheids wil natuurlijk alles doen om het vooroordeel te ontkrachten. En dan heeft de Telegraaf zijn doel bereikt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vroegah hadden "wij" het AD die hetzelfde deden
Sinds AD zich erg richt op zijn AD Sportwereld en heel Nederland wil bereiken, hebben we alleen Radio Rijnmond nog aan onze zijde
De Telegraaf brengt toch alleen statistieken.
Het is toch verbazingwekkend dat Ajax onder Nijhuis maar 1 duel heeft gewonnen van de laatste 10 duels.
Denk dat met iedere andere scheidsrechter dat toch rond de 6 duels zit...
Ik vind het nieuwswaardig en opvallend.
Het is toch verbazingwekkend dat Ajax onder Nijhuis maar 1 duel heeft gewonnen van de laatste 10 duels.
Vitesse uit, Groningen uit, AZ uit, PSV, Feyenoord en een ontkettend Zwolle.
Het zijn gewoon de lastigste wedstrijden van het seizoen die Nijhuis mocht fluiten. Vind het geen opvallende statistieken, zeker gekeken naar de resultaten de laatste jaren.
Het zijn gewoon de lastigste wedstrijden van het seizoen die Nijhuis mocht fluiten. Vind het geen opvallende statistieken, zeker gekeken naar de resultaten de laatste jaren.
Nou als Ajax dan per ongeluk wint kunnen we dit vast de schuld geven.Sempy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:06:
Mja, de wedstrijden die ik zie herinner ik mij als topper of als offday, dus op zich niet gek.Joostje123 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:39:
De Telegraaf brengt toch alleen statistieken.
Wel heb ik het gevoel gehad in wedstrijden dat Nijhuis geen strafschoppen durfde te geven, maar dat was dan niet specifiek één kant op wat mij betreft maar gewoon een angst dat hij een onterechte zou geven in een belangrijke wedstrijd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach ja daar heb je gelijk in dat het een van de lastige wedstrijden zijn. Maar ik vind 1/10 nog steeds erg laag, gemiddeld wint Ajax namelijk bijna 3/4 van hun wedstrijden in de eredivisie.PWM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:46:
Vitesse uit, Groningen uit, AZ uit, PSV, Feyenoord en een ontkettend Zwolle.
Dus ik vind het wel een opvallende statistiek, zeker na aanloop van een klassieker waar altijd alles wordt besproken en daarom vind ik het nieuwswaardig.
--
Ik vind dat Nijhuis ook een scheidsrechter die vaak een stempel op een wedstrijd legt, door curieuze beslissingen en twijfelgevallen hard te bestraffen.
Ik zeg niet dat Nijhuis in het nadeel van een bepaalde club fluit. Wel dat ik het een slechte scheids vind.
Ach, wie moet er dan wél fluiten? Kuipers in ieder geval niet, die heeft tijdens Ajax - PSV en PSV - Feyenoord een aantal cruciale fouten gemaakt.Joostje123 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:13:
[...]
Ik zeg niet dat Nijhuis in het nadeel van een bepaalde club fluit. Wel dat ik het een slechte scheids vind.
Zolang je de overige factoren zoals tegenstanders als niet meeneemt in je 'analyse' dan is het een compleet nietszeggende statistiek.Joostje123 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:13:
[...]
Ach ja daar heb je gelijk in dat het een van de lastige wedstrijden zijn. Maar ik vind 1/10 nog steeds erg laag, gemiddeld wint Ajax namelijk bijna 3/4 van hun wedstrijden in de eredivisie.
Dus ik vind het wel een opvallende statistiek, zeker na aanloop van een klassieker waar altijd alles wordt besproken en daarom vind ik het nieuwswaardig.
Als je Ajax, Feyenoord of PSV 10x laat spelen tegen clubs uit de orde van Bayern munchen en je laat altijd Nijhuis fluiten verliezen ze 100% van de wedstrijden.
Als je Ajax, Feyenoord of PSV 10x laat spelen tegen clubs uit de orde van SC Genemuiden en je laat altijd Gözübüyük fluiten winnen ze 100% van de wedstrijden.
Nu kan je de prestaties van de clubs relateren aan de scheidsrechter maar dat is natuurlijk niet het hele plaatje. Dat gaat ook op voor scheidsrechters die vaker dan gemiddeld een rode kaart geven. Wellicht geeft die scheidsrechter sneller rood maar mogelijk zijn dat net wedstrijden waar een speler er lomper in gaat of zijn het de wat hardere wedstrijden (vb Ajax - Utrecht)
Als er in de Kuip wordt gespeeld wordt er ingezoomd op enkele dubieuze beslissingen in het thuisvoordeel van de afgelopen decennia. In de Arena is de afgelopen jaren meer dan genoeg gebeurd om een minstens zo'n mooi lijstje te maken. Maarja, het is maar net welke kant op je de scheidsrechter onder druk wil zetten, dus dan verzin je gewoon weer wat anders.
Nijhuis heeft Feyenoord ook een aantal keer zwaar benadeeld maar dat staat er dan weer niet. 28 oktober 2012 is ook een heel slecht voorbeeld, want niet alleen was het gewoon een terechte gele kaart daarvoor was Ajax al een aantal keer ontsnapt aan tweede gele kaarten en een penalty, bovendien was Feyenoord ook 11 vs 11 al beter.
Wat een riooljournalistiek, hoe is het toch mogelijk dat dat een van de meest gelezen kranten van Nederland is? Zelfs mn Ajax collega's noemen het een Calimero stuk.
Wat een riooljournalistiek, hoe is het toch mogelijk dat dat een van de meest gelezen kranten van Nederland is? Zelfs mn Ajax collega's noemen het een Calimero stuk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb me ingehouden, maar het moet er toch echt even uit: godverdomme Cocu. Waarom in godsnaam met een B ploeg beginnen als je voor de dubbel kunt gaan. Ben er als PSV supporter echt ziek van, wat een vernedering.
Welkom bij de club, zo is het elk jaar bij Ajax nuNiku schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:01:
Ik heb me ingehouden, maar het moet er toch echt even uit: godverdomme Cocu. Waarom in godsnaam met een B ploeg beginnen als je voor de dubbel kunt gaan. Ben er als PSV supporter echt ziek van, wat een vernedering.
De fout werd pas later gemaakt (refereerde er al aan). Er stond een verse spits klaar ipv een verdediger (wss) toen PSV achter stond. Toen de 2-2 viel, mocht hij weer gaan zitten.
Roda lag op zijn rug, je hebt nog tijd en kan de wedstrijd naar je toe trekken. Het niet inbrengen van de aanvaller op dat moment, toont wat een lafbek het is.
Roda lag op zijn rug, je hebt nog tijd en kan de wedstrijd naar je toe trekken. Het niet inbrengen van de aanvaller op dat moment, toont wat een lafbek het is.
Same here. En wat PWM zegt. Dat Cocu Boljevic niet bracht is wel wat jammer, maar goed, beginnen met Locadia op RW terwijl hij al heeft bewezen niet op die positie te kunnen spelen vind ik ook wel 'een beetje jammer'.Niku schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:01:
Nee, merp!
Het heeft volgens mij niks met een b-ploeg te maken. Ook de b-ploeg moet van Roda JC kunnen winnen (Jong-PSV heeft in Kerkrade nog 1-1 gespeeld).
Roda JC speelde ook met (een hoop?) wissels volgens mij. Het probleem was gewoon de motivatie. Ook hoop ik dat Ritzmaier een tijdje niet meer gaat spelen. Hij was wel erg slecht.
Roda JC speelde ook met (een hoop?) wissels volgens mij. Het probleem was gewoon de motivatie. Ook hoop ik dat Ritzmaier een tijdje niet meer gaat spelen. Hij was wel erg slecht.
Roda heeft inderdaad ook aangegeven met een B-elftal te komen omdat de kansen toch laag zijn en Fortuna belangrijker was. Weet niet of ze dat uiteindelijk ook gedaan hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Cocu moet dat risico helemaal niet nemen en gewoon met zijn eerste keus over Roda heen walsen, hij had de dubbel kunnen winnen!kimiferrari schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:34:
Het heeft volgens mij niks met een b-ploeg te maken. Ook de b-ploeg moet van Roda JC kunnen winnen (Jong-PSV heeft in Kerkrade nog 1-1 gespeeld).
(Het is natuurlijk geen zekerheid dat je met je A ploeg wel van Roda gewonnen had, maar dan had je er in ieder geval alles aan gedaan, echt een enorme blunder van Cocu dit.)
Nee hoor, Willems viel geblesseerd uit, na een smerige overtreding.PWM schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:05:
De fout werd pas later gemaakt (refereerde er al aan). Er stond een verse spits klaar ipv een verdediger (wss) toen PSV achter stond. Toen de 2-2 viel, mocht hij weer gaan zitten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je kan natuurlijk niet alle wedstrijden met je A ploeg spelen. PSV speelt veel wedstrijden in een seizoen. Al die wedstrijden kan je niet met dezelfde 11 spelen. De competitie vind ik veel belangrijker. De beker hebben wel al een gewonnen. Ik ga liever voor het kampioenschap (taart) dan de beker (kers).Niku schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:14:
[...]
Cocu moet dat risico helemaal niet nemen en gewoon met zijn eerste keus over Roda heen walsen, hij had de dubbel kunnen winnen!
(Het is natuurlijk geen zekerheid dat je met je A ploeg wel van Roda gewonnen had, maar dan had je er in ieder geval alles aan gedaan, echt een enorme blunder van Cocu dit.)
Dat was pas flink later. Boljevic stond al wat eerder klaar. Nog tijdens reguliere speeltijd, waar Willems pas in de verlenging werd gewisseld.Ramzzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Nee hoor, Willems viel geblesseerd uit, na een smerige overtreding.
Nee, merp!
Nou flink later de 94e minuut was dat. Ik heb Boljevic ook nooit klaar zien staan. Wel heb ik Vloet klaar zien staan. De wissels vond ik niet slecht (ze konden wel wat eerder. 75e minuut pas) Maher voor Ritzmaier en Narsingh voor Locadia.PauseBreak schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:21:
[...]
Dat was pas flink later. Boljevic stond al wat eerder klaar. Nog tijdens reguliere speeltijd, waar Willems pas in de verlenging werd gewisseld.
Ritzmaier had ik in de rust al gewisseld.
Dat was ernaRamzzz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Nee hoor, Willems viel geblesseerd uit, na een smerige overtreding.
Als Boljevic (of Vloet, kan ook) al klaar staat in de 78e minuut, dan is dat flink later ja.kimiferrari schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:43:
[...]
Nou flink later de 94e minuut was dat.
Nee, merp!
Dat hele Telegraaf artikel is ook alleen maar geschreven om Nijhuis onder druk te zetten. Maar dat zijn we wel van de Telegraaf gewend een paar dagen voor zo'n klassieker.
PSN: Finally_Chris
Toch gewoon Kuipers. Elke scheids kan fouten maken en je wil gewoon de beste scheids voor dit soort wedstrijden. En dat is duidelijk niet NijhuisJST94 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:26:
[...]
Ach, wie moet er dan wél fluiten? Kuipers in ieder geval niet, die heeft tijdens Ajax - PSV en PSV - Feyenoord een aantal cruciale fouten gemaakt.
Kuipers heeft tijdens Ajax - PSV en PSV - Feyenoord ook aardig staan blunderen hoor.toolkist schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:26:
[...]
Toch gewoon Kuipers. Elke scheids kan fouten maken en je wil gewoon de beste scheids voor dit soort wedstrijden. En dat is duidelijk niet Nijhuis
Dan nog is ie verreweg de beste Nederlandse scheidsrechterJST94 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:17:
[...]
Kuipers heeft tijdens Ajax - PSV en PSV - Feyenoord ook aardig staan blunderen hoor.
Je moet het ook verdienen om dat soort wedstrijden te fluiten, en als ik zie hoe Kuipers heeft gefloten tijdens die twee topwedstrijden zou ik het apart vinden dat Nijhuis nóg slechter fluit..toolkist schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:41:
[...]
Dan nog is ie verreweg de beste Nederlandse scheidsrechter
-
Wesley Verhoek vertrekt op huurbasis naar GAE.
[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 22-01-2015 11:06 ]
Jammer had hem graag bij ADO terug gezienJST94 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:25:
[...]
Wesley Verhoek vertrekt op huurbasis naar GAE.
Je zou zeggen dat met het 'Chinese' geld dit wel mogelijk zou moeten zijn..rikoos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Jammer had hem graag bij ADO terug gezien
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarschijnlijk hebben ze nu het geld voor betere spelers.Gynnad schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:35:
Je zou zeggen dat met het 'Chinese' geld dit wel mogelijk zou moeten zijn..
Vergis je niet, hij was samen met Immers en Toornstra de beste spelers van ADO in 2011 toen ze europacup voetbal haalde. Hij moet dus wel kunnen voetballen..... Snap ook niet dat hij zo slecht opeens was toen hij naar Twente en daarna naar Feyenoord ging. Hoe kan iemand zo diep weg zinken ?ph4ge schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:03:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze nu het geld voor betere spelers.
Edit:
Zie net dat de eerste wedstrijd nu tegen ADO is en dat hij volgens Foeke Boy gelijk gaat spelen..........
[ Voor 10% gewijzigd door rikoos op 22-01-2015 14:54 ]
in hetzelfde jaar was Timothy Derijck ook een van de betere bij Ado. Dat is ook niks geworden bij PSV.rikoos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Vergis je niet, hij was samen met Immers en Toornstra de beste spelers van ADO in 2011 toen ze europacup voetbal haalde. Hij moet dus wel kunnen voetballen..... Snap ook niet dat hij zo slecht opeens was toen hij naar Twente en daarna naar Feyenoord ging. Hoe kan iemand zo diep weg zinken ?
Edit:
Zie net dat de eerste wedstrijd nu tegen ADO is en dat hij volgens Foeke Boy gelijk gaat spelen..........
Daarna bij FC Utrecht ook niet...kimiferrari schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:17:
in hetzelfde jaar was Timothy Derijck ook een van de betere bij Ado. Dat is ook niks geworden bij PSV.
Kleine zijwaartse sprong over diep weg zinken. Kwam deze column tegen. Best toepasselijkrikoos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Vergis je niet, hij was samen met Immers en Toornstra de beste spelers van ADO in 2011 toen ze europacup voetbal haalde. Hij moet dus wel kunnen voetballen..... Snap ook niet dat hij zo slecht opeens was toen hij naar Twente en daarna naar Feyenoord ging. Hoe kan iemand zo diep weg zinken ?
Edit:
http://www.nusport.nl/col...c-generatie-van-roya.html
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die foto van Rigters...
Sowieso, als je dat lijstje van toenmalige Europees kampioenen ziet en dan nu gaat kijken wat er van is gekomen, zo zonde dat veel van die jongens het gewoon niet hebben kunnen halen ondanks het talent wat ze echt wel hadden.
Maar, gelukkig hebben we nog kunnen teren op de lichting van Robben en Sneijder.

Sowieso, als je dat lijstje van toenmalige Europees kampioenen ziet en dan nu gaat kijken wat er van is gekomen, zo zonde dat veel van die jongens het gewoon niet hebben kunnen halen ondanks het talent wat ze echt wel hadden.
Twee dikgedrukt, dat waren toch wel de grotere twee van die generatie, zeker Aissati, maar ook Donk. Die anderen waren er ook bij, maar ik denk dat niemand had gedacht dat Jong-a-Pin en Jenner over 4 jaar in het grote Oranje zouden voetballen.Ismaïl Aissati, Otman Bakkal, Luigi Bruins, Romeo Castelen, Ryan Donk, Nicky Hofs, Calvin Jong-a-Pin, Julian Jenner, Collins John, Haris Medunjanin, Boy Waterman
Maar, gelukkig hebben we nog kunnen teren op de lichting van Robben en Sneijder.
Rigters talent... ahum. 1 zwaluw is nog geen zomer. Het was een aardig team, maar los erg middelmatig.JanW schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:35:
Die foto van Rigters...![]()
Grootste probleem is trouwen dat jongens als Aissati een groot mentaliteitsprobleem hebben waardoor van te voren eigenlijk al vaststond dat ze het niet zouden redden in de top. Dat heeft niets met pech te maken.
Ik denk dat het ook een probleem van de hedendaagse cultuur is. De spelers worden helemaal gek gemaakt doorhet grote geld. Is het niet door de zaakwaarnemer, dan wel door medespelers of hun ouders. Er is niemand die ze met beide benen op de grond houdt.tweaker2010 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:04:
[...]
Rigters talent... ahum. 1 zwaluw is nog geen zomer. Het was een aardig team, maar los erg middelmatig.
Grootste probleem is trouwen dat jongens als Aissati een groot mentaliteitsprobleem hebben waardoor van te voren eigenlijk al vaststond dat ze het niet zouden redden in de top. Dat heeft niets met pech te maken.
En juist op die jonge leeftijd is dat belangrijk denk ik. Het lijkt de laatste paar jaar bij Ajax een beetje terug te komen. Hopelijk zet dat door, ook bij andere clubs. Spelers moeten beseffen dat ze niet bij de eerste gelegenheid meteen naar het grote geld moeten gaan. Als je echt goed bent, kom je er wel, maar je moet er wel alles aan doen.
Maar ja, voor mij is het makkelijk lullen, bij mij hebben ze nooit gestaan met een grote zak geld. Al heb ik wel het idee dat mijn ouders me dan met beide voeten op de grond hadden gehouden.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Oi oi oi zeg dat wel die lichting, maar goed, eens kijken waar ze nu spelen:JanW schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:35:
Die foto van Rigters...![]()
[...]
Twee dikgedrukt, dat waren toch wel de grotere twee van die generatie, zeker Aissati, maar ook Donk. Die anderen waren er ook bij, maar ik denk dat niemand had gedacht dat Jong-a-Pin en Jenner over 4 jaar in het grote Oranje zouden voetballen.
Ismaïl Aissati, PSV, FC Twente, Ajax, Vitesse, Antalyaspor, Terek Gronzy
Otman Bakkal, PSV, (Den Bosch, FC Eindhoven, FC TWente, Feyenoord), Dinamo Moskou, Feyenoord, Transfervrij
Luigi Bruins, Excelsior, Feyenoord, Red Bull Salzburg, Excelsior, Nice, Excelsior
Romeo Castelen, Ado den Haag, Feyenoord, HSV, Volga Nizjni Novgorod, RKC, Western Sydney Wanderes
Ryan Donk, RKC, AZ, Wes Bromwich Albion, Club Brugge, Kasimpasa
Nicky Hofs, Vitesse, Feyenoord, Vitesse, AEL Limassol, Vitesse, Willem II, MASV
Calvin Jong-a-Pin, FC Volendam, sc Heerenveen, Vitesse, Shimizu S-Pulse, ?
Julian Jenner, NAC, AZ, Vitesse, Rot Weiss Ahlen, NAC, Ferencvarosi TC, Diosgyori VTK
Collins John, FC TWente, Fulham, Leicester City, Watford FC, NEC, KSV Roeselare, Chicago Fire, Qabala PFK, Mes Sarcheshmeh, Genclik Gucu SK, Barnet FC, Piast Gliwice, Pittsburgh Riverhounds
Haris Medunjanin, AZ, Spara, Real Valladolid, Maccabi Tel Aviv, Gaziantepspor, Deportivo La Coruna
Boy Waterman, sc Heerenveen, AZ, Ado Den Haag, De Graafschap, Alemannia Aachen, PSV, Karabukspor
Dan lijkt Haris Medunjanin het toch wel het beste hebben gedaan, aangezien hij afgelopen zomer ook nog met Bosnië op het WK stond.
Collins John heeft trouwens goed zijn best gedaan om heel wat clubs af te werken..
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 22-01-2015 22:34 ]
Ze hebben ook allemaal alleen maar toptransfers achter de rug....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Zo laten we hopen dat het niets met de klassieker te maken heeft, want die geruchten lopen natuurlijk meteen..Zware schade supportershome Ajax door brand
Het supportershome van Ajax is in de nacht van donderdag op vrijdag zwaar beschadigd geraakt door brand. Dat heeft een woordvoerster van de brandweer gezegd. Het pand van AFCA Supportersclub, in Amsterdam, is deels ingestort. De brandweer is begonnen met nablussen.
De brandweer zette speciale teams in die door muren heen een brand kunnen blussen. „Bij aankomst van de brandweer was er binnen brand”, vertelde de woordvoerster. Over een mogelijke oorzaak kon zij nog niets zeggen. Onderzoek moet dat nog uitwijzen. „Als dat al mogelijk is”, doelde de woordvoerster op de ontstane schade.
Voor zover bekend was er niemand in het supportershome aan De Passage aanwezig toen de brand werd ontdekt. De eerste melding was rond 03:30 uur.
Er was behoorlijke rookontwikkeling, stelde de woordvoerster. Het leverde volgens haar weinig gevaar op voor omwonenden, omdat er in de buurt vooral kantoorgebouwen zijn.
AFCA Supportersclub is de onafhankelijke supportersvereniging van voetbalclub Ajax, zo staat op de website van de supportersclub.
Heeft ook niks met de klassieker te maken, hoogstens met crimineel gedrag van een stelletje malloten.Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:09:
[...]
Zo laten we hopen dat het niets met de klassieker te maken heeft, want die geruchten lopen natuurlijk meteen..
Is de laatste tijd wel raak, eerst die brandende vrachtwagen in de gracht en nu dit. De beschadigde graffiti in de gracht is overigens net hersteld, kon er gelijk een extra ster aan worden toegevoegd.
Hoe komen die geruchten op gang denk je?Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:09:
Zo laten we hopen dat het niets met de klassieker te maken heeft, want die geruchten lopen natuurlijk meteen..
Dit vast een lachende derde uit Den Haag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Die idioot van een Bruns zou niet eens op een poster mogen staan.
Iedereen denkt vaak ook dat de belofte elftallen heel belangrijk zijn.Gynnad schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:33:
[...]
Oi oi oi zeg dat wel die lichting, maar goed, eens kijken waar ze nu spelen:
Ismaïl Aissati, PSV, FC Twente, Ajax, Vitesse, Antalyaspor, Terek Gronzy
Otman Bakkal, PSV, (Den Bosch, FC Eindhoven, FC TWente, Feyenoord), Dinamo Moskou, Feyenoord, Transfervrij
Luigi Bruins, Excelsior, Feyenoord, Red Bull Salzburg, Excelsior, Nice, Excelsior
Romeo Castelen, Ado den Haag, Feyenoord, HSV, Volga Nizjni Novgorod, RKC, Western Sydney Wanderes
Ryan Donk, RKC, AZ, Wes Bromwich Albion, Club Brugge, Kasimpasa
Nicky Hofs, Vitesse, Feyenoord, Vitesse, AEL Limassol, Vitesse, Willem II, MASV
Calvin Jong-a-Pin, FC Volendam, sc Heerenveen, Vitesse, Shimizu S-Pulse, ?
Julian Jenner, NAC, AZ, Vitesse, Rot Weiss Ahlen, NAC, Ferencvarosi TC, Diosgyori VTK
Collins John, FC TWente, Fulham, Leicester City, Watford FC, NEC, KSV Roeselare, Chicago Fire, Qabala PFK, Mes Sarcheshmeh, Genclik Gucu SK, Barnet FC, Piast Gliwice, Pittsburgh Riverhounds
Haris Medunjanin, AZ, Spara, Real Valladolid, Maccabi Tel Aviv, Gaziantepspor, Deportivo La Coruna
Boy Waterman, sc Heerenveen, AZ, Ado Den Haag, De Graafschap, Alemannia Aachen, PSV, Karabukspor
Dan lijkt Haris Medunjanin het toch wel het beste hebben gedaan, aangezien hij afgelopen zomer ook nog met Bosnië op het WK stond.
Collins John heeft trouwens goed zijn best gedaan om heel wat clubs af te werken..
Maar als je een beetje kijkt naar de laatste jaren wat daadwerkelijk echt is doorgebroken in het grote Nederlands elftal heeft volgens mij alleen Huntelaar een eindtoernooi gespeeld.
De jeugd selectie hebben de meeste wel afgelopen, maar jong Oranje nauwelijks.
Want de echte goede spelers spelen al in het grote oranje, wanneer ze nog voor jong Oranje mogen uitkomen.
Even enkele spelers die op een EK hebben gestaan met Jong Oranje:Joostje123 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:58:
[...]
Iedereen denkt vaak ook dat de belofte elftallen heel belangrijk zijn.
Maar als je een beetje kijkt naar de laatste jaren wat daadwerkelijk echt is doorgebroken in het grote Nederlands elftal heeft volgens mij alleen Huntelaar een eindtoernooi gespeeld.
De jeugd selectie hebben de meeste wel afgelopen, maar jong Oranje nauwelijks.
Want de echte goede spelers spelen al in het grote oranje, wanneer ze nog voor jong Oranje mogen uitkomen.
Namen EK 2013: Zoet, van Rhijn, de Vrij, Martins Indi, Blind, Strootman, Luuk de Jong, Maher, Ola John, Wijnaldum, van Ginkel, Clasie, van der Hoorn, Fer, Vilhena, Depay
EK 2006: Vermeer, Verhaegh, Emanuelson, Schaars, Huntelaar, de Zeeuw, Braafheid
Verder is het lastig zoeken wat de selecties precies waren, maar meeste interlands voor Jong Oranje staan deze ook nog op de lijst: Makaay en van Bommel
Maar dan moet ik inderdaad toegeven dat er eigenlijk alleen in de selectie van 2013 wel echt veel talent zit. Maar die zullen zich nog wel moeten bewijzen natuurlijk..
Ja wel geinig van ek 2013:
Zit iedereen nu wel al bij een mooie club.
Namen EK 2013: Zoet, van Rhijn, de Vrij, Martins Indi, Blind, Strootman, Luuk de Jong, Maher, Ola John, Wijnaldum, van Ginkel, Clasie, van der Hoorn, Fer, Vilhena, Depay
Alleen van Ginkel, Maher en Vilhena zijn nu een beetje aan het falen van dit rijtje.
Zit iedereen nu wel al bij een mooie club.
Alleen van Ginkel, Maher en Vilhena zijn nu een beetje aan het falen van dit rijtje.
Vilhena?
Die jongen is pas net 20 en heeft al bijna 80 wedstrijden voor het eerste van Feyenoord gespeeld. Dat noem ik niet falen, dat hij even in een wat mindere periode zit oke.
Die jongen is pas net 20 en heeft al bijna 80 wedstrijden voor het eerste van Feyenoord gespeeld. Dat noem ik niet falen, dat hij even in een wat mindere periode zit oke.
Grappig bericht: Zaakwaarnemer Raiola wellicht kandidaat FIFA-voorzitterschap
Ik vind het een vrij nare man, maar mooi dat er wel het eea gebeurt vwb oppositie van Blatter. Nadeel is wel dat de tegenstand van Blatter zo verdeeld wordt over Raiola, Jerome Champagne en David Ginola.
Ik vind het een vrij nare man, maar mooi dat er wel het eea gebeurt vwb oppositie van Blatter. Nadeel is wel dat de tegenstand van Blatter zo verdeeld wordt over Raiola, Jerome Champagne en David Ginola.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dat zegt hij ookJST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:42:
Vilhena?
Doelde hier op:)Joostje123 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:29:
Weet ik
Het is nog te vroeg om deze jongens écht te beoordelen.
Dat klopt mijn inziens ook. Voor Maher kan je misschien ook nog over twijfelen. Heeft toch ook al 7x gescoord in 16 wedstrijden. Heeft in een seizoen nog nooit meer dan 7x gescoord
Die jongens moet je gewoon lekker de tijd geven. Het kan toch niet zijn dat het talent wat Maher heeft laten zien bij AZ dat hij dat niet bij PSV kan opbrengen?
Overigens vind ik hem niet falen, 7x scoren in 16 duels als middenvelder is toch vrij goed naar mijn mening!
Overigens vind ik hem niet falen, 7x scoren in 16 duels als middenvelder is toch vrij goed naar mijn mening!
Bij AZ was het team meer om Maher gebouwd, daar was hij 'het' mannetje. Bij PSV is hij één van de spelers en is er minder focus om juist hem te laten excelleren.JST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:57:
Die jongens moet je gewoon lekker de tijd geven. Het kan toch niet zijn dat het talent wat Maher heeft laten zien bij AZ dat hij dat niet bij PSV kan opbrengen?
Kan nogal wat schelen in het rendement.
Dat heeft Blatter maar weer mooi geregeld dan.Railgunner schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:47:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die Raiola is een manneke met een vlotte babbel en kent wel heel wat van de voetbalwereld. Het is wel mooi dat er nu meer kandidaten komen, maar uiteindelijk zit die oude dikke pad gewoon weer op de troon vanwege de steun die hij krijgt van de zogezegd kleinere voetballanden.Railgunner schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:47:
Ik lees net op Twitter dat Klaassen voortijdig de training heeft verlaten. Zou voor Feyenoord goed uitkomen als Klaassen de Klassieker mist, klasse speler is dat zeg.
FOX Sports meldt op hun Twitter dat het over een dijbeen blessure gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door JST94 op 23-01-2015 11:01 ]
Dat vind ik geen vervelend nieuws als Feyenoord supporter.
Klaassen kan voor Ajax het verschil maken op het middenveld.
Klaassen kan voor Ajax het verschil maken op het middenveld.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ach, dat compenseert een beetje het ontbreken van Manu bij FeyenoordJST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:00:
Ik lees net op Twitter dat Klaassen voortijdig de training heeft verlaten. Zou voor Feyenoord goed uitkomen als Klaassen de Klassieker mist, klasse speler is dat zeg.
Nee, merp!
Manu presteerde sowieso niet meer geweldig vind ik, op het moment heb je meer aan Boëtius.
Manu is ideaal om in te brengen na 60 minuten vind ik, vooral vanwege zijn snelheid en kracht. Ideaal om iets mee te forceren.
Manu is ideaal om in te brengen na 60 minuten vind ik, vooral vanwege zijn snelheid en kracht. Ideaal om iets mee te forceren.
Manu is zeker een gemis, maar niet als speler die vanaf het begin een verschil in de wedstrijd kan maken.
het is een type speler die profiteert van een frommelspel en zich door een verdediging heen kan vechten in slotminuten als alles dichtgetimmerd zit.
Hij kan zeker nog groeien in zijn spel om van meer waarde te zijn en het is jammer dat Rutten hem niet het laatste half uur kan inzetten, maar een echt gemis wil ik het (nog) niet noemen.
het is een type speler die profiteert van een frommelspel en zich door een verdediging heen kan vechten in slotminuten als alles dichtgetimmerd zit.
Hij kan zeker nog groeien in zijn spel om van meer waarde te zijn en het is jammer dat Rutten hem niet het laatste half uur kan inzetten, maar een echt gemis wil ik het (nog) niet noemen.
Klaassen is in mijn ogen gewoon de beste speler van dit Ajax, zou zeker mooi zijn als hij niet mee doet. Ook een van de weinige spelers die mee kan in het fysieke en werkvoetbal wat Feyenoord wil gaan spelen.
* Vos gaat even Googelen...
Neem aan dat je hier op doelt? http://www.telegraaf.nl/t..._mee_na_Ajax-brand__.html
Wat een debiele reacties trouwens overal op die brand.
Meteen weer naar elkaar wijzen en alle feiten maar even laten voor wat het is.
Dat Honk stond er al een tijd en zal ongetwijfeld niet meer helemaal up to dat zijn qua veiligheid (het moest niet voor niks weg)
Meteen weer oproep tot vergeldingsacties en het onder andere slopen van het Coen Moulijn beeld
.
Te triest voor woorden.
Meteen weer naar elkaar wijzen en alle feiten maar even laten voor wat het is.
Dat Honk stond er al een tijd en zal ongetwijfeld niet meer helemaal up to dat zijn qua veiligheid (het moest niet voor niks weg)
Meteen weer oproep tot vergeldingsacties en het onder andere slopen van het Coen Moulijn beeld

Te triest voor woorden.
Hoe willen ze dat beeld slopen? Dat staat binnen de poorten van de Kuip (Na eerdere incidenten met Ajax-'supporters').Rubman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:10:
Meteen weer oproep tot vergeldingsacties en het onder andere slopen van het Coen Moulijn beeld.
Te triest voor woorden.
Ach, zijn vaak de grootste helden natuurlijk die dat zeggen. Laten we nou eerst maar eens afwachten wat de oorzaak is.
Dat was mijn gedachte ook, die staat inmiddels na de vorige vernieling "veilig" achter het hek.JST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:15:
[...]
Hoe willen ze dat beeld slopen? Dat staat binnen de poorten van de Kuip (Na eerdere incidenten met Ajax-'supporters').
Ach, zijn vaak de grootste helden natuurlijk die dat zeggen. Laten we nou eerst maar eens afwachten wat de oorzaak is.
En ik acht de kans vrij groot dat het gewoon een geval van oud gebouw en kortsluiting met heel toevallige datum is.
Al zijn er natuurlijk ook nog de opties, Derde partij (ADO Utrecht) en Verzekeringskwestie (zelf gedaan dus).
Ik vind het op welke manier dan ook betreurenswaardig vanwege de emotionele waarde van spullen die erin ligt. Denk dat vele "normale" Feyenoordsupporters hetzelfde denken. Zeker wanneer je gaat nadenken als zoiets bij je eigen cluppie gebeurt.
Lief dat Huntelaar nu zon topper is, nadat hij 2 shirts ter beschikking stelt. Erg gul ja 
Ik ben 1x in dat Ajax home geweest, als je het van binnen zag weet je wel dat brandveiligheid niet bovenaan hun lijstje stond. Een kortsluiting lijkt mij zeker niet uit te sluiten. Als het wel een rivaliserende partij is (waarbij ik eerder aan ADO denk, maar goed) is het natuurlijk extra betreurenswaardig.
Ik ben 1x in dat Ajax home geweest, als je het van binnen zag weet je wel dat brandveiligheid niet bovenaan hun lijstje stond. Een kortsluiting lijkt mij zeker niet uit te sluiten. Als het wel een rivaliserende partij is (waarbij ik eerder aan ADO denk, maar goed) is het natuurlijk extra betreurenswaardig.
Vind het wel opvallend dat hij koos voor de bewoording "Lopend vuurtje" maar goed
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Blijft natuurlijk speculeren naar de oorzaak, maar gezien het feit dat er in het verleden al meerdere keren branstichting(spogingen) waren, snap ik dat veel mensen gelijk denken dat dat nu ook weer het geval is.
Nou ja wel erg toevallig zo, vlak voor de klassieker...PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:24:
Lief dat Huntelaar nu zon topper is, nadat hij 2 shirts ter beschikking stelt. Erg gul ja
De enige geslaagde "aanval" was op ADO in 2006: http://www.ad.nl/ad/nl/10...doden-zijn-gevallen.dhtml
Zie niet in waarom, ondanks de rivaliteit, de harde kern van Feyenoord een supportershome in de fik zou willen steken.
Maakt ook niet uit. Kortsluiting, ADO, omgevallen kaars of Feyenoord, het zal wel nooit duidelijk worden, en indien het wel duidelijk is, geloven mensen toch andere zaken.
Vooral jammer van de oude gesigneerde zaken die binnen stonden, die worden niet vervangen.
Zie niet in waarom, ondanks de rivaliteit, de harde kern van Feyenoord een supportershome in de fik zou willen steken.
Maakt ook niet uit. Kortsluiting, ADO, omgevallen kaars of Feyenoord, het zal wel nooit duidelijk worden, en indien het wel duidelijk is, geloven mensen toch andere zaken.
Vooral jammer van de oude gesigneerde zaken die binnen stonden, die worden niet vervangen.
Als je dat bericht leest zie je gewoon wat voor ziek volk er rond loopt bij de clubs. Er staat in dat bericht dat ze benzine over een ADO-supporter gooiden en hem probeerden in de fik te steken?
Ik snap niet dat 'supporters' zo ver kunnen gaan. Dat soort volk wil je toch niet in een shirt van je club zien lopen.
Ik snap niet dat 'supporters' zo ver kunnen gaan. Dat soort volk wil je toch niet in een shirt van je club zien lopen.

Hij ziet zijn kans schoon, eindelijk ruimte voor zijn shirt aan de muur.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat soort volk zou niet eens los op straat mogen lopen.
Het zijn in mijn ogen ook geen supporters meer maar gewoon criminelen die zich op een willekeurig moment uitdragen voor een bepaalde club en diezelfde club hier juist schade mee berokkenen.
Het is toch ook algemeen bekend dat veel van die gasten gewoon meerdere shirts thuis hebben liggen om alleen maar te rellen. Shirtkeuze is dan afhankelijk van de club die speelt.
Het zijn in mijn ogen ook geen supporters meer maar gewoon criminelen die zich op een willekeurig moment uitdragen voor een bepaalde club en diezelfde club hier juist schade mee berokkenen.
Het is toch ook algemeen bekend dat veel van die gasten gewoon meerdere shirts thuis hebben liggen om alleen maar te rellen. Shirtkeuze is dan afhankelijk van de club die speelt.
Waarom kan jij als Feyenoord fan niet gewoon zeggen dat een volslagen idiote hooligan die vecht aan de zijde van Feyenoord, dit waarschijnlijk heeft gedaan.PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:24:
Waarom zal in godsnaam opeens een Ado hooligan dit doen.
Het heeft niks met Feyenoord fans te maken, niemand zal het jou kwalijk nemen. Maar ook op andere voetbalsites, hoor je alleen maar van Feyenoord fans dat het ook kortsluiting kan zijn.
Tuurlijk kan dat, maar wel onwaarschijnlijk toevallig een paar dagen voor de klassieker.
Hoe zou ik dat kunnen zeggenJoostje123 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:42:
[...]
Waarom kan jij als Feyenoord fan niet gewoon zeggen dat een volslagen idiote hooligan die vecht aan de zijde van Feyenoord, dit waarschijnlijk heeft gedaan.
ALS het iemand van de harde kern van Feyenoord is, is dat heel erg. Maar ik ga me er niet voor excuseren. Ik steun het niet, heb er geen invloed op, dus voel me niet verantwoordelijk.
Overigens kwam de brandweer met de kortsluiting hypothese, niet ik.
Er van uitgaande dat het hooligans zijn wordt het vast wel duidelijk als het aangestoken is. In veel gevallen is prima vast te stellen wat de oorzaak van een brand is en ik schat niet in dat types die brand zouden stichten vanwege voetbalrivaliteit wel het verstand hebben om onderzoekers om de tuin te leiden. Bovendien ga ik er vanuit dat als het supporters zijn ze uiteindelijk trots zijn op hun daad en dus wel opgeëist gaat worden op de ene of andere manier.PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:31:
De enige geslaagde "aanval" was op ADO in 2006: http://www.ad.nl/ad/nl/10...doden-zijn-gevallen.dhtml
Vooralsnog is het allemaal speculatie.
Dat is makkelijk andersom te zeggen.Joostje123 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:42:
[...]
Waarom kan jij als Feyenoord fan niet gewoon zeggen dat een volslagen idiote hooligan die vecht aan de zijde van Feyenoord, dit waarschijnlijk heeft gedaan.
Waarom zal in godsnaam opeens een Ado hooligan dit doen.
Het heeft niks met Feyenoord fans te maken, niemand zal het jou kwalijk nemen. Maar ook op andere voetbalsites, hoor je alleen maar van Feyenoord fans dat het ook kortsluiting kan zijn.
Tuurlijk kan dat, maar wel onwaarschijnlijk toevallig een paar dagen voor de klassieker.
Waarom kan jij als Ajax fan niet gewoon zeggen dat het een volslagen toevalligheid is en er kortsluiting is ontstaan.
Zo kan je heen en weer blijven roepen door wat of wie het komt, maar zeker weten doe je het niet tot de uitslag van het politie en brandweer onderzoek binnen is.
Feit blijft dat het supportershome is afgefikt en er meerdere waardevolle spullen verloren zijn gegaan. Dit is natuurlijk verschrikkelijk als fan en supporter. Dat zou het zijn voor elke club. Schuldige aanwijzen heeft geen nut en leidt uiteindelijk alleen maar tot meer rellen en vergeldingen over en weer.
Ik zeg juist niet dat je er voor moet excuseren, want of het nu iemand is met een ADO dekbed of een Feyenoord dekbed het zijn idioten. Volslagen idiote.PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:50:
[...]
Hoe zou ik dat kunnen zeggenAlleen speculatie en emotie.
ALS het iemand van de harde kern van Feyenoord is, is dat heel erg. Maar ik ga me er niet voor excuseren. Ik steun het niet, heb er geen invloed op, dus voel me niet verantwoordelijk.
Overigens kwam de brandweer met de kortsluiting hypothese, niet ik.
Maar jij komt wel met ik denk eerder dat het een ADO fan is.
Daardoor lijkt het juist dat je vind dat je je moet verdedigen, omdat je er dingen er bij betrekt uit het niets.
Dat van de brandweer heb ik niet meegekregen daar heb ik alleen gelezen dat de oorzaak nog onbekend is.
Rubman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:37:
Dat soort volk zou niet eens los op straat mogen lopen.

Man man, wat een onzin

Je hoort het anders regelmatig hoor, daarnaast zijn het vaak gewoon geen supporter (of ooit geweest) maar gasten die enkel een shirt van een club aantrekken om te vechten en dat nu eenmaal altijd de manier is geweest. Het shirt hoort erbij en de club wordt als excuus gebruikt.
In ander nieuws:
Fijne aankoop. Vond het al geen sterke aanwinst, maar het word ben ik bang erger dan ik dacht.Basacikoglu heeft het verbruid bij Rutten
De discipline is bij sommige spelers ver te zoeken. Bilal Basaçikoglu is de volgende in het rijtje. En dat enkele dagen voor De Klassieker! De aanvaller kwam gisteren (woensdag) veel te laat op de club en verscheen vervolgens niet meer op het trainingsveld. Dat meldt AD Sportwereld. Trainer Fred Rutten was woedend op de speler die afgelopen zomer voor een bedrag van ruim drie miljoen werd weggekaapt bij sc Heerenveen.
Harde maatregelen blijven niet uit. Vandaag (donderdag) hoort de rechterspits wat de strafmaat is voor zijn ongedisciplineerde gedrag. Een extra klap voor Rutten en voor Basacikoglu. En oliedom van de speler zelf, die nog maar 209 minuten speelde sinds zijn komst. Door de blessure van Elvis Manu en het vertrek van Ruben Schaken (Inter Baku) is de spoeling in de voorhoede dunner geworden.
Bovendien staat Wesley Verhoek op het punt om te verkassen naar Go Ahead Eagles of ADO Den Haag. Als Basacikoglu een kans had kunnen grijpen, was het nu. Maar helaas dacht de speler daar zelf geheel anders over.
Hoe kan je nou veel te laat komen voor de training, ze trainen vaak rond een uur of half 11. Verslapen lijkt me dus sterk
Hopen dat Bilal hier van leert..

Hopen dat Bilal hier van leert..
Gevalletje Bakkeli etc.
Zie je nooit meee terug op hun oude, goede niveau puur door de verkeerde instelling.
Zie je nooit meee terug op hun oude, goede niveau puur door de verkeerde instelling.
Zo snel wil ik hem ook nog niet afschrijven, hopen dat Rutten hem weer op de rails krijgt. Anders toch zonde van het geld!
Werd het home niet volgende maand afgebroken? Wel erg toevallig zo kort voordat het afgebroken wordt, en dan zo vlak voor de klassieker.dutchgio schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:31:
[...]
Nou ja wel erg toevallig zo, vlak voor de klassieker...
Gevalletje verzekering tillen?
Je moet wel erg dom zijn om als Feyenoordfan zo kort voor de klassieker zoiets te flikken. Iedereen kijkt in je richting. Daarom zou het mij niet verbazen als iemand anders erachter zit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015