[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.263 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Kaap schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:27:
[...]

Werd het home niet volgende maand afgebroken? Wel erg toevallig zo kort voordat het afgebroken wordt, en dan zo vlak voor de klassieker.

Gevalletje verzekering tillen?

Je moet wel erg dom zijn om als Feyenoordfan zo kort voor de klassieker zoiets te flikken. Iedereen kijkt in je richting. Daarom zou het mij niet verbazen als iemand anders erachter zit.
Ach nu zijn figuren die dit over het algemeen proberen niet snel te betrappen op slim zijn of snugger handelen.
Het verhaal kan beide kanten opvallen of ergens in het midden liggen met kortsluiting, gaskraan, etc.

Wat betreft Bilal, weet iemand al wat de straf nu is en of hij al vaker/structureel te laat komt voor trainingen. Vind het wat ver gaan als hij 1 keer te laat komt (we weten de oorzaak niet) en er direct hoog van de toren geblazen wordt.
Het kan natuurlijk ook zijn om hem even duidelijk te maken dat het niet de bedoeling is op deze manier met de training om te gaan. Rutten is over het algemeen bekend best goed met lastige jongens en ze het belang bij brengen van bepaalde zaken in de voetbalwereld.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Rutten heeft zojuist op de persconferentie gezegd dat er geen structuur in zit, en het geen disciplinair probleem is van Bilal. Ook wil hij niet zeggen of Bilal bij de wedstrijdselectie zit. Nog even afwachten dus..

De Boer heeft op de perconferentie gezegd dat er geen schade is gevonden bij Klaassen, is dus nog afwachten of hij Ajax - Feyenoord gaat halen.

[ Voor 25% gewijzigd door JST94 op 23-01-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Rubman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:32:
[...]

Ach nu zijn figuren die dit over het algemeen proberen niet snel te betrappen op slim zijn of snugger handelen.
Dat vooroordeel hebben we op basis van de dingen die ze doen. Het is gewoon sociaal normaal om te denken dat dat zo is. Maar je zou je verbazen uit welke bevolkingslagen hooligans allemaal komen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-01-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
JST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:34:
Rutten heeft zojuist op de persconferentie gezegd dat er geen structuur in zit, en het geen disciplinair probleem is van Bilal. Ook wil hij niet zeggen of Bilal bij de wedstrijdselectie zit. Nog even afwachten dus..

De Boer heeft op de perconferentie gezegd dat er geen schade is gevonden bij Klaassen, is dus nog afwachten of hij Ajax - Feyenoord gaat halen.
De Boer gaf ook aan dat Boilessen zal spelen zondag, dus dat is goed nieuws voor ons.

Wat betreft de brand, zoals andere hierboven ook al roepen. Elke club heeft helaas van die idioten die het voor de echte supporters verzieken. Snap het nut niet van elkaars spullen gaan vernielen/elkaar aan te vallen. Een geintje is leuk, zoals Coen Moulijn het Ajax shirt aandoen, maar dingen gaan bekladden/vernielen dat is echt diep triest.

Hopelijk komt die 'zwaardere' voetbalwet er nou eens en worden deze mensen eens goed aangepakt. En sowieso bij elk stadionverbod wat wordt uitgedeeld een meldingsplicht tot het einde van het stadion verbod. Is dat levenslang dan had je maar eerder moeten nadenken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Dat vooroordeel hebben we op basis van de dingen die ze doen. Het is gewoon sociaal normaal om te denken dat dat zo is. Maar je zou je verbazen uit welke bevolkingslagen hooligans allemaal komen ;)
Het is een mythe die onstaan is in de UK. Dat er ook veel hoger opgeleiden rondlopen. Accountants, advocaten en doktoren. Een mythe.

Er is heus een uitzondering, maar het over over over grote deel van de hooligans (de vechters dus) is totale onderklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Het is een mythe die onstaan is in de UK. Dat er ook veel hoger opgeleiden rondlopen. Accountants, advocaten en doktoren. Een mythe.

Er is heus een uitzondering, maar het over over over grote deel van de hooligans (de vechters dus) is totale onderklasse.
Hmm nee, mee oneens. Ik ontken niet dat het grote deel onderklasse is, maar hoger opgeleiden uitzondering? Absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Arkadiusz Milik maakt indruk in het shirt van Ajax. De clubtopscorer van de Amsterdammers kan op diverse belangstelling uit de Premier League rekenen. Newcastle United lijkt vooralsnog het meest geïnteresseerd.

Ajax huurt Milik dit seizoen van Bayer Leverkusen en heeft het eerste recht tot koop. Mocht de titelverdediger besluiten de Poolse spits definitief in te lijven, dan moeten zij 2,5 miljoen euro naar Duitsland overmaken. Vanuit Engeland kijkt een aantal clubs geïnteresseerd toe of Ajax dat inderdaad gaat doen.

Newcastle United is op zoek naar een spits om in de zomer aan de selectie toe te voegen. Volgens het Poolse medium Sportowefacty is de ploeg van de voormalig Ajacieden Siem de Jong en Vurnon Anita, alsmede de Nederlanders Daryl Janmaat en Tim Krul, de eerste gegadigde om toe te slaan. De hoofdscout van de club bekeek Milik al diverse keren.

Everton, Aston Villa en Arsenal zouden ook een oogje op Milik hebben. De aanvaller begon nog als tweede keus in Amsterdam, maar lijkt Kolbeinn Sigthórsson definitief voorbij gestreefd zijn. In twaalf Eredivisie-wedstrijden scoorde hij al acht keer.
Vraag me toch af waarom dit zo lang duurt.. Misschien om Sigthorsson toch nog te slijten?

Edit:

Cambuur - sc Heerenveen had dit weekend toch wel echt afgemaakt..

Vrijdag
FC Twente - Heracles Almelo

Zondag
Ajax - Feyenoord
NAC Breda - Willem II

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 23-01-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:55:
[...]

Vraag me toch af waarom dit zo lang duurt.. Misschien om Sigthorsson toch nog te slijten?

Edit:

Cambuur - sc Heerenveen had dit weekend toch wel echt afgemaakt..

Vrijdag
FC Twente - Heracles Almelo

Zondag
Ajax - Feyenoord
NAC Breda - Willem II
Ajax moet dat snel rond maken inderdaad. Sigthorsson raken ze wel kwijt, desnoods voor zeer weinig. Geld zat ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Hmm nee, mee oneens. Ik ontken niet dat het grote deel onderklasse is, maar hoger opgeleiden uitzondering? Absoluut niet.
Ik heb het over de hooligans he. Niet perse de harde kern.

Je kan prima bij de harde kern horen en je netjes gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
QPR, Lille en laatst bleek ook Fenerbache wel geinteresserd in Sigi, en een koop van Milik lijkt me zelfs als Sigi niet vertrekt toch geen miskoop.
Weet niet hoeveel ze bij Ajax verwachten voor hem te vangen maar ik zou m vrij snel weg doen, nu ie toch al z'n basisplek kwijt is aan Milik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Volgens mij wil Ajax hem in ieder geval tot de zomer houden, ook omdat bij een blessure van Milik je anders alleen nog maar Zivkovic en Menig over hebt. Ik snap wel dat de Boer dat risico niet neemt, de afgelopen jaren iets teveel pech met geblesseerde spitsen. Bovendien heeft Sigtorsson verlengt tot eind volgend seizoen, dus je kan altijd nog wat voor hem vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel lekker zijn als het een spannende wedstrijd zou worden a.s. zondag met lekker veel doelpunten over en weer. Wat mij betreft mag Feyenoord uiteindelijk natuurlijk wel weer eens aan het langste eind trekken dit keer. Is al een heel poosje geleden dat Feyenoord nog won in Amsterdam.

Die brand is sneu. Ontsiert de klassieker van a.s. zondag. Net zoals het niet mee mogen van uitsupporters dat evenzo al jarenlang doet. Triest dat het in Nederland blijkbaar niet mogelijk is gewoon door elkaar heen te zitten tijdens een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PWM schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:13:
[...]
Ik heb het over de hooligans he.
Ja, ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Toch wel triest dat er gelijk aangenomen wordt dat het om Feyenoordsupporters gaat. Zo lang de politie nog geen bewijs heeft of deze nog niet openbaar heeft gemaakt is men onschuldig. Wie weet is het een derde partij die nu in zijn vuistje lacht.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlikz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-07 09:32
CR1691 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:16:
Toch wel triest dat er gelijk aangenomen wordt dat het om Feyenoordsupporters gaat. Zo lang de politie nog geen bewijs heeft of deze nog niet openbaar heeft gemaakt is men onschuldig. Wie weet is het een derde partij die nu in zijn vuistje lacht.
Inderdaad triest dat dit direct wordt overgenomen. Ook door Frank de Boer, je zou denken dat hij weet dat het niet slim is om dit te gaan roepen als je wilt dat dit niet escaleert. Eencelligen hebben maar een heel klein zetje nodig... :-(

Ik wil alleen maar zeggen dat men het onderzoek moet afwachten, net zoals bij andere branden. Als blijkt dat er tuig achterzit dat claimt voor Feyenoord te zijn..keihard aanpakken. Ik ben zelf een Feyenoorder, zit elke thuiswedstrijd in De Kuip, maar kan echt kwaad worden om voetbalgeweld. Vooral ook omdat het meestal gewoon idioten zijn die de naam van een club misbuiken |:(

\rant

Dit gezegd hebbende: ik hoop dat Feyenoord gaat winnen in de Arene zondag. Is natuurlijk al een hele lange tijd niet meer gebeurd. In het verleden hadden veel ajaccieden (en ja ik ken er wat) al ruim voor de klassieker last van wat arrogantie, maar nu merk ik daar maar weinig van. Als ik het objectief probeer te bekijken (wat lastig is geef ik toe :+ ) dan denk ik dat Feyenoord een goede kans heeft als ze weer het vechtvoetbal van de thuiswedstrijd tegen ajax kunnen spelen. Lukt dat om de een of andere reden niet, dan dicht ik ajax een grotere kan toe. In ieder geval hoop ik op een mooi potje voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Phlikz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:55:
[...]

...

Dit gezegd hebbende: ik hoop dat Feyenoord gaat winnen in de Arene zondag. Is natuurlijk al een hele lange tijd niet meer gebeurd. In het verleden hadden veel ajaccieden (en ja ik ken er wat) al ruim voor de klassieker last van wat arrogantie, maar nu merk ik daar maar weinig van. Als ik het objectief probeer te bekijken (wat lastig is geef ik toe :+ ) dan denk ik dat Feyenoord een goede kans heeft als ze weer het vechtvoetbal van de thuiswedstrijd tegen ajax kunnen spelen. Lukt dat om de een of andere reden niet, dan dicht ik ajax een grotere kan toe. In ieder geval hoop ik op een mooi potje voetbal!
Vrij logisch, toch wel realisme bij Ajacieden he? ;).

Feyenoord heeft een heel goed team, de laatste ± 10 jaar was het zeer matig. Vorig jaar was het team op papier nog sterker. Ajax draait al jaren erg stroef, misschien dit jaar nog wel stroever dan voorgaande. Feyenoord deed het heel goed tegen PSV en verloor zeer ongelukkig thuis van Ajax. Al met al genoeg zaken dat Feyenoord een prima kans heeft zondag. Maar ze winnen niet, hopelijk :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-01-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Elk seizoen maakt feyenoord een goede kans, althans de afgelopen paar jaar. Ze winnen echter nooit. Zal dit keer wel weer hetzelfde gaan. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Laatste keer dat Feyenoord won tegen Ajax in de Arena, hmm..... "graaf graaf". Dat is bijna 10 jaar geleden, in augustus 2005. Laatste keer dat Feyenoord in de Kuip won van Ajax is overigens ook alweer 3 jaar geleden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hieronder even een vergelijking op basis van de opstellingen tegen FC Twente en FC Groningen:

AjaxFeyenoordBeste
CillessenVermeerCillessen
van RhijnBoulahrouzvan Rhijn
van de Hoornvan BeekGelijkwaardig
MoisanderKongoloMoisander
RiedewaldNelomGelijkwaardig
SereroEl AhmadiSerero
KlaassenImmersKlaassen
AndersenClasieClasie
SchöneToornstraSchöne
MilikKazim-RichardsMilik
KishnaBoëtiusGelijkwaardig

Als ik de elftallen zo tegenover elkaar zet en de positie met de positie (ongeveer) vergelijk dan zou ik alleen Clasie er liever bij hebben. Al moet ik zeggen dat Toornstra ook zeker geen verkeerde speler is, maar als ik tussen Schöne en hem moet kiezen valt mijn keuze toch op Schöne. Qua kwaliteit zou je dus zeggen dat Ajax dit dan wel zou moeten winnen. Maar goed, dit is natuurlijk wel enigszins door een roze bril..

Hoe denken jullie erover?

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 23-01-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:17:
Hieronder even een vergelijking op basis van de opstellingen tegen FC Twente en FC Groningen:

AjaxFeyenoordBeste
SereroEl AhmadiSerero
KlaassenImmersKlaassen
AndersenClasieClasie
SchöneToornstraSchöne
MilikKazim-RichardsMilik

Als ik de elftallen zo tegenover elkaar zet en de positie met de positie (ongeveer) vergelijk dan zou ik alleen Clasie er liever bij hebben. Al moet ik zeggen dat Toornstra ook zeker geen verkeerde speler is, maar als ik tussen Schöne en hem moet kiezen valt mijn keuze toch op Schöne. Qua kwaliteit zou je dus zeggen dat Ajax dit dan wel zou moeten winnen. Maar goed, dit is natuurlijk wel enigszins door een roze bril..

De wedstrijd staat altijd op zich. Maar de jeugd van Feyenoord is nog niet echt door gegroeid.

Dat ajax de laatste 10 jaar ofzo gewonnen heeft zegt wel genoeg.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Van Beek en Van der Hoorn gelijkwaardig? Sorry hoor maar dan heb je Van Beek nog nooit zien spelen. Die is nu al veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
CR1691 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:54:
Van Beek en Van der Hoorn gelijkwaardig? Sorry hoor maar dan heb je Van Beek nog nooit zien spelen. Die is nu al veel verder.
Zoals ik al zei is het ook deels door een roze bril beoordeeld. Normaal gesproken zou Veltman daar spelen en die schat ik toch wel wat hoger in dan van Beek. Maar daarbij moet inderdaad wel worden gezegd dat ik van Beek nog niet vaak heb zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik schat Riedewald en Nelom echt niet gelijkwaardig in hoor, zelfde als van Beek van van der Hoorn.

Raar dat je Clasie met Andersen vergelijkt, zijn toch twee heel verschillende spelers vind ik. Ik denk dat je beter Clasie met Serero kan vergelijken.

Maar het is inderdaad maar net door welke bril je kijkt, als ik spelers van Ajax bij Feyenoord zou mogen zetten zou ik Milik en Klaassen nemen. Voor de rest heeft Ajax wel vergelijkbaar materiaal in mijn ogen, ik vind een El Ghazi/Kishna vergelijkbaar aan Boëtius/Manu (Op het moment zijn El Ghazi/Kishna beter ivm hun vorm).

Zelf zou ik Wilkshire rechtsback zetten ipv Boulahrouz.

-

Lees zojuist dit bericht: afca.nl. Wat een volk joh, dat soort volk wil je toch niet bij je club hebben. 8)7 Krijg sterk het idee dat de haat jegens andere clubs groter is dan de liefde voor hun eigen club..

[ Voor 58% gewijzigd door JST94 op 23-01-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:50:
[...]

De Boer gaf ook aan dat Boilessen zal spelen zondag, dus dat is goed nieuws voor ons.
Bedoel je Ajax of Feyenoord met ons? Ik neem aan 't laatste ;) , want voor Ajax is het helemaal geen goed nieuws dat die waardeloze verdediger weer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JST94 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:15:
Ik schat Riedewald en Nelom echt niet gelijkwaardig in hoor, zelfde als van Beek van van der Hoorn.

Raar dat je Clasie met Andersen vergelijkt, zijn toch twee heel verschillende spelers vind ik. Ik denk dat je beter Clasie met Serero kan vergelijken.

Maar het is inderdaad maar net door welke bril je kijkt, als ik spelers van Ajax bij Feyenoord zou mogen zetten zou ik Milik en Klaassen nemen. Voor de rest heeft Ajax wel vergelijkbaar materiaal in mijn ogen, ik vind een El Ghazi/Kishna vergelijkbaar aan Boëtius/Manu (Op het moment zijn El Ghazi/Kishna beter ivm hun vorm).

Zelf zou ik Wilkshire rechtsback zetten ipv Boulahrouz.

-

Lees zojuist dit bericht: afca.nl. Wat een volk joh, dat soort volk wil je toch niet bij je club hebben. 8)7 Krijg sterk het idee dat de haat jegens andere clubs groter is dan de liefde voor hun eigen club..
Dat je het überhaupt leest en nog erger, je plaatst het hier en gaat er op reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
Dirk Kuijt ziet het wel zitten om volgend seizoen weer in het shirt van Feyenoord te spelen. De aanvaller heeft een aflopend contract bij Fenerbahçe en hoopt op een telefoontje van technisch directeur Martin van Geel. Kuijt zou vanwege de studie van zijn kinderen weer in Nederland willen voetballen. De Katwijker was tussen 2003 en 2006 ook al actief voor Feyenoord
Doet me denken aan [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r2gy2JAkU_U]
Over dat Ruud v Nistelrooy zelf wel even met de UEFA had kunnen bellen over deelname aan de CL

Dat meneer even zelf de telefoon pakt en zegt: "Stap morgen in het vliegtuid en dan drinken we een kop koffie". Een telefoon is al sinds de uitvinding 2 richtingsverkeer, niet 1 richting!

[ Voor 7% gewijzigd door loewie1984 op 23-01-2015 22:50 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zelfs de wedstrijden dat Feyenoord Ajax overklast, gaan verloren. Mijn ideaal voor zondag is een klein verlies.

Feyenoord mist een doelpuntenmaker, dus gaat het weer niet redden.

Het huidige team met Pelle was kampioen geworden. Als, dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Klaassen haakt definitief af voor de klassieker, toch wel een tegenvaller. Meest logisch lijkt mij om Schone op zijn plek te zetten en El-Ghazi dan rechtsbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:18
Gynnad schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:17:

AjaxFeyenoordBeste
SereroEl AhmadiSerero
KlaassenImmersKlaassen
AndersenClasieClasie
SchöneToornstraSchöne
MilikKazim-RichardsMilik

Ik zie liever Wilkishire (of zelfs Karsdorp) dan Boulahrouz dus die wint van Rhijn wat mij betreft. Maar de verguisde vd Hoorn is nu plots beter dan Van Beek? En El Ahmadi is echt wel beter dan Serero.

Over de brandstichting in het supportershome van Ajax lees ik vandaag in de krant overigens wel weer iets merkwaardigs. Het schijnt dat de "herdenkingsplek van Carlo (Picornie)" ook gesneuveld is en dan vraag ik me af: hoe kan het dat een hooligan als hij in het officiële supportershome "herdacht" wordt?

En dit geldt voor alle clubs: als er niet rigoureus afstand wordt genomen van een ieder die zich ooit maar ooit heeft ingelaten met dit soort crimineel gedrag (en dat is aanwezig zijn op dat bekende veldje bij Beverwijk wat mij betreft) hoe denk je het als club dan ooit uit te kunnen bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
D-e-n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:11:
[...]

Ik zie liever Wilkishire (of zelfs Karsdorp) dan Boulahrouz dus die wint van Rhijn wat mij betreft. Maar de verguisde vd Hoorn is nu plots beter dan Van Beek? En El Ahmadi is echt wel beter dan Serero.

Over de brandstichting in het supportershome van Ajax lees ik vandaag in de krant overigens wel weer iets merkwaardigs. Het schijnt dat de "herdenkingsplek van Carlo (Picornie)" ook gesneuveld is en dan vraag ik me af: hoe kan het dat een hooligan als hij in het officiële supportershome "herdacht" wordt?

En dit geldt voor alle clubs: als er niet rigoureus afstand wordt genomen van een ieder die zich ooit maar ooit heeft ingelaten met dit soort crimineel gedrag (en dat is aanwezig zijn op dat bekende veldje bij Beverwijk wat mij betreft) hoe denk je het als club dan ooit uit te kunnen bannen?
Zijn clubs daar uberhaubt wel mee bezig? Geen enkele club doet afstand van de "fanatieke supporters" en ze tonen er regelmatig zelfs respect voor heb ik het idee. Dat zijn volgens mij in toch in veel gevallen wel "hooligans" of ze behoren iig tot die groep. Ik moet zeggen dat ik zelf bij een supportershome eigenlijk ook meer denk aan een plek voornamelijk voor dat soort mensen, maar goed, misschien dat ik het mis heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Wat mij betreft mogen die supporters hun maat herdenken als ze daar behoefte aan hebben, zeker ook omdat het iemand betrof die geen strafblad had. beetje raar dat je hem als club dan tot doodzwijgpersoon bombadeert vanwege zijn aanwezigheid in Beverwijk. Ik heb meer moeite met spandoeken die er soms hangen om de `jongens in de bak´ een hart onder de riem te steken.

Overigens meldt de Telegraaf dat het zo goed als zeker brandstichting is, de deur van het home zou braaksporen vertonen en er zouden meerdere brandhaarden aangetroffen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Sempy op 24-01-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sempy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:29:
Wat mij betreft mogen die supporters hun maat herdenken als ze daar behoefte aan hebben, zeker ook omdat het iemand betrof die geen strafblad had. beetje raar dat je hem als club dan tot doodzwijgpersoon bombadeert vanwege zijn aanwezigheid in Beverwijk.
Iemand die op dat moment bij Beverwijk was was daar maar met één doel en dat had niks met voetbal te maken. De wedstrijd was namelijk elders. Dus ja: zijn aanwezigheid daar maakt hem 100% schuldig. Als hij nog geleefd had had hij dan ook gewoon een levenslang stadionverbod moeten krijgen.

En het lijkt me dus verre van de bedoeling dat een officiële supportersclub dat soort figuren dan gaat vereren. Je maakt een martelaar van iemand die de club gewoon in diskrediet heeft gebracht. Je geeft als club een verkeerd signaal aan zijn collega-hooligans en aan jongere supporters die er wellicht gevoelig voor zijn.
Snowdog schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:28:
[...]
Zijn clubs daar uberhaubt wel mee bezig? Geen enkele club doet afstand van de "fanatieke supporters" en ze tonen er regelmatig zelfs respect voor heb ik het idee. Dat zijn volgens mij in toch in veel gevallen wel "hooligans" of ze behoren iig tot die groep. Ik moet zeggen dat ik zelf bij een supportershome eigenlijk ook meer denk aan een plek voornamelijk voor dat soort mensen, maar goed, misschien dat ik het mis heb :P
Dat home staat op het terrein van de club. Dan moet je daar als club dus in zo'n geval ook wat over te zeggen willen hebben. Ze doen het dus kennelijk niet maar clubs zouden elke associatie met dit soort randfiguren moeten willen uitbannen.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 24-01-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
D-e-n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Iemand die op dat moment bij Beverwijk was was daar maar met één doel en dat had niks met voetbal te maken. De wedstrijd was namelijk elders. Dus ja: zijn aanwezigheid daar maakt hem 100% schuldig. Als hij nog geleefd had had hij dan ook gewoon een levenslang stadionverbod moeten krijgen.

En het lijkt me dus verre van de bedoeling dat een officiële supportersclub dat soort figuren dan gaat vereren. Je maakt een martelaar van iemand die de club gewoon in diskrediet heeft gebracht. Je geeft als club een verkeerd signaal aan zijn collega-hooligans en aan jongere supporters die er wellicht gevoelig voor zijn.
De mensen die veroordeeld zijn voor Beverwijk hebben een eventuele straf van de burgerrechter en een stadionverbod van x jaar uitgezeten en zijn volgens de regels die we in beschaafde landen hanteren gelijkwaardig aan ieder andere burger en mogen dus ook gewoon weer bij het voetballen komen. Waarom zou je dan de ene supporter die is omgekomen bij het treffen niet mogen herdenken alsof hij een of andere gruwelijke massamoordenaar is? Beetje selectieve onderbuikgevoelens die de voetbalsport kennelijk oproept. Negatief voorbeeld lijkt me een beetje onzin, het supportershome is toch vooral voor de mensen uit 410/f-side en die stellen hun kijk op de wereld echt niet bij op basis van een herdenkingshoekje met een paar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Iemand herdenken gaat wel iets verder dan een verbod na x aantal jaren opheffen. Met de herdenking verheerlijk je zijn aanwezigheid daar. Je doet alsof hij een heldendood gestorven is. Terwijl hij er natuurlijk gewoon zelf om gevraagd heeft door daar te zijn, zeg maar het "beroepsrisico".

Voor hetzelfde geld was er toen een Feyenoorder neergestoken. Voor hetzelfde geld was Picornie de dader geweest. Dan zat hij nu in de bak en was er (wellicht) een herdenkingsplek geweest bij de Kuip voor degene die nu hem neergestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:20:
Voor hetzelfde geld was er toen een Feyenoorder neergestoken. Voor hetzelfde geld was Picornie de dader geweest. Dan zat hij nu in de bak en was er (wellicht) een herdenkingsplek geweest bij de Kuip voor degene die nu hem neergestoken.
En dat is allemaal niet gebeurd, dus niet van toepassing of interessant.
Of zou het dan ook ineens heel erg zijn dat die Rooie Marck een afscheid in de Kuip kreeg, terwijl hij blijkbaar ook diverse keren een stadionverbod heeft gehad?

[Edit] Overigens, brand in supportershome blijkt aangestoken te zijn. Ben benieuwd wanneer naar buiten komt wie hiervoor verantwoordelijk is, en uiteraard überhaupt wie.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 24-01-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:20:
[...]
En dat is allemaal niet gebeurd, dus niet van toepassing of interessant.
Je snapt de vergelijking toch wel? Omdat Picornie "toevallig" is neergestoken bij een criminele activiteit waarmee hij de club in diskrediet heeft gebracht zou hij een permanente vereringsplaats op het terrein verdienen? Ik vind het bezopen. Zo'n man zou je juist als voorbeeld moeten stellen: dit soort figuren willen wij niet in het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]
Of zou het dan ook ineens heel erg zijn dat die Rooie Marck een afscheid in de Kuip kreeg, terwijl hij blijkbaar ook diverse keren een stadionverbod heeft gehad?
? Wanneer heeft hij dan die verboden gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:19:
[...]

? Wanneer heeft hij dan die verboden gehad :?
Geen idee. Maar wordt o.a. hier genoemd.
SPANDOEK
Een immens spandoek met de beeltenis van 'Rooie Marck' siert de tribune. Fakkels worden aangestoken en even is de ongeneeslijk zieke supporter het middelpunt van de Kuip. Dat was hij jaren geleden ook al, toen hij in het duel met Volendam een bal op het veld gooide, waardoor een mooie kans verloren ging.
Met twee stadionverboden op zijn naam, is 'Rooie Marck' niet bepaald een lieverdje, maar zijn liefde voor Feyenoord is groot. Zo groot dat de steunbetuigingen van spelers, trainers en supporters, de tranen over zijn wangen laten biggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Geen idee. Maar wordt o.a. hier genoemd.
[...]
Volgens mij klopt die info niet. Overigens zal het ongetwijfeld geen lievertje zijn geweest.

Ik ben het wel met de stelling eens dat dit soort mensen geen speciale plek moeten krijgen, bij welke club dan ook. Ik snap wel dat clubs het doen, omdat men bang is en men de idioten ook te vriend wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 19-09 08:21
[...]

...

[Edit] Overigens, brand in supportershome blijkt aangestoken te zijn. Ben benieuwd wanneer naar buiten komt wie hiervoor verantwoordelijk is, en uiteraard überhaupt wie.
Er hing bij de openbare training van Feyenoord een spandoek met de tekst: Actie reactie, LAFCA meets karma. Duidelijke reactie op de brand in het supportershome. Ze maken zichzelf wel heel verdacht zo natuurlijk.

Bron: http://www.telegraaf.nl/t...p___Actie_reactie___.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lijkt mij meer een reactie op het in brand steken van het veld in de bekerfinale vorig seizoen. Volgens diezelfde Telegraaf zijn ook PSV en Ajaxsupporters officieel verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PSV scoort, tegen de verhouding in. Maar wel een lekker doelpunt, en weer een goede actie van Willems. Die groeit met de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willems, Wijnaldum, Depay, Kishna, El Gahzi, wat zouden Ajax en PSV zijn zonder spelers uit Rotterdam en Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:34:
Willems, Wijnaldum, Depay, Kishna, El Gahzi, wat zouden Ajax en PSV zijn zonder spelers uit Rotterdam en Den Haag?
Nog steeds prima teams. Net als Feyenoord zonder Vermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:34:
Haha, hier moest ik hard om lachen! Je weet waar je eigen puntenpakkers Clasie en Vermeer vandaan komen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 24-01-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Clasie speelt sinds zijn 9de jaar bij Feyenoord :+

Overigens met deze claim benoem je juist een pijnpunt. Feyenoord die jeugdspelers blijkbaar verkeerd inschat of niet kan managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoezo? Het merendeel komt bij Sparta vandaan. Behalve kishna, die komt dacht ik bij ADO vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:04:
[...]

Haha, hier moest ik hard om lachen! Je weet waar je eigen puntenpakkers Clasie en Vermeer vandaan komen?
You're welcome! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

CR1691 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:17:
Hoezo? Het merendeel komt bij Sparta vandaan. Behalve kishna, die komt dacht ik bij ADO vandaan.
Wijnaldum en El Ghazi komen toch ook bij Feyenoord vandaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

PWM schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:29:
[...]

Wijnaldum en El Ghazi komen toch ook bij Feyenoord vandaan :?
El Ghazi heeft heel kort in de jeugd van Feyenoord gespeeld maar werd weggestuurd en daarna opgepikt door Sparta. Wijnaldum komt oorspronkelijk ook bij Sparta vandaan en waarom hij bij Feyenoord vertrokken is weet iedereen wel denk ik. Ook was 5 miljoen met doorverkoop best een goede deal die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:06

PauseBreak

derp!

Zo, wat een heerlijk slechte wedstrijd weer in Leeuwarden, maar de 3 punten zijn binnen en dat telt he :P
Wel sneu voor Cambuur, maar nu is "de Klassieker" morgen wel nóg interessanter.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heerenveen geeft Vitesse een pak slaag. Onherkenbaar team geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:55
Als je dan gaat relativeren na deze zaterdag is het helemaal niet zo raar dat PSV wordt uitgeschakeld in de beker. Kijk naar Engeland en Real Madrid had het ook zeer moeilijk. Niet dat het geen schande is. Maar zelfs in Engeland waar de beker wel belangrijk wordt geacht kunnen de teams het dus toch niet opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PWM schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:56:
Heerenveen geeft Vitesse een pak slaag. Onherkenbaar team geworden.
Nou zeg dat wel. Vitesse was echt onthutsend slecht. Zat echt stomverbaasd te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV heeft nipt gewonnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga kijken zo, of me verstop in de kelder :+

Op 1 of andere manier lijkt deze wedstrijd ook al 2 weken extra te leven bij iedereen, meer dan anders. Wat mij betreft zijn er 3 uitkomsten waar ik vrede mee kan hebben, en eentje absoluut niet.

Ik hoop dat Feyenoord beter is en wint. Wat ik ook natuurlijk kan hebben is dat Ajax beter is, maar Feyenoord wint. Als laatste kan het natuurlijk dat Ajax beter is en wint. De eerste 2 hebben voorkeur, maar de derde kan ik hebben.

Wat ik absoluut niet kan hebben is een een beter Feyenoord wat verliest. Al die leuke opmerkingen erna ten spijt, is dat gewoon ruk. De eerste wedstrijd dit seizoen in het achterhoofd hebbende, hoeft het niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Sjonge jonge, wat een triest kutpubliek, gaan ze Vermeer uitfluiten tijdens de warming-up. Ondankbare honden. :r Maar ja, als ik hem was zou ik me er niks van aantrekken en lekker m'n wedstrijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Mja, ik moet bekennen dat ik zelf denk, wat is daar aan de hand... Vermeer was altijd een goede keeper, maar hij had altijd fasen waarin hij opzichtig in de fout ging. Nu al tijden niet. Dan gaat hij ook nog naar de concurrent om die even sterker te maken...
Maar goed, einde van de rit was hij gewoon één van de mensen die hielpen om Ajax weer meervoudig kampioen te maken.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
chim0 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:54:
Sjonge jonge, wat een triest kutpubliek, gaan ze Vermeer uitfluiten tijdens de warming-up. Ondankbare honden. :r Maar ja, als ik hem was zou ik me er niks van aantrekken en lekker m'n wedstrijdje spelen.
Ik vind het prima en dik verdiend. Ondanks zijn blunders is men hem altijd blijven steunen. Ajax laat het voor heel weinig vertrekken en hij kiest Feyenoord... Dan vraag je er om hoor,

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 22-09 15:12
ephymerous schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:08:
[...]

Ik vind het prima en dik verdiend. Ondanks zijn blunders is men hem altijd blijven steunen. Ajax laat het voor heel weinig vertrekken en hij kiest Feyenoord... Dan vraag je er om hoor,
Feyenoord was de enige club die hem kon betalen en die een keeper nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
[...]

Ach schei toch uit, blunders. Elke keeper maakt blunders, ik vind het altijd zo overdreven die kritiek op keepers. Vermeer is gewoon een prima keeper. Maar buiten dat, is het gewoon laag en respectloos om je keeper uit te fluiten, ongeacht wat je ervan vindt.

Ook dat sentimentele gedoe van Ajax naar Feyenoord of andere grote rivalen, vind ik niet meer van deze tijd. Anno 2015 draait het om hele andere dingen en mensen moeten dat eens een keer inzien. Mensen blijven hangen in het verleden.

[ Voor 54% gewijzigd door chim0 op 25-01-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is niet eens zozeer kritiek op de keepers. Het is gewoon toch iets, jemig... Zo lang zo goed nu. Een Vermeer in deze vorm had Cilessen zo achter zich gehouden. Helemaal als je bedenkt dat Vermeer nog wel eens een strafschop tegen wil houden. In wedstrijden als deze zit dat er altijd in.

Overigens, die kosten zijn natuurlijk onzin. Vermeer heeft Feyenoord zeven ton gekost. Dat Dordrecht dat niet meteen neer kan leggen is tot daar aan toe, maar het is ook niet alsof Ajax daar belachelijk veel vroeg.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lief hoor rivaliteit. Wat zou jij doen als prof. Spelen tegen een laag salaris in Dordrecht, of gewoon een mooi profcontract met dito voorwaarden bij de Nr. 2 van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het is heel begrijpelijk dat Vermeer voor zichzelf koos nadat hij op harde wijze ernaast werd gezet. Dat hij vervolgens voor vrijwel niets naar Feyenoord gaat was eerder een amateuristische fout van Overmars dan dat Vermeer Ajax naait.

Lachwekkend dat Van Rhijn daar geen kaart voor kreeg. Puur op de man.

[ Voor 13% gewijzigd door CR1691 op 25-01-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
:N |:(

Kansloze reactie natuurlijk. Vermeer is een prima keeper en heeft Ajax mede aan 4 kampioenschappen geholpen. Uiteraard is het jammer dat hij voor aartsrivaal Feyenoord kiest, maar wel te begrijpen en hij doet het daar fantastisch. Ik gun het hem van harte. Hij heeft zijn halve leven bij Ajax rondgelopen, dus wat meer respect van de fans richting hem toe zou hun sieren. Maar nee, men gaat hem uitfluiten. In en in triest.

En mocht je het vergeten zijn: ik ben Ajacied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mr_Size schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:36:
[...]

Kansloze reactie natuurlijk. Vermeer is een prima keeper en heeft Ajax mede aan 4 kampioenschappen geholpen. Uiteraard is het jammer dat hij voor aartsrivaal Feyenoord kiest, maar wel te begrijpen en hij doet het daar fantastisch. Ik gun het hem van harte. Hij heeft zijn halve leven bij Ajax rondgelopen, dus wat meer respect van de fans richting hem toe zou hun sieren. Maar nee, men gaat hem uitfluiten. In en in triest.

Is het niet meer intimidatie (iets waar volgens mij Vermeer best wel gevoelig voor is)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 16:18
Ach, in de Kuip worden Fer en Wijnaldum ook uitgefloten. Of het terecht is of niet, ik vind het wel mooi dat publiek probeert om de wedstrijd te beïnvloeden. Verder heeft Ajax het gewoon aan zichzelf te danken dat Vermeer bij Feyenoord speelt, bij Feyenoord was het nog pure noodzaak dat Fer en Wijnaldum werden verkocht. Ze fluiten nu voornamelijk hun eigen spelers uit, dat vind ik dan weer niet kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2015 12:48 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mr_Size schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:36:
[...]

Je kunt het ook omdraaien. Het is weinig respectvol richting de fans, degenen die uiteindelijk toch de afgelopen jaren je salaris betaald hebben, om juist naar de aartsvijand te gaan terwijl er genoeg andere opties waren, ook in Nederland (AZ bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kan kijken op mijn tv's, iPads en telefoon. Zit ik hier een beetje te kijken of er iets gebeurt :+

@hierboven : Dan moet AZ je wel willen kopen natuurlijk, maar die hebben gewoon een eerste keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:44:
Ach, in de Kuip worden Fer en Wijnaldum ook uitgefloten. Of het terecht is of niet, ik vind het wel mooi dat publiek probeert om de wedstrijd te beïnvloeden. Verder heeft Ajax het gewoon aan zichzelf te danken dat Vermeer bij Feyenoord speelt, bij Feyenoord was het nog pure noodzaak dat Fer en Wijnaldum werden verkocht. Ze fluiten nu voornamelijk hun eigen spelers uit, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Dan zie jij een andere wedstrijd dan ik, ze fluiten toch echt tegen scheids en vermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OMG, het is weer hetzelfde liedje, de bal wil er niet in. Wat een gerommel bij Ajax achterin.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:49:
Kan kijken op mijn tv's, iPads en telefoon. Zit ik hier een beetje te kijken of er iets gebeurt :+

@hierboven : Dan moet AZ je wel willen kopen natuurlijk, maar die hebben gewoon een eerste keeper.
AZ wilde Vermeer, alleen Vermeer wilde niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Schandalig dat die bal niet afgewerkt wordt. Eens te meer duidelijk dat er een nummer 9 moet komen. Iedere andere speler had hem wel afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:50:
[...]

Dan zie jij een andere wedstrijd dan ik, ze fluiten toch echt tegen scheids en vermeer
Weer wordt er gefloten bij het zoveelste balverlies van Ajax. Scheidsrechter doet voorlopig echt niks opvallend, het is aan de eigen spelers gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Valt volgens mij wel mee. Was gewoon goed uitkomen van Cillessen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
MailMan schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:52:
Valt volgens mij wel mee. Was gewoon goed uitkomen van Cillessen
1 op 1 tegen de keeper moet er gewoon in. De keeper kan niks anders doen dan zijn doel klein maken en hopen. Net als een penalty, je kan als keeper je best doen maar een goede bal pak je nooit.

EDIT: De derde flinke kans voor Feyenoord. Ajax nog geen kans gehad, dus het zal zo wel 1-0 worden.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kazim mag z'n handjes wel eens thuishouden. Bij een fatsoenlijke scheids had ie nu geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Het is altijd een combinatie van factoren en niemand is zo goed dat hij in elke situatie een bal in de kruising ramt.

Cillessen kwam gewoon heel snel uit waardoor de hoek verkleind werd en dan is het gewoon lastig scoren. Volgens mij was hij gewoon goed ingeschoten, maar beter gekeept.

Wel erg leuke pot :)

[ Voor 24% gewijzigd door MailMan op 25-01-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:48:
[...]

Je kunt het ook omdraaien. Het is weinig respectvol richting de fans, degenen die uiteindelijk toch de afgelopen jaren je salaris betaald hebben, om juist naar de aartsvijand te gaan terwijl er genoeg andere opties waren, ook in Nederland (AZ bijvoorbeeld)
Precies dat. En zolang het bij fluiten blijft vind ik dat prima. Termen als judas ed gaan mij veel te ver.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:51:
AZ wilde Vermeer, alleen Vermeer wilde niet
Voor zover de geruchten waar zijn en AZ hem kon betalen, snappen toch zelfs de doorgewinterde Ajacieden dat Vermeer voor Feyenoord kiest en niet voor AZ? Grotere club, beter team, Europees voetbal en waarschijnlijk meer geld.

EDIT: Weer een flinke kans voor Feyenoord. Er wordt echt gefloten omdat de Ajacieden niet jagen en teruggedrongen worden, anders snap ik het niet. Voor Vermeer valt weinig te fluiten want de bal is zelden in zn buurt.

[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:58:
[...]

Voor zover de geruchten waar zijn en AZ hem kon betalen, snappen toch zelfs de doorgewinterde Ajacieden dat Vermeer voor Feyenoord kiest en niet voor AZ? Grotere club, beter team, Europees voetbal en waarschijnlijk meer geld.
Als je van Ajax af komt dan snap ik dat inderdaad niet. Zeker niet als Ajax je voor een appel en een ei laat gaan als blijk van waardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:04:
Als je van Ajax af komt dan snap ik dat inderdaad niet. Zeker niet als Ajax je voor een appel en een ei laat gaan als blijk van waardering.
Tja, het is niet jouw carrière. Dat gebaar is wel leuk, maar Vermeer heeft ook verlengd op momenten dat er geen vertrouwen was en Ajax wilde gewoon geld voor hem.

Ajax speelt laf op de counter, lijkt dat ze PSV proberen na te doen. Weer een enorme kans voor Feyenoord, hoe kan het nog 0-0 staan?

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Die scheidsrechter laat wel erg veel toe :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat een mazzel zeg. Die bal komt per ongeluk tegen miliks hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Tja, het is niet jouw carrière. Dat gebaar is wel leuk, maar Vermeer heeft ook verlengd op momenten dat er geen vertrouwen was en Ajax wilde gewoon geld voor hem.

Ajax speelt laf op de counter, lijkt dat ze PSV proberen na te doen. Weer een enorme kans voor Feyenoord, hoe kan het nog 0-0 staan?
Die kans had er niet mogen zijn, zuiver hands. Maar nijhuis is weer eens blind vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
ph4ge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Laf op de counter? Was het maar zo'n feest... Dan hadden ze ervoor gekozen.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als Ajax dit wint is het met geluk, wát matig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit Ajax wordt in elk geval geen kampioen. Als je op deze manier speelt (net als tegen Groningen) dan ga je nog veel punten verspelen in de tweede seizoenshelft. Ze lijken dat te accepteren bij Ajax, aangezien de portemonnee nog niet getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Ajax laat zich wel overbluffen hoor, scheids laat erg veel toe maar dat gaat wel beide kanten op. Maar dat je zo onder druk wordt gezet in de Arena, daar zullen wel wat harde woorden vallen van De Boer tijdens de rust.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:11:
Dit Ajax wordt in elk geval geen kampioen. Als je op deze manier speelt (net als tegen Groningen) dan ga je nog veel punten verspelen in de tweede seizoenshelft. Ze lijken dat te accepteren bij Ajax, aangezien de portemonnee nog niet getrokken is.
Tegen Groningen werd gewoon gewonnen, en hier is ook niets verloren. Als je PSV gisteren zag was het ook niet best. Ik schrijf ze niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ze zijn aardig de weg kwijt, maar dat zag je in de Kuip ook, het spel was toen ook niet best maar die wedstrijd wisten ze toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het klasse verschil is kleiner dan in de Kuip en toen won Ajax ook. Op een of ander manier wil de bal nooit in de goal van Ajax vallen lijkt het wel. Die Milik had ik nog nooit zien spelen, maar die kan er helemaal niets van of wel?

[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 25-01-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ik kan toch niet helpen dan te denken hoe het zou zijn met Klaassen. Toch iemand die wel een bal goed kan geven op een spits, wat kan forceren en in het strafschop gebied voor gevaar kan zorgen.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Aghanim schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:11:
Als ik de klachten zo lees heeft denk ik dat Frank ze een beetje te moe heeft getrained deze winter, er lijkt ook gewoon geen energie meer te zijn bij Ajax.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iets anders, zijn er hier meer mensen bij wie de stream slecht werkt? Het hapert hier constant. Heb het idee dat Fox Sports overbelast is, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:34
ph4ge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:15:
Het klasse verschil is kleiner dan in de Kuip en toen won Ajax ook. Op een of ander manier wil de bal nooit in de goal van Ajax vallen lijkt het wel. Die Milik had ik nog nooit zien spelen, maar die kan er helemaal niets van of wel?
Al zet je Ronaldo of Messi daar nu neer, als je geen fatsoenlijke bal krijgt kun je ook niet veel.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voetballend:nee
Maar in bv in de oefenwedstrijd tegen Schalke scoort ie wel uit z'n eerste (halve) kans. Hij is veel doelgerichter dan bv Siggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Genieten van Feyenoord! Bluf, uitstraling, balbezit en dat allemaal in de arena. Nu hopen op wat meer geluk in de 2e helft!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als je het zo bekijkt dan kan je bijna iedere Ajacied noemen. Hoe kan je iemand nou beoordelen op 1 wedstrijd?
Royz schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:20:
Genieten van Feyenoord! Bluf, uitstraling, balbezit en dat allemaal in de arena. Nu hopen op wat meer geluk in de 2e helft!
Meer geluk met wat? Afwerken is een kwaliteit ;). Kijkend naar Kazim...

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 25-01-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
PWM schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:28:
Lief hoor rivaliteit. Wat zou jij doen als prof. Spelen tegen een laag salaris in Dordrecht, of gewoon een mooi profcontract met dito voorwaarden bij de Nr. 2 van Nederland?
Joh, de tijden van clubliefde, rivaliteit, Klassieker etc. zijn allang vervlogen. Mensen moeten daar eens een keer vanaf stappen. Bij die straatschoffies draait het om hele andere dingen. Die denken aan hun volgende auto, nieuwste iPhone en dat soort dingen. Als ze morgen een contract kunnen krijgen bij Chelsea of PSG voor een paar miljoen, zijn ze weg en hoor je er nooit meer wat van. Of denk je dat zo'n Kishna denkt bij zichzelf "Shit man, ik moet met Ajax de CL winnen". Nee joh, die wil gewoon cashen bij een grote club. Is niet erg, zo is het nou eenmaal tegenwoordig, maar dat moet je accepteren als supporter. Tijden veranderen, mentaliteit verandert en dat bedoel ik met sentimenteel gedoe. Ik heb dat geaccepteerd en dan word ik ook niet teleurgesteld. Alleen het niveau word er niet beter op en dat doet pijn als het je cluppie is. En dat is met deze wedstrijd wel duidelijk, want man man man want een dramatische eerste helft is dit. Ik heb in tijden niet zulk slecht voetbal gezien. Het lijkt echt he-le-maal nergens op. :S
Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015