[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.717 views

Onderwerpen

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:37
niet zeuren over de scheids :'(

Elke club heeft de scheids wel eens tegen, daarom zijn er gelukkig 34 wedstrijden om te laten zien dat je de beste bent.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51

Niku

Alagaesii

Ik bedoelde dus waarom De Jong een nare speler is :p Serieuze vraag van mijn kant! Ik kan me alleen de situatie bij de 1-1 voor de geest halen (en de botsing met Clasie, maar die leek me niet bewust).

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:10

StrongArmLance

Endless flow

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:11:
[...]

Ik bedoelde dus waarom De Jong een nare speler is :p Serieuze vraag van mijn kant! Ik kan me alleen de situatie bij de 1-1 voor de geest halen (en de botsing met Clasie, maar die leek me niet bewust).
Ik kan me ook ergeren aan spelers die voelen dat de bal hun borst raakt, zien dat hij uitgaat, de bal pakken en ingooien. En dan een Kuipers die de ballen niet heeft om hem even terug te fluiten.

• Niku

Niku

Alagaesii

StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:12:
[...]

Ik kan me ook ergeren aan spelers die voelen dat de bal hun borst raakt, zien dat hij uitgaat, de bal pakken en ingooien. En dan een Kuipers die de ballen niet heeft om hem even terug te fluiten.
Dat heb ik dan dus gemist.

Enfin. 3-2 en nog twintig minuten te gaan, wordt nog spannend.

• tweaker2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waar is die Kazim in vredesnaam mee bezig? Dit wordt een makkie voor PSV zo.

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:15:
Waar is die Kazim in vredesnaam mee bezig? Dit wordt een makkie voor PSV zo.
Ik heb wel het vage vermoeden dat jij de wedstrijd niet echt aan het kijken bent.. PSV is pas sinds de 2-2 de bovenliggende partij.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-12 10:46
Ook ik heb mij verbaast over het niveau wat Kuijpers haalt deze wedstrijd:
- 3 keer Feyenoord geel, waar verschilllende PSV-ers gelijkwaardige overtredingen hebben gemaakt en niets krijgen, soms zels niet eens een vrije trap voor Feyenoord
- 1-1: Goal van de Jong had nooit een goal mogen zijn
- De jong met verrreweg de meeste overtredingen in de gehele wedstrijd, maar nog geen kaart of iets gezien, tikkies na, te laat inglijden, vasthouden, etc.

Het maakt zo'n wedstrijd redelijk "kapot", en voor Feyenoord is er ook weinig geloof over, omdat ze alles tegen lijken te krijgen.
In elk geval mag PSV veel meer dan Feyenoord, als je vergelijkbare situaties tegenover elkaar zet.

[ Voor 7% gewijzigd door jbdeiman op 17-12-2014 22:18 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij die 3-2 kopbal (wanstaltig verdedigen trouwens ;) ), ging een PSV speler met zijn armen breed voor Vermeer staan, waardoor deze niet kon reageren. Daar mogen scheidsrechters van mij voor fluiten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Niku

Niku

Alagaesii

Grove charge van Clasie. Terecht geel (?, zal het maar even vragen aan jullie :+)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

gambieter schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:17:
Bij die 3-2 kopbal (wanstaltig verdedigen trouwens ;) ), ging een PSV speler met zijn armen breed voor Vermeer staan, waardoor deze niet kon reageren. Daar mogen scheidsrechters van mij voor fluiten.
Was Wijnaldum inderdaad, vage situatie... Je zag Vermeer ook eerst proberen weg te komen, daarna niet meer en daarna vragend naar Kuipers kijken en zijn armen omhoog doen, en daarna een aardig grappig vragend gezicht.

• jbdeiman
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:18:
Grove charge van Clasie. Terecht geel (?, zal het maar even vragen aan jullie :+)
Jij ziet een andere wedstrijd of bent voor PSV? Natuurlijk is dat gewoon geel, je bent behoorlijk aan het chargeren zo he ;)

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Eenzelfde overtreding als waar guardado geen geel voor kreeg. Dan moet je gewoon consequent zijn en die kaart ook niet geven.

PSN: Finally_Chris

• Niku

Niku

Alagaesii

jbdeiman schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:19:
[...]

Jij ziet een andere wedstrijd of bent voor PSV? Natuurlijk is dat gewoon geel, je bent behoorlijk aan het chargeren zo he ;)
Ik vind dat er overdreven op de scheidsrechter gezeurd wordt door sommigen, vandaar mijn opmerking.

*sarcasm mode off

• jbdeiman
CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:19:
Eenzelfde overtreding als waar guardado geen geel voor kreeg. Dan moet je gewoon consequent zijn en die kaart ook niet geven.
Kan ik me ook in vinden, maar 't is 1 van de vele voorbeelden an inconsequent fluiten. Je krijgt als Kuijpers ook alleen maar last/ moeilijkheid zo, omdat je de schijn al tegen krijgt. En als je dan onder een vergrootglas wordt gelegd wordt het vaak niet beter.
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:21:
[...]

Ik vind dat er overdreven op de scheidsrechter gezeurd wordt door sommigen, vandaar mijn opmerking.

*sarcasm mode off
Daarom ook het ;) smileytje erbij. Het gaat soms wel wat té, dat ben ik wel met je eens, maar net wat ik hierboven stel: Door altijd bij twijfel 1 kant op te fluiten, wordt het niet beter en kom je niet neutraal over. Tel daar de fouten bij op (ook in het voordeel van PSV, en e.e.a. wordt al snel eenvoudig uit te leggen.

[ Voor 36% gewijzigd door jbdeiman op 17-12-2014 22:24 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Poh, daar laten Willems en Zoet zich aftroeven, gelukkig dat die er niet in ging.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:16:
[...]
Ik heb wel het vage vermoeden dat jij de wedstrijd niet echt aan het kijken bent.. PSV is pas sinds de 2-2 de bovenliggende partij.
Ik heb het al eerder gezegd balbezit en scoren is niet hetzelfde. Feyenoord maakt de kansen niet dus dan verlies je gewoon ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-12 01:23
tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:24:
[...]

Ik heb het al eerder gezegd balbezit en scoren is niet hetzelfde. Feyenoord maakt de kansen niet dus dan verlies je gewoon ;)
Normaal ben ik het hiermee eens. Maar er zijn wedstrijden waar je zelf weinig invloed hebt op het resultaat. Dit is er een van.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:26:
[...]

Normaal ben ik het hiermee eens. Maar er zijn wedstrijden waar je zelf weinig invloed hebt op het resultaat. Dit is er een van.
Eens, van de eerste 60 minuten was Feyenoord er 50 oppermachtig, geen echte aanleiding om te zeggen dat Feyenoord 'wel in het mes zou lopen.'

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:31

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:27:
[...]

Eens, van de eerste 60 minuten was Feyenoord er 50 oppermachtig, geen echte aanleiding om te zeggen dat Feyenoord 'wel in het mes zou lopen.'
Feyenoord fan neem ik aan? :D 50 minuten van de eerste 60 ... :')

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:27:
[...]

Feyenoord fan neem ik aan? :D 50 minuten van de eerste 60 ... :')
Lees de discussie even terug, 100% PSVer en van mening dat PSV om te huilen was, zeker in de eerste helft ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:26:
[...]
Feyenoord had gewoon snel die voorsprong uit moeten bouwen op het moment dat ze de bovenliggende partij waren. Je kon erop wachten dat PSV druk ging zetten in de 2e helft. Feyenoord heeft dit over zichzelf afgeroepen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jaaaaaaaaa!!!!!! Gerechtigheid!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:29:
[...]

Lees de discussie even terug, 100% PSVer en van mening dat PSV om te huilen was, zeker in de eerste helft ;)
Dan vraag ik me af of je de wedstrijd zit te kijken. Feyenoord was de eerste 15ish minuten beter, daarna niet meer. 1-2 was echt pure mazzel en een dikke fout van willems. Daarna was PSV gewoon beter. Helaas vergeet PSV zichzelf ook te belonen en staat het nu 3-3 doordat Willems weer eens een kopduel verliest. Toch jammer.

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wederom kansloos verdedigd, ongelofelijk.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niet goed, wel vermakelijk :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

(jarig!)
Mijn vader: oh nee! Wij krijgen verlenging! :(

Pap.. Het is een competitie wedstrijd... :')

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:31:
[...]

Feyenoord had gewoon snel die voorsprong uit moeten bouwen op het moment dat ze de bovenliggende partij waren. Je kon erop wachten dat PSV druk ging zetten in de 2e helft. Feyenoord heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Eerlijk gezegd deed Feyenoord dat al prima, maar 2 doelpunten van PSV zijn discutabel. Plus dat de scheidsrechter in het voordeel van PSV heeft gefloten tot de 2-3. De tweede helft was van Feyenoord vooral van minder niveau. PSV speelt eigenlijk niet super (niet echt dreigend).

...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe slecht de scheidsrechter ook is, Feyenoord is gewoon 2* op voorsprong gekomen, en maakt een topper weer niet af. Met het scheidsrechterskorps in Nederland moet je gewoon een marge van 2 inbouwen,dat is de laatst jaren wel duidelijk (niet perse Feyenoord). Jammer, Feyenoord blijft de club van de lekker gespeelde toppers.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Haha PSV :') Triest, het zo uit handen geven...

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Luxicon schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:33:
[...]

Eerlijk gezegd deed Feyenoord dat al prima, maar 2 doelpunten van PSV zijn discutabel. Plus dat de scheidsrechter in het voordeel van PSV heeft gefloten tot de 2-3. De tweede helft was van Feyenoord vooral van minder niveau. PSV speelt eigenlijk niet super (niet echt dreigend).
Welke twee dan? De eerste kun je over discussiëren, maar als je daarvoor fluit, dan moet je eerder al fuiten voor de overtreding op Willems door Wilkshire en was dat zijn tweede geel geweest. De rest van de doelpunten zijn allemaal (van beide clubs) gewoon reglementair gevallen.

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

Willems raakt helemaal geen bal meer :')

• jbdeiman
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:29:
[...]

Ik ben zelf enigszins neutraal (enigszins omdat als ik tussen PSV en Feyenoord moet kiezen, ik voor Feyenoord ben), maar ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten. Er valt meer te halen bijPSDV door verschillende clubs, centraal achterin zijn ze niet zeker. Dat heb ik veel gezien deze wedstrijd en dat maakt voor mij ook, naast het "gevoel" dat PSV met 12 man speelde in een aantal situaties, dat ik Feyenoord als betere ploeg bestempel.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wie zal het zeggen? :P Ik vind PSV de morele verliezer als de stand gelijk blijft.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bah Duitsers! :r

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Niku

Niku

Alagaesii

JAAAAAAAAAAAAA

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 20:42
Pfff wat een spektakelstuk! 8)7

Natte krant (363218) (V.242)

Verwijderd

Wat een geluk weer zeg.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

(jarig!)
Omg.. Past ook wel bij deze wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Niku

Niku

Alagaesii

FUCK YEAH.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

OMG! PSV wordt wel kampioen als je zelfs dit soort wedstrijden zo weet te winnen.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dit is gewoon een counter uit het boekje. Niks met geluk te maken.

Nee, merp!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
Niet alleen Duitsers... Hele lelijke Duitsers ;)

Zwaar onverdiend, maar ook wel erg slecht verdedigd hoor bij Feyenoord.

XXXVI

• jaapstobbe
Ajax lachende 3e?

wat 4-3 :| :|

[ Voor 41% gewijzigd door jaapstobbe op 17-12-2014 22:37 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:36:
[...]

Yupp, vallende verdedigers staan in het boekje (bij PSV)!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• Niku

Niku

Alagaesii

• CR1691

CR1691

Hero of Time

PauseBreak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:36:
[...]

Schei uit man, niks mooie aanval. Als nelom gewoon blijft staan kopt ie die bal weg.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Lijkt me niet. Gelijkspel of winst Feyenoord was beter geweest.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Eindstand is 4-3, dus PSV heeft "gewoon" gewonnen. Enige dat ik PSV verwijt is dat ze het niet eerder hebben afgemaakt. Wijnaldum had het al veel eerder moeten beslissen.

Nee, merp!

• Luxicon
Nou loopt PSV juist uit.

Edit: Ow... dat was toen het 3-3 was.

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 17-12-2014 22:38 ]

...

• ph4ge
Jammer. 3 doelpunten dankzij Kuipers en 1 vieze counter. Gele kaarten en andere beslissingen werd er duidelijk met 2 maten gemeten. Knap gespeeld van Feyenoord, dapper dat ze zelfs voor de 3 punten gingen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jaapstobbe
VeeGee schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:37:
[...]

Lijkt me niet. Gelijkspel of winst Feyenoord was beter geweest.
ja toen ik las 90+2 stand 3-3 .. dacht ik wel dat het gedaan was

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:37:
[...]
Schei uit man, niks mooie aanval. Als nelom gewoon blijft staan kopt ie die bal weg.
Ben benieuwd naar de verklaring van Rutten zo. Slecht gecoached ook van hem in de 2e helft.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
Manman, maak je de 3-3, maakt Nelom een gruwelijke fout.

Onterechte overwinning, 3-3 zou terecht zijn geweest.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

Wat een hopeloze verdedigers lopen er rond in Nederland. Vond gelijkspel terecht.

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:38:
Jammer. 3 doelpunten dankzij Kuipers en 1 vieze counter.
Kom op zeg..

• aicaramba
  • Laatst online: 21-12 18:21
Jammer. 3 doelpunten dankzij Kuipers en 1 vieze counter. Gele kaarten en andere beslissingen werd er duidelijk met 2 maten gemeten. Knap gespeeld van Feyenoord, dapper dat ze zelfs voor de 3 punten gingen.
3 doelpunten door kuipers... Echt waar?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:37:
[...]

Ja, en dat doet hij niet doordat hij weet dat er een man in zijn nek staat te hijgen. Gewoon een counter uit het boekje. Ik snap dat dat zuur is, maar dit was een hartstikke mooie aanval. Goede pass van De Jong, goed afgelegd door Jozefzoon en goed afgemaakt door Depay.

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hopelijk is dit ook de comeback van Depay trouwens!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:38:
[...]

Ben benieuwd naar de verklaring van Rutten zo. Slecht gecoached ook van hem in de 2e helft.
En wat heeft Rutten jouw ogen verkeerd gedaan dan?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Gelijkspel was inderdaad terecht geweest, maar bij de 4-3 waar zijn de verdedigers? Als je net de 3-3 maakt dan zorg je toch gewoon dat het dicht blijft achter in en loop je geen risico's meer. Slecht gecoached!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
3 goals dankzij Kuipers, kom op zeg. Ik kan ook zo nu en dan slecht tegen mijn verlies en een dergelijke 4-3 zal zuur zijn, maar dit is gewoon een zwaktebod. Feyenoord verdiende wellicht meer op basis van eerste helft, dat zeker.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:40:
Hopelijk is dit ook de comeback van Depay trouwens!
Zou mooi zijn, maar ik betwijfel het. Hij speelde echt een matige pot weer.

Nee, merp!

• ph4ge
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:39:
[...]

3 doelpunten door kuipers... Echt waar?
Ja. 1e hoeven we het niet over te hebben. 2e gaan 3 overtredingen op Feyenoord aan vooraf zonder dat Kuipers fluit. Bij de 3e wordt Vermeer vast gehouden. Nog los van alle andere voorbeelden van meten met 2 maten.

Goed gestreden, hier was niks aan te doen. Mooi dat Clasie het niet over de scheidsrechter heeft.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21
Dit wel heel erg zuur. Toornstra geblesseerd, Boetius haakt af en dan zit het ook nog in de wedstrijd niet mee. Je zou er echt wanhopig van worden :(

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:41:
[...]
Die Tevreden te laat erin gezet.
Gynnad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:41:
Gelijkspel was inderdaad terecht geweest, maar bij de 4-3 waar zijn de verdedigers?
Dit was volgens mij de eerste PSV-aanval (lees: counter) na de wissel van Boulahrouz.

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:42:
[...]

Zou mooi zijn, maar ik betwijfel het. Hij speelde echt een matige pot weer.
Daarom, misschien trekt een winnende in de laatste minuut hem weer uit het dal.
ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:42:
[...]

Ja. 1e hoeven we het niet over te hebben. 2e gaan 3 overtredingen op Feyenoord aan vooraf zonder dat Kuipers fluit. Bij de 3e wordt Vermeer vast gehouden. Nog los van alle andere voorbeelden van meten met 2 maten.

Goed gestreden, hier was niks aan te doen. Mooi dat Clasie het niet over de scheidsrechter heeft.
Wat kun jij slecht tegen je verlies.

• ph4ge
Nee hoor. Ik zeg gewoon hoe het is. Iedereen ziet toch dat Kuipers er een heel aantal keer naast zit en daar mee een fors stempel drukt? Als hij goed fluit zeg ik het ook.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kuipers geeft zijn fout(en) ook zelf toe. Die frustraties zijn meer dan begrijpelijk.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:42:
[...]

Vermeer wordt helemaal nergens vastgehouden. Dat doelpunt valt omdat niemand bij de eerste paal staat. Rookie mistake. Tweede doelpunt viel ook reglementair, maar Feyenoord-fans hebben wel vaker een andere mening over wat een overtreding is :P

Laat ik het zo zeggen: De scheidsrechter heeft beide clubs minstens evenveel benadeeld. Wilkshire had er 3x af gekund met zijn 2e geel. Clasie had er een paar keer afgekund met direct rood, PSV had twee penalties moeten hebben alleen in de eerste helft. El Ahmadi had er ook makkelijk af kunnen gaan met 2x geel, en ga zo maar door. Kortom, gewoon een onthutsend slechte scheidsrechter doordat hij bizar inconsequent floot. Er was gewoon geen pijl op te trekken.
Als je iemand de schuld wilt geven dat Feyenoord hier terecht heeft verloren, dan moet je bij de spelers van Feyenoord zijn.

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:46:
Nee hoor. Ik zeg gewoon hoe het is. Iedereen ziet toch dat Kuipers er een heel aantal keer naast zit en daar mee een fors stempel drukt? Als hij goed fluit zeg ik het ook.
Jammer. 3 doelpunten dankzij Kuipers en 1 vieze counter.
Dat is gewoon slecht tegen je verlies kunnen ;)

PEC staat overigens prachtig derde na 16 wedstrijden, hulde voor hen. Feyenoord op 12 en Twente op 15 punten van PSV, wat een verschillen nu al.

• Vos

Vos

AFCA

PauseBreak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:47:
[...]

Vermeer wordt helemaal nergens vastgehouden. Dat doelpunt valt omdat niemand bij de eerste paal staat. Rookie mistake. Tweede doelpunt viel ook reglementair, maar Feyenoord-fans hebben wel vaker een andere mening over wat een overtreding is :P

Laat ik het zo zeggen: De scheidsrechter heeft beide clubs minstens evenveel benadeeld. Wilkshire had er 3x af gekund met zijn 2e geel. Clasie had er een paar keer afgekund met direct rood, PSV had twee penalties moeten hebben alleen in de eerste helft. El Ahmadi had er ook makkelijk af kunnen gaan met 2x geel, en ga zo maar door. Kortom, gewoon een onthutsend slechte scheidsrechter doordat hij bizar inconsequent floot. Er was gewoon geen pijl op te trekken.
Als je iemand de schuld wilt geven dat Feyenoord hier terecht heeft verloren, dan moet je bij de spelers van Feyenoord zijn.
Heb ik zoveel gemist haha, kom op zeg. Ik heb geen rode kaart gezien... En penalty's? Daar heb ik niemand over gehoord.

Verwijderd

[b][message=43427369,noline]Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:48

PEC staat overigens prachtig derde na 16 wedstrijden, hulde voor hen. Feyenoord op 12 en Twente op 15 punten van PSV, wat een verschillen nu al.
No offence maar beide zijn imo ook geen titelkandidaat.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Zet die PSV bril eens af. Je bent Feyenoorders van overdrijven aan het beschuldigen terwijl je zelf rode kaarten en penalty's in het nadeel van Feyenoord verzint. Volgens mij heb jij echt een totaal andere wedstrijd gezien.

• aicaramba
Ik heb vanaf de 20e minuut gekeken. En ik vond het een geweldige wedstrijd. Snel op en neer, fel, fysieke duels. Ik vond PSV een groot deel van wat ik had gezien de betere. Met name tussen de 1-2 en de 3-2. Daarna was feyenoord veel beter, maar dat is ook wel logisch. Ik had verwacht dat feyenoord de 4e nog zou maken. Al met al komt psv goed weg met de laatste goal. 3-3 had ik vrede mee gehad.

Over kuipers: ik heb het begin (waarin kuipers volgens mij het een en ander verkeerd deed) niet gezien. Maar van wat ik had gezien liet kuipers in het algemeen veel door spelen. Dit zorgde wel voor een wedstrijd vol strijd die snel op en neer ging.

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2014 22:54 ]

• jaapstobbe
voor de liefhebbers, samenvatting nu op ned 2.

• ph4ge
[...]

Ach, ik baal dan van het verlies. Maar het siert je niet dat zelfs Kuipers zn fouten toe geeft en jij niet kan erkennen dat de scheidsrechter beslissend is geweest. Wees blij en geef ruiterlijk toe dat het deze keer enorm mee zat.

Ik heb vooral gezien dat PSVers geen gele kaarten kregen waar Feyenoord ze wel kreeg. El Ahmadi zn gele kaart bijvoorbeeld, 10 minuten later identiek moment en geen geel. Dan zal Feyenoord best een extra kaart kunnen krijgen, maar dat weegt hier niet tegen op.

Ook bij Fox zeggen ze nu dat die goal niet mocht tellen omdat de keeper gehinderd wordt. Nota bene door de PSV er.

• Niku

Niku

Alagaesii

jaapstobbe schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:53:
voor de liefhebbers, samenvatting nu op ned 2.
Thanks for the heads up!

• Vos

Vos

AFCA

Als neutrale kijker (;)) vind ik ook dat Feyenoord qua overtredingen en kaarten benadeeld is. Vasthouden leek vandaag gewoon te mogen, hoeveel ik dat wel niet gezien heb.

Die 1-1 was absoluut een fout. En de 3-2 vind ik ook, Narsingh is maar met 1 ding bezig, de keeper hinderen. Maar daarover kan je nog discussiëren.

En natuurlijk moet Feyenoord bij zeker 2 goals ook in de spiegel kijken. Zo verdedigen kan niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 17-12-2014 22:59 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:41:
[...]
Je ziet dit van mijlenver aankomen, dat moet hij toch ook zien en die spelers inpeperen in de rust?
Ze hebben zich nu weg laten counteren en de mandekking in de lucht was ook bar slecht.

Nee laten we alleen de scheidsrechter de schuld geven, wel zo gemakkelijk...

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:52:
[...]

Zet die PSV bril eens af. Je bent Feyenoorders van overdrijven aan het beschuldigen terwijl je zelf rode kaarten en penalty's in het nadeel van Feyenoord verzint. Volgens mij heb jij echt een totaal andere wedstrijd gezien.
Nee hoor. Eerste penalty en rood (Clasie) is de overtreding op Guardado binnen de 16 terwijl Guardado de bal al had gespeeld. Als Kuipers de spelregels had toegepast was dat rood + penalty. Zou heel erg hard gestraft zijn, maar het had gepast in hoe hij tot dan toe floot. Verder bleven de spelers (behalve WIllems) gespaard in de tweede helft omdat Kuipers denk ik te horen heeft gekregen dat hij niet zo snel kaarten moest gaan trekken.
Kijk het morgen maar eens terug en je ziet het vanzelf. Feyenoord is erg goed weg gekomen met 11 man na 94 minuten :P

En bovendien mis je het punt: De scheidsrechter was voor beide clubs gigantisch slecht. Er is geen noodzaak om de winst of het verlies op die man te schuiven. Iedereen had last van die kerel, dat was mijn punt.

Nee, merp!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die bal in de 9e minuut van PSV had er ook zomaar in kunnen gaan en die 1-0 was erg gelukkig.
Feyenoord tikte de bal achterin wel rond maar of ze nu echt zoveel beter waren in de beginfase?

• ph4ge
Feyenoord had zowel voor als na de 0-1 goede kansen anders. Het heeft ook weinig zin om volop aan te vallen als je al voor staat natuurlijk, juist tegen een counterploeg. De goal van PSV kwam uit het niets, had nooit mogen tellen en was een kantelpunt.

Kuipers heeft inmiddels zijn excuses gemaakt. Koop je niks voor, maar siert hem wel.

• Niku

Niku

Alagaesii

Haha, PSV supporters donderen vijf rijen omlaag bij de 3-2 :+

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 17-12-2014 23:08 ]

• JST94
ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:06:
Kuipers heeft inmiddels zijn excuses gemaakt. Koop je niks voor, maar siert hem wel.
Inderdaad, sowieso een doelpunt dat niet geteld had mogen worden. De tweede waar je het over hebt met die overtredingen kan ik me zo niet herinneren.

Maar de 3-2 van de Jong wel.

Hinderlijk buitenspel? Ja of nee? Ik vind van wel. Je ziet beide armen van Narsingh naar achter hangen, waarmee hij Vermeer 'tegenhoud'.

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/ial1sn5qd/B5_Flnu_YIc_AAv_QF1.png

[ Voor 7% gewijzigd door JST94 op 17-12-2014 23:13 ]

• aicaramba
De eerste goal was inderdaad een overtreding van de jong. De 3e goal vond ik wel terecht. Vermeer stond aan de grond genageld, omdat hij wist dat hij er niet bij kon. Niet door de speler die er stond. Anders had vermeer echt wel iets geprobeerd, niet zomaar blijven staan.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:13:
De eerste goal was inderdaad een overtreding van de jong. De 3e goal vond ik wel terecht. Vermeer stond aan de grond genageld, omdat hij wist dat hij er niet bij kon. Niet door de speler die er stond. Anders had vermeer echt wel iets geprobeerd, niet zomaar blijven staan.
Maar wel hinderlijk buitenspel, als je dat niet ziet(/wilt zien) moet je echt een (goede) bril (ipv een roze). ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een wedstrijd. Heerlijk.

(als de 4-3 niet meer was gevallen had ik daar heel anders over gedacht :+)

• aicaramba
Hinderlijk buiten spel wordt, voor zover ik weet, alleen gegeven als iemand de bal afschermt, of de intentie heeft de bal te raken. Dat gebeurd beide niet.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2014 23:18 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:16:
Hinderlijk buiten spel wordt, voor zover ik weet, alleen gegeven als iemand de bal afschermt, of de intentie heeft de bal te raken. Dat gebeurd beide niet.
Serieus, als je de regels zo slecht kent, kan je beter niet reageren :p

• JST94
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:16:
Hinderlijk buitenspel is ook van toepassing als je de keeper tegenhoud of het zicht belemmerd. Je neemt dan deel aan het spel ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
<knip>

Nergens voor nodig.

[ Voor 88% gewijzigd door Ramzzz op 17-12-2014 23:47 ]

• aicaramba
JST94 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:21:
[...]

Hinderlijk buitenspel is ook van toepassing als je de keeper tegenhoud of het zicht belemmerd. Je neemt dan deel aan het spel ;)
Is dat zo? In dat geval is het hinderlijk buitenspel.

• Luxicon
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:13:
Zie je op de foto ook dat hij buitenspel staat, puur om de keeper te hinderen?

Sorry, ik had je reactie hierboven niet gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 17-12-2014 23:28 ]

...

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:24:
[...]

Is dat zo? In dat geval is het hinderlijk buitenspel.
Nee dat is niet zo. Sowieso niet omdat de bal niet die richting in gaat en verder onhoudbaar is. Als je dit soort dingen gaat tellen dan had je dus echt wel minstens 1 penalty aan PSV kunnen geven bij de 1e kans, daar wordt bruma gewoon naar de grond getrokken.

Alle gele kaarten waren aan beide kanten terecht. Die werden allemaal gegeven omdat het een tegenaanval direct verhinderde, niet omdat ze zo erg waren.

Niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 17-12-2014 23:50 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het was typisch een wedstrijd waarin beide partijen reden tot klagen hebben, en daarom dus geen van beide.

Niet voor niets gingen alle gele kaarten in eerste instantie naar Feyenoord.

Maar De Jong had teruggefloten mogen (moeten) worden voor de 1-1.

En een paar bij Feyenoord gingen voor 2x geel op. En dat kregen ze dan ook weer niet.

Dan valt er uiteindelijk toch niets te klagen, over en weer?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PWM
  • Niet online

PWM

Al schopte Kuipers de PSV ballen er vanavond eigenhandig in, dan nog mag de 4-3 niet vallen. Dom gespeeld.

Nutteloze 2de seizoenshelft, dat is wel erg balen.
trix0r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:47:
[...]

Nee dat is niet zo. Sowieso niet omdat de bal niet die richting in gaat en verder onhoudbaar is.
Je weet dat de regels iets totaal anders zeggen dan jij?

De kennis en kunde van regels is af en toe niet van bijster hoog niveau.

[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 18-12-2014 00:08 ]

• Vos

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:50:
Het was typisch een wedstrijd waarin beide partijen reden tot klagen hebben, en daarom dus geen van beide.

Niet voor niets gingen alle gele kaarten in eerste instantie naar Feyenoord.

Maar De Jong had teruggefloten mogen (moeten) worden voor de 1-1.

En een paar bij Feyenoord gingen voor 2x geel op. En dat kregen ze dan ook weer niet.

Dan valt er uiteindelijk toch niets te klagen, over en weer?
Vrij makkelijk zeggen na een winst van jouw clubje ;). Dat PSV slechts 1x geel heeft gehad mag een klein wonder zijn. En de 1-1 heeft direct invloed op de wedstrijd, een eventuele niet gegeven rode kaart imo niet. Al vind ik niet dat er rood gegeven had moeten worden. Snap goed dat Feyenoord zich enigszins verneukt voelt, al mag zoals hierboven gezegd wordt die 4-3 nooit vallen. Dat is een domme fout.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:50
Wat een wedstrijd. Ik ben als Feyenoordfan geen neutrale kijker, maar het niveau van Kuipers was echt bedroevend. Dit sloeg helemaal nergens op. Heb onderstaande na de westrijd op mijn Facebook gezet om op een ludieke manier mijn frustratie te uiten:

BREKEND NIEUWS:

PSV blijkt, tegen alle verwachtingen in, wel degelijk fans buiten Eindhoven te hebben. Een woordvoerder van de KNVB, die anoniem wenst te blijven, heeft aangegeven met 100% zekerheid te kunnen onderbouwen dat ene Björn K. uit Oldenzaal groot fan is van de ploeg uit Eindhoven. Het wachten is op een formele bevestiging van deze heer K. Gezien zijn nevenfuncties naast zijn dagelijkse baan als supermarktmanager is de verwachting echter dat deze in ieder geval niet publiekelijk uitgesproken zal worden.

Bij PSV zijn ze verheugd met het nieuws. Jeroen van den Berk, hoofd Media bij PSV, zegt het volgende: "Dit is geweldig nieuws voor ons. Men zegt altijd dat fans in den lande een beslissende rol in de race om het kampioenschap kunnen spelen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat als de schaal naar Eindhoven komt dit jaar, de heer Björn K. hierin een beslissende rol gespeeld heeft."
Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015