[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.717 views

Onderwerpen

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:18:
Zoiets is denk ik niet te stoppen helaas, er zijn mensen die schijnbaar een bepaalde kick krijgen van het vechten oid.

Cambuur staat nu 0-1 voor tegen Heracles, Bijker(Cambuur) kreeg al rood in de 24e minuut. 8)7
Tja, zodra je verkeerd naar iemand kijkt gaan ze liggen en krijgt de ander rood. Ja, hij raakt hem aan, maar ik zou liever de valler hier geel voor geven dan de speler weg sturen. Er was werkelijk waar helemaal niks aan de hand.

Het wordt toch wel erg triest wanneer de eigen coach voortaan zegt, ja dat was terecht rood.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:45
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:06:
Weet je Ajax - Celtic nog in Amsterdam? Daar waren ook meer supportersgroepen dan alleen Ajax en Celtic.

Toch raar dat iedereen een hekel heeft aan die club uit Amsterdam he :+
Ja, raar dat die hekel zo diep zit dat je er midden in de week voor naar Italië reist. Terwijl je eigen club niet eens Europees speelt. (maar misschien zegt je onderschrift genoeg in deze :+ :+ )

Van die vermeende aanwezigheid van andere supportersgroepen in Amsterdam heb ik toen weinig gemerkt. (afgezien van opgeklopte verhalen in de media, met AT5 voorop)
Kan mij ook niet herinneren dat er echt iets fout is gegaan waar andere supportersgroepen dan Ajax/Celtic of de politie bij betrokken waren.

[ Voor 20% gewijzigd door P.K. op 16-12-2014 22:17 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:18:
Zoiets is denk ik niet te stoppen helaas, er zijn mensen die schijnbaar een bepaalde kick krijgen van het vechten oid.

Cambuur staat nu 0-1 voor tegen Heracles, Bijker(Cambuur) kreeg al rood in de 24e minuut. 8)7
Het is 0-3 met tien man geworden. Je kan niet echt zeggen dat Cambuur in vorm is. Heel slecht van Heracles. Grote kans dat ze degraderen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:12

St@m

@ Your Service

Fleximex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:39:
[...]

Het is 0-3 met tien man geworden. Je kan niet echt zeggen dat Cambuur in vorm is. Heel slecht van Heracles. Grote kans dat ze degraderen.
Ben je serieus of..
Cambuur heeft het beste seizoen ooit, en Heracles staat 14e.. gaan steeds beter draaien, no way dat die degraderen. Daar komt nog bij dat bekervoetbal altijd anders is.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 16-12-2014 22:48 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Het beste seizoen ooit zegt niet veel. De laatste competitiewedstrijd tegen Go Ahead ging dan wel gewonnen, maar de laatste weken zijn ze niet zo in vorm als in het begin van het seizoen, waar ze ook nog eens goed voetbal speelde. Als Heracles dan met een man meer thuis niet van Cambuur weet te winnen. Ja, dan zie ik het somber in.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
P.K. schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:06:
[...]

Vrees alleen dat ze dus wél naar Amsterdam komen. In 2010 waren er bij Juventus - Ajax (in Turijn dus) afvaardigingen van ADO en Legia aanwezig(!), om samen met Juve op te trekken tegen Ajax. Vlak voor de wedstrijd was het een enorme chaos buiten het stadion. Waarbij de Italiaanse politie veel moeite had om alles onder controle te houden.
ADO, Legia, Juve en Brugge schijnen nogal vriendjes te zijn, met een gezamenlijke vijand Ajax. Kan me zo indenken dat dit weer een ideale gelegenheid is dat deze vrienden elkaar opzoeken. :')
Er is nu al genoeg te vinden op diverse ADO fora... Heel veel ADO supporters gaan kaarten kopen voor de wedstrijd las ik. En ik las ook ergens dat er idd ook Juve gasten deze kant op wilde komen. Dit zal je nooit uitroeien denk ik. Ik zou maar uit het Amsterdamse centrum wegblijven die dag.

edit: typo

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Fleximex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:14:
Het beste seizoen ooit zegt niet veel. De laatste competitiewedstrijd tegen Go Ahead ging dan wel gewonnen, maar de laatste weken zijn ze niet zo in vorm als in het begin van het seizoen, waar ze ook nog eens goed voetbal speelde. Als Heracles dan met een man meer thuis niet van Cambuur weet te winnen. Ja, dan zie ik het somber in.
Cambuur speelde gister wel aardig vind ik. Mochten ze een dipje hebben (dat had PEC laatst ook meedere wedstrijden), dan staan ze er niet verkeerd voor in de tussenstand v/d Eredivisie.

...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:22

Player1S

Probably out in the dark

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=232238
KNVB-voorzitter Michael van Praag denkt dat het starten van een nieuwe, tweede wereldvoetbalbond een manier kan zijn om de overheersing van de FIFA tegen te gaan. De laatste jaren nam de onvrede over het functioneren van de huidige wereldvoetbalbond flink toe. De toewijzing van de WK’s 2018 en 2022 aan Rusland en Qatar en het opmerkelijke gedrag van regerend voorzitter Joseph Blatter waren daar debet aan.
Ik roep het al jaren. Lekker afsplitsen en opnieuw beginnen en herhalen zodra weer nodig.
Inmiddels is er meer dan genoeg tegengas tegen de FIFA dus het zou zomaar kunnen slagen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:25

PauseBreak

derp!

rikoos schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:01:
[...]

Er is nu al genoeg te vinden op diverse ADO fora... Heel veel ADO supporters gaan kaarten kopen voor de wedstrijd las ik. En ik las ook ergens dat er idd ook Juve gasten deze kant op wilde komen. Dit zal je nooit uitroeien denk ik. Ik zou maar uit het Amsterdamse centrum wegblijven die dag.

edit: typo
Ach, dat wordt ook allemaal gemonitord door de politie, dus die zullen echt niet onbeslagen ten ijs komen :p

Nee, merp!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:22

Player1S

Probably out in the dark

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51

Niku

Alagaesii

Oei, Feyenoord ook al zonder (zieke) Boëtius vanavond. Alle factoren zijn gunstig voor PSV, nu nog laten zien op het veld!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Alle factoren? Het gemis van Boetius en Toornstra is groot maar ik vind dat Feyenoord nog steeds een prima kans maakt. Als ze druk weten te houden op de achterste linie kunnen ze al een heel eind komen.

PSN: Finally_Chris

• Niku

Niku

Alagaesii

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:47:
Alle factoren? Het gemis van Boetius en Toornstra is groot maar ik vind dat Feyenoord nog steeds een prima kans maakt. Als ze druk weten te houden op de achterste linie kunnen ze al een heel eind komen.
Met die twee lijkt me Feyenoord me een stuk sterker, vandaar ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

Zo, mooie goal van Corona hoor!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij had de keeper daar rood moeten krijgen. Los van hoe hard hij de speler raakt was dat gewoon een slaande beweging.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Scheidsrechters op zijn zwakst. Een keeper die een slaande beweging maakt naar een speler, na een aanvallende actie van die speler op de bal die niet heel slim was, afdoen met geel voor beide spelers

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 17-12-2014 19:15 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord in een 5-3-2 met Wilkshere en Boula. Lijkt mij gezien de afwezigen een logische zet.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:47
Mij niet. Je speelt nu met twee pure rechtsbacks: eentje voor Willems en eentje voor Depay

Ik had denk ik voor Karsdorp gekozen

• Niku

Niku

Alagaesii

Mooi, Maher op de bank. Daardoor meer controle op het middenveld met Hendrix en speelt Guardado op zijn favoriete positie.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Veld ziet er niet best uit trouwens. Is dit die nieuwe grasmat die ze aangelegd hadden?

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit is inderdaad de nieuwe mat, daar is iets niet goed gegaan dus :')

• Quad

Quad

Doof

Wat een wedstrijd is het zeg!

nggyu nglyd

• Luxicon
Haha, wat een goal!

...

• Niku

Niku

Alagaesii

Ongelofelijk.

• Luxicon
Ik dacht echt dat hij de bal te traag inschoot, maar wat daarna gebeurde zag er ook apart uit.

...

• RoD
  • Niet online

RoD

Die sliding :X Er was tijd zat om de bal weg te werken. Wat een gestuntel zeg. Wel interessant begin van de wedstrijd zo.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Topper die Bruma :o

XXXVI

• don_jorg
  • Laatst online: 30-10 14:34
Luxicon schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:00:
Ik dacht echt dat hij de bal te traag inschoot, maar wat daarna gebeurde zag er ook apart uit.
Hij leek hem te zacht in te schieten, maar je zult nooit geloven wat er daarna gebeurde.

<ik geloof dat ik teveel op Facebook zit met links die anderen delen... ;) >

Nette goal, maar wel heel apart ingegleden :). Hij had hem veel harder moeten schieten, maar uiteindelijk het gewenste resultaat.

• Niku

Niku

Alagaesii

Feyenoord heeft wel al twee gele kaarten, gaat ook hard.

• Luxicon
Dat was knap.

...

• Quad

Quad

Doof

Knotsgekke wedstrijd, 1-1 alweer.

nggyu nglyd

• ephymerous
Mooie actie Willems. Wel heel erg des PSV, weinig kansen, ziet er niet uit, toch scoren. Gelijkspel is mooi ;)

XXXVI

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12 09:02
Lekkere wedstrijd! Maar kreeg Kongolo daar geen tik, leek onderuit te worden getrokken door Luuk de Jong.
Mooie actie van Willems en Wijnaldum!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Niku

Niku

Alagaesii

Weer Willems. Eén kans, één goal, dit belooft nog wat.

• Quad

Quad

Doof

Volgend mij maakte de Jong een overtreding op Kongolo.

nggyu nglyd

• Luxicon
Volgens mij maakte Luuk de Jong een overtreding ja.

...

• Niku

Niku

Alagaesii

Lichte overtreding inderdaad, al laat Kongolo zich daar wel heel dom en heel makkelijk weg zetten.

• Quad

Quad

Doof

Maar de wedstrijd is nog jong en er gebeurt veel, dus ik ga er nog eens goed voor zitten. :)

nggyu nglyd

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Tegen de verhouding en een duidelijke overtreding voorafgaand aan de goal.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku

Niku

Alagaesii

Lijkt wel, nu al, een keerpunt te zijn, PSV steeds beter in de wedstrijd.

• Arjan90
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:09:
Lichte overtreding inderdaad, al laat Kongolo zich daar wel heel dom en heel makkelijk weg zetten.
Volgens mij kan je vrij weinig doen tegen iemand die je aan je broek trekt? Het is niet zo dat je dan je schouder er tegen in kan zetten :+

Ik vind Feyenoord wel scherp, laten ook niet over zich heen lopen en bijten van zich af in de duels. PSV komt wel snel uit die counter hoor :o :9

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Quad

Quad

Doof

Die gele kaarten van Feyenoord gaan ze straks de wedstrijd kosten voorspel ik.

nggyu nglyd

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:10

StrongArmLance

Endless flow

Ik denk dat die niet waargenomen overtreding van de jong ze de wedstrijd gaat kosten...

• Niku

Niku

Alagaesii

Feyenoord kleunt er wel in, al drie gele kaarten. Gaat hard.
Arjan90 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:11:
[...]

Volgens mij kan je vrij weinig doen tegen iemand die je aan je broek trekt? Het is niet zo dat je dan je schouder er tegen in kan zetten :+
Maar om nu op deze manier te duikelen omdat er iemand een beetje aan je broek trekt? Zeker op die positie kun je niet bij zo'n licht contact zo gaan liggen.

• Kevinp
Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:12:
Die gele kaarten van Feyenoord gaan ze straks de wedstrijd kosten voorspel ik.
Vrees ik ook, maar het is gewoon onhandig wat ze doen want zoveel gebeurd er niet. Beide gaan vol voor de bal. De ene ligt de ander gaat liggen.

• ph4ge
Vreemd genoeg krijgt PSV geen kaarten als ze de tegenaanvallen eruit halen met overtredingen. 6 vergelijkbare overtredingen, Feyenoord 3 keer geel PSV 0 keer geel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quad

Quad

Doof

StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Ik denk dat die niet waargenomen overtreding van de jong ze de wedstrijd gaat kosten...
Ik denk eerder dat Feyenoord straks met 10 man komt te staan namelijk, dan is het namelijk lastig de schade te repareren.

nggyu nglyd

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Vreemd genoeg krijgt PSV geen kaarten als ze de tegenaanvallen eruit halen met overtredingen. 6 vergelijkbare overtredingen, Feyenoord 3 keer geel PSV 0 keer geel.
Psst, Feyenoord maakte 4 overtredingen, PSV pas 2. Gele kaarten zijn mijns inziens terecht trouwens.

• Kevinp
Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:14:
[...]

Ik denk eerder dat Feyenoord straks met 10 man komt te staan namelijk, dan is het namelijk lastig de schade te repareren.
Als er goed was opgelet had de jong zojuist geel gekregen. Maar ja die valt niet als een klein kind.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kevinp schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:15:
[...]

Als er goed was opgelet had de jong zojuist geel gekregen. Maar ja die valt niet als een klein kind.
Wat..? Haha volgens mij heb je geen idee waar het over gaat/waar je het over hebt
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Feyenoord kleunt er wel in, al drie gele kaarten. Gaat hard.

[...]

Maar om nu op deze manier te duikelen omdat er iemand een beetje aan je broek trekt? Zeker op die positie kun je niet bij zo'n licht contact zo gaan liggen.
Ehh het is vrij glad, als je dan door zo'n smerige actie uit balans wordt gehaald val je best snel hoor...

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 21:17 ]

• ph4ge
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:15:
[...]

Psst, Feyenoord maakte 4 overtredingen, PSV pas 2. Gele kaarten zijn mijns inziens terecht trouwens.
Ja zat ook een voordeel moment bij.

Wel typisch dat Zoet Manu aanvalt en dan een overtreding mee krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 17-12-2014 21:17 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Vraag me trouwens af of er al rendieren op het veld grazen als er niet gevoetbald wordt. Veld ziet er in ieder geval wel zo uit.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kuipers is behoorlijk inconsequent qua overtredingen en kaarten. Belachelijk dat niemand die overtreding van De Jong zag.

• ephymerous
Zo kennen we Vermeer weer :)

XXXVI

• tweaker2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:11:
Lijkt wel, nu al, een keerpunt te zijn, PSV steeds beter in de wedstrijd.
Tja zoals zovaak zegt het balbezit helemaal niets. Feyenoord 61% balbezit en ze laten zich in slaap sussen en weer kinderlijk eenvoudig aftroeven. Ik vrees voor Feyenoord dat PSV de 2e helft vol gas geeft en scoort.

• Luxicon
Manu creëert gevaarlijke momenten, maar hij maakt het wel steeds vreemd af lijkt het. Te ver voor zich uit spelen vooral.

...

• ph4ge
Een goal na een opzichtige overtreding heeft niets met in slaap sussen te maken.

• Niku

Niku

Alagaesii

Bruma..

:')

• RoD
  • Niet online

RoD

En zo staat het ineens 1-2. Lekkere pot hoor :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:24:
[...]

Tja zoals zovaak zegt het balbezit helemaal niets. Feyenoord 61% balbezit en ze laten zich in slaap sussen en weer kinderlijk eenvoudig aftroeven. Ik vrees voor Feyenoord dat PSV de 2e helft vol gas geeft en scoort.
;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die imitatie Beckenbauer bakt er echt helemaal niks van. Wat doet die man nog bij PSV?

• Quad

Quad

Doof

Matig verdedigd zeg! Mooie goal verder en een leuke stand zo voor rust.

nggyu nglyd

• Arjan90
Clasie!! En El Ahmadi voor clubtopscoorder _/-\o_

• Niku

Niku

Alagaesii

CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:27:
Die imitatie Beckenbauer bakt er echt helemaal niks van. Wat doet die man nog bij PSV?

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
PSV geeft wel veel ruimte weg achterin, zeg. Natuurlijk wel een erg mooie pass en afronding.

[ Voor 35% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2014 21:28 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De Jong :')

• Kevinp
aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:28:
PSV geeft wel veel ruimte weg achterin, zeg. Natuurlijk wel een erg mooie pass en afronding.
Alle clubs kunnen niet verdedigen. Zowel in Nederland als internationaal.

Alleen is het lastig om daar goed van de profiteren.

edit:

En nu net als classie de bal niet terug geven? :P

edit2:
De jong verdiend ook een kaart en mogelijk rood.

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 17-12-2014 21:32 ]

• m0nk
  • Laatst online: 20:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Verdiende voorsprong voor Feyenoord. Middenveld van Feyenoord is de baas op het veld. Echt jammer dat Toornstra er niet bij is.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De 1 - 2 (PSV was beter) was net zo terecht als de 1 - 1 (overtreding van De Jong).

De Jong begint steeds meer op Toivonen te lijken; vervelende en/of vieze overtredingen en er telkens mee wegkomen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Inderdaad, waarom heeft die nog geen geel?

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:49:
Dit is inderdaad de nieuwe mat, daar is iets niet goed gegaan dus :')
Volgens het grasbedrijf zit er een ziekte in doordat het weer omsloeg. Daardoor is het gras niet goed gehecht en dan krijg je zo'n klote mat :P

Verder staat PSV echt belachelijk slecht gepositioneerd. Ook slecht is de scheidsrechter trouwens. Rare kaarten, rare waarschuwingen ... Heel vreemd, maar wel vermakelijk :P

Nee, merp!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Jordy passie

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:37:
Inderdaad, waarom heeft die nog geen geel?
Omdat het een gluiperd eerste klas is, hij doet het net niet té opzichtig.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

OPSLAGHOND schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:40:
[...]

Omdat het een gluiperd eerste klas is, hij doet het net niet té opzichtig.
Nah, er wordt gewoon slecht gefloten. Clasie had er ook al met direct rood af gekund (overtreding op Guardado in de 16 toen de bal al weg was, = natrappen = rood), Guardado had ook al geel kunnen hebben (tegen Wilkshire), Hendrix ook, en Wilkshire had al 3 of 4x geel kunnen hebben. Kuipers fluit gewoon heel erg inconsequent. Geen pijl op te trekken wat wel en niet mag. Dat gaat echt nog wel een stempel drukken in de tweede helft.

Nee, merp!

Verwijderd

Kuipers mag deze wedstrijd natuurlijk niet gaan winnen. Al is menigeen daar allengs wel een beetje bevreesd voor. Gelukkig kwam Feyenoord weer op 2-1, gerechtigheid. Moet nog zien of Kuipers het presteert een rode kaart te geven voor een Feyenoorder. Zal me niet verbazen wanneer hij dat doet.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:47:
Kuipers mag deze wedstrijd natuurlijk niet gaan winnen. Al is menigeen daar allengs wel een beetje bevreesd voor. Gelukkig kwam Feyenoord weer op 2-1, gerechtigheid. Moet nog zien of Kuipers het presteert een rode kaart te geven voor een Feyenoorder. Zal me niet verbazen wanneer hij dat doet.
Gezien zijn manier van fluiten kun je daar je vergif op innemen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ach, vooralsnog staan 'jullie' gewoon (en terecht) voor, want PSV weet zich totaal geen raad deze wedstrijd.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Er wordt een beetje naïef doorgedrukt/gedekt door Feyenoord.

Ahh wat is de jong een nare speler.

[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 21:55 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat mis ik?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het is nog maar afwachten voor hoe lang. Kuipers staat echt bizar slecht te fluiten.

• Niku

Niku

Alagaesii

Luuk de Jong, wat een held!

• Quad

Quad

Doof

Weer de Jong, wel erg mooie goal weer.

nggyu nglyd

• ph4ge
Bah, weer de man die niet in het veld had mogen staan. Weer na een serie foute beslissingen van Kuipers.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Haha wat zei ik je? PSV gaat er nu overheen hoor.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kuipers 8)7 wat is die man schandalig slecht bezig.

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:02:
Bah, weer de man die niet in het veld had mogen staan. Weer na een serie foute beslissingen van Kuipers.
Oke, nu ben ik toch wel zeer benieuwd waar De Jong dan in godsnaam rood voor had moeten krijgen?

Die overtreding bij de 1-1? Was zeker een overtreding, maar absoluut niet geel waardig. Glijpartij met Clasie, leek me ook geen rood, toch?

• Luxicon
Immers blijft een prutser.

...

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:03:
[...]

Haha wat zei ik je? PSV gaat er nu overheen hoor.
Daarop zitten wachten?
PSV gaat nergens overheen als ik het zo zie. Die goal viel uit het niets, zit je wel te kijken?

Deze ook direct na een kans van fey

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 22:05 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

JAAAA!!!

• aicaramba
  • Laatst online: 21-12 18:21
StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:04:
[...]

Daarop zitten wachten?
PSV gaat nergens overheen als ik het zo zie. Die goal viel uit het niets, zit je wel te kijken?

Deze ook direct na een kans van fey
U zei? :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Quad

Quad

Doof

Maakt die gluiperd nog een hattrick ook! 8)7

nggyu nglyd

• ephymerous
Zon Immers breekt je een keer op, wat zonde en verschrikkelijk onverdiend :/

XXXVI

• ph4ge
Wijnaldum houdt Vermeer vast, kan er ook nog wel bij. Kuipers vs Feyenoord, 3-2

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:06:
Wijnaldum houdt Vermeer vast, kan er ook nog wel bij. Kuipers vs Feyenoord, 3-2
:')

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je kan moeilijk ontkennen dat kuipers enorm veel beslissingen heeft genomen in het voordeel van PSV. Het lijkt helemaal nergens op.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Veel blijkbaar

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Te bizar dit. Zo heb je de minst gepasseerde defensie en zo liggen er 3 in het mandje...

• Niku

Niku

Alagaesii

Vertel.

Mijns inziens heeft Kuipers alleen de situatie bij de 1-1 verkeerd ingeschat, wat natuurlijk een blunder is. Maar waar verdient De Jong rood en waarom moet de 3-2 afgekeurd worden?

• ph4ge
Nu ook weer tot 2x toe Feyenoord in de aanval, PSV maakt een overtreding, PSV ziet met verbazing dat er niet gefloten wordt.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:09:
[...]

Vertel.

Mijns inziens heeft Kuipers alleen de situatie bij de 1-1 verkeerd ingeschat, wat natuurlijk een blunder is. Maar waar verdient De Jong rood en waarom moet de 3-2 afgekeurd worden?
StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:51:
Ahh wat is de jong een nare speler.

[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 22:11 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015