d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ja, raar dat die hekel zo diep zit dat je er midden in de week voor naar Italië reist. Terwijl je eigen club niet eens Europees speelt. (maar misschien zegt je onderschrift genoeg in dezeJST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:06:
Weet je Ajax - Celtic nog in Amsterdam? Daar waren ook meer supportersgroepen dan alleen Ajax en Celtic.
Toch raar dat iedereen een hekel heeft aan die club uit Amsterdam he
Van die vermeende aanwezigheid van andere supportersgroepen in Amsterdam heb ik toen weinig gemerkt. (afgezien van opgeklopte verhalen in de media, met AT5 voorop)
Kan mij ook niet herinneren dat er echt iets fout is gegaan waar andere supportersgroepen dan Ajax/Celtic of de politie bij betrokken waren.
[ Voor 20% gewijzigd door P.K. op 16-12-2014 22:17 ]
Het is 0-3 met tien man geworden. Je kan niet echt zeggen dat Cambuur in vorm is. Heel slecht van Heracles. Grote kans dat ze degraderen.JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:18:
Zoiets is denk ik niet te stoppen helaas, er zijn mensen die schijnbaar een bepaalde kick krijgen van het vechten oid.
Cambuur staat nu 0-1 voor tegen Heracles, Bijker(Cambuur) kreeg al rood in de 24e minuut.
Ben je serieus of..Fleximex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:39:
[...]
Het is 0-3 met tien man geworden. Je kan niet echt zeggen dat Cambuur in vorm is. Heel slecht van Heracles. Grote kans dat ze degraderen.
Cambuur heeft het beste seizoen ooit, en Heracles staat 14e.. gaan steeds beter draaien, no way dat die degraderen. Daar komt nog bij dat bekervoetbal altijd anders is.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 16-12-2014 22:48 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er is nu al genoeg te vinden op diverse ADO fora... Heel veel ADO supporters gaan kaarten kopen voor de wedstrijd las ik. En ik las ook ergens dat er idd ook Juve gasten deze kant op wilde komen. Dit zal je nooit uitroeien denk ik. Ik zou maar uit het Amsterdamse centrum wegblijven die dag.P.K. schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:06:
[...]
Vrees alleen dat ze dus wél naar Amsterdam komen. In 2010 waren er bij Juventus - Ajax (in Turijn dus) afvaardigingen van ADO en Legia aanwezig(!), om samen met Juve op te trekken tegen Ajax. Vlak voor de wedstrijd was het een enorme chaos buiten het stadion. Waarbij de Italiaanse politie veel moeite had om alles onder controle te houden.
ADO, Legia, Juve en Brugge schijnen nogal vriendjes te zijn, met een gezamenlijke vijand Ajax. Kan me zo indenken dat dit weer een ideale gelegenheid is dat deze vrienden elkaar opzoeken.
edit: typo
Cambuur speelde gister wel aardig vind ik. Mochten ze een dipje hebben (dat had PEC laatst ook meedere wedstrijden), dan staan ze er niet verkeerd voor in de tussenstand v/d Eredivisie.Fleximex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:14:
Het beste seizoen ooit zegt niet veel. De laatste competitiewedstrijd tegen Go Ahead ging dan wel gewonnen, maar de laatste weken zijn ze niet zo in vorm als in het begin van het seizoen, waar ze ook nog eens goed voetbal speelde. Als Heracles dan met een man meer thuis niet van Cambuur weet te winnen. Ja, dan zie ik het somber in.
...
Ik roep het al jaren. Lekker afsplitsen en opnieuw beginnen en herhalen zodra weer nodig.KNVB-voorzitter Michael van Praag denkt dat het starten van een nieuwe, tweede wereldvoetbalbond een manier kan zijn om de overheersing van de FIFA tegen te gaan. De laatste jaren nam de onvrede over het functioneren van de huidige wereldvoetbalbond flink toe. De toewijzing van de WK’s 2018 en 2022 aan Rusland en Qatar en het opmerkelijke gedrag van regerend voorzitter Joseph Blatter waren daar debet aan.
Inmiddels is er meer dan genoeg tegengas tegen de FIFA dus het zou zomaar kunnen slagen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ach, dat wordt ook allemaal gemonitord door de politie, dus die zullen echt niet onbeslagen ten ijs komenrikoos schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:01:
[...]
Er is nu al genoeg te vinden op diverse ADO fora... Heel veel ADO supporters gaan kaarten kopen voor de wedstrijd las ik. En ik las ook ergens dat er idd ook Juve gasten deze kant op wilde komen. Dit zal je nooit uitroeien denk ik. Ik zou maar uit het Amsterdamse centrum wegblijven die dag.
edit: typo
Nee, merp!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: Finally_Chris
Met die twee lijkt me Feyenoord me een stuk sterker, vandaarCR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:47:
Alle factoren? Het gemis van Boetius en Toornstra is groot maar ik vind dat Feyenoord nog steeds een prima kans maakt. Als ze druk weten te houden op de achterste linie kunnen ze al een heel eind komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 17-12-2014 19:15 ]
Ik had denk ik voor Karsdorp gekozen
...
Hij leek hem te zacht in te schieten, maar je zult nooit geloven wat er daarna gebeurde.Luxicon schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:00:
Ik dacht echt dat hij de bal te traag inschoot, maar wat daarna gebeurde zag er ook apart uit.
<ik geloof dat ik teveel op Facebook zit met links die anderen delen...
Nette goal, maar wel heel apart ingegleden
XXXVI
Mooie actie van Willems en Wijnaldum!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgens mij kan je vrij weinig doen tegen iemand die je aan je broek trekt? Het is niet zo dat je dan je schouder er tegen in kan zettenNiku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:09:
Lichte overtreding inderdaad, al laat Kongolo zich daar wel heel dom en heel makkelijk weg zetten.
Ik vind Feyenoord wel scherp, laten ook niet over zich heen lopen en bijten van zich af in de duels. PSV komt wel snel uit die counter hoor
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
nggyu nglyd
Maar om nu op deze manier te duikelen omdat er iemand een beetje aan je broek trekt? Zeker op die positie kun je niet bij zo'n licht contact zo gaan liggen.Arjan90 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:11:
[...]
Volgens mij kan je vrij weinig doen tegen iemand die je aan je broek trekt? Het is niet zo dat je dan je schouder er tegen in kan zetten
Vrees ik ook, maar het is gewoon onhandig wat ze doen want zoveel gebeurd er niet. Beide gaan vol voor de bal. De ene ligt de ander gaat liggen.Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:12:
Die gele kaarten van Feyenoord gaan ze straks de wedstrijd kosten voorspel ik.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik denk eerder dat Feyenoord straks met 10 man komt te staan namelijk, dan is het namelijk lastig de schade te repareren.StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Ik denk dat die niet waargenomen overtreding van de jong ze de wedstrijd gaat kosten...
nggyu nglyd
Psst, Feyenoord maakte 4 overtredingen, PSV pas 2. Gele kaarten zijn mijns inziens terecht trouwens.ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Vreemd genoeg krijgt PSV geen kaarten als ze de tegenaanvallen eruit halen met overtredingen. 6 vergelijkbare overtredingen, Feyenoord 3 keer geel PSV 0 keer geel.
Als er goed was opgelet had de jong zojuist geel gekregen. Maar ja die valt niet als een klein kind.Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:14:
[...]
Ik denk eerder dat Feyenoord straks met 10 man komt te staan namelijk, dan is het namelijk lastig de schade te repareren.
Wat..? Haha volgens mij heb je geen idee waar het over gaat/waar je het over hebtKevinp schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:15:
[...]
Als er goed was opgelet had de jong zojuist geel gekregen. Maar ja die valt niet als een klein kind.
Ehh het is vrij glad, als je dan door zo'n smerige actie uit balans wordt gehaald val je best snel hoor...Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:13:
Feyenoord kleunt er wel in, al drie gele kaarten. Gaat hard.
[...]
Maar om nu op deze manier te duikelen omdat er iemand een beetje aan je broek trekt? Zeker op die positie kun je niet bij zo'n licht contact zo gaan liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 21:17 ]
Ja zat ook een voordeel moment bij.Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:15:
[...]
Psst, Feyenoord maakte 4 overtredingen, PSV pas 2. Gele kaarten zijn mijns inziens terecht trouwens.
Wel typisch dat Zoet Manu aanvalt en dan een overtreding mee krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 17-12-2014 21:17 ]
Tja zoals zovaak zegt het balbezit helemaal niets. Feyenoord 61% balbezit en ze laten zich in slaap sussen en weer kinderlijk eenvoudig aftroeven. Ik vrees voor Feyenoord dat PSV de 2e helft vol gas geeft en scoort.Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:11:
Lijkt wel, nu al, een keerpunt te zijn, PSV steeds beter in de wedstrijd.
...
tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:24:
[...]
Tja zoals zovaak zegt het balbezit helemaal niets. Feyenoord 61% balbezit en ze laten zich in slaap sussen en weer kinderlijk eenvoudig aftroeven. Ik vrees voor Feyenoord dat PSV de 2e helft vol gas geeft en scoort.
nggyu nglyd
CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:27:
Die imitatie Beckenbauer bakt er echt helemaal niks van. Wat doet die man nog bij PSV?
[ Voor 35% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2014 21:28 ]
Alle clubs kunnen niet verdedigen. Zowel in Nederland als internationaal.aicaramba schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:28:
PSV geeft wel veel ruimte weg achterin, zeg. Natuurlijk wel een erg mooie pass en afronding.
Alleen is het lastig om daar goed van de profiteren.
edit:
En nu net als classie de bal niet terug geven?
edit2:
De jong verdiend ook een kaart en mogelijk rood.
[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 17-12-2014 21:32 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De Jong begint steeds meer op Toivonen te lijken; vervelende en/of vieze overtredingen en er telkens mee wegkomen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Volgens het grasbedrijf zit er een ziekte in doordat het weer omsloeg. Daardoor is het gras niet goed gehecht en dan krijg je zo'n klote matNiku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:49:
Dit is inderdaad de nieuwe mat, daar is iets niet goed gegaan dus
Verder staat PSV echt belachelijk slecht gepositioneerd. Ook slecht is de scheidsrechter trouwens. Rare kaarten, rare waarschuwingen ... Heel vreemd, maar wel vermakelijk
Nee, merp!
Omdat het een gluiperd eerste klas is, hij doet het net niet té opzichtig.CR1691 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:37:
Inderdaad, waarom heeft die nog geen geel?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nah, er wordt gewoon slecht gefloten. Clasie had er ook al met direct rood af gekund (overtreding op Guardado in de 16 toen de bal al weg was, = natrappen = rood), Guardado had ook al geel kunnen hebben (tegen Wilkshire), Hendrix ook, en Wilkshire had al 3 of 4x geel kunnen hebben. Kuipers fluit gewoon heel erg inconsequent. Geen pijl op te trekken wat wel en niet mag. Dat gaat echt nog wel een stempel drukken in de tweede helft.OPSLAGHOND schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:40:
[...]
Omdat het een gluiperd eerste klas is, hij doet het net niet té opzichtig.
Nee, merp!
Verwijderd
Gezien zijn manier van fluiten kun je daar je vergif op innemen.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:47:
Kuipers mag deze wedstrijd natuurlijk niet gaan winnen. Al is menigeen daar allengs wel een beetje bevreesd voor. Gelukkig kwam Feyenoord weer op 2-1, gerechtigheid. Moet nog zien of Kuipers het presteert een rode kaart te geven voor een Feyenoorder. Zal me niet verbazen wanneer hij dat doet.
Ahh wat is de jong een nare speler.
[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 21:55 ]
Wat mis ik?StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:51:
Haha wat zei ik je? PSV gaat er nu overheen hoor.
Oke, nu ben ik toch wel zeer benieuwd waar De Jong dan in godsnaam rood voor had moeten krijgen?ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:02:
Bah, weer de man die niet in het veld had mogen staan. Weer na een serie foute beslissingen van Kuipers.
Die overtreding bij de 1-1? Was zeker een overtreding, maar absoluut niet geel waardig. Glijpartij met Clasie, leek me ook geen rood, toch?
Daarop zitten wachten?tweaker2010 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:03:
[...]
Haha wat zei ik je? PSV gaat er nu overheen hoor.
PSV gaat nergens overheen als ik het zo zie. Die goal viel uit het niets, zit je wel te kijken?
Deze ook direct na een kans van fey
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 22:05 ]
U zei?StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:04:
[...]
Daarop zitten wachten?
PSV gaat nergens overheen als ik het zo zie. Die goal viel uit het niets, zit je wel te kijken?
Deze ook direct na een kans van fey
XXXVI
ph4ge schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:06:
Wijnaldum houdt Vermeer vast, kan er ook nog wel bij. Kuipers vs Feyenoord, 3-2
Vertel.
Mijns inziens heeft Kuipers alleen de situatie bij de 1-1 verkeerd ingeschat, wat natuurlijk een blunder is. Maar waar verdient De Jong rood en waarom moet de 3-2 afgekeurd worden?
Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:09:
[...]
Vertel.
Mijns inziens heeft Kuipers alleen de situatie bij de 1-1 verkeerd ingeschat, wat natuurlijk een blunder is. Maar waar verdient De Jong rood en waarom moet de 3-2 afgekeurd worden?
StrongArmLance schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:51:
[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 17-12-2014 22:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015