[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.718 views

Onderwerpen

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fleximex schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:37:
Ok. Ik neem mijn woorden terug: Kansloos!
Zenit heeft een doelsaldo van 41 - 10 in 17 wedstrijden met tien verliespunten.
http://en.wikipedia.org/w...an_Premier_League#Results
2x 4-0, 2x 5-0, 1x 8-1.

Laten we hopen dat ze tegen PSV in een vormdipje zitten :X

[edit:]
Relatief zitten ze in een vormdip. Ze begonnen de competitie met 8 overwinningen...
Klink ik nu wanhopig ;)?
Hoop doet leven! :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:25

PauseBreak

derp!

Fleximex schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:37:
Ok. Ik neem mijn woorden terug: Kansloos!
Zenit heeft een doelsaldo van 41 - 10 in 17 wedstrijden met tien verliespunten.
http://en.wikipedia.org/w...an_Premier_League#Results
2x 4-0, 2x 5-0, 1x 8-1.

Laten we hopen dat ze tegen PSV in een vormdipje zitten :X

Relatief zitten ze in een vormdip. Ze begonnen de competitie met 8 overwinningen...
Klink ik nu wanhopig ;)?
Ach, PSV doet het niet veel slechter met 39-11 :P

Nee, merp!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:59

Fiber

Beaches are for storming.

JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:34:
[...]

Emanuelson 'speelt' ook bij AS Roma, is de neef van Boëtius. Toch wel leuk.

Ik ben wel tevreden met de loting, grote club, leuke stad. Plus een stunt is altijd mogelijk! Capaciteit van stadion van Roma is 72k, dus we krijgen minimaal 3600 uitkaarten. :)
Vluchten naar Rome zijn in ieder geval best betaalbaar... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
Bayern München won eerst met 1-7 uit bij AS Roma, zo goed zijn ze dus ook weer niet. Toch 8)7

Ik heb ieder geval zin in de wedstrijden, erg leuk om tegen zo'n grote tegenstander te mogen spelen. Zolang we in Rome niet met grote cijfers op ons bek gaan kan het zomaar een mooie avond worden in de Kuip!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Dat is al weer lang geleden. Nu hebben ze een goed elftal hoor. Vorig jaar tot de winterstop, samen met Napoli, Juventus het lang moeilijk gemaakt. Het Italiaanse voetbal is even weggezakt geweest. Maar met Juventus, Napoli en Roma hebben ze toch weer sterke teams die ik sterker acht dan alle subtoppers uit de Spaanse, Engelse en Duitse competities.
Dit jaar steken Juventus en Roma er weer boven uit. En Roma bij Roma is dat dan dus tot nu zonder Strootman.
http://www.vi.nl/competit...rie-a-20142015-italie.htm

24 oktober 2014! Ok, dat is toch niet zo lang geleden...
Ik zat echt te denken aan 4 jaar geleden.

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 15-12-2014 13:54 ]

• JST94
Het was sarcastisch bedoelt, AS Roma is een aantal klasses beter dan Feyenoord, dat weet ik zelf ook wel. :+

• Fleximex
JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:54:
Het was sarcastisch bedoelt, AS Roma is een aantal klasses beter dan Feyenoord, dat weet ik zelf ook wel. :+
Ah :)
Ik dacht zelf dat je met die 1-7 het Roma van, ik dacht, 4 jaar geleden bedoelde (maar dat was dus nog geen 2 maanden geleden :o ). Toen zat het Italiaanse voetbal in een flinke dip. Onder andere met omkoopschandalen.

Hier dacht ik aan: http://nl.wikipedia.org/w...nchester_United_-_AS_Roma (7-1 voor Man Utd)
Maar dat is ook alweer ruim 7 jaar geleden :P

[ Voor 18% gewijzigd door Fleximex op 15-12-2014 13:58 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:34:
[...]

...

Eigenlijk is dat geplaatste/ongeplaatste status vrij apart. Feyenoord is geplaatst en loot AS Roma, Ajax is ongeplaatst en loot Legia Warschau.

Echt een voordeel heb je dus niet met je geplaatste status..
Hoezo apart? Je hebt meer kans op een lager geplaatste club. Dat je ook pech kan hebben is wat anders.

• Fleximex
Dat is de random factor van een loting. Maakt het ook wel leuk, spannend en onvoorspelbaar.

• JST94
Vos schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:58:
[...]

Hoezo apart? Je hebt meer kans op een lager geplaatste club. Dat je ook pech kan hebben is wat anders.
Klopt, maar je zou verwachten dat je als geplaatste club juist een wat makkelijkere tegenstander zou loten. Maar ach, tegen AS Roma is wel véél leuker dan tegen bijvoorbeeld Dnipro.

• Fleximex
In Polen zit er bij Legia - Ajax trouwens geen publiek van beide ploegen wegens racistische uitlatingen van de supporters.
En in de thuiswedstrijd van Ajax mag Legia ook geen supporters meenemen. Kom op Ajax! Dit is echt goed te doen :). Legia zal best wel balen met Ajax als tegenstander denk ik.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Laten we eerlijk zijn, ook met de relatief gunstige loting is het helemaal geen vreemd scenario dat Ajax zich in eerste instantie laat afbluffen en dan weer achter de feiten aan moet. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:45
Sja, die loting is al zoveel mogelijk dichtgetimmerd om beschermde clubs een gunstig uitgangspunt te geven. Gelukkig gaat dat niet altijd op.

Zo'n situatie als nu in de CL is ook niet leuk. 11 van de 16 hebben al in de finale gestaan, en veel wedstrijden zijn in de afgelopen 2 jaar al een keer gespeeld!

Overigens had Legia gewoon Champions League kunnen spelen als ze in de voorrondes iets slimmer gewisseld hadden. (Celtic met 6-1 verslagen eigenlijk!) Volgens mij onderschatten jullie die club enorm.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Rubman schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:26:
Toch wel knap uit de geplaatste status de zwaarste treffen.

Als enige met geplaatste status de zwaarste van de drie treffen.
Inderdaad, maar het heeft de afgelopen jaren nog geen een keer meegezeten met de loting en toch zijn we dit seizoen wel ineens actief na de winter. Kansloos ben je ook niet, maar moeilijk wordt het wel. Die Italianen laten je lekker voetballen, rekken tijd, verdedigen en zuigen om je vervolgens ineens weg te counteren, AZ 2.0. Achteraf had je wellicht beter kunnen verliezen in Luik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:12:
Laten we eerlijk zijn, ook met de relatief gunstige loting is het helemaal geen vreemd scenario dat Ajax zich in eerste instantie laat afbluffen en dan weer achter de feiten aan moet. :+
Eén voordeel: naar die wedstrijd gaat ook niemand kijken, sfeerloze hap. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Fleximex schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:11:
Legia zal best wel balen met Ajax als tegenstander denk ik.
Dat zal wel meevallen, ze hadden het veel slechter kunnen treffen. Als je nu de Poolse kranten op internet kijkt zijn ze blij met de loting want ze hebben volgens hen geen sterke tegenstander getroffen.

Wel enorm mazzel voor Ajax, uit geen publiek aanwezig en thuis geen uit supporters vanuit Polen!

• Fleximex
Legia is geen slecht team. Ze werden ook goed eerste in hun poule.
Maar Celtic stelt nou ook niet alles meer voor en Legia lijkt me nou echt zo'n club waar het thuispubliek belangrijk is. En die is er dus niet. Dan komt het aan op individuele kwaliteiten en het team.
Dan schat ik Ajax toch wel hoger in hoor. Ajax speelt in balbezit op een goede dag net zo goed als een Europese subtopper. Verdedigend is het misschien niet Europees goed, maar Legia is heeft ook zwakke punten en met het positiespel van Ajax komen die echt wel bovendrijven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Speelt Legia thuis zonder de eigen supporters of mag Ajax ook geen supporters meenemen?

• P.K.
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:46:
Speelt Legia thuis zonder de eigen supporters of mag Ajax ook geen supporters meenemen?
In Warschau helemaal geen supporters (ook geen Ajacieden dus), in de rest van dit EL-toernooi mag Legia geen uitsupporters meer meenemen (ook niet naar Amsterdam dus).

• Fleximex
Legia - Ajax = zonder publiek van beide teams
Ajax - Legia = zonder Legia publiek, wel Ajax publiek

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 16:56

Koppensneller

winterrrrrr

Mag Ajax in Amsterdam de stoelen in het uitvak dan wel verkopen aan eigen supporters?

[ Voor 8% gewijzigd door Koppensneller op 15-12-2014 14:52 ]

• P.K.
Ja, uiteraard. Legia mag geen tickets afnemen. Wat Ajax nu met die stoelen doet is hun zaak. ;)
Die gaan dus gewoon mee in de normale verkoop.

[ Voor 20% gewijzigd door P.K. op 15-12-2014 14:53 ]

• Fiber

Fiber

Rubman schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:26:
Toch wel knap uit de geplaatste status de zwaarste treffen.

Als enige met geplaatste status de zwaarste van de drie treffen.
Toch zou ik niet met Ajax of PSV willen ruilen. Roma is wel verreweg de leukste tegenstander...

(Maar een makkelijk scorende spits erbij zou toch wel fijn zijn...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Rubman
  • Laatst online: 29-12 08:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Fiber schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:58:
[...]

Toch zou ik niet met Ajax of PSV willen ruilen. Roma is wel verreweg de leukste tegenstander...

(Maar een makkelijk scorende spits erbij zou toch wel fijn zijn...)
Oh dat zeker, liever een Italiaan waar je eigenlijk niet van kan winnen dan een stugge oostblok ploeg.

Hoe zit het trouwens als er in de winterstop een nieuwe spits wordt gehaald. Mag deze dan alsnog bijgeschreven worden? Neem aan sowieso niet als er al op Europees niveau gevoetbald is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Vos

Vos

AFCA

Rubman schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:00:
[...]

Oh dat zeker, liever een Italiaan waar je eigenlijk niet van kan winnen dan een stugge oostblok ploeg.

Hoe zit het trouwens als er in de winterstop een nieuwe spits wordt gehaald. Mag deze dan alsnog bijgeschreven worden? Neem aan sowieso niet als er al op Europees niveau gevoetbald is.
Inschrijven voor de Nederlandse competitie mag gewoon. Maar je mag in 1 seizoen niet 2x van club wisselen meen ik. Hij mag inderdaad niet al Europees gespeeld hebben, al vallen voorrondes daar niet onder denk ik.
Players may be registered with a maximum of three clubs during one season. During this period, the player is only eligible to play official matches for two clubs.
bron: http://www.fifa.com/mm/do...nsstatusandtransfer_e.pdf
Rule 18.07 states that if a player features in the first, second or third qualifying rounds of either the Champions League or Europa League, he can play for another club in either competition from the group stages onwards, provided his former employers do not reach the group stages themselves
bron: http://sport.stv.tv/footb...ers-in-uefa-competitions/

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 15-12-2014 15:18 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ongelooflijk, dat Feyenoord als groepswinnaar tegen AS Roma moet..
Ajax heeft de meeste kans om door te gaan wat dat betreft, maar ik hoop dat PSV en Feyenoord gaan stunten.

...

• JST94
Het kan een klein voordeel zijn dat AS Roma op 1 maart thuis tegen Juventus speelt. Ik ben benieuwd of AS Roma dan op volle oorlogssterkte naar de Kuip zal komen.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:47:
Het kan een klein voordeel zijn dat AS Roma op 1 maart thuis tegen Juventus speelt. Ik ben benieuwd of AS Roma dan op volle oorlogssterkte naar de Kuip zal komen.
Waarom zouden ze dat niet doen? Of gaan er gewonden vallen daar? :P

• JST94
Saturnus schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:50:
[...]

Waarom zouden ze dat niet doen? Of gaan er gewonden vallen daar? :P
Omdat ze de topper tegen Juventus mogelijk belangrijker vinden dan de EL?

• Luxicon
JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:51:
[...]

Ja, dan zullen ze het misschien wat rustiger aan doen. Vaak spelen ploegen dan volgens mij erg verdedigend.

...

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:59
Luxicon schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:39:
Ongelooflijk, dat Feyenoord als groepswinnaar tegen AS Roma moet..
Ajax heeft de meeste kans om door te gaan wat dat betreft, maar ik hoop dat PSV en Feyenoord gaan stunten.
Het is ook nooit goed, poule systemen bevoordelen de grote clubs, loten we een keertje zijn we weer ontevreden.

Hattrick: Thorgal Eagles

Verwijderd

Mooie tegenstander voor Feyenoord, rot tegenstander voor Ajax waar Ajax alleen maar kan verliezen, en PSV heeft het helemaal niet getroffen.

• Luxicon
bregweb schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:08:
[...]

Het is ook nooit goed, poule systemen bevoordelen de grote clubs, loten we een keertje zijn we weer ontevreden.
Hoezo nooit goed. Het is zoals het is. Maar Feyenoord met 'beschermde status' door poulewinnaar te zijn treft het zo niet.

...

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 14:41
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:09:
Mooie tegenstander voor Feyenoord, rot tegenstander voor Ajax waar Ajax alleen maar kan verliezen, en PSV heeft het helemaal niet getroffen.
Klopt, van Ajax wordt er nu al gezegd dat het op papier de makkelijkste tegenstander is en dat het goed mogelijk is dat ze doorkomen. Elk resultaat dat Feyenoord boekt, buiten een extreme nederlaag, is een ‘overwinning’. Vanuit de underdog is het soms wat makkelijker voetballen.
Enerzijds heeft Ajax wel geluk dat er geen supporters zijn van Legia in Warschau, want het kan een heksenketel zijn. Anderzijds is zo’n leeg stadion ook maar niks en is het jammer dat er geen Ajax-supporters zijn.
PSV krijgt het heel moeilijk in Rusland. Hopelijk kunnen ze thuis een goed resultaat neerzetten, sowieso geen tegengoal. Dan kunnen ze best nog doorkomen.

PSN: Curvaa_

Verwijderd

Kijk naar de statistieken betreffende de resultaten in de poule van AS Roma en Feyenoord:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7X39M6Z.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GOsFxP5.png

Wie is dan favoriet in deze wedstrijden? Misschien wel de ploeg met de beste resultaten in d poule? :P

• Rubman

Rubman

Denk dat hierbij de tegenstanders die beide clubs hebben gehad ook mee gewogen moeten worden.

Verwijderd

:+

• Vos

Vos

AFCA

Rubman schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:17:
Denk dat hierbij de tegenstanders die beide clubs hebben gehad ook mee gewogen moeten worden.
Hoezo? Ze zaten in de poule bij slechts Bayern, City en CSKA B) .

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Vos schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:39:
[...]

Hoezo? Ze zaten in de poule bij slechts Bayern, City en CSKA B) .
Ach, kniesoor die daar op let :+

Nee, merp!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:10

StrongArmLance

Endless flow

JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:51:
[...]

Kan ik bevestigen, de scudetto is van groter belang dan de EL, zo zag je dat ook bij Udinese paar jaar geleden, die hielden gewoon alle spelers thuis en stuurden het beloften/B elftal. Roma zal toch wel proberen te winnen, zeker thuis, maar misschien wel wat belangrijke spelers rusten.

De EL wordt zwaar verwaarloost door Italie, wat vrij zielig is, aangezien ze hierdoor enorm terein hebben verloren op het gebied van coefficienten en andere onzin, dus ze zullen het wel ietsje serieuzer gaan nemen.

Ik ben er in ieder geval bij in Rome, hoop ook in R'dam

[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2014 16:47 ]

• ph4ge
Ik dacht dat er ook gelijk voor de volgende ronde geloot zou worden? Ben wel benieuwd tegen wie we na Roma moeten. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Curva
ph4ge schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:49:
Ik dacht dat er ook gelijk voor de volgende ronde geloot zou worden? Ben wel benieuwd tegen wie we na Roma moeten. :+
Volgens mij loten ze hierna altijd voor 2 rondes.

Haha, dat lijstje: Buitenlandse spelers: Roma 20, Feyenoord 4 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Curva op 15-12-2014 16:52 ]

Verwijderd

Hopen dan maar dat Feyenoord in de volgende ronde Liverpool nog tegen kan komen, Ajax de Spurs en PSV Everton. Kunnen we die Engelsen alsnog alle drie naar huis voetballen en ondertussen genieten van die sfeer in die stadions daar. :Y

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Complete uitslag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QyD6NjA.png

Nee, merp!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Terwijl ik dat hier daarstraks net geplaatst had werd er verteld dat de tweede loting is uitgesteld.

De bezoekersaantallen van AS Roma zijn wel erg droevig voor een club die in de CL speelde tegen Bayern München, Manchester City en CSKA Moskou ...
Gemiddeld bijna 40.000 bezoekers terwijl er ruim 82.500 kunnen zitten.

• JST94
StrongArmLance schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:44:
[...]

Kan ik bevestigen, de scudetto is van groter belang dan de EL, zo zag je dat ook bij Udinese paar jaar geleden, die hielden gewoon alle spelers thuis en stuurden het beloften/B elftal. Roma zal toch wel proberen te winnen, zeker thuis, maar misschien wel wat belangrijke spelers rusten.

De EL wordt zwaar verwaarloost door Italie, wat vrij zielig is, aangezien ze hierdoor enorm terein hebben verloren op het gebied van coefficienten en andere onzin, dus ze zullen het wel ietsje serieuzer gaan nemen.

Ah oke, laten we hopen dat we in Rome de schade beperkt kunnen houden. Dan kan het nog een magisch avondje worden in de Kuip.

Zelf ben ik er niet bij in Rome, ik heb geen uitkaart en mijn bankrekening zal het niet leuk vinden. Thuiswedstrijd ben ik er gelukkig wel bij. :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JST94 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:21:
[...]

Ah oke, laten we hopen dat we in Rome de schade beperkt kunnen houden. Dan kan het nog een magisch avondje worden in de Kuip.

Zelf ben ik er niet bij in Rome, ik heb geen uitkaart en mijn bankrekening zal het niet leuk vinden. Thuiswedstrijd ben ik er gelukkig wel bij. :)
Ach ja, ik ben dan toch in Italië en zit denk ik in het thuisvak :X

Dat verhaal over supporters... Tegen Bayern was het uitverkocht... Daarnaast is de sfeer daar absoluut top.

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2014 18:43 ]

• P.K.
Curva schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:13:
[...]

Klopt, van Ajax wordt er nu al gezegd dat het op papier de makkelijkste tegenstander is en dat het goed mogelijk is dat ze doorkomen. Elk resultaat dat Feyenoord boekt, buiten een extreme nederlaag, is een ‘overwinning’. Vanuit de underdog is het soms wat makkelijker voetballen.
Enerzijds heeft Ajax wel geluk dat er geen supporters zijn van Legia in Warschau, want het kan een heksenketel zijn. Anderzijds is zo’n leeg stadion ook maar niks en is het jammer dat er geen Ajax-supporters zijn.
PSV krijgt het heel moeilijk in Rusland. Hopelijk kunnen ze thuis een goed resultaat neerzetten, sowieso geen tegengoal. Dan kunnen ze best nog doorkomen.
Nederland leeft een beetje in het verleden, natuurlijk is Zenit een heel goede ploeg, maar ze zijn echt niet zo goed meer als een paar jaar geleden. PSV krijgt het zwaar, maar is denk ik niet kansloos.

Aan de andere kant is Legia beter dan iedereen nu denkt en de media doet voorkomen.
Curva schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:50:
[...]

Volgens mij loten ze hierna altijd voor 2 rondes.

Haha, dat lijstje: Buitenlandse spelers: Roma 20, Feyenoord 4 :+
Nee, normaal werd er 'nu' altijd voor de ronde erna doorgeloot, om de een of andere reden is dat nu niet gedaan. (werd ook aan gerefereerd tijdens de loting maar geen uitleg)
Vanaf nu wordt er na elke ronde geloot.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
StrongArmLance schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:44:
[...]

Verbazingwekkend. Wat slecht management... Maar leuk om te horen. Zo heeft Feyenoord dus wel degelijk een kans.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ja, Italiaans voetbal staat nou niet bekend om goed management, maar het is echt nog afwachten wat Roma gaat doen hoor, in de EL, de voorzitter heeft uitgesproken er wel vol voor te willen gaan, terwijl de fans gewoon al erg lang azen op de scudetto (of de 10e coppa en een zilveren ster) en hopen op een quick exit.

Maar het kan ook heel goed zijn dat Roma wel vol gaat strijden op drie fronten, zoals aangekondigd, al ging dit mij meer om de wedstrijd net voor de wedstrijd tegen Juve. Daar moet namelijk even wat rechtgezet worden.

Juventus deed vorig seizoen echter best wel zijn best om ver te komen maar werd vrij ongelukkig uitgeschakeld.

Mijn verwachting is dat ze thuis Fey echt af willen slachten, om de uitwedstrijd rustig aan te kunnen doen.
Maar ja zoals hier al terecht opgemerkt werd, feyenoord's sleutel tot overwinning ligt in de uitwedstrijd.
Toch ben ik bang dat Roma met de a selectie 99 van de 100 keer gewoon wint.

[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2014 20:59 ]

• Curva
P.K. schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:46:
Aan de andere kant is Legia beter dan iedereen nu denkt en de media doet voorkomen.
Klopt, ze staan bovenaan in de Poolse eredivisie en hebben maar 1 keer verloren in de Europa League. Al vind ik wel dat Ajax op papier de betere is er moet winnen! Al wordt het door de media wel als een 'makkie' omschreven.
Nee, normaal werd er 'nu' altijd voor de ronde erna doorgeloot, om de een of andere reden is dat nu niet gedaan. (werd ook aan gerefereerd tijdens de loting maar geen uitleg)
Vanaf nu wordt er na elke ronde geloot.
Ah, oke. Dan had ik dat fout. Ik had de loting niet live gezien, dacht alleen dat ze pas later voor 2 rondes loten, my bad ;)

• JST94
StrongArmLance schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:42:
[...]
Dat verhaal over supporters... Tegen Bayern was het uitverkocht... Daarnaast is de sfeer daar absoluut top.
Zit natuurlijk een verschil in hè, of Bayern langs komt of Feyenoord. :+
StrongArmLance schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:56:
Mijn verwachting is dat ze thuis Fey echt af willen slachten, om de uitwedstrijd rustig aan te kunnen doen.
Maar ja zoals hier al terecht opgemerkt werd, feyenoord's sleutel tot overwinning ligt in de uitwedstrijd.
Toch ben ik bang dat Roma met de a selectie 99 van de 100 keer gewoon wint.
Deze gedachte speelt bij mij ook, ik het het gevoel dat Roma thuis al zo goed als door wilt zijn. Zodat de return in de Kuip er niet echt meer toe doet. Zolang we de schade beperkt houden, en misschien wel scoren in Rome dan kan het nog heel leuk worden in Rotterdam.

Dan zet je Roma natuurlijk voor een keuze :+

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12 22:35
Mijn eerste gedachte toen Roma uit te koker kwam: K*t. mijn 2e gedachte: Vet, daar ga ik zoiezo heen. Het is natuurlijk wel jammer dat je zo je best hebt gedaan en dan tegen 1 vd beste clubs moet.

Hierboven zegt iemand te weten dat Roma EL niet serieus neemt. Hoe je dat weet, no idea. De trainer zei gisteren zelf namelijk wel serieus te nemen en vol voor de EL te gaan. Dat zullen we dus pas zien met de opstelling in Rome.

Persoonlijk verwacht ik dat Feyenoord Roma een beetje overschat en teveel respect gaat tonen terwijl dat helemaal niet nodig is. Roma is een grote naam, heeft CL gespeeld, maar is over 2 wedstrijden nog lang niet zeker van de winst. Als Fey een goed uitresultaat neer kan zetten kan het nog heel spannend worden in een volle kolkende kuip.

Ben benieuwd naar morgen. Helaas is Jensie er niet bij, wat echt een tegenvaller is, die jongen doet zo gigantisch veel meters maken elke wedstrijd. Ik las zojuist dat El Ahmadi waarschijnlijk op zijn plek staat om Willems op te vangen, en Vilhena dus in het centrum.

Als we deze pot verliezen kunnen we in ieder geval gelijk stoppen met praten over kampioenschappen.
Kunnen ze vol voor de EL gaan:D

• Rubman

Rubman

NakedDutchy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:57:
Mijn eerste gedachte toen Roma uit te koker kwam: K*t. mijn 2e gedachte: Vet, daar ga ik zoiezo heen. Het is natuurlijk wel jammer dat je zo je best hebt gedaan en dan tegen 1 vd beste clubs moet.

Hierboven zegt iemand te weten dat Roma EL niet serieus neemt. Hoe je dat weet, no idea. De trainer zei gisteren zelf namelijk wel serieus te nemen en vol voor de EL te gaan. Dat zullen we dus pas zien met de opstelling in Rome.

Persoonlijk verwacht ik dat Feyenoord Roma een beetje overschat en teveel respect gaat tonen terwijl dat helemaal niet nodig is. Roma is een grote naam, heeft CL gespeeld, maar is over 2 wedstrijden nog lang niet zeker van de winst. Als Fey een goed uitresultaat neer kan zetten kan het nog heel spannend worden in een volle kolkende kuip.

Ben benieuwd naar morgen. Helaas is Jensie er niet bij, wat echt een tegenvaller is, die jongen doet zo gigantisch veel meters maken elke wedstrijd. Ik las zojuist dat El Ahmadi waarschijnlijk op zijn plek staat om Willems op te vangen, en Vilhena dus in het centrum.

Als we deze pot verliezen kunnen we in ieder geval gelijk stoppen met praten over kampioenschappen.
Kunnen ze vol voor de EL gaan:D
Die opstelling snap ik dus niet, ik had persoonlijk Boëtius graag op rechts gezien en dan Manu op links.
Boëtius komt juist weer een beetje goed in zijn spel maar blijft een probleem met zijn rechterbeen op links. (Dit was ook goed te zien bij AZ)
Daarnaast denk ik dat El Ahmadi de rol op hangend rechtsbuiten niet zo goed kan invullen. Die houdt er juist meer van op de bal te zitten en het middenveld af te houden.

• NakedDutchy
Rubman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:02:
[...]

Die opstelling snap ik dus niet, ik had persoonlijk Boëtius graag op rechts gezien en dan Manu op links.
Boëtius komt juist weer een beetje goed in zijn spel maar blijft een probleem met zijn rechterbeen op links. (Dit was ook goed te zien bij AZ)
Daarnaast denk ik dat El Ahmadi de rol op hangend rechtsbuiten niet zo goed kan invullen. Die houdt er juist meer van op de bal te zitten en het middenveld af te houden.
El Ahmadi op rechts is opzich niet het grootste issue. Die loopt daar wel vaker als hij afwisselt met Toornstra. Ik denk dat dat niet zo'n probleem op zou leveren.

Waar ik banger voor ben is Vilhena die totaal de draad kwijt is. Hij doet echt super zijn best, maar is het dit seizoen gewoon even kwijt. En om hem dan tegen PSV op te stellen is best een risico. Dan kan je beter zekerheid inbouwen door Manu idd links te zetten en boetius rechts. Die verdedigt zoiezo altijd goed mee. En dat moet ook wel tegen Willems.

• Rubman

Rubman

Ja dat is inderdaad nog het bijkomende.
heb een zwak voor Vilhena, maar het is vrij duidelijk dat hij niet goed in vorm zit. Lijkt op het veld veel te gretig waardoor het juist mis gaat. Hij leid veel balverlies en speelt over het algemeen een stuk slordiger dan vorige jaren.
Aan motivatie en inzet ligt het niet volgens mij gezien hij de enige was die meer afgetraind terug kwam na de zomer.

• JST94
Vilhena wilt zich té graag bewijzen, waardoor hij zichzelf voorbij loopt heb ik het idee. Erg goed dat die jongen zich zo graag wilt laten zien natuurlijk, maar het moet rustig worden in zijn hoofd. In potentie echt een geweldige speler naar mijn mening.

• NakedDutchy
Op zijn inzet en motivatie valt inderdaad helemaal niks af te dingen. Maar hij speelt te gejaagd en lijd teveel balverlies. Ik hoop nog steeds dat hij ooit op 10 komt te staan, want techniek en inzicht heeft hij genoeg.

Ik heb ook een zwak voor hem, kan niet verklaren waar het vandaan komt. We moeten ook niet vergeten dat hij 16 was toen hij zijn eerste eredivisie wedstrijd speelde en hij nog steeds heel jong is. Hij komt er wel als hij zijn kansen weet te pakken.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-12 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Trip naar Rome is geregeld! Goedkope vlucht en een hotel vlakbij Vaticaan gevonden voor niet teveel geld. Heel erg veel zin in! Na Sevilla de tweede grote trip van dit seizoen! :)

Laat het maar snel Februari worden! :9 :D

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51

Niku

Alagaesii

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:49:
Trip naar Rome is geregeld! Goedkope vlucht en een hotel vlakbij Vaticaan gevonden voor niet teveel geld. Heel erg veel zin in! Na Sevilla de tweede grote trip van dit seizoen! :)

Nice, have fun alvast!

• JST94
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:49:

Ha Chris! Wist niet dat jij hier ook op Tweakers zat. :+

Er veel plezier alvast, als ik lees hoeveel mensen er naar Rome gaan word het dalijk nog dringen om een kaartje.. :+

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:11:
[...]

Er veel plezier alvast, als ik lees hoeveel mensen er naar Rome gaan word het dalijk nog dringen om een kaartje.. :+
Dat krijg je als je eens in de X jaar in de europa league speelt

* Napo rent ;)

• JST94
Waar is die emoticon met een middelvinger? :+

• Napo
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:14:
Waar is die emoticon met een middelvinger? :+
Deze? :+

Wel altijd mooi als er wat meer supporters mee gaan naar een europeese wedstrijd. Wordt er enkel wat moe van dat er door de media nogal eens wordt geklaagd dat er weinig supporters van PSV mee gaan naar een niet aansprekende naam in het oostblok ofzo

• ph4ge
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:36:
Vilhena wilt zich té graag bewijzen, waardoor hij zichzelf voorbij loopt heb ik het idee. Erg goed dat die jongen zich zo graag wilt laten zien natuurlijk, maar het moet rustig worden in zijn hoofd. In potentie echt een geweldige speler naar mijn mening.
Ik vind Vilhena helemaal niks. Ja, hij heeft een goede basistechniek maar verder heb ik die jongen nog niet op bijzondere kwaliteiten kunnen betrappen. Creëert nauwelijks kansen, verdedigend zwak, scoort niet, kan niet keepen en heeft een zwakke fysiek. Mentaal zet ik ook mn vraagtekens erbij.

Maar goed, hopelijk bewijst hij mijn ongelijk.

• JST94
Ssst. :+

PSV is sowieso niet zo van het bezoeken van uitwedstrijden (Vergeleken met Feyenoord & Ajax). Maar begrijpelijk als je niet naar een oostblokland gaat, ik zelf zou dat ook niet zien zitten. 8)7

• Rubman

Rubman

Napo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:16:
[...]

Deze? :+

Wel altijd mooi als er wat meer supporters mee gaan naar een europeese wedstrijd. Wordt er enkel wat moe van dat er door de media nogal eens wordt geklaagd dat er weinig supporters van PSV mee gaan naar een niet aansprekende naam in het oostblok ofzo
En toch zat het uitvak bij Feyenoord vol toen ze tegen Rijeka speelde. Er gingen zelfs supporters mee naar de wedstrijd bij Zorya Luhansk.

• Napo
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
Ssst. :+

PSV is sowieso niet zo van het bezoeken van uitwedstrijden (Vergeleken met Feyenoord & Ajax). Maar begrijpelijk als je niet naar een oostblokland gaat, ik zelf zou dat ook niet zien zitten. 8)7
Mwa. Oostbloklanden zijn an sich wel mooie reisjes.
Ben naar Rapid Boekarest (roemenie) en Dinamo Zagreb (Kroatie) (zonder publiek :() geweest en dat waren toch wel de mooiere reisjes. Goed weer, drukke steden en geen gezeur gehad. Weinig supporters maar dat mag de pret niet drukken,

Laatste keer naar Estoril was wel een heel pak minder met het bagger weer en de trootsteloze plaats dat het is.
Rubman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:22:
[...]
En toch zat het uitvak bij Feyenoord vol toen ze tegen Rijeka speelde. Er gingen zelfs supporters mee naar de wedstrijd bij Zorya Luhansk.
Mja, hoe lang geleden speelde Feyenoord eindelijk eens een keer drie wedstrijden in Europa? Financieel gezien is het voor supporters makelijker om eens in de X jaar te gaan dan elk jaar naar X wedstrijden.

Leg deze lijsten maar eens langs elkaar van de afgelope 5 jaar :+
http://nl.wikipedia.org/w...wedstrijden_van_Feyenoord 9 wedstrijden
http://nl.wikipedia.org/w...opese_wedstrijden_van_PSV 27 wedstrijden
http://nl.wikipedia.org/w...pese_wedstrijden_van_Ajax 22 wedstrijden

neem daar bij dat de EL niet zo heel veel grote aansprekende wedstrijden heeft en de supportersaantallen bij PSV lager zijn en dan is het wel verklaarbaar ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 16-12-2014 13:30 ]

• NakedDutchy
ph4ge schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:19:
[...]

Ik vind Vilhena helemaal niks. Ja, hij heeft een goede basistechniek maar verder heb ik die jongen nog niet op bijzondere kwaliteiten kunnen betrappen. Creëert nauwelijks kansen, verdedigend zwak, scoort niet, kan niet keepen en heeft een zwakke fysiek. Mentaal zet ik ook mn vraagtekens erbij.

Maar goed, hopelijk bewijst hij mijn ongelijk.
Vilhena heeft wel echt talent! En heeft dit ook al laten zien. Alleen was hij vorig jaar en dit jaar (weinig kansen) niet meer de oude. Vilhena heeft wel scorend vermogen en is vrij rustig voor de goal. Alleen staat hij niet op de plek waar hij meot staan: op de 10 positie. Daar kan hij zeker weten beter uit de voeten. Op dit moment gaat dat niet omdat we daar Lexie hebben staan, geen echte 10, maar wel zeer belangrijk op die positie. En die begint ze er steeds beter in te knallen en pakt per seizoen zo 10+ goals mee.

Het is gewoon jammer dat er sommigen geslachtofferd moeten worden, en in dit geval is dat Vilhena

• JST94
Napo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:24:
Mja, hoe lang geleden speelde Feyenoord eindelijk eens een keer drie wedstrijden in Europa? Financieel gezien is het voor supporters makelijker om eens in de X jaar te gaan dan elk jaar naar X wedstrijden.

Leg deze lijsten maar eens langs elkaar van de afgelope 5 jaar :+
http://nl.wikipedia.org/w...wedstrijden_van_Feyenoord 9 wedstrijden
http://nl.wikipedia.org/w...opese_wedstrijden_van_PSV 27 wedstrijden
http://nl.wikipedia.org/w...pese_wedstrijden_van_Ajax 20 wedstrijden

neem daar bij dat de EL niet zo heel veel grote aansprekende wedstrijden heeft en de supportersaantallen bij PSV lager zijn en dan is het wel verklaarbaar ;)
Dan gaan ze wel naar een oefenwedstrijd in de winterstop. :+

Maar ach, wat doet het er toe. Niet iedereen heeft er geld en tijd voor om naar elke Europese wedstrijd te gaan. Het is net welke prioriteiten je stelt.

Zelf ga ik naar geen enkele uitwedstrijd, maar dat komt meer door de vervoerscombis. Ik woon 20 minuten van Eindhoven af, maar als ik uit naar PSV wilt moet ik wel via Rotterdam. :9

• Napo
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:32:
[...]

Maar ach, wat doet het er toe. Niet iedereen heeft er geld en tijd voor om naar elke Europese wedstrijd te gaan. Het is net welke prioriteiten je stelt.

Zelf ga ik naar geen enkele uitwedstrijd, maar dat komt meer door de vervoerscombis. Ik woon 20 minuten van Eindhoven af, maar als ik uit naar PSV wilt moet ik wel via Rotterdam. :9
Nationale uitwedstrijden zijn ook een crime, je bent daar zo goed als je hele dag aan kwijt. Dat is het mij ook niet waard. Europees is wel altijd mooi, kost je wat dagen en een zakje geld maar krijg je meer voor terug dan een uitwedstrijd in nederland :+

• JST94
Klopt, maar lijkt me wel leuk (en vriendelijk voor de portomonnee :+). Vriend van me gaat naar iedere uitwedstrijd van PSV (in Nederland), dat gaat me dan nog iets te ver. Laatst zat hij 3.5 uur in de bus naar Groningen, aftrap was om half 1. Liever hij dan ik. :9 :9

• Rubman

Rubman

JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:32:
[...]

Och jij kan tenminste nog officieel naar een uitwedstrijd in eigen stad :+ O-).
Die combiregelingen zijn ook een beetje overdreven aan het worden, voor de meest onbenullige wedstrijden waar echt nog nooit een onvertogen woord is gevallen of iets is gebeurd wordt tegenwoordig al een combiregeling gevraagd. Want ja Feyenoorders slaan altijd alles kort en klein als ze met eigen vervoer komen.

• JST94
Hoe bedoel je? :9

Combi-regelingen zijn te begrijpen, maar ze slaan te ver door. Vooral als je ziet dat de KNVB streeft naar 'normalisering'.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind de combi-regeling echt een hele goede. Ik denk dat het op die manier scheiden van twee supporters groepen al veel incidenten voorkomen heeft.

• Curva
Rubman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:22:
[...]

Feyenoord en Ajax hebben altijd goede uitvakken, zowel nationaal als internationaal. En voor de 'westerse clubs' zijn ze in de Oostblok landen altijd goed vertegenwoordigd.
Roma kan echt over een groot uitvak beschikken. Ben benieuwd hoeveel kaarten Feyenoord mag afnemen. Aangezien Feyenoord ook al met een combi naar België moest 8)7 (dacht ik hoor :P)

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er geen supporters van Legia naar Amsterdam komen. Zij zijn ook altijd goed vertegenwoordigd.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:42:
[...]

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er geen supporters van Legia naar Amsterdam komen. Zij zijn ook altijd goed vertegenwoordigd.
Dat laatste keer dat ze in NL waren hadden ze hamers, messen, geslepen houten stokken en ander soortige zaken mee. Lijkt me prima dat ze niet naar Amsterdam komen ;)

• Rubman

Rubman

Niku schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:32:
Ik vind de combi-regeling echt een hele goede. Ik denk dat het op die manier scheiden van twee supporters groepen al veel incidenten voorkomen heeft.
Ik ben ook niet tegen de combi-regeling ansich, maar als een club als Heracles al gaat eisen dat Feyenoord supporters alleen met een combi-regeling mogen komen sla je de plank een beetje mis in mijn ogen.
Er is bij mijn weten nooit iets mis gegaan tussen Heracles en Feyenoord, beide kanten op. Heracles kan altijd prima met eigen vervoer naar Rotterdam, maar andersom moet je meteen als gedetineerde behandeld worden terwijl daar totaal geen aanleiding naar is.
Er wordt een angstcultuur gecreëerd waar niemand wat aan heeft en het hele voetbalsupporter zijn niet helpt.
Dat er risico wedstrijden zijn waarbij er extra maatregelen zijn helemaal prima, maar maak het niet te gek.

• Fiber

Fiber

Niku schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:32:
Ik vind het belachelijk dat het überhaupt nodig is. Gewoon de echte relschoppers hard straffen met gevangenisstraffen, stadionverboden en meldingsplicht net als in Engeland of desnoods nog strenger.
PWM schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:44:
[...]

Dat laatste keer dat ze in NL waren hadden ze hamers, messen, geslepen houten stokken en ander soortige zaken mee. Lijkt me prima dat ze niet naar Amsterdam komen ;)
Dat soort tuig dus direct oppakken en hard straffen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Fiber schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
[...]

Ik vind het belachelijk dat het überhaupt nodig is. Gewoon de echte relschoppers hard straffen met gevangenisstraffen, stadionverboden en meldingsplicht net als in Engeland of desnoods nog strenger.
Helemaal mee eens. Maar mijns inziens is voorkomen beter dan genezen, en de combiregeling zorgt daar gedeeltelijk voor.

• PWM
  • Niet online

PWM

Combiregeling is veel te strikt. Als je in Friesland woont en je wilt naar Cambuur-Feyenoord, moet je eerst naar de Kuip. Ze zouden natuurlijk ook gewoon 3-4 extra verzamelplekken kunnen maken. Ik woon in Bussum, dus als ik ergens in Utrecht kan opstappen zou het perfect zijn. Nu zit ik 2 uur extra in de trein.

• Rubman

Rubman

Tijdens Herenveen - Feyenoord in de KNVB beker was het vorig jaar wel goed geregeld. Konden verzamelen ergens langs de A6 en vervolgens gingen auto's (volgens mij ook bus) in 1 keer richting Abe Lenstra stadion.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:59
Alternatieve opstapplaatsen zijn er altijd bij mijn club, dus dat moet ook mogelijk zijn voor jouw club. Moet wel voorzichtig zijn met het woordje altijd, weet niet of dit voor alle wedstrijden geldt.

Herenveen - Ajax was zelfs eigen vervoer!

[ Voor 10% gewijzigd door bregweb op 16-12-2014 15:14 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

• PWM
  • Niet online

PWM

bregweb schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:13:
Alternatieve opstapplaatsen zijn er altijd bij mijn club, dus dat moet ook mogelijk zijn voor jouw club. Moet wel voorzichtig zijn met het woordje altijd, weet niet of dit voor alle westrijden geldt.
Kan toeval zijn hoor :) Maar heb 3 x een combi gedaan en 3x opstappen bij de Kuip. Toen heb ik het maar laten zitten.

• NakedDutchy
Combiregeling voor PSV - Fey snap ik. Maar alle overige wedstrijden in de eredivisie hoeft dat echt niet. Hoe vaak is er nog echt gezeur?

De knvb blijft supporters behandelen als hersenloze, idiote hooligans. En zolang ze dat blijven doen, blijven die gasten zich gehaat voelen.

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-10 14:34
Curva schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:42:
[...]
Geloof je, in Amsterdam moet je blij zijn dat die volslagen gekken niet komen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=24ou-IheVuo Ik zat een meter of 5 rechts van waar de camera is. Wat een randdebielen. Als je als club (Legia) niet in staat bent om deze debielen ver weg van het voetbal te houden, kunnen ze beter niet komen.

Normaal vind ik altijd dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden. Maar in dit geval...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

NakedDutchy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:16:
Combiregeling voor PSV - Fey snap ik. Maar alle overige wedstrijden in de eredivisie hoeft dat echt niet. Hoe vaak is er nog echt gezeur?

De knvb blijft supporters behandelen als hersenloze, idiote hooligans. En zolang ze dat blijven doen, blijven die gasten zich gehaat voelen.
De vraag is natuurlijk of er minder gezeur is gekomen door de combi-regeling. ;)

Mijn broer die gaat naar veel uitwedstrijden van Feyenoord en ik hoor hem steeds vaker 'schelden/mopperen' over de combi-regelingen, met name omdat steeds meer wedstrijden een verplichte combi moeten hebben.

Het leukste is natuurlijk als je met 4/5 mensen een busje regelt en dan maar kijkt hoe je er komt :)

Last.fm | Code Talks

• JST94
Rubman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
[...]
Er is bij mijn weten nooit iets mis gegaan tussen Heracles en Feyenoord, beide kanten op. Heracles kan altijd prima met eigen vervoer naar Rotterdam, maar andersom moet je meteen als gedetineerde behandeld worden terwijl daar totaal geen aanleiding naar is.
Er wordt een angstcultuur gecreëerd waar niemand wat aan heeft en het hele voetbalsupporter zijn niet helpt.
Dat er risico wedstrijden zijn waarbij er extra maatregelen zijn helemaal prima, maar maak het niet te gek.
Daarom moet Feyenoord hier ook harder in zijn, wij met de bus naar jullie? Jullie met de bus naar ons. Pas zodra Feyenoord ergens op eigen vervoer naar toe mag, die club ook op eigen vervoer naar de Kuip laten komen.

Ik vind het belachelijk dat ze bij Heracles roepen dat Feyenoord-supporters verplicht met de bus moeten komen, terwijl ze vervolgens wel op eigen vervoer naar de Kuip kunnen.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

NakedDutchy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:57:

Lees dan even goed. :') Exact wat ik zei.

@JST94, tegen Fey zal het niet vol zitten, zeker niet aangezien het EL is... Echter zal de Curva Sud aanwezig zijn en dat zal wel voor genoeg geluid zorgen.

Over Boetius op rechts... Ik ben dan denk ik de enige die vindt dat zijn linker been echt wel voldoet voor voorzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2014 15:32 ]

• don_jorg
Afvalzak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:25:
[...]

De vraag is natuurlijk of er minder gezeur is gekomen door de combi-regeling. ;)

Mijn broer die gaat naar veel uitwedstrijden van Feyenoord en ik hoor hem steeds vaker 'schelden/mopperen' over de combi-regelingen, met name omdat steeds meer wedstrijden een verplichte combi moeten hebben.
Er gaan minder mensen mee door de combi-regeling. Ik doe het ook niet meer, alleen soms bij auto-combi's. Dan is het bij FC Utrecht nog vaak redelijk geregeld: omwisselpunten ongeveer op het midden tusssen Utrecht en de spelende club (tegen Zwolle bijvoorbeeld bij Harderwijk).

De bus-combi's: voor geen goud. Ook vanwege het gemiddelde publiek dat erin zit. Als mijn supportersvereniging (er zijn er twee in Utrecht) een bus regelt, dan wil ik het heeeeel soms nog wel eens doen, omdat het een gezellige club is, iedereen kent elkaar en absoluut niemand haalt rotzooi uit. Je wordt de hele reis afgezeken, maar dat hoort bij zo'n vriendengroep ;).

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-12 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Dank je, gaat helemaal goed komen! :)
[...]

Jaja, klein wereldje he haha!

Met 3600 kaarten moet het wel lukken denk ik! Bovendien zit het stadion nooit vol. FLKR kan prima haar gang gaan! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 16-12-2014 15:36 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:29

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Sterker nog, er zijn allerlei boekingen van vluchten geannuleerd door de toeloop van supporters.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• NakedDutchy
StrongArmLance schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:27:
[...]

Lees dan even goed. :') Exact wat ik zei.

@JST94, tegen Fey zal het niet vol zitten, zeker niet aangezien het EL is... Echter zal de Curva Sud aanwezig zijn en dat zal wel voor genoeg geluid zorgen.

Over Boetius op rechts... Ik ben dan denk ik de enige die vindt dat zijn linker been echt wel voldoet voor voorzetten.
Die heb ik niet gelezen;-) Ik las alleen het stukje dat de competitie belanrijker is en dat ze waarschijnlijk rekening gaan houden met de wedstrijd tegen Juventus. Dan zeg je toch echt dat ze spelers achter gaan houden en tegen Fey rust geven. Terwijl de coach beweert de EL serieus te nemen en te willen winnen. Dat zou dan betekenen dat hij ook tegen Feyenoord gewoon met het A elftal speelt.

Als Roma op volle oorlogsterkte gaat spelen thuis krijgen we het heel zwaar, maar ik verwacht een Roma wat al met dr hoofd bij Juventus zit als ze het veld oplopen. Stel je speelt uit 2-1 of 1-1 dan liggen er nog genoeg kansen thuis natuurlijk.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

don_jorg schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:31:
[...]

Er gaan minder mensen mee door de combi-regeling. Ik doe het ook niet meer, alleen soms bij auto-combi's. Dan is het bij FC Utrecht nog vaak redelijk geregeld: omwisselpunten ongeveer op het midden tusssen Utrecht en de spelende club (tegen Zwolle bijvoorbeeld bij Harderwijk).

De bus-combi's: voor geen goud. Ook vanwege het gemiddelde publiek dat erin zit. Als mijn supportersvereniging (er zijn er twee in Utrecht) een bus regelt, dan wil ik het heeeeel soms nog wel eens doen, omdat het een gezellige club is, iedereen kent elkaar en absoluut niemand haalt rotzooi uit. Je wordt de hele reis afgezeken, maar dat hoort bij zo'n vriendengroep ;).
Minder mensen geldt bij Feyenoord niet echt, de uit kaartjes zijn soms binnen 5 min. uitverkocht en ze nemen al 3 jaar lang de meeste supporters mee.
Eigenlijk zouden ze een paar wedstrijden niet mee moeten gaan als protest, maar dat zie ik ook niet echt gebeuren.

http://www.fr12.nl/nieuws...te-uitsupporters-mee.html

Last.fm | Code Talks

• don_jorg
Afvalzak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:52:
[...]

Minder mensen geldt bij Feyenoord niet echt, de uit kaartjes zijn soms binnen 5 min. uitverkocht en ze nemen al 3 jaar lang de meeste supporters mee.
Als er vroeger 5000 man mee wilde en nu 2000 man, is het nog steeds altijd uitverkocht ;). Ik kijk naar het uitvak bij FC Utrecht, toch voor de meeste clubs goed bereisbaar. Maar zelfs die wordt steeds leger. Bij Utrecht is het geen verdeelbaar vak, dus altijd dezelfde capaciteit. Nu heeft de club die ruimte ook echt niet nodig, helaas...

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 14:55
NakedDutchy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:43:
[...]

Die heb ik niet gelezen;-) Ik las alleen het stukje dat de competitie belanrijker is en dat ze waarschijnlijk rekening gaan houden met de wedstrijd tegen Juventus. Dan zeg je toch echt dat ze spelers achter gaan houden en tegen Fey rust geven. Terwijl de coach beweert de EL serieus te nemen en te willen winnen. Dat zou dan betekenen dat hij ook tegen Feyenoord gewoon met het A elftal speelt.

Als Roma op volle oorlogsterkte gaat spelen thuis krijgen we het heel zwaar, maar ik verwacht een Roma wat al met dr hoofd bij Juventus zit als ze het veld oplopen. Stel je speelt uit 2-1 of 1-1 dan liggen er nog genoeg kansen thuis natuurlijk.
Trainers zeggen dat toch wel vaker.
Dan zeggen ze dat ze de EL serieus nemen en met de beste 11 gaan spelen maar als de wedstrijd dan is zitten diverse spelers op de bank of op de tribune die normaal in de basis zouden staan.
Of ze spelen wel maar niemand zet een stap te veel.

• P.K.
don_jorg schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:16:
[...]

Geloof je, in Amsterdam moet je blij zijn dat die volslagen gekken niet komen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=24ou-IheVuo Ik zat een meter of 5 rechts van waar de camera is. Wat een randdebielen. Als je als club (Legia) niet in staat bent om deze debielen ver weg van het voetbal te houden, kunnen ze beter niet komen.

Normaal vind ik altijd dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden. Maar in dit geval...
Vrees alleen dat ze dus wél naar Amsterdam komen. In 2010 waren er bij Juventus - Ajax (in Turijn dus) afvaardigingen van ADO en Legia aanwezig(!), om samen met Juve op te trekken tegen Ajax. Vlak voor de wedstrijd was het een enorme chaos buiten het stadion. Waarbij de Italiaanse politie veel moeite had om alles onder controle te houden.
ADO, Legia, Juve en Brugge schijnen nogal vriendjes te zijn, met een gezamenlijke vijand Ajax. Kan me zo indenken dat dit weer een ideale gelegenheid is dat deze vrienden elkaar opzoeken. :')

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 16-12-2014 19:09 ]

• JST94
Weet je Ajax - Celtic nog in Amsterdam? Daar waren ook meer supportersgroepen dan alleen Ajax en Celtic.

Toch raar dat iedereen een hekel heeft aan die club uit Amsterdam he :+

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
JST94 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:06:
Weet je Ajax - Celtic nog in Amsterdam? Daar waren ook meer supportersgroepen dan alleen Ajax en Celtic.

Toch raar dat iedereen een hekel heeft aan die club uit Amsterdam he :+
Ik vind het vooral vreemd dat deze mensen niet gewoon zich wekelijks moeten melden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• JST94
Zoiets is denk ik niet te stoppen helaas, er zijn mensen die schijnbaar een bepaalde kick krijgen van het vechten oid.

Cambuur staat nu 0-1 voor tegen Heracles, Bijker(Cambuur) kreeg al rood in de 24e minuut. 8)7
Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015