Mooi plaatje, maar Serero is toch geen verdedigende middenvelder? Je komt daar veel fysiek en ervaring tekort. De vraag is verder of Fischer ooit nog op zijn oude niveau van een paar jaar geleden komt.Gynnad schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:40:
[afbeelding]
Fischer i.p.v. Kishna dan heb je toch wel een redelijk team voor de Nederlandse competitie. Al hoop ik dat Schöne zijn contract verlengd want dat is toch wel echt een meerwaarde. En graag zou ik er nog een speler bij zien komen die echt het verschil kan maken, dat kan momenteel niemand in de huidige spelersgroep.
De vraag is ook of iedereen zich door ontwikkeld natuurlijk en dat ze niet een gevalletje Sana worden.tweaker2010 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:21:
[...]
Mooi plaatje, maar Serero is toch geen verdedigende middenvelder? Je komt daar veel fysiek en ervaring tekort. De vraag is verder of Fischer ooit nog op zijn oude niveau van een paar jaar geleden komt.
Als ze juist op dit niveau blijven is het beter voor Ajax.JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:40:
[...]
De vraag is ook of iedereen zich door ontwikkeld natuurlijk en dat ze niet een gevalletje Sana worden.
Als ze zich door ontwikkelen worden ze weggeplukt.
En om die reden is Ajax nooit klaar voor de toekomst alle ploegen in de Eredivisie zijn opleidingsploegen.
Als een ploeg als Real Madrid al die jongen jongens hadden was het klaar voor de toekomst.
Dat is helaas ook bij de nieuwere kunstgrasvelden zo, je mag je wel flink invetten om dat te voorkomen. (Spreekt uit ervaringmartinusz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:19:
[...]
Al is het alleen maar om het feit dat je op de oudere kunstgrasvelden letterlijk brandwonden op je benen hebt als je een sliding maakt, was niet prettig om na de wedstrijd onder de douche te springen
Geef mij ook maar gewoon gras. Overigens vind ik het ook wel wat hebben (charme) wanneer het veld niet als een biljartlaken is, je moet gewoon scherp(er) blijven omdat er ook wel eens wat onverwachts kan gebeuren.
Als ik daarnaast rekening houdt met wedstrijden op hoog niveau, probeer op kunstgras maar eens een effectballetje te geven aan het begin (als het veld nat is) of aan het einde van een helft (omdat ze in de rust vaak sproeien weer). Het resultaat verandert gedurende de speelhelft ook, waardoor je eigenlijk niet meer kan spreken van "vlak, geen polletjes, de bal reageert hetzelfde".
Toegegeven, er zitten ook voordelen aan, maar als ik naar andere competities kijk, ook in landen met droger/ warmer (of veel natter/ kouder!) weer, dan kunnen ze daar ook de velden goed houden. Zouden we hier ook moeten kunnen.
Ach, zo gaat het al jaren en ik zie het ook niet veranderen. Ook al kunnen ze de talenten langer tot zich binden, ze kunnen niet tegen het grote geld op van clubs als Barcelona/Real/City/Bayern etcetera.Joostje123 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:50:
[...]
En om die reden is Ajax nooit klaar voor de toekomst alle ploegen in de Eredivisie zijn opleidingsploegen.
Mwah, zonder het geld van die transfers heeft Ajax sportief ook geen toekomst. Zo werkt dat nu eenmaal.Joostje123 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:50:
[...]
Als ze juist op dit niveau blijven is het beter voor Ajax.
Als ze zich door ontwikkelen worden ze weggeplukt.
Ik dacht dat ze in Spanje met 'vaste' selecties werkten. Je legt je 'Jong'-elftal voor een half jaar vast. Je kan pas de selectie aanpassen in de transferperiodes. Dit is naar mijn mening een goed plan, hierdoor kan je toch spelers terugzetten of terughalen, maar niet wekelijks. Hiermee speel je toch met een vrij vaste selectie.Niku schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:05:
Eens, 'Jong' elftallen alleen toelaten met vaste selecties. Toestroming vanuit de jeugd is en blijft uiteraard toegestaan.
Toestroming vanuit de jeugd moet inderdaad gewoon toegestaan zijn.
In de huidige plannen van de boer speelt Serero als controleur, met voor hem Klaassen en Andersen.tweaker2010 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:21:
[...]
Mooi plaatje, maar Serero is toch geen verdedigende middenvelder? Je komt daar veel fysiek en ervaring tekort. De vraag is verder of Fischer ooit nog op zijn oude niveau van een paar jaar geleden komt.
K to the KillaZ
Inderdaad, want in de transferperiodes kunnen de andere clubs ook hun selectie aanpassen (transfers).JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:10:
[...]
Ik dacht dat ze in Spanje met 'vaste' selecties werkten. Je legt je 'Jong'-elftal voor een half jaar vast. Je kan pas de selectie aanpassen in de transferperiodes. Dit is naar mijn mening een goed plan, hierdoor kan je toch spelers terugzetten of terughalen, maar niet wekelijks. Hiermee speel je toch met een vrij vaste selectie.
Dan kun je nog steeds de kromme situatie krijgen dat een hele goede speler in een Jong elftal zit (bijvoorbeeld Mounir El Hamdaoui), maar die is dan in ieder geval tegen ELKE tegenstander beschikbaar in een halve competitieronde, dat is al een stuk minder competitievervalsing...
Klopt begrijp niet waarom niet voor deze constructie is gekozen. In Duitsland, Spanje is het iederegeval wel zo.JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:10:
[...]
Ik dacht dat ze in Spanje met 'vaste' selecties werkten. Je legt je 'Jong'-elftal voor een half jaar vast. Je kan pas de selectie aanpassen in de transferperiodes. Dit is naar mijn mening een goed plan, hierdoor kan je toch spelers terugzetten of terughalen, maar niet wekelijks. Hiermee speel je toch met een vrij vaste selectie.
Waarschijnlijk gingen de clubs daar niet mee akkoord omdat ze dan geen platform hebben om blessure gevallen wedstrijd fit te krijgen.
Maar denk wel dat het in nadelen is van de toestroming van de Jeugd.
Want die zal je liever eerst in Jong Ajax laten spelen, maar dan moet je wel een half jaar wachten vorodat die minuten kan maken in Groot Ajax.
[ Voor 12% gewijzigd door Joostje123 op 21-11-2014 12:08 ]
Geen enkel probleem toch? Dan doe je gewoon niet mee aan de JL of je regelt oefenwedstrijden. Het is het één of het ander. Nu is het een feestje van de grote clubs en de serieuze JL elftallen moeten het maar gewoon slikken. Onterecht mijns inziens...
Dat is ook maar bij gebrek aan beter. Hij komt fysiek tekort en is vaak geblesseerd.KillaZ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:56:
[...]
In de huidige plannen van de boer speelt Serero als controleur, met voor hem Klaassen en Andersen.
Ben ik met je eens hoor.FreakNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:53:
Geen enkel probleem toch? Dan doe je gewoon niet mee aan de JL of je regelt oefenwedstrijden. Het is het één of het ander. Nu is het een feestje van de grote clubs en de serieuze JL elftallen moeten het maar gewoon slikken. Onterecht mijns inziens...
Alleen de KNVB vond dat ze deze beloften teams nodig had en daarom veel te veel macht gegeven.
Serero, Schöne en Andersen spelen gewoon morgen (zag ergens in dit topic dat ze niet zouden spelen).
Met de selectie op volle sterkte moet Heerenveen in de Arena erigenlijk gewoon ingepakt worden, 3 punten thuis houden moet kunnen.
Kan wel eens belangrijk zijn want Psv uit tegen Groningen is bijna gegarandeerd puntverlies voor de lampjes de laatste jaren
Met de selectie op volle sterkte moet Heerenveen in de Arena erigenlijk gewoon ingepakt worden, 3 punten thuis houden moet kunnen.
Kan wel eens belangrijk zijn want Psv uit tegen Groningen is bijna gegarandeerd puntverlies voor de lampjes de laatste jaren
Ben je nu echt zo eigenwijs?tweaker2010 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:02:
[...]
Dat is ook maar bij gebrek aan beter. Hij komt fysiek tekort en is vaak geblesseerd.
http://www.voetbalprimeur...-sterkste-middenveld.html
http://www.vi.nl/nieuws/d...ar-het-verschil-maken.htm
http://www.voetbalprimeur...p-perfect-middenveld.html
Oftewel: Een middenveld welke uit noodzaak is geboren, maar welke door het vertoonde spel gewoon blijft staan.Niet alleen de resultaten, maar ook het vertoonde spel van het middenrif stemt De Boer tevreden. 'Ik denk dat er heel veel voetbal in dit middenveld zit', zegt de coach tegenover Ajax TV. 'Daarmee moet je het verschil kunnen maken. Je moet iets creëren. Dat kan met individuele acties, maar ook met goed positiespel. Alleen dan kom je tot kansen en kan je domineren.'
Volwassen
De driehoek Andersen-Serero-Klaassen geniet voorlopig de voorkeur van De Boer. 'Ik denk dat deze drie spelers het allemaal in zich hebben om dominant te kunnen spelen. Voetballend is het middenveld erg goed, maar er zijn ook momenten dat je fysiek meer moet brengen', aldus De Boer, die met name de ontwikkeling van Klaassen roemt. 'Davy heeft enome stappen gemaakt. Hij is heel volwassen geworden, zowel binnen als buiten het veld.'
K to the KillaZ
Mulders contract bij Feyenoord word niet verlengd en hij kan transfervrij vertrekken. Snap ik niks van. Geen supertop natuurlijk, maar beter dan menig keeper in Nederland en daarbuiten. Van eerste keeper naar wegwezen in 3 maanden.
Misschien heeft hij zijn kont tegen de krib gegooid? Iets getracht te forceren, dat nu in het verkeerde keelgat is geschoten bij de leiding?PWM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:14:
Mulders contract bij Feyenoord word niet verlengd en hij kan transfervrij vertrekken. Snap ik niks van. Geen supertop natuurlijk, maar beter dan menig keeper in Nederland en daarbuiten. Van eerste keeper naar wegwezen in 3 maanden.
Ik vind het ook tamelijk absurd...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is juist een logische beslissing. Mulder zou ieder voorstel van tafel vegen en geen trek hebben in een rol op de bank. Bovendien heeft Feyenoord met Vermeer en Hahn twee keepers die de komende jaren bij Feyenoord de eerste keeper zullen zijn. Lamprou staat goed te keepen bij Willem 2 en die komt na dit seizoen ook weer terug (contract gaan ze waarschijnlijk verlengen). Heb je ook nog Miazek in de jeugd wat een geweldig talent schijnt te zijn.PWM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:14:
Voor alle partijen is dit het beste. Feyenoord zit niet meer met een speler in zijn maag die redelijk veel salaris kost en zich weinig meer kan motiveren. En Mulder heeft bij wijze van spreken de clubs voor het uitkiezen. De drempel om hem aan te trekken is laag, een transfersom hoeft niet meer betaald te worden.
Neemt niet weg dat ik het voor die jongen heel erg sneu vind. Het blijft een sympathieke gozer. Helaas niet te goed en hard genoeg voor de top.
PSN: Finally_Chris
Zullen ze in de winterstop wel van de hand willen doen..PWM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:14:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarom is het absurd? Waarom zou je Mulder een contract aanbieden terwijl je een overschot aan keepers krijgt? Kamil Miazek uit de A1 begint op de deur te kloppen, Graafland als derde keeper, Lamprou bij Willem II en Hahn bij Zwolle die volgend seizoen terug zijn. Ook staat Vermeer nog onder contract. Dat betekend dat je uiteindelijk tegen de 6 keepers zit. Oké, hou Miazek nog in de jeugd. Dan kom je op 5.Ramzzz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:40:
[...]
Misschien heeft hij zijn kont tegen de krib gegooid? Iets getracht te forceren, dat nu in het verkeerde keelgat is geschoten bij de leiding?
Ik vind het ook tamelijk absurd...
Dat is gewoon teveel, ook is Mulder geen geweldige keeper die je moet behouden.
Laat Erwin een leuke binnenlandse transfer maken, naar een leuke club waar hij wekelijks aan spelen toe komt. Hij kan gewoon door de voordeur naar buiten bij Feyenoord naar mijn mening. Er zijn weinig supporters die hem iets kwalijk nemen.
Mulder zal ook wel niet willen verlengen. Lekker van de winter verkopen aan Twente voor een paar ton.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Veltman lijkt daar mazzel te hebben, raakt de bal niet, maar wel de speler.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zowel veltman en uth konden er niet bij en echt een overtrading was het niet. Maar ligt aan de bril wss.gambieter schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:10:
Veltman lijkt daar mazzel te hebben, raakt de bal niet, maar wel de speler.
Dat leek een slaande beweging van die ut, maar wil de herhaling nog wel eens zien.
XXXVI
De tijd van veel aanvallen en weinig ballen tussen de palen is weer aangebroken in de Kuip.
Rode kaart voor Dordrecht leek zwaar gestraft.
Rode kaart voor Dordrecht leek zwaar gestraft.
Als het zo doorgaat pakt heerenveen minimaal 1x rood. Wtf zijn die aant doen.
Edit: wat zei ik
Dalijk de roon of vd berg nog
Edit: wat zei ik
Dalijk de roon of vd berg nog
[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 22-11-2014 21:28 ]
Ik heb al twee gevallen gezien in het eerste kwartier waar geen geel werd gegeven, wat echt wel geel was.HamburgerHenk schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:21:
Als het zo doorgaat pakt heerenveen minimaal 1x rood. Wtf zijn die aant doen.
Ze hebben gewoon een stel schoppers op het middenveld en daar maken ze gebruik van.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
En verdiend ook. Ajax maakt er weer een potje van.ephymerous schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:04:
Prachtig doelpunt van Heerenveen zeg.
Kinderachtig gele kaarten geven zo. De man op de lijn was ook al niet scherp toen de bal duidelijk over de achterlijn was. Beetje raar dit.
...
Raar dat die lodeweges zich zo opwindt, gewoon twee hele domme gele kaarten.
Hou toch op man, hard in de rug lopen en opzich shirtje trekken met al geel op zak is gewoon dom.Luxicon schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:29:
Kinderachtig gele kaarten geven zo. De man op de lijn was ook al niet scherp toen de bal duidelijk over de achterlijn was. Beetje raar dit.
[ Voor 70% gewijzigd door Terranova op 22-11-2014 21:30 ]
Ik wist het! Ik zat op Blom zijn rood te wachten voor Heerenveen. Hoe die Ajax ook in bescherming neemt zeg, bah, weg wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, dat vind ik ook zo overkomen. Ajax had dan eigenlijk ook sowieso 1x geel moeten hebben. Wel typisch die Nederlandse scheidsrechters die fluiten om de 2 minuten voor een overtreding. Het is geen handbal...carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:29:
Ik wist het! Ik zat op Blom zijn rood te wachten voor Heerenveen. Hoe die Ajax ook in bescherming neemt zeg, bah, weg wedstrijd.
...
Echt?carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:29:
Stonden ze al lang tegen 10 man te voetballen? Het is wel de rode kaarten competitie he.PWM schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:33:
Pff, eindelijk scoort Feyenoord. Erg verdiend overigens.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
tja, ik had al heel wat meer kaarten gezien die niet gegeven zijn.carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:29:
De laatste 20 minuten pas. Daarvoor lukte het ze niet.
Had dit niet verwacht bij Feyenoord, ballen best lekker de laatste tijd.
Minuut of 10. Rood was op zich een terechte straf, ware het niet dat hij zelden gegeven word voor zo'n overtreding.carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:34:
[...]
Stonden ze al lang tegen 10 man te voetballen? Het is wel de rode kaarten competitie he.
Dordrecht komt nu na de 87e minuut voor het eerst de middenlijn over.
Ze waren nu ook VEEL beter, maar hij viel niet goed en wat wel goed viel werd gepakt door de keeper die de wedstrijd van het jaar keepte.carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:36:
Had dit niet verwacht bij Feyenoord, ballen best lekker de laatste tijd.
Wat is Veltman slecht bezig zeg ... niveautje Dordrecht ...
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-11-2014 21:43 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zolang Ajax zo blijft spelen kan er nog wel een af en heeft Heerenveen nog niets te vrezen hoor. Stilstaand voetbal in de laagste versnellingQuad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:55:
Handig van Slagveer, nu moet Heerenveen met 10 man.
XXXVI
Bal beetpakken, daar kreeg iemand anders al geel voor.....
Mooi balletje.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 22-11-2014 22:07 ]
Ajax scoort uit een korte corner, dat is ook voor het eerst.
XXXVI
Hoeveel hersencellen heb je dan
Het is wel knap hoe vooral el Ghazi zich dit jaar laat zien.
Leuke speler, die Ajax lijkt het redelijk op de rit heeft gekregen (weg gestuurd bij Feyenoord).
Een speler die nog acties durft te maken.
Leuke speler, die Ajax lijkt het redelijk op de rit heeft gekregen (weg gestuurd bij Feyenoord).
Een speler die nog acties durft te maken.
Is dit winnen door Ajax of zelfmoord van Heerenveen? Eerst onnodig rood, bij die tweede goal is die verdediger wel heel knullig bezig met onder de bal doorgaan, en die derde is inleveren van de bal. Maar goed, je moet ze wel maken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je gaat kijken naar het voetbal is 50% terug te leiden aan een domme actie.gambieter schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:16:
Is dit winnen door Ajax of zelfmoord van Heerenveen? Eerst onnodig rood, bij die tweede goal is die verdediger wel heel knullig bezig met onder de bal doorgaan, en die derde is inleveren van de bal. Maar goed, je moet ze wel maken.
Ok er zijn ook goede aanvallen natuurlijk, maar vaak beginnen die bij dom bal verlies.
Kansloze actie hoor, dat shirt uittrekken
XXXVI
Je zag het ook aan Frank's reactie. Eerst heel blij en daarna weer een norse blik toen hij zag dat Kishna zijn shirt had uitgetrokkenephymerous schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:18:
[...]
Kansloze actie hoor, dat shirt uittrekkenmooi afgemaakt, dat dan weer wel
*knip* en zo is het wel weer genoeg.
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 22-11-2014 22:26 ]
Dit zijn bijna nooit penalties, helaas gaan bijna alle spelers ( zo ook sigtorson hier ) voor de penalty. Bal voor zich uit spelen, wetende dat er iemand in komt glijden, en dan is het bijna onmogelijk om dat als scheidsrechter goed in te schatten.carpebios schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:25:
Blom drukt z'n stempel wel zeg, voor Heerenveen niks en Ajax krijgt hem gewoon.
Totaal niet bedoeld, maar wat is die sigthorsson een idioot zeg.
Wat is die De Roon toch een misselijk mannetje zeg. Zelf aan 1 stuk door uitdelen, en als hij of een teamgenoot een keer een tikkie krijgt begint ie te janken niet te zuinig
Zijn alle voetballers, matennaaiers.toolkist schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:30:
Wat is die De Roon toch een misselijk mannetje zeg. Zelf aan 1 stuk door uitdelen, en als hij of een teamgenoot een keer een tikkie krijgt begint ie te janken niet te zuinig
Precies. En dan vallen de Nederlandse voetballers nog wel mee, want de bal uit schoppen als een tegenstander op de grond ligt en je verwacht een aanval dan gaan ze gewoon door. Dat komt ook vanwege het grote aanstel gehalte van de vele val partijen. Maar respectvol is het niet ( van twee kanten ).
Maar wat een sukkel is Kishna zeg dat je je shirt uit trekt.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Volgens de Boer was Ajax de eerste helft beter
Ach ja.....Depay trekt zijn shirt uit, belt vervolgens Domino's voor een pizzabestelling en blijft uiteindelijk steken met 1 punt tegen Panathinaikos.Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:00:
Maar wat een sukkel is Kishna zeg dat je je shirt uit trekt.
Deze jongens hebben gewoon een uitlaatklep nodig.....de ene krijgt geen vertrouwen van de trainer en de ander komt terug na een blessure van 6 "hele" weken
Ik snap de uitlaatklep van Kishna wel, bijna een blessure van 2 jaar gehad. Vervolgens een paar wedstrijden minder gespeeld en dan vervolgens opzij worden gezet. Half Ajax speelde dit seizoen ruk, maar iedereen kreeg vertrouwen van De Boer...behalve Kishna.
Die Kishna viel toch best lekker in gister, maar die panna deed het hem gewoon. Geniale actie!
Ik kreeg eerder het idee, dat ze pas vertrouwen kregen toen ze 1-1 maakte en vervolgens erover heen gingen. Natuurlijk met de wissels erbij.
Die goal van Slagveer was ook niet mis trouwens
Ik kreeg eerder het idee, dat ze pas vertrouwen kregen toen ze 1-1 maakte en vervolgens erover heen gingen. Natuurlijk met de wissels erbij.
Die goal van Slagveer was ook niet mis trouwens
Het probleem met jongens als Kishna Boetius en El Ghazi is dat je altijd moet afwachten hoe lang de vorm duurt. Het zou fijn zijn voor Oranje als er eens eentje echt definitief doorbreekt.
Zo'n actie zegt ook zo weinig tegen 10 man tegen een tegenstander die moe is gestreden,uit speelt, op een beslissende achterstand staat en geknakt is door alle foutieve beslissingen van de scheidsrechter in hun nadeel. Leuke actie, maar het was nog net geen trainingspotje op dat moment.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zet eens een andere bril op, shirtje vasthouden op de helft van de tegenstander als je al geel hebt is oliedom. Die strafschop vond ik erg makkelijk gegeven maar toen stond het al 3-1.ph4ge schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:42:
Zo'n actie zegt ook zo weinig tegen 10 man tegen een tegenstander die moe is gestreden,uit speelt, op een beslissende achterstand staat en geknakt is door alle foutieve beslissingen van de scheidsrechter in hun nadeel. Leuke actie, maar het was nog net geen trainingspotje op dat moment.
XXXVI
De frustratie aan Heerenveen kant zit hem meer in het feit dat 15 kaarten niet gegeven worden, en Blom deze 2 wel meent te moeten trekken.
Hetzelfde geldt overigens voor de overtreding van Dordrecht gisteren. Ja, rood kan, en ja domme overtreding, maar wel 1 die elke wedstrijd wel gemaakt word. En dan loop je gisteren opeens tegen rood op.
Zowel Heerenveen als Dordrecht hebben recht van spreken gisteren. Overigens ook niet gek dat het in die wedstrijden Wiedemeijer en Blom betreft.
Hetzelfde geldt overigens voor de overtreding van Dordrecht gisteren. Ja, rood kan, en ja domme overtreding, maar wel 1 die elke wedstrijd wel gemaakt word. En dan loop je gisteren opeens tegen rood op.
Zowel Heerenveen als Dordrecht hebben recht van spreken gisteren. Overigens ook niet gek dat het in die wedstrijden Wiedemeijer en Blom betreft.
De commentator bij Groningen - PSV mag op het lijstje als pro-PSV ... het geluid gaat bij mij de tweede helft i.i.g. naar 0.
Dus je moet blij zijn dat je met 10 de rust in gaat ipv 9. Tja als je daar de scheidsrechter de schuld van gaat geven.PWM schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:07:
De frustratie aan Heerenveen kant zit hem meer in het feit dat 15 kaarten niet gegeven worden, en Blom deze 2 wel meent te moeten trekken.
Mooie handsbal van Bruma trouwens in de 16 net voor rust ...
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-11-2014 13:34 ]
Tja, Heerenveen zou dan ook een strafschop moeten krijgen in de eerste helft. Een paar beslissingen van de scheids kantelen te wedstrijd. Qua voetbal was dat niet het geval. Ik vind het een beetje jammer dat scheidsrechters in Nederland te veel fluiten, en opvallend vaak in het voordeel van de thuispelende topclub.ephymerous schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:00:
[...]
Zet eens een andere bril op, shirtje vasthouden op de helft van de tegenstander als je al geel hebt is oliedom. Die strafschop vond ik erg makkelijk gegeven maar toen stond het al 3-1.
Ik ben persoonlijk wel blij dat Ajax gewonnen heeft, omdat dat m'n favo Nederlandse club is, samen met PEC. Al vind ik de arbitrage niet zo best in Nederland.
...
En jij op het lijstje anti-PSVOPSLAGHOND schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:29:
De commentator bij Groningen - PSV mag op het lijstje als pro-PSV ... het geluid gaat bij mij de tweede helft i.i.g. naar 0.
0-1 trouwens, Luuk de Jong met de goal.
Netjes afgemaakt van Luuk de Jong, maar het was de mooie voorzet van Willems die het mogelijk maakte. Die bal bleef maar doorgaan, rotbal voor een keeper.
*knip* post nou gewoon eens niet als je niet in staat bent om een normale reactie te posten.
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 23-11-2014 13:56 ]
Als Fc Groningen geen Hoesen hadden, hadden ze hoger gestaan....
Wat is dat toch dat geen enkele ploeg in de eredivisie nog een goede voorzet kan geven. Allemaal laag of in de handen vd keeper.
Edit:
En dan scoort Groningen uit een voorzet
Edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Afvalzak op 23-11-2014 14:13 ]
En daarvoor PSV uit een voorzetAfvalzak schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:06:
Wat is dat toch dat geen enkele ploeg in de eredivisie nog een goede voorzet kan geven. Allemaal laag of in de handen vd keeper.
Edit:
dat ligt ook niet aan de voorzet, maar aan de verkeerde looplijnen van de spitsen. Nu is er maar één spits, dan kan je als keeper makkelijk voor de bal gaan, als iemand bij de eerste paal komt moet je blijven staan.
Onterecht gelijkspel, Groningen had meer verdiend.
de bal hebben ze nog twee keer van de lijn moeten halen na de 1-1.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:23:
Niet als je het objectief bekijkt. PSV heeft superveel kansen gekregen en de wordt nog een bal van de lijn gehaald. Groningen heeft het goed voor elkaar dat ze nog een punt meepakken.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:23:
...
De keeper van Groningen is MOTM, niet normaal. En dit verlies is geheel aan PSV te wijten, ze hadden het met 2-10 moeten afmaken.
Huh, heb jij een andere wedstrijd gezienOPSLAGHOND schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:23:
Jammer dat Necid geschorst is, hopen dat Nijland een beetje pit heeft vandaag. Het ziet er wel gezellig vol uit in het stadion.
...
Als je zo redeneert eindigt iedere wedstrijd met een kortbal uitslagcarpebios schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:27:
De keeper van Groningen is MOTM, niet normaal. En dit verlies is geheel aan PSV te wijten, ze hadden het met 2-10 moeten afmaken.
Ajax weer 2 punten ingelopen, mooi
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 23-11-2014 14:37 ]
Kijk, daar zien we het probleem bij OPSLAGHOND en zijn kijk op PSVLuxicon schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:25:
[...]
Niet als je het objectief bekijkt. PSV heeft superveel kansen gekregen en de wordt nog een bal van de lijn gehaald. Groningen heeft het goed voor elkaar dat ze nog een punt meepakken.
Na die blessures liep het ook niet meer bij PSV. Groningen heeft goed verdedigd.Luxicon schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:25:
[...]
Niet als je het objectief bekijkt. PSV heeft superveel kansen gekregen en de wordt nog een bal van de lijn gehaald. Groningen heeft het goed voor elkaar dat ze nog een punt meepakken.
Objectief?Luxicon schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:25:
[...]
Super veel kansen? Een handjevol (misschien 2 handen) is super veel?
Maar de handsbal van Bruma in het 16-metergebied net voor het rustsignaal en de onterecht afgefloten 1-op-1-kans van Antonia heb je wel gemist?
Zeer objectief ...
Goed opgemerkt zeg, zal ik bij elke post die jij over plaatst melden dat jij voor PSV bent dan wel tegen Ajax?Catorce schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:37:
[...]
Kijk, daar zien we het probleem bij OPSLAGHOND en zijn kijk op PSV
[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-11-2014 18:51 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015