[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.718 views

Onderwerpen

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:25

PauseBreak

derp!

Russel88 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:09:
Klagen over de verdedigers uit de eredivisie en dan een verdediger uit de eredivisie oproepen. Hiddink heeft wel heel veel zin in een vervroegd pensioen.
Ik hoop voor hem dat Clasie en Van Persie kunnen spelen, anders wordt het weer drie keer niks.
Ik hoop voor hem dat hij afstapt van 4-3-3 :P

Nee, merp!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51

Niku

Alagaesii

Eens dat Van Dijk wel eens een kans mag krijgen, maar waarom neemt iedereen aan dat Van Dijk beter is dan Rekik bijvoorbeeld. Wat heeft Van Dijk bewezen en wie kijkt wekelijks de Schotse competitie?

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-12 12:04

jeka

Support your local club.

Wat hebben Veltman, Rekik en Bruma bewezen? Nederland of schotland is ook lood om oud ijzer.
Ik zie Rekik en Bruma vaak genoeg schutteren in NL.

FCG

• Niku

Niku

Alagaesii

jeka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:22:
Wat hebben Veltman, Rekik en Bruma bewezen? Nederland of schotland is ook lood om oud ijzer.
Ik zie Rekik en Bruma vaak genoeg schutteren in NL.
Exact mijn punt. Waarom de roep om Van Dijk, heeft net als de rest niets bewezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 13-11-2014 13:25 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PauseBreak schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:10:
[...]
Ik hoop voor hem dat hij afstapt van 4-3-3 :P
Krijgen we die discussie weer... Het spelsysteem gaat echt het verschil niet maken. De sfeer in de groep zal moeten veranderen en men zal gezamelijk de schouders eronder moeten zetten anders gaat het niet lukken.

Of oranje nu 4-3-3, 5-3-2 of 3-5-2 speelt, dat maakt geen verschil. Een systeem zonder strijdplan werkt niet.

• jeka

jeka

Support your local club.

Niku schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:25:
[...]

Exact mijn punt. Waarom de roep om Van Dijk.
In mijn ogen beter.

FCG

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoe vaak zie jij Van Dijk spelen?

• jeka

jeka

Support your local club.

Laat maar mijn groen witte bril ziet dingen toch anders dan jou rood witte bril.

FCG

• Niku

Niku

Alagaesii

jeka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:29:
Laat maar mijn groen witte bril ziet dingen toch anders dan jou rood witte bril.
Ik kijk helemaal niet met een rood witte bril, zoals ik zelf zei: 'Waarom de roep om Van Dijk, heeft net als de rest niets bewezen.'

Bruma, Rekik, Veltman en voorheen BMI en De Vrij zagen we wekelijks rare dingen doen, maar vrijwel niemand ziet Van Dijk wekelijks spelen. Van Dijk verdient dezelfde kans als de anderen, maar is niet per definitie beter, zoals velen aannemen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Muhaha. Eerst pleit de FIFA zichzelf en Qatar/Rusland vrij door een samenvatting van het Garcia-rapport te schrijven en dat te publiceren (goh, wat een verrassing), gaat Garcia publiekelijk zeggen dat de samenvatting niet klopt: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/30037729

_o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:22

Player1S

Probably out in the dark

gambieter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:32:
Muhaha. Eerst pleit de FIFA zichzelf en Qatar/Rusland vrij door een samenvatting van het Garcia-rapport te schrijven en dat te publiceren (goh, wat een verrassing), gaat Garcia publiekelijk zeggen dat de samenvatting niet klopt: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/30037729

_o-
Wij gaan meemaken dat de FIFA implodeert. Mark my words. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen of volgende week of zelfs volgend jaar maar wij gaan het meemaken.

Ik durf er bijna wel geld op in te zetten dat het WK 2022 niet doorgaat of dat er in ieder geval grote landen zoals Engeland, Duitsland, Nederland etc ontbreken vanwege boycot of afsplitsing van de FIFA.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:06

Quad

Doof

L1nt schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:48:
[...]

Nederland etc ontbreken vanwege boycot of afsplitsing van de FIFA.
Die gaat zich toch niet ervoor kwalificeren. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:25:
[...]

Krijgen we die discussie weer... Het spelsysteem gaat echt het verschil niet maken. De sfeer in de groep zal moeten veranderen en men zal gezamelijk de schouders eronder moeten zetten anders gaat het niet lukken.

Of oranje nu 4-3-3, 5-3-2 of 3-5-2 speelt, dat maakt geen verschil. Een systeem zonder strijdplan werkt niet.
Als je kijkt naar het systeem zie je een duidelijk probleem, zeker met de huidige opstellingen van Hiddink. Een verandering van systeem kan zeker helpen.

Nee, merp!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:05
gambieter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:32:

_o-
8)7

Ik las zojuist de volgende tweet:
FIFA blij met uitkomst FIFA-onderzoek naar FIFA, aldus FIFA.
:D

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:47
Een systeem zegt niet alles. Het gaat om de invulling van het systeem. Elk systeem kun je aanvallend of verdedigend uitvoeren.

532 op het WK kon werken omdat v Gaal een x aantal weken daar aan kon werken en omdat je tegen ploegen speelde die het initiatief niet perse aan Oranje lieten. Dat is in zo'n kwalificatiegroep anders. Die IJslanders lieten ons ook maar gewoon begaan. Daar hadden vijf verdedigers geen oplossing voor geboden. Zie de pot tegen Costa Rica.

Ik roep het nu al zo'n jaar maar wat hét probleem bij Oranje is is het middenveld. Sinds Strootman geblesseerd is spelen we de meeste wedstrijden zonder middenvelders die fysiek combineren met loopvermogen. Wijnaldum, Klaassen, Fer of wat mij betreft Toonstra: je hebt minimaal één zo'n speler nodig op je middenveld. Het gaat niet eens om de kwaliteit maar om de balans.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:42
jeka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:29:
Mijn groen witte bril vanuit een geel blauwe stad gaat niet zeggen dat van Dijk beter is.
Maar ik vind wel dat hij minimaal een kans verdient om het te laten zien.

Zoals eerder opgemerkt, als hij van Groningen naar Ajax / PSV / Feyenoord was gegaan dan was hij allang eens opgeroepen.

Echter volgen doe ik van Dijk hier niet, want studio sport zend nog steeds geen Schots voetbal uit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D-e-n
Hiddink heeft hem toch één keer opgeroepen en daarna niet meer. Kennelijk heeft hij dus twijfels.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 16:37
tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:25:
[...]

Mee eens en ik word er ook moe van dat de media zo zit te hameren op 5-3-2 alsof dat al onze problemen kan oplossen. Ze vergeten tegelijkertijd even hoe slecht het spel tijdens het WK eigenlijk was. Ok, we hadden een solide verdediging en waren dankzij individuele klasse goed in de counter, maar opbouwend was het dikke prut.

Ik vond overigens dat Nederland gisteren helemaal niet zo dramatisch speelde, het was met name de verdediging die het gewoon liet afweten, maar aanvallend was het allemaal zo slecht nog niet. Aanvallend leken een aantal spelers (o.a. Huntelaar, Depay) hun dag niet echt te hebben, maar het is iig bemoedigend dat we vrij veel kansen hebben weten te creeren. Temeer omdat dat op het WK absoluut niet het geval was :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JST94 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:06:
Ik las zojuist de volgende tweet:
[...]
:D
Komt van een kranten-artikel van onze zuiderburen: FIFA blij met uitkomst FIFA-onderzoek naar FIFA, aldus FIFA :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:35:
[...]

Mee eens en ik word er ook moe van dat de media zo zit te hameren op 5-3-2 alsof dat al onze problemen kan oplossen. Ze vergeten tegelijkertijd even hoe slecht het spel tijdens het WK eigenlijk was. Ok, we hadden een solide verdediging en waren dankzij individuele klasse goed in de counter, maar opbouwend was het dikke prut.

Ik vond overigens dat Nederland gisteren helemaal niet zo dramatisch speelde, het was met name de verdediging die het gewoon liet afweten, maar aanvallend was het allemaal zo slecht nog niet. Aanvallend leken een aantal spelers (o.a. Huntelaar, Depay) hun dag niet echt te hebben, maar het is iig bemoedigend dat we vrij veel kansen hebben weten te creeren. Temeer omdat dat op het WK absoluut niet het geval was :P
Er is één goede wedstrijd gespeeld op het WK en dat was tegen Spanje. De rest waren niet om aan te zien en er werd gewonnen door de bal naar voren te trappen en Robben/van persie het te laten doen.

Ja, we wonnen er wedstrijden mee, nee het was niet goed.

De vraag is of je dit wilt uitstralen als Nederlands elftal. Wil je 'de bus' voor de goal parkeren en hopen op een goede actie van een aanvaller. Nu kan dat met een Robben en van Persie wel maar de vraag is, kan Robben dat ook volgend jaar, het jaar erop enz.
Gaat Depay ooit die taak over kunnen nemen. IMHO zou je geen afbraakvoetbal moeten willen spelen. Niet als Nederland, mogelijk ben ik te veel liefhebber van het spel dan puur voor de punten binnenhalen.

Het kan natuurlijk dat er tijdelijk een dip is in de kwaliteit van de Nederlandse voetballers. Het is nergens zo dat ze altijd goede spelers hebben, zeker een klein land als Nederland moet redelijk wat geluk hebben met exceptionele talenten die opstaan.

Het belangrijkste punt in deze discussie is wellicht:

Met het bereiken van de 3de plaats op het WK heeft van Gaal meer dan het maximale uit de selectie gehaald.

Dat is een prestatie van van Gaal, niet direct een tekortkoming van Hiddink.

[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 13-11-2014 14:53 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Maar LvG heeft zich met deze groep wel probleemloos geplaatst voor het WK, wat Hiddink nog niet bijna lijkt te gaan lukken. Dat is wel een fikse tekortkoming.

• Napo
  • Niet online
Niku schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:59:
Maar LvG heeft zich met deze groep wel probleemloos geplaatst voor het WK, wat Hiddink nog niet bijna lijkt te gaan lukken. Dat is wel een fikse tekortkoming.
Verschil is wel dat ze toen een verschrikkelijk EK hadden gehad, nu een relatief geweldig WK. Motivatie is geheel anders

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:52:
[...]
Het belangrijkste punt in deze discussie is wellicht:

Met het bereiken van de 3de plaats op het WK heeft van Gaal meer dan het maximale uit de selectie gehaald.

Dat is een prestatie van van Gaal, niet direct een tekortkoming van Hiddink.
Lekker belangrijk dat achteraf praten. Dat verleden en hoe geweldig van Gaal het op het WK gedaan heeft daar heb je nu helemaal niets aan. Overigens zie je dat bij Man Utd de boel nu ook zeer moeizaam verloopt.
Wat Hiddink betreft: je ziet dat hij er eigenlijk geen zin meer in heeft en dat voelen die spelers ook, dus waarom zouden ze voor hem door het vuur gaan?

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het is ook veelzeggend dat de onderzoeker zelf tegen de samenvatting van de FIFA in gaat

paar leuke tweets
Gary Lineker ✔ @GaryLineker
Volgen

The FA being slammed for its ethics by FIFA is like being chastised by @GordonRamsay for bad language after uttering the word 'bloody'.
Sam Inkersole @itssamnotsamuel
Volgen

FIFA'S own investigation, by FIFA'S own investigator, clears FIFA of any wrongdoing in the awarding of FIFA'S own tournament. Yep.

[ Voor 34% gewijzigd door Player1S op 13-11-2014 15:54 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Fiber
  • Laatst online: 01:59

Fiber

Beaches are for storming.

tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:07:
[...]

Wat Hiddink betreft: je ziet dat hij er eigenlijk geen zin meer in heeft en dat voelen die spelers ook, dus waarom zouden ze voor hem door het vuur gaan?
Hopen we nou niet allemaal een heel klein beetje dat 'we' zondag van Letland gaan verliezen...? Gewoon voor de sensatie en zo? Of ben ik de enige? Maar ik wil natuurlijk wel weer dat Nederland het EK haalt... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Niku

Niku

Alagaesii

Fiber schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:54:
[...]

Hopen we nou niet allemaal een heel klein beetje dat 'we' zondag van Letland gaan verliezen...? Gewoon voor de sensatie en zo? Of ben ik de enige? Maar ik wil natuurlijk wel weer dat Nederland het EK haalt... O-)
Ik wil in die Oranje-mars door Frankrijk paraderen dus ik hoop dat we zondag gewoon winnen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:54:
[...]
Ik hoop dat Hiddink opstapt en als oranje daarvoor nog 1x moet verliezen, so be it.
Daarna mag oranje alle wedstrijden tot het EK weer winnen van mij. En zich kwalificeren als dat nog kan. ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:14:
[...]

Ik hoop dat Hiddink opstapt en als oranje daarvoor nog 1x moet verliezen, so be it
Dat vind ik nu een trieste opmerking.

Gewoon winnen en dan heeft Hiddink een half jaar de tijd om alles op de rails te krijgen, komt helemaal goed.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:15:
[...]
Dat vind ik nu een trieste opmerking.

Gewoon winnen en dan heeft Hiddink een half jaar de tijd om alles op de rails te krijgen, komt helemaal goed.
Hiddink is zelf niet gemotiveerd dus waarom zou hij dan perse moeten blijven zitten? Ik begrijp dat niet hoor.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:40:
[...]

Hiddink is zelf niet gemotiveerd dus waarom zou hij dan perse moeten blijven zitten? Ik begrijp dat niet hoor.
Wie zegt dat ie niet gemotiveerd is? Heb je hem gesproken? Of lul je de sensatie media na?

Ben er een beetje klaar mee. Van Gaal won dan vaak wel maar werd ook verguist door de media tot het opeens draaide op het WK. Voor die tijd werd er oa om Hiddink geschreeuwd.

Als er zo nodig stoelpoten doorgezaagd moeten worden doe dat aub bij de sensatiemedia die het liefst zien dat Hiddink faalt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zijn lichaamshouding en gezicht zeggen toch al genoeg? En als je die persconferenties ziet dan laat hij niet blijken hoe het nu verder moet. Niks ten nadele van Hiddink, maar hij is de verkeerde man voor deze groep.

• JST94
Jong Oranje heeft met 3-1 verloren dan Jong Duitsland. Boëtius maakte wel een mooie treffer namens Jong Oranje, maar daar hielp de keeper letterlijk een handje mee :+

De goal is hierrr te zien.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hiddink is denk ik de weg even helemaal kwijt. Hij heeft volgens geen visie of wat dan ook op het moment. Dat geeft niet echt veel hoop. Als je de interviews ziet ook, dat is erg inspiratieloos.

...

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:03
JST94 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:03:
Jong Oranje heeft met 3-1 verloren dan Jong Duitsland. Boëtius maakte wel een mooie treffer namens Jong Oranje, maar daar hielp de keeper letterlijk een handje mee :+

De goal is hierrr te zien.
Sodeju, ook een blundertje van ter Stegen zeg. Wel mooie knal.

Ik zette de zender op en het stond al 3-0, maar die Duitsers zijn gewoon veel feller. Als ik gister die van Rhijn zie verdedigen, die loopt er als een trage bij, die blij is dat hij aan het einde van z,n maand een leuk saldo heeft.

To-taal geen passie :/

Zo komt het op mij over..

[ Voor 32% gewijzigd door Mosin op 13-11-2014 21:04 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35
L1nt schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:45:
[...]

Wie zegt dat ie niet gemotiveerd is? Heb je hem gesproken? Of lul je de sensatie media na?

Ben er een beetje klaar mee. Van Gaal won dan vaak wel maar werd ook verguist door de media tot het opeens draaide op het WK. Voor die tijd werd er oa om Hiddink geschreeuwd.

Als er zo nodig stoelpoten doorgezaagd moeten worden doe dat aub bij de sensatiemedia die het liefst zien dat Hiddink faalt.
Tweaker2010 is een professioneel lichaamstaallezer. Hij ziet dingen die niemand anders kan zien. Neem dit nu maar gewoon aan.

• JST94
Mosin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:54:
[...]
Sodeju, ook een blundertje van ter Stegen zeg. Wel mooie knal.
Inderdaad, ter Stegen had hem gewoon moeten hebben. :9

Achja, Jong Oranje heeft net een nieuwe trainer, die heeft mogelijk een andere manier van werken etc, daar zullen de spelers wel aan moeten wennen ook lijkt me.

• D-e-n
De Duitse spelers zijn ook twee jaar ouder. Jong Oranje is al met de selectie voor 2016 aan de gang.

En Ebicilio en Vilhena deden niet mee begreep ik? Ook onbegrijpelijk in die context.

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12 16:42
D-e-n schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:09:
De Duitse spelers zijn ook twee jaar ouder. Jong Oranje is al met de selectie voor 2016 aan de gang.

En Ebicilio en Vilhena deden niet mee begreep ik? Ook onbegrijpelijk in die context.
Was ook niet echt de sterkste opstelling:

Van der Hart; Hateboer, Bijen, Rekik, Aké; Van Overeem, Hendrix Sinkgraven; El Ghazi, Janssen, Boëtius.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
D-e-n schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:09:

In alle eerlijkheid, op basis waarvan zou Vilhena zo'n basisplaats verdienen? Ik zie het enorme talent van die jongen niet en ook aan zijn mentale weerbaarheid twijfel ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
tweaker2010 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:40:
[...]

En dat vertelde hij aan jou toch toen je hem aan de telefoon had?
Had hij die wedstrijden gewonnen dan had iedereen geschreeuwd "zie je wel het hoeft niet met 5 verdedigers en van Gaal had geluk" etc. en "gelukkig heeft de KNVB voor Hiddink gekozen en niet voor Koeman want die heeft ook maar geluk gehad bij feyenoord met een goede selectie" etc. Hoe de wind waait....altijd dat gezeik. Net alsof jij het beter zou weten dan Hiddink. Die man heeft 40 jaar ervaring. Het ligt echt niet (alleen) aan hem.

[ Voor 41% gewijzigd door thewizard2006 op 14-11-2014 11:59 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

thewizard2006 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:56:
[...]
En dat vertelde hij aan jou toch toen je hem aan de telefoon had?
Had hij die wedstrijden gewonnen dan had iedereen geschreeuwd "zie je wel het hoeft niet met 5 verdedigers en van Gaal had geluk" etc. en "gelukkig heeft de KNVB voor Hiddink gekozen en niet voor Koeman want die heeft ook maar geluk gehad bij feyenoord met een goede selectie" etc. Hoe de wind waait....altijd dat gezeik. Net alsof jij het beter zou weten dan Hiddink. Die man heeft 40 jaar ervaring. Het ligt echt niet (alleen) aan hem.
Hoge bomen vangen veel wind he. Iedereen zijn eigen mening en gelukkig maar anders zou het hier saai worden. Blijkbaar vinden sommige mensen nog steeds dat je na 4 verliespartijen nog geen kritiek mag hebben.

• JanW
Kritiek mag, uiteraard, maar doe dat op basis van feiten en niet op basis van waarnemingen die je meent te zien. Heb kritiek op het elftal, staat de linksback te slapen, de verdediging te klungelen enzv. Maar op basis van een paar korte fragmenten op TV stellig lopen vertellen dat Hiddink niet gemotiveerd is slaat als een tang op een varken.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JanW schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:32:
Kritiek mag, uiteraard, maar doe dat op basis van feiten en niet op basis van waarnemingen die je meent te zien. Heb kritiek op het elftal, staat de linksback te slapen, de verdediging te klungelen enzv. Maar op basis van een paar korte fragmenten op TV stellig lopen vertellen dat Hiddink niet gemotiveerd is slaat als een tang op een varken.
Gewoon lekker makkelijk de sensatie media nalullen heet dat.

Maar die verguisden van Gaal ook en het elftal was ook prut tot het opeens mee zit in Brazilië.
Als we met de hakken over de sloot ons kwalificeren en het op het EK weer allemaal mee zit was Hiddink achteraf opeens de meest geniale zet en vallen de zogenaamde analytici over elkaar heen om de ander als idioot weg te zetten omdat ie Hiddink altijd zat af te kraken en hun eigen commentaar slim te negeren.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:32:
Ik ben heus niet de enige die er zo over denkt hoor (zie de reactie van Luxicon hierboven).
Je brengt jouw mening net zo goed als een feit. Je hoeft Hiddink niet zo krampachtig te verdedigen.

• Mosin
Zelfs al Nederland, dan zijn sterkste opstelling heeft, dan heeft Duitsland gewoon al heel wat meer ervaren spelers met een net effe wat betere kwaliteit. 2 Komen van Dortmund af, de een keept bij Barca en een is een top talent bij Schalke04... Het is iets anders dan bij PSV, Feyenoord of Ajax spelen.

Maar gewoon het willen winnen, de passie en de felheid zijn gewoon goed bij de Duitsers. Het is niet, dat ik het wil zien, maar zoals ik al over v. Rhijn zei. Hij lijkt soms echt te lui voor woorden. Ik mis die echte vechters een beetje.. Daarvan hebben de Duitsers er genoeg.

Maar ben eens eerlijk. Als je iemand hier in Nederland op het voetbal veld hard aanpakt (wel terecht natuurlijk), dan is het gelijk ruzie of wat dan ook. Ze lijken hier allemaal een beetje te zwak of hoe je het ook wilt noemen. Mij kijken ze er altijd negatief op aan als ik zoiets doe, terwijl ze daar blij mee mogen zijn. Het moet eens gewaardeerd worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 14-11-2014 14:08 ]

• JanW
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:11:
[...]

Ik ben heus niet de enige die er zo over denkt hoor (zie de reactie van Luxicon hierboven).
Je brengt jouw mening net zo goed als een feit. Je hoeft Hiddink niet zo krampachtig te verdedigen.
Ik heb het ook niet alleen tegen jou, maar aangezien jij wel het hardste in de ruimte staat te schreeuwen hier, voel je je waarschijnlijk wel aangesproken. Het gaat me ook niet om het feit dat je kritiek hebt op Hiddink, maar doe dat op basis van feiten, niet over de houding van de assistenten, want dat zegt echt niks. Bergkamp en Spijkerman zitten vaak zat ook als een lulletje erbij op de bank, zelfde geldt voor Faber, Van Bronckhorst en noem ze allemaal maar op (uitgezonderd Pastoor :+ )

Over dat verdedigen, waar doe ik dat dan?

[ Voor 43% gewijzigd door JanW op 14-11-2014 16:04 ]

• D-e-n
ph4ge schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:58:
[...]

In alle eerlijkheid, op basis waarvan zou Vilhena zo'n basisplaats verdienen? Ik zie het enorme talent van die jongen niet en ook aan zijn mentale weerbaarheid twijfel ik.
Als je ziet dat van Overeem nu speelde. Dat is toch niet de toekomst van Jong Oranje?

• thewizard2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:06:
[...]

Hoge bomen vangen veel wind he. Iedereen zijn eigen mening en gelukkig maar anders zou het hier saai worden. Blijkbaar vinden sommige mensen nog steeds dat je na 4 verliespartijen nog geen kritiek mag hebben.
Dat maak jij er weer van. Kritiek mag maar niet alle kritiek is goede kritiek. Zeggen dat het nl verliest omdat Hiddink niet gemotiveerd is en slechte interviews aflevert is slechte kritiek. Zeggen dat hij geen visie of strategie heeft terwijl jij geen flauw benul hebt wat ze daar bespreken is slechte kritiek.
Ik mag hopen dat Hiddink toch wel wat meer kredit heeft opgebouwd als zo ongeveer de meest succesvolle Nederlandse coach ooit.
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:11:
Klopt, er zijn altijd wel mensen die vooraan staan om te zeiken als het niet zoals gewenst (verwacht?) gaat. Jij bent daar inderdaad een goed voorbeeld van. Zoals je een ander ervan beticht Hiddink krampachtig te verdedigen ben je zelf net zo makkelijk in krampachtig afkraken van de man. Allemaal gebaseerd op onderbuik en gevoel.
Een WK is iets anders dan kwalificatie wedstrijden. Het gevoel, instelling, beleving etc is anders. Zo werkt dat nu eenmaal (psychologisch enzo). Dat ze toen in een goede flow zaten, Robben uber in vorm was en het nodige geluk om de hoek kwam kijken maakt het compleet. Zo'n flow en gevoel kan doorbroken worden door veel verschillende factoren (een verliespot, minder motivatie (onbewust maar het speelt zeker mee), spelers die een mindere fase hebben etc. Het is veel en veel te makkelijk en ongegrond om alles op Hiddink af te schuiven. Zoals gezegd verdient die man toch ff wat meer krediet.

[ Voor 44% gewijzigd door thewizard2006 op 14-11-2014 19:51 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Weer een klasse artikel van VI.

http://www.vi.nl/nieuws/v...lappen-voor-huntelaar.htm

'' Van Persie zegt dat hij uitstekend kan samenspelen met Huntelaar. De twee stonden in het middelpunt van de belangstelling na de 3-1 zege op Kazachstan van 10 oktober, nadat Van Persie een 'mond dicht' gebaar maakte naar zijn collega. 'Dat was niet slim van me', geeft Van Persie toe. 'Ik had beter à la Dirk Kuijt in mijn handen kunnen klappen, of vijf keer mijn duim omhoog kunnen steken. ''

:D :D :D Jaa die Robin heeft veel spijt zeg. >:)

• JST94
Sevilla zal tijdens de wedstrijd in de poule-fase van de Europa League in Rotterdam, niet gesteund worden door meegereisde fans. Dit meldt de club op zijn officiële website. De beslissing om geen fans mee te nemen naar de confrontatie tegen Feyenoord is, volgens Sevilla, gemaakt om de veiligheid van de Spaanse fans te waarborgen.
Bron: FR12.nl

Jammer dat Sevilla heeft uitgezocht en tot de conclusie is gekomen dat de veiligheid van de fans niet optimaal is..

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:58:
[...]

Op basis van dit seizoen verdient hij inderdaad geen basisplaats daar. Maar dat die jongen heel veel talent heeft staat buiten kijf. Hij zit nu in een dipje maar laten we niet vergeten dat hij nog een tiener is. Zolang hij hard blijft werken zullen zijn kwaliteiten weer naar boven drijven.

PSN: Finally_Chris

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over verrassingen gesproken: het Griekse elftal doet het nog slechter dan de economie. Ze hebben 0-1 verloren van de Faroer eilanden :p

• D-e-n
CR1691 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:03:
[...]

Op basis van dit seizoen verdient hij inderdaad geen basisplaats daar. Maar dat die jongen heel veel talent heeft staat buiten kijf. Hij zit nu in een dipje maar laten we niet vergeten dat hij nog een tiener is. Zolang hij hard blijft werken zullen zijn kwaliteiten weer naar boven drijven.
Dit seizoen begon hij juist behoorlijk aardig. Maar El Ahmadi is natuurlijk gewoon beter.

En ik vind het sowieso stupide om voor een jeugdelftal op vorm te selecteren voor een oefenpotje voor een reeks die over een jaar pas begint

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zo, de kaarten voor ADO-Ajax op 30/11 zijn in the pocket! 8)

Bezoeken we ook eens een risicowedstrijd. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Fiber

Fiber

Cillessen gaat nu weer spelen? En Bruma? Huntelaar in de punt met Robben en Van Persie er achter? Lijkt wel een kerstboom opstelling van Co Adriaanse... :z
Vermoedelijke opstelling: Jasper Cillessen; Gregory van der Wiel, Jeffrey Bruma, Stefan de Vrij, Jetro Willems; Ibrahim Afellay, Daley Blind, Wesley Sneijder; Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Robin van Persie.
http://nos.nl/artikel/721...nje-vol-op-de-aanval.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• JanW
Die kerstboom van Co was toch best succesvol? Was dat niet met AZ toen hij de halve finale van de UEFA cup bereikte?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Weer een middenveld met Sneijder, Affelay en Blind... |:( Guus blijft het proberen, en wellicht zal je er wel tegen Letland mee winnen, maar dit blijft het probleem wat mij betreft. De middenvelders van de tegenstander kunnen te vaak ongehinderd doorkomen, waardoor de toch al zwakke verdediging constant 1 tegen 1 staat. Blind loopt wek wat gaten dicht maar wint geen duel en Affelay en Sneijder proberen niet eens mee te verdedigen laat staan dat ze de fysiek hebben.

Ondertussen speelt Blind alleen maar balletjes terug en breed als we balbezit hebben, net zolang tot de tegenstander compleet georganiseerd is, is Sneijder is alleen maar uit op zelf scoren maar is hij geen schim meer van de grote speler die hij was en Affelay wil per se elke bal in persoon komen brengen. Dan ook nog eens 2 vleugelaanvallers die alleen voor eigen succes gaan en weinig werken en we vinden het gek dat het voetballend niet loopt.

Ik vraag me echt af wat het idee is achter deze opstelling. Volgens mij stelt Hiddink gewoon een paar spelers op die in zijn ogen het beste zijn en hoopt dat het dan vanzelf wat wordt. Terwijl ik denk dat je uit moet gaan van je 1 of 2 beste spelers en daar een elftal omheen moet bouwen, ook als dat betekent dat je de 3e of 4e grootse speler op de bank moet houden.

Ik ben bang dat het elftal in tweeën uiteen gaat vallen. Sneijder, Afellay, Huntelaar, Van Persie en Robben die omringd door 11 Letten geen centimeter ruimte krijgen om te voetballen en een blok van 5 verdedigers die nergens de bal kwijt kunnen, lucht staan te dekken en puntje bij paaltje nog uit moeten kijken als de Letten er een keer uitkomen.

Ik hoop op een zeer moeizame overwinning, puur op basis van individuele klasse, en dat Hiddink dan uiteindelijk alsnog zn conclusies trekt omdat hij er niks van synergie in weet te brengen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12 09:53
JanW schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:47:
Die kerstboom van Co was toch best succesvol? Was dat niet met AZ toen hij de halve finale van de UEFA cup bereikte?
Co liet bij AZ matige voetballers schitterend voetbal spelen en kwam idd een behoorlijk eind in de UEFA Cup. In 04/05 versloeg hij met z'n opstelling bijvoorbeeld Glasgow Rangers en Villareal. Maarja, ik denk niet dat Hiddink zoiets neer kan gaan zetten. Matige opstelling van hem, valt me tegen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Fiber

Fiber

JanW schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:47:
Nee, de kerstboom opstelling komt uit zijn FC Den Haag tijd...

http://www.ad.nl/ad/nl/14...emene-Beschouwingen.dhtml
Kerstboomsysteem (periode bij FC Den Haag, 1988-1992)

Na zijn debuutjaren als hoofdtrainer in het betaald voetbal, tussen 1984 en 1988 bij PEC Zwolle, oogst Co Adriaanse brede erkenning met de aanvallende manier waarop hij FC Den Haag laat spelen. Dat gebeurt in een 'kerstboomsysteem'. 'De opstelling leek qua vorm op een kerstboom en dat had alles te maken met de spelers', zegt Adriaanse bijna 25 jaar na dato. 'Mannen als Fransje Danen, Harry van der Laan, Heini Otto, Cor Lems en de gebroeders Vriesde. Voorin was Heini Otto de piek. René Stam was de keeper. En ja, met Stam kun je eigenlijk ook niet anders spelen dan in een kerstboomsysteem...'
En verder eens met ph4ge. Te weinig balans, geen echte keuzes, veel te veel spelers die centraal willen spelen, te weinig kracht en loopvermogen bij balverlies en inderdaad een levensgroot gevaar van een elftal wat in twee stukken uiteen valt zonder degelijk middenveld.

En weer een andere keeper dan de wedstrijd hier voor. Dat geeft ook niet veel vertrouwen.

Maar laten we hopen dat we te pessimistisch zijn en dat ze zondag de geest krijgen en die Letten gewoon met 5-0 of zo oprollen met fraaie goals en fantastisch voetbal.

[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 15-11-2014 20:57 ]

• D-e-n
Vanwege de kwaliteit voorin kan het best plots goed uitpakken maar ook ik vind de balans niet kloppen. We hebben het er vaak over gehad dat Sneijder en vd Vaart niet samen gaan en dan komt Hiddink met Afellay en Sneijder? En dan klagen we over trage opbouw en dan zit Clasie op de bank?

Over de kerstboom gesproken: daar lijkt dit zeker niet op. Aanvallend wel: een centrale spits en twee met een vrije rol. Maar de kracht van het middenveld in de kerstboom zat m juist in de diepgang van de twee buitenste middenvelders. Dat wordt hem met Sneijder en Afellay dus niet.

• Mosin
https://www.youtube.com/watch?v=oq76ZWmtsMw

Ik zou niet weten wat ik eraan toe moet voegen, maar iedereen snapt het wel.. Eindbaas _/-\o_

• Bossie
Matchday :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik had Wijnaldum in de plaats van Afellay opgesteld, heeft veel meer loopvermogen (en is misschien wel gewoon beter momenteel).

• Ph046ph
  • Laatst online: 17:17
Vanavond wordt er gewoon gewonnen van Letland met 4-0.
Ik ga trouwens België - Wales kijken. Lijkt me een leukere wedstrijd.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gaat weer genieten worden met dat middenveld vanavond. En dat bruma en Willems ook spelen mag ook een godswonder genoemd worden.

• Niku

Niku

Alagaesii

CR1691 schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:54:
Gaat weer genieten worden met dat middenveld vanavond. En dat bruma en Willems ook spelen mag ook een godswonder genoemd worden.
Bruma is inderdaad bizar, maar wie zou je in plaats van Willems opstellen deze wedstrijd?

• D-e-n
Gewoon Blind? Dan kan Clasie ook gewoon spelen. Heb je op twee posities winst

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Inderdaad blind. Die is op linksback beter dan Willems, in verdedigend opzicht tenminste. En met Clasie op het middenveld heb je in ieder geval iemand die wel naar voren wil spelen en niet alles breed legt.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

D-e-n schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:24:
Gewoon Blind? Dan kan Clasie ook gewoon spelen. Heb je op twee posities winst
Ik zie liever Blind en Clasie op het middenveld eigenlijk.

Nee, merp!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

België - Wales, mja, die Welshmen zijn niet te onderschatten - dat team is heus meer dan Bale.
Nederland - Letland zou een eitje moeten zijn, al zijn er vast wat Nederlanders die hopen te verliezen enkel om Hiddink weg te zien gaan.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:56:
https://www.youtube.com/watch?v=oq76ZWmtsMw

Ik zou niet weten wat ik eraan toe moet voegen, maar iedereen snapt het wel.. Eindbaas _/-\o_
Dom gelul, is al generaties hetzelfde. Vertel een iets nieuws.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:48:
Inderdaad blind. Die is op linksback beter dan Willems, in verdedigend opzicht tenminste. En met Clasie op het middenveld heb je in ieder geval iemand die wel naar voren wil spelen en niet alles breed legt.
Blind verdedigend beter? Denk het niet, Blind laat steeds zijn man lopen. Hij is geen goede LB.
YellowOnline schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:15:
België - Wales, mja, die Welshmen zijn niet te onderschatten - dat team is heus meer dan Bale.
Nederland - Estland zou een eitje moeten zijn, al zijn er vast wat Nederlanders die hopen te verliezen enkel om Hiddink weg te zien gaan.
Estland? Ik neem aan dat je Letland bedoelt :p

• D-e-n
lateef schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:18:
[...]

Dom gelul, is al generaties hetzelfde. Vertel een iets nieuws.
Inderdaad. Beenhakker had het al over patatgeneratie. Een paar jaar later won Ajax de Europacup en braken Kluivert, de Boer, Davids etc definitief door.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

tweaker2010 schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:42:
[...]

Blind verdedigend beter? Denk het niet, Blind laat steeds zijn man lopen. Hij is geen goede LB.

[...]

Estland? Ik neem aan dat je Letland bedoelt :p
Enkel als je mijn quote aanpast. In mijn origineel staat wel degelijk Letland ;)

})

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

YellowOnline schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:10:
[...]
Enkel als je mijn quote aanpast. In mijn origineel staat wel degelijk Letland ;)
Ik heb niets aangepast maar dat terzijde ;)

Overigens start Willems gewoon vanavond.
En Robben en v Persie op de vleugels, dus ik weet niet waar dat verhaal van Huntelaar en vPersie samen in de spits als in 442 vandaan komt?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:42:
[...]

[...]
Haha en dat zeg je in vergelijking met Willems? Niet bepaald een parel in verdedigen en minder dan Blind in dat opzicht. Blind zijn grote manco is zijn gebrek aan snelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 16-11-2014 17:22 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Volgens VI speelt Sneijder linksbuiten, eens kijken wat dat wordt. Ik denk dat hij snelheid tekort komt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
VI heeft het dan mis denk ik. Officieel staat Van Persie linksbuiten maar dat is natuurlijk niet het geval. Denk eerder dat Affelay naar de linkerkant gaat, dan krijg je een soort 4-4-2 en in de aanval kan dat doorschuven tot 4-2-4.

• D-e-n
Hiddink heeft zojuist gezegd dat Afellay op links staat toch?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ben vandaag in Nederland, en dat heeft een nadeel: Frank Snoeks.

• Luxicon
Willems lijkt er weer niks van te bakken.

...

• aerofreak
  • Laatst online: 20:37

aerofreak

Steve Jobs

Oranje begon leuk, maar Letland begint ook wakker te worden.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Niku

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:26:
Willems lijkt er weer niks van te bakken.
Vind het wel meevallen?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1-0! Het begin is er

• Bossie
gambieter schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:02:
Ben vandaag in Nederland, en dat heeft een nadeel: Frank Snoeks.
;( idd

• Luxicon
Nouja, gezien de vorige wedstrijd let ik er extra op, maar het lijkt dat hij haast iedere keer de tegenstander laat lopen of te weinig weerstand bied waardoor er potentiële kansen ontstaan. Z'n voorzetten komen ook niet aan vandaag.

Verder top dat het 2-0 staat, dat heeft Nederland wel nodig.

...

• Fiber

Fiber

Fiber schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:43:
[...]

Maar laten we hopen dat we te pessimistisch zijn en dat ze zondag de geest krijgen en die Letten gewoon met 5-0 of zo oprollen met fraaie goals en fantastisch voetbal.
3-0... Liggen we toch nog heel aardig op schema... :z

Valt me tot nog toe alles mee, al is Letland natuurlijk nauwelijks een graadmeter. :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een geweldenaar die Hiddink.

• JanW
Die man krijgt betaald om te vertellen wat we zien. Radiocommentaar zou hij best goed kunnen, maar op de TV is het maar niks :N

• Fiber

Fiber

Niku schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:44:
Wat een geweldenaar die Hiddink.
In Zuid Korea zeker...! :)

En kan dat gezeik over de commentator naar een ander topic? Daar kies je toch zelf voor.

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Leuk voetbal tot nu toe. De weg naar boven is ingezet.

• Bossie
Fiber schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:45:
[...]

In Zuid Korea zeker...! :)

En kan dat gezeik over de commentator naar een ander topic? Daar kies je toch zelf voor.
Welke keuzes hebben we dan?

• Fiber

Fiber

Ook leuk dat alle drie de spitsen voor rust al een keer gescoord hebben.

Wat is er met Blind gebeurd? Heb ik even gemist. Clasie had van mij overigens vanaf het begin mogen spelen. :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

Fiber schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:49:
Ook leuk dat alle drie de spitsen voor rust al een keer gescoord hebben.

Wat is er met Blind gebeurd? Heb ik even gemist. Clasie had van mij overigens vanaf het begin mogen spelen. :)
In een duel kwam hij ter val, last van zijn knie meen ik.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Bospa01 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:46:
[...]

Welke keuzes hebben we dan?
De mute knop op je afstandbediening bijvoorbeeld.

3-0 is leuk, maar dat het er nu een echt team staat als elftal... mwoah.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
Ligt het aan mij of kan je van persie alleen herkennen aan z'n aanvoerderband van boven af :(

• Napo
  • Niet online
Bastien schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:04:
[...]
De mute knop op je afstandbediening bijvoorbeeld.

3-0 is leuk, maar dat het er nu een echt team staat als elftal... mwoah.
Frank 'free kick' Snoeks is irritant.

• JST94
Leuk voor Bruma dat hij scoort. :)

• Fiber

Fiber

Huntelaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!!! :)

Keurig gedaan lijkt mij. In maart pas weer de volgende wedstrijd. Dan ziet de wereld er vast heel anders uit.

[ Voor 63% gewijzigd door Fiber op 16-11-2014 19:52 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Maar begint Clasie niet gewoon. Niet rouwig dat Blind uitviel (wel hopend dat het niks ergs was).
Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015