[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.700 views

Onderwerpen

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Klantenservice Ziggo overbelast.
De klantenservice van Ziggo is overbelast. Mensen die hun abonnement willen opzeggen, worden niet meteen geholpen maar later teruggebeld.

Het kabelbedrijf maakte vanmorgen bekend dat het de nieuwe hoofdsponsor van Ajax is. De komende jaren betaalt het bedrijf, dat binnenkort fuseert met UPC, 36 miljoen euro aan de Amsterdamse club.

Op Twitter reageren vooral Feyenoord-fans verontwaardigd. Ze zeggen niet mee te willen betalen aan de sponsoring van Ajax en kondigen aan over te stappen naar een andere kabelaar.
:F :F :F :F :F :F

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-12 23:39
Dus die mensen kunnen straks geen eredivisie live meer ontvangen omdat ze geen kabel-tv meer hebben ;)

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:03:
[...]
Een merk is toch per definitie een emotie? Waarom gaat een merk sponsoren? Om een emotie los te maken. Dat werkt 2 kanten op. Bovendien vond ik het op recht ongezond dat bedrijven als Fortis en vooral Aegon zulke exhobitante sponsordeals hadden en ondertussen staatssteun nodig hebben om overeind te blijven, daar baseer je als consument je keuzes op.
Bedrijven sponsoren voor exposure in de media en op TV om nieuwe klanten binnen te halen. Deze sponsordeals zijn nodig om het hoofd boven water te houden. KLM maakt bijvoorbeeld nu ook aan de lopende band dure reclame op de radio terwijl het bedrijf in brand staat.

Dit tijdelijk opzeggen van een paar klanten waait wel weer over. ASR of Aegon bestaat toch ook nog steeds?

• JST94
Niku schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:56:
[...]
Achterin oogt het bij beide vaak instabiel
Dit vind ik raar. PSV en Feyenoord zijn juist de twee teams met de minste tegengoals. Dan is het juist toch stabiel? :*)

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:14

PauseBreak

derp!

Niku schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat PSV die wedstrijd wint. Middenveld van PSV is denk ik al beter dan dat van Feyenoord en de voorhoede is veel beter. Achterin oogt het bij beide vaak instabiel, centrum van Feyenoord en de backs van PSV lijken me sterker.
Bij PSV staat het op het middenveld en de verdediging wel veel beter als Hendrix speelt. Jammer dat hij geschorst is tegen Heracles. Ik vond Maher zwak spelen tegen Panathinaikos. Veel onnodig balverlies, domme passes, slecht gepositioneerd staan defensief, niet goed coachen van de andere middenvelders en verdedigers. Nee, ik heb liever een Hendrix/Guardado blok dan een Maher/Guardado blok.
Mocht PSV tegen Feyenoord aantreden met Hendrix/Guardado dan verwacht ik wel dat PSV wint. Mede omdat PSV individueel beter is, maar in dat geval ook gewoon beter staat en speelt over het middenveld.

Nee, merp!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-12 23:17
Beetje nutteloze persconferentie van Hiddink. We zijn niet veel wijzer. Nu zijn de vragen wel wat meh.

Ik denk dat we tegen Letland straks gewoon met 6-0 winnen. Depay in plaats van Lens, Vlaar in de verdediging. Dat scheelt ook enorm. Lens is matig en niet leuk in de groep. Gisteren in de Europa League wordt er door zijn team gescoord en hij juichte niet eens. Koppie naar beneden en ging niet naar zijn teamgenoten toe.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fleximex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:34:
Beetje nutteloze persconferentie van Hiddink. We zijn niet veel wijzer. Nu zijn de vragen wel wat meh.

Ik denk dat we tegen Letland straks gewoon met 6-0 winnen. Depay in plaats van Lens, Vlaar in de verdediging. Dat scheelt ook enorm. Lens is matig en niet leuk in de groep. Gisteren in de Europa League wordt er door zijn team gescoord en hij juichte niet eens. Koppie naar beneden en ging niet naar zijn teamgenoten toe.
Waarom zouden we met 6-0 winnen? Letland is geen Luxemburg of Andorra hoor.

Ze hebben gewonnen van Armenie en gelijkgespeeld tegen Turkije. Lijkt mij een stugge tegenstander.

• Polbeer91
  • Laatst online: 17-12 10:42
Witte schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:12:
[...]

Ongelofelijk: waar is de tijd dat Ajax (maar ook PSV en Feyenoord) dergelijke wedstrijden met minimaal 3-0 wist te winnen. En nu is het blijkbaar 'winst' als er een gelijkspel uitrolt |:(
Het blijkt dat de nivellering in de eredivisie eigenlijk wel mee valt http://www.tussendelinies.nl/nivellering-de-eredivisie

Steam

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:15
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:28:
Bedrijven sponsoren voor exposure in de media en op TV om nieuwe klanten binnen te halen. Deze sponsordeals zijn nodig om het hoofd boven water te houden. KLM maakt bijvoorbeeld nu ook aan de lopende band dure reclame op de radio terwijl het bedrijf in brand staat.
Tja, nogmaals, het is bijna een soort NUTS bedrijf die ook zn tarieven jaarlijks met twee Euro had kunnen verlagen om zn klanten binnen te halen/te binnen. Het voelt of die 3 euro per klant per jaar nu naar Ajax gaat. Dat terwijl het een markt is waar je je nauwelijks kan onderscheiden, waar vaak zelfs vrijwel niks te kiezen is, en je je dus uberhaupt kunt afvragen waar al die marketing voor nodig is.

Tenzij je net zo verontwaardigt bent dat er mensen zijn die eerder Ziggo nemen omdat ze Ajax nu sponsoren (dat is toch het doel?) moet je niet verontwaardigd zijn dat mensen daarom juist geen Ziggo meer hoeven. Merken bestaan louter en alleen maar om een emotie op te roepen, om mensen te overtuigen om hetzelfde product bij jou en niet bij een ander te kopen, dus dit hoort er bij. Zie Apple vs Samsung.

Het zal inderdaad wel overwaaien, maar ik vind het een beetje naïef om zo'n reactie raar te vinden. We laten ons allemaal beïnvloeden door imago's van merken, dat is heel menselijk.
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:33:
Bij PSV staat het op het middenveld en de verdediging wel veel beter als Hendrix speelt. Jammer dat hij geschorst is tegen Heracles. Ik vond Maher zwak spelen tegen Panathinaikos. Veel onnodig balverlies, domme passes, slecht gepositioneerd staan defensief, niet goed coachen van de andere middenvelders en verdedigers. Nee, ik heb liever een Hendrix/Guardado blok dan een Maher/Guardado blok.
Mocht PSV tegen Feyenoord aantreden met Hendrix/Guardado dan verwacht ik wel dat PSV wint. Mede omdat PSV individueel beter is, maar in dat geval ook gewoon beter staat en speelt over het middenveld.
Ik ben het hier niet mee eens. Volgens mij zijn Clasie en El Ahmadi allebei veel verder dan Hendrix en gezamenlijk ook beter dan Hendrix en Guardado blijkt uit het feit dat Feyenoord meer creëert en minder tegen krijgt. Beide heren zijn niet voor niets internationals. Clasie steekt ook in topvorm, hij is niet voor niets speler van de maand.

PSV heeft een bredere selectie, meer scorend vermogen (efficiëntie) en een speler voorin (Depay) van individuele topklasse. Maar waar ze nou juist niet beter zijn is verdedigend en op het middenveld, imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 22:23

Ongelofelijk: waar is de tijd dat Ajax (maar ook PSV en Feyenoord) dergelijke wedstrijden met minimaal 3-0 wist te winnen. En nu is het blijkbaar 'winst' als er een gelijkspel uitrolt |:(
Tja, die tijd is lang geleden. In de jaren '90 was het voor Ajax inderdaad een nulletje of 5 dit soort wedstrijden, maar de laatste pakweg 10 jaar hebben ons geleerd dat dit al heel lang verleden tijd is.

Uiteraard hoop ik dat ze winnen bij Cambuur, maar 't gaat erg lastig worden. Met een gelijkspel zou ik daarom wel redelijk tevreden zijn. En laten we niet vergeten dat Cambuur wel gewoon een goede ploeg heeft met een goede spelopvatting. Ze staan niet voor niets zo hoog dit jaar. Het zou ook gewoon arrogant zijn, op basis van de huidige stand, van Ajax om te zeggen: we rollen Cambuur wel even op.

• Russel88
  • Laatst online: 25-12 09:37
_/-\o_
Als ik bij Ziggo zat zou ik het ook overwegen om over te stappen hoor.
Kan me nog een gesprek herrineren op kantoor. Ik ging op mezelf wonen en vroeg aan een collega, welk merk reiniger ik moest halen voor de vloer. De secretaresse bemoeide zich ermee en zei Ajax.
Ik zei, errrhhh heb je ook een ander merk. Zij: hoezo? Ajax is goed hooor..... Nee, echt zo kinderachtig?
Ikke: ja, echt zo kinderachtig :o

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

St@m

@ Your Service

[...]

Die tijd is zo'n 10 jaar geleden.. Dus ja, ik denk ook dat Ajax de handjes mag dichtknijpen met een gelijkspel.

Wow.. F5-en enzo..
Russel88 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]

_/-\o_
Kan me nog een gesprek herrineren op kantoor. Ik ging op mezelf wonen en vroeg aan een collega, welk merk reiniger ik moest halen voor de vloer. De secretaresse bemoeide zich ermee en zei Ajax.
Ik zei, errrhhh heb je ook een ander merk. Zij: hoezo? Ajax is goed hooor..... Nee, echt zo kinderachtig?
Ik zit bij Ziggo.. en stel dat ik zou willen overstappen.. waar moet ik heen :?

[ Voor 43% gewijzigd door St@m op 07-11-2014 13:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:08:
[...]
Tja, nogmaals, het is bijna een soort NUTS bedrijf die ook zn tarieven jaarlijks met twee Euro had kunnen verlagen om zn klanten binnen te halen/te binnen. Het voelt of die 3 euro per klant per jaar nu naar Ajax gaat. Dat terwijl het een markt is waar je je nauwelijks kan onderscheiden, waar vaak zelfs vrijwel niks te kiezen is, en je je dus uberhaupt kunt afvragen waar al die marketing voor nodig is.
Die prijs daar ligt het niet aan. Zie http://www.totaaltv.nl/nieuws/17716/ziggo-verliest-tienduizenden-tv-abonnees-aan-caiway.html

Beetje onzin om te stellen dat een kabelaar geen reclame nodig heeft en een bank of verzekeraar wel.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-12 09:15
Mr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:10:
[...]

Tja, die tijd is lang geleden. In de jaren '90 was het voor Ajax inderdaad een nulletje of 5 dit soort wedstrijden, maar de laatste pakweg 10 jaar hebben ons geleerd dat dit al heel lang verleden tijd is.

Uiteraard hoop ik dat ze winnen bij Cambuur, maar 't gaat erg lastig worden. Met een gelijkspel zou ik daarom wel redelijk tevreden zijn. En laten we niet vergeten dat Cambuur wel gewoon een goede ploeg heeft met een goede spelopvatting. Ze staan niet voor niets zo hoog dit jaar. Het zou ook gewoon arrogant zijn, op basis van de huidige stand, van Ajax om te zeggen: we rollen Cambuur wel even op.
Er is imho een verschil tussen (misplaatste) arrogantie en zelfverzekerdheid.
Ik vind de Nederlandse top-3 te bescheiden. Ze moeten juist zeggen: Cambuur? Aardige ploeg, maar de 3 punten gaan zo-ie-zo mee naar Amsterdam (of Rotterdam cq. Eindhoven). Nu hoor je: Cambuur is een goede ploeg, en een gelijkspel voelt als winst.

Houdoe

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:08:
[...]
Ik ben het hier niet mee eens. Volgens mij zijn Clasie en El Ahmadi allebei veel verder dan Hendrix en gezamenlijk ook beter dan Hendrix en Guardado
Ik zou niet anders verwachten van een Feyenoord-fan :P Clasie speelt zeker goed, maar om nou te zeggen dat hij "veel verder dan Hendrix" is, mwah. Gezien teambelang en vertoonde spel zou ik zeggen van niet. El Ahmadi laat ik buiten beschouwing, want ik neem aan dat je gewoon een grap maakt.
blijkt uit het feit dat Feyenoord meer creëert en minder tegen krijgt. Beide heren zijn niet voor niets internationals. Clasie steekt ook in topvorm, hij is niet voor niets speler van de maand.
Ik vind dit een opmerkelijk statement gezien de doelsaldo's van beide clubs. Even voor de duidelijkheid neem ik de Eredivisie-cijfers erbij:
PSV: 31-8
Feyenoord: 17-7

Dat ligt wellicht deels in het slecht afmaken of omgaan met kansen aan de kant van Feyenoord, maar PSV is juist een van de clubs die veel kansen creëert en er ook veel afmaakt. Daarnaast vind ik 1 tegendoelpunt verschil niet bepaald significant.
PSV heeft een bredere selectie, meer scorend vermogen (efficiëntie) en een speler voorin (Depay) van individuele topklasse. Maar waar ze nou juist niet beter zijn is verdedigend en op het middenveld, imo.
Mwa, PSV heeft wel wat meer spelers van individuele topklasse voorin dan alleen Depay. Dat hij de meeste aandacht krijgt snap ik, maar je doet Narsingh, Wijnaldum en De Jong dan echt tekort.

En tsja, verdedigend. Laat ik het zo zeggen: Het is beter geworden sinds het begin van het seizoen toen het inderdaad nogal rammelde (3 tegendoelpunten tegen PEC Zwolle, van de 8 totaal...). De afgelopen wedstrijden hebben echter ook wel aangetoond dat PSV en Feyenoord op zijn minst een gelijkwaardige verdediging hebben. Dat blijkt ook uit bijvoorbeeld het aantal wedstrijden dat Zoet de nul heeft gehouden (5) tegenover Vermeer (4) en Mulder (2), ook daar zit maar 1 wedstrijd verschil tussen.

Nee, merp!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:39
Dat is verdomd kinderlijk ja .... |:(

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:37
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
[...]
Mwa, PSV heeft wel wat meer spelers van individuele topklasse voorin dan alleen Depay. Dat hij de meeste aandacht krijgt snap ik, maar je doet Narsingh, Wijnaldum en De Jong dan echt tekort.
Ik draag PSV een warm hart toe, maar dit slaat nergens op. Het enige waarin Narsingh individuele topklasse bezit is heel hard rennen, en bij De Jong kan ik überhaupt geen individuele topklasse in welke vorm dan ook herkennen. Het is niet de slechtste spits die PSV de afgelopen jaren heeft gehad, maar hij steekt er ook zeker niet bovenuit. Wijnaldum is wel erg goed, hoewel je daarbij weer kunt betwisten in hoeverre die als middenvelder 'voorin' speelt.

En dat je de verdediging van PSV nog durft te verdedigen (pun intended) na die 2 amateuristische vertoningen bij de tegengoals gisteravond is eigenlijk schandalig. Ik begrijp dat jouw PSV-bril heftiger gekleurd is dan de mijne, maar een beetje realistischer mag wel.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Anakha schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:04:
[...]

Ik draag PSV een warm hart toe, maar dit slaat nergens op. Het enige waarin Narsingh individuele topklasse bezit is heel hard rennen, en bij De Jong kan ik überhaupt geen individuele topklasse in welke vorm dan ook herkennen.
Hou ze eens gewoon in de gaten als PSV speelt. Er is meer aan voetbal dan alleen het spel in balbezit. Daarnaast is de klasse van De Jong juist dat hij anderen in staat kan stellen beter te spelen.
Het is niet de slechtste spits die PSV de afgelopen jaren heeft gehad, maar hij steekt er ook zeker niet bovenuit. Wijnaldum is wel erg goed, hoewel je daarbij weer kunt betwisten in hoeverre die als middenvelder 'voorin' speelt.
Aangezien Wijnaldum in de punt staat is hij gewoon de aanvallende middenvelder van de 3 (Wijnaldum/Hendrix/Guardado). Je ziet Wijnaldum ook regelmatig scoren/jammerlijk missen en assist geven.
En dat je de verdediging van PSV nog durft te verdedigen (pun intended) na die 2 amateuristische vertoningen bij de tegengoals gisteravond is eigenlijk schandalig. Ik begrijp dat jouw PSV-bril heftiger gekleurd is dan de mijne, maar een beetje realistischer mag wel.
Ik had het over de Eredivisie, aangezien het ging over Feyenoord - PSV. En dan nog was het ook weer niet zó dramatisch gisteren als je hier voor doet komen. De eerste was een individuele fout van Zoet, kan gebeuren, de tweede kwam voort uit een individuele fout van Maher tijdens de omschakeling.
Als je goed leest zie je overigens dat ik nergens beweer dat de verdediging van PSV 'goed' is, ik stel me op het standpunt dat de verdediging van PSV niet slechter is dan die van Feyenoord. Nogal een verschil.

Edit:
CR1691 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:09:
Sorry hoor maar om te stellen dat Hendrix even ver is als Clasie is ronduit lachwekkend. Ik neem het je niet kwalijk dat je vanachter een PSV bril kijkt maar Hendrix mag nog niet eens de veters van Clasie strikken. Laat hem eerst maar eens structureel 3 jaar in het eerste spelen en oranje halen.
Hendrix speelt al structureel 2 jaar in het eerste. Oranje wordt een ander verhaal aangezien hij daar nogal wat spelers voor zich heeft die op dit moment verder zijn dan Hendrix. Waar Clasie er inderdaad één van is, maar, en daar reageerde ik op, Clasie is niet "veel verder" dan Hendrix. Hij is verder. Oh, en ik heb nergens beweerd dat ze gelijk zijn aan elkaar.

[ Voor 18% gewijzigd door PauseBreak op 07-11-2014 14:32 ]

Nee, merp!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 15:23

CR1691

Hero of Time

Sorry hoor maar om te stellen dat Hendrix even ver is als Clasie is ronduit lachwekkend. Ik neem het je niet kwalijk dat je vanachter een PSV bril kijkt maar Hendrix mag nog niet eens de veters van Clasie strikken. Laat hem eerst maar eens structureel 3 jaar in het eerste spelen en oranje halen.

Misschien dat PSV iets meer kwaliteit heeft individueel gezien, maar Feyenoord is juist weer een sterker collectief.

[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 07-11-2014 14:12 . Reden: Wm ]

PSN: Finally_Chris

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
CR1691 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:09:
'Niet eens de veters strikken' gaat wat ver, het is niet alsof we een vergelijking maken tussen Van Basten en Sigthorsson. Clasie is een stuk beter, heel veel meer ervaring en is ouder. Maar doe nu niet alsof er een nieuwe god op het middenveld van Feyenoord rond loopt...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Op dit moment is het verschil in kwaliteit dusdanig groot dat je dat best mag aandikken. Natuurlijk was het overdreven ;) . En een god, tja dat zijn niet mijn woorden.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik lees net dat Hiddink opstapt bij verlies van Letland. Ben benieuwd... de druk wordt wel lekker opgevoerd zo.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:16:
Ik lees net dat Hiddink opstapt bij verlies van Letland. Ben benieuwd... de druk wordt wel lekker opgevoerd zo.
Zul je natuurlijk zien dat Letland gewoon in de pan gehakt wordt. Lekker makkelijk dingen beloven die wss toch nooit uit zullen komen, ons blij maken met een dooie mus :'(

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nee dan zitten we opgescheept met Blind. Ook geen vooruitgang natuurlijk. Laat Guus maar zijn klus afmaken. Dat is op dit moment gewoon de beste optie.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

CR1691 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:16:
Op dit moment is het verschil in kwaliteit dusdanig groot dat je dat best mag aandikken. Natuurlijk was het overdreven ;) . En een god, tja dat zijn niet mijn woorden.
Vind ik toch echt niet hoor. De rollen die ze moeten invullen verschillen nogal en het teambelang speelt ook mee. Het moge duidelijk zijn dat PSV flink beter staat en speelt wanneer Hendrix speelt, dan wanneer Maher speelt. Maakt dat Hendrix gelijk aan Clasie? Nee, maar dat beweer ik dan ook niet. Ik ageer alleen tegen het "grote verschil", waarvan ik vind dat dat er niet is. Het primaire verschil zit 'm in de ervaring en dat is logisch want Clasie is ouder.

Nee, merp!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Iedereen dacht ook dat we wel even van IJsland zouden winnen. We gaan het zien. Iets met onderschatting

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:05
Russel88 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:35:
[...]

_/-\o_
Haha toen ik jong was en ik zag zo fles ajax schoonmaakmiddel haalde ik altijd de etiket eraf.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

tweaker2010 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:20:
Iedereen dacht ook dat we wel even van IJsland zouden winnen. We gaan het zien. Iets met onderschatting
Is dat zo? IJsland speelde voorafgaand aan het duel toch ook al goed voetbal gezien de resultaten? Ik denk dat het tegen Letland nog erg lastig gaat worden.

Nee, merp!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:39
Letland gaat met zijn 11'en in de goal liggen. Altijd een lastige wedstrijd.

• Gynnad
  • Laatst online: 16:01
Marketing technisch slim gedaan, Ajax speelt pas vanaf 1 januari in de Ziggo shirtjes, maar het shirtje is al verkrijgbaar vanaf 1 december (Sinterklaas/Kerst).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ph4ge
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
Beetje onzin om te stellen dat een kabelaar geen reclame nodig heeft en een bank of verzekeraar wel.
Er zijn veel verschillende banken te kiezen, bij kabelaars is dat niet. In Berkel vlak bij Rotterdam kan je bijv. helemaal niet eens kiezen voor iets anders dan Ziggo hoor ik. Als een willekeurige Nederlander uit 2 partijen kan kiezen is het veel, en de keuze om het helemaal niet te nemen is er vaak ook niet. Dus dan vind ik dit soort reclame inderdaad onnodig, ja. Nog los van dat een groot deel van de mensen die wel Ziggo/UPC zouden overwegen het weer niet kunnen krijgen, zoals ik het ook niet kan krijgen en een groot deel van Amsterdam ook niet. Sponsor dan lokale clubs in gebieden waar je te krijgen bent ofzo. Overigens is het natuurlijk ook niet erg onafhankelijk als een kabelaar, die onderhandeld over uitzendrechten en bepaald welke wedstrijd waar wordt uitgezonden niet meer objectief is.

Als semi-nuts bedrijf gewoon niet erg slim om zo met geld over de balk te smijten.

EDIT: Hoeveel wedstrijden heeft die Hendrix nou werkelijk in de basis en verdedigend op het middenveld gespeeld? Dat kunnen er nooit meer dan een stuk of 10 zijn. Onmogelijk dat hij al beter is.

[ Voor 47% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2014 15:23 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:29:
[...]

Er zijn veel verschillende banken te kiezen, bij kabelaars is dat niet. Als een willekeurige Nederlander uit 2 partijen kan kiezen is het veel, en de keuze om het helemaal niet te nemen is er vaak ook niet. Dus dan vind ik dit soort reclame inderdaad onnodig, ja.
Ze maken die reclame omdat Ziggo wordt overgenomen door UPC, maar de merknaam Ziggo blijft bestaan. Ziggo gaat dus een landelijk merk worden en dan is het wel handig om dit soort reclameuitingen te doen.

Edit:
ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:29:
[...]

EDIT: Hoeveel wedstrijden heeft die Hendrix nou werkelijk in de basis en verdedigend op het middenveld gespeeld? Dat kunnen er nooit meer dan een stuk of 10 zijn. Onmogelijk dat hij al beter is.
28. En nogmaals: Ik beweer nergens dat Hendrix beter is of gelijk is aan Clasie. Ik vind dat er niet zo'n gigantisch verschil is als dat Feyenoord-fans graag zouden willen dat er is.

[ Voor 30% gewijzigd door PauseBreak op 07-11-2014 14:52 ]

Nee, merp!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Joostje123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:09:
Ik als Utrecht fan ga Ziggo nu maar opzeggen.
En ik als Ziggo fan Utrecht maar ga opzeggen (serieus, wat een kutstad is dit aan het worden zeg).

Ik snap dat voetbal emotie is, maar het is dat het gemiddelde IQ 100 blijft. Wat een onderbuik geschreeuw.

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-11-2014 14:44 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:33:
Ze maken die reclame omdat Ziggo wordt overgenomen door UPC, maar de merknaam Ziggo blijft bestaan. Ziggo gaat dus een landelijk merk worden en dan is het wel handig om dit soort reclameuitingen te doen.
Buiten dat... Ziggo gaat zich binnen afzienbare tijd ook op andere markten rchten, zoals mobiele telecom en internet via glasvezel. Uiteindelijk zal het aanbod via de kabel gaan afnemen en glasvezel toenemen. En de verwachting is dat Ziggo het enige merk zal zijn in de toekomst en UPC zal verdwijnen. Genoeg redenen om hun naam te verbinden aan de volksport nr. 1. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 20:00

Royz

Kleurenblind!!

Han schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:37:
[...]

Genoeg redenen om hun naam te verbinden aan de volksport nr. 1. :)
Precies, doe dat dan als de ING dat doet bij de KNVB, of de Rabo dat deed bij wielrennen... maar een partij als Ziggo die kiest voor 1 kamp, dat is toch wel een domme zet van ze hoor.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 13:22
Er zijn nog flink wat andere bedrijven waarmee Ajax sponsor deals heeft lopen.

Maar het volk dat met deze deal problemen heeft heeft natuurlijk wel gewoon een Playstation in huis staan of andere Sony producten etc.
Gewoon dom.

Ben me vrij zeker dat er Ajax supporters zijn welke in een Opel rond rijden of Philips producten hebben.

Ik twijfel echt aan het IQ van de mensen die hierom Ziggo gaan opzeggen.
En daarnaast denk ik dat ze zichzelf ook naaien want ik betwijfel dat die mensen de beschikking hebben over een goed alternatief zoals glasvezel.

Dus veel plezier met DSL.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:17

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:48:
Ben me vrij zeker dat er Ajax supporters zijn welke in een Opel rond rijden of Philips producten hebben.
Hell no, vroeger had ik zelfs TDK-cassettes jonguh! :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Gonadan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:04:
[...]

Hell no, vroeger had ik zelfs TDK-cassettes jonguh! :+
En heb je die weggedaan toen TDK shirtsponsor van PSV werd? :+

Nee, merp!

• ph4ge
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:33:
28. En nogmaals: Ik beweer nergens dat Hendrix beter is of gelijk is aan Clasie. Ik vind dat er niet zo'n gigantisch verschil is als dat Feyenoord-fans graag zouden willen dat er is.
Nope, dat is in totaal. Dat is incl invalbeurten van een paar minuten en incl minuten op een andere positie (vooral veel verdediger gespeeld).
Deadsy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:48:
Ik twijfel echt aan het IQ van de mensen die hierom Ziggo gaan opzeggen.
En daarnaast denk ik dat ze zichzelf ook naaien want ik betwijfel dat die mensen de beschikking hebben over een goed alternatief zoals glasvezel.

Dus veel plezier met DSL.
Dit is precies waarom het in het verkeerde keelschat schiet. Waarom miljoenen reclame maken als men helemaal niet kan kiezen? Is toch logisch dat je pissed off ben als je min of meer gedwongen wordt om iets te steunen waar je niet voor staat? En het is niet zomaar een reclamebord, nee, het is hoofdsponsor.

Gebeurt andersom net zo goed. Weet van een familielid dat het Fortis ook klanten kostte toen ze Feyenoord gingen sponsoren. Clubs concurreren ook met elkaar op financieel gebied dus is het mooi als je bedrijven kan laten afwegen of ze de concurrent nog wel willen steunen omdat het minder oplevert dan het kost.

[ Voor 54% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2014 15:34 ]

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:24:
[...]

Nope, dat is in totaal. Dat is incl invalbeurten van een paar minuten en incl minuten op een andere positie (vooral veel verdediger gespeeld).
Tsja, de statistieken van het aantal gespeelde minuten per positie zijn nu eenmaal of niet openbaar, of niet te vinden via Google. Vrijwel alle statistieken zijn op clubniveau, met alleen het totaal aantal gespeelde wedstrijden voor een speler als openbaar toegankelijke statistiek. Hoe dan ook is 28 het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld. Als jij een betere statistiek vindt, dan voel je vrij om die te posten.
Waarom miljoenen reclame maken als men helemaal niet kan kiezen?
Dat is toch logisch te verklaren? Ziggo wordt een groter merk (van regionaal naar nationaal), gaat nieuwe markten betreden (o.a. Ziggo Mobiel is een paar maanden geleden gelanceerd en er zijn plannen om ook glasvezel te gaan aanbieden). Dan is het logisch dat je een uithangbord zoekt dat zorgt voor exposure. Dat is ontegenzeggelijk gelukt. Kijk maar hoe lang we er hier over lullen, maar het staat bijv. ook op de NOS-site en hier op Tweakers als nieuwsbericht.

Nee, merp!

• Zeddicius
  • Laatst online: 18-12 16:00

Zeddicius

Conscience do cost

Royz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:40:
[...]

Precies, doe dat dan als de ING dat doet bij de KNVB, of de Rabo dat deed bij wielrennen... maar een partij als Ziggo die kiest voor 1 kamp, dat is toch wel een domme zet van ze hoor.
Rabo was sponsor van een ploeg. Ziggo wordt sponsor van een ploeg. Wat is het verschil?

• Joostje123
Zeddicius schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:06:
[...]

Rabo was sponsor van een ploeg. Ziggo wordt sponsor van een ploeg. Wat is het verschil?
Rabobank wielerploeg was DE Nederlandse wielerploeg andere ploegen functioneerde op andere niveau's.
Dat is bij Ajax niet het geval.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joostje123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:13:
[...]

Rabobank wielerploeg was DE Nederlandse wielerploeg andere ploegen functioneerde op andere niveau's.
Spelen er nog meer Nederlandse clubs in de Champions League dan? :+

Nee, merp!

• Joostje123
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:15:
[...]

Spelen er nog meer Nederlandse clubs in de Champions League dan? :+
Ja die kon ik al verwachten.

Maar eigenlijk kan je zeggen er was in het Nederlandse wielrennen maar 1 team en in Nederlandse voetbal zijn het er 18.

• ph4ge
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:39:
Tsja, de statistieken van het aantal gespeelde minuten per positie zijn nu eenmaal of niet openbaar, of niet te vinden via Google. Vrijwel alle statistieken zijn op clubniveau, met alleen het totaal aantal gespeelde wedstrijden voor een speler als openbaar toegankelijke statistiek. Hoe dan ook is 28 het aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld. Als jij een betere statistiek vindt, dan voel je vrij om die te posten.
Hendrix heeft 21 basisplaatsen gehad en 15 keer de hele wedstrijd gespeeld (volgens voetbalzone). Veel wedstrijden maakte hij ook nog geen indruk, oa al 2 keer rood. Hij komt echt net kijken, kan je niet vergelijken met een speler die al jaren in de top van de Eredivisie meedraait en international is.
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:39:
Dat is toch logisch te verklaren? Ziggo wordt een groter merk (van regionaal naar nationaal), gaat nieuwe markten betreden (o.a. Ziggo Mobiel is een paar maanden geleden gelanceerd en er zijn plannen om ook glasvezel te gaan aanbieden). Dan is het logisch dat je een uithangbord zoekt dat zorgt voor exposure. Dat is ontegenzeggelijk gelukt. Kijk maar hoe lang we er hier over lullen, maar het staat bijv. ook op de NOS-site en hier op Tweakers als nieuwsbericht.
Het mes snijdt aan 2 kanten. Negatieve reacties zijn net zo logisch en rationeel als de positieve reacties waar het om te doen is.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:34

Niku

Alagaesii

Clasie is de enige Feyenoord middenvelder die ik bij PSV zou willen zien. Ik denk daarentegen dat zowel Maher, Guardado en Wijnaldum wat toe zouden voegen bij Feyenoord. Hendrix niet, Clasie is veel verder en gewoon beter.

Een middenveld met Clasie, Wijnaldum en Maher/Guardado.. laat maar komen :+

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:27:
[...]
Hendrix heeft 21 basisplaatsen gehad en 15 keer de hele wedstrijd gespeeld.
Interessant, waar haal je die statistieken vandaan? :)
Veel wedstrijden maakte hij ook nog geen indruk, oa al 2 keer rood.
Ik zal dit even voor je verbeteren:
Veel wedstrijden maakte hij op mij ook nog geen indruk.
Maar als je kijkt naar het aantal kaarten om iemand weg te zetten als 'slechte speler' (wat je hier probeert te doen) dan ben je niet echt goed bezig. Kijk liever naar dingen als Key Passes, Pass Completion, Tackles won/lost etc. Alleen wederom, voor de eredivisie krijg ik die nergens gevonden :P
Hij komt echt net kijken, kan je niet vergelijken met een speler die al jaren in de top van de Eredivisie meedraait en international is.
Eigenlijk kan dat wel, maar dan zul je moeten vergelijken met de eerste seizoenen van Clasie. Die bij Excelsior en daarna Feyenoord dus.
En verder zeg ik ook dat Clasie verder is omdat hij meer ervaring heeft. Dat mag ook wel want hij is ouder en heeft meer gespeeld. Het zou niet goed zijn als Clasie met alle tijd die hij meer heeft gehad, niet beter zou zijn dan Hendrix.
Het mes snijdt aan 2 kanten. Negatieve reacties zijn net zo logisch en rationeel als de positieve reacties waar het om te doen is.
Ziggo sponsort per 2015 de club met het grootste aantal supporters, dus per saldo zullen ze er op vooruit gaan. Dat er dan een paar gekken hun abonnement hebben opgezegd, of willen opzeggen puur uit emotionele overwegingen doet ze echt niks. Tel daarbij op dat ze hier inderdaad flink wat exposure mee hebben gekregen en ze zullen echt wel tevreden zijn.

Nee, merp!

• Deadsy
Joostje123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:21:
[...]

Ja die kon ik al verwachten.

Maar eigenlijk kan je zeggen er was in het Nederlandse wielrennen maar 1 team en in Nederlandse voetbal zijn het er 18.
Dus de Jupiler League telt niet mee?

Ach het is voor mij gewoon petjes gedrag.
Ik ben voor Ajax maar ik rij regelmatig in een Opel.

Als men Ziggo opzegt dan moet men dit vind ik doen omdat men problemen heeft met de dienst die geleverd word niet omdat het bedrijf een club gaan sponsoren die men als rivaal ziet.

• JST94
PauseBreak schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:40:
[...]

ph4ge schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:27:
[...]
Hendrix heeft 21 basisplaatsen gehad en 15 keer de hele wedstrijd gespeeld (volgens voetbalzone).

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja, misschien was je al duidelijk dat ik vroeg om een link, niet om een algemene naam.

Nee, merp!

• ph4ge
Voetbalzone, stond er al
Maar als je kijkt naar het aantal kaarten om iemand weg te zetten als 'slechte speler' (wat je hier probeert te doen) dan ben je niet echt goed bezig. Kijk liever naar dingen als Key Passes, Pass Completion, Tackles won/lost etc. Alleen wederom, voor de eredivisie krijg ik die nergens gevonden :P
Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, ik zeg alleen dat je wel realistisch moet zijn en dat je een jeugdspeler die net komt kijken vergelijkt met een international die al jaren op dat niveau speelt en op het punt staat om een stap hoger te gaan kijken, die bovendien geweldig speelt al het hele seizoen. Hendrix heeft misschien 3 wedstrijden in de benen waarop hij het normale niveau van Clasie enigszins haalde.

Er is echt niemand die met gezond verstand Hendrix voor Clasie zou opstellen, geloof ik niks van.
Eigenlijk kan dat wel, maar dan zul je moeten vergelijken met de eerste seizoenen van Clasie. Die bij Excelsior en daarna Feyenoord dus.
En verder zeg ik ook dat Clasie verder is omdat hij meer ervaring heeft. Dat mag ook wel want hij is ouder en heeft meer gespeeld. Het zou niet goed zijn als Clasie met alle tijd die hij meer heeft gehad, niet beter zou zijn dan Hendrix.
We hebben voor de volgende wedstrijd niet te maken met de Clasie van 4 jaar geleden tegen de Hendrix van nu...

El Ahmadi is ook gewoon minimaal gelijkwaardig aan die Mexicaan. Immers is een heel ander type speler dan Maher en Wijnaldum. Wijnaldum is wel beter.
Ziggo sponsort per 2015 de club met het grootste aantal supporters, dus per saldo zullen ze er op vooruit gaan. Dat er dan een paar gekken hun abonnement hebben opgezegd, of willen opzeggen puur uit emotionele overwegingen doet ze echt niks. Tel daarbij op dat ze hier inderdaad flink wat exposure mee hebben gekregen en ze zullen echt wel tevreden zijn.
Daar gaat het ook niet om, waar ik op reageer is dat er hier mensen zijn die het heel normaal zijn als iemand puur emotioneel positief reageert en verontwaardigd zijn als iemand vanuit die emotie negatief reageert. Beiden slaat eigenlijk nergens op, maar dat is wel waar de hele sportwereld door betaald wordt.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja, dat zag ik. Ik vroeg je om een link aangezien ik zo niet weet welke voetbalzone je bedoelt. Dat kan een internationale site zijn of de nujij-van-het-voetbal.
Ik zeg helemaal niet dat hij slecht is, ik zeg alleen dat je wel realistisch moet zijn en dat je een jeugdspeler die net komt kijken vergelijkt met een international die al jaren op dat niveau speelt en op het punt staat om een stap hoger te gaan kijken, die bovendien geweldig speelt al het hele seizoen. Hendrix heeft misschien 3 wedstrijden in de benen waarop hij het normale niveau van Clasie enigszins haalde.

Er is echt niemand die met gezond verstand Hendrix voor Clasie zou opstellen, geloof ik niks van.
Nou ja, twee dingen:
1. Iemand die 28 wedstrijden heeft gespeeld, en daarvan alle wedstrijden van dit seizoen in de basis is begonnen, is geen jeugdspeler meer, en;
2. Ik zeg nergens dat iemand Hendrix boven Clasie zou kiezen. Als je goed zou lezen wat ik schrijf zou je dat al bij mijn initiële reactie op jouw reactie hebben kunnen lezen.
We hebben voor de volgende wedstrijd niet te maken met de Clasie van 4 jaar geleden tegen de Hendrix van nu...
Als je wilt vergelijken doet dat er niet toe. Al kun je inderdaad ook wel vergelijken over de afgelopen 8 wedstrijden. Als je aan die statistieken kunt komen dan zie ik ze graag verschijnen.
El Ahmadi is ook gewoon minimaal gelijkwaardig aan die Mexicaan. Immers is een heel ander type speler dan Maher en Wijnaldum. Wijnaldum is wel beter.
Ik wist wel dat je een gevoel voor humor had. El Ahmadi gelijkwaardig aan de aanvoerder van het Mexicaanse nationale elftal. Goede grap.

Nee, merp!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:34

Niku

Alagaesii

Come on jongens, even zonder gekleurde bril. Clasie is beter dan Hendrix, Guardado beter dan El Ahmadi en Maher en Wijnaldum zijn verder dan Immers en Toornstra. Toch?

• Zeddicius
  • Laatst online: 18-12 16:00

Zeddicius

Conscience do cost

[...]

Omdat er toevallig maar 1 Nederlandse ploeg was. Denk jij dat Rabo een wielerploeg sponsorde omdat er geen andere Nederlandse ploegen op WT niveau actief waren? De vergelijking gaat mank imo.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
[...]

Met oog op het buitenland ( ik weet bv niet wat liberty global verder met Ziggo van plan is) kan het bv wel helpen om Ziggo in andere landen uit te rollen.

Hoe je het ook went of keert in het buitenland is Ajax nog altijd een bekende club, zeker ook nog in Azie (wederom weet ik niet wat libertyglobal van plan is).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:47
Niku schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:42:
Come on jongens, even zonder gekleurde bril. Clasie is beter dan Hendrix, Guardado beter dan El Ahmadi en Maher en Wijnaldum zijn verder dan Immers en Toornstra. Toch?
Ik weet niet of Maher verder is dan Toornstra momenteel. Toornstra is natuurlijk wat soberder maar die is wel heel erg stabiel hoor.

Jij had het er net over dat je alleen Clasie een toevoeging voor PSV zou vinden maar andersom is dat natuurlijk net zo. Alleen voor Wijnaldum zou bij Feyenoord direct een plekje vrij zijn.

PSV wint het natuurlijk vooral voorin van Feyenoord . Depay is duidelijk maar De Jong is superieur aan Kazim.

Gelukkig doet onze defensie het goed nu. Grappig om te zien dat het jongere Feyenoord centrum het beter doet dan de ex-Feyenoorders.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

Toornstra is goed hoor.

El ahmadi komt ook steeds meer mee op en lijkt zelfs snel ;) alleen is hij soms wat minder balvast dan ik zou willen zien.

• JST94
D-e-n schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:23:
[...]
Gelukkig doet onze defensie het goed nu. Grappig om te zien dat het jongere Feyenoord centrum het beter doet dan de ex-Feyenoorders.
Ik denk dat dat ook voor een heel deel te wijten valt aan Vermeer! :) Beste aankoop van de transferzomer denk ik.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22

Vos

AFCA

Bah FC Emmen onterecht verloren van Roda. Wiedemeijer denk ik 1/2 week vrij,die floot echt slecht. Ook totaal niet optreden tegen onsportief spel zoals tijdrekken en bal weg gooien of trappen.

Maar toch vermakelijke avond gehad :).

Verwijderd

StrongArmLance schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:25:
Toornstra is goed hoor.

El ahmadi komt ook steeds meer mee op en lijkt zelfs snel ;) alleen is hij soms wat minder balvast dan ik zou willen zien.
Minder balvast? El Ahmadi lijdt echt nauwelijks balverlies. Is juist een van de meest betrouwbare middenvelders die er is. Ok hij heeft misschien minder diepgang dan een Toornstra of Immers maar verliest de bal eigenlijk nooit. Cruciaal in het positiespel.

• Gynnad
  • Laatst online: 16:01
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/s480x480/10377168_860557663977788_6479263973591111568_n.jpg?oh=95947d5d6ea2af4507d90141970adc46&oe=54EFF8D8&__gda__=1423516938_a53910c591500cb600fdbe8ffadefb87

Leuk gedaan door Tele2, ik kon er wel om lachen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Ik kon er sowieso al wel om lachen vanwege de boze fans maar vind het ook wel zielig om vanwege Ajax bij Zigo weg te gaan, echt kinderachtig.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:24:
[...]

Minder balvast? El Ahmadi lijdt echt nauwelijks balverlies. Is juist een van de meest betrouwbare middenvelders die er is. Ok hij heeft misschien minder diepgang dan een Toornstra of Immers maar verliest de bal eigenlijk nooit. Cruciaal in het positiespel.
Nadruk echt op zien met die klungelige uitschuif benen (net Verratti) lijkt het altijd net alsof hij hem kwijtraakt, totdat de octopus modus activeert en hij de bal weer de goede kant op weet te tikken.

Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem nooit rust uitstralen, ondanks dat ik weet dat hij de bal best kan vasthouden.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:25:
[afbeelding]

Die advertentie kost meer dan dat het oplevert.

'Toen Aegon hoofdsponsor werd van Ajax, zegden twee mensen hun polis op." dus tel uit je winst. :z
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=229028

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:01
tweaker2010 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:15:
[...]

'Toen Aegon hoofdsponsor werd van Ajax, zegden twee mensen hun polis op." dus tel uit je winst. :z
Dat kan je dan wel van bijna elke advertentie zeggen....

Het gaat ook om naamsbekendheid en als Tele2 leuk in springt op de actualiteiten, doen ze dat toch prima?

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 07:40
tweaker2010 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:15:
[...]

Wel mooi die berichten, het leuke is dat dit vooral zal gelden voor Feyenoord fans, en juist daar is het (voorlopig) nog UPC.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Deadsy
Marokko trekt zich definitief terug als organisator van de Afrika Cup.

Vind het een goede actie. Er hebben zich blijkbaar al landen gemeld om het over te nemen maar ik zou het dit jaar gewoon cancellen.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:25:
[afbeelding]

wutttt... ik zeg mijn tele2 nu op.... kan ik nog bellen?

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Waarom zoveel aandacht voor een paar schreeuwertjes waarvan 90% waarschijnlijk niet eens een Ziggo aansluiting heeft en van de overgebleven 10% er misschien 1 is die triest genoeg is om daadwerkelijk op te gaan zeggen ;)
Dit is net zoiets als die AH-schreeuwers die "nooit meer naar de AH gingen" na de zwartepiet-discussie en vervolgens de volgende dag netjes hun plofkippen staan af te rekenen bij de AH-kasse :Z

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

P.O. Box schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:46:
[...]

wutttt... ik zeg mijn tele2 nu op.... kan ik nog bellen?
Hangt er vanaf. Bel je ook met Tele2? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, ik zit er klaar voor. Een mooi dagje voor puntverlies voor Ajax en Feyenoord :)

Hop hop, een goed begin is het halve werk! :D 1-0 Cambuur

2e poedel van Jasper Cillessen in een week..(hij moet die bal wegrammen, ongeacht wat er vooraf gebeurd) :D Diederik Boer dan maar?

[ Voor 58% gewijzigd door St@m op 09-11-2014 12:34 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos

Vos

AFCA

Alle ingrediënten zijn er voor Ajax, dus zou er totaal niet van opkijken.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat was Cillesen aan het doen zeg..? Wil hij geen contractverlenging hebben oid?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:38:
Wat was Cillesen aan het doen zeg..? Wil hij geen contractverlenging hebben oid?
Ah hij maakt het een beetje goed, maar Boer had hem ook wel gehad.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:06

Vuvuzela

My spire is forming

oeff bijna 2-0 al. Vraag me af of Ajax met punten naar huis kan vandaag.

I served in a company of heroes.

• Han
  • Niet online

Han

Het is weer comedy capers achterin bij Ajax :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• St@m

St@m

@ Your Service

Goeie goal zeg van Milik! 1-1

• Vos

Vos

AFCA

Poeh knappe goal, ik ken een spits die zou over de bal gestruikeld zijn ;).

• St@m

St@m

@ Your Service

Pfff.. Cambuur :') Wedstrijd wel gespeeld denk ik.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Prima doelpunt, doorgelopen en krachtig afgerond. Top!

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:53:
Pfff.. Cambuur :') Wedstrijd wel gespeeld denk ik.
Hoho het is Ajax hoor, dat is nooit gespeeld ;).

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:55:
[...]

Hoho het is Ajax hoor, dat is nooit gespeeld ;).
Vandaag wel. :)

nggyu nglyd

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Grappig, nu Ajax pressie gaat spelen (wat normaal de kracht is van Cambuur), kan Cambuur er zelf ook niet zo goed tegen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:46
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:56:
Grappig, nu Ajax pressie gaat spelen (wat normaal de kracht is van Cambuur), kan Cambuur er zelf ook niet zo goed tegen.
Welke Nederlandse ploeg kan zich wel goed onder druk uitvoetballen?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

RedHat schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:57:
[...]

Welke Nederlandse ploeg kan zich wel goed onder druk uitvoetballen?
Niet veel als ik Cruyff moet geloven, maar ik had verwacht dat een club die zelf veel pressie speelt, er ook beter mee om zou kunnen gaan als het tegen hun gebruikt word.

• Han
  • Niet online

Han

Scheidsrechter toch.... tackel van achter, op de man zonder de bal te raken. Dat is toch gewoon rood? :?

• St@m

St@m

@ Your Service

Han schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:14:
Scheidsrechter toch.... tackel van achter, op de man zonder de bal te raken. Dat is toch gewoon rood? :?
Al eeuwen niet meer.. nouja, misschien volgens de officiële regels wel, maar kan me niet heugen dat voor zo'n tackle rood werd gegeven. Had wel gemogen van mij overigens.

Pfff. bovenkant kruising.. lucky Ajax :P

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 09-11-2014 13:17 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-12 23:33
Ik heb Milik amper in actie gezien, maar dit ziet er wel lekker uit zo! Mooie 1-0, goed ingelopen bij de 3-0!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23
Mooie doelpunten vandaag, de 1-3 is mooi gevoetbalt :)

/edit
Mag die flapdrol uit IJsland ook nog meedoen ook :/

[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 09-11-2014 14:03 ]

XXXVI

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:46
Cambuur krijgt ook niet echt iets voor elkaar in de buurt van de 16 en Lucky Ajax.

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 09-11-2014 14:06 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:45
Nog ff over gisteren als Groningen supporter:

Waarom waarom waarom moeten wij als Groningen supporters zoooo lang gemarteld en gepijnigd worden door die Hoesen? Die presteert helemaal maar dan ook helemaal niets. Klein beetje balcontrole maar is niet op de juiste plaats op het juiste moment, speelt geen mensen uit, zet niemand voor de goal en scoort gewoon niet. En laat zich ook nog gemakkelijk fysiek wegzetten.

Zelfs Telstar heeft nog betere spitsen. Fc Groningen gaat wel heeeeel ver om Hoesen er nog steeds in te zitten. Geef dan de kansen aan Islamovic of Hagenauw oid. Zullen ook geen toppers zijn maar het zal tig keer beter zijn Hoesen.

Heb je daar een redelijke spits dan had Groningen vaker dit seizoen op voorsprong kunnen staan, dat voetbalt toch anders. Net als met Zeefuik laat Fc Groningen gewoon een seizoenshelft verknallen door zulke enorm zwakke spitsen te laten staan.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

*knip* geen wannabe mod spelen

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 09-11-2014 14:13 ]

• carpebios
Dit heb ik nog nooit gezien eigenlijk, een scheidsrechter die gewisseld moet worden!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

carpebios schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:18:
Dit heb ik nog nooit gezien eigenlijk, een scheidsrechter die gewisseld moet worden!
Gebeurt niet zo vaak (gelukkig), maar is wel vaker gebeurt, kunnen ook geblesseerd raken.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik weet niet of je op mij reageerde, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Ajax lucky was toen die bal op de lat viel en niet er in. Of Cambuur unlucky.. /care..
Maar zie ook de smiley erachter he :P Ajax is natuurlijk veel beter en Cambuur heeft weinig te vertellen.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 09-11-2014 14:20 . Reden: quote van verwijderde post geknipt ]

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:19:
[...]

Ik weet niet of je op mij reageerde, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Ajax lucky was toen die bal op de lat viel en niet er in. Of Cambuur unlucky.. /care..
Maar zie ook de smiley erachter he :P Ajax is natuurlijk veel beter en Cambuur heeft weinig te vertellen.
Nee, ik reageerde op mijn eigen post die aangepast was door Gambieter. Maar deze en die van jou zullen zo ook wel verdwijnen gok ik.

[edit]BTW makkelijk gegeven pingel, tuurlijk wordt er vast gehouden, maar als je daar last van hebt, kan je niet naar voren vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-11-2014 14:26 ]

• carpebios
Goede overwinning van Ajax, benieuwd naar de andere drie!

• Han
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:50:
Mag die flapdrol uit IJsland ook nog meedoen ook :/
Dacht dat ik gek werd toen ik die wissel zag... had 1-4 voorspeld, met 3x Milik en 1x Klaassen. De Boer gunt mij het succes niet ;(

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Han schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:30:
[...]

Dacht dat ik gek werd toen ik die wissel zag... had 1-4 voorspeld, met 3x Milik en 1x Klaassen. De Boer gunt mij het succes niet ;(
Maar dat je voorspelling niet klopt komt door Moisander en weer een pingel niet gestopt door Cillessen.

• Han
  • Niet online

Han

MeNTaL_TO schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:33:
Maar dat je voorspelling niet klopt komt door Moisander en weer een pingel niet gestopt door Cillessen.
Moisander deed weinig fout... een Wannabee scheidsrechter liet zich leiden door de reactie van het thuisvak. Als dat een penalty was vanwege vasthouden dan kunnen we in de toekomst 40 per wedstrijd verwachten. Het was een schwalbe eerste klas :)

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015