Als de scheids het goed vind....denk dat je dan weinig in te brengen hebt....Gynnad schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:53:
[...]
Maar je zou toch zeggen dat ze aan een bepaalde hoeveel bar moeten voldoende volgens de regelementen van de UEFA?
WTF pingel tegen?
Voorlopig hoeft IJsland niet te klagen over de scheids.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Penalty!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
We gaan wel erg vaak op herhaling.
[ Voor 57% gewijzigd door Quad op 13-10-2014 20:56 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat was een Spaanse arbiter met een WK-complex.JST94 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:56:
Nog niet eens een goede herhaling gezien, was t wel een strafschop?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
?majoh schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:58:
Sportief publiek zeg...
Dat zal m zijn jaSeñor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:58:
[...]
Dat was een Spaanse arbiter met een WK-complex.
Publiek lijkt wel op AZ met die klappertjes van ze
[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 13-10-2014 21:02 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Uruguay is met 3 miljoen inwoners ook al 2 keer wereldkampioen gewordenSeñor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:03:
Wel bizar dat IJsland met 323k inwoners (ter vergelijk, alleen de stad Utrecht heeft al 317k inwoners) het NL zo moeilijk kan maken.
Kwestie van inzet. Utrecht kan het Amsterdam ook heel erg lastig maken. Oranje speelt zonder passie.Señor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:03:
Wel bizar dat IJsland met 323k inwoners (ter vergelijk, alleen de stad Utrecht heeft al 317k inwoners) het NL zo moeilijk kan maken.
Denk ook dat onze speelmanier een groot probleem is, dat geschuif steeds, niemand die een gat/beslissing van de tegenstander kan forceren, Robben en VP hebben beide 2 man opzich, dan moet er toch iemand vrij te komen staan lijkt mij.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:04:
[...]
Kwestie van inzet. Utrecht kan het Amsterdam ook heel erg lastig maken. Oranje speelt zonder passie.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Topscorer allert tijden van Oranje...TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:03:
Waarom is van Persie toch zo heilig verklaard door de meeste coaches. Die jongen heeft de beste bedoelingen maar in het Nederlands elftal heb ik hem zelden een goeie wedstrijd zien spelen. Nee geef mij dan maar huntelaar. En waarom is Robben geen captain, van Persie heeft al genoeg bewezen geen echte teamleider te zijn.
Maar ik vind hem inderdaad geen goede aanvoerder, kan je beter Sneijder of Robben hebben. Van Persie vind ik toch nog steeds een jochie ondanks dat ie al grijze haren krijgt
Ja prima, maar als hij niet in vorm is, hoeft hij van mij niet te spelen. Hij wordt ooikj zelden tot nooit gewisseld. Terwijl we aan de zijkant een spits hebben zitten die wel makkelijk scoort op het moment.Vlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:07:
[...]Topscorer allert tijden van Oranje...
edit, en dat is kans 2 die RvP om zeep helpt
[ Voor 6% gewijzigd door TTLCrazy op 13-10-2014 21:11 ]
Ach....het is maar een spelletje
[ Voor 48% gewijzigd door albino71 op 13-10-2014 21:11 ]
Dat scheelt een factor 2,5 aan inwoners, niet 52. Uruguay werd onder een andere reglement met klein eindtoernooi WK. Onvergelijkbaar met nu.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:04:
[...]
Kwestie van inzet. Utrecht kan het Amsterdam ook heel erg lastig maken. Oranje speelt zonder passie.
Dan nog is het knap dat Uruguay zo vaak de Copa America wint en in 2010 vierde werd in ZA...Señor Sjon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:12:
[...]
Dat scheelt een factor 2,5 aan inwoners, niet 52. Uruguay werd onder een andere reglement met klein eindtoernooi WK. Onvergelijkbaar met nu.
Het begint erop te lijken, Robben net naast!
[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-10-2014 21:14 ]
nggyu nglyd
[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 13-10-2014 21:18 ]
Tegen het altijd lastige Malta!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bij Hiddink mag je slecht presteren en toch blijven staanhupske schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:22:
Waarom staat Lens er nog in? Dat is 100% balverlies vandaag.
XXXVI
Ik snap sowieso niet waarom die geselecteerd werd eigenlijk.hupske schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:22:
Waarom staat Lens er nog in? Dat is 100% balverlies vandaag.
Wie moet er dan staan?MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
Ik snap sowieso niet waarom die geselecteerd werd eigenlijk.
Omdat áls hij speelt, hij meestal toch scoort - ook al speelt hij dan niet zo goed.MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
Stefan de Vrij voorkomt even 2-0
[ Voor 32% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-10-2014 21:26 ]
Ijsland of Nederland?Vlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:25:
Ff snel voor rust nog een erin prikken...
nggyu nglyd
GeluktVlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:25:
Ff snel voor rust nog een erin prikken...
Stefan de Vrij voorkomt even 2-0
IJsland dus
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik moet zeggen dat ik niet weet wie er precies op de bank zitten, maar Robben op links en iemand anders op rechts.
Fuck zeg.....2-0 achter...
[ Voor 47% gewijzigd door CR1691 op 13-10-2014 21:29 ]
PSN: Finally_Chris
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Met de uitbreiding van het EK behouden de eerste 3 teams nu kans op kwalificatie.Exocet schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:29:
Hier verliezen is al bijna einde kwalificatie. 6 punten achter op 2 teams
Gaat misschien toch nog nodig zjin voor ons dus
OF "Alleen voor VP"albino71 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:30:
ZOu mooi zijn als hij gewoon "nee" zegt...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Spijker op de kop...Joosie200 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:31:
IJsland gaat er tenminste voor
Ehh, niet echt, constant verdedigen en hopen op een counter, het lijkt PSV wel, maar ik geef ze geen ongelijk.Joosie200 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:31:
IJsland gaat er tenminste voor
Verwijderd
Wel de heflt al voor de oorlog maar idd nog steeds knap. Ze waren er ook vroeg bij met modern voetbal voor de tijd waarin ze wereldkampioen (eigenlijk olympisch) werden. Gewoon een traditioneel voetballand dat ik eigenlijk nog nooit bij een andere sport heb mee zien doenVlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:14:
[...]
Dan nog is het knap dat Uruguay zo vaak de Copa America wint en in 2010 vierde werd in ZA...
Het begint erop te lijken, Robben net naast!
Dan zou ik eerder een van je een of beide CV's wisselen voor Clasie. Want van BMI en de Vrij ben ik ook niet kapot.D-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:33:
Huntelaar voor Lens, Klaassen voor Sneijder en Clasie voor De Jong
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
XXXVI
Is de enige manier waarmee ze het Oranje moeilijk kunnen maken dus ik kan ze geen ongelijk geven...TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Ehh, niet echt, constant verdedigen en hopen op een counter, het lijkt PSV wel, maar ik geef ze geen ongelijk.
Het heeft in ieder geval effect.
Nederland mag blij zijn dat er voor het EK in 2016 24 landen mee mogen doen. Ik zie NL ook niet zo makkelijk winnen tegen Turkije.
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Je krijgt deze kwalificatie alleen goals tegen uit dodenspel momenten en een eigen goal. Verder 2 honderd procent kansen en een paar keer net ongelukkig. IJsland geen een kans. Goal van IJsland uit corner was hands van Sigþórsson.
Nederland speelt verder prima. Alleen van Persie en Sneijder mogen wel vervangen worden.
Oa door Sneijder te ver te laten zakken en niet achter de spits te laten spelen... Dat is een jongen die de bal altijd vraagt, maar nu op de verkeerde plek.MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:32:
Ik snap het niet, waarom hebben we met deze opstelling, zo'n gigantisch gat tussen het middenveld en de aanval?
IJsland speelt niet slecht, maar Nederland moet toch echt wat druk gaan zetten.. Ze komen gewoon niet met de creatieve ballen om iets te kunnen doen. Je zou verwachten dat van Persie iets meer vrij zou komen te staan door de redelijk 'vaste' defensie van IJsland.. Jammer dat hij die bal dan niet zo vaak krijgt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Jij volgt hem in Rusland?MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Help coach wat moet ik doen? zie je ze denken. Probleem is dat Hiddink ook geen idee heeft.m0nk schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:29:
Haha wat een losers op dat veld zeg. Alle ballen aannemen, tikkie terug. 0 ideeen, 0 creativiteit.
Echt een inspiratieloos zooitje. 0 inzet en Hiddink geeft ze veel te veel vrijheid. Wat een fail van de KNVB.
Op zich gun ik die IJslanders de punten nog wel ook, alleen liever niet ten koste van Nederland. Huntelaar er bij, een verdediger er uit en gewoon net als afgelopen donderdag drie keer scoren na rust. #How hard can it be..?.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat een malle droom.
★ What does that mean? ★
En Lens speelt goed zeker, dus die mag blijven staan.Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:35:
Kom op mensen. Ik dacht dat dit het Tweakers forum was. Mensen met een beetje IQ.
Je krijgt deze kwalificatie alleen goals tegen uit dodenspel momenten en een eigen goal. Verder 2 honderd procent kansen en een paar keer net ongelukkig. Ijsland geen een kans. Goals ijsland uit corner was hands van Sigþórsson.
Nederland speelt verder prima. Alleen van Persie en Sneijder mogen wel vervangen worden.
Verder ben ik het wel met je eens.
De Jong loopt in balbezit constant tussen de centrale verdediging, dat slaat al nergens op. Blind en Vd Wiel komen niet op en Robben en Lens houden het veld niet breed. Zo creëer je nooit wat.MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:32:
Ik snap het niet, waarom hebben we met deze opstelling, zo'n gigantisch gat tussen het middenveld en de aanval?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze loeren op de counter ja, maar das effectief met hoe slordig Oranje is in de opbouw/passes. Pik er een uit, counteren en bam: penal mee of doelpunt uit hoekschop omdat Siggy hem lekker voor de voeten krijgt. Efficiënt voetballen, wel zo saai, maar wel zo succesvol.TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Ehh, niet echt, constant verdedigen en hopen op een counter, het lijkt PSV wel, maar ik geef ze geen ongelijk.
Ja dat viel me ook al op, wat doet ie in godsnaam daar?ph4ge schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:37:
[...]
De Jong loopt in balbezit constant tussen de centrale verdediging, dat slaat al nergens op. Blind en Vd Wiel komen niet op en Robben en Lens houden het veld niet breed. Zo creëer je nooit wat.
Zeit fur Günter der Hunter!
★ What does that mean? ★
Hij moet alleen niet steeds naar de zijkant wegtrekken maar centraal terugzakken, steeds als Robben naar binnen komt en de combinatie zoekt is ie weg en van de andere kant ook met Lens. Maar Ijsland laat wel zien hoe makkelijk Robben te verdedigen isD-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:36:
Van Persie is behoorlijk balvast, die speelt zeker niet slecht
Huntelaar blijft overigens ook niet centraal als aanspeelpunt (kaatser) staan dus daar kan je ook niet vanaf spelen (naast dat ie geen ballen kan aannemen in de "kleine" ruimte aka met spelers dichterbij dan 2 meter)
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 13-10-2014 21:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015