[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.683 views

Onderwerpen

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:32:
Als Nederland dit verliest dan kan de KNVB van mij het boetekleed aantrekken wat die hebben dit zelf veroorzaakt, door met alle respect de oude zakkenvullende Hiddink aan te trekken ipv de veel jongere en hongerige Ronald Koeman.
Makkelijk lullen natuurlijk, voor hetzelfde geld zou Koeman hier met 4-0 achtergestaan hebben ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:06

Niku

Alagaesii

Ik vind RVP helemaal niet zo slecht. Vind De Jong nutteloos, BMI slecht en Afellay onzichtbaar. Ik zou Huntelaar voor BMI brengen en De Jong een halve linie terug laten zakken.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:51
Ik wil niet zeggen dat Cillessen penalty's moet stoppen. Maar waarom duikt hij niet goed naar een hoek? Altijd maar half.
Keepers die niet bekend staan als penalty killer kunnen ook gewoon penalty's stoppen. Maar dan moet je wel vol overgave naar een hoek gaan. Zo zonde.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De Vrij komt echt tekort. En vd Wiel gaat 2x hopeloos in de fout. Je zou niet zeggen dat hij PSG niveau is.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Vos schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:35:
[...]

Jij volgt hem in Rusland?
Nope, maar ook daarvoor snapte ik het al niet, ben nooit echt onder de indruk geweest van zijn "kwaliteiten".

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

Ja dat viel me ook al op, wat doet ie in godsnaam daar?
Zeit fur Günter der Hunter! *O*
Van Marwijk leest mee.:-) Clasie of Blind op die positie.

Huntelaar is nog afhankelijker van de aanvoer. Er moet eerst op het middenveld wat omgezet moeten worden. Of je gaat echt pompen met twee spitsen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

TTLCrazy

Listen to Frankie

Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:40:
Ik wil niet zeggen dat Cillessen penalty's moet stoppen. Maar waarom duikt hij niet goed naar een hoek? Altijd maar half.
Keepers die niet bekend staan als penalty killer kunnen ook gewoon penalty's stoppen. Maar dan moet je wel vol overgave naar een hoek gaan. Zo zodne.
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij. Je zag hem nu echy reageren op het schot.

[ Voor 3% gewijzigd door TTLCrazy op 13-10-2014 21:42 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Fleximex
Niku schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:40:
Ik vind RVP helemaal niet zo slecht. Vind De Jong nutteloos, BMI slecht en Afellay onzichtbaar. Ik zou Huntelaar voor BMI brengen en De Jong een halve linie terug laten zakken.
Ik zeg doen d:)b.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:24

Fiber

Beaches are for storming.

Blind en Van de Wiel komen wel degelijk op, als je dat niet ziet heb je zitten slapen. Op zich speelt Nederland niet eens zo slecht, alleen ze zijn niet scherp genoeg voorin en maken dus de kansen, die er zat waren, niet af. Huntelaar er bij, BMI of De Vrij er af en gaan met die banaan!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:36:
Van Persie is behoorlijk balvast, die speelt zeker niet slecht
Bedoel je de bal die hij van zijn borst liet stuiteren, de bal die hij recht op de keeper schoot of de voorzet van Lens waarbij hij vergat een been uit te steken of zelfs maar te bewegen?
De rest van de tijd zat hij verscholen tussen twee tegenstanders en kwam hij daar slechts één keer voor om de bal terug te kaasten ...

Perfecte voorzet van Blind, jammer dat Robben hem hard vlak naast het doel kopte ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Fleximex
TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij. Je zag hem nu echy reageren op het schot.
Maar spelers schieten bijna altijd vlak langs de paal. Als een speler half in de hoek schiet pak je 'm vaak nog met je benen/voeten. Onbegrijpelijk dat die niet vol naar de hoek gaat.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij.
Nu stapte hij eerst de verkeerde kant op waardoor hij de andere hoek niet meer vol in kon duiken en te laat was. Ik vind Cillissen een goede keeper, maar bij penalty's staat hij daar als een dood vogeltje. Spitsen voelen dat ook en dan ga je nooit die bal stoppen. Het is gewoon een psychologisch spelletje.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

OPSLAGHOND schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Bedoel je de bal die hij van zijn borst liet stuiteren, de bal die hij recht op de keeper schoot of de voorzet van Lens waarbij hij vergat een been uit te steken of zelfs maar te bewegen?
De rest van de tijd zat hij verscholen tussen twee tegenstanders en kwam hij daar slechts één keer voor om de bal terug te kaasten ...

Perfecte voorzet van Blind, jammer dat Robben hem hard vlak naast het doel kopte ...
Bij die bal van de borst kreeg ie wel een flinke douw in de rug en juist daar had ie moeten gaan liggen, maar met deze blinde scheids vraag ik me af of we hem ook hadden gekregen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Maar spelers schieten bijna altijd vlak langs de paal. Als een speler half in de hoek schiet pak je 'm vaak nog met je benen/voeten. Onbegrijpelijk dat die niet vol naar de hoek gaat.
Hmm,ik zie vaak zat penalties dat spelers hem gewoon hard halfhoog halverwege de hoek inschieten. Of knalhard rechtdoor.
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:44:
[...]

Nu stapte hij eerst de verkeerde kant op waardoor hij de andere hoek niet meer vol in kon duiken en te laat was. Ik vind Cillissen een goede keeper, maar bij penalty's staat hij daar als een dood vogeltje. Spitsen voelen dat ook en dan ga je nooit die bal stoppen. Het is gewoon een psychologisch spelletje.
Ik zag hem pas bewegen op het moment dat de bal geschoten werd, maar ik kan het mis hebben. Maar het is inderdaad 100 procent een psychologisch spelletje en de een is daar nou eenmaal beter in dan de ander.

[ Voor 42% gewijzigd door TTLCrazy op 13-10-2014 21:47 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:48

nFo

Hoop dat Ron Beton snel weer terug komt, als je ziet hoe BMI en Vrij staan te verdedigen.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-12 16:34

MrMonkE

★ EXTRA ★

[...]

Best wel triest als we dit voor zijn doen als 'goed' bestempelen :)

Hij lijkt me echt zo'n sukkel als van der Sar die gelooft ook niet in dat je het kunt leren.
Gewoon fokking onderzoeken lezen.
Hij zegt van wel, maar volgens mij gelooft hij (Sar) het nog steeds niet echt.

★ What does that mean? ★

• Joosie200
  • Niet online
Der hünter _/-\o_

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Hup, 2e helft. Kijken of we een doelpuntje kunnen maken. :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:01

Quad

Doof

KJH doet mee vanaf het begin in de tweede helft. :)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Niku

Niku

Alagaesii

Wut, Sneijder er af?

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:46:
[...]

Best wel triest als we dit voor zijn doen als 'goed' bestempelen :)

Hij lijkt me echt zo'n sukkel als van der Sar die gelooft ook niet in dat je het kunt leren.
Gewoon fokking onderzoeken lezen.
Hij zegt van wel, maar volgens mij gelooft hij (Sar) het nog steeds niet echt.
Nou ja hij probeert in ieder geval wat anders, voorheen bakte hij er ook niks van dus slechter kon het niet.

• ph4ge
Sneijer er uit, ook een logische optie. Raakt al maanden niks in Oranje en van Perzië kan nu achter de spits. De Jong moet wel naar voren spelen nu.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2014 21:49 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:48:
Sneijer er uit, ook een logische optie. Raakt al maanden niks in Oranje en van Perzië kan nu achter de spits.
Wie :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad. wel een logische keuze. Sneijder heeft geen bal goed geraakt.

• Joosie200
  • Niet online
Huntelaar erin en meteen komen ze wel tot een aanval en hoekschop :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Joosie200 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:49:
Huntelaar erin en meteen komen ze wel tot een aanval en hoekschop :X
Gast..

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:49:
Inderdaad. wel een logische keuze. Sneijder heeft geen bal goed geraakt.
Maar je houdt zo toch bijna geen middenveld meer over? Of gaan ze nu een soort 4-4-2 spelen? Van Persie op tien kan ook natuurlijk... Klinkt al beter.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ph4ge
We kunnen ook elke foute actie van Huntelaar opsommen natuurlijk.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
Bal gaat veel te traag rond en telkens maar tikkie terug, daar ga je de oorlog niet mee winnen.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ach iig De Jong nog steeds als 3de CB. :+

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:48

nFo

Fiber schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:52:
[...]

Maar je houdt zo toch bijna geen middenveld meer over? Of gaan ze nu een soort 4-4-2 spelen? Van Persie op tien kan ook natuurlijk... Klinkt al beter.
4-2-4

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Dit voetbal is gewoon erg moeilijk. Wanneer je geen opkomende middevelders hebt die kaatsen met aanvallers of bij gebrek aan vleugels/middenvelders die andere spelers uitspelen dan kom je bijna nooit in een scoringspositie. breed-breed tikkie terug.

Ik heb een schaduwlijstje.
  • Italie
  • Ierland
  • Duitsland
Kom maar op met dat EK.

★ What does that mean? ★

• Fiber

Fiber

Slaat dus nergens op, twee Nederlandse middenvelders tegen vier IJslandse middenvelders...

• Joosie200
  • Niet online
Robben ligt niet zo goed bij die Vikingen lol :+

• Vlassie1980
Ik word gewoon pissig als ik ernaar kijk! Robben die alleen maar loopt te pingelen en 2 spitsen die niet aanspeelbaar zijn.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De Jong heb ik ook nog geen pass vooruit zien geven. Irritant steeds dat tikkie naar achteren richting Blind

• Vlassie1980
Haha bijna 3-0

• Fiber

Fiber

MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:54:
[...]
Ik heb een schaduwlijstje...
Ik ook: IJsland, Schotland, Ierland, België...

En bijna 3-0...

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

8)7 |:( ;w :(

★ What does that mean? ★

• Joosie200
  • Niet online
Kunnen ze counteren, geven ze weer een slordige pass :|

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Persie als rechtsback... waar zit vd Wiel ergens? :F

• v8power67
  • Laatst online: 20-12 19:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lijkt mij wel als ik fifa speel. Aanvallen en valbezit lukt enigzins. Maar verdedigen ho maar....
zodra ijsland de bal heeft is het al gevaarlijk. Staan binnen paar seconde in de 16 van nederland.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56
Van Persie werd door die linksback van Ijsland er helemaal uit gelopen.

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:57:
Van Persie als rechtsback... waar zit vd Wiel ergens? :F
Rechtsbuiten...?

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Als we derde worden krijgen we toch nog de kans in wedstrijden ons te plaatsen?

★ What does that mean? ★

• Quad

Quad

Doof

Wat is dit joh. 8)7 |:(

nggyu nglyd

• Joosie200
  • Niet online
Die 3-0 zie ik nog eerder verschijnen dan de 2-1, met de manier waarop het nu gaat zeker weten

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:06
Het hele probleem wat ik zie is dat er niets op het midden veld is om aan te spelen, en dat wordt nu met 4-2-4 nog veel erger. 4 verdedigers die niet weten wat ze met de bal moeten doen, en als de backs diep gaan dan heb je vaak ook niets aan ze en sta je met 3 man te verdedigen. Daarnaast heb je 4 man voorin die in de laatste linie staan te wachten op een bal die nooit gaat komen. En dan haal je een speler als Sneijder (die vind ik wel zo'n bal kan spelen) eraf in plaats van zo'n houthakker als De Jong. Laatstgenoemde kan je prima erin zetten bij een formatie als 3-5-2 of 3-4-3 als controlerende middenvelder, maar daar heb je nu gewoon geen zak aan....

Echt, onbegrijpelijk.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
Ja, als beste derde team of anders nog in de play-offs.

• ph4ge
Geen middenveld meer. Tekenend dat Van Persie vanaf de spits positie dat gat moet dichtlopen.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Toytjal Njiet fjubjeall

Uit ieslan..

★ What does that mean? ★

• Fiber

Fiber

MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
Ja hoor, Play Offs en zo... Alleen Gibraltar en Malta gaan dit EK niet halen... O-)

• Fleximex
De Jong gaat nooit mee naar voren. Dus heb je alleen maar Afellay om diep te gaan. En Huntelaar en Van Persie staan ook teveel op één lijn :/.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zou de Jong en Lens eruit halen. Zit Fer niet op de bank?

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Lens weer naar binnen.. en dan bedoel kleedkamer in.

★ What does that mean? ★

• Fiber

Fiber

TheJVH schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
[...] En dan haal je een speler als Sneijder (die vind ik wel zo'n bal kan spelen) eraf in plaats van zo'n houthakker als De Jong. Laatstgenoemde kan je prima erin zetten bij een formatie als 3-5-2 of 3-4-3 als controlerende middenvelder, maar daar heb je nu gewoon geen zak aan....

Echt, onbegrijpelijk.
Helemaal mee eens. De balans is zoek...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12 22:46
Alsof ik het EK2012 zit te kijken zeg. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blind... hoe knullig die de bal verspeelt. Geen wonder dat het zo slecht gaat met Man Utd

• ph4ge
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:02:
Blind... hoe knullig die de bal verspeelt. Geen wonder dat het zo slecht gaat met Man Utd
Hij komt tenminste op nu.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Blind speelt anders best aardig bij Man United.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik wil niet lullig doen maar die voorzetten van hem zijn best goed

★ What does that mean? ★

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:03
van Persie........

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Fleximex
Haal aub De Jong er uit. Die gaat dan bij balbezit als CB staan zodat Martins Indi en De Vrij kunnen opschuiven :?
Fer er in.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
Ik wil niet lullig doen maar die voorzetten van hem zijn best goed
Beter dan die van Lens en Robben.
Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
Haal aub De Jong er uit. Die gaat dan bij balbezit als CB staan zodat Martins Indi en De Vrij kunnen opschuiven :?
Fer er in.
Of Wijnaldum als die mee is tenminste.

[ Voor 39% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-10-2014 22:05 ]

• Quad

Quad

Doof

Het gaat laatste tijd anders prima met Man UTD. Blind speelt daar regelmatig een prima pot!
Heb zo'n gevoel dat het NL elftal nu een beetje gewend is aan de temperatuur daar, ze komen wat losser.

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Aardige voorzet weer van Blind, maar Van Persie probeert het met de hak ... kun je net zo goed proberen een kopbal op de borst aan te nemen ... oh wacht ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Vlassie1980
Die voorzet werd van richting veranderd dus dat kan je hem niet aanrekenen

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:06
Iedereen staat ook gewoon stil daar zo, rustig te wachten. En dan heb je Robben die veels te lang aan de bal is terwijl die is gedekt door 3 man. Als hij 3 man bezig houd, dan zou je zeggen dat er ergens anders gaten zijn. Maar die worden niet gevonden omdat iedereen staat vastgevroren in het strafschopgebied, er is totaal geen combinatie en het gaat zo traag als het maar kan.

Echt, je moet maar eens kijken naar de spelers die niet aan de bal zijn, kansloze bende.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

TheJVH schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:05:
Iedereen staat ook gewoon stil daar zo, rustig te wachten. En dan heb je Robben die veels te lang aan de bal is terwijl die is gedekt door 3 man. Als hij 3 man bezig houd, dan zou je zeggen dat er ergens anders gaten zijn. Maar die worden niet gevonden omdat iedereen staat vastgevroren in het strafschopgebied, er is totaal geen combinatie en het gaat zo traag als het maar kan.

Echt, je moet maar eens kijken naar de spelers die niet aan de bal zijn, kansloze bende.
Allemaal afgesproken werk joh, we komen gewoon op 2-3 in de laatste 10 minuten, allemaal voor de kijkcijfers. :+

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Elke pass van Lens over meer dan 10 meter komt niet aan.

★ What does that mean? ★

• Joosie200
  • Niet online
Bijna 3-0

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:55

Hupske

AFCA

Hoeveel krediet heeft Lens? Er is de hele wedstrijd nog niks gelukt bij hem.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Vlassie1980
Hahaha echt kansloos dit

• Fiber

Fiber

MeNTaL_TO schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:

[...]

Of Wijnaldum als die mee is tenminste.
* Fiber heeft nu al heimwee naar Kuyt, Van der Vaart, Vlaar,

• carpebios
Ze zenden volgens mij Iijsland - Andorra uit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• kwiebus
Het schijnt dat Nederland voor kwalificatie via de play-off gaat om zo als underdog aan het EK te kunnen beginnen.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien wat mee rin de dekking aanspelen en strafschoppen versieren.

★ What does that mean? ★

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bijna 3-0 :o Die verslaggever is wel een potje partijdig zeg. Alsof het heel verrassend is dat IJsland dit wint.

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Dit is gewoon nog slechter dan de seizoensstart van Feyenoord. ;w ;w

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33
Waarom ziet Hiddink niet wat v Marwijk wel zag?

• Quad

Quad

Doof

Lens gaat eraf voor Promes.

nggyu nglyd

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Dat zijn echt van die trainings passes. Vandie slappe pis boogballen als voorzet.

LENS OFF!!

Voor.. princess promess?
Hmm.
Hoop dat die gozer van PSV weer gauw fit is.

★ What does that mean? ★

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Marwijk moet zijn mond houden. Lekker makkelijk praten als oud-bondscoach. Echt misselijk gedrag

• Fleximex
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Bijna 3-0 :o Die verslaggever is wel een potje partijdig zeg. Alsof het heel verrassend is dat IJsland dit wint.
Dat is het ook. Ze hebben eigenlijk nog niks laten zien op twee lucky goals na. Ze zijn af en toe gevaarlijk. Maar niet meer dan dat.

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Laat me raden hoe dat komt. De verslaggever is een Nederlander?

• carpebios
Hahaha, niks komt aan :D Dit begint lachwekkend te worden. WHO THE FUCK IS ORANJE?

• Fiber

Fiber

Lood om oud ijzer toch...?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

D-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Waarom ziet Hiddink niet wat v Marwijk wel zag?
Waarom geen linksback en dan Blind LB laten spelen terwijl die op de plek van De Jong (of Clasie) moet spelen. Net als in 2012 gaat het weer fout in de selectieprocedure IMO.

• Vlassie1980
Die speler van IJsland met die lange haren en baard is zijn Vikinghelm vergeten op te zetten :p

• Joosie200
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:13:
Die speler van IJsland met die lange haren en baard is zijn Vikinghelm vergeten op te zetten :p
En zijn bijl ligt in de kleedkamer :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:12:
[...]
Lood om oud ijzer toch...?
Inderdaad. Promes komt ook tekort voor oranje.

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:
Van Marwijk moet zijn mond houden. Lekker makkelijk praten als oud-bondscoach. Echt misselijk gedrag
Waarom? Hiddink, Van Gaal, Koeman, Van Basten etc. hebben ook vaak zat commentaar gegeven. Moet kunnen vind ik.

• D-e-n
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:
Hij had wel een punt

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Vlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:13:
Die ligt waarschijnlijk op het nachtkastje van Yolanthe.

★ What does that mean? ★

• Fleximex
Bij de afvallende ballen mogen die IJlanders steeds vrij aannemen. Zet eens druk...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kan wel zijn, maar hij moet daar niet gaan zitten als je zelf zo gefaald hebt op het EK 2012.

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Er is 1 ding wat van Gaal heel goed had begrepen, het begint bij de verdediging, 5 3 2 opstellinjg had hier niet misstaan, gezien de verdedigers die Oranje momenteel heeft.

• kwiebus
Ik ben wel benieuwd naar de excuses na afloop van de wedstrijd, waarschijnlijk toch die te zachte ballen.

• D-e-n
Dit heeft NIETS met de defensie te maken.

• Fleximex
Dat is toch ook gewoon een gigantische kans voor Martins Indi. Moet ie niet wegduiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 13-10-2014 22:17 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015