To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Keepers die niet bekend staan als penalty killer kunnen ook gewoon penalty's stoppen. Maar dan moet je wel vol overgave naar een hoek gaan. Zo zonde.
Nope, maar ook daarvoor snapte ik het al niet, ben nooit echt onder de indruk geweest van zijn "kwaliteiten".
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Van Marwijk leest mee.:-) Clasie of Blind op die positie.MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
Ja dat viel me ook al op, wat doet ie in godsnaam daar?
Zeit fur Günter der Hunter!
Huntelaar is nog afhankelijker van de aanvoer. Er moet eerst op het middenveld wat omgezet moeten worden. Of je gaat echt pompen met twee spitsen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij. Je zag hem nu echy reageren op het schot.Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:40:
Ik wil niet zeggen dat Cillessen penalty's moet stoppen. Maar waarom duikt hij niet goed naar een hoek? Altijd maar half.
Keepers die niet bekend staan als penalty killer kunnen ook gewoon penalty's stoppen. Maar dan moet je wel vol overgave naar een hoek gaan. Zo zodne.
[ Voor 3% gewijzigd door TTLCrazy op 13-10-2014 21:42 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ik zeg doenNiku schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:40:
Ik vind RVP helemaal niet zo slecht. Vind De Jong nutteloos, BMI slecht en Afellay onzichtbaar. Ik zou Huntelaar voor BMI brengen en De Jong een halve linie terug laten zakken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bedoel je de bal die hij van zijn borst liet stuiteren, de bal die hij recht op de keeper schoot of de voorzet van Lens waarbij hij vergat een been uit te steken of zelfs maar te bewegen?D-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:36:
Van Persie is behoorlijk balvast, die speelt zeker niet slecht
De rest van de tijd zat hij verscholen tussen twee tegenstanders en kwam hij daar slechts één keer voor om de bal terug te kaasten ...
Perfecte voorzet van Blind, jammer dat Robben hem hard vlak naast het doel kopte ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar spelers schieten bijna altijd vlak langs de paal. Als een speler half in de hoek schiet pak je 'm vaak nog met je benen/voeten. Onbegrijpelijk dat die niet vol naar de hoek gaat.TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij. Je zag hem nu echy reageren op het schot.
Nu stapte hij eerst de verkeerde kant op waardoor hij de andere hoek niet meer vol in kon duiken en te laat was. Ik vind Cillissen een goede keeper, maar bij penalty's staat hij daar als een dood vogeltje. Spitsen voelen dat ook en dan ga je nooit die bal stoppen. Het is gewoon een psychologisch spelletje.TTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij.
Bij die bal van de borst kreeg ie wel een flinke douw in de rug en juist daar had ie moeten gaan liggen, maar met deze blinde scheids vraag ik me af of we hem ook hadden gekregen.OPSLAGHOND schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]
Bedoel je de bal die hij van zijn borst liet stuiteren, de bal die hij recht op de keeper schoot of de voorzet van Lens waarbij hij vergat een been uit te steken of zelfs maar te bewegen?
De rest van de tijd zat hij verscholen tussen twee tegenstanders en kwam hij daar slechts één keer voor om de bal terug te kaasten ...
Perfecte voorzet van Blind, jammer dat Robben hem hard vlak naast het doel kopte ...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hmm,ik zie vaak zat penalties dat spelers hem gewoon hard halfhoog halverwege de hoek inschieten. Of knalhard rechtdoor.Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:43:
[...]
Maar spelers schieten bijna altijd vlak langs de paal. Als een speler half in de hoek schiet pak je 'm vaak nog met je benen/voeten. Onbegrijpelijk dat die niet vol naar de hoek gaat.
Ik zag hem pas bewegen op het moment dat de bal geschoten werd, maar ik kan het mis hebben. Maar het is inderdaad 100 procent een psychologisch spelletje en de een is daar nou eenmaal beter in dan de ander.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:44:
[...]
Nu stapte hij eerst de verkeerde kant op waardoor hij de andere hoek niet meer vol in kon duiken en te laat was. Ik vind Cillissen een goede keeper, maar bij penalty's staat hij daar als een dood vogeltje. Spitsen voelen dat ook en dan ga je nooit die bal stoppen. Het is gewoon een psychologisch spelletje.
[ Voor 42% gewijzigd door TTLCrazy op 13-10-2014 21:47 ]
Best wel triest als we dit voor zijn doen als 'goed' bestempelenTTLCrazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:42:
[...]
Ik vond juist dat hij dit goed deed. Normaal duikt hij altijd blind een hoek in lang voordat de speler schiet en geeft dan de hoek vrij. Je zag hem nu echy reageren op het schot.
Hij lijkt me echt zo'n sukkel als van der Sar die gelooft ook niet in dat je het kunt leren.
Gewoon fokking onderzoeken lezen.
Hij zegt van wel, maar volgens mij gelooft hij (Sar) het nog steeds niet echt.
★ What does that mean? ★
Nou ja hij probeert in ieder geval wat anders, voorheen bakte hij er ook niks van dus slechter kon het niet.MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:46:
[...]
Best wel triest als we dit voor zijn doen als 'goed' bestempelen
Hij lijkt me echt zo'n sukkel als van der Sar die gelooft ook niet in dat je het kunt leren.
Gewoon fokking onderzoeken lezen.
Hij zegt van wel, maar volgens mij gelooft hij (Sar) het nog steeds niet echt.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 13-10-2014 21:49 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wieph4ge schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:48:
Sneijer er uit, ook een logische optie. Raakt al maanden niks in Oranje en van Perzië kan nu achter de spits.
Gast..Joosie200 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:49:
Huntelaar erin en meteen komen ze wel tot een aanval en hoekschop
Maar je houdt zo toch bijna geen middenveld meer over? Of gaan ze nu een soort 4-4-2 spelen? Van Persie op tien kan ook natuurlijk... Klinkt al beter.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:49:
Inderdaad. wel een logische keuze. Sneijder heeft geen bal goed geraakt.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
4-2-4Fiber schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:52:
[...]
Maar je houdt zo toch bijna geen middenveld meer over? Of gaan ze nu een soort 4-4-2 spelen? Van Persie op tien kan ook natuurlijk... Klinkt al beter.
Ik heb een schaduwlijstje.
- Italie
- Ierland
- Duitsland
★ What does that mean? ★
Slaat dus nergens op, twee Nederlandse middenvelders tegen vier IJslandse middenvelders...
Ik ook: IJsland, Schotland, Ierland, België...
En bijna 3-0...
zodra ijsland de bal heeft is het al gevaarlijk. Staan binnen paar seconde in de 16 van nederland.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rechtsbuiten...?tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:57:
Van Persie als rechtsback... waar zit vd Wiel ergens?
★ What does that mean? ★
Echt, onbegrijpelijk.
Ja, als beste derde team of anders nog in de play-offs.MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
Als we derde worden krijgen we toch nog de kans in wedstrijden ons te plaatsen?
Toytjal Njiet fjubjeall
Uit ieslan..
★ What does that mean? ★
Ja hoor, Play Offs en zo... Alleen Gibraltar en Malta gaan dit EK niet halen...MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
Als we derde worden krijgen we toch nog de kans in wedstrijden ons te plaatsen?
★ What does that mean? ★
Helemaal mee eens. De balans is zoek...TheJVH schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:58:
[...] En dan haal je een speler als Sneijder (die vind ik wel zo'n bal kan spelen) eraf in plaats van zo'n houthakker als De Jong. Laatstgenoemde kan je prima erin zetten bij een formatie als 3-5-2 of 3-4-3 als controlerende middenvelder, maar daar heb je nu gewoon geen zak aan....
Echt, onbegrijpelijk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hij komt tenminste op nu.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:02:
Blind... hoe knullig die de bal verspeelt. Geen wonder dat het zo slecht gaat met Man Utd
Blind speelt anders best aardig bij Man United.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:02:
Blind... hoe knullig die de bal verspeelt. Geen wonder dat het zo slecht gaat met Man Utd
★ What does that mean? ★
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Fer er in.
Beter dan die van Lens en Robben.MrMonkE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
Ik wil niet lullig doen maar die voorzetten van hem zijn best goed
Of Wijnaldum als die mee is tenminste.Fleximex schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
Haal aub De Jong er uit. Die gaat dan bij balbezit als CB staan zodat Martins Indi en De Vrij kunnen opschuiven
Fer er in.
[ Voor 39% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-10-2014 22:05 ]
Het gaat laatste tijd anders prima met Man UTD. Blind speelt daar regelmatig een prima pot!tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:02:
Heb zo'n gevoel dat het NL elftal nu een beetje gewend is aan de temperatuur daar, ze komen wat losser.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die voorzet werd van richting veranderd dus dat kan je hem niet aanrekenencarpebios schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:04:
van Persie........
Echt, je moet maar eens kijken naar de spelers die niet aan de bal zijn, kansloze bende.
Allemaal afgesproken werk joh, we komen gewoon op 2-3 in de laatste 10 minuten, allemaal voor de kijkcijfers.TheJVH schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:05:
Iedereen staat ook gewoon stil daar zo, rustig te wachten. En dan heb je Robben die veels te lang aan de bal is terwijl die is gedekt door 3 man. Als hij 3 man bezig houd, dan zou je zeggen dat er ergens anders gaten zijn. Maar die worden niet gevonden omdat iedereen staat vastgevroren in het strafschopgebied, er is totaal geen combinatie en het gaat zo traag als het maar kan.
Echt, je moet maar eens kijken naar de spelers die niet aan de bal zijn, kansloze bende.
★ What does that mean? ★
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
* Fiber heeft nu al heimwee naar Kuyt, Van der Vaart, Vlaar,
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
★ What does that mean? ★
LENS OFF!!
Voor.. princess promess?
Hmm.
Hoop dat die gozer van PSV weer gauw fit is.
★ What does that mean? ★
Dat is het ook. Ze hebben eigenlijk nog niks laten zien op twee lucky goals na. Ze zijn af en toe gevaarlijk. Maar niet meer dan dat.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Bijna 3-0Die verslaggever is wel een potje partijdig zeg. Alsof het heel verrassend is dat IJsland dit wint.
Laat me raden hoe dat komt. De verslaggever is een Nederlander?tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Bijna 3-0Die verslaggever is wel een potje partijdig zeg. Alsof het heel verrassend is dat IJsland dit wint.
Lood om oud ijzer toch...?Quad schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:
Lens gaat eraf voor Promes.
Waarom geen linksback en dan Blind LB laten spelen terwijl die op de plek van De Jong (of Clasie) moet spelen. Net als in 2012 gaat het weer fout in de selectieprocedure IMO.D-e-n schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:10:
Waarom ziet Hiddink niet wat v Marwijk wel zag?
En zijn bijl ligt in de kleedkamerVlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:13:
Die speler van IJsland met die lange haren en baard is zijn Vikinghelm vergeten op te zetten
Inderdaad. Promes komt ook tekort voor oranje.
Waarom? Hiddink, Van Gaal, Koeman, Van Basten etc. hebben ook vaak zat commentaar gegeven. Moet kunnen vind ik.tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:
Van Marwijk moet zijn mond houden. Lekker makkelijk praten als oud-bondscoach. Echt misselijk gedrag
Hij had wel een punttweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:11:
Van Marwijk moet zijn mond houden. Lekker makkelijk praten als oud-bondscoach. Echt misselijk gedrag
Die ligt waarschijnlijk op het nachtkastje van Yolanthe.Vlassie1980 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:13:
Die speler van IJsland met die lange haren en baard is zijn Vikinghelm vergeten op te zetten
★ What does that mean? ★
Kan wel zijn, maar hij moet daar niet gaan zitten als je zelf zo gefaald hebt op het EK 2012.
[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 13-10-2014 22:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015