[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.680 views

Onderwerpen

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Napo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

[...]

Is dat de straf ja? Nee toch? De straf was toch een wedstrijd zonder uitpubliek? Linksom of rechtsom boeit het niet hoe de uitsupporters aan kaarten komen. Natuurlijk is er met enige redelijkheid wel te verwachten dat er mensen uit Urk, die fan zijn van Ajax, aan kaarten komen maar dat is iets compleet anders dan vrije verkoop aan jan en alleman..

Ik vraag mij af wat de gevolgen gaan zijn mocht het mis gaan.
Ik verwacht niet dat het misgaat, maar naar mijn mening had Ajax dit seizoen gewoon uitgesloten moeten worden voor het bekertoernooi. Klagen erover zullen ze toch niet, want ze vinden het toch maar een troostprijs toch? ;)

Als het wel misgaat straf doorrekenen in de Eredivisie, in de vorm van een x-aantal wedstrijden geen thuispubliek. Wie niet luisteren wilt moet maar voelen, jammer voor de supporter die niks fout doet, maar ergens moet een grens worden getrokken toch?

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:26
Lijkt me dat de straf nu gewoon voor de volgende wedstrijd is?

• JST94
Joostje123 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:59:
Lijkt me dat de straf nu gewoon voor de volgende wedstrijd is?
Nee, de straf geld voor Urk - Ajax. 8)7

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JST94 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Ik verwacht niet dat het misgaat, maar naar mijn mening had Ajax dit seizoen gewoon uitgesloten moeten worden voor het bekertoernooi. Klagen erover zullen ze toch niet, want ze vinden het toch maar een troostprijs toch? ;)

Als het wel misgaat straf doorrekenen in de Eredivisie, in de vorm van een x-aantal wedstrijden geen thuispubliek. Wie niet luisteren wilt moet maar voelen, jammer voor de supporter die niks fout doet, maar ergens moet een grens worden getrokken toch?
Ik had ook geen vuurwerk op het veld verwacht bij de bekerfinale ;)
Het blijft simpelweg een heel merkwaardige situatie. Soms vraag ik mij af wat nou de meerwaarde is van de combiregeling.
Een voordeel is dat je de bezoekersstroom van de uitsupporters in 'controle' hebt echter is men niet capabel genoeg om deze bezoekersstroom te ontdoen van verboden middelen (vuurwerk in dezen).

Eigenlijk zou je willen dat de 'supporters' het vuurwerk gewoon achterwegen laten, net zoals het rellen, spreekkoren en dat soort ongewenste gedrag. Helaas lijken ze dat zelf niet te snappen en wordt dat door sommige als charme van de sport bestempeld...

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/38...ay-wellicht-in-basis.html

Dat van Dijk is afgevallen begrijp ik wel. Maar waarom Pieters er niet bij zit? En Afellay in de basis? :?
Wat heeft hij de in Griekenland gedaan dat hij een basisplaats verdient? Het zou eens tijd worden dat Huntelaar een eerlijke kans krijgt, hij is in vorm maar mag alleen opdraven als invaller tegen Kazachstan.

Verwijderd

Zie Nederland zo maar puntverlies gaan leiden in beide wedstrijden.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:45

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:53:
http://www.nu.nl/sport/38...ay-wellicht-in-basis.html

Dat van Dijk is afgevallen begrijp ik wel. Maar waarom Pieters er niet bij zit? En Afellay in de basis? :?
Wat heeft hij de in Griekenland gedaan dat hij een basisplaats verdient? Het zou eens tijd worden dat Huntelaar een eerlijke kans krijgt, hij is in vorm maar mag alleen opdraven als invaller tegen Kazachstan.
KJH i.p.v. de uit vorm zijnde RvP, prima optie. Ik volg Afellay niet en ik denk verder ook niemand hier ;). Pieters snap ik ook niet nee...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum van Guus Hiddink allang verstreken, onnavolgbaar.

XXXVI

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:22

Niku

Alagaesii

Pieters vind ik zéér opvallend. Nu zit er geen echte LB meer bij de selectie (Blind is tegenwoordig een middenvelder).

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:31
tweaker2010 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:53:

Het zou eens tijd worden dat Huntelaar een eerlijke kans krijgt, hij is in vorm maar mag alleen opdraven als invaller tegen Kazachstan.
Als ik Huntelaar was, zou ik een dikke middelvinger opsteken naar dat hele Oranje en lekker m'n wedstrijdjes blijven spelen in Duitsland. Schandalig hoe er met die jongen is omgegaan! :r

Ik vind het een geweldige spits, maar ja wie ben ik?

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:31:
Pieters vind ik zéér opvallend. Nu zit er geen echte LB meer bij de selectie (Blind is tegenwoordig een middenvelder).
Maar staat volgens hiddink wel in de achterste linie, met op het midden De jong, Affelay en Sneijder

Dus dan ben je er toch. En Blind raakt niet geblesseerd, want Manchester United verzorgt zijn spelers goed... :Y)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:42

Player1S

Probably out in the dark

ephymerous schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:23:
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum van Guus Hiddink allang verstreken, onnavolgbaar.
ach, zeiden we dat over van Gaal ook niet?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:41
chim0 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:38:
[...]

Als ik Huntelaar was, zou ik een dikke middelvinger opsteken naar dat hele Oranje en lekker m'n wedstrijdjes blijven spelen in Duitsland. Schandalig hoe er met die jongen is omgegaan! :r

Ik vind het een geweldige spits, maar ja wie ben ik?
Beetje de Makaay van oranje geworden, goede spits, maar er zijn er helaas een aantal goede.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:01
Kunnen we svp weer stoppen met het ongefundeerde van Persie bashen? Volgens mij is hij nu gewoon weer fit en dan is hij de betere voetballer. Huntelaar fans moeten dat eens leren accepteren.

Overigens is dit wel een prima pot om ze samen op te stellen.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51
Ongefundeerde post beschuldigt ongefundeerde post. Huntelaar is ook fit, scoort regelmatig in minstens even zware competitie. Sorry, maar als je objectief kijkt zie je, hopelijk, ook wel dat Van Persie niet zo geweldig presteert de laatste tijd. Zeker in Oranje is het maar matigjes. Wat dat betreft verdient Huntelaar gewoon een kans om eens te laten zien wat hij kan brengen in Oranje.

Betere voetballer is Van Persie wel ja, maar hij laat het maar zo weinig zien.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:04:
Kunnen we svp weer stoppen met het ongefundeerde van Persie bashen? Volgens mij is hij nu gewoon weer fit en dan is hij de betere voetballer. Huntelaar fans moeten dat eens leren accepteren.

Overigens is dit wel een prima pot om ze samen op te stellen.
Ach wat zielig voor van Persie dat hij uit vorm is. Kunnen we een keer stoppen met Huntelaar bashen? :X

Van Persie was eerst niet fit, nu hij het wel is presteert ie beneden peil (zie ook zijn prestaties bij Man Utd).
Dat zal niemand ontkennen, dan heeft het ook geen zin om hem op een voetstuk te blijven plaatsen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
JanW schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:18:
Ongefundeerde post beschuldigt ongefundeerde post. Huntelaar is ook fit, scoort regelmatig in minstens even zware competitie. Sorry, maar als je objectief kijkt zie je, hopelijk, ook wel dat Van Persie niet zo geweldig presteert de laatste tijd. Zeker in Oranje is het maar matigjes. Wat dat betreft verdient Huntelaar gewoon een kans om eens te laten zien wat hij kan brengen in Oranje.

Betere voetballer is Van Persie wel ja, maar hij laat het maar zo weinig zien.
Inderdaad, dat van Persie op papier beter is is bijzaak. Hij laat het niet zien en hij functioneert niet goed.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-12 23:01

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Jezusmina wat spelen sommige spelers slecht bij jong Oranje.

- Van Beek krijgt geen poot aan de grond tegen de portugezen.
- El Ghazi laat echt helemaal niks zien
- Aké valt heel erg tegen, ook nog niets goed gedaan.

En de scheids is ronduit belabberd. elk wissewasje is geel. hij bakt er helemaal niks van.

en dan verlies je, zoals het er nu naar uitziet, gewoon kansloos met 0-2

Verwijderd

Van Persie is de Sightorsson van het Nederlands Eltal. Presteert ook al tijden helemaal niks maar mag continu blijven staan. Ik begrijp echt niet dat hij steeds wordt opgesteld met (ik denk) de hoop dat hij ineens laat zien wat hij bij United laat zien. Mij lijkt dat dat echter niet meer gaat gebeuren.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:21:
Van Persie is de Sightorsson van het Nederlands Eltal. Presteert ook al tijden helemaal niks maar mag continu blijven staan. Ik begrijp echt niet dat hij steeds wordt opgesteld met (ik denk) de hoop dat hij ineens laat zien wat hij bij United laat zien. Mij lijkt dat dat echter niet meer gaat gebeuren.
Bij United laat hij toch ook vrij weinig zien? Dus dat lukt dan aardig.

In Oranje willen we gewoon een spits die er 90min lang staat.
Niet iemand die het overgrote deel van de wedstrijd bijna onzichtbaar is en dan soms uit het niets een goal maakt.

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:21:
Sigthórsson presteert juist uitermate goed...... bij IJsland.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku

Niku

Alagaesii

Poh wat waren El Ghazi en vooral Van Beek slecht bij jong Oranje.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gonadan schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:33:
[...]
Sigthórsson presteert juist uitermate goed...... bij IJsland.
Inderdaad, ze spelen daar ook een heel ander systeem. Hij past gewoon niet bij de speelwijze van Ajax.

Verwijderd

Van Persie past ook niet bij de speelstijl van Oranje vind ik. Als je sowieso buitenspelers hebt die voor eigen succes gaan (Depay, Robben) heb je eigenlijk geen spits nodig en kun je beter 4-4-2 spelen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Soms hebben fossielen ook wel eens een goed idee

http://www.nu.nl/sport/38...elpunten-achterhaald.html

Gewoon direct afschaffen die achterlijke uitdoelpunten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:43

Quad

Doof

Uitdoelpunten zouden alleen nog dubbel mogen tellen in de normale speeltijd bij een gelijke stand na twee duels.''
Dus bij een 2 keer 2-1 heb je net als nu geen winnaar maar bij een 1-1 en 2-2 is de tweede uitspelende ploeg de winnaar, net zoals nu toch? Dan tellen uitdoelpunten alsnog best zwaar mee. Kan je het beter helemaal afschaffen.

En verlenging ook maar afschaffen en direct op strafschoppen over gaan. Of de golden goal weer invoeren. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 10-10-2014 10:33 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• JST94
Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Dus bij een 2 keer 2-1 heb je net als nu geen winnaar maar bij een 1-1 en 2-2 is de tweede uitspelende ploeg de winnaar, net zoals nu toch? Dan tellen uitdoelpunten alsnog best zwaar mee. Kan je het beter helemaal afschaffen.

En verlenging ook maar afschaffen en direct op strafschoppen over gaan. Of de golden goal weer invoeren. _/-\o_
Waarom is die uitdoelpunten regel er uberhaupt gekomen? Je kan toch gewoon een verlenging spelen na twee duels als er geen winnaar is?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JST94 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:37:
[...]

Waarom is die uitdoelpunten regel er uberhaupt gekomen? Je kan toch gewoon een verlenging spelen na twee duels als er geen winnaar is?
Zodat uitspelende clubs niet enkel met hun kont tegen het doel aan gaan liggen. Uiteindelijk heb je er als uitspelende club dus voordeel bij als je scoort. Zelfs al speel je gelijk met 1-1 heb je dus enig voordeel.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Zo, even alle - bewezen - slechte ideeën tegelijk invoeren. :F

Nog nooit zo'n anticlimax meegemaakt als de 'golden goal' van EK '96...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Niku

Niku

Alagaesii

Golden goal regel is echt de slechtste regel die ze ooit ingevoerd hebben. Wat mij betreft blijven de verlenging en penalty's in stand, maar die uitdoelpuntenregel mag er van mij ook wel af.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 22:24

Royz

Kleurenblind!!

Niku schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:03:
maar die uitdoelpuntenregel mag er van mij ook wel af.
Dan krijg je echt klote wedstrijden. Dan komt er geen club meer om te winnen maar die hopen dan op een gelijkspel en thuis winnen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Niku

Niku

Alagaesii

Royz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Dan krijg je echt klote wedstrijden. Dan komt er geen club meer om te winnen maar die hopen dan op een gelijkspel en thuis winnen.
Ik was niet volledig in mijn post, maar ik bedoelde de 'uitdoelpunten in verlengingregel', wat Blatter er nu uit wil gooien (hup Blatter!).

• Joostje123
[...]

Klopt dan gaat de uitspelende ploeg als eerste gewoon voor zijn goal hangen om het thuis af te makne.

Wat Blatter wil invoeren is gewoon het beste idee. Omdat je nu juist in de verlenging voor de goal gaat hangen als thuis team.

Alleen ben ik nu wel benieuwd naar statistieken hoe vaak het uitteam of het thuisteam heeft gewonnen na verlenging. Ik denk dat dit toch nog best wel gelijkwaardig is. Ongeacht van statistieken gewoon invoeren dit idee!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

schaf dan de uit en thuis wedstrijd af. Gewoon elke ronde loten, 1 wedstrijd. Soms speel je thuis, soms speel je uit. Of gewoon neutraal terrein

• Niku

Niku

Alagaesii

L1nt schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:16:
[...]

schaf dan de uit en thuis wedstrijd af. Gewoon elke ronde loten, 1 wedstrijd. Soms speel je thuis, soms speel je uit. Of gewoon neutraal terrein
Neutraal terrein? Hoe zag je dat voor je dan?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Niku schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

Neutraal terrein? Hoe zag je dat voor je dan?
Zoals bijvoorbeeld bij de KVNB beker finale ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Joostje123
L1nt schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:16:
[...]

Nah je wilt uiteindelijk toch gewoon de sterkste ploegen door hebben.
Dan kan je het beter verdelen over 2 wedstrijden, en beide teams die 90 minuten de kans hebben om een uitgoal te maken.

• D-e-n
[...]

Nu durven ploegen juist niet aan te vallen thuis, want een tegendoelpunt is dodelijk.

• Quad

Quad

Doof

5-3-2 opstelling, ik hoef vanavond niet te kijken om te weten dat het bagger gaat worden.

nggyu nglyd

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:15:
5-3-2 opstelling, ik hoef vanavond niet te kijken om te weten dat het bagger gaat worden.
5-3-2?
http://www.nu.nl/sport/39...ht-met-4-3-3-systeem.html

• Quad

Quad

Doof

De NOS liet net de 5-3-2 opstelling zien.

Nvm ik ben zo blind als een kip zonder kop.
Toch maar een kans geven.

[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 10-10-2014 20:20 ]

nggyu nglyd

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Nou, ik kom hier nu echt binnenvallen, dus ik heb niet gezien hoe vaak het al gezegd is. :)

Maar goed, ik vind het een beetje raar dat Maher en Affalay er ineens zo prominent bijzitten.
EDIT: Ah, Maher niet in de basis. Dat kreeg ik verkeerd mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 10-10-2014 20:43 ]

...

• JanW
Maher? Die niet toch, die is met jong Oranje onderweg dacht ik.

Afellay is wel begrijpelijk aan de ene kant. Zo sterk zitten we niet in de creatieve middenvelders.

• Luxicon
JanW schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:44:
Maher? Die niet toch, die is met jong Oranje onderweg dacht ik.

Afellay is wel begrijpelijk aan de ene kant. Zo sterk zitten we niet in de creatieve middenvelders.
Ja dat klopt. Ik vond hem alleen teveel afwezig sinds hij naar Barcalona ging. Eigenlijk is er tijd niets gebeurd rondom hem. Het kwam bij mij over alsof hij gewoon niks meer wou als voetballer.

...

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:15:
Mijn god, wat zijn we weer lekker positief vanavond... :N

Best leuke en interessante opstelling. Een goede Van der Wiel en Affelay kan Oranje best gebruiken op weg naar het EK lijkt mij. Ik hoop dat ze na de valse start van afgelopen twee wedstrijden nu de juiste vorm weer te pakken krijgen en vanavond Kazachstan en straks IJsland met ruime cijfers gaan oprollen. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Fiber op 10-10-2014 20:49 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Luxicon
Eigenlijk bevalt het mij ook wel. Affelay is een soort Di Maria haha.

...

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:42

Boesjke

Excellent!!

Luxicon schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:49:
Eigenlijk bevalt het mij ook wel. Affelay is een soort Di Maria haha.
Vind dat ze zeker niet verkeerd spelen. Behoorlijk tempo en v d Wiel als rechtsback vind ik ook een verademing. Vind hem echt goed spelen en ook bij PSG.

Edit:
Oeps

Neen

• Quad

Quad

Doof

Ik sluit wel af.
0-1 droeftoeters.

nggyu nglyd

• Luxicon
Jemig, wat was dat enorm slecht verdedigd.

...

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Dank u Bruno... :z

Ze missen Ron -Beton- Vlaar nog steeds achterin. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:45

Vos

AFCA

BMI, wat doe je in hemelsnaam? Had ook zo penalty kunnen zijn. Wát slecht.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56
Dit moet toch echt wel het dieptepunt zijn, veel verder kan je toch niet zinken?

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12 22:58
kwiebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:04:
Dit moet toch echt wel het dieptepunt zijn, veel verder kan je toch niet zinken?
Ach, er is nog 3/4e wedstrijd te spelen :+

Ik laat even in het midden hoe je dat wil interpreteren ;)

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Het wordt zo langzamerhand eens tijd dat ze voorin de kansen, die er echt wel zijn, eens wat beter gaan afmaken... :z

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:04:
BMI, wat doe je in hemelsnaam? Had ook zo penalty kunnen zijn. Wát slecht.
Wat ie doet? Wat ie altijd doet :+ ... Hopelijk leert ie in Portugal hoe je niet zo opzichting vast kan houden met twee handen :F

• D-e-n
Het is te druk bij Kazachstan achterin. Tegen dit soort muren moet je eigenlijk altijd met een man extra voorin spelen

• Fiber
  • Nu online

Fiber

D-e-n schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:19:
Het is te druk bij Kazachstan achterin. Tegen dit soort muren moet je eigenlijk altijd met een man extra voorin spelen
Mijn idee eigenlijk ook. BMI er uit en Huntelaar er bij... :)

• Quad

Quad

Doof

Weet je wat ze eens moeten doen? Die bal vanaf de tweede lijn het doel in rossen! Niet eeuwig door blijven combineren terwijl je er toch niet doorheen komt.

nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hebben we weer een EK lekker dicht bij huis, moeten we de Belgen aanmoedigen :+

• Luxicon
Wat mij betreft mogen ze compacter en snel combinatievoetbal gaan spelen. Ze proberen nu de hele tijd het veld groot te maken, terwijl Kazachtaan compact met z'n allen achter de bal staan. Dan hebben ze alle tijd om alles goed af te dekken met zoveel man.

...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NL is nu al in de kwalificatie het lachertje van de groep. En ik maar denken dat het EK 2012 slecht was. ;w

Edit: ben benieuwd hoelang Hiddink dit nog volhoudt.

Die de Vrij speelt ook bar slecht zeg. Veel te harde passes en ballen breed waar niemand iets mee kan.

[ Voor 44% gewijzigd door tweaker2010 op 10-10-2014 21:29 ]

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

PWM schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:25:
Hebben we weer een EK lekker dicht bij huis, moeten we de Belgen aanmoedigen :+
Die rusten ondertussen met een 3-0 voorsprong tegen Andorra. :)B

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Eindelijk Huntelaar erin. Het zou eens een keer tijd worden...

• Gonadan

Gonadan

Het is toch wat dat simpele voorzetten ook al niet eens lukken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• kwiebus
Van Persie gunt Huntelaar geen doelpunt.

• ephymerous
  • Nu online
Kansloze voetballer is die van Persie in Oranje. Volgens mij moeten we concluderen dat het niet werkt en 'm niet meer opstellen. Die houding van m als Huntelaar aangeeft dat hij 'm had moeten afgeven... :X

XXXVI

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Huntelaaaaaaaaaaaar!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goh, moet je kijken wat een goede spits kan forceren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Quad

Quad

Doof

Mijn held! *O*

nggyu nglyd

Verwijderd

Zo, dikke vinger naar van Persie.

• Luxicon
ephymerous schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:59:
Kansloze voetballer is die van Persie in Oranje. Volgens mij moeten we concluderen dat het niet werkt en 'm niet meer opstellen. Die houding van m als Huntelaar aangeeft dat hij 'm had moeten afgeven... :X
Nu maakt van Persie het goed met z'n assist op Huntelaar ;)

...

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Ha, rood voor een misselijke Kazach die Affelay torpedeert.

• kwiebus
En nu moet Nederland het achterin dicht zien te houden.
Luxicon schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:02:
[...]

Nu maakt van Persie het goed met z'n assist op Huntelaar ;)
Assist, welke assist heb je het over?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zo, Affellay kan zich weer richten op het EK2020 ...

• Quad

Quad

Doof

Gadver, wat een laffe overtreding.

nggyu nglyd

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Affelay wéér geblesseerd?
Zou toch wat zijn...

• Luxicon
kwiebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:04:
En nu moet Nederland het achterin dicht zien te houden.
[...]

Assist, welke assist heb je het over?
Ik dacht dat hij die voorzet gaf op Huntelaar of zag ik dat verkeerd?

...

• D-e-n
Die niet zo zielig. Dit is gewoon het effect van een spits EXTRA

• JanW
Brr, wat een smerige overtreding op Affelay zeg :r

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Modbreak:Dat soort zielige trolls bewaar je maar voor andere media.

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 10-10-2014 22:26 ]

• kwiebus
Luxicon schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:05:
[...]

Ik dacht dat hij die voorzet gaf op Huntelaar of zag ik dat verkeerd?
Volgens mij was dat toch echt Affelay.

• Luxicon
kwiebus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:07:
[...]

Volgens mij was dat toch echt Affelay.
Aha dan zag ik dat verkeerd. Ik zag de goal alleen even snel hier op m'n laptop scherm met verkleind beeld. :D

...

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:48
Dit zag er best pijnlijk uit...

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Was Affelay die de bal gaf ja.

Huntelaar is gewoon een killer, maar ook een domme voetballer. Bijvoorbeeld die bal van Robben nu ook weer. Prachtige steekbal en voordat Huntelaar door heeft dat die bal naar hem ging was die al achter 8)7

• JanW
*knip* trolls moet je niet voeren.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 10-10-2014 22:28 ]

• rik86
Dat was die spetter schuim ;)

• ephymerous
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:16:
Nee, dit is het verschil met Van Persie. Die bakt er al jaren helemaal niks van maar mag toch blijven staan. Als je dan voor eigen succes gaat ipv afgeeft aan Huntelaar dan is het alleen maar mooi als Huntelaar daarna zelf scoort.
En dan zon vreemd handgebaar als hij terecht kritiek krijgt van Huntelaar. Waar hij het krediet vandaan heeft weet ik niet, maar vreemd is het wel.

XXXVI

• Quad

Quad

Doof

Mooie actie van KJH, jammer dat de keeper hem blokt.

Van Persie had wel een fantastisch doelpunt op het wk.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 10-10-2014 22:20 ]

nggyu nglyd

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:22
Hoppaaaaaaa

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Yes!!! Affelay voor de 2-1!

• Quad

Quad

Doof

Affelay!!

nggyu nglyd

• rik86
Je ziet hier t zelfde als op t wk, hoe verdedigender de tegenstander, hoe slechetr/ moeilijker t wordt voor Nederland, alsof ze niet weten wat ze moeten doen. Reactief voetbal is dit elftal goed in, maar zelf t spel maken en daar ook voldoende dreiging creëren lukt ze niet

Jeej!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Hoppa, en nu er overheen

• D-e-n
Tegen dit soort ploegen moet je gewoon zo beginnen. Simpel

• Quad

Quad

Doof

Vanaf afstand knallen loont.

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Schwalbuh?!

• Quad

Quad

Doof

Net zo lang wachten tot die hem geeft.. :')

nggyu nglyd

• Fiber
  • Nu online

Fiber

En Van Persie toch ook nog voor de 3-1... :)F

• Quad

Quad

Doof

4 minuten blessuretijd, scheids fluit toch af.. Staat al 7-0..

Oh wait, andere wedstrijd.

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Haha en na die pingel negeert hij Huntelaar. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015