Zou hij al doorhebben dat de thuistenue's van Standard wit-rood-wit zijn en dat dat als een rode lap werkt voor ons Feyenoorders?PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Grappig dat iedereen er serieus op in gaatDie gast weet ook wel dat er helemaal geen mogelijkheden zijn. Het is puur om de achterban af te leiden en de woede weg te leiden van de club. Werkt aardig tot nu toe
Overspelen lijkt me geen optie, maar de fouten zijn helaas structureel, een rechtszaak tegen de EUFA om gedorven inkomsten zou mijn inziens wel terecht zijn.PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Grappig dat iedereen er serieus op in gaatDie gast weet ook wel dat er helemaal geen mogelijkheden zijn. Het is puur om de achterban af te leiden en de woede weg te leiden van de club. Werkt aardig tot nu toe
Feiten moeten namelijk kloppen dat wil zeggen buitenspel, hands ( penalty ajax ) bal achter geweest etc etc.
Overtredingen zijn geen feiten, dat is gevoel van een scheitsrechter, dus dat vind ik nog echt iets anders.
Maar als je de feiten welke je makkelijk kan controlleren niet kloppend hebt en clubs daardoor potentieel miljoenen verliezen, en je als bond structureel er niks aan doet ben je verantwoordelijk voor deze fouten, en de bijbehorende kosten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Maar deze wit-rood-wit heeft geen 3 sterren, waardoor Feyenoord niet zo onder de indruk was en daardoor wel heeft gewonnenJST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Zou hij al doorhebben dat de thuistenue's van Standard wit-rood-wit zijn en dat dat als een rode lap werkt voor ons Feyenoorders?![]()
Feyenoord heeft ook nog maar 1 ster. Net als Standard trouwens, dus wat dat betreft waren ze in evenwichtVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
Maar deze wit-rood-wit heeft geen 3 sterren, waardoor Feyenoord niet zo onder de indruk was en daardoor wel heeft gewonnen
Van Standard had ik wel wat meer verwacht, ben benieuwd naar de uitwedstrijd. Ook wel hilarisch dit:
Voorzitter Duchâtelet reageerde misnoegd: "Als blijkt dat de bal niet werd beroerd, stappen we naar de UEFA om de match te herspelen." http://www.hln.be/hln/nl/...rd-straks-herspeeld.dhtml
Wij onder de indruk van jullie? Praat jezelf geen dingen aan jongen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
Maar deze wit-rood-wit heeft geen 3 sterren, waardoor Feyenoord niet zo onder de indruk was en daardoor wel heeft gewonnen
Grappig, die Belgen hebben echt een andere wedstrijd gezien. Onterechte doelpunten, rode kaarten niet gegeven penalties. Moet een spectaculair wedstrijd zijn geweest gisteren
Wat een slechte verliezers zeg. Heb pas net de beelden terug gekeken. Doelpunt één was discutabel, maar volgens mij schampt Van Beek hem héél licht. Doelpunt twee was zeker geen hands. Maar als er dan iets zeker geen doelpunt was dan was het wel het doelpunt van Standard
. Duidelijk hands.
En het penalty moment was zeer gewaagd keepen van Vermeer die echter perfect de bal pakt, hele goede redding!
En het penalty moment was zeer gewaagd keepen van Vermeer die echter perfect de bal pakt, hele goede redding!
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 03-10-2014 12:51 ]
Daarbij stond de spits van Standard ook al hinderlijk buitenspel bij de eerste en tweede pass, daarna heffen die onervaren sukkels centrale verdedigers bij Feyenoord achterin dat op, maar wordt er tóch nog 'even' hands genaakt, om het 'voordeel af te dwingen', dat tot een doelpunt leidt.Vos schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:51:
Wat een slechte verliezers zeg. Heb pas net de beelden terug gekeken. Doelpunt één was discutabel, maar volgens mij schampt Van Beek hem héél licht. Doelpunt twee was zeker geen hands. Maar als er dan iets zeker geen doelpunt was dan was het wel het doelpunt van Standard. Duidelijk hands.
Dat doelpunt had sowieso nooit mogen tellen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
sorry, het was me eerlijk niet opgevallen en ik heb het niet bewust gedaan. Sorry als je je daar aan geërgerd hebt.St@m schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:58:
[...]
Echt.. het is je al vaker gezegd, maar wil je gewoon scheidsrechters zeggen..
Ajax wordt nu mooi gematstKunnen ze de handjes weer dichtknijpen
Niet alleen dat, maar ze vonden nog dat ze goed speelden ook. Ik heb toch echt een ploeg gezien die alleen maar tegen hield, bij puur toeval toch nog scoorde en vervolgens helemaal niks anders meer deed dan tijdrekken en tegenhouden. Terwijl Feyenoord naast de goals nog een reeks enorme kansen had.PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:37:
Grappig, die Belgen hebben echt een andere wedstrijd gezien. Onterechte doelpunten, rode kaarten niet gegeven penalties. Moet een spectaculair wedstrijd zijn geweest gisteren
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat verwachten jullie komend weekend van Ajax-PEC? Ajax zou toch zo onderhand wel moeten weten dat PEC vol gas af gaat jagen. Iedereen zal top gemotiveerd moeten zijn anders wordt het weer puntverlies.
Ik las zojuist dit bericht op Voetbalzone. Wat een droeftoeter die Duchâtelt zeg, het is toch logisch dat de arbiters gezien hebben dat de bal geraakt zou zijn? Als de arbiters hadden geconstateerd dat de bal niet aangeraakt zou zijn hadden ze de goal afgekeurd.Standard Luik krabbelt terug: ‘Kunnen geen klacht meer indienen’
Voorzitter Roland Duchâtelet van Standard Luik was niet te spreken over het eerste doelpunt dat Feyenoord donderdag maakte tegen zijn club. Sven van Beek raakte de bal volgens de preses niet met zijn hoofd, waardoor de treffer niet goedgekeurd had mogen worden. Duchâtelet dreigde met de gang naar de UEFA, maar Standard Luik is inmiddels teruggekrabbeld. “De arbiters hebben gezien dat de bal geraakt werd na de inworp. Dan zou het niet gaan om een verkeerde interpretatie van de spelregels, maar om een beoordelingsfout. In die context kunnen we geen klacht meer indienen”, luidt een statement via de officiële kanalen.
De discussie of de bal nou wel of niet is aangeraakt door Sven van Beek laat ik in het midden.
Het is natuurlijk wel vreemd dat zoiets wat makkelijk met een video te controlleren is niet gedaan word. Niet aangeraakt (feit) kan je gewoon even nakijken. Niet te zien op de beelden = scheidsrechter heeft gelijk.(hetzelde als bij Hockey).JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:22:
[...]
De discussie of de bal nou wel of niet is aangeraakt door Sven van Beek laat ik in het midden.
Voetbal moet de regels sowieso eens wat meer meetbaar maken. Want momenteel is het te veel scheidsrechter afhankelijk wat wel en niet mag.
Dat was het altijd al. Alleen nu met zoveel camera's om het veld ziet het grote publiek meer wat er op het veld gebeurt.Kevinp schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Voetbal moet de regels sowieso eens wat meer meetbaar maken. Want momenteel is het te veel scheidsrechter afhankelijk wat wel en niet mag.
Ben het wel mee eens dat voetbal met zijn tijd moet meegaan maar hoe en wat?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Een x-aantal videomomenten per wedstrijd/helft. De vierde man (of 5e of 6e...Sepp14 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Dat was het altijd al. Alleen nu met zoveel camera's om het veld ziet het grote publiek meer wat er op het veld gebeurt.
Laat ze maar gewoon naar hockey kijken. Als de videoref geen duidelijk oordeel heeft blijft de oorspronkelijke beslissing staan, zo gaat dat meen ik bij hockey.
Stukje over de beslissingen van een hockey video umpire:
Zo kan je voor voetbal ook wel lijstje samenstellen waar een videoref over 'mag' beslissen.In FIH World-Level competitions, where facilities are available, a video umpire is appointed in addition to the field and reserve umpires. The scope of the video umpire's role is restricted to making decisions as to whether or not a goal has been legally scored.[7] To this end, the video umpire may assist in decisions to determine:
- whether the ball crossed the goal line (within the area bounded by the goal posts and crossbar);
- whether the ball was legally played or touched inside the circle by the stick of an attacker, or touched the stick or body of a defender inside the circle, and after either of these actions did not travel outside the circle before passing completely over the goal-line and under the cross-bar;
- whether the ball travelled outside the circle before it entered the goal from a shot by an attacker, without being touched by the stick or body of a defender, during the taking of a penalty corner;
- whether a breach of the Rules has been observed within the attacking 23 metre area in the play leading to the awarding or disallowing of a goal. It is then for the Match Umpire to take any breach into account in reaching their decision.
Decisions may be referred to the video umpire upon the request of a player of either team, or directly by a field umpire. Each team is permitted one video umpire referral per match, which is retained if the referral is successful and forfeited if the referral is unsuccessful. There is no limit to the number of field umpire referrals in a match
[ Voor 64% gewijzigd door Vos op 03-10-2014 14:46 ]
De mogelijkheden zijn er inderdaad bij de andere sporten.
Alleen de mastodonten die erover beslissen schermen altijd weer met de stelling van de schoonheid van het spel. En dat het erbij hoort bij het spel.
Doellijn technologie is al fijn(wat er al is) en beelden voor buitenspel zal helemaal mooi zijn.
Alleen de mastodonten die erover beslissen schermen altijd weer met de stelling van de schoonheid van het spel. En dat het erbij hoort bij het spel.
Doellijn technologie is al fijn(wat er al is) en beelden voor buitenspel zal helemaal mooi zijn.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Arbitrale dwalingen horen bij het spelletje, soms zit het mee, soms zit het tegen. Doellijntechnologie okè, maar een videoscheidsrechter gaat mij te ver.
Soms zit het mee en ga je naar een WK, soms zit het tegen en loop je enkele miljoenen mis.
Vroeger kon je zo'n opmerking maken, maar tegenwoordig, met de bedragen en alles wat er op het spel staat is het ontbreken van extra hulpmiddelen eigenlijk schandalig. Kwalificatie voor de groepsfase van de CL levert een club ongeveer 8M euro op. Wanneer je dat mist door een misser van de scheidsrechter is dat eigenlijk onverklaarbaar. In het hockey bijvoorbeeld, komen dat soort situaties bijna nooit meer voor.
Vroeger kon je zo'n opmerking maken, maar tegenwoordig, met de bedragen en alles wat er op het spel staat is het ontbreken van extra hulpmiddelen eigenlijk schandalig. Kwalificatie voor de groepsfase van de CL levert een club ongeveer 8M euro op. Wanneer je dat mist door een misser van de scheidsrechter is dat eigenlijk onverklaarbaar. In het hockey bijvoorbeeld, komen dat soort situaties bijna nooit meer voor.
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 03-10-2014 15:36 ]
Zou je het ook accepteren als een bank alles nog op papier doet omdat "dat de charme van het bankieren is" maar hierdoor door een foutje al jou spaargeld kwijt raakt?JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
Arbitrale dwalingen horen bij het spelletje, soms zit het mee, soms zit het tegen. Doellijntechnologie okè, maar een videoscheidsrechter gaat mij te ver.
Soms zit het mee, soms zit het tegen toch?
De belangen zijn te groot om het van een paar man af te laten hangen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het zou wat zijn dat omdat de scheidsrechter een foutje maakt ineens al je spaargeld weg is.L1nt schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Zou je het ook accepteren als een bank alles nog op papier doet omdat "dat de charme van het bankieren is" maar hierdoor door een foutje al jou spaargeld kwijt raakt?
Soms zit het mee, soms zit het tegen toch?
De belangen zijn te groot om het van een paar man af te laten hangen.
Ik vind zo'n videoscheidsrechter niks. Dalijk ligt telkens het spelletje stil omdat de videoscheidsrechter de beelden aan het bekijken is, trouwens. De videoscheidsrechter is ook maar een mens, ook die kan fouten maken.
waarom heeft toch iedereen dat waanbeeld dat het spel dan steeds stil ligt? Heeft iedereen ooit een keer in ver grijs verleden American Football gekeken en gehoord dat die video-refs gebruiken en zodoende 1+1 doen?JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Het zou wat zijn dat omdat de scheidsrechter een foutje maakt ineens al je spaargeld weg is.![]()
Ik vind zo'n videoscheidsrechter niks. Dalijk ligt telkens het spelletje stil omdat de videoscheidsrechter de beelden aan het bekijken is, trouwens. De videoscheidsrechter is ook maar een mens, ook die kan fouten maken.
Dat American Football continue stil ligt is coherent aan het spel. Heeft werkelijk 0,0 met de video-ref te maken. Bij American Football mag je 2!!! keer per helft de video-ref inschakelen.
Blijkt de scheids ook nog eens gelijk te hebben ben je een timeout kwijt. Als je wat meer van American Football weet, weet je ook dat die time-outs cruciaal kunnen zijn dus men gaat ook niet voor elk wissewasje beroept doen op de video-ref.
Je zou het concept bijna 1 op 1 kunnen overnemen. Wil je de video-ref inschakelen? Ok, max 2x per helft. Oh en als de scheids gewoon gelijk heeft ben je een wissel kwijt dus weet je het zeker?
Buiten dat, het spel ligt al geregeld stil omdat iemand zogenaamd een been verloren is na een tackle en 21 andere spelers verhaal komen halen bij de scheids.
In die tijd kan een 5e official makkelijk, net als de kijkers thuis, 3 tot 4 keer de herhaling bekijken voordat het spel hervat word en indien nodig ingrijpen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als eerste moeten ze zoals eerder eens naar zichzelf kijken (als spelers). Bij het hockey wordt er nooit gekeken (zelden) wie een overtreding maakt na het fluiten, bij het voetbal doen ze dat wel.Sepp14 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Dat was het altijd al. Alleen nu met zoveel camera's om het veld ziet het grote publiek meer wat er op het veld gebeurt.
Waarom? nou omdat ze of beide de fout maken, of dat ze de scheidsrechter willen beïnvloeden. Wanneer ze dit veranderen zou het spel leuker en eerlijker worden.
Maar dingen als feiten:
- Bal over de lijn ( waar dan ook)
- Doelpunt of niet
- Bal aangeraakt of niet na een ingooi in de goal
- Buitenspel
- Penalty wanneer dit is vanwege bv hands, even na kijken
- Penalty locatie
eventueel:
- Rode kaarten, even als scheidsrechter controleren.
- Penalty's controleren.
Voor de snelheid, intrap ipv ingooi en op jezelf ( zie hockey ), maar een intrap mag niet de 16 meter in.
Extra wissels door de scheidsrechter toe te kennen wanneer iemand duidelijk een overtreding maakt en dat duidelijk problemen geeft. (een wissel na een overtreding geld dus niet per definitie, maar dit blijft natuurlijk iets voor veel discussie ).
Wedstrijd inkorten tot 2x 35 minuten. (meer energie, mooiere wedstrijden hopelijk).
Rode kaarten voor doorgebroken spelers afschaffen in plaats daarvan de overtreding beoordelen met een kaart, en als het een scoringskans is een penalty geven, of iets verzinnen wat op de hockey strafcorner lijkt ( vrije trap op vrije plek op de 16 meter).
De huidige buitenspelregel slaat nergens op, je staat namelijk eigenlijk altijd hinderlijk buitenspel ( dus of afschaffen of buitenspel is buitenspel het is immers een teamsport ).
Voldoende (goede) ideeën. Maar voetbal leeft nog in de jaren 80, daarnaast wordt er veel geklaagd over wielrennen, maar ik heb af en toe het gevoel dat er niet mee wordt gegaan omdat dit makkelijker te manipuleren is.
Je kunt best wel veel regels van het hockey, ten aanzien van spelverheldering, direct overnemen, maar neem dan inderdaad bijvoorbeeld ook mee:
- wie praat (heftig protesteert) tegen de scheids een groene kaart (officiële waarschuwing)
- 2x groen = geel = 5 minuten tijdstraf
- middelzware (scheids beslist) fysieke overtreding, spelbederf, onsportiviteit (tijdrekken, geen afstand houden, provoceren) = geel = 5 minuten tijdstraf
- zware (scheids beslist) fysieke overtreding = geel = 10 minuten tijdstraf
- fysieke overtreding op doorgebroken speler = geel = 10 minuten tijdstraf
- intrap (niet direct de 16 in)
- alle hands affluiten
- alle buitenspel affluiten
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vind dat een doorgebroken speler gewoon rood moet blijven. Anders wordt het 1 groot shirtjestrekken/neertrappen verhaal bij elke doorgebroken speler. Ook ben ik het niet eens met je alle hands affluiten. Dan wordt het in de 16 meter mikken op armen. Je kan in sommige situaties moeilijk je arm eraf hakken.
[ Voor 34% gewijzigd door FrankoNL op 03-10-2014 17:52 ]
Ik zou sowieso de 1-2-3 regel invoeren.
na het fluiten voor een overtreding telt de scheids tot 3. Elke speler die nog vlakbij de scheids staat, geen aanvoerder is, slachtoffer of dader van de overtreding krijgt automatisch geel.
Levert minder gezeur op en dus ook minder vertraging.
na het fluiten voor een overtreding telt de scheids tot 3. Elke speler die nog vlakbij de scheids staat, geen aanvoerder is, slachtoffer of dader van de overtreding krijgt automatisch geel.
Levert minder gezeur op en dus ook minder vertraging.
daarom heeft Hockey een strafcorner.FrankoNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:50:
Ik vind dat een doorgebroken speler gewoon rood moet blijven. Anders wordt het 1 groot shirtjestrekken/neertrappen verhaal bij elke doorgebroken speler. Ook ben ik het niet eens met je alle hands affluiten. Dan wordt het in de 16 meter mikken op armen. Je kan in sommige situaties moeilijk je arm eraf hakken.
Doorgebroken speler kan gewoon een penalty zijn. Bij het hockey is het hetzelfde met de voeten en zelfs het lichaam, dat heb je nodig om te hockeyen en daar werkt het ook.
Verder als je 5 man neer haalt en je met 11 tegen 6 staat dan krijg je het voordeel vanzelf (tijdstraf).
En doorgebroken speler buiten de 16 dan?
Ook een penalty, waarom niet, als je de regels veranderd dan heb ik liever dat scoringskans om zeep helpen met overtreding = penalty. Dat wil dus ook zeggen dat de 16 meter niet meer automatisch een penalty is.FrankoNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:12:
En doorgebroken speler buiten de 16 dan?
Bij hockey is een doorgebroken speler niet echt relevant.
Elke fysieke overtreding in de 23-meterzone is direct een strafcorner, binnen de cirkel een strafbal.
Zoiets zou je bij voetbal ook kunnen doen. Maar die zone is er niet.
Pingel zou je kunnen doen. En minder snel rood (alleen voor 2x geel en een zeer zware overtreding, of zwaar onreglementair gedrag), maar wel een tijdstraf.
Elke fysieke overtreding in de 23-meterzone is direct een strafcorner, binnen de cirkel een strafbal.
Pingel zou je kunnen doen. En minder snel rood (alleen voor 2x geel en een zeer zware overtreding, of zwaar onreglementair gedrag), maar wel een tijdstraf.
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2014 18:18 ]
Er moet dan bij de spelers zelf ook een cultuuromslag komen met al die regels. Denk ook niet dat dat gaat gebeuren. De houding van spelers tegenover de scheidsrechters van hockey en voetbal is ook een wereld van verschil.
Dat er wat moet veranderen is denk ik wel wenselijk maar niet teveel regels. Maakt het spel alleen maar dood.
Krijgen wij ook weer een heel andere discussie
Dat er wat moet veranderen is denk ik wel wenselijk maar niet teveel regels. Maakt het spel alleen maar dood.
Consequent optreden maakt het spel alleen de eerste weken dood. Daarna mag ik hopen dat de spelers snappen dat ze de klep moeten houden, stoppen met theater en andere ongein. En anders ga ik er van uit dat de coaches wel ingrijpen.Sepp14 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:08:
Er moet dan bij de spelers zelf ook een cultuuromslag komen met al die regels. Denk ook niet dat dat gaat gebeuren. De houding van spelers tegenover de scheidsrechters van hockey en voetbal is ook een wereld van verschil.
Klinkt veelbelovend maar ik denk niet dat het gaat werken.
Gewoon wat videobeelden met de 4 of 5de man die dan doorgeeft of het buitenspel was of dat het een schwalbe was. Zal echt al heel veel helpen. Het is en blijft een contactsport
Gewoon wat videobeelden met de 4 of 5de man die dan doorgeeft of het buitenspel was of dat het een schwalbe was. Zal echt al heel veel helpen. Het is en blijft een contactsport
Daar begint het al. Kijk eens naar die coach van mexico het afgelopen WKEn anders ga ik er van uit dat de coaches wel ingrijpen.
[ Voor 31% gewijzigd door Sepp14 op 03-10-2014 19:22 ]
Ik kijk De wereld draait door, blijkbaar heb ik gemist dat Dirk Kuijt stopt bij het Nederlands elftal?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Precies, gewoon direct geel geven, en dat ook consequent doen (dus 2x geel = rood). Overigens zie ik meer in een tijdstraf.L1nt schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:13:
[...]
Consequent optreden maakt het spel alleen de eerste weken dood. Daarna mag ik hopen dat de spelers snappen dat ze de klep moeten houden, stoppen met theater en andere ongein. En anders ga ik er van uit dat de coaches wel ingrijpen.
Het houd dan zo op als de scheidsrechter de eerste wedstrijd 4 man in één keer weg stuurt.
Voetbalt ADO nu in het Vitesse shirt?
aah, toch niet, ik keek gewoon verkeerd (hoewel het wel buitenspel was).
Edit 3 ofzo:
Hoe kunnen zoveel mensen boos reageren, er is niemand die met zekerheid met het blote oog kunnen zeggen dat het wel of niet buitenspel was daarvoor was het erg lastig te zien.
Met de beelden nu leek het geen buitenspel.
[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 03-10-2014 20:18 ]
Vitesse speelt wel leuk, al laat ADO ze ook heel ver komen.
nggyu nglyd
en één aanval van ADO en erg slap verdedigen maakt het mogelijk nog spannend.Quad schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:18:
Vitesse speelt wel leuk, al laat ADO ze ook heel ver komen.
Helemaal mee eens.Niku schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:20:
Kuyt stopt als international. Respect voor zijn carrière en wat hij allemaal bereikt heeft!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pff wat speelt ado slecht.
Als je heel kritisch kijkt is vooral de verdediging bij beide ploegen slecht
ADO één kans één goal, op een toen nog belangrijk moment.
Maar het lijkt werkgelijkwaar nergens op.
Als je heel kritisch kijkt is vooral de verdediging bij beide ploegen slecht
ADO één kans één goal, op een toen nog belangrijk moment.
Maar het lijkt werkgelijkwaar nergens op.
Hockeyer meldt.Ramzzz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:17:
Bij hockey is een doorgebroken speler niet echt relevant.
Voor een strafcorner binnen 23 geldt opzettelijk of niet, niet zozeer fysiek of niet.
Maar voetbal kan heel veel leren van andere sporten. Geen buitenspel meer bijvoorbeeld. Ook staan bij vrijwel elke sport 2 scheidsrechters die ieder een eigen helft fluiten. Daardoor kijkt men het veld in i.p.v. dat 50% achter hun rug gebeurt.
Het hele ritueel rond wissels en overtredingen is imo gewoon spelbederf. Dan maken mensen zich druk om een videoref, terwijl elke vrije trap in de buurt van de 16 ook rustig een paar minuten duurt.
Videoref is makkelijk. 1x/wedstrijd. Heb je gelijk, dan mag je hem houden. Geen gelijk, dan is ie weg. Scheids kan altijd een second opinion aanvragen als ie het zelf niet zeker weet. En weet je wat, je krijgt een hoop smerige overtredingen en dus blessures minder als men weet dat ze niet alleen gezien worden, maar ook bestraft kunnen worden. Een rode kaart bij hockey is echt een zeldzaamheid. 2x geel komt dan nog eerder voor, maar door de tijdstraf heb je minder veldtijd om amok te maken. Door het permanent wisselen kunnen heethoofden afkoelen, gebruik je je hele selectie en staat er altijd een fit elftal. Spelers van 40 kunnen dan ook nog mee, want die draaien dan gewoon minder stints.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als we alle voetbal regels aan zouden gaan passen krijgen we een heel ander spelletje joh.Ik lees zelfs dingen over het buitenspel afschaffen. Waarom zou je?
Hoogstens zodat vrouwen het een keer zullen snappen misschien
Waarom niet eerst eens beginnen bij de clubs die belachelijk veel schulden hebben, maar WEL een speler kopen van tientallen miljoenen. Daar moeten ze naar mijn mening als eerst iets aan doen.
Hoogstens zodat vrouwen het een keer zullen snappen misschien
Waarom niet eerst eens beginnen bij de clubs die belachelijk veel schulden hebben, maar WEL een speler kopen van tientallen miljoenen. Daar moeten ze naar mijn mening als eerst iets aan doen.
5-1 bij rust, gaat nergens over en Vitesse krijgt vrije doorgang. Ik ben benieuwd waar het eindigt.
nggyu nglyd
Wat mij betreft mag voetbal wat het veranderen van spelregels zich wel wat meer door hockey laten inspireren. Daar wordt met grote regelmaat een spelregel (een beetje) aangepast met als doel het spelletje leuker te maken / leuk te houden. Bij het voetbal is het allemaal zo conservatief. Het veranderen van een spelregel in het voetbal duurt nog langer dat het aanleggen van de verlengde A4.JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:05:
Als we alle voetbal regels aan zouden gaan passen krijgen we een heel ander spelletje joh.Ik lees zelfs dingen over het buitenspel afschaffen. Waarom zou je?
Waarom niet eerst beginnen met een basiscursus bedrijfseconomie. Veel schulden is op zich niet zo erg, zo lang de kapitaallasten maar betaald kunnen worden. Bedrijven zonder schuld bestaan ook (bijna) niet, waarom moeten bvo's dan schuldenvrij zijn?Waarom niet eerst eens beginnen bij de clubs die belachelijk veel schulden hebben, maar WEL een speler kopen van tientallen miljoenen. Daar moeten ze naar mijn mening als eerst iets aan doen.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Met alle voordelen die een voetbal "vereniging" heeft is de vraag of dat dat wel terecht is.argro schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:12:
Waarom niet eerst beginnen met een basiscursus bedrijfseconomie. Veel schulden is op zich niet zo erg, zo lang de kapitaallasten maar betaald kunnen worden. Bedrijven zonder schuld bestaan ook (bijna) niet, waarom moeten bvo's dan schuldenvrij zijn?
Geen enkel bedrijf betaald hun normale werker meer dan 3x modaal. In het voetbal wel.
Ik bedoelde inderdaad opzettelijk.Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Hockeyer meldt.
Voor een strafcorner binnen 23 geldt opzettelijk of niet, niet zozeer fysiek of niet.
Buitenspel, de spelregel die je leert haten, maar ook liefhebben, hoort echt bij voetbal, net als bij rugby.Maar voetbal kan heel veel leren van andere sporten. Geen buitenspel meer bijvoorbeeld. Ook staan bij vrijwel elke sport 2 scheidsrechters die ieder een eigen helft fluiten. Daardoor kijkt men het veld in i.p.v. dat 50% achter hun rug gebeurt.
Maar dan wel goed handhaven! Als dat niet blijkt te kunnen, videoref of niet, lasers, 89 camera's rond het veld ten spijt, dan afschaffen.
Al dat spelbederf en tijdrekken tijdens iets waar zoveel mensen hun kostbare tijd voor vrijmaken - een belediging voor de liefhebber en de sport op zich.Het hele ritueel rond wissels en overtredingen is imo gewoon spelbederf. Dan maken mensen zich druk om een videoref, terwijl elke vrije trap in de buurt van de 16 ook rustig een paar minuten duurt.
Videoref is makkelijk. 1x/wedstrijd. Heb je gelijk, dan mag je hem houden. Geen gelijk, dan is ie weg. Scheids kan altijd een second opinion aanvragen als ie het zelf niet zeker weet. En weet je wat, je krijgt een hoop smerige overtredingen en dus blessures minder als men weet dat ze niet alleen gezien worden, maar ook bestraft kunnen worden. Een rode kaart bij hockey is echt een zeldzaamheid. 2x geel komt dan nog eerder voor, maar door de tijdstraf heb je minder veldtijd om amok te maken. Door het permanent wisselen kunnen heethoofden afkoelen, gebruik je je hele selectie en staat er altijd een fit elftal. Spelers van 40 kunnen dan ook nog mee, want die draaien dan gewoon minder stints.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2014 21:23 ]
Mijn god.. Dit is SM voor mijn hersenen en toch blijf ik kijken.. Heb medelijden voor de supporters die mee gegaan zijn.. Al hoor ik net dat de helft al met de auto terug is gereden.. Wordt weer rumoerig onder de supporters.. Lees al oproepen om naar het Forepark te gaan om verhaal te halen bij de selectie.. want wat ze nu laten zien is echt on Haags.. 0 inzet, 0 wil, helemaal niks..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het gros van de bvo's zijn een NV of BV, geen vereniging. Gewoon bedrijven dus. Zo lang geleend geld maar meer oplevert dan dat het kost is het prima. Het willen uitbannen van schulden is veel te kort door de bocht. Je moet willen streven naar een gezonde financiële huishouding, en daar kunnen best schulden bijhoren.Kevinp schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:15:
[...]
Met alle voordelen die een voetbal "vereniging" heeft is de vraag of dat dat wel terecht is.
In hele grote lijnen eens hoor, maar wel met een tweetal kanttekeningen. Ten eerste is hockey geen contactsport, dat scheelt qua overtredingen een hoop. Ten tweede zijn de belangen toch een stuk kleiner dan in het voetbal. Zet op de finale van de Champions Trophy 50 miljoen euro en een winstpremie per speler van een miljoen en de spelers gaan zich, onder toeziend oog van 50.000 malloten in plaats van een paar gezellige mensen, naar mijn stellige overtuiging, toch wat anders gedragen.Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
[ Voor 75% gewijzigd door argro op 03-10-2014 21:31 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Jong Ajax verpletterd Jong FC Twente, 5-1 inmiddels. Vitesse - ADO staat nu op 6-1, zo te zien gaan we de vorige speelronde op herhaling en kunnen we weer een lading doelpunten verwerken morgen en zondag.
nggyu nglyd
Haha ja, dat zou zomaar kunnen. Wel klasse van Achenteh om de bal nog even buiten te spelen.
...
Mijn god wat is Jelle ten Rouwelaar dit seizoen toch slecht bezig
Hij ziet er met dat buikje ook totaal niet fit uit.
I served in a company of heroes.
Zo te zien gaat Heracles na 8 wedstrijden eindelijk 3 punten bijschrijven.
nggyu nglyd
JammerQuad schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:05:
Zo te zien gaat Heracles na 8 wedstrijden eindelijk 3 punten bijschrijven.
En ook 7 goals bij Heracles.Quad schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:44:
Jong Ajax verpletterd Jong FC Twente, 5-1 inmiddels. Vitesse - ADO staat nu op 6-1, zo te zien gaan we de vorige speelronde op herhaling en kunnen we weer een lading doelpunten verwerken morgen en zondag.
nggyu nglyd
Ah lekker, Eagles terug van 2-0 naar 2-2.
Geweldig, 2-3 voor de Eagles!
Geweldig, 2-3 voor de Eagles!
[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 04-10-2014 22:35 ]
...
Die Boymans had ook wel rood mogen krijgen zeg. Wat een dwaas om zo op een keeper door te gaan. Wat mij betreft krijgt hij een fikse schorsing al kan dat helaas niet meer.
PSN: Finally_Chris
Sneu voor ten rouwelaar, zo'n smerige swalbe
Die Perica spoort ook niet hoor...
[ Voor 30% gewijzigd door krissie100 op 04-10-2014 23:12 ]
Cambuur gaat ook verschrikkelijk lekker. Staan gewoon 14e momenteel.
nggyu nglyd
Iets positiever zijn hoorQuad schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:02:
Cambuur gaat ook verschrikkelijk lekker. Staan gewoon 14e momenteel.
Wat een wedstrijd in Utrecht... Ongelooflijk balen dat we uiteindelijk toch nog verliezen. Was in mijn (totaal niet neutrale) ogen ook onverdiend. Vond Utrecht zeker in de eerste helft vele malen beter dan GAE. Die actie van Boymans (slecht te zien vanaf de tribune natuurlijk) leek inderdaad een rode kaart. Slechte arbitrage, vanaf de tribune gezien. Maar een sprankelend, fris spelend FC Utrecht, heb in lange tijd niet zoveel genoten van een wedstrijd. Drie punten waren wel erg lekker geweest, maar helaas zat het er niet in. Mooi ook om te zien hoe vol het uitvak zat. Dat is nog wel eens anders.
Zeker gezien de commentatoren het dan ook nog terecht vinden. Maar volgens mij raakt hij de speler niet eens.krissie100 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:10:
Sneu voor ten rouwelaar, zo'n smerige swalbe
Klopt, hoewel GAE ook in de eerste helft een paar keer heel gevaarlijk kon worden.don_jorg schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 01:43:
Wat een wedstrijd in Utrecht... Ongelooflijk balen dat we uiteindelijk toch nog verliezen. Was in mijn (totaal niet neutrale) ogen ook onverdiend. Vond Utrecht zeker in de eerste helft vele malen beter dan GAE. Die actie van Boymans (slecht te zien vanaf de tribune natuurlijk) leek inderdaad een rode kaart. Slechte arbitrage, vanaf de tribune gezien. Maar een sprankelend, fris spelend FC Utrecht, heb in lange tijd niet zoveel genoten van een wedstrijd. Drie punten waren wel erg lekker geweest, maar helaas zat het er niet in. Mooi ook om te zien hoe vol het uitvak zat. Dat is nog wel eens anders.
Utrecht was veel beter tot ze met twee nul voor stonden. Wat er toen gebeurde weet ik niet, maar utrecht was 60 minuten heer en meester en daarna ging het mis.
Volgens hem was er contact, alleen heeft hij het niet gevoeld. Het was dus gewoon een Schwalbe laat dat duidelijk zijn.Weghorst versierde een penalty en was later ook nog zelf trefzeker. "Ik ging voor de pingel, ja, dat klopt", bekende de 22-jarige aanvaller in gesprek met de NOS. "Ik kwam erg dicht op de keeper en zag hem erin vliegen. Volgens mij was er wel contact."
[ Voor 73% gewijzigd door Kevinp op 05-10-2014 10:04 ]
Sjezus, wat een domme acties op een rij bij PSV. Allereerst haalt bruma een doorgebroken speler neer terwijl je met 3-0 voorstaat en vervolgens gaat Cocu zich druk maken over die terechte beslissing. Slaat daarbij vermaningen in de wind en gaat gewoon door lopen zeuren om vervolgens ook te worden weggestuurd. Hoe dom kun je zijn... 
PSV domineerde en er was geen vuiltje aan de lucht. Ook al was het 3-1 geworden (wat maar zeer de vraag zou zijn geweest), PSV had gewoon ongeschonden 3 punten binnen gesleept. Nu ben je een verdediger kwijt met rood en zit je als Cocu de volgende keer op de tribune.
PSV domineerde en er was geen vuiltje aan de lucht. Ook al was het 3-1 geworden (wat maar zeer de vraag zou zijn geweest), PSV had gewoon ongeschonden 3 punten binnen gesleept. Nu ben je een verdediger kwijt met rood en zit je als Cocu de volgende keer op de tribune.
[ Voor 29% gewijzigd door Han op 05-10-2014 13:52 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat deed Bruma eigenlijk? Ik kon in de herhalingen niet zien dat er contact was. Volgens mij ging die speler van Excelsior ook gemakkelijk liggen. Bruma protesteerde overigens totaal niet, dus er zal toch wel iets zijn geweest.
Inderdaad, sowieso als je 3-0 voorstaat dan laat je die man toch gewoon lopen. Maar ook wel bizar wie die bal zo hard inspeeldeHan schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:49:
Sjezus, wat een domme acties op een rij bij PSV. Allereerst haalt bruma een doorgebroken speler neer terwijl je met 3-0 voorstaat en vervolgens gaat Cocu zich druk maken over die terechte beslissing. En slaat daarbij een vermaning in de wind en gaat gewoon door lopen zeuren om vervolgens ook te worden weggestuurd. Hoe dom kun je zijn...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zeker van Cocu is dat onhandig, het is nergens voor nodig.Han schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:49:
Sjezus, wat een domme acties op een rij bij PSV. Allereerst haalt bruma een doorgebroken speler neer terwijl je met 3-0 voorstaat en vervolgens gaat Cocu zich druk maken over die terechte beslissing. En slaat daarbij een vermaning in de wind en gaat gewoon door lopen zeuren om vervolgens ook te worden weggestuurd. Hoe dom kun je zijn...
Bruma tja dat gebeurd nog in een paar seconden.
Overigens ben ik tegen deze rode kaarten, ik zie liever een penalty ipv een rode kaart.
Ja, dat was best wel dom..
Wat ook wel dom is is dat de spelers nog steeds niet weten welke schoenen ze aanmoeten.. Bruma gleed ook al uit.
Maar goed, makkelijke overwinning al had het al 10-0 moeten staan natuurlijk
Wat ook wel dom is is dat de spelers nog steeds niet weten welke schoenen ze aanmoeten.. Bruma gleed ook al uit.
Maar goed, makkelijke overwinning al had het al 10-0 moeten staan natuurlijk
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Een penalty voor een overtreding op 25 meter?Kevinp schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Zeker van Cocu is dat onhandig, het is nergens voor nodig.
Bruma tja dat gebeurd nog in een paar seconden.
Overigens ben ik tegen deze rode kaarten, ik zie liever een penalty ipv een rode kaart.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verheug me nu al op het interview met Cocu... die zal wel weer 'boos' zijn. Dit soort dingen maakt je als trainer gewoon zwak als je zo'n jonge ploeg hebt, verkeerd signaal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het wegsturen van Cocu vind ik nergens over gaan, op voorwaarde dat hij die grensrechter niet uitgescholden heeft.
Als dit de maatstaf is om een trainer naar de tribune te sturen dan kunnen er wekelijks mensen heengezonden worden.
Als dit de maatstaf is om een trainer naar de tribune te sturen dan kunnen er wekelijks mensen heengezonden worden.
De maatstaf zal zijn dat hij zich in woord en gebaar niet netjes gedragen heeft. Gewoon terecht weggestuurd, hij moet gewoon normaal doen. Wordt maar boos op Bruma..schwarzenegger schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:00:
Het wegsturen van Cocu vind ik nergens over gaan, op voorwaarde dat hij die grensrechter niet uitgescholden heeft.
Overigens vind ik die schriftjes van de PSV coaches ook wel zo kinderachtig.. Alsof ze in de brugklas zitten en een PSV schrift hebben gekregen..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er zal echt wel iets zijn gezegd door Cocu, daarnaast gaat hij doodleuk door met zaniken terwijl hij al verstaan had gekregen dat hij daar mee moest ophouden. Aan de andere kant, er mee doorgaan gaat ook nergens over. De rode kaart wordt echt niet ingetrokken en de rode kaart was absoluut terecht. Dat zag een blinde nog, duidelijker komen ze niet. Dus Cocu moet gewoon zijn fatsoen houden en zijn frustraties later op bruma botvieren.schwarzenegger schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:00:
Simpele overwinning voor PSV, Excelsior had het voor de rode kaart al opgegeven.
De onterecht afgekeurde goal en 1 - 0 heb ik niet gezien, maar de 2 - 0 en de 3 - 0 waren wel heel erg gelukkig.
Bij de slappe mislukte voorzet van Maher ( 2 - 0 ) had 1 mm hoger gras de bal tot stilstand laten komen en hadden de twee verdedigers + de keeper niet net naast de bal hoeven zitten.
De 3 - 0 had afgekeurd moeten worden vanwege buitenspel en ging er ook nog met heel veel mazzel in.
Vaak zie je dat clubs na een onterecht afgekeurd doelpunt punten laten liggen, maar bij PSV wordt 100% pech meteen omgezet in 400% geluk.
De onterecht afgekeurde goal en 1 - 0 heb ik niet gezien, maar de 2 - 0 en de 3 - 0 waren wel heel erg gelukkig.
Bij de slappe mislukte voorzet van Maher ( 2 - 0 ) had 1 mm hoger gras de bal tot stilstand laten komen en hadden de twee verdedigers + de keeper niet net naast de bal hoeven zitten.
De 3 - 0 had afgekeurd moeten worden vanwege buitenspel en ging er ook nog met heel veel mazzel in.
Vaak zie je dat clubs na een onterecht afgekeurd doelpunt punten laten liggen, maar bij PSV wordt 100% pech meteen omgezet in 400% geluk.
Rekik is de hoofdschuldige, die speelde de bal te hard in de voeten van Bruma.Han schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Er zal echt wel iets zijn gezegd door Cocu, daarnaast gaat hij doodleuk door met zaniken terwijl hij al verstaan had gekregen dat hij daar mee moest ophouden. Aan de andere kant, er mee doorgaan gaat ook nergens over. De rode kaart wordt echt niet ingetrokken en de rode kaart was absoluut terecht. Dat zag een blinde nog, duidelijker komen ze niet. Dus Cocu moet gewoon zijn fatsoen houden en zijn frustraties later op bruma botvieren.
[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-10-2014 14:40 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja waarom niet. Je moet het niet zien als een penalty voor een overtreding op 25 meter, maar een penalty voor het ontnemen van een scoringskans.Gynnad schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:53:
[...]
Een penalty voor een overtreding op 25 meter?
Of net als bij Hockey een shootout achtig iets. Dus vanaf dat punt krijgt de speler 10 seconden om te scoren, daarna gaat de bal naar de tegenstander als doeltrap als hij nog in het spel is, of als corner/ingooi wanneer deze uit het spel is via de keeper.
Als blauwvinger ben ik onderweg naar de arena. Op tijd aanwezig voor de topper
van vandaag. Ben benieuwd of PEC met dezelfde houding als bij de beker/JCschaal finale kan aantreden en of Ajax statistisch maar weer aantoont in de arena niks weg te gaan geven
Met Toornstra eindelijk weer iemand die een bal mooi hoog de 16 in trapt, goed om te zien.
Verder bekende beeld: veel balbezit (las vanochtend dat Feyenoord dit seizoen absolute recordhouder is in balbezit), geen kansen.
/Na een 100% kans van Clasie, nu toch 1-0
Verder bekende beeld: veel balbezit (las vanochtend dat Feyenoord dit seizoen absolute recordhouder is in balbezit), geen kansen.
/Na een 100% kans van Clasie, nu toch 1-0
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 05-10-2014 14:55 ]
Beertje colargol heeft weer een doelpuntje gemaakt. De makkelijkste gemist, de moeilijkste er weer in. Mooie aanval.
Wat een slappe actie van Ebicilio (FC Twente) net. Hij kon makkelijk passen om een mega kans te creëren, maar hij krijgt het voor elkaar compleet te verprutsen.
...
Daar had Van Sichem best een pingel kunnen geven. Niet handig van Chery.
Hij schopt Toornstra gewoon neer, zit niet eens in de buurt van de bal. Het is maar de vraag of Toornstra nog wat van de situatie kon maken, maar dit was een opzichtige overtreding.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat was een té opzichtige "ik-zou-graag-een-penalty-willen"-val.
Zo makkelijk ga je ze niet krijgen al blijf je 30 min. op de grond liggen en met een pruillipje + natte ogen naar de scheidsrechter staren.
Viel me nog enigszins mee dat hij geen puppy uit zijn broekzak toverde om hem hiermee te helpen ...
Zo makkelijk ga je ze niet krijgen al blijf je 30 min. op de grond liggen en met een pruillipje + natte ogen naar de scheidsrechter staren.
Viel me nog enigszins mee dat hij geen puppy uit zijn broekzak toverde om hem hiermee te helpen ...
OPSLAGHOND schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:28:
Simpele overwinning voor PSV, Excelsior had het voor de rode kaart al opgegeven.
Een overtreding is een overtreding toch? Dit was gewoon een penalty.OPSLAGHOND schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:21:
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 05-10-2014 15:24 ]
Oh dan heb ik de 2 - 0 gemist.St@m schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:21:
[...]
De 1-0 was van Maher, en geluk dwing je af als je het kansen laat regenen.
Wauw jouw fantasie laat je wel de vrije loopOPSLAGHOND schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:21:
Verbazingwekkend he?CR1691 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Wauw jouw fantasie laat je wel de vrije loop
*knip* niet trollen
En dat was een zuivere rode kaart ...
[ Voor 29% gewijzigd door Señor Sjon op 05-10-2014 22:16 ]
Roder ga je ze niet krijgen dan die actie van Boteghin. Schopt hem zonder enige intentie om de bal te spelen in gezicht. Kansloos.
Dat geldt voor alle clubs. Successen in het verleden behaald wil niet zeggen dat ze nu nog een topclub zijnOPSLAGHOND schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:31:
[...]
Verbazingwekkend he?
Weet je hoe ik me voel als ik hier voor de zoveelste keer lees dat Feyenoorders het onterecht nog steeds over een topclub hebben.
En dat was een zuivere rode kaart ...
En vervolgens nog klagen dat Kazim hoog kwam met het been, Boteghin had niet meer op het veld mogen staan ...CR1691 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:36:
Roder ga je ze niet krijgen dan die actie van Boteghin. Schopt hem zonder enige intentie om de bal te spelen in gezicht. Kansloos.
Recente successen (prijzen) zijn wel kenmerkend voor een topclub.Sepp14 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:37:
[...]
Dat geldt voor alle clubs. Successen in het verleden behaald wil niet zeggen dat ze nu nog een topclub zijn
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort scheidsrechters. Hij heeft het gewoon niet gezien. Kan gebeuren, zeker in die drukte. Maar dat geeft hij toch maar een gele kaart om de goede vrede te bewaren.
Naja qua aantallen klopt het nu in ieder geval
Verwijderd
En weer Sigi in de basis....verdomme zeg.
de vorige keer dat ik dat zei scoorde hij aan de lopende band
de vorige keer dat ik dat zei scoorde hij aan de lopende band
Tja, je kan ook eens je spits aanmoedigen en steunen die het moeilijk heeft ipv constant te zeiken. Manu scoorde na 3 opgelegde kansen uiteindelijk ook de 4e kans wel. Ik denk graag dat het feit dat hij werd toegezongen ipv werd uitgefloten geholpen heeft.
Ik zie nu pas de herhaling van Botteghin (?) op Vermeer. What was he thinking?! En geel van die scheidsrechter, donkerrood was dat!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wellicht kreeg hij geel voor het opstootje en kan de aanklager alsnog in actie komen.Arjan90 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:27:
Ik zie nu pas de herhaling van Botteghin (?) op Vermeer. What was he thinking?! En geel van die scheidsrechter, donkerrood was dat!
Mooie overwinning, met een iets betere scheids had je 2 penalties en nog een rode kaart voor de tegenstander extra gehad en hadden het dubbele cijfers geworden, maar heerlijk een degelijke overwinning. Tegen Ajax, Utrecht en Twente won je niet met goed spel en nu komt de beloning.
Deze spits staat inmiddels op 83 gemiste kansen, het is een keer klaarph4ge schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:24:
Tja, je kan ook eens je spits aanmoedigen en steunen die het moeilijk heeft ipv constant te zeiken. Manu scoorde na 3 opgelegde kansen uiteindelijk ook de 4e kans wel. Ik denk graag dat het feit dat hij werd toegezongen ipv werd uitgefloten geholpen heeft.
XXXVI
Als er 1 ploeg is die kansen mist dan is het Feyenoord. Ajax is 10x effectiever, kijk alleen maar naar de Klassiekers. Ik geloof er helemaal niks van dat hij meer mist dan types als Immers. Hoe dan ook, door iemand bij voorbaat al af te zeiken wordt het een self fulfilling prophecy en verdien je het als fans ook niet. Ik word er persoonlijk echt moe van dat elke keer als Ajax speelt er hier weer volop op de spelers gezeken wordt. Voorlopig zit je in ieder geval tot de winter met Sighterson in je selectie en heb je heel wat meer kans dat hij gaat presteren als je hem steunt.
Verwijderd
Ik geloof al meer dan 1000 min niet gescoord in een CL duel, dat is meer dan 11 wedstrijden droog staan.ephymerous schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:31:
[...]
Deze spits staat inmiddels op 83 gemiste kansen, het is een keer klaar
Oei, dat was net een aardige kans voor PEC net.
...
Weer een niet te missen kans gemist... Door... Jawel... Sightorsson 
Edit
Een twee minuten laten loopt hij in de weg. Deze mislukking hoef ik niet meer bij Ajax te zien.
Edit
Een twee minuten laten loopt hij in de weg. Deze mislukking hoef ik niet meer bij Ajax te zien.
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 05-10-2014 16:57 ]
XXXVI
Don't go there.ph4ge schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:36:
Als er 1 ploeg is die kansen mist dan is het Feyenoord. Ajax is 10x effectiever, kijk alleen maar naar de Klassieker. Ik geloof er helemaal niks van dat hij meer mist dan types als Immers.
Een scheidsrechter is ook iemand, daar zeik je altijd op en dat doe je elke keer achteraf maar dat doe je zo vaak (altijd?) dat je zonder twijfel niet neutraal een wedstrijd ingaat wat betreft de scheidsrechter.Hoe dan ook, door iemand bij voorbaat al af te zeiken wordt het een self fulfilling prophecy en verdien je het als fans ook niet.
Sommige personen leggen de lat steeds iets hoger (ook na 4 kampioenschappen op een rij), bij anderen ligt deze schijnbaar (zeer) laag.Ik word er persoonlijk echt moe van dat elke keer als Ajax speelt er hier weer volop op de spelers gezeken wordt.
Inderdaad, met iets meer inspanning van de PSV-ers was Manolev nu een toppertje geweest.Voorlopig zit je in ieder geval tot de winter met Sighterson in je selectie en heb je heel wat meer kans dat hij gaat presteren als je hem steunt.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 05-10-2014 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015