Want als anderen van een flat springen doe jij het ook?Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:05:
[...]
Als Ajax speelt zie je hier dezelfde soort posts, in tienvoud. Lig je daar ook over te mekkeren dan? Omdat het nu geen Nederlandse club betreft, mag het dan opeens niet ofzo?
Vandaar de ietwat kinderachtige reactie in het mededelingentopic.Quad schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:37:
Als je mijn berichten normaliter leest zal je zien dat ik Ajax supporter ben, maar over het algemeen vrij objectief probeert te beoordelen.
En het van gisteravond was gewoon getrol. Reden staat hierboven wel ergens.![]()
Arsenal verdiend gewonnen en domme rode kaart, dat is de conclusie.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Genoeg modder gegooid, het topic gaat over voetbal.
Wat verwachten jullie van vanavond? Ik ben bang voor twee verliespartijen. PSV heeft het moeilijk en met Dinamo een erg zware tegenstander, en van Feyenoord weet ik niet goed wat ik moet verwachten.
Wat verwachten jullie van vanavond? Ik ben bang voor twee verliespartijen. PSV heeft het moeilijk en met Dinamo een erg zware tegenstander, en van Feyenoord weet ik niet goed wat ik moet verwachten.
Vrij logisch dat hij daar mee komt, omdat je nogal vaak zomaar wat uitkraamt.tweaker2010 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:37:
[...]
Ik zat erop te wachten dat je dat als argument zou gebruiken.![]()
Effectief was Arsenal zeker dit keer, maar het veldoverwicht was niet enorm groot. De eerste helft 60%, de 2e helft was het precies andersom.
Na de rode kaart is Arsenal eigenlijk niet in de problemen geweest. Ook vrij logisch dat je met 4-0 voor en Chelsea voor de boeg de inspanning zo laag mogelijk wilt houden. Dus je kan imo wel van 'over heen walsen' spreken.
Verder zegt dit niet zo heel veel over Arsenal, dit seizoen was het behoorlijk slecht. Maar gisteren waren ze wel goed... Kwam het door een goed Arsenal of door een slecht Galatasaray? Dat zien we de komende tijd
Maar je hebt de wedstrijd niet gezien, dus dat zegt toch genoeg?
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 02-10-2014 11:10 ]
Ik heb de discussie gelezen. Jouw reactie op Quad was om Spurs er maar bij te halen. Daar reageer ik op.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Ik trek een vergelijking m.b.t. Quad's anti-supporteren. Wel de rest van de discussie lezen voordat je reageert.
-edit: Wat Niku zegt, klaar nu
[ Voor 5% gewijzigd door Zeddicius op 02-10-2014 11:23 ]
Ik verwacht dat Feyenoord er vanavond ingaat, hoort er blijkbaar bij als ze een keer goed gespeeld hebben en veel in de media komen met de weg naar boven is ingezet etc. etc. Dan wordt de volgende partij genadeloos dramatisch.Niku schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:
Ik hoop natuurlijk net als alle andere fans dat ze de Belgen onder de grasmat spelen en eindelijk laten zien dat het huidige elftal de vaste basis moet worden en de weg naar boven daadwerkelijk is ingezet.
Ik blijf nog steeds mijn twijfels hebben bij Immers t.o.v. Vilhena. Die laatste is erg jagerig en liep de afgelopen wedstrijden volgens mij overal te storen, daarnaast kan hij in tegenstelling tot Immers een goede pass geven (al is dat laatste minder gezien de vormdip) Al is de combinatie Immers Kazim eenzelfde als Immers Pellé sterke balvaste spits (al scoort deze nog wat minder) met de bewegelijke en ronduit irritante immers eromheen.
We gaan het merken en het word in ieder geval weer een sfeervolle kuip.
Goed planNiku schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:
Ben heel benieuwd naar de potjes van vanavond!
Knap dat jij weet of ik een wedstrijd wel of niet gezien hebt. Sommige mensen kunnen niet tegen een kritische noot en doen dit al snel af als 'onzin' en 'zomaar wat uitkramen'. Iedereen recht op zijn eigen mening toch, als supporter hoef je niet zo krampachtig je eigen club te gaan verdedigen.Vos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:
[...]
Vrij logisch dat hij daar mee komt, omdat je nogal vaak zomaar wat uitkraamt.
Na de rode kaart is Arsenal eigenlijk niet in de problemen geweest. Ook vrij logisch dat je met 4-0 voor en Chelsea voor de boeg de inspanning zo laag mogelijk wilt houden. Dus je kan imo wel van 'over heen walsen' spreken.
Verder zegt dit niet zo heel veel over Arsenal, dit seizoen was het behoorlijk slecht. Maar gisteren waren ze wel goed... Kwam het door een goed Arsenal of door een slecht Galatasaray? Dat zien we de komende tijd.
Maar je hebt de wedstrijd niet gezien, dus dat zegt toch genoeg?
Ik snap hier ook helemaal niets vanL1nt schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:59:
LOLWUT??
http://www.nu.nl/sport/38...oeren-tweede-divisie.html
2e divisie invoeren om de doorstroom te verbeteren. Menig Eerste divisieclub kan met moeite zelf de broek hoog houden en de eisen van de Eerste divisie zijn te hoog voor de topklasse clubs.
Waarom niet die eisen die ze in de koker hebben voor de 2e divisie toepassen op de eerste divisie en pas hoge eisen stellen voor clubs die naar de Eredivisie promoveren?
Dan kun je de Eerste divisie clubs misschien ook helpen door de kosten te drukken en die clubs die echt ambitie hebben (en geld) voldoen echt wel aan de Eredivisie eisen.
Heeft totaal geen zin dit, kijk naar de Topklasse, er is nauwelijks een amateurclub die de sprong wil of kan maken naar prof/semi-prof club. Daar is Nederland ook gewoon te klein voor.
In Engeland zie je het wel, maar daar zit je bij de 4de divisie ook in een stadion waar 12.000 mensen in kunnen en dat afgeladen vol zit. Dat lukt hier amper in de Jupiler league, laat staan als je er nog een divisie onder hangt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bij Feyenoord valt of staat het bij het afmaken van kansen. Als die psychologische barrière definitief doorbroken is dan ben je voetballend waarschijnlijk gewoon beter en win je. Maar het zou ook de zoveelste wedstrijd kunnen worden waar je kans op kans stapelt en vervolgens door een lullig countertje of spelhervatting je er met 0-1 vanaf gaat.
Als je serieus voor plek 2 wil gaan moet je thuis winnen, dat is duidelijk. Jammer dat het zo'n klote tijd is en dat gecombineerd met de verkeerssituatie rond Rotterdam lijkt te betekenen dat het niet stampvol zal zitten, althans bij het begin. Ik heb zelf ook een klein wonder nodig om op tijd te kunnen zijn.
Als je serieus voor plek 2 wil gaan moet je thuis winnen, dat is duidelijk. Jammer dat het zo'n klote tijd is en dat gecombineerd met de verkeerssituatie rond Rotterdam lijkt te betekenen dat het niet stampvol zal zitten, althans bij het begin. Ik heb zelf ook een klein wonder nodig om op tijd te kunnen zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik moet vanuit Zwolle (stageplek) langs Breukelen voor ophalen vriendin door naar Rotterdam om na de wedstrijd weer naar huis in Amsterdam te rijden waar ik vanochtend extra vroeg ben weggegaan om alvast uren in te halen die ik zo eerder wegga om alles te redden.ph4ge schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:29:
Bij Feyenoord valt of staat het bij het afmaken van kansen. Als die psychologische barrière definitief doorbroken is dan ben je voetballend waarschijnlijk gewoon beter en win je. Maar het zou ook de zoveelste wedstrijd kunnen worden waar je kans op kans stapelt en vervolgens door een lullig countertje of spelhervatting je er met 0-1.
Files rondom de wedstrijden is inmiddels gewoonte en vertrek altijd al vroeg om dat op te vangen, daarnaast zit ik op vak U wat geen vaste plaatsen kent en mede hierdoor altijd als eerste lekker vol zit.
- Het kan 3 kanten op:
- Je speelt goed en maakt eindelijk een keer de kansen af. Resulterend in een wedstrijd die zeker gewonnen kan worden.
- Je speelt goed maar krijgt een lullig vroeg goal tegen uit een standaardsituatie waardoor je die weg moet werken, wat ze veelal niet op kunnen brengen.
- Ze spelen gewoon belabberd
Ik hoop dat beide ploegen de drie punten naar Nederland halen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik hoop dat Feyenoord ze in Nederland houdQuad schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:38:
Ik hoop dat beide ploegen de drie punten naar Nederland halen.
Ik ben benieuwd, aan de ene kant zie ik Feyenoord 2-0 winnen. Aan de andere kant zie ik ze 0-2 af gaan.
In jouw geval is het geen kritiek gebasseerd op iets realistisch, maar jouw zwart-wit mening. In het andere topic hebben al meer mensen je daar op aangesproken. *knip*tweaker2010 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Knap dat jij weet of ik een wedstrijd wel of niet gezien hebt. Sommige mensen kunnen niet tegen een kritische noot en doen dit al snel af als 'onzin' en 'zomaar wat uitkramen'. Iedereen recht op zijn eigen mening toch, als supporter hoef je niet zo krampachtig je eigen club te gaan verdedigen.
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 05-10-2014 22:33 ]
Ik kan je zo een A4 aanleveren van reacties van mensen richting jou waarop mensen je wijzen op je 'vreemde constateringen en/of beweringen'. Je reactie geeft al aan dat je niks gezien hebttweaker2010 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Knap dat jij weet of ik een wedstrijd wel of niet gezien hebt. Sommige mensen kunnen niet tegen een kritische noot en doen dit al snel af als 'onzin' en 'zomaar wat uitkramen'. Iedereen recht op zijn eigen mening toch, als supporter hoef je niet zo krampachtig je eigen club te gaan verdedigen.
En ik kan prima tegen kritiek, zoals je kan lezen ben ik zelf vrij kritisch op ploegen die ik support.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 02-10-2014 11:52 ]
Prima. Gelukkig is dit een forum en als iedereen het met elkaar eens was zou het maar saai zijn toch?Vos schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Ik kan je zo een A4 aanleveren van reacties van mensen richting jou waarop mensen je wijzen op je 'vreemde constateringen en/of beweringen'. Je reactie geeft al aan dat je niks gezien hebt. Maar ik vermaak me altijd wel met jouw uitspraken
.
En ik kan prima tegen kritiek, zoals je kan lezen ben ik zelf vrij kritisch op ploegen die ik support.
Pff, Feyenoord is zo goed als onverslaanbaar in de Kuip man. Alleen de wedstrijden tegen Besiktas Heerenveen, Utrecht, Ajax en Willem II ging het misJST94 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:41:
[...]
Ik hoop dat Feyenoord ze in Nederland houd![]()
Ik ben benieuwd, aan de ene kant zie ik Feyenoord 2-0 winnen. Aan de andere kant zie ik ze 0-2 af gaan.
Komt wel goed
Juist die instelling moet het zijnPWM schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Pff, Feyenoord is zo goed als onverslaanbaar in de Kuip man. Alleen de wedstrijden tegen Besiktas Heerenveen, Utrecht, Ajax en Willem II ging het misVoor de rest werden ze ALLEMAAL gewonnen.
Komt wel goed
In de kuip moet elke tegenstander met vrees binnenkomen omdat je een schier onverslaanbaar Feijenoord tegenkomt gesteund door het legioen, het is echter jammer genoeg al jaren niet meer het geval. Tijd dat het weer zo wordt.
Verwijderd
Heeft Feyenoord al eerder gedaan, met 2-0 van Standard Luik winnen: https://twitter.com/Feyen...17628914458697728/photo/1JST94 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:41:
[...]
Ik hoop dat Feyenoord ze in Nederland houd![]()
Goh, de relevantie..Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
Heeft Feyenoord al eerder gedaan, met 2-0 van Standard Luik winnen: https://twitter.com/Feyen...17628914458697728/photo/1
Zie je daar ineens Buttner en Dszudszak lopen bij Dynamo. Niet de minste spelers.
En Douglas ook nog eens. :W
En Douglas ook nog eens. :W
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 02-10-2014 17:16 ]
nggyu nglyd
Ja, dat is geen misselijk elftal, maar de Russische competitie stelt niet zoveel voor hoor..Quad schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:14:
Zie je daar ineens Buttner en Dudszak lopen bij Dynamo. Niet de minste spelers.
PSV begint vooralsnog aardig.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En Douglas. (Manolev bank.)Quad schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:14:
Zie je daar ineens Buttner en Dudszak lopen bij Dynamo. Niet de minste spelers.
Leuke wedstrijd tot zover, PSV heeft het niet makkelijk maar bijt prima van zich af. Ik denk dat er mogelijkheden zijn in de tweede helft om de pot winnend af te sluiten.
nggyu nglyd
Psv in de Europa is weinig aan om te zien. Ze spelen zonder lef en als dan een balletje naar voren wordt gespeeld zijn ze hem kwijt want er is er geen een die een bal kan vasthouden. Fysiek stelt het weinig voor voorin.
En dan krijg je de kans in de 40e minuut om het op snelheid uit te spelen, is de laatste pass weer te slap.
Hoop niet dat Moskou een goal maakt want ik zie Psv nog lang niet scoren.
Ze blijven wel tot nu toe goed overeind, ze mogen dus nog steeds hopen op 0-0
En dan krijg je de kans in de 40e minuut om het op snelheid uit te spelen, is de laatste pass weer te slap.
Hoop niet dat Moskou een goal maakt want ik zie Psv nog lang niet scoren.
Ze blijven wel tot nu toe goed overeind, ze mogen dus nog steeds hopen op 0-0
Zo na een rit van 3 uur inclusief files zitten we d'r weer hoor. De Kuip oud en vertrouwd vakkie U. Nu op naar een mooie wedstrijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Rubman op 02-10-2014 18:06 ]
Zo tijd voor de 2e helft. Laten we hopen dat PSV op voorsprong zal komen. 
Veel plezier ! Ik ben er niet bij, heb dr geen trek in om telkens van vak te verwisselen. Tijd kwam trouwens ook niet uit, had t nooit gehaald denk ik..Rubman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:05:
Zo na een rit van 3 uur inclusief files zitten we d'r weer hoor. De Kuip oud en vertrouwd vakkie U. Nu op naar een mooie wedstrijd.
[ Voor 72% gewijzigd door JST94 op 02-10-2014 18:08 ]
Het gaat er fysiek wel hard aan toe. Rekik is goed bezig.
Kom op zeg, een beetje ploeg had er al 1 inliggen, Psv verprutst elke wedstrijd weer teveel kansen
Er loopt niemand voorin dus dan wordt scoren ook erg lastig.Harribo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:31:
Kom op zeg, een beetje ploeg had er al 1 inliggen, Psv verprutst elke wedstrijd weer teveel kansen
[inkopmodus]Rubman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:05:
waarom ga je niet direct naar die wedstrijd toe dan
[/inkopmodus]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Pff die Wijnaldum moet verdorie echt leren schieten
Oh goal, nou aangezien Psv geen kansen kan afmaken, win je dus ook niet en zo verlies je
Wijnaldum moet zich echt schamen
Oh goal, nou aangezien Psv geen kansen kan afmaken, win je dus ook niet en zo verlies je
Makkelijk om het af te schuiven op een individu vind ik. Jozefzoon had ook wel mogen scoren.Harribo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:53:
Pff die Wijnaldum moet verdorie echt leren schieten
Wijnaldum is de zogenaamde leider die niet echt wil opstaan.JST94 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Makkelijk om het af te schuiven op een individu vind ik. Jozefzoon had ook wel mogen scoren.
Leuk trouwens om te zien dat de Feyenoord spelers niet in 1 lijn kunnen staan.
Komt een beetje goedkoop over.
De commentaar verbinding is verbroken.
Misschien hebben we mazzel en blijft het de hele pot zo.
Hetzelfde slag, ook geen killer mentaliteitJST94 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Makkelijk om het af te schuiven op een individu vind ik. Jozefzoon had ook wel mogen scoren.
Verwijderd
Deadsy schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:00:
De commentaar verbinding is verbroken.
Pff, Manu had wel mogen scoren. Typisch Feyenoord om tegen een stomme goal te lopen straks.
Ze spelen veels te slap, lijkt wel of niemand druk durft te zetten.
Kongolo loopt ook al vanaf minuut 1 te hinken en toch spelen ze iedere keer eerst naar hem toe.
Kortom spel moet wel scherper worden en de druk wat opgevoerd want het is niet geweldig.
Kongolo loopt ook al vanaf minuut 1 te hinken en toch spelen ze iedere keer eerst naar hem toe.
Kortom spel moet wel scherper worden en de druk wat opgevoerd want het is niet geweldig.
Verbaas me behoorlijk van bet niveau van feyenoord.
Als standaard beetje druk zet blijven ze op eigen helft hangen en is het vaak bal naar voren en balverlies.
Dat manu die poging miste is nog bijna knapper dan scoren. Hopen dat het hem niet opvreet. Goeie speler.
Hoop dat feyenoord wint maar vrees een 0-0 of erger.
Als standaard beetje druk zet blijven ze op eigen helft hangen en is het vaak bal naar voren en balverlies.
Dat manu die poging miste is nog bijna knapper dan scoren. Hopen dat het hem niet opvreet. Goeie speler.
Hoop dat feyenoord wint maar vrees een 0-0 of erger.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Gelukkig heb ik het mis. Goed begin van ze en verdiend de goal!!
Dafuq? Toen was het 1-0! Go Nelom!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zag die van beek gaan. Toffe reactie. Hebben ze effe nodig dit.
Op doel blijven schieten! Die keeper kan er werkelijk geen reet van.
PSN: Finally_Chris
Nooit in de Legioenszaal geweest in de rust
Ondertussen bij de concurrentie: rood voor Sevilla en 1-1, als daar wordt gewonnen door Rijeka en Feyenoord wint ook, dan is dat mooi voor de poule!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Laat Sevilla alles maar winnen juist. Die worden tich eerste
"tis verleidelijk om die bal nog een jens te geven, toornstra doet het niet."
:-)
:-)
Het wil Immers niet echt lukken volgens mij.
...
Er moet nog een wedstrijd komend dat het immers wel lukt. Maar dat heb ik allang opgegeven.
En daar is het weer gelijk
. Kansloze fase van Feyenoord. Zet nou eens druk!
En daar is het weer gelijk
[ Voor 32% gewijzigd door CR1691 op 02-10-2014 20:22 ]
Wat een gepruts zeg... zeer zonde dit.
BuitenspelBuitenspelBuitenspelBuitenspel oh wacht...
Wat een vent.
Wat een vent.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zit de Nederlandse clubs allemaal niet mee deze week ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Eigen schuld. Je moet gewoon door voetballen. Na de 1-0 beginnen ze weer na te denken, niet doordrukken, voorzichtig zijn. Dat gaat gewoon mis.
/
Ben in staat om nu naar Luik te rijden en daar de banden van die coach lek te prikken. Wat een irritant figuur.
/
Ben in staat om nu naar Luik te rijden en daar de banden van die coach lek te prikken. Wat een irritant figuur.
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 02-10-2014 20:26 ]
Waar blijft die extra vleugelspeler nou? Je moet hier winnen om nog enige kans op overwintering te hebben.
Ligt het aan mij, of fluit die scheids het ook helemaal dood?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De versterking komt zo in de blessuretijd.
Met alle respect voor de keeper, maar Manu schiet ze ook wel beroerd in.
Met alle respect voor de keeper, maar Manu schiet ze ook wel beroerd in.
[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 02-10-2014 20:39 ]
Oei wat slecht, dat is een wissel waard ...
MANU OMG! Wat een kans, prachtige aanname! Hij moet leren laag in de hoek te schieten
Jaaaaaaa! Eindelijk Elvis!
Yahoo Manu!
Maar over eerder :wat is tegenwoordig mis met gewoon zakelijk onder in de hoek schieten als je 1 tegen 1 tegenover de keeper staat?
Moet zo'n bal dan perse in het dak van het doel
Maar over eerder :wat is tegenwoordig mis met gewoon zakelijk onder in de hoek schieten als je 1 tegen 1 tegenover de keeper staat?
Moet zo'n bal dan perse in het dak van het doel
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 02-10-2014 20:42 ]
Als Manu beter leert mikken, kan hij zo topscorer worden.
Lol, geel voor van Dam, die had er al 5 kunnen hebben.
Lol, geel voor van Dam, die had er al 5 kunnen hebben.
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 02-10-2014 20:44 ]
En de Feyenoorders in De Kuip zijn ook wakker sinds de 2 - 1 ...
We zijn bezig aan een reeks!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou, eerst de speler dan de bal ... een zuiver Vermeertje.
Heerlijk dat een speler die 2 keer zo mist toch luidkeels wordt toegezongen en dat beloont met een winnende goal!
Lekker belangrijk. Feyenoord heeft gewonnen, dat is het enige dat telt.OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:50:
Sevilla heeft er ondertussen nog een 2-2 uitgesleept. Rijeka zal dus nog meer moeten tegen Feyenoord, willen ze een kans houden op de volgende fase.
Vermeer had hem, Mulder had op de lijn gestaan
Wel een mooie wake-up call voor Feyenoord. Anders hadden ze wellicht gedacht dat je daar even 3 punten kon halen.Arjan90 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:56:
Sevilla heeft er ondertussen nog een 2-2 uitgesleept. Rijeka zal dus nog meer moeten tegen Feyenoord, willen ze een kans houden op de volgende fase.
[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 02-10-2014 20:58 ]
OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:48:
En de Feyenoorders in De Kuip zijn ook wakker sinds de 2 - 1 ...
Ga lekker ergens anders lopen azijnzeiken joh.OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:50:
-
Gelukkig nog de winst behaald door Manu !
Niemand opgevallen dat die Louis hands maakte bij de 1-1?
Dat dachten wij in het stadion ook al.
Verwijderd
Matige wedstrijd met Manu, Nelom, Toornstra en Vermeer die goed overeind bleven.
Was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd. Helemaal met dat Manu die dotten van kansen, die hij zelf grotendeels creëerde overigens, er maar niet in kreeg.
Aan alle doelpunten kleefde een verhaal. Die ingooi van Nelom met een miraculeus doelpunt, en beide doelpunten nadien die elk voor zich vooraf leken te worden gegaan door hands.
Kazim viel tegen.
Was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd. Helemaal met dat Manu die dotten van kansen, die hij zelf grotendeels creëerde overigens, er maar niet in kreeg.
Aan alle doelpunten kleefde een verhaal. Die ingooi van Nelom met een miraculeus doelpunt, en beide doelpunten nadien die elk voor zich vooraf leken te worden gegaan door hands.
Kazim viel tegen.
Gorter dan ook in Oranje! Had een assist bij Aalborg he?
:-P
:-P
Schijnt dat de voorzitter van Standard Luik een klacht gaan indienen en het duel wilt overspelen omdat de goals hadden moeten worden afgekeurd? Haha, wat een volk is het toch ook.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10...irect-af-bij-Oranje.dhtml
Opvallende move dit. Was dan na het WK gestopt.
Opvallende move dit. Was dan na het WK gestopt.
Ja echt te kortzichtig voor woorden, begreep dat de goal van hun ook vooraf ging door een handsbal en misschien nog wel buitenspelpositie. (Zag het niet vanaf de andere zijde van het stadion en nog geen samenvatting gezien).JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:27:
Schijnt dat de voorzitter van Standard Luik een klacht gaan indienen en het duel wilt overspelen omdat de goals hadden moeten worden afgekeurd? Haha, wat een volk is het toch ook.
Daarnaast is er in het 16 meter gebied van Luik ook een aantal keer opzichtig hands gemaakt waar een pingen voor gegeven had kunnen worden en die hebben ze ook niet tegen gekregen. Verwacht niet veel van de actie, zeker gezien de rellen die de Luik supporters hebben veroorzaakt.
Eens, zal allemaal wel loslopen. Dat er twijfels zijn voor de 1e goal van Feyenoord snap ik. Maar ook na het zien van een aantal camerabeelden ben ik er nog steeds niet of hij hem nou wel of niet raakte. Ik zie het gewoon nietRubman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:47:
[...]
Ja echt te kortzichtig voor woorden, begreep dat de goal van hun ook vooraf ging door een handsbal en misschien nog wel buitenspelpositie. (Zag het niet vanaf de andere zijde van het stadion en nog geen samenvatting gezien).
Daarnaast is er in het 16 meter gebied van Luik ook een aantal keer opzichtig hands gemaakt waar een pingen voor gegeven had kunnen worden en die hebben ze ook niet tegen gekregen. Verwacht niet veel van de actie, zeker gezien de rellen die de Luik supporters hebben veroorzaakt.
De 2e goal van Feyenoord was gewoon zuiver, Kazim speelt de bal door met de borst waardoor Manu uithaald. Niks mis mee lijkt me.
Bij de goal van Standard kan je spreken over buitenspel, dit is net hoe je het interpreteert. Nou, laat dat dan een twijfelgeval zijn. Wat geen twijfelgeval is is dat Louis (Aardig aanvallertje trouwens) de bal met zijn bovenarm meenam.
Daar hoor je ze bij Standard dan weer niet over.
Feyenoord zal voor die rellen wel weer een boete krijgen, die Luik supporters kwam wel erg makkelijk over dat geïmproviseerde 'hek'..
Gaat denk ik nog een stevig potje worden in Luik over een aantal weken.
Laat zo'n voorzitter zich inderdaad druk maken om zn eigen supporters, die voor de wedstrijd al aan het rellen waren (doen Feyenoorders ook weleens hoor, daar gaat het niet om).
Als je 90 minuten lang alleen maar verdedigt dan vraag je er gewoon om. Men heeft het nooit over dubieuze ingooien terwijl die er elke wedstrijd zijn, omdat ze zelden beslissend zijn. Dat dat in dit geval wel is is gewoon omdat Standaard slecht verdedigde, als het al waar is mag een ingooi er natuurlijk nooit direct in. En tja, als niemand het kan zien is de regel dat de aanvallende ploeg het voordeel krijgt.
Daarnaast hebben ze ook meer dan genoeg mee gehad. Ik weet nog steeds niet waarom Immers geel kreeg, en dat terwijl aan de andere kant er meerdere forse overtredingen werden gemaakt en aanvallen werden onderbroken zonder dat er een kaart volgde. Nog los natuurlijk van de goal waar een enorm luchtje aan zat. Hoewel Feyenoord duidelijk even schrok drukte Standaard ook niet door, maar gingen ze alleen maar meer verdedigen en tijdrekken. Ook dan vraag je er om te verliezen. Het leek wel alsof ze dachten dat ze tegen Barcelona speelde.
Als wij elke wedstrijd waarin we pech hadden met de scheidsrechter overnieuw moeten spelen kunnen we heel de competitie opnieuw starten. Zo zie je maar, soms zit het mee en soms zit het tegen.
Als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt dan zijn de pechgevalletjes minder erg en de gelukjes extra belangrijk, dus vaak dwing je het zelf af.
Als je 90 minuten lang alleen maar verdedigt dan vraag je er gewoon om. Men heeft het nooit over dubieuze ingooien terwijl die er elke wedstrijd zijn, omdat ze zelden beslissend zijn. Dat dat in dit geval wel is is gewoon omdat Standaard slecht verdedigde, als het al waar is mag een ingooi er natuurlijk nooit direct in. En tja, als niemand het kan zien is de regel dat de aanvallende ploeg het voordeel krijgt.
Daarnaast hebben ze ook meer dan genoeg mee gehad. Ik weet nog steeds niet waarom Immers geel kreeg, en dat terwijl aan de andere kant er meerdere forse overtredingen werden gemaakt en aanvallen werden onderbroken zonder dat er een kaart volgde. Nog los natuurlijk van de goal waar een enorm luchtje aan zat. Hoewel Feyenoord duidelijk even schrok drukte Standaard ook niet door, maar gingen ze alleen maar meer verdedigen en tijdrekken. Ook dan vraag je er om te verliezen. Het leek wel alsof ze dachten dat ze tegen Barcelona speelde.
Als wij elke wedstrijd waarin we pech hadden met de scheidsrechter overnieuw moeten spelen kunnen we heel de competitie opnieuw starten. Zo zie je maar, soms zit het mee en soms zit het tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 03-10-2014 08:57 ]
Die geel van Immers was je volslagen nonsens, die gast rost verder tegen Immers die alleen zijn handen de lucht insteekt en zich er vanaf houdt. Er is gewoon aan beide geel gegeven om het rustig te houden lijkt het.ph4ge schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:56:
Laat zo'n voorzitter zich inderdaad druk maken om zn eigen supporters, die voor de wedstrijd al aan het rellen waren (doen Feyenoorders ook weleens hoor, daar gaat het niet om).
Als je 90 minuten lang alleen maar verdedigd dan vraag je er gewoon om. Men heeft het nooit over dubieuze ingooien terwijl die er elke wedstrijd zijn, omdat ze zelden beslissend zijn. Dat dat in dit geval wel is is gewoon omdat Standaard slecht verdedigde, als het al waar is mag een ingooi er natuurlijk nooit direct in. En tja, als niemand het kan zien is de regel dat de aanvallende ploeg het voordeel krijgt.
Daarnaast hebben ze ook meer dan genoeg mee gehad. Ik weet nog steeds niet waarom Immers geel kreeg, en dat terwijl aan de andere kant er meerdere forse overtredingen werden gemaakt en aanvallen werden onderbroken zonder dat er een kaart volgde. Nog los natuurlijk van de goal waar een enorm luchtje aan zat. Hoewel Feyenoord duidelijk even schrok drukte Standaard ook niet door, maar gingen ze alleen maar meer verdedigen en tijdrekken. Ook dan vraag je er om te verliezen.
Als wij elke wedstrijd waarin we pech hadden met de scheidsrechter overnieuw moeten spelen kunnen we heel de competitie opnieuw starten. Zo zie je maar, soms zit het mee en soms zit het tegen.Als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt dan zijn de pechgevalletjes minder erg en de gelukjes extra belangrijk, dus vaak dwing je het zelf af.
Daarvoor trapte Immers de bal tegen hem aan, daardoor sprong hij op en liep op Immers af.Rubman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:58:
[...]
Die geel van Immers was je volslagen nonsens, die gast rost verder tegen Immers die alleen zijn handen de lucht insteekt en zich er vanaf houdt. Er is gewoon aan beide geel gegeven om het rustig te houden lijkt het.
Ik kon niet zien of Immers dat express deed.
Ach, zo hard trapte Immers die bal ook niet. Dat was echt zo'n trapje om die vent uit de kast te lokken. Wat ook aardig gelukt is, maar het koste hem zelf ook geel. Dat had Lexie denk ik zelf niet verwacht.Russel88 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Daarvoor trapte Immers de bal tegen hem aan, daardoor sprong hij op en liep op Immers af.
Ik kon niet zien of Immers dat express deed.
Staat mij weer een leuk weekend voor de deur. Vanmiddag komen een aantal mensen uit Dresden, en een paar van Stoke City, aan in Maastricht waarmee we vanavond naar MVV tegen TOP Oss gaan. Morgen nogal vroeg opstaan en dan met de jongens van Dresden naar Bielefeld voor de uitwedstrijd van Dynamo Dresden bij te wonen.
Op het werk al geregeld dat ik vroeg klaar ben zodat ik bij de pre-party kan zijn vanaf 3 uur
in de vrachtwagen ook al lekkere muziek opgezet die bij een wedstrijddag hoort. Heb er zin in!
Op het werk al geregeld dat ik vroeg klaar ben zodat ik bij de pre-party kan zijn vanaf 3 uur
Grappig dat iedereen er serieus op in gaatJST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:27:
Dat is een goede gedachte.PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
Grappig dat iedereen er serieus op in gaatDie gast weet ook wel dat er helemaal geen mogelijkheden zijn. Het is puur om de achterban af te leiden en de woede weg te leiden van de club. Werkt aardig tot nu toe
Was wel duidelijk dat het tevens is om zijn eigen hachje te redden, maar puur en alleen om zo de aandacht ergens anders op te vestigen en dan nog iets waar ze met zijn allen voor kunnen gaan en de trainer daarin steunen is best wel slim.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015