[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.676 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:39

Quad

Doof

Serrero speelde goed, Boilesen speelde goed maar ging in de fout bij oa Moisander en de tegenaanval waar de penalty uit kwam. Was op het einde echt op.

Verder vind ik het wisselbeleid van de Boer een beetje ondermaats vandaag. Sigthórsson is echt niet in vorm, en het middenveld komt kracht te kort. Ik had graag Milik zien starten en halverwege Zimling zien invallen.

Maar goed, Ajax heeft een punt, en dat is altijd meer dan 0.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:37:
[...]

Èn dan vergeet je Boilesen ook nog, wat een drama die gast..
Boilesen maakt het 13 tegen 9, die kun je bij de tegenstander tellen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Penalty of niet, slechte scheids of niet, ze hebben het zelf laten liggen. Veel te veel kansen gemist.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:36:
Weer lekker 2 punten door de neus geboord. Anders stond je nu gewoon bovenaan. Let maar op, straks weer een punt te weinig voor de volgende ronde.
Je hebt niets aan die volgende ronde. Het kost je alleen maar punten voor de landstitel door blessures en vermoeide spelers van die midweekse europese wedstrijden. 3e of 4e voor de EL maakt me ook niets uit.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:57

Vos

AFCA

Han schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:39:
Penalty of niet, slechte scheids of niet, ze hebben het zelf laten liggen. Veel te veel kansen gemist.
Absoluut.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 10:16
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:39:
[...]

Je hebt niets aan die volgende ronde. Het kost je alleen maar punten voor de landstitel door blessures en vermoeide spelers van die midweekse europese wedstrijden. 3e of 4e voor de EL maakt me ook niets uit.
Als de Nederlandse ploegen zo denken dan heb je over 3 jaar geen CL meer voor de landskampioen!

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Hoppa, weer een CL-seizoen niet overwinteren! :(

Ik heb mij weer kapot zitten ergeren zeg: 100% kansen die er niet in gaan, veel te laat wisselen van De Boer en natuurlijk direct een tegengoal als je zelf net 0-1 voor komt. Penal was erg makkelijk gegeven, maar Van Rhijn had die man al veel eerder moeten aanpakken, dan was de hele situatie nooit voorgekomen. Te knullig.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vraag me af welke wedstrijd uit een ver verleden je net gekeken hebt. Dat kan nooit APOEL-Ajax geweest zijn.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-12 16:34

MrMonkE

★ EXTRA ★

toolkist schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:41:
[...]

Vraag me af welke wedstrijd uit een ver verleden je net gekeken hebt. Dat kan nooit APOEL-Ajax geweest zijn.
Misschien had ie per ongeluk FIFA 2015 aan staan ;)

★ What does that mean? ★

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Hij speelt veel te frivool, waar niks gevaarlijks uitkomt. Het levert alleen maar gevaar op voor je eigen goal. Heeft hij één voorzet gegeven?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Eerste wedstrijd zat hij behoorlijk mee en is Ajax super effectief, nu zat het een beetje tegen en waren ze minder effectief. Cillessen had ook zomaar rood kunnen krijgen, dus de scheidsrechter zat echt niet alleen tegen. Alles hangt er nu vanaf of Ajax ook kan stunten tegen een Barca op volle kracht die ergens voor spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:50

Hupske

AFCA

Ja, ligt het nou aan de scheidsrechter? Ja
Ligt het ook aan Ajax zelf? Ja!

Die penalty klopt natuurlijk nooit! Lijkt mij ook onmogelijk dat hij het echt gezien heeft. Als je zelfs na een herhaling in super slowmotion het nog moeilijk ziet.

Verder heeft Ajax genoeg kansen gehad om het gewoon in een overwinning over te zetten. Helaas stond er een verkeerde spits voorin, die altijd erg veel moeite heeft om de bal de goede kant op te krijgen. Tenzij je hem vraagt of hij de bal het stadion uit kan schieten, dat lukt hem wel.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Quad

Quad

Doof

[...]

Hij eiste de bal op, probeerde aan te vallen etc. Kwam wel te weinig rendement uit maar hij had wel inzet. Helaas verdedigend te kort dus kan hij beter de positie links voor opeisen en Riedewald op zijn plek laten spelen.

nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kevinp schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:40:
[...]
Als de Nederlandse ploegen zo denken dan heb je over 3 jaar geen CL meer voor de landskampioen!
De rest van de NL clubs spant zich ook niet in voor de EL dus waarom zou Ajax de kastanjes uit het vuur halen en een mogelijke titel mislopen?

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:50

Hupske

AFCA

Geld! CL levert meer op dan een kampioenschap.

[ Voor 80% gewijzigd door Hupske op 30-09-2014 22:50 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:42:
[...]

Hij speelt veel te frivool, waar niks gevaarlijks uitkomt. Het levert alleen maar gevaar op voor je eigen goal. Heeft hij één voorzet gegeven?
Ja, van die kansloze ballen vanaf halverwege de helft van de tegenstander ;)
Van Rhijn lijkt t zo langzaamaan te snappen, die speelt de laatste wedstrijden best goed. Eerst focus op verdedigen, dan eventueel af en toe mee naar voren. Hopelijk krijgt Boilesen dat ook snel door

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
Jammer, tis weer net niet doortastend genoeg zoals zo vaak
Kan de boer wel lullen dat ze goed speelden maar kom op, een echte prof hoort nu te balen, dit moesten 3 punten zijn

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-12 16:29
Snap niet dat er mensen zijn die Sightorsson nog verdedigen.
In de 3de minuut krijgt ie een bal op z'n voet die een 4jarige nog erin zou schieten en hij schiet naast. In de 2de helft hoeft hij de bal maar een meter opzij te leggen naar Schöne die compleet vrij voor de goal staat, maar hij schiet zelf, tegen de keeper aan.
Daarbij loopt hij de hele wedstrijd als een bejaarde over het veld, beetje meer tempo en 9 van de 10 passes waar die nu niet bij komt komen dan wél aan....

Verkoop die prutser a.j.b. in de winterstop en haal een echte spits, ben helemaal klaar met die gast.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Toch is dit verlies bijna voor 70% te verwijten aan Sigthorsson. Twee opgelegde kansen missen en wanneer hij de bal breed had gelegd op Schone in plaats van recht op de keeper te schieten, had Ajax minimaal met 2-1 gewonnen. Ja, hij werkt hard, ja hij verdedigd mee, maar nee, daar zijn andere spelers voor. Een spits moet scoren, simpel. Zelf de meest opgelegde kansen heeft hij gemist. Alleen tegen een armoedig NAC weet hij te scoren, that's it. Gewoon irritant.

Edit... Krukar :w

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Serrero, Andersen, Boilesen en "de Ijslander" waren veruit de slechtste ajacieden op het veld, maar wie stelt die droeftoeters keer op keer op en zet de betere spelers (Milik, Zimling, El Ghazi en Kishna) op de bank?
En dan in de 70e minuut pas wisselen ...
Frank de Boer: Prima speler, zwak tot matige coach met meer geluk dan wijsheid.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-12 16:29
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:20:
Serrero, Andersen, Boilesen en "de Ijslander" waren veruit de slechtste ajacieden op het veld, maar wie stelt die droeftoeters keer op keer op en zet de betere spelers (Milik, Zimling, El Ghazi en Kishna) op de bank?
En dan in de 70e minuut pas wisselen ...
Vond Andersen en Sererro juist wel erg sterk eigenlijk vandaag (vooral Sererro). Sigthorsson hoort niet bij Ajax thuis dat ben ik met je eens.
Boilesen moet denk ik eens flink op z'n kloten krijgen over het trage teruglopen, aanvallend wel erg sterk maar komt verdedigend te kort, zoals bij 9 van de 10 linksbacks. Als hij eerder en beter terugloopt speelt ie gewoon goed.

Verder zeker eens dat de wissels eerder moeten, in de 70de minuut zag je al dat Andersen was gesloopt, dan moet Kishna al er in. In diezelfde minuut heb je Sightorsson ook al een paar kansen op kinderlijk eenvoudige wijze zien verprutsen, dan moet Milik er al in in de 70de minuut (al is hij technisch niet beter, als Sightorsson weer eens niets brengt kan het er alleen maar op vooruit gaan).

Schöne voor El ghazi was ook een rare wissel, Schöne was constant dreigend. Dan had hij nog beter Schöne naar de nummer 10 kunnen zetten en Klaassen naar voren als valse spits en dan El Ghazi erin en Sightorsson eruit, als hij persé niet met Milik wil spelen om welke reden dan ook.

[ Voor 29% gewijzigd door Krukar op 30-09-2014 23:27 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Serrero loopt veel en doet ook veel goed, maar hij is gewoon te licht.
Een simpel schouderduwtje en hij is kansloos. Hij is een veel mindere versie van Anita die iig nog pit had.
Andersen was minder slecht dan normaal, maar nog steeds niet goed genoeg om El Ghazi of Kishna op de bank te houden in mijn ogen. Hij zal wel grandioos spelen op de trainingen ofzo ...

Ik snap echt niet waarom die 70e minuut heilig is bij De Boer om te wisselen, dat mag wel eens gevraagd worden in een interview.
Een speler die de eerste 45 min slecht heeft gespeeld geef je in de rust een waarschuwing dat hij nog max. 10 min krijgt of anders kan gaan douchen en geef je niet voor de zoveelste keer 45 minuten extra om te verkloten.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Krukar schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:23:
[...]
Schöne voor El ghazi was ook een rare wissel, Schöne was constant dreigend. Dan had hij nog beter Schöne naar de nummer 10 kunnen zetten en Klaassen naar voren als valse spits en dan El Ghazi erin en Sightorsson eruit, als hij persé niet met Milik wil spelen om welke reden dan ook.
Schone kwam terug van een blessure.

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:31:
[...]
Schone kwam terug van een blessure.
Van een bruiloft zul je bedoelen, die blessure was slechts een excuus volgens mij. :P

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:56:
[...]

Geen enkele NL club neemt de EL serieus, alleen Ajax moet vol aan de bak in de CL. Feyenoord is ook al exit. Dus daar zou ik qua speelschema geen rekening mee houden als ik de KNVB was. Maar deze topwedstrijden aan het begin van de competitie zonder WK gangers slaan nergens op.
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:39:
[...]

tweaker2010 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:49:
[...]

De rest van de NL clubs spant zich ook niet in voor de EL dus waarom zou Ajax de kastanjes uit het vuur halen en een mogelijke titel mislopen?
Ik volg je niet. De eerste klaagzang is dat er geen Nederlandse club is die de EL serieus neemt en alleen Ajax vol voor de CL zou moeten gaan, nu is de CL opeens enkel nadelig want het kost punten voor de landstitel en zorgt voor blessures en de EL zou Ajax ook niets aan moeten doen want dat doen andere ook niet...

Kunnen en willen zijn twee verschillende punten, misschien wordt het eens tijd dat men dat los van elkaar gaat zien. Maar inderdaad, alleen Ajax haalt punten binnen voor ons Europees coëfficiënt. Voor de goede orde, PSV staat sinds 2002 (huidige lopende seizoen niet meegenomen) boven (of gelijk) Ajax met het binnenhalen van punten voor het coëfficiënt en zit aldus die ranking in de top30 clubs van europa. Het met droge ogen beweren dat ze er niet genoeg voor doen lijkt me dan ook een beetje melodramatisch
Misschien is het eens tijd dat Ajax ook op dat vlak wat beter gaat presteren ;).

Voordat je gaat klagen dat ik PSV in dezen pak. Feyenoord is al jaar en dag in een dal en begint daar eindelijk eens uit te komen, AZ & FC Twente zijn nooit een stabiele factor in de top geweest

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 01-10-2014 07:12 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:31
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:20:
Hoe kun je dat beweren? Ja, wellicht is Frank de Boer een voorzichtige coach maar wellicht is dat ook realisme?

Volgens mij was Ajax zonder Frank de Boer niet vier keer achter elkaar kampioen geworden. Er zit toch duidelijk meer lijn in zijn beleid dan bij zijn voorgangers en dat heeft met name de stabiliteit in de competitie toch veel goed gedaan.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik moet zeggen dat ik het opzich wel een leuke wedstrijd vond om te kijken (heb niet de hele wedstrijd gekeken). Maar Ajax had een tijdje ook de scheids echt niet mee. Hij floot elk contact meteen af. Klaassen sliding keurig op de bal -> ff fluiten -> bal voor Apoel. Waardeloos vind ik zulke scheidsrechters.

Daarbij viel het mij inderdaad echt op dat Boilesen te slecht was om naar te kijken en dat Andersen ook gewoon niets voorstelde (natuurlijk maakte hij de goal, maar buiten dat was het drama)

Serrero vond ik daarentegen wel gewoon goed spelen, hij heeft heel weinig fysiek natuurlijk maar desondanks lost hij het voetballend op, of krijgt hij een vrije trap mee. Als Boilesen weer eens een bal voorin verprutst of inlevert kun je je hart vasthouden want dat zorgt zeker voor gevaar aan de andere kant.

Rest vond ik gemiddeld tot goed spelen. Sigi was dan misschien niet goed voor de goal (heb de kansen niet allemaal gezien) maar als aanspeelpunt en het wegtrekken naar de flanken deed hij wel aardig vond ik.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
D-e-n schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:25:
[...]

Hoe kun je dat beweren? Ja, wellicht is Frank de Boer een voorzichtige coach maar wellicht is dat ook realisme?
Een grote valkuil van Frank de Boer is dat hij spelers veel te lang laat staan. Dat deed hij met Theo Jansen op een voor hem vreemde positie, hij liet Vermeer week in week uit blunderen en nu zadelt hij iedereen weer op met Sightorsson. Op een gegeven moment moet je ook doorselecteren, geeft die Milik of nog liever Zivkovic maar eens een paar weken de tijd :)
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:33:
[...]

Van een bruiloft zul je bedoelen, die blessure was slechts een excuus volgens mij. :P
Hehe, dat kan natuurlijk ook :)

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 01-10-2014 09:20 ]

XXXVI

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:02

Shabbaman

Got love?

Niemand meer in dit topic hoor ;)

Wel sneu voor Ajax, ik heb ze toch regelmatig slechter zien spelen. Los van het verprutsen van opgelegde kansen (zal je zien dat hij tegen Oranje weer een hattrick scoort, iemand als Boilesen doet je team meer kwaad dan goed: beetje opkomen, tegen de bal aanschoppen en 'm kwijtraken, hoppa, gat in je verdediging. Klaassen lijkt ook wel vaak de verkeerde beslissing te nemen, maar met minder risico.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:12:
Snap niet dat er mensen zijn die Sightorsson nog verdedigen.
In de 3de minuut krijgt ie een bal op z'n voet die een 4jarige nog erin zou schieten en hij schiet naast. In de 2de helft hoeft hij de bal maar een meter opzij te leggen naar Schöne die compleet vrij voor de goal staat, maar hij schiet zelf, tegen de keeper aan.
Daarbij loopt hij de hele wedstrijd als een bejaarde over het veld, beetje meer tempo en 9 van de 10 passes waar die nu niet bij komt komen dan wél aan....

Verkoop die prutser a.j.b. in de winterstop en haal een echte spits, ben helemaal klaar met die gast.
Die 3 goals van hem tegen NAC zeker gemist? Ik vind het nogal gemakkelijk om hem dit puntverlies in de schoenen te schuiven. Oke, die bal had erin gemoeten maar hij was zo gefixeerd op de bal dat hij Schone niet zag staan. Kan gebeuren, Sigthorsson wil zo graag scoren en alle druk ligt op hem, dan krijg je dat.

Ik vond dat meer spelers hun niveau niet haalden. En Boilesen en Serero komen gewoon tekort voor de CL.

Verwijderd

En dan vergeten jullie de kans in de 2e minuut nog. Die moet je echt maken als spits.

Maar vergeet trouwens niet dat de scheids ook positief voor Ajax is geweest. De gele kaar tvan Cilessen had makkelijk rood kunnen zijn aangezien hij de bal niet raakt en veel te laat is. Dus nog los van het feit of het wel of geen doorgebroken speler is. Maakt een verdediger deze overtreding dan is het rood.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
tweaker2010 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Die 3 goals van hem tegen NAC zeker gemist? Ik vind het nogal gemakkelijk om hem dit puntverlies in de schoenen te schuiven. Oke, die bal had erin gemoeten maar hij was zo gefixeerd op de bal dat hij Schone niet zag staan. Kan gebeuren, Sigthorsson wil zo graag scoren en alle druk ligt op hem, dan krijg je dat.

Ik vond dat meer spelers hun niveau niet haalden. En Boilesen en Serero komen gewoon tekort voor de CL.
2 schoten uit onmogelijk hoek die er door een blunder van de keeper erin gaan. Ja dat is knap zeg. Vervolgens kegelt ie Veltman wel omver bij de 2e goal van NAC.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12 13:01
nu maar hopendat de andere Nederlandse clubs het vanavond een beetje goed doen

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
chimera2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:
Ik verwacht er vanavond niet veel van. :+

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-12 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:57:
Maar vergeet trouwens niet dat de scheids ook positief voor Ajax is geweest. De gele kaar tvan Cilessen had makkelijk rood kunnen zijn aangezien hij de bal niet raakt en veel te laat is. Dus nog los van het feit of het wel of geen doorgebroken speler is. Maakt een verdediger deze overtreding dan is het rood.
Als de scheids aan prutser is had het inderdaad rood kunnen zijn. Volgens de regels niet. Of vind je een bal bij de cornervlag met een verdediger bij het doel een scoringskans?

Verwijderd

Koppensneller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Als de scheids aan prutser is had het inderdaad rood kunnen zijn. Volgens de regels niet. Of vind je een bal bij de cornervlag met een verdediger bij het doel een scoringskans?
Ik zeg toch ook, LOS van het feit of het wel of geen een doorgebroken speler is. Het gaat erom dat hij een sliding maakt op de benen zonder dat de bal er is.

Het valt mij alleen op dat iedereen zegt dat de scheids tegen Ajax is. Volgens mij niet, hij was gewoon niet zo goed ;w. Als het andersom was geweest had elke ajacied om een rode kaart geroepen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
Ik vroeg me trouwens af of hij em nou echt nog een beetje raakte? Want met de snelheid waarin hij in kwam lijkt het me niet dat de spits "rechtop" blijft nadat ie geraakt werd. Z'n voeten kregen iig geen zwieper. Het was alleen niet goed te zien, maargoed voor zo inkomen staat vaak sowieso wel een kaart.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HamburgerHenk schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
2 schoten uit onmogelijk hoek die er door een blunder van de keeper erin gaan. Ja dat is knap zeg. Vervolgens kegelt ie Veltman wel omver bij de 2e goal van NAC.
Houdbare ballen tellen ook hoor. Noem mij een spits die nooit van die goals maakt.
Sigthorsson moet gewoon wat meer vertrouwen krijgen en fit blijven dan komen die doelpunten vanzelf.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Sigthorsson voor Ajax: zeven Champions League-wedstrijden (0 goals, 0 assists), vier Europa League-wedstrijden (0 goals, 0 assists).

Pijnlijke statistieken voor Koblein..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:52
chimera2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:46:
UEFA League is pas morgen, alhoewel ik gisteravond bij het schakelen naar NED3 al dacht dat het Donderdag was :+

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-12 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

Heeft iemand dat moment nog gezien richting het einde van de wedstrijd (laatste minuten) waarbij Van Rhijn een vrije trap kreeg, die snel wilde nemen maar waar de scheidsrechter nog even uuuuuiiiiitgebreid de tijd nam om die Cyprioot toe te spreken? Echt, WTF?
tweaker2010 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

Houdbare ballen tellen ook hoor. Noem mij een spits die nooit van die goals maakt.
Sigthorsson moet gewoon wat meer vertrouwen krijgen en fit blijven dan komen die doelpunten vanzelf.
Wat mij betreft is het probleem ook niet zozeer dat 'ie niet scoort, maar dat hij een dissonant is in het combinatiespel. Het ziet er toch niet uit wat die man doet, wat een lompe boer. Elke bal springt van zijn voet, kaatsen kan 'ie alleen op Moisander en hij loopt verdedigend meer in de weg dan dat 'ie helpt. Het scoren zou dan wat mij betreft het enige zijn wat hem nog in de basis houdt, maar volgens mij denkt De Boer daar anders over...

[ Voor 59% gewijzigd door Koppensneller op 01-10-2014 12:11 ]

• Gynnad
  • Nu online
Koppensneller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:08:
Heeft iemand dat moment nog gezien richting het einde van de wedstrijd (laatste minuten) waarbij Van Rhijn een vrije trap kreeg, die snel wilde nemen maar waar de scheidsrechter nog even uuuuuiiiiitgebreid de tijd nam om die Cyprioot toe te spreken? Echt, WTF?

[...]
Ja dat was al de hele wedstrijd aan de gang, wel mooi om te zien hoe geirriteerd Ricardo was. Scheidsrechter was sowieso irritant, mocht bijna nooit snel een vrije trap nemen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zojuist de touringcar van Standard Luik zien arriveren in Rotterdam.

Ik ben benieuwd wat Feyenoord daar morgen tegen gaat doen... :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Is Boulahrouz nog steeds geblesseerd trouwens? Hij is meer druk met zijn Miss Universe dan met voetballen zo lijkt het.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
tweaker2010 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:16:
Is Boulahrouz nog steeds geblesseerd trouwens? Hij is meer druk met zijn Miss Universe dan met voetballen zo lijkt het.
Jep, nog niet fit genoeg voor Standard Luik morgen.

Ben benieuwd wat het word morgen, ik lees net toevallig dat Standard ook niet lekker draait. Coach kan zelfs ontslagen worden bij een verlies morgen..

Ik ken het team van Standard niet, maar ik lees dat de steunpilaren Mehdi Carcela en Mujangi Bia er door blessure leed niet bij zijn.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:12:
Zojuist de touringcar van Standard Luik zien arriveren in Rotterdam.

Ik ben benieuwd wat Feyenoord daar morgen tegen gaat doen... :)
tegen die touringcar? overal verboden te parkeren en verboden laden/lossen bordjes neerzetten? ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JST94 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:20:
[...]
Ben benieuwd wat het word morgen, ik lees net toevallig dat Standard ook niet lekker draait. Coach kan zelfs ontslagen worden bij een verlies morgen..

Ik ken het team van Standard niet, maar ik lees dat de steunpilaren Mehdi Carcela en Mujangi Bia er door blessure leed niet bij zijn.
Dat lijkt me wat overdreven. Alleen tegen Lierse werd gelijkgespeeld daarvoor 3x op rij gewonnen:
28 september: Standard Liège 2 - 2 Lierse SK
24 september KSK Heist 0 - 3 Standard de Liège
21 september Waasland-Beveren 0 - 2 Standard de Liège
18 september 2014 Standard de Liège 2 - 0 HNK Rijeka
De Camargo heeft er al 4 inliggen dus daar zou ik ook rekening mee houden als ik Feyenoord was.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:31
P.O. Box schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

tegen die touringcar? overal verboden te parkeren en verboden laden/lossen bordjes neerzetten? ;)
Maar niet op de eerste parkeerplek, want die is uitsluitend voor de hoofdtrainer bestemd. :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12 16:22
ephymerous schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Een grote valkuil van Frank de Boer is dat hij spelers veel te lang laat staan. Dat deed hij met Theo Jansen op een voor hem vreemde positie, hij liet Vermeer week in week uit blunderen en nu zadelt hij iedereen weer op met Sightorsson. Op een gegeven moment moet je ook doorselecteren, geeft die Milik of nog liever Zivkovic maar eens een paar weken de tijd :)
Dat heet vertrouwen hebben in een speler. Hopen dat hij zichzelf weer op pakt.
Als je een speler na 2 slechte wedstrijden direct op de bank zet dan kan dit ook negatief uitpakken.

Bij Jansen is het vrij logisch dat je hem langer laat staan. Hoe wil een speler anders aan een nieuwe positie wennen als hij er nooit speelt.
Deze dan beoordelen op 2 wedstrijden is gewoon dom en dan ben je gewoon een slechte coach.

Bij Andersen bijvoorbeeld begint het nu ook lekker uit te pakken.
Hij begint nu toch steeds een beter te spelen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-12 14:37
Deadsy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Dat heet vertrouwen hebben in een speler. Hopen dat hij zichzelf weer op pakt.
Als je een speler na 2 slechte wedstrijden direct op de bank zet dan kan dit ook negatief uitpakken.

Bij Jansen is het vrij logisch dat je hem langer laat staan. Hoe wil een speler anders aan een nieuwe positie wennen als hij er nooit speelt.
Deze dan beoordelen op 2 wedstrijden is gewoon dom en dan ben je gewoon een slechte coach.

Bij Andersen bijvoorbeeld begint het nu ook lekker uit te pakken.
Hij begint nu toch steeds een beter te spelen.
Sigthorsson heeft anders wel dramatische statistieken op Europees gebied, maar helaas heeft Ajax ook niet heel veel alternatieven voor de centrale spits positie.

Ajax had gisteren gewoon moeten winnen, die kansen van Serero en Sigthorsson moeten zitten op dit niveau anders heb je er niks te zoeken ook.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12 16:24
Wel apart dat de NOS vanavond Atletico Madrid - Juventus uitzendt, of zie ik iets over het hoofd? Arsenal - Galatasary zou ik zelf logischer vinden, bijv. vanwege Sneijder.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Railgunner schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:43:
Wel apart dat de NOS vanavond Atletico Madrid - Juventus uitzendt, of zie ik iets over het hoofd? Arsenal - Galatasary zou ik zelf logischer vinden, bijv. vanwege Sneijder.
Waarschijnlijk omdat ze vorige keer al Borussia Dortmund - Arsenal hebben uitgezonden en vonden ze AM - Juve van de wedstrijden van vanavond de meest interessante.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Ik had zelf wel gehoopt op Atletico - Juventus. Is toch wel de wedstrijd die het meest aanspreekt.

• JeroenNietDoen
Tja, zo hoopte ik gister ook op PSG - Barca maar helaas :P

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:32:
Ik had zelf wel gehoopt op Atletico - Juventus. Is toch wel de wedstrijd die het meest aanspreekt.
Die zenden ze toch uit...
Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:51:
Tja, zo hoopte ik gister ook op PSG - Barca maar helaas :P
Nu weten we het wel ;).

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 01-10-2014 20:58 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Real al 1-0 achter tegen Ludogerets en C. Ronaldo al een pingel gemist. Dat ludogerets heeft wat met pingels :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En GS staat al achter, en terecht! Mooie assist van Alexis! _/-\o_

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ennnn 2-0 alweer welbeck! _/-\o_

• Vos

Vos

AFCA

Toch handig een snelle spits 8)

• JeroenNietDoen
Welbeck _/-\o_

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 10:16
wat zijn de uitshirtjes van Juve lelijk, ok over smaak valt niet te twisten, maar ik dacht eerst wat doet die keeper daar met een sliding, was het een veldspeler. 8)7

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Vos

Vos

AFCA

Bah bah die Felipe Melo, komt met 2 benen gestrekt in en raakt de bal half. Krijgt geel waar het rood moet zijn. En dan zeuren dat hij de balt speelde. Ik zou hem gelijk nog een gele geven.

En vuurwerk op het veld. Zucht...

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 01-10-2014 21:22 ]

• JeroenNietDoen
Euhm scheids :? Met 2 benen vooruit inkomen? Recht op de benen van de tegenstander? Mist de bal volledig.

http://www.dailymotion.co...elipe-melo_sport?start=10

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2014 21:51 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wauw.. die kut (hooligan)supporters.. kunnen niks hebben.

• JeroenNietDoen
Ach gut, de droeftoetertjes moeten het verpesten omdat ze vanavond niet kunnen toeteren in hun auto :')

En rambambam Sanchez met de 3-0! Dag Sneijder :w

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2014 21:26 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:23:
Ach gut, de droeftoetertjes moeten het verpesten omdat ze vanavond niet kunnen toeteren in hun auto :')

En rambambam Sanchez met de 3-0! Dag Sneijder :w

• Quad

Quad

Doof

Boring game, Atlético Madrid - Juventus.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:31:
Boring game, Atlético Madrid - Juventus.
De NOS gokt iedere keer verkeerd :D .

• Quad

Quad

Doof

Teams zijn aan elkaar gewaagd, spelen zelfde spel waardoor er nauwelijks kansen komen en aan beide kanten veel afgefloten moet worden.

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
En de hattrick voor Welbeck _/-\o_

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Van Gaal u Mad? :+ :+ :+ :+ :+

• JeroenNietDoen
Nee joh, de grote Von Gaal heeft toch zijn sterrenelftal samengesteld. Daar is geen plaats voor amateurs zoals Welbeck, enkel toppers zoals Luke Shaw, Fellaini en Falcao ;)

• Quad

Quad

Doof

Galatasaray is ook maar een amateurclub, geen wonder dat je eroverheen walst.

Rode kaart. :D

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
Inkomen met 2 benen vooruit zonder de bal te raken, geel. Uitkomen uit de goal en de speler raken, rood. Lekker consequent :')

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2014 22:04 ]

• Vos

Vos

AFCA

Met 4-0 voor rood pakken :F . Wat een domme actie! Laat hem lekker 4-1 maken, als hij hem al maakt...
Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:04:
Inkomen met 2 benen vooruit zonder de bal te raken, geel. Uitkomen en de speler raken, rood. Lekker consequent :')
Gewoon terecht rood hoor.

En ja Melo had ook rood moeten hebben.

[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 01-10-2014 22:05 ]

• Quad

Quad

Doof

Arsenal mooi met 10 man. :)

4-1, het kan nog!

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 01-10-2014 22:06 ]

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:03:

Trollollol? Nu is Gala ineens een amateurclub :D .

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-10-2014 22:07 ]

• JeroenNietDoen
Vos schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:04:
Met 4-0 voor rood pakken :F . Wat een domme actie! Laat hem lekker 4-1 maken, als hij hem al maakt...

[...]

Gewoon terecht rood hoor.
Ja, is terecht rood. Ging mij er meer om dat hij Melo dan ook rood had moeten geven. Nu is hij niet consequent.
Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:05:
Arsenal mooi met 10 man. :)

4-1, het kan nog!
Wanneer speelt Spurs Champions League :?

[ Voor 112% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2014 22:13 ]

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59
Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:09:
Die mogen morgen lekker aan de bak in de Europa league tegen Besiktas.

• iChaos
  • Laatst online: 21-12 14:09

iChaos

It's Lupus.

Lol, Malmö scoort ook iedere keer van die rotballen die ontstaan doordat er heel knullig wordt verdedigd, en zelfs op leeg doel dreigt de bal nog op de paal af te ketsen :*)

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Ja, is terecht rood. Ging mij er meer om dat hij Melo dan ook rood had moeten geven. Nu is hij niet consequent.

[...]

Sinds wanneer heb ik iets met Spurs?

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:28:
[...]

Sinds wanneer heb ik iets met Spurs?
Meende in het verleden dat je voor Spurs was. Zou tevens verklaren waarom je nu tegen Arsenal bent.

• Quad

Quad

Doof

Nee hoor, was alleen jullie stijve pikkie gedrag zat. :+

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:33:
Dan heb je het hier zeker altijd wel druk als Ajax speelt ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:33:
Nou nou Quad, beetje hypocriete reactie vind je zelf niet? :+

• iChaos
  • Laatst online: 21-12 14:09

iChaos

It's Lupus.

Zo dan, kijk net de samenvatting terug, Welbeck doet het heel aardig! Is het idee nu dat hij op de plek van Giroud gaat staan? Ben benieuwd wat we er nog meer van gaan zien :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:03:

Galatasaray uit en thuis is nogal een verschil hoor.
Bovendien was het 51 tegen 49% balbezit met de meeste doelpogingen van Galatasaray, dus om nu te zeggen dat Arsenal er overheen walsde...

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:55
tweaker2010 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:17:
[...]

Bovendien was het 51 tegen 49% balbezit met de meeste doelpogingen van Galatasaray, dus om nu te zeggen dat Arsenal er overheen walsde...
Dat komt waarschijnlijk omdat ze nog 30 minuten met 10 man hebben gespeeld, Arsenal was namelijk overduidelijk beter.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:34:
[...]

Lees je reacties eens terug joh..

Mooie avond voor Welbeck, mooi dat het hem nu lukt, was belangrijk ten opzichte van het publiek. Atletico - Juve was inderdaad echt een doodsaaie partij, had er wel meer van verwacht.

Verwijderd

[...]

Heb je de wedstrijd wel gezien dan?
Arsenal domineerde Gala.
Pas toen ze met 10 man stonden begon Gala te spelen maar zelfs toen geen geweldige kansen gehad. Met name veel schoten uit de 2e lijn.

En die tackle van Melo ;w
Gibbs speelde trouwens ook lekker als halve linksbuiten. Kwam ook door de heerlijke opstelling van Gala
:)

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:58:
[...]
En die tackle van Melo ;w
Gibbs speelde trouwens ook lekker als halve linksbuiten. Kwam ook door de heerlijke opstelling van Gala
:)
Alexis mag blij zijn dat hij geen blessure heeft opgelopen. Ik vind het maar slecht dat een scheidsrechter zo'n actie niet ziet. Het was toch overduidelijk met 2 benen inkomen? Hoe kan je dat niet zien?

Omdat er geel is getrokken kan er ook niks meer aan gedaan worden, omdat de overtreding dan al is beoordeeld. Dat vind ik maar een belachelijke regel, Melo moet voor deze tackel maar een paar wedstrijden op de tribune zitten.

Ik ben benieuwd hoe het in Turkije er aan toe gaat, het word lastig. Maar onmogelijk? Je weet maar nooit in het voetbal :+

Dat Ludogorets dan :D :D :D :D

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-12 15:30

Player1S

Probably out in the dark

LOLWUT??

http://www.nu.nl/sport/38...oeren-tweede-divisie.html

8)7 2e divisie invoeren om de doorstroom te verbeteren. Menig Eerste divisieclub kan met moeite zelf de broek hoog houden en de eisen van de Eerste divisie zijn te hoog voor de topklasse clubs.

Waarom niet die eisen die ze in de koker hebben voor de 2e divisie toepassen op de eerste divisie en pas hoge eisen stellen voor clubs die naar de Eredivisie promoveren?
Dan kun je de Eerste divisie clubs misschien ook helpen door de kosten te drukken en die clubs die echt ambitie hebben (en geld) voldoen echt wel aan de Eredivisie eisen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:34:
[...]

iPodKiller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:07:
[...]

Nou nou Quad, beetje hypocriete reactie vind je zelf niet? :+
Lees jullie reacties eens terug, lijkt wel of jullie bij elke kans van Arsenal zijn klaar gekomen. ;)

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
Niku schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:57:
[...]

Lees je reacties eens terug joh..
Als Ajax speelt zie je hier dezelfde soort posts, in tienvoud. Lig je daar ook over te mekkeren dan? Omdat het nu geen Nederlandse club betreft, mag het dan opeens niet ofzo?
Quad schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:59:
[...]
[...]
Lees jullie reacties eens terug, lijkt wel of jullie bij elke kans van Arsenal zijn klaar gekomen. ;)
Ja, daarom zeg ik toch ook, je zal het dan wel heel druk hebben met anti-reageren op avonden als Ajax goed speelt gezien hoe hard het topic dan loopt :Y)
[...]

Je moet eens minder afgaan op je statistieken pagina en gewoon de wedstrijd kijken. Kom eens met die statistieken van begin tot het moment dat we met een man minder komen. En zelfs dan nog, dan gooi ik toch gewoon de effectiviteitskaart op tafel? Die overtrof blijkbaar zaterdag ook alles in de discussie m.b.t. Arsenal - Spurs.

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2014 10:11 ]

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:05:

Ja, daarom zeg ik toch ook, je zal het dan wel heel druk hebben met anti-reageren op avonden als Ajax goed speelt gezien hoe hard het topic dan loopt :Y)
Ajax speelt nooit goed, dus hij zal het wel rustig hebben :+

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Ajax speelt nooit goed, dus hij zal het wel rustig hebben :+
Foei, je mag het pareltje van de Eredivisie niet bespotten >:)

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 16:00

Zeddicius

Conscience do cost

[...]

Als Ajax speelt zie je hier dezelfde soort posts, in tienvoud. Lig je daar ook over te mekkeren dan? Omdat het nu geen Nederlandse club betreft, mag het dan opeens niet ofzo?

[...]

Het gaat over Arsenal en jij moet er dan weer andere clubs bij halen .Wat hebben Spurs en Ajax in godesnaam (pun intented) te maken met Arsenal? :?

• JeroenNietDoen
Zeddicius schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:18:
[...]
Het gaat over Arsenal en jij moet er dan weer andere clubs bij halen .Wat hebben Spurs en Ajax in godesnaam (pun intented) te maken met Arsenal? :?
Ik trek een vergelijking m.b.t. Quad's anti-supporteren. Wel de rest van de discussie lezen voordat je reageert.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2014 10:21 ]

• Quad

Quad

Doof

Als je mijn berichten normaliter leest zal je zien dat ik Ajax supporter ben, maar over het algemeen vrij objectief probeert te beoordelen.

En het van gisteravond was gewoon getrol. Reden staat hierboven wel ergens. ;)
Arsenal verdiend gewonnen en domme rode kaart, dat is de conclusie.

nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Je moet eens minder afgaan op je statistieken pagina en gewoon de wedstrijd kijken. Kom eens met die statistieken van begin tot het moment dat we met een man minder komen. En zelfs dan nog, dan gooi ik toch gewoon de effectiviteitskaart op tafel? Die overtrof blijkbaar zaterdag ook alles in de discussie m.b.t. Arsenal - Spurs.
Ik zat erop te wachten dat je dat als argument zou gebruiken. ;)

Effectief was Arsenal zeker dit keer, maar het veldoverwicht was niet enorm groot. De eerste helft 60%, de 2e helft was het precies andersom.
Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015