[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.675 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Volgens mij is er geen Nederlandse club waar het echt structureel aan inzet schort. Het lijkt daar vaak op in de wedstrijden dat het niet lukt, maar ik geloof er niks van dat ze bij PSV/Ajax/Feyenoord er bewust met de pet naar gooien. Alle topclubs zijn zich er van bewust dat makkelijke wedstrijden niet meer bestaan. Het nodigt gewoon niet uit om volle bak te jagen als het niks oplevert en een goed spelverloop geeft je nou eenmaal extra lucht en vertrouwen, terwijl je kan blokkeren als het niet loopt.

Zoals bijv. PSG tegen Ajax en Sevilla tegen Feyenoord, dat is spelen op halve kracht vanwege gemakzucht. PSV/Ajax/Feyenoord etc hebben gewoon niet de kwaliteit om elke wedstrijd te domineren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]

Hoe kun jij wat zeggen over de hechtheid van een team? Dat is pure subjectiviteit. Twee keer verliezen in drie wedstrijden kan niet bij een topclub, dat moge duidelijk zijn, maar er wordt zo veel onzin bijgehaald. Puur voetbaltechnisch gezien zijn er belangrijke spelers geblesseerd en worstelt Cocu met hoe dat in te vullen. Het was ook wel erg makkelijk voetballen met Depay die elke wedstrijd kan open breken vanuit het niets. Nogmaals, PSV moet de schade beperken, en als iedereen (vooral Depay) weer fit is hebben ze het team om het verschil te maken.
Ik vind dat er teveel onzekerheid en balverlies in het team sluipt, wanneer de 'dragende' spelers er een keer niet zijn, of langdurig.

Maar daarnaast is het ook zaak dat het team voor elkaar door het vuur gaat, en niet steeds maar een schietgebedje doet wanneer er - weer - iemand aan de noodrem zou moeten trekken, of Zoet er weer alleen voor staat.

Ga wel na, dat de verdedigende spelers wel zover naar voren staan dat het ook gevaar oplevert voor de defensie - opkomende backs vereist een zeker centrum, en een sterke, snelle verdedigend middenvelder/libero/voorstopper. En dat is (bijv.) Hendrix nou eenmaal niet...

Dus speel je eigenlijk altijd met een gemankeerd systeem, waar een zwakke schakel in zit, die sommige tegenstanders goed kunnen bespelen, als ze een beetje hun huiswerk doen.

Dat kun je voorblijven, door zelf je huiswerk beter te doen, of verstandiger te wisselen. Meestal wordt er aanvallend gewisseld, teneinde meer - of überhaupt - te scoren, en blijft het probleem bestaan wanneer de tegenstander een beetje kien is.

En veel blessures helpt ook niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:14:
[...]

Dat kun je voorblijven, door zelf je huiswerk beter te doen, of verstandiger te wisselen. Meestal wordt er aanvallend gewisseld, teneinde meer - of überhaupt - te scoren, en blijft het probleem bestaan wanneer de tegenstander een beetje kien is.
Feit blijft dat dankzij de blessures het wisselen wel moeilijker wordt. Ik ben hem net vergeten, maar Schaars ontbreekt ook nog steeds. Dan heb je op de positie van Hendrix al drie concurrenten afwezig: Schaars, Hiljemark en Guardado.

Ik ben het met je eens dat wat meer gogme, durf en felheid zouden helpen, maar het zit ook niet mee.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:21:
[...]

Feit blijft dat dankzij de blessures het wisselen wel moeilijker wordt. Ik ben hem net vergeten, maar Schaars ontbreekt ook nog steeds. Dan heb je op de positie van Hendrix al drie concurrenten afwezig: Schaars, Hiljemark en Guardado.

Ik ben het met je eens dat wat meer gogme, durf en felheid zouden helpen, maar het zit ook niet mee.
Schaars... Ik wist niet eens dat die er nog was... :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:03:
Het is vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen dat een coach niet functioneert. Maar Cocu moet ook eens naar zichzelf kijken. Bij Vitesse verloren ze ook elke week, maar wel met goed voetbal, soms misschien zelfs iets TE naïef. Er zit in ieder geval een spelbeeld achter. Dat heeft Ajax net zo goed. Dat dat niet altijd lukt en je soms tegen de lamp loopt is mogelijk. Echter heeft Ajax de laatste jaren bewezen de stabiliteit te hebben om wedstrijden te winnen, en zo kampioen te worden.

Bij PSV ligt het al jaren aan de vorm van de dag. Hebben ze een goede dag en hebben ze er zin in dan kan Ajax met 4-0 aan de kant geschoven worden (bij wijze van spreke). Is een tegenstander niet spraakmakend genoeg in bijvoorbeeld het rechterrijtje dan kunnen ze daar net zo goed met 4-0 verliezen en met schone kleren het veld af lopen.

Verder denk ik dat het goed is voor het jonge elftal om de broekriem bij een aantal aan te trekken. En dan niet zeggen ''ik ben boos''. Ik doel dan meer op een trainer als Verbeek die wel een visie heeft maar ook de teugels eens goed strak kan trekken als dat nodig is.
Mwah, Ajax heeft ook regelmatig motivatieprobleempjes hoor. De wedstrijden tegen PEC, ADO en Utrecht staan garant voor puntverlies. Daarentegen kunnen ze het in de CL qua inzet wel opbrengen. Het lijkt wel alsof Ajax veel moeite heeft als de tegenstander de mouwen opstroopt. En toch blijft het elke keer misgaan, de Boer krijgt dat probleem ook niet opgelost. En de nul houden is ook een probleem, dus tot zover de stabiliteit.

Dat Cocu niet echt boos kan worden is inderdaad een gemis. Die jonge gasten prikken daar zo doorheen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:54:
[...]

Mwah, Ajax heeft ook regelmatig motivatieprobleempjes hoor. De wedstrijden tegen PEC, ADO en Utrecht staan garant voor puntverlies. Daarentegen kunnen ze het in de CL qua inzet wel opbrengen. Het lijkt wel alsof Ajax veel moeite heeft als de tegenstander de mouwen opstroopt.
Dat vind ik het probleem van Ajax, Ajax probeert het altijd voetballend op te lossen (Wat natuurlijk mooi is als het lukt), maar als dat niet lukt zoals je bijvoorbeeld tegen PEC en Feyenoord zag, dan blijft er weinig over van Ajax heb ik het idee. Ze hebben dan niet zo goed het idee wat ze moeten doen en dat zie je meteen terug aan het spel.

Andere kant klinkt het makkelijk om 'je mouwen op te stropen', maar je moet wel als team 90 minuten lang samen druk uitoefenen op de tegenstander. Dat is niet iets wat je zomaar even doet.

Het lijkt makkelijk om Ajax te kunnen 'bestrijden' maar dat valt nog aardig mee vind ik.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; Schöne, Sigthórsson, Andersen.

Bank: Boer, Duarte, Kishna, Milik, El Ghazi, Denswil, Zimling.

Benieuwd of het vanavond wat gaat worden, ze moeten eigenlijk toch wel gewoon kunnen winnen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:39

Quad

Doof

Geen Zimling of Milik, gewoon de vertrouwde basis bij Ajax dus.

Edit: Irritante camerastand bij deze wedstrijd, is mij net te hoog / ver weg.

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 30-09-2014 20:47 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Sjonge jonge zeg. Als je die kans laat liggen.........

...

• Quad

Quad

Doof

Ik dacht nog, ik ga niets zeggen maar toch.. Hoe kan je dit missen..

nggyu nglyd

• Luxicon
Inderdaad, die bal moest er gewoon in. Het was ook perfect zo in de 1e (?) minuut.

...

• Quad

Quad

Doof

Als de keeper een inzet keert oké, maar er naast tikken is not done op dit niveau.

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Beter zonder spits spelen, dan kan hij ook niets verknallen :X

XXXVI

• Luxicon
Alweer he. Zucht. Deze was wel lastiger, maar dat scheelt 10 cm denk ik. Ik had de keeper de bal niet zien pakken. Dat was eigenlijk een intikker.

...

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Dani Alves krijgt een mijns inziens zeer discutabele kaart en vanuit de vrije trap scoort PSG. Jammer...

• Catorce
En daar is de 1-1 alweer. Gaat mooi heen en weer in Parijs! Mooie goal :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Jammer dat City - Roma of PSG - Barca niet uitgezonden wordt. Snap het natuurlijk wel, want NL club. Jammer dat de NOS niet meerdere wedstrijden mag/kan uitzenden. Apoel - Ajax klinkt niet echt als een mooi affiche voor de CL. Ik had trouwens nog nooit van die club gehoord ;)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-12 14:37
Kan die gozer met die megafoon ff gemute worden :p

Goal Andersen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-09-2014 21:12 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
Heb nog niet het goede gevoel bij Ajax
Tis wat hautain en sloom rondtikken
Ze moeten veeeeel sneller tikken
En zodra ze balverlies hebben staat apoel al bij hun doel

Edit : Oh goal
:-)

• Luxicon
Lekker!! Dik verdiend.

...

• Quad

Quad

Doof

Daar is de 2-0, Oh wait 1-0.

Overigens vraag ik mij af waarom Ajax zo langzaam passt, er zit geen snelheid in die bal alsof ze hem aaien.

[ Voor 66% gewijzigd door Quad op 30-09-2014 21:14 ]

nggyu nglyd

• Vlassie1980
Mooi dat ze voor staan, irritante ploeg om tegen te spelen. Nu niet de voorsprong weggeven...

Bullshit die pingel.... UEFA maffia

[ Voor 17% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-09-2014 21:15 ]

• Quad

Quad

Doof

Penalty vanwege hand.

nggyu nglyd

• Luxicon
Slecht zeg. Ik heb ook steeds het idee dat de scheids zich laat overhalen door anderen. Hij lijkt vaker eerst niets te doen, en dan onverwachts fluit.

...

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:58
Wat een pech

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:59

ko9

Godver, die chef achter het doel heeft ook weer eens bewezen compleet nutteloos te zijn. Nooit begrepen wat hun functie is.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:57

Vos

AFCA

Ajax en CL en penalties.... :r

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 30-09-2014 21:16 ]

• Quad

Quad

Doof

Hij kwam op de borst, en met Cillesen op goal is het dus 1-1.

nggyu nglyd

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ajax genaaid ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
Wel grappig zo'n extra paar ogen die iets ziet wat er niet is.

• Harribo
Zuur

• Luxicon
Sneu hoor dit.

...

• Vos

Vos

AFCA

kwiebus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:17:
Wel grappig zo'n extra paar ogen die iets ziet wat er niet is.
Haha ja, normaal zien ze juist iets niet. En nu zien ze spoken.

Als die #16 geen geel krijgt is het ook een wonder

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 30-09-2014 21:18 ]

• Luxicon
Hopelijk maakt Ajax gehakt van ze.

...

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:58
Probleem is, er hoeft er maar 1 iets te zien en het is een penal. Dat betekent automatisch dat de kans groter wordt op onterecht gegeven penalties als je er meer mensen neerzet.

Type I error :P

[ Voor 5% gewijzigd door MailMan op 30-09-2014 21:19 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 10:16
Vos schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:17:
[...]

Haha ja, normaal zien ze juist iets niet. En nu zien ze spoken.
Er moet ook eens een club komen die het lef heeft de UEFA gewoon voor de rechter te dagen en verantwoordelijk te stellen voor blunders, en gewoon de miljoenen van de CL EN de punten te eisen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• ephymerous
Weer wordt Ajax genaaid in de CL. Onvoorstelbaar, mee of op zijn minst neutraal heb je ze nooit :r

XXXVI

• Vlassie1980
Boilesen is trouwens ook een heel matige voetballer hoor. Komt heel onrustig over.

• Vos

Vos

AFCA

En Moisander moet geel pakken omdat Boilesen weer de bal verspeelt én dan traag omschakelt.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Boilesen, ga nu niet op avontuur ... kost Moisander weer geel ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Quad

Quad

Doof

Boilesen verliest de bal, sjokt daarna terug. Je moet dan gas geven omdat jouw positie nu leeg is!

nggyu nglyd

• Kevinp
ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:20:
Weer wordt Ajax genaaid in de CL. Onvoorstelbaar, mee of op zijn minst neutraal heb je ze nooit :r
Het probleem is dat iedereen alles altijd maar blijft accepteren. Wanneer de UEFA al miljoenen aan clubs had moeten geven wegens blunders van de diverse scheitsrechters dan hadden ze dergelijke MEETBARE acties gewoon even terug kunnen zien.

Dat zou bij penalties en rode kaarten sowieso moeten gebeuren. Die 5e en 6e man hebben nog NOOIT een goede beslissing genomen. Altijd als ze zich ermee bemoeien is het de foute beslissing. Ik kan me nog het eerste jaar herinneren bij PSV, daar werden 3 blunders gemaakt. Twee onterecht niet gegeven penalties, en een onterecht gegeven penalty.

• Quad

Quad

Doof

Wat doet Boilesen nu op de spits positie. Als je zo graag voorin staat solliciteer dan bij Frank voor een vleugelaanvaller ipv back.

nggyu nglyd

• Vlassie1980
Oei oei oei dat was bijna 2-1

• Kevinp
Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:25:
Wat doet Boilesen nu op de spits positie. Als je zo graag voorin staat solliciteer dan bij Frank voor een vleugelaanvaller ipv back.
Opkomende backs is juist het Ajax spel.

• ephymerous
Kevinp schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:24:
[...]

Het probleem is dat iedereen alles altijd maar blijft accepteren. Wanneer de UEFA al miljoenen aan clubs had moeten geven wegens blunders van de diverse scheitsrechters dan hadden ze dergelijke MEETBARE acties gewoon even terug kunnen zien.

Dat zou bij penalties en rode kaarten sowieso moeten gebeuren. Die 5e en 6e man hebben nog NOOIT een goede beslissing genomen. Altijd als ze zich ermee bemoeien is het de foute beslissing. Ik kan me nog het eerste jaar herinneren bij PSV, daar werden 3 blunders gemaakt. Twee onterecht niet gegeven penalties, en een onterecht gegeven penalty.
Ik vraag me vooral af waarom er scheidsrechters uit derde rangs competities mogen fluiten.

XXXVI

• Catorce
2-1 voor PSG inmiddels, Verratti via een kopbal bij een corner die de goal maakt :') Heerlijk triest, wat een blunder van Ter Stegen en Rakitic daar...

• Harribo
Gaan er soms ook nog mensen diep?
Iedereen staat mee te doen aan de rondo
Je moet ze een beetje nerveus maken en dus veel meer scherp lopen

• Vlassie1980
Harribo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:30:
Gaan er soms ook nog mensen diep?
Iedereen staat mee te doen aan de rondo
Je moet ze een beetje nerveus maken en dus veel meer scherp lopen
Na jarenlang voetbal spelletjes denk ik het ook vaak beter te weten Harribo ;)

• Vos

Vos

AFCA

Wat fluit die scheids matig zeg... Tot de penalty ook niks aan de hand. Daarna kakt het in.

• Quad

Quad

Doof

Kevinp schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:29:
[...]

Opkomende backs is juist het Ajax spel.
Ja maar als je niet terug loopt heb je er geen knap aan.

nggyu nglyd

• Kevinp
Quad schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:33:
[...]

Ja maar als je niet terug loopt heb je er geen knap aan.
Dat is iets anders.

Wat ik me overigens afvraag is waarom de NOS als "genaaide" zender niet de fouten blijft herhalen tot ze snappen dat het niet verder kan om het zo te doen.

Gelukkig is het nu bijna rust

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-12 16:34

MrMonkE

★ EXTRA ★

Mijn God wat speelt Ajax TRAAG.
Als ze in 2e helft niet gaan knallen wordt het nog gevaarlijk voor ze.

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Smerig weer die penalty, vorig jaar was het ook al zon laffe penalty waardoor we niet door gingen. Zou lekker zijn als Ajax eens geluk zou hebben in de CL.

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:39:
Smerig weer die penalty, vorig jaar was het ook al zon laffe penalty waardoor we niet door gingen. Zou lekker zijn als Ajax eens geluk zou hebben in de CL.
Ik zou liever zien dat scheitsrechters gestraft worden voor dergelijke blunders want anders wordt het nooit beter.

Wanneer het een keer "mee" zit denkt de tegenstander wel precies hetzelfde.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

MrMonkE schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:37:
Mijn God wat speelt Ajax TRAAG.
Als ze in 2e helft niet gaan knallen wordt het nog gevaarlijk voor ze.
Heb je die grasmat gezien? De bal rolt niet, gras is mega lang en niet besproeid... Niet in het voordeel van Ajax

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad

Quad

Doof

Zodra Ajax snel passt kunnen ze de bal niet eens aannemen en krijg je de capriolen zoals bij de penalty.

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Han schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:43:
[...]

Heb je die grasmat gezien? De bal rolt niet, gras is mega lang en niet besproeid... Niet in het voordeel van Ajax
Normaal gezien bekijkt de scheids de mat een dag voor de wedstrijd ofzo en kan deze dan afkeuren.
Maar bij Europese wedstrijden keuren ze de mat zo goed als nooit af omdat anders de hele organisatie (tv enzo) helemaal verkeerd loopt.
Dus bij Europese wedstrijden kom je met zoiets wel weg.

• Catorce
Hahaha, PSG gaat gewoon winnen :') 3-1

• ephymerous
Overtreding op Serero laten ze niet eens nog een keer zien :X

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:56:
Overtreding op Serero laten ze niet eens nog een keer zien :X
Valt me op dat er sowieso weinig herhalingen komen.

Pfff Cillissen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 30-09-2014 21:58 ]

• Quad

Quad

Doof

Oeii Cillesen..

nggyu nglyd

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:41:
[...]

Ik zou liever zien dat scheitsrechters gestraft worden voor dergelijke blunders want anders wordt het nooit beter.

Wanneer het een keer "mee" zit denkt de tegenstander wel precies hetzelfde.
Echt.. het is je al vaker gezegd, maar wil je gewoon scheidsrechters zeggen..
Ajax wordt nu mooi gematst :D Kunnen ze de handjes weer dichtknijpen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:34
Nou, daar komt ajax goed weg

• Exocet
  • Niet online
Geen rood hoor, bal was al bijna over de achterlijn en er liep nog een verdediger

• Vos

Vos

AFCA

Speler had bal al veeeel te hard gespeeld, dus vandaar geen rood? Scheids gaf dat ook aan meen ik. Maar er zijn er ook die gewoon rood geven.

• Catorce
Catorce schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:56:
Hahaha, PSG gaat gewoon winnen :') 3-1
En Neymar met de 3-2. Barcelona speelt onwerkelijk zwak, maar komt telkens terug. Aparte wedstrijd, leuk voor de neutrale kijker en PSG-fan.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:50

Hupske

AFCA

Nou, dit heb je dan mee! Maar het levert geen doelpunt op, wat bij de tegenstander wel altijd zo is |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• rik86
Exocet schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:00:
Geen rood hoor, bal was al bijna over de achterlijn en er liep nog een verdediger
Als dit aan de andere kant was gebeurt waren alle reacties ' omkoping' en fifa-maffia geweest ;)

• Quad

Quad

Doof

Valt mij op dat Sigthórsson overal nu te kort komt. Knal Milik erin, vers bloed voor de goal.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

rik86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:01:
[...]

Als dit aan de andere kant was gebeurt waren alle reacties ' omkoping' en fifa-maffia geweest ;)
En jij zegt dat ze goed weg komen, dus wat wil je nu zeggen? ;)

• Exocet
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:01:
[...]

Nee hoor gewoon een constatering

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Goeie vrije trap man

mooie pass ook

[ Voor 31% gewijzigd door MrMonkE op 30-09-2014 22:05 ]

★ What does that mean? ★

• Luxicon
Ajax is veel beter voetballend dan APOEL. Hopelijk is dat ook aan het eindresultaat te zien.

...

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Luxicon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:06:
Ajax is veel beter voetballend dan APOEL. Hopelijk is dat ook aan het eindresultaat te zien.
Ze spelen als een zootje ouwe wijven man.
Ze gaan de duels in als schoolmeisjes.
Net of ze al een wedstrijd hebben gespeeld vandaag

★ What does that mean? ★

• ephymerous
Hoelang mag die IJslander nog door knooien? Onvoorstelbaar hoeveel krediet hij heeft.

XXXVI

• Luxicon
Volgens mij kijk je niet goed. Ze spelen redelijk simpel hun mannetjes uit, hebben goeie combinaties en individuele acties. Het probleem is dat APOEL erg verdedigend spelen én er zo sluw uitkomen, maar veel bijzonders zijn zij niet vanavond. Ajax heeft daarnaast geen gele kaarten omdat ze als oude wijven spelen. Je bent zeker de herhaling van PSV aan het kijken vorige week in de Europa League. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 30-09-2014 22:11 ]

...

• Vos

Vos

AFCA

Ik begrijp niet helemaal waarom Apoel zo verdedigend speelt. Die hebben thuis toch niks te verliezen? Staan nu op 1 punt.

En ineens reuzenkans aan beide zijden.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 30-09-2014 22:13 ]

• rik86
Als je verliest dan gooit de winnaar in de return de deur op slot en is op die manier waarschijnlijk zeker avn europese overwintering

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:37

St@m

@ Your Service

Luxicon schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:10:
Je bent zeker de herhaling van PSV aan het kijken vorige week in de Europa League. :)
:') Is dat echt nodig op Tweakers?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Vos schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:11:
Ik begrijp niet helemaal waarom Apoel zo verdedigend speelt. Die hebben thuis toch niks te verliezen? Staan nu op 1 punt.

En ineens reuzenkans aan beide zijden.
Voor 0 punten krijg je 0 Euro.
Met 1 punt krijgen ze wel euros.

★ What does that mean? ★

• Harribo
Als apoel de bal heeft en opstoomt, loopt heel Ajax achteruit, zo ver dat apoel al gelijk bij rand 16 staat
Gewoon eerder proberen in te grijpen,

• Luxicon
Wel mooi om te zien dat Ajax het echt probeert en zo aanvallend speelt.

...

• Vos

Vos

AFCA

MrMonkE schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:16:
[...]

Voor 0 punten krijg je 0 Euro.
Met 1 punt krijgen ze wel euros.
Dan moet dan de enige reden zijn ja.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ajax begint moe te worden lijkt het. De ruimtes worden iig wel groter! Ik houd mijn hart vast

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Als PSG wint is dat ook ongunstig denk ik. Dan moet Barça er deze keer vol op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

hupske schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:21:
Ajax begint moe te worden lijkt het. De ruimtes worden iig wel groter! Ik houd mijn hart vast
Echt wel.
Ik heb net het gevoel of ik naar zaterdag amateurs zit te kijken.

★ What does that mean? ★

• rik86
Ajax is beter/ gevaarlijker dus ik ben bang dat ze verliezen

• Exocet
  • Niet online
MrMonkE schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:22:
[...]

Echt wel.
Ik heb net het gevoel of ik naar zaterdag amateurs zit te kijken.
8)7 ga FF ergens anders trollen

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Exocet schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:26:
[...]

8)7 ga FF ergens anders trollen
Hey, ik vind dat gewoon,
Mij trol noemen omdat jij dat niet vind is beetje een Godwin.

★ What does that mean? ★

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een slechte pass van Boilesen zeg ;w

• Hupske

Hupske

AFCA

Dus je hebt geen spanning? Kan je weinig boeien?

• Quad

Quad

Doof

Ook een manier om op het wedstrijdformulier te komen, hè Sigthórsson. ;)

nggyu nglyd

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

... o_O

Serero..

Wat doe je me aan :(

★ What does that mean? ★

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat laconiek zoals ie de rest vd wedstrijd ook al speelde ;(

• Harribo
Echt jammer van die scheids..

• ephymerous
Aardig resultaat met tien man tegen twaalf. Dan tel ik Sightorsson niet voor Ajax een de scheidsrechter mee met Apoel.

XXXVI

Verwijderd

Weer lekker 2 punten door de neus geboord. Anders stond je nu gewoon bovenaan. Let maar op, straks weer een punt te weinig voor de volgende ronde.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:36:
Aardig resultaat met tien man tegen twaalf. Dan tel ik Sightorsson niet voor Ajax een de scheidsrechter mee met Apoel.
Èn dan vergeet je Boilesen ook nog, wat een drama die gast..

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:36:
Weer lekker 2 punten door de neus geboord. Anders stond je nu gewoon bovenaan. Let maar op, straks weer een punt te weinig voor de volgende ronde.
Het zou wel leuk zijn maar ik ben bang dat Ajax helemaal zou worden in de volgende ronde.

Zal je zien dat die Sigtorson er 3 inschiet tegen Oranje.

[ Voor 8% gewijzigd door MrMonkE op 30-09-2014 22:38 ]

★ What does that mean? ★

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015