[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.672 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:51

Quad

Doof

Heerenveen maakt 1-1, minuutje later maakt Roda weer de 2-1. :')

Helaas hebben de Ajax amateurs verloren met de penalties, 5-7.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 23-09-2014 22:51 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Afvalzak schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:24:
Hoort ook wel een beetje bij de KNVB beker, vaak rare uitslagen en "top" ploegen die maar net winnen, zie je ook bij de FA en League Cup.
Soms heb ik het idee dat het ze allemaal niet zoveel uitmaakt, winnen is leuk, maar moet niet teveel moeite kosten.
Spijtigste is nog wel dat de eerste ronde enkel amateurclubs spelen, daarna pas in de tweede ronde de BVO's erbij komen. Laat alle clubs lekker in de eerste ronde tegen iedereen kunnen spelen in plaats van enkel de amateurclubs

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Napo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 06:40:
[...]

Spijtigste is nog wel dat de eerste ronde enkel amateurclubs spelen, daarna pas in de tweede ronde de BVO's erbij komen. Laat alle clubs lekker in de eerste ronde tegen iedereen kunnen spelen in plaats van enkel de amateurclubs
Eens, wat ik ook een stomme regel vind is dat je als profclub een amateurclub loot dat je dan naar die amateurclub toe moet. Voor die amateurs is het natuurlijk geweldig dat ze toch een profclub mogen voetballen, maar zou het niet nóg mooier zijn voor die amateurs als ze de in bijvoorbeeld De Kuip of de Arena mogen spelen? :)

ADO Den Haag ook er al uit.. 8)7

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:28:
[...]

Eens, wat ik ook een stomme regel vind is dat je als profclub een amateurclub loot dat je dan naar die amateurclub toe moet. Voor die amateurs is het natuurlijk geweldig dat ze toch een profclub mogen voetballen, maar zou het niet nóg mooier zijn voor die amateurs als ze de in bijvoorbeeld De Kuip of de Arena mogen spelen? :)

ADO Den Haag ook er al uit.. 8)7
In een halflege kuip of ArenA spelen ziet er wel troosteloos uit. Met betrekking tot recettes komt dat echter mogelijk wel een heel stuk beter uit.

Zelf zou ik voorstander zijn van alles in één grote pot gieten en daaruit telkens loten. Jammer dat er een minimale kans is dat de eerste wedstrijd Ajax - Feyenoord, Ajax - PSV, PSV - Feyenoord OID kan worden maar dat maakt het toch wat leukere dan eerste wedstrijden tussen de "kleintjes".

• JST94
Napo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:36:
[...]

In een halflege kuip of ArenA spelen ziet er wel troosteloos uit. Met betrekking tot recettes komt dat echter mogelijk wel een heel stuk beter uit.

Zelf zou ik voorstander zijn van alles in één grote pot gieten en daaruit telkens loten. Jammer dat er een minimale kans is dat de eerste wedstrijd Ajax - Feyenoord, Ajax - PSV, PSV - Feyenoord OID kan worden maar dat maakt het toch wat leukere dan eerste wedstrijden tussen de "kleintjes".
Eens, maar dan nog. Het is toch geweldig als je als amateurclub in de ArenA of in de Kuip mag spelen? Plus er hangt altijd een erg leuke en gemoedelijke sfeer bij dat soort wedstrijden. :)

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12 13:24
Voor de spelers is het geweldig om een keer in een groot stadion te spelen. Maar voor een club is het volgens mij veel leuker als de profs naar het eigen complex komen. Daar wordt vanaf de loting naar zo'n wedstrijd toegeleefd terwijl het voor de profclub niet zoveel voorstelt. Ik vind dat wel zijn charmes hebben. En als FOX sports dan gewoon voor voldoende licht zorgt als ze zo'n wedstrijd willen uitzenden...

Regeren is vooruitschuiven

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:17

Vos

AFCA

In Duitsland speelt de kleine club altijd thuis bij de beker.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Vond dat deze ff hier gemeld moest worden:
http://youtu.be/xme73rY0TpI

• JST94
T-MOB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:12:En als FOX sports dan gewoon voor voldoende licht zorgt als ze zo'n wedstrijd willen uitzenden...
Ik vind dat als je als club niet de financiele middelen hebt om FOX het te laten uitzenden dat FOX dan maar pech heeft. Als ze het dan alsnog zo nodig willen uitzenden zetten ze er zelf maar lampen bij. De club kost het klauwen vol met geld, maar FOX is diegene die er aan verdient. Krom 8)7

Bij prof-clubs ligt dat natuurlijk anders, die hebben wel de financiele middelen.
_/-\o_

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:18
Paderborn is de PEC Zwolle van Duitsland. :+

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12 13:24
JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:04:
[...]
Ik vind dat als je als club niet de financiele middelen hebt om FOX het te laten uitzenden dat FOX dan maar pech heeft. Als ze het dan alsnog zo nodig willen uitzenden zetten ze er zelf maar lampen bij. De club kost het klauwen vol met geld, maar FOX is diegene die er aan verdient. Krom 8)7
Ja precies, dat vind ik ook, dat FOX moet opdraaien voor de extra kosten om het uit te zenden. Nu is er wel wat op af te dingen hoor. De regelementen van de KNVB stellen eisen aan de verlichting van deelnemende clubs. Daarnaast zijn het de sponsoren van de thuisclub die toch vol in beeld komen. Maar als het resultaat is dat een club zich misschien moet terugtrekken uit het toernooi vanwege een (in het perspectief van profclubs) lullige 40k euro dan is er toch wel wat mis. Zeker als je bedenkt dat er dan helemaal geen Ajax uit te zenden zou zijn. Maar goed, voor zover ik weet wordt er nu in een uitverkocht Olympisch Stadion gespeeld en houdt de penningmeester van J.O.S. zijn billen bij elkaar dat er niets gesloopt wordt door "supporters" van Ajax.

Regeren is vooruitschuiven

• JST94
T-MOB schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:44:
[...]

Ja precies, dat vind ik ook, dat FOX moet opdraaien voor de extra kosten om het uit te zenden. Nu is er wel wat op af te dingen hoor. De regelementen van de KNVB stellen eisen aan de verlichting van deelnemende clubs. Daarnaast zijn het de sponsoren van de thuisclub die toch vol in beeld komen. Maar als het resultaat is dat een club zich misschien moet terugtrekken uit het toernooi vanwege een (in het perspectief van profclubs) lullige 40k euro dan is er toch wel wat mis. Zeker als je bedenkt dat er dan helemaal geen Ajax uit te zenden zou zijn. Maar goed, voor zover ik weet wordt er nu in een uitverkocht Olympisch Stadion gespeeld en houdt de penningmeester van J.O.S. zijn billen bij elkaar dat er niets gesloopt wordt door "supporters" van Ajax.
Als de supporters van Ajax schade aanrichten (Waarom zou je? |:( ) dan zou Ajax hiervoor moeten betalen, niet J.O.S. vind ik. Ajax is toch verantwoordelijk voor hun eigen supporters?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou laat de supporters lekker opdraaien voor de schade. De clubs kunnen maar tot op bepaalde hoogte vandalisme door hun 'supporters' tegengaan.

• JST94
PolarBear schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:13:
Nou laat de supporters lekker opdraaien voor de schade. De clubs kunnen maar tot op bepaalde hoogte vandalisme door hun 'supporters' tegengaan.
Dat mag Ajax zelf regelen hoe ze het gaan doen. Het is natuurlijk moeilijk om elke supporter te vinden die mogelijk schade aanricht. Plus je moet het 100% zeker weten. ;)

Maar er is nog niks gebeurd, ik verwacht ook niet dat er vanavond iets zal gebeuren. Het is een Amsterdamse derby toch? Lijkt me eerder aanleiding voor een gezellige avondje voetbal.

[ Voor 18% gewijzigd door JST94 op 24-09-2014 12:31 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:16
JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:00:
[...]

Eens, maar dan nog. Het is toch geweldig als je als amateurclub in de ArenA of in de Kuip mag spelen? Plus er hangt altijd een erg leuke en gemoedelijke sfeer bij dat soort wedstrijden. :)
Waarbij 95% van de supporters van J.O.S hopen dat Ajax de beker wint, op deze wedstrijd na. een deel van deze supporters (en spelers mogelijk) heeft misschien wel een Ajax seizoenskaart.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• JST94
Dit is de voorselectie voor de komende oefeninterlands met Kazachstan en IJsland.

De volledige selectie:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Sven van Beek (Feyenoord), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Celtic), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Erik Pieters (Stoke City), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Stefan de Vrij (Lazio Roma), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Ibrahim Afellay (Olympiakos), Daley Blind (Manchester United), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (Vitesse), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (Spartak Moskou) en Arjen Robben (Bayern München).

Toch opvallend dat Sven van Beek het ondertussen tot de voorselectie van Oranje heeft geschopt en een basisplaats in het eerste van Feyenoord heeft. Hij speelde in de jeugd twee jaar in de B2 (Normaal gesproken 1 jaar B2, 1 jaar B1) en was een twijfelgeval of hij wel een contract verdiende ! :)

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 24-09-2014 13:11 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Leuk voor Van Beek, lichtpuntje bij Feyenoord de afgelopen weken. Kan ook prima RB spelen trouwens.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33

Niku

Alagaesii

Zitten toch wel wat opvallende namen in. Bruma, Van Beek, Pröpper. Wel leuk voor hen.

Wat vinden jullie trouwens van die voorselectie? Ik vind dat grote onzin, kom gewoon meteen met 'de selectie'.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:12:
Leuk voor Van Beek, lichtpuntje bij Feyenoord de afgelopen weken. Kan ook prima RB spelen trouwens.
Ik mag toch hopen dat Verhaegh afvalt en Van der Wiel en Janmaat meegaan. Van Beek komt nog tekort voor oranje, dan zou ik eerder voor Pieters gaan.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:04:
[...]

Bij prof-clubs ligt dat natuurlijk anders, die hebben wel de financiele middelen.

[...]

_/-\o_
Om deze reden is de wedstrijd sv Dosko - de Graafschap vanavond om 17u al |:( men vindt dat er niet voldoende licht is 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
Niku schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:17:
Zitten toch wel wat opvallende namen in. Bruma, Van Beek, Pröpper. Wel leuk voor hen.

Wat vinden jullie trouwens van die voorselectie? Ik vind dat grote onzin, kom gewoon meteen met 'de selectie'.
Eens, uiteindelijk zegt de voorselectie ook weer niks. Want als je niet bij de voorselectie zit kan je alsnog opgeroepen worden voor de selectie. :)
tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:22:
[...]

Ik mag toch hopen dat Verhaegh afvalt en Van der Wiel en Janmaat meegaan. Van Beek komt nog tekort voor oranje, dan zou ik eerder voor Pieters gaan.
Eens, wel een leuke stimulans voor Van Beek, hij weet nu wel dat ze hem in de gaten houden. Speelt natuurlijk pas net in de basis bij Feyenoord, maar ik vind het hem behoorlijk doen. Er zijn natuurlijk nog zat verbeter punten, maar ik zie wel een nieuwe De Vrij in Van Beek. :)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:30

Player1S

Probably out in the dark

stukje leuk leesvoer ivm de beker: http://www.nusport.nl/voe...-sinds-eeuwwisseling.html

Jammer dat men bij FC Lienden het onderstaande niet eventjes vermeld hebben

Afbeeldingslocatie: http://dewals.nl/images/vitesse1.jpg

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• JST94
Over een half uur alweer de eerste wedstrijden.
HBS - Heracles Almelo en AFC - Excelsior.

Ik verwacht wel at Heracles en Excelsior beide zullen winnen. Al weet je het maar nooit. :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand een idee waarom Excelsior stil is gelegd?

• Quad

Quad

Doof

Dacht even dat Milik dat nog ging verprutsen. 8)7

Edit: Nu gaat het hard, Milik 2 goals en een assist.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 24-09-2014 18:58 ]

nggyu nglyd

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:48:
Iemand een idee waarom Excelsior stil is gelegd?
Wolkbreuk ofzo? Geen idee.

M'n oude clubje maar met 1-0 verloren van de graafschap :(

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Aandoenlijk figuur die Vermeer, het publiek dat hem persoonlijk -ondanks herhaaldelijk blunderen- lang bleef steunen krijgt nu een sneer. Dat vind ik absoluut niet fair.

http://www.ajaxshowtime.c...eten-blijven-zitten-.html

[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 24-09-2014 19:21 ]

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Achja, wil zich populair maken bij Feyenoord.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Toch logisch? Hij heeft Ajax vaak genoeg op de been gehouden. Alsof hij zich met zulke uitspraken populair maakt bij het Legioen :O

PSN: Finally_Chris

• Quad

Quad

Doof

Hattrickje voor Milik. ;)

Not bad, 3 goals en 2 assists.

[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 24-09-2014 19:53 ]

nggyu nglyd

• Kevinp
zonder alles te lezen. Het Ajax publiek is wel af en toe kritisch en als het heel slecht is dan wordt er gefloten niet specifiek tegen de keeper.

Hoewel dat de laaste jaren (ook voor deze 4 jaar) erg veel minder geworden.

Het Ajax public is van 2004 tot 2008 echt veel beter geworden, je club steunen en veel minder zeuren.

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:47:
Toch logisch? Hij heeft Ajax vaak genoeg op de been gehouden. Alsof hij zich met zulke uitspraken populair maakt bij het Legioen :O
Ben je moe? ;)

Hij zegt toch gewoon zaken die je als Feyenoorder wilt horen? Ik veroordeel het niet ;).

• Quad

Quad

Doof

Ik denk dat Siggy zijn spitspositie komend weekend kwijt is. Het is dan wel een amateurclub maar Milik doet het beter dan Sigthorsson het kan doen.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:00:
Ik denk dat Siggy zijn spitspositie komend weekend kwijt is. Het is dan wel een amateurclub maar Milik doet het beter dan Sigthorsson het kan doen.
Dat weet je nooit ;). Maar wat mij betreft prima dat Milik start ja...

• JST94
Vos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:57:
[...]

Ben je moe? ;)

Hij zegt toch gewoon zaken die je als Feyenoorder wilt horen? Ik veroordeel het niet ;).
En toch heeft Vermeer een punt vind ik. :)

Niet dat Het Legioen altijd even geweldig is hoor, want na het verlies tegen Willem II werd er net zo goed gefloten, en terecht trouwens. ;)

• Vos

Vos

AFCA

JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:02:
[...]

En toch heeft Vermeer een punt vind ik. :)

Niet dat Het Legioen altijd even geweldig is hoor, want na het verlies tegen Willem II werd er net zo goed gefloten, en terecht trouwens. ;)
En dat punt is? Hij noemt namelijk meerdere zaken.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 20:03 ]

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:01:
[...]

Dat weet je nooit ;). Maar wat mij betreft prima dat Milik start ja...
Nee natuurlijk weet je het nooit, maar ik denk niet dat Sigthorsson in staat is om 3 goals + twee assists + een prima steekpass te geven waar een goal uit valt.

nggyu nglyd

• JST94
Vos schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:02:
[...]

En dat punt is? Hij noemt namelijk meerdere zaken.
Ik doel op het uitfluiten na een wanprestatie. Ik heb gewoon het idee dat dat bij Ajax sneller gebeurt dan bij Feyenoord, enigsinds logisch als je kijkt na de prestaties van afgelopen seizoenen.

• Vos

Vos

AFCA

JustMU schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:04:
[...]

Ik doel op het uitfluiten na een wanprestatie. Ik heb gewoon het idee dat dat bij Ajax sneller gebeurt dan bij Feyenoord, enigsinds logisch als je kijkt na de prestaties van afgelopen seizoenen.
Dat denk ik ook wel ja, Ajax (publiek) is vaak kritischer. Wil mooi spel zien, maar dat wordt al paar jaar weinig getoond ;).

Maar er zijn ook wel situaties geweest waarbij Vermeer echt drama was. Maar hij kan de week er op je ook weer redden, lastige situatie dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 20:06 ]

• Quad

Quad

Doof

En een Cristiano Ronaldootje door Milik. :+

nggyu nglyd

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Vuvuzela

My spire is forming

Wtf Milik scoort net z'n 5e 8)7 :P

I served in a company of heroes.

• Quad

Quad

Doof

Omfg rofl wtf! Hij is beter dan Ronaldo!!11!!1

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-12 18:14
6e toch?

• Kevinp
wel tegen een eerste klasser.

6 nu ja ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 24-09-2014 20:18 ]

• Quad

Quad

Doof

En dubbele hattrick _O-

nggyu nglyd

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Vuvuzela

My spire is forming

Quad schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:17:
Omfg rofl wtf! Hij is beter dan Ronaldo!!11!!1
:Y :Y :Y

6e inderdaad.

I served in a company of heroes.

• Deadsy
Zijn handelings snelheid vind ik iets te traag maar hij blijft wel lekker koel.
Ook zijn controle mag iets beter. Maar ook al zijn het amateurs zoiets geeft je denk ik wel zelfvertrouwen.

• Quad

Quad

Doof

Alleen deed deze man het iets beter.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:17:
[...]

wel tegen een eerste klasser.

6 nu ja ;)
Ho ho hoofdklasser ;).

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:59

Hupske

AFCA

Kan iemand hier een keer een compilatie maken met Fred Rutten die zijn muts verkeerd heeft zitten?

Het valt wel op dat als Milik speelt, hij wel scoort de laatste wedstrijden. Vooral de overtuiging met schieten en niet zoals Sigi, waar elke bal de 2e ring bereikt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, 1ste aanval was alweer voldoende

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha are you kidding me!? Classic Feyenoord weer man man man :')

• ph4ge
Weer de eerste bal op goal raak, weer pech dat die bal zo van richting wordt veranderd. Weer 90 minuten kijken naar een tegenstander die niks anders doet dan tegenhouden, tijdrekken en hopen op een counter.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Imho overigens geen pech maar een fout. Op die plek mag je nooit op die manier een bal beroeren.

• ph4ge
Ik geloof niet dat je er veel aan kan doen als de bal vanaf ruim een meter op je af geschoten wordt.

• Quad

Quad

Doof

Ugh, wat vind ik Evert ten Napel irritant zeg.

nggyu nglyd

• Kevinp
Quad schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:04:
Ugh, wat vind ik Evert ten Napel irritant zeg.
Er zijn ergere verslag gevers. Maar Nederlandse verslaggevers hebben vaak iets te veel een (vaak buitenlandse) favoriet. En dat hoor je vaak terug.

Die actie op Vermeer is ook wel erg lomp, maar dat komt ook door het gras wat natuurlijk erg mooi door glijd.

Overigens zie je hier wel het grote probleem van vele Nederlanse ploegen wat Feyenoord nu ook weer 25 minuten overkomt. Dat ze niet gewoon kunnen spelen op winst. Het lijkt wel of ze goed moeten spelen waar gewoon winnen belangrijker is.

Je mag toch nooit tegen GAE achter komen na 1 minuut.

[ Voor 26% gewijzigd door Kevinp op 24-09-2014 21:12 ]

• Vos

Vos

AFCA

Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:10:
[...]

Er zijn ergere verslag gevers. Maar Nederlandse verslaggevers hebben vaak iets te veel een (vaak buitenlandse) favoriet. En dat hoor je vaak terug.

Die actie op Vermeer is ook wel erg lomp, maar dat komt ook door het gras wat natuurlijk erg mooi door glijd.
Ik vind hem ook mal irritant.

Die speler kon overigens nooit bij die bal, behoorlijk lomp inkomen vond ik.

• Quad

Quad

Doof

Doe mij maar Sierd de Vos. :)

Overigens wat een mis gekopte bal zeg van GaE.

nggyu nglyd

• ph4ge
Wil iemand eens tegen Boetius zeggen dat hij het veld breed moet houden? Wat denkt hij nou te bereiken door naast Kazim te lopen? Hij is niet de man die hem er in gaat koppen, het wordt zo alleen maar te druk.

• Kevinp
ph4ge schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:14:
Wil iemand eens tegen Boetius zeggen dat hij het veld breed moet houden? Wat denkt hij nou te bereiken door naast Kazim te lopen? Hij is niet de man die hem er in gaat koppen, het wordt zo alleen maar te druk.
Tja het tweede jaar, dat gaat vaak een paar maanden een stuk minder. Eerst lekker vrijuit spelen. En dan kijkt iedereen naar je ( zie je ook bij Klaassen ) en is het veel lastiger.

edit hoe kan het zijn dat je Ajax wegspeeld (ok niet scoort) en GAE eigenlijk ook al 2 tot 3 kansen heeft gehad, en ik Feyenoord nog niks heb zien creëren.

[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 24-09-2014 21:17 ]

• ph4ge
Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:16:
Tja het tweede jaar, dat gaat vaak een paar maanden een stuk minder. Eerst lekker vrijuit spelen. En dan kijkt iedereen naar je ( zie je ook bij Klaassen ) en is het veel lastiger.
Dat is wel zo, maar een beetje je positie houden kan je ook als je totaal niet in vorm bent. Hij moet aan de zijkant de bal in de voeten krijgen en dan een actie maken, niet naast Kazim gaan lopen zonder bal. Daardoor maak je het verdedigen ook makkelijk. Voorlopig krijgt hij geen bruikbare ballen op deze manier en weet je zeker dat je nooit een goede actie kan maken.

Simpel je taken uitvoeren is de eerste stap naar een betere vorm. Het lijkt wel of hij en Vilhena zich staan te verstoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 24-09-2014 21:21 ]

• Kevinp
ph4ge schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:18:
[...]
Dat is wel zo, maar een beetje je positie houden kan je ook als je totaal niet in vorm bent. Hij moet aan de zijkant de bal in de voeten krijgen en dan een actie maken, niet naast Kazim gaan lopen zonder bal. Daardoor maak je het verdedigen ook makkelijk.

Simpel je taken uitvoeren is de eerste stap naar een betere vorm. Het lijkt wel of hij en Vilhena zich staan te verstoppen.
Je reactie in combinatie met die van mij is precies het probleem. Ze willen zich bewijzen en doen daardoor net iets meer, of althans dat proberen ze want helaas pakt het net te vaak verkeerd uit. Het gevoel hebben jezelf moeten laten zien is denk ik de belangrijkste oorzaak.

Waar zag evert dat de keeper werd aangevallen, ik zag het niet, nou ja ik zag het wel, maar dat waren GAE spelers.

[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 24-09-2014 21:24 ]

• ph4ge
Ik heb juist het idee dat ze als de dood zijn om iets fouts te doen en daarom maar een beetje plichtmatig rondlopen.

• Vos

Vos

AFCA

Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:16:
[...]

...
edit hoe kan het zijn dat je Ajax wegspeeld (ok niet scoort) en GAE eigenlijk ook al 2 tot 3 kansen heeft gehad, en ik Feyenoord nog niks heb zien creëren.
Dat zie je heel vaak, kijk naar Utrecht. Kan het tegen Ajax bijna altijd opbrengen, maar de wedstrijd erna kan het zo weer pet zijn. Zit allemaal in de hoofden.

Maar een Ajax heeft dit ook wel met een goede CL wedstrijd. De wedstrijd erna zie je er niks van terug. En nee ik doel niet specifiek op de wedstrijd van zondag j.l. ;)

@hieronder, speelt ook mee ja.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 21:27 ]

• ph4ge
Het zit vooral in de hoofden van de tegenstander, die een kans ruiken om van een veel grotere club winnen maar die normaal gesproken niet zo makkelijk scoren. Vervolgens krijgen ze vleugels. Daarnaast willen ze voetballen en druk zetten, dat deed Ajax ook totaal niet.

• PWM
  • Niet online

PWM

65% balbezit en geen kans creëren.

• ph4ge
Er zijn geen ballenjongens meer, maar ik weet nu al dat er nauwelijks extra tijd bij gaat komen. Toch 50 seconden meer dan zondag ;)

Die verslaggever telkens over zn frustratie bij aanvallende overtredingtjes die nauwelijks een naam mogen hebben moet ook eens zn mond houden.

[ Voor 49% gewijzigd door ph4ge op 24-09-2014 21:33 ]

• Vos

Vos

AFCA

Pff wat een triest gedrag bij wedstrijd van ASV de Dijk - Fortuna Sittard. Apen geluiden maken toen een Fortuna speler er in kwam :/ .

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 24-09-2014 21:52 ]

• ph4ge
Niets te horen op TV, ze lieten in de rust wel een andere wedstrijd zien waar apengeluiden waren. EDIT: Je hebt al geedit dat het niet bij Feyenoord was :)

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 24-09-2014 21:58 ]

• Kevinp
Vermeer staat toch wel weer redelijk degelijk te keepen. Hoewel ik de goal heb gemist.

• ph4ge
Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:15:
Vermeer staat toch wel weer redelijk degelijk te keepen. Hoewel ik de goal heb gemist.
Kon hij niks aan doen, bal werd vlak voor zn neus van richting veranderd door een verdediger.

Fijn dat de scheidsrechter ook mee werkt. Die Duits had natuurlijk gewoon zn 2e geel moeten krijgen daar en dan nog zo reageren ook.

Fijn dat die commentator hem nog even aanmoedigt en dan gaat hij er nog in ook. Weer 2 spelhervattingen die er in vliegen.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 24-09-2014 22:21 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kansloos! Wat een enorm klote seizoen gaat dit worden zeg. Triest elftal.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:14
Dit wordt vast een gevalletje "Parkeer de bus" :+ Feyenoord is nog te zoekende in de tactiek, te weinig vuur in het spel, dan ga je inderdaad af. De verdediging valt tegen maar ook Clasie vind ik geen degelijke wedstrijd spelen. Go Ahead Eagles zit er natuurlijk ook gewoon goed op qua verdediging.

Vermeer goede wedstrijd, maar ja, die goals doe je zo niets tegen.

Jeetje: mooie redding van die keeper!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:10

St@m

@ Your Service

Het is natuurlijk ook gewoon de nummer 14 tegen de nummer 15.. 2-0 geen gekke uitslag :P

:+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Deadsy
CR1691 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:22:
En vroeg of laat gaan ze met de vinger naar Rutten wijzen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Deadsy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:24:
[...]

Ja terwijl hij er vrij weinig aan kan doen. Al is hij net zo goed eindverantwoordelijk als Van Geel.

• Kevinp
Deadsy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:24:
[...]

Nog één wedstrijd en dan gebeurd dat. Rutte is een veel te vriendelijke man. Niet de uitstraling voor een club die iets MOET winnen.

Ik vind het knap hoe Frank de Boer dat doet, eerlijk, maar toch meer het gevoel dat hij een winnaarsploeg probeert te maken.

• ph4ge
Arjan90 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:23:
Dit wordt vast een gevalletje "Parkeer de bus" :+ Feyenoord is nog te zoekende in de tactiek, te weinig vuur in het spel, dan ga je inderdaad af. De verdediging valt tegen maar ook Clasie vind ik geen degelijke wedstrijd spelen. Go Ahead Eagles zit er natuurlijk ook gewoon goed op qua verdediging.

Vermeer goede wedstrijd, maar ja, die goals doe je zo niets tegen.

Jeetje: mooie redding van die keeper!
Dat vind ik dus echt het probleem niet. Zoveel wordt er niet weggegeven het zijn alleen spelhervattingen die er telkens invliegen. En wel op zo'n wijze dat je er ook niks aan doet. Clasie is de enige die het tempo opvoert, vind ik ook een van de betere. Aan inzet ligt het ook niet, maar wel aan vertrouwen. Aanvallend staan ze gewoon helemaal geblokkeerd en het zit ook gewoon enorm tegen. De afgelopen weken kan je wel tientallen "als" aanhalen.

• St@m

St@m

@ Your Service

Feyenoord is net zo onmachtig voorin als tegen Ajax, Willem II en de andere wedstrijden.. Ado aan het begin van het seizoen, kan ik me ook nog herinneren. Dat mag je echt wel op het bordje van Rutten gooien hoor.
Behalve het iets meer ballen winnen op het middenveld afgelopen zondag zie ik voetballend weinig verschil. Zondag was ietsjes beter.

Ja, er zijn mensen die Feyenoord helemaal geweldig vonden.. zo onderhand heeft Feyenoord ook al wel 6 kansen gehad, wederom veel te weinig in verhouding met het balbezit

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 24-09-2014 22:34 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Rutten kan er toch niks aan doen dat er geen spits is gehaald?

• Deadsy
Kevinp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:27:
[...]

Nog één wedstrijd en dan gebeurd dat. Rutte is een veel te vriendelijke man. Niet de uitstraling voor een club die iets MOET winnen.

Ik vind het knap hoe Frank de Boer dat doet, eerlijk, maar toch meer het gevoel dat hij een winnaarsploeg probeert te maken.
De selectie is gewoon niet goed genoeg. En dat een van Geel dan ook nog zegt dat ze voor het kampioenschap gaan helpt echt totaal niet.

Er zitten teveel spelers in de groep die gewoon niet goed genoeg en je kunt dan niet van Rutten verwachten dat hij er potentieel eruit haalt dat er niet is.
En er zijn dan wel talenten in de groep maar je kunt ook niet verwachten dat deze elke week een flinke stap vooruit maken.
Dan zijn er ook te weinig dragende spelers van een goed niveau.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je mist een spits en een fatsoenlijke linksback. Slecht dat daar geen aandacht aan is besteed.

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:34:
Er is toch een spits? Te Vrede heet 'ie. Het probleem ligt echt niet bij de spits, maar bij de aanvoer naar de spits vanuit het middenveld en de zijkanten. Tuurlijk zijn er betere spitsen, maar die zullen ook niet scoren als ze geen ballen krijgen.

• D-e-n
  • Nu online
Het verschil tussen wel of niet meedoen om de titel is vaak maar één of twee spelers. Het is net die ene speler die het elftal compleet maakt. Zie Pelle vorig jaar maar je zag het vaak ook aan Ajax: zodra De Boer een andere verdedigende middenvelder opstelde ging het plots lopen

• PWM
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:34:
Er liggen er 2 in aan de ene kant en 0 aan de andere. De ene club heeft een paar open kansen gehad, de ander eigenlijk 0.

Er is verloren van Willem 2, Utrecht en nu GA. Dat heeft echt niets met 1 spits te maken.

• Quad

Quad

Doof

Wel een leuke stunt van Go Ahead Eagles. ;)

nggyu nglyd

• D-e-n
  • Nu online
Het ligt aan de spits en de verdediging: de middelste linie is namelijk alleen maar sterker geworden.

En natuurlijk maakt een goede spits veel uit. Het gaat niet om het scoren alleen, ook het positie kiezen en ballen vasthouden

• ph4ge
Pff, wat is die commentator partijdig bij vlagen.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:48
ph4ge schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:39:
Pff, wat is die commentator partijdig bij vlagen.
Ter Napel is een vreselijk irritante schreeuwlelijk met een beperkte woordenschat.

• PWM
  • Niet online

PWM

Die hele beker kan me gestolen worden en ik ben blij dat die poppenkast voorbij is (zeg ik al jaren, niet alleen na dit resultaat, zoek maar terug ;)).

Het probleem is wel dat men het niet gewoon lekker heeft laten schieten, maar gewoon kwaliteit tekort kwam. Dat is pijnlijk.

• ph4ge
jaapstobbe schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:40:
[...]

Ter Napel is een vreselijk irritante schreeuwlelijk met een beperkte woordenschat.
"Kom op jongen, schiet hem er in!" Ligt het aan mij of kan dat echt niet als objectief commentator?

Dit is al pijnlijk genoeg, zo'n vent hoeft het niet nog erger te maken.

• JST94
Wat een verschil tussen zondag en vandaag. 110% verdiend door Go Ahead Eagles.

Rutten mag van mij zijn spullen pakken, als je 2(!) van de 12 officiele wedstrijden wint (Met heel veel geluk) ben je niet de juiste persoon voor dit Feyenoord.

Jammer maar helaas Fred, je kan misschien best een vriendelijke kerel zijn, maar dit gaat m niet worden.

Ook gewoon belachelijk dat we met 4(!) Aanvallers staan en vrijwel niks weten af te dwingen..

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tja als je zondag ook nog verliest is de situatie niet meer houdbaar. Dan is het over en sluiten voor fredje

• Deadsy
CR1691 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:
Tja als je zondag ook nog verliest is de situatie niet meer houdbaar. Dan is het over en sluiten voor fredje
Als Rutten moet vertrekken dan moet men van Geel er ook uit gooien.
HIj is verantwoordelijk voor deze selectie die gewoon niet goed genoeg is.

• PWM
  • Niet online

PWM

van Geel lijkt me eerder ja. Heeft zelf Rutten aangesteld, veel spelers verkocht voor hooguit redelijke sommen en heeft lopen blunderen bij de aanschaf van een spits. Rutten weg en veel Geel die op zijn plek blijft zou waanzin zijn.

• JST94
PWM schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:02:
van Geel lijkt me eerder ja. Heeft zelf Rutten aangesteld, veel spelers verkocht voor hooguit redelijke sommen en heeft lopen blunderen bij de aanschaf van een spits. Rutten weg en veel Geel die op zijn plek blijft zou waanzin zijn.
Eens, er zijn spelers aangetrokken op posities die niet nodig waren, zoals Vermeer. Vermeer is een prima keeper, maar niet de speler die Feyenoord nodig heeft.

Ik snap sowieso niet dat Rutten begint met Boëtius en Schaken, die presteren zo bar weinig. Bilal en Manu zullen het toch niet slechter doen ?

Het is dat Feyenoord met het nodige geluk Europa League voetbal heeft behaald, want als het 3-3 was geworden was er letterlijk 'de pleuris uitgebroken' om het zo maar te verwoorden.

Ik heb een hele lange tijd vertrouwen in Rutten gehad, maar het lijkt gewoon niet te willen werken. De selectie speelt nog als los zand, maar sorry hoor, als je in de 12e(!) officiele wedstrijd nog 'automatismen' moet gaan inslijpen is er iets goed mis. Daarvoor is de voorbereiding toch voor ?

Nu ga ik maar slapen, dromen over de tijd dat Koeman de touwtjes in handen had. :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:
Al is met het ontslag van Fredje het probleem niet opgelost lijkt me, want daar ligt het niet zozeer aan.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 21:32

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:22:
Wel apart om te zien. Na de wedstrijd tegen Ajax riep iedereen nog dat Feyenoord onterecht verloren had.
En nu is het opeens een triest elftal. Ik vond naast (het gebrek aan) afwerking vooral de inzet matig.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nee dat klopt maar je verwacht toch niet dat Van Geel zijn baan kwijtraakt. Rutten zal aangekeken worden op de resultaten.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015