[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.353 views

Onderwerpen

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:26:
Zo maar even een schot in de lucht maar is Bryan Ruiz niet een potentieel aanwinst voor Ajax? Hij heeft het niet naar zijn zin bij Fulham en Ajax kan wel wat creativiteit gebruiken.
Ruiz wilde niet meer terug naar PSV, waarom dan wel Ajax? Hij wil nog een klapper maken in het buitenland.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik denk even niet aan wat een speler interessant vind maar wat voor Ajax interessant is. Maar er moet verder nog een middenvelder en een verdediger erbij denk ik, dus ik ben benieuwd of Ajax nog ergens mee op de proppen komt.

Edit: Blijkbaar is Ajax wel geïnteresseerd, maar vragen zowel Ruiz als Fulham een te hoge prijs.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 01-09-2014 12:42 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 20:58

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:34:
[...]

Ruiz wilde niet meer terug naar PSV, waarom dan wel Ajax? Hij wil nog een klapper maken in het buitenland.
PSV wilde Ruiz niet overnemen omdat dat te duur was. Ruiz zelf wilde een langer verblijf wel overwegen.

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 18:04
http://www.dailymail.co.u...ling-Costa-Rica-star.html

Volgens the dailymail verdient hij dus 45000 pond per week (2,4 miljoen per jaar). Ik vermoed niet dat Ajax een grote uitzondering gaat maken op hun salarisplafond voor iemand als Ruiz. De transfersom zal het probleem niet zijn maar z'n salaris wel.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:47
Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:40:
Ik denk even niet aan wat een speler interessant vind maar wat voor Ajax interessant is. Maar er moet verder nog een middenvelder en een verdediger erbij denk ik, dus ik ben benieuwd of Ajax nog ergens mee op de proppen komt.

Edit: Blijkbaar is Ajax wel geïnteresseerd, maar vragen zowel Ruiz als Fulham een te hoge prijs.
Ze willen Sigi en Moisander kwijt, maar zolang die niet weg gaan komt er waarschijnlijk niet veel nieuws.
Enige zou dan dus Maduro kunnen zijn als vervanger van Blind, waar je dan ook Viergever achter de hand hebt en als verdediger kunt inzetten.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BwcPH3PIUAEBvZR.jpg

Zo zeg... da's effe wennen :o :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 21:42
Hij krijgt nummer 9, dus misschien is hij toch als spits gehaald.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch mooi dat hij nog een keer voor een mooie club in Nederland mag spelen :+

Ben heel erg benieuwd :) Staat toch wel redelijk wat druk op hem dunkt me.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 19:41

Koppensneller

winterrrrrr

Bij twee grabbelballen zal 'ie het wel over zich heen krijgen daar in de Kuip.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krijgt Cilissen nu wel eindelijk rugnummer 1 dan? :P

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-11 10:07
tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:14:
Krijgt Cilissen nu wel eindelijk rugnummer 1 dan? :P
Nee hij wil zelf 22
en ben benieuwd of vermeer geaccepteerd gaat worden

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tuurlijk wel. Vermeer is niet meer de grabbelaar van voorheen en na een paar goede wedstrijden zijn supporters al snel weer de kleurtjes vergeten. Het enige nadeel wat hij heeft is dat hij het bij mogelijke blunders wel wat harder over zich heen krijgt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gonadan schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:18:
Tuurlijk wel. Vermeer is niet meer de grabbelaar van voorheen en na een paar goede wedstrijden zijn supporters al snel weer de kleurtjes vergeten. Het enige nadeel wat hij heeft is dat hij het bij mogelijke blunders wel wat harder over zich heen krijgt.
Het was anders wel opvallend dat Ajax vorig seizoen voor het eerst sinds jaren zo weinig doelpunten tegen kreeg. Vermeer heeft goede reflexen, maar zijn prestaties zijn niet echt constant te noemen. Hij zit vaak mis.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En Hahn gaat vermoedelijk richting PEC, Mulder dus de grote verliezer. ;)

PVOutput☀️

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:40:
En Hahn gaat vermoedelijk richting PEC, Mulder dus de grote verliezer. ;)
Ken Hahn niet als keeper, maar PEC heeft dan dus 2 oud Feyenoord keepers :P en Kevin Begois (waarvan ik vermoed dat dat gewoon de eerste keeper wordt als ie fit is).

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ph4ge
St@m schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:53:
[...]

Ken Hahn niet als keeper, maar PEC heeft dan dus 2 oud Feyenoord keepers :P en Kevin Begois (waarvan ik vermoed dat dat gewoon de eerste keeper wordt als ie fit is).
Feyenoord 4 ex Ajax keepers onder contract :o

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 20:17
Koppensneller schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:14:
Bij twee grabbelballen zal 'ie het wel over zich heen krijgen daar in de Kuip.
Sinds wanneer zit jij hier, Sjoerd Mossou? ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Catorce schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:06:
[...]

Jij speelt wel echt een spelletje 'zoek de naam bij de quote' ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Even googelen, he.. die zat gisteren bij Studio Voetbal niets toe te voegen :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 19:41

Koppensneller

winterrrrrr

[...]

Da's toeval, ik heb Studio Voetbal gisteren gemist :)

• Catorce
Niku schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:08:
[...]

Jij speelt wel echt een spelletje 'zoek de naam bij de quote' ;)
Haha :D Om eerlijk te zijn, niet bepaald. Die van Willem Vissers kwam langs op m'n Twitter TL en ik ben vandaag mijn ochtend begonnen met Studio Voetbal terug te kijken van gisteren :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 17:32
Vind het zelf minder van Vermeer dat hij naar de aartsrivaal gaat.
Vind het eigenlijk ook minder van Feyenoord, pakweg 24 uur voordat de transfermarkt sluit krijgt Mulder te horen dat ze een andere keeper halen en dat deze keeper ook een basisplek beloofd is.

Dan heeft Mulder dus vrij weinig kans om nog weg te komen bij Feyenoord en mag de komende maanden genoegen nemen met een plek op de bank. Tenzij het hem lukt om de strijd met Vermeer te winnen, maar ik acht Vermeer beter dan Mulder dus betwijfel dat dit zal gebeuren.

Geef dan tenminste ruim van te voren aan Mulder door dat ze rondkijken voor een sterke conurrent zodat zijn zaakwaarnemer alvast kan rondkijken naar een andere club.

Wel leuk hoe ze Vermeer een basisplek beloven maar dit bij Ziyech niet konden/wilden.

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:09:
[...]

Even googelen, he.. die zat gisteren bij Studio Voetbal niets toe te voegen :P
Mwa, vond dat hij wel wat nuttige dingen zei. Jammer dat Waterreus weg is daar, zwaar ondergewaardeerde analist.
Deadsy schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:36:
Vind het zelf minder van Vermeer dat hij naar de aartsrivaal gaat.
Vind het eigenlijk ook minder van Feyenoord, pakweg 24 uur voordat de transfermarkt sluit krijgt Mulder te horen dat ze een andere keeper halen en dat deze keeper ook een basisplek beloofd is.

Dan heeft Mulder dus vrij weinig kans om nog weg te komen bij Feyenoord en mag de komende maanden genoegen nemen met een plek op de bank. Tenzij het hem lukt om de strijd met Vermeer te winnen, maar ik acht Vermeer beter dan Mulder dus betwijfel dat dit zal gebeuren.

Geef dan tenminste ruim van te voren aan Mulder door dat ze rondkijken voor een sterke conurrent zodat zijn zaakwaarnemer alvast kan rondkijken naar een andere club.

Wel leuk hoe ze Vermeer een basisplek beloven maar dit bij Ziyech niet konden/wilden.
Mulder wordt inderdaad wel even goed weggezet zonder de kans om ook maar iets te doen, die zal in de winterstop hoe dan ook weg willen waarschijnlijk. Ik snap ook niets van die aankoop, Mulder is een behoorlijke keeper, en Vermeer gaat hoe dan ook weer blunders afwisselen met geniale ballen. Van de regen in de drup?

• Gonadan

Gonadan

Tenzij Vermeer niet zonder meer voor de basis is gehaald en zich nog moet bewijzen, hoe dan ook, één van de twee is genaaid. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het blijft leuk, de laatste transferdag.
Zo wil Assaïdi weg, wil Arsenal Markus Reus kopen en gaat Feyenoord misschien nog een slag slaan door Ryo Miyaichi over te nemen van Arsenal.

Smullen. O+

PVOutput☀️

• dutchgio
Gonadan schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:51:
Tenzij Vermeer niet zonder meer voor de basis is gehaald en zich nog moet bewijzen, hoe dan ook, één van de twee is genaaid. :+
Mag toch hopen dat hij wel voor de basis is, daarom ging hij ook weg bij Ajax. ;)

• D-e-n
  • Laatst online: 08:24
Ryo en Feyenoord? Geloof er geen bal van. Feyenoord komt om in de buitenspelers.

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:02:
Ryo en Feyenoord? Geloof er geen bal van. Feyenoord komt om in de buitenspelers.
Ik vind Van Geel wel meer rare dingen doen deze transferperiode, dus wie weet.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-10 20:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Propper wordt genoemd bij Ajax, leuke aankoop.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Catorce
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat Reus naar Arsenal gaat, om eerlijk te zijn. Een transfer vandaag is zo goed als uitgesloten.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

kevin33 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:03:
Propper heeft toch net bijgetekend bij Vitesse? Lijkt mij een te dure jongen worden dan.

PVOutput☀️

• Niku

Niku

Alagaesii

kevin33 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:03:
Die laat Vitesse nooit gaan tegen een prijs die Ajax wil (wil, niet kan) betalen.

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:08:
[...]

Propper heeft toch net bijgetekend bij Vitesse? Lijkt mij een te dure jongen worden dan.
100 miljoen op de bank, propper zou max 7 mogen kosten, mwah zou moeten lukken.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Catorce schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:08:
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat Reus naar Arsenal gaat, om eerlijk te zijn. Een transfer vandaag is zo goed als uitgesloten.
Özil was ook op het allerlaatste moment, zeg nooit nooit, kan zeer snel gaan in de voetballerij en zeker op een dag als vandaag.

PVOutput☀️

Verwijderd

en voor dat bedrag hadden ze en Ziyech en moktojo kunnen hebben.......Propper.. :X :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
en voor dat bedrag hadden ze en Ziyech en moktojo kunnen hebben.......Propper.. :X :X
Propper is echt wel een hele goede voetballer hoor.
kevin33 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
[...]

100 miljoen op de bank, propper zou max 7 mogen kosten, mwah zou moeten lukken.
Probleempje: Ajax laat die 100 miljoen liever op de bank staan.

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Niku schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:11:
[...]

[...]

Vraag mij af waarom exact, willen ze het stadion kopen, van de beurs af, 10 spelers van 10 miljoen halen?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als ze 10 spelers voor 10 miljoen halen en 5 ervan gaan na Ajax weg voor totaal 30 miljoen dan hebben ze het goed gedaan. Echter wil dat niet helaas.

PVOutput☀️

• Niku

Niku

Alagaesii

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:15:
Als ze 10 spelers voor 10 miljoen halen en 5 ervan gaan na Ajax weg voor totaal 30 miljoen dan hebben ze het goed gedaan. Echter wil dat niet helaas.
Wut? Dan maken ze zwaar verlies? Wat is daar precies goed aan?

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:02:
Naar verluid zou Ryo de afgelopen jaren bij Arsenal zijn omgevormd tot linksback...

Maar ik hoef ook geen huurling meer, ik hoef uberhaupt niemand er meer bij zonder dat er iemand vertrekt.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

10 X 1 miljoen, totaal 10 miljoen.

Dat is wat Ajax wil, maar natuurlijk niet lukt.

PVOutput☀️

• Zeddicius
  • Laatst online: 27-10 14:59

Zeddicius

Conscience do cost

10 x 10 miljoen, totaal 100 miljoen ;)

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:20:

Tuurlijk wel, 10x een Diederik Boer...
Stiekem zou ik Beenhakker wel terug willen zien, die man had altijd wel leuke aankopen.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24
Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:20:

Jij las '10 spelers van 10 miljoen' en maakte daarvan '10 spelers voor 10 miljoen'. Dat scheelt slechts een paar letters, maar is toch wel een wezenlijk verschil. :)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-11 20:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik dacht dat Vejinovic in beeld was bij Ajax ipv Pröpper? Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren verder. PSV schijnt Isimat-Mirin binnen te hebben, en PSV zou ook nog Marquet van Standard luik willen toevoegen volgens Thijs Slegers van VI (allebei huur trouwens)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zou graag zien dat PSV het bij twee huurspelers houdt. Rekik en Guardado voegen echt wat toe als huurspelers, maar de rest mag toch wel echt koop of eigen jeugd zijn. Anders moet je echt een totaal nieuw elftal gaan bouwen volgend jaar.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Anakha schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:25:
[...]

Jij las '10 spelers van 10 miljoen' en maakte daarvan '10 spelers voor 10 miljoen'. Dat scheelt slechts een paar letters, maar is toch wel een wezenlijk verschil. :)
O-)
Alhoewel, 100 miljoen uitgeven aan 10 spelers is voor buitenlandse begrippen natuurlijk erg netjes. :')

PVOutput☀️

• Gonadan

Gonadan

Correctie: Overmars. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

[...]

Ja, kijk als je Vermeer onder contract had, en voor hetzelfde geld diederik de boer haalt, ja dan geloof ik ook wel dat we van Blind naar Pröpper kunnen ja...

Waarom haal je m dan? viergever Klaassen serero, duarte reserve, evt nog schöne (waar ie hoort). Klaar. Daar moet dan weer een Pröpper bij, want we spelen natuurlijk straks wel 3 wedstrijden in een week.

Waren we eerst zo ambitieus om voor van Ginkel te gaan...maar inderdaad, dat was ten tijde van het Eto'o verhaal...

Ik hoop voor Frank dat ie volgend jaar weg mag, want hier zou ik ook hopeloos van worden.

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:35:
[...]

O-)
Alhoewel, 100 miljoen uitgeven aan 10 spelers is voor buitenlandse begrippen natuurlijk erg netjes. :')
Tenzij je Real Madrid heet, dan is het peanuts.
Ik denk dat Ajax Wout Brama gaat halen trouwens.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PEC Zwolle huurt Hahn van Feyenoord dit seizoen. Almere City huurt Leon de Kogel van FC Utrecht, was toch wel een talentvolle speler toch?

Edit: En PSV heeft de verdediger Isimat-Mirin van AS Monaco gehuurd. Geen idee wie dat mag wezen, maar is blijkbaar zo.

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 01-09-2014 16:54 ]

PVOutput☀️

• dutchgio
Van Dijk dan eindelijk toch nog opgeroepen voor Oranje. ;)
Vervangt samen met Van de Wiel, Vlaar en Clasie.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10 09:23
PSV wil niet te veel gaan kopen om de eigen jeugd niet in de weg te lopen. Vandaar wat meer huur dan normaal :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dutchgio schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:06:
Van Dijk dan eindelijk toch nog opgeroepen voor Oranje. ;)
Vervangt samen met Van de Wiel, Vlaar en Clasie.
Clasie is toch een middenvelder? Van Dijk ipv Vlaar is logisch, maar waarom dan vd Wiel oproepen?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:57

Fiber

Beaches are for storming.

De middenvelders zijn op...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vitesse schijnt nog een paar middenvelders te hebben. Ajax is er nu driftig naar op zoek :p

Ongelofelijk dit, Overmars die nu nog wanhopig probeert een middelmatige speler voor de hoofdprijs te halen.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ga er vanuit dat er niets meer gebeurd bij Ajax. Ik vind het wel best zo.

PVOutput☀️

• dutchgio
Lijkt me ook niet.
Ze hebben iets te veel gehoopt op de komst van Eto'o, en nu komt er in feite helemaal niets op een keeperscarrousel na.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden:
Telegraaf: Ajax gaat vol voor Nikki Zimling
Ajax watcher Mike Verweij van De Telegraaf meldt dat Ajax na divers eopties te hebben afgetast vol gaat voor de komst van Nikki Zimling. De controlerende middenvelder komt momenteel uit voor het Duitse Mainz 05 en zou naar verluidt tussen de twee en drie miljoen euro moeten kosten.
Volgens de journalist zal het bij deze beoogde aankoop blijven. Eventuele extra versterkingen zijn uitgesteld tot de winterstop.
De inmiddels 29-jarige Zimling kwam eerder in de eredivisie op huurbasis uit voor NEC. Hij begon bij Brondby en kwam vervolgens via Esjberg en Udinese op huurbasis naar NEC. Daarna speelde hij twee jaar voor Club Brugge alvorens naar Mainz 05 te vertrekken. 21 keer kwam hij uit voor het nationale elftal van Denemarken.

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is een ervaren Deen, dat telt. Verder vind ik het bizar dat Ajax 2-3 miljoen voor een speler van 29 neerlegt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:52:
Ik weet nu niet wat ik hier van moet vinden:

[...]
Op deze manier wordt de rode loper al uitgerold voor PSV

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:12:
Het is een ervaren Deen, dat telt. Verder vind ik het bizar dat Ajax 2-3 miljoen voor een speler van 29 neerlegt.
Op zich kan je dat wel doen mocht hij de broodnodige ervaring hebben van de CL of in enige andere vorm.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En FC Twente huurt Ryo Miyaichi van Arsenal voor 1 seizoen.

PVOutput☀️

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:52:
En FC Twente huurt Ryo Miyaichi van Arsenal voor 1 seizoen.
Kijkend naar het eerdere bericht hier, zijn ze nu Feyenoord voor de tweede keer te snel af. Na Ziyech ook Miyaichi _O-

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Overtoom is ook nog vrij. AZ heeft zijn contract ontbonden.

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:24:
Overtoom is ook nog vrij. AZ heeft zijn contract ontbonden.
Dan kan men rustig aan doen met hem halen dacht ik. Dat hoeft iig niet vandaag omdat hij contractvrij is

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Napo schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:08:
[...]

Kijkend naar het eerdere bericht hier, zijn ze nu Feyenoord voor de tweede keer te snel af. Na Ziyech ook Miyaichi _O-
Fantastische speler, als hij in goede doen is, maar volgens mij niet het type wat FFeyenoord nu wilde kopen / huren?

Sowieso een mooie speler voor Twente :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 01-09-2014 20:31 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

FC Twente wel ja. Bij Ajax is het nog steeds stilletjes.

PVOutput☀️

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Hoessen kan wel weer weg bij Fc Groningen, wat een prutser is dat.
En dan gewoon de Leeuw steeds op de bank houden...niet te begrijpen

• D-e-n
Napo schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:08:
[...]

Feyenoord wilde hem niet. We hebben die ook niet nodig.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ajax heeft nog minder dan 2 uur, denk dat het wel klaar is. Binnen Nederland is het ook wel rustig. Verder is het wachten op het definitieve bericht dat Falcao naar ManUTD vertrekt en lijkt het qua grote namen verder wel gedaan.

PVOutput☀️

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-11 21:15

Vos

AFCA

PWM schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:31:
[...]

Fantastische speler, als hij in goede doen is, maar volgens mij niet het type wat FFeyenoord nu wilde kopen / huren?

Sowieso een mooie speler voor Twente :)
Heeft Feyenoord niks aan inderdaad. Ben benieuwd naar hem, paar keer gezien bij Arsenal. Maar daar vond ik hem veel te licht.

• dutchgio
Ajax blijkbaar rond met Zimling...
Miyachi maar Twente, en Feyenoord is klaar, daar komt niks meer bij.
Dat zal het dan ook wel zijn.. ;)

• Deadsy
dutchgio schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:30:
En morgen maken ze opeens bekend dat Clasie weg is.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:54
dutchgio schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:30:
Ik snap niet zo goed wat Ajax met een bankzitter van FSV Mainz moet.. en daar dan ook nog +/- 2 miljoen voor te betalen.. Ongelooflijk, dat is toch gewoon wanbeleid! Laten we hopen dat deze jongen ons gaat verbazen, maar ik betwijfel het..

NOS bevestigd de transfer zojuist..

Edit: het schijnt een huurdeal te zijn, maar nog steeds niet een speler waarvoor je naar het stadion wilt komen.. Dat is iets wat we al jaren missen!

Ajax is een huurdeal overeengekomen met Mainz over Niki Zimling, zo meldt Simon Zwartkruis op Twitter.

[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 01-09-2014 22:53 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gynnad schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:52:

Edit: het schijnt een huurdeal te zijn, maar nog steeds niet een speler waarvoor je naar het stadion wilt komen.. Dat is iets wat we al jaren missen!

Ajax is een huurdeal overeengekomen met Mainz over Niki Zimling, zo meldt Simon Zwartkruis op Twitter.
Ik heb echt geen idee wat ze bij Ajax bezielen, maar goed..

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zimling gehuurd met een optie tot koop, op zich wel een slimme zet. Beter iets qua ervaring dan niets.

• dutchgio
Misschien hopen ze op een Poulsen 2.0?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 10:30

CR1691

Hero of Time

Deadsy schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:30:
[...]

En morgen maken ze opeens bekend dat Clasie weg is.
Zou logisch zijn ja. Net bijgetekend tot 2018 :s

PSN: Finally_Chris

• Deadsy
CR1691 schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:10:
[...]

Zou logisch zijn ja. Net bijgetekend tot 2018 :s
Als een goede club komt en deze bied de juiste prijs dat is de speler weg. Of hij nu net bijgetekend heeft of niet.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jonge jonge, een bankzitten van FSV Mainz. Zet dan Bazoer op die plek. Wat een goedkoop beleid.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:35:
Jonge jonge, een bankzitten van FSV Mainz. Zet dan Bazoer op die plek. Wat een goedkoop beleid.
Het beleid: of gratis, of een Deen ;)

• ph4ge
Ik vraag me af of Ajax niet beter gratis Vormer of Braamhaar op had kunnen pikken. Gratis en Nederlanders met ervaring. Deze speler viel bij NEC al niet op, maakte het niet bij Brugge en is ook bij Mainz geen succes. Al verbaast het me ook dat er geen ex-Ajacieden terugkeren voor de ervaring.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ajax de grote verliezer van de transferperiode? PSV de grote winnaar?

• Gonadan

Gonadan

Ach, als Zimling net als Poulsen wordt ingezet vind ik het prima, daar was ik ook dik tevreden over.

Het staat echter helemaal los van Blind wat mij betreft, Zimling zou vervanger van Poulsen moeten zijn. Een vervanger van Blind is er hooguit in de vorm van Viergever. Dus Ajax heeft hooguit de gaatjes opgevuld met mensen die zich nog moeten bewijzen, eerder pleisters plakken dan versterken helaas.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:58:
Ik vraag me af of Ajax niet beter gratis Vormer of Braamhaar op had kunnen pikken. Gratis en Nederlanders met ervaring. Deze speler viel bij NEC al niet op, maakte het niet bij Brugge en is ook bij Mainz geen succes. Al verbaast het me ook dat er geen ex-Ajacieden terugkeren voor de ervaring.
Daar kan je tenminste punten mee pakken ja :D .
Gonadan schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:15:
Ach, als Zimling net als Poulsen wordt ingezet vind ik het prima, daar was ik ook dik tevreden over.

Het staat echter helemaal los van Blind wat mij betreft, Zimling zou vervanger van Poulsen moeten zijn. Een vervanger van Blind is er hooguit in de vorm van Viergever. Dus Ajax heeft hooguit de gaatjes opgevuld met mensen die zich nog moeten bewijzen, eerder pleisters plakken dan versterken helaas.
Poulsen heeft wel even iets meer ervaring op een hoger niveau.
Niku schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:10:
Ajax de grote verliezer van de transferperiode? PSV de grote winnaar?
IMO wel ja, kijkend naar de hele zomer. Wijnaldum en Depay blijven, dat kan PSV zeker de titel brengen.

[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 02-09-2014 09:23 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:15:

Dit. Ik snap wel dat Ajax niet de volle mep gaat betalen voor talenten uit de Eredivisie. Het enige grote verlies wat ze hebben is Blind, en met Viergever heb je iemand die prima op zijn positie kan spelen. Vorig jaar werd je met ongeveer hetzelfde team kampioen, waarom zou dat dit jaar niet kunnen :? Ik snap ook wel dat de supporters het niet aanstaat, maar goed, dit is nu eenmaal het beleid waar Ajax het mee gaat proberen.

• ph4ge
Vos schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:20:
Daar kan je tenminste punten mee pakken ja :D .
Haha het was nog vroeg he :P Brama bedoel ik. De Zeeuw was misschien ook nog een optie geweest, of Maduro. Zimling zou niet in mij opgekomen zijn.

• D-e-n
Wat heeft iedereen een vertrouwen in die Viergever? Dat was een aardige linksback/centrale verdediger bij AZ en hij was wellicht een leuke vervanger voor Moisander. Maar dat is toch geen middenvelder die Blind opbouwend kan vervangen?

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:51:
Wat heeft iedereen een vertrouwen in die Viergever? Dat was een aardige linksback/centrale verdediger bij AZ en hij was wellicht een leuke vervanger voor Moisander. Maar dat is toch geen middenvelder die Blind opbouwend kan vervangen?
Volgens mij kan Viergever prima CVM spelen. Maar goed, wie had Ajax dan moeten kopen? Ik zie Maduro/De Zeeuw/Propper (AM :? ) /Vejinovic
Is een Viergever echt veel slechter dan die spelers? Ik denk het niet..
Dus dan moet je alweer een niveau hoger gaan kijken, en die spelers willen niet naar Ajax. Kijk hoe lang PSV erover heeft gedaan om een verdedigende middenvelder te vinden (hebben ze nog steeds niet eigenlijk). Ajax had ook gewoon voor Defour moeten gaan.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:35:
Bazoer is 17, die jongen kan nog geen heel seizoen spelen en wordt voorzichtig gebracht. Voor Zivkovic geldt hetzelfde, zijn tijd komt heus nog wel. Zimling is 29 en heeft een hoop ervaring daar gaat het om. Nu maar hopen dat hij fit is.

• D-e-n
Ik snap het dilemma van Ajax. Ik snap dat een optie als De Zeeuw ook niet aanlokkelijk is. Godzijdank is Feyenoord daar ook niet ingetrapt.

Maar Viergever speelde nooit op het middenveld hiervoor. Verdedigend heeft die best zijn zaakjes op orde maar in niets lijkt hij mij een middenvelder waar een topclub op zit te wachten

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:47:
[...]

Haha het was nog vroeg he :P Brama bedoel ik. De Zeeuw was misschien ook nog een optie geweest, of Maduro. Zimling zou niet in mij opgekomen zijn.
Ik snapte hem ;)

Ik had ook gedacht dat ze bij De Zeeuw of Maduro uit zouden komen, maar ze hadden weer een verrassing in petto. Op de social media wordt Overmars wel aardig neergesabeld met zijn 'krenterigheid'.

Overigens vind ik Viergever tot op heden prima spelen op '6'.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 02-09-2014 10:00 ]

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:51:
Vertrouwen heb ik niet uitgesproken, maar ik wil hem ook niet bij voorbaat afschrijven. Elk jaar weer zijn er spelers die mij verbazen, hopelijk dit jaar ook en dan valt het allemaal best mee.

Persoonlijk had ik ook graag wat mooie transfers gezien, maar dat zit er blijkbaar niet in om wat voor reden dan ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 02-09-2014 10:00 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:58:
Maar Viergever speelde nooit op het middenveld hiervoor. Verdedigend heeft die best zijn zaakjes op orde maar in niets lijkt hij mij een middenvelder waar een topclub op zit te wachten
Welke (haalbare) verdedigende middenvelder lijkt jou dan de goede aankoop voor de topclub Ajax?

• D-e-n
Mokotjo was een optie geweest. Voor wat betreft buitenlanders heb ik het overzicht niet.

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:06:
Mokotjo was een optie geweest. Voor wat betreft buitenlanders heb ik het overzicht niet.
Dat was een optie geweest, maar toen was Blind er nog. Dus tja.. Ajax gaat natuurlijk niet Mokotjo kopen als ze de positie al dubbel (Blind en Viergever/Bazoer/Bocarra) hebben ingevuld.
Ajax moest nu snel handelen in de laatste dagen (super dom dat je je sterkhouder dan pas verkoopt) en komen dan uit bij een tweederangs Deen.. tja.. hij komt niet voor de basis, dat moge duidelijk zijn.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:06:
Tja, wat pro-actief handelen betreft daar is Ajax nooit goed in geweest. Dit vertrek van Blind deed me erg denken aan Ibrahimovic die op het laatste moment vertrok. Twente en PSV vangen het een stuk beter op.
Mokotjo was een koopje van 1,5 miljoen + Ziyech voor 3,5 miljoen, daar kun je je geen buil aan vallen.

• Gonadan

Gonadan

Wie zegt dat Mokotjo het zoveel beter gaat doen dan een Viergever?
tweaker2010 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:17:
Tja, wat pro-actief handelen betreft daar is Ajax nooit goed in geweest. Dit vertrek van Blind deed me erg denken aan Ibrahimovic die op het laatste moment vertrok. Twente en PSV vangen het een stuk beter op.
Mokotjo was een koopje van 1,5 miljoen + Ziyech voor 3,5 miljoen, daar kun je je geen buil aan vallen.
Viergever was proactief. Dat je het niet eens bent met de keuze van Viergever kan ik begrijpen, maar hij was al gehaald.

Ziyech moet ik nog zien. Aan de ene kant vind ik het jammer dat hij niet gehaald is, aan de andere kant zou het de zoveelste aanvaller zijn die zich nog op de langere termijn moet bewijzen. Daar hebben ze er al vaker een voor gehaald voor veel geld die uiteindelijk weinig bracht. Ziyech heeft welgeteld één seizoen wat laten zien, is dat reden om hem gelijk te kopen? Vroeger wel voor Ajax, dat was ook niet best. Dus we gaan het zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Viergever was inderdaad al gehaald, daar heb je gelijk in. Maar Poulsen was allang vertrokken en nu moest er op de laatste dag opeens nog een ervaren speler bij. Dat vind ik nogal traag handelen eerlijk gezegd.
Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015