[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.353 views

Onderwerpen

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-10 22:35

Niku

Alagaesii

Wie is Mike Verweij?

Ah, ben er al achter.

[ Voor 40% gewijzigd door Niku op 30-08-2014 04:48 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:51
Gynnad schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 02:53:
Mike Verwij meldt dat Blind voor 18 mil naar Manchester United is zonder bonussen...

Kutzooi! Hopelijk wordt er nou eens wat geld geïnvesteerd al zou ik niet weten in wie....
Dat is een belachelijk bedrag. Goed gedaan zou ik zeggen. Tuurlijk is het een groot verlies voor Ajax. Waarom hij niet een tussenstop kiest is mij een raadsel. Bij United zal hij denk ik niet vaak in de basis starten.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor 18 miljoen is een Nederlandse speler nooit een "verlies". Het is meer dan het kampioenschap + poulefase CL oplevert. Ajax heeft het fantastisch gedaan.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:14

Quad

Doof

Overmars zei al dat als Blind bleef Ajax hem voor een schappelijk bedrag zou laten gaan. Liever 18 miljoen nu dan 8 miljoen volgend jaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:55

Vos

AFCA

PWM schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:27:
Voor 18 miljoen is een Nederlandse speler nooit een "verlies". Het is meer dan het kampioenschap + poulefase CL oplevert. Ajax heeft het fantastisch gedaan.
Mwa, als je met hem kampioen wordt en poulefase zou halen dan niet ;). Volgend jaar krijg je dan nog wel 10/12 miljoen.

Maar Ajax overwintert toch niet in de CL dit jaar.

Wel domper met oog op kampioenschap denk ik. Die gaat Ajax wel missen. PSV blijft sterk met aanblijven van Depay en Wijnaldum.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan niet wachten om de naam te horen van de superster die Overmars gaat aantrekken om Blind te vervangen. Hij gaat vast flink de portemonnee trekken met die 18mln! Het zal wel Maduro of De Zeeuw worden 8)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:50
Aghanim schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:18:

Het zal wel Maduro of De Zeeuw worden 8)
De Zeeuw heeft in VI Oranje tijdens het WK aangegeven ooit wel naar Ajax terug te willen keren, dus wie weet.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:27:
Ik vind het persoonlijk slecht beleid van Overmars.
Net voor het sluiten van de markt je belangrijkste speler voor minder dan 20 miljoen verkopen waardoor er vervolgens geen tijd meer is om een goede vervanger te halen. Ajax gaat nu de hoofdprijs betalen zeg. Het wordt PSV zo wel erg makkelijk gemaakt.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 08:14
Doe je t niet, spant die mogelijk een spoedarbitragezaak aan die je verliest n daar heeft niemand wat aan...

Ik snap dat t zuur is voor Ajaxfans, maar je weet dat t zo gaat met je Nederlandse toppers. Als ze geen vervangerslijstje hebben, dan is t wanbeleid, anders is t vooral pech/overmacht

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een arbitragezaak zou er binnen 1 dag echt niet komen in het weekend. Bovendien heeft Ajax al geld zat, dus waarom je beste speler verkopen als je als club roept dat je nu eindelijk europees succes wil?
En binnen 1 dag gaat Ajax echt geen andere speler meer halen, daar is de tijd qua onderhandelen simpelweg tekort voor. Echt onbegrijpelijk dit.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:50
Nou, dat wordt wat als je gepoort wordt door Boetius. :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zal je zien dat Ajax straks 10 miljoen neerlegt voor een "potentiële topper" van een club uit de middenmoot. Hadden ze beter Mokotjo voor een prikkie kunnen ophalen.

Verwijderd

chim0 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:49:
[...]

Nou, dat wordt wat als je gepoort wordt door Boetius. :+
Hoe bedoel je ontgroening. :9

Lees net dat Blind toch naar Manchester United zou gaan, voor maar liefst €18,- miljoen. Mocht dat kloppen dan heeft die jongen Ajax toch wel een heel grote berg duiten opgeleverd. Kunnen ze bij Feyenoord nog wat van leren.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 10:58 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

Hoe bedoel je ontgroening. :9

Lees net dat Blind toch naar Manchester United zou gaan, voor maar liefst €18,- miljoen. Mocht dat kloppen dan heeft die jongen Ajax toch wel een heel grote berg duiten opgeleverd. Kunnen ze bij Feyenoord nog wat van leren.
Want aan geld hebben we nu iets?

Op de Ajax site staat dat Blind ontbreekt in de selectie omdat hij praat met een geïnteresseerde club.. wie oh wie zou het zijn...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Aghanim
  • Niet online
Laten we wel eerlijk zijn dat Blind voor 18mln een eenmalige kans is. Een speler die 2 jaar terug bijna transfervrij weg mocht, uitgefloten door het Ajax publiek, levert nu een enorm bedrag op. Die moet je altijd verkopen als je zo'n kans krijgt. Kampioen worden mag ook niet afhangen van 1 speler, dan is je selectie te dun.

Neemt niet weg dat ook ik vind dat het beleid wel erg zuinig is. Veel huur en transfervrij en 90% van de aankopen van Overmars zijn ondermaats. Misschien ook maar beter dat ze dan niet een fiks bedrag besteden gezien de kans op een miskoop. Aan de andere kant, als je 4 jaar op rij kampioen wordt dan doe je iets toch gewoon erg goed.

Verwijderd

Gynnad schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Op de Ajax site staat dat Blind ontbreekt in de selectie omdat hij praat met een geïnteresseerde club.. wie oh wie zou het zijn...
Al dat geld stelt Ajax wel in de gelegenheid het voorgenomen beleid vorm te geven, ook wanneer de einduitslag in de competitie eens zodanig zal zijn dat Ajax geen miljoenen uit de CL tegemoet kan zien. Daar hebben ze dan een buffer voor.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Al dat geld stelt Ajax wel in de gelegenheid het voorgenomen beleid vorm te geven, ook wanneer de einduitslag in de competitie eens zodanig zal zijn dat Ajax geen miljoenen uit de CL tegemoet kan zien. Daar hebben ze dan een buffer voor.
Laten we hopen dat Ajax zich daar aan houdt mochten ze een keer de CL mislopen en niet gaat strooien met geld als ze eenmaal geen kampioen worden.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax lijkt voor Slinkgraven te gaan als vervanger van Blind.

Feyenoord verwacht de spitspositie op te kunnen vangen intern. Maw: Oeps

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01
PWM schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:38:
Ajax lijkt voor Slinkgraven te gaan als vervanger van Blind.

Feyenoord verwacht de spitspositie op te kunnen vangen intern. Maw: Oeps
Geruchten gaan ook over een huur van Marco van Ginkel, heeft blijkbaar dezelfde agent als Blind en toevallig deze week ac Milan afgewezen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 21:42
Hoop geld voor Blind, goede deal van Ajax, meer dan andere internationals die over het algemeen betere beoordelingen kregen. Cruijff gaf vorig week nog aan dat Blind te kort kwam voor Ajax. Dat vond ik ook wel weer een beetje overdreven, maar Cruijff is ook niet gek. Dat de Europese top vroeg komt ben ik wel met Cruijff eens. Een nieuwe linksback heeft MU al, bovendien gaf Van Gaal altijd aan dat hij bij Oranje geen echte LB had en Blind een noodverband was (in een systeem met 5 verdedigers waar hij Indi had die het verdedigen voor hem deed). Op het middenveld zie ik hem niet passen in het snelle fysieke spel wat in Engeland wordt gespeeld en had hij beter gepast in Spanje. In Oranje waren zn minuten op het middenveld ook zwak. Blind zijn lot lijkt aan Van Gaal verbonden en ik moet nog maar zien of Van Gaal een succes wordt daar.

Volgens mij draait Ajax dit seizoen beter zonder Blind dan met Blind. Viergever is een prima vervanger en types Blind zijn ook wel gewoon te koop (Mokotjo bijv, maar die is al weg. El Ahmadi maar die gaat naar Feyenoord). Voor mij is Ajax nog geen 5% minder topfavoriet voor de titel.

Van Ginkel is een type Klaassen, een aanvaller en een loper, zeker geen verdedigende passer zoals Blind. Zou een vreemde vervanger zijn. De Zeeuw hoorde ik.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2014 12:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:49:
Hoop geld voor Blind, goede deal van Ajax, meer dan andere internationals die over het algemeen betere beoordelingen kregen. Cruijff gaf vorig week nog aan dat Blind te kort kwam voor Ajax. Dat vond ik ook wel weer een beetje overdreven, maar Cruijff is ook niet gek. Dat de Europese top vroeg komt ben ik wel met Cruijff eens. Een nieuwe linksback heeft MU al, bovendien gaf Van Gaal altijd aan dat hij bij Oranje geen echte LB had en Blind een noodverband was (in een systeem met 5 verdedigers waar hij Indi had die het verdedigen voor hem deed). Op het middenveld zie ik hem niet passen in het snelle fysieke spel wat in Engeland wordt gespeeld en had hij beter gepast in Spanje. In Oranje waren zn minuten op het middenveld ook zwak. Blind zijn lot lijkt aan Van Gaal verbonden en ik moet nog maar zien of Van Gaal een succes wordt daar.

Volgens mij draait Ajax dit seizoen beter zonder Blind dan met Blind. Viergever is een prima vervanger en types Blind zijn ook wel gewoon te koop (Mokotjo bijv, maar die is al weg. El Ahmadi maar die gaat naar Feyenoord). Voor mij is Ajax nog geen 5% minder topfavoriet voor de titel.

Van Ginkel is een type Klaassen, een aanvaller en een loper, zeker geen verdedigende passer zoals Blind. Zou een vreemde vervanger zijn. De Zeeuw hoorde ik.
Helemaal me eens. Blind op 6 is niet de spelversnellende speler die we nodig hebben, daar komt ie handelingssnelheid voor te kort. Dat is in de eredivisie niet zo'n probleem, in de premier league wordt het dat wel. Het zou me verbazen als Blind meer speelt dan ie op de bank zit.
Ik zie zelf Maduro of De Zeeuw nog wel terugkomen. De Zeeuw is alleen ook niet bepaald een spelverdeler.
Wat mij betreft doen de toch nog een keer een poging bij vd Vaart, voor op 8. Kans is alleen klein, aangezien de Boer em alleen in de spits wil zetten.

• Vos

Vos

AFCA

Gynnad schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Laat hem zondagavond maar naar Manchester vliegen...

Verwijderd

Die verdediging van Manchester United is echt bagger.
Di Maria wel een goede aanwinst.
Hoop dat ze winnen.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:45:
Hoop dat ze winnen.
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015

• Aghanim
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:01:
[...]
Wat mij betreft doen de toch nog een keer een poging bij vd Vaart, voor op 8. Kans is alleen klein, aangezien de Boer em alleen in de spits wil zetten.
Is dat niet die speler die bij HSV wilde blijven toen Ajax interesse toonde, maar toen toch misschien ineens wel naar Turkije wilde :|

Blind zal niet zo lang van Gaal als trainer hebben als United zo door gaat denk ik.

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:45:
Hoop dat ze winnen.
Ze spelen op het moment zo slecht dat ook deze wedstrijd niet gewonnen gaat worden, alhoewel ze nog 10 minuten plus extra tijd hebben...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom zou hij vd Vaart als spits willen opstellen vraag ik me af? Ajax heeft meer behoefte aan een fysiek sterk aanspeelpunt voorin.

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:08
Afgelopen ne wéér niet gewonnen Man United. Pluspuntje, ook niet verloren :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Je zit in het verkeerde topic. Zoals Kaap hierboven ook al aangaf. ;)

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
Prima deal 17,5 miljoen voor Blind. Snap het negatieve commentaar niet zo. Meer ga je nooit meer krijgen voor Blind en z'n opvolger is al in huis in de vorm van Viergever, met Bazoer als back-up.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
17,5 Miljoen voor een redelijk beperkte speler...Dikke strik erom heen, bosje bloemen er bij en persoonlijk afzetten in Manchester, wat een WK al niet kan doen zeg. :P

Laat Viergever het maar op 6 proberen, in ieder geval totdat Bazoer er klaar voor is, in wedstrijden waar Ajax het spel domineert kan je ook nog Schone als controlerende middenvelder gebruiken, dan kan je Kishna op links en El-Ghazi op rechts zetten, alhoewel ik zou Schone daar niet neerzetten tegen de sterkere tegenstanders. ;)

Het liefst zie ik een vervanger voor de korte termijn, iemand met ervaring op het hoogste niveau, die ervaring mist Ajax nu nog, het type Poulsen zeg maar. :)

• toolkist
  • Niet online
Toch wordt er in het buitenland anders naar gekeken. Heb nu al diverse mensen uit Engeland/Schotland gesproken die 18m een koopje vinden en zich afvragen waarom Ajax hem voor die prijs liet gaan

• Krukar
Linksback's die goed spelen en ook als CDM of CV goed kunnen spelen liggen niet voor het oprapen. Dat zal misschien de reden zijn dat ze het een "koopje" vinden. M.i. is 18 mil. een prima bedrag voor een ED speler, dan kan je als Ajax nu gaan zeggen dat het te weinig is, maar dan zit je een seizoen lang met een ontevreden Blind die volgend jaar nog minder dan een jaar aan contract over heeft en dan vang je er misschien nog 8 miljoen voor.

Overigens is Ajax nu bezig met het halen van Sinkgraven.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 21:42
toolkist schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 00:46:
Toch wordt er in het buitenland anders naar gekeken. Heb nu al diverse mensen uit Engeland/Schotland gesproken die 18m een koopje vinden en zich afvragen waarom Ajax hem voor die prijs liet gaan
Omdat die Blind alleen kennen van die ene bal tegen Spanje.

Overigens werk ik met Engelsen en die zetten er ook vraagtekens bij. Vooral omdat ze ook niet zien waar hij moet spelen (zoals ze gisteren bij de bbc ook al concludeerden).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Het hing natuurlijk al in de lucht maar het is nu werkelijkheid.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...bij-Heracles-Almelo.dhtml

Vind het wel erg vroeg eerlijk gezegd....

• Krukar
Dit is eigenlijk best wel heel veel als de getallen kloppen:

Afbeeldingslocatie: http://voetbalflitsen.nl/upload/e368a6bb28ebd5906514ad760f32712c.jpg

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:37
Nog meer mensen die de mooie derby Roda - MVV vanmiddag bij wonen :) ?

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Brm-G schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:48:
Nog meer mensen die de mooie derby Roda - MVV vanmiddag bij wonen :) ?
uiteraard!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cS1DbWW.jpg

Stichting Hobbyserver

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:22:
Het hing natuurlijk al in de lucht maar het is nu werkelijkheid.

http://www.ad.nl/ad/nl/10...bij-Heracles-Almelo.dhtml

Vind het wel erg vroeg eerlijk gezegd....
Mwoah, 't is nou niet dat ze eind vorig seizoen al goed draaiden.
Lijkt erop dat ze hem juist de kans hebben gegeven om in de zomer de nodige aanpassingen te doen zodat het wel zou gaan draaien, wat alleen niet gelukt is.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zo, PSV ontsnapt aan een vroege tegengoal, na een fout van Guardado. Traoré was zo ongeveer 1 op 1 met de keeper.

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 31-08-2014 12:35 ]

...

• Quad

Quad

Doof

Goede binnenkomer heet dat. :Y)

Speelstijl van Vitesse bevalt mij wel vandaag.

PVOutput☀️

• Krukar
Hmm, was volgens mij toch een penalty voor Vitesse daar.
Even daarvoor moest Leerdam geel krijgen.

Maarja, schele Blom he....

• Luxicon
Haha, zeker. Vitesse vind ik opzich vorige wedstrijden ook prima voetballen, maar ze vertikken het om te scoren. Labyad ging net liggen, volgens mij had hij echt moeten schieten en niet op zoek gaan naar een penalty. Lekkere knal van Depay, op de lat.

...

Verwijderd

Ik snap niet dat er nog niemand voor Depay is gekomen.
De beste speler van de eredivisie op dit moment, naar mijn mening.

• Krukar
Luxicon schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:16:
Haha, zeker. Vitesse vind ik opzich vorige wedstrijden ook prima voetballen, maar ze vertikken het om te scoren. Labyad ging net liggen, volgens mij had hij echt moeten schieten en niet op zoek gaan naar een penalty. Lekkere knal van Depay, op de lat.
Hij werd wel degelijk vrij hard geduwd, dat hij daarna gaat liggen is irrelevant, het gaat om de overtreding, niet om het resultaat daarvan.

Vind verder PSV erg zwak spelen, zoals wel vaker speelt alleen Depay goed. Ze mogen in Eindhoven echt handjes knijpen dat hij niet weg is gegaan...

• Luxicon
Mwa, ik vond dat hij te makkelijk ging liggen, nadat hij er eigenlijk naar op zoek ging. Ik kan me voorstellen dat de scheids daar niet voor gaat fluiten.

...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-10 15:59
Luxicon schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:35:
Mwa, ik vond dat hij te makkelijk ging liggen, nadat hij er eigenlijk naar op zoek ging. Ik kan me voorstellen dat de scheids daar niet voor gaat fluiten.
Ik dus ook. Gebeurde eigenlijk helemaal niets.

• Krukar
Jezus wat een prutser die verdediger van Vitesse :D

En het psv publiek is ook wakker geworden ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Krukar op 31-08-2014 13:38 ]

• Quad

Quad

Doof

Ze komen uit een counter nu wel op voorsprong, wel goed gedaan door de Jong.

PVOutput☀️

• PWM
  • Niet online

PWM

Vitesse maakt het spel, PSV het doelpunt.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:30
goeie verdediging :X :X :X :X :X

Verwijderd

Ik vind die de Jong maar een matige speler. Veel te langzaam. Lucky goal. Mooie pass van die mexicaan trouwens.

• Luxicon
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:38:
Ik vind die de Jong maar een matige speler. Veel te langzaam. Lucky goal. Mooie pass van die mexicaan trouwens.
Guardado lijkt me een goede aanwinst voor de Eredivisie. PSV is dit jaar echt sterker geworden. Hopelijk gaan we dat terug zien in Europa.

...

• Krukar
PWM schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:37:
Vitesse maakt het spel, PSV het doelpunt.
Dit is het beeld van Vitesse eigenlijk al 4 wedstrijden lang. Ze zijn elke keer beter dan de tegenstander maar ze weigeren gewoon te scoren.

• krissie100
Krukar schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Dit is het beeld van Vitesse eigenlijk al 4 wedstrijden lang. Ze zijn elke keer beter dan de tegenstander maar ze weigeren gewoon te scoren.
excact wat jij zegt, voorin scoren ze niet, en achter is het vaak gatenkaas.
Als ze gewoon de kansen benutten hadden ze gewoon 9 uit 3 gehad ;)

• Aghanim
  • Niet online
Sigi in de basis wederom. Milik kan dus wel zijn koffer in gaan pakken lijkt het. Ik vraag me dan toch af welke scout zo ontzettend heeft zitten slapen.

• krissie100
Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:44:
Sigi in de basis wederom. Milik kan dus wel zijn koffer in gaan pakken lijkt het. Ik vraag me dan toch af welke scout zo ontzettend heeft zitten slapen.
als pinshitter gehaald? :P
nee, als je het mij vraagt geen goede aankoop, koop dan gewoon mühren van Volendam voor 3 ton ;)

• Vos

Vos

AFCA

Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:44:
Het is 31 augustus. Zijn pas net bezig...
krissie100 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:45:
[...]

als pinshitter gehaald? :P
nee, als je het mij vraagt geen goede aankoop, koop dan gewoon mühren van Volendam voor 3 ton ;)
Hij is gehuurd.

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 31-08-2014 13:50 ]

• krissie100
Vos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Het is 31 augustus. Zijn pas net bezig...

[...]

Hij is gehuurd.
klopt, maar als hij geeneens de kans krijgt om in de basis te spelen??

• Krukar
Milik is gewoon op huurbasis dus valt allemaal wel mee. Hij heeft potentie en misschien komt dat er nog uit, er zit een optie tot koop bij.

• Vos

Vos

AFCA

krissie100 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:51:
[...]

klopt, maar als hij geeneens de kans krijgt om in de basis te spelen??
Hij heeft in de voorbereiding redelijk wat gespeeld, blijkbaar is de Boer niet tevreden over hem. In de JC schaal begon hij nog wel in de basis.

Dat vroege oordelen en conclusies trekken hoeft voor mij niet zo :). Misschien heeft hij aanpassingsproblemen, weten wij veel ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 31-08-2014 13:53 ]

• Aghanim
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:52:
Milik is gewoon op huurbasis dus valt allemaal wel mee. Hij heeft potentie en misschien komt dat er nog uit, er zit een optie tot koop bij.
Het valt inderdaad mee omdat hij zonder consequenties straks weer terug naar Duitsland kan. Wat echter niet mee valt is hoe je een speler kan halen die na 2x spelen op de bank plaats moet nemen achter de spits (Sigi) waar je graag een vervanger voor wilde halen omdat hij blijkbaar niet voldoet. Ik vraag me echt af wat de scouts bij Ajax doen als je kijkt naar de grote hoeveelheid spelers die niets hebben toegevoegd sinds de komst van Overmars. Per saldo is er dus geen versterking voor de zwakke voorhoede gehaald in de vorm van spelers die er direct staan.

Verwijderd

Die vervelende Willems eruit. Het is te hopen dat hij niet bij het Nederlands Elftal komt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit Vitesse kan nog een jaar spelen, maar scoren gaan ze niet.

• Krukar
Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:57:
[...]

Het valt inderdaad mee omdat hij zonder consequenties straks weer terug naar Duitsland kan. Wat echter niet mee valt is hoe je een speler kan halen die na 2x spelen op de bank plaats moet nemen achter de spits (Sigi) waar je graag een vervanger voor wilde halen omdat hij blijkbaar niet voldoet. Ik vraag me echt af wat de scouts bij Ajax doen als je kijkt naar de grote hoeveelheid spelers die niets hebben toegevoegd sinds de komst van Overmars. Per saldo is er dus geen versterking voor de zwakke voorhoede gehaald in de vorm van spelers die er direct staan.
Volgens mij is hij nooit als vervanger van sigthorsson gehaald, dat moest Eto'o worden. Hij is meer gehaald als vervanger voor Hoesen die niet is teruggekomen na de verhuurperiode. Sigi doet het helemaal niet zo slecht als velen het maken.
Ben het wel eens dat ze i.p.v. Milik misschien beter een andere speler hadden kunnen halen, maar goed dit was een speler met potentie die vrij goedkoop gehuurd kon worden.

Wat vindt jij eigenlijk een 'grote hoeveelheid spelers die niets toegevoegd hebben'? M.i. Valt alleen Sana tot nu toe in die categorie.

[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 31-08-2014 14:06 ]

• Aghanim
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Volgens mij is hij nooit als vervanger van sigthorsson gehaald, dat moest Eto'o worden. Hij is meer gehaald als vervanger voor Hoesen die niet is teruggekomen na de verhuurperiode. Sigi doet het helemaal niet zo slecht als velen het maken.
Ben het wel eens dat ze i.p.v. Milik misschien beter een andere speler hadden kunnen halen, maar goed dit was een speler met potentie die vrij goedkoop gehuurd kon worden.

Wat vindt jij eigenlijk een 'grote hoeveelheid spelers die niets toegevoegd hebben'? M.i. Valt alleen Sana tot nu toe in die categorie.
Voor mij is dat toch wel dit lijstje: Sana, Serero, Bojan, Poulsen, Duarte, Van der Hoorn, Hoesen, Babel. Sommigen daarvan spelen best aardig maar ik geloof niet dat ze meer toegevoegd hebben dan een jeugdspeler zou hebben gedaan. Ook beoordeel ik deze aankopen/huren op de doelstelling van Ajax om structureel mee te doen in de CL en daar te overwinteren. In mijn ogen zijn al deze spelers dan niet goed genoeg. Milik en Viergever moeten we dit seizoen nog afwachten.

Milik is nog even afwachten inderdaad. Wat ik echter niet begrijp is dat je wilt overwinteren in de CL een dan ga je een spits huren die Leverkusen zelf niet hoeft en die in 2 jaar slechts 24 wedstrijden heeft gespeeld met 2 goals. Een redelijke CV scoort in een seizoen al meer dan 2 goals. Dus wat ik dan niet begrijp: 1) hoe komen ze bij Milik uit 2) hoe bepalen ze dat hij toch wel potentie heeft gezien zijn zeer matige stats? De kans is in mijn ogen dan veel te groot dat het faalt, want dit aankoopbeleid lijkt meer op goedkope gokjes wagen in de hoop dat iets goed uitpakt. Dat past niet bij de kampioen van Nederland, met 100 miljoen op de bank en de doelstelling om weer in Europa mee te gaan doen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Maher kan je ook echt net zo goed niet opstellen.

Benieuwd hoelang Pete Bosz het mag blijven proberen.

/ natuurlijk scoort hij nu :p Maar, presenteerblaadje van Depay.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 31-08-2014 14:19 ]

• RedHat
PWM schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:15:
Maar hij scoort wel :)

• Luxicon
PWM schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:15:

Benieuwd hoelang Pete Bosz het mag blijven proberen.
Ja, terwijl Vitesse niet slecht voetbalt. Al was de tweede helft niet zo denderend.

...

• Aghanim
  • Niet online
Je hoort voor het eerste in 2 jaar een keer zingen in het stadion bij PSV in elk geval :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:21:
Je hoort voor het eerste in 2 jaar een keer zingen in het stadion bij PSV in elk geval :)
Sfeertje he!
12 uit 4, zeer netjes!

Hopen dat PEC zo ook wint, maar geef ze weinig kans. Donderdag zaten ze al helemaal kapot, zal vandaag niet veel beter zijn.

Met een beetje mazzel staat Ajax na vanmiddag al op 6

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 31-08-2014 14:26 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Quad

Quad

Doof

Elleboogje en geen eens een kaart?

PVOutput☀️

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:22:
[...]

Sfeertje he!
12 uit 4, zeer netjes!

Hopen dat PEC zo ook wint, maar geef ze weinig kans. Donderdag zaten ze al helemaal kapot, zal vandaag niet veel beter zijn.

Met een beetje mazzel staat Ajax na vanmiddag al op 6
Ik zie Ajax niet zomaar winnen vandaag. En dan heb je nog Twente - Feyenoord, kan leuke middag worden voor PSV.

• Quad

Quad

Doof

Goede ingooi was dat trouwens. :')

PVOutput☀️

Verwijderd

Ik denk dat ik maar overschakel naar Spurs tegen Liverpool.
Ik weet niet of ik nog zo'n eredivisiepartij aankan.
Ik probeer het wel weer om vijf uur als feyenoord speelt.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:21:
Om eerlijk te zijn heb ik liever het PSV publiek dan de Vak 410 aapjes die de halve wedstrijd 'oeh ah' roepen met ontblote bast. Toegegeven, ik heb het helemaal niet op fanatiek publiek bij voetbalclubs, welke club dan ook.

• RedHat
Catorce schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:38:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik liever het PSV publiek dan de Vak 410 aapjes die de halve wedstrijd 'oeh ah' roepen met ontblote bast. Toegegeven, ik heb het helemaal niet op fanatiek publiek bij voetbalclubs, welke club dan ook.
Vak S bij Feyenoord vind ik altijd wel goed te doen :9

• schwarzenegger
Nou Ajax mag weer niet mopperen met de scheidsrechter.

Klaassen die geen geel kreeg en nu Boilesen waar menig andere scheidsrechter rood getrokken zou hebben.

• Aghanim
  • Niet online
Volgens mij had Ajax vorige week totaal geen geluk met de scheidsrechter.

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 31-08-2014 15:09 ]

• Vos

Vos

AFCA

schwarzenegger schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:06:

Klaassen die geen geel kreeg en nu Boilesen waar menig andere scheidsrechter rood getrokken zou hebben.
Is gewoon geen rood hoor. Liep nog verdediger centraal.

Ajax mag wel eens gaan scoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 31-08-2014 15:12 ]

• schwarzenegger
Vos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Is gewoon geen rood hoor. Liep nog verdediger centraal.

Ajax mag wel eens gaan scoren.
Ik zou het nog eens terug moeten zien maar ik had het idee dat die centrale verdediger een achterstandje had t.o.v. die speler van Groningen.

Volgens het AD was het rood.

Zal zo wel in de studio besproken worden.

• Vos

Vos

AFCA

Naar mijn weten liep hij minstens gelijk, niet er achter. Maar inderdaad even beelden terug zien :).

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:06:

Boilesen krijgt terecht geel, die gast van Groningen die Klaassen omarmt krijgt niks... Doet ie dat niet sta je 4 tegen 2. Gaat er bij mij niet in dat dat dan geen geel is, of dat juist Ajax bevoordeeld zou worden.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Krukar schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:44:
Dit is eigenlijk best wel heel veel als de getallen kloppen:

[afbeelding]
De uitgaven zou ik er ook wel bij willen zien :+

• Aghanim
  • Niet online
Hoppaa lekker! Boilesen staat wederom te slapen. Die is echt niet fit volgens mij.

• krissie100
0-1 :9
1-0 :9

[ Voor 126% gewijzigd door krissie100 op 31-08-2014 15:37 ]

• Vos

Vos

AFCA

Aghanim schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:34:
Hoppaa lekker! Boilesen staat wederom te slapen. Die is echt niet fit volgens mij.
Inderdaad, speelt wederom niet best. En maar aanvallen! Misschien eerst eens verdedigen?

Misschien eens wisselen en Dijks er neer zetten? Ownee is verkocht. Blind? Ownee verkocht. Viergever? Ownee dan heb je geen controleur. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 31-08-2014 15:38 ]

• krissie100
OEF
had wel 2-0 moeten zijn denk ik ;)

• Aghanim
  • Niet online
De kans op een paniek aankoop wordt op deze manier ook weer groter. Was sowieso een risico omdat Boilesen regelmatig geblesseerd is dus dan moet Viergever wel die plek invullen. Al geloof ik dat Moisander of Denswil daar ook kan spelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Aghanim op 31-08-2014 15:42 ]

• Luxicon
Huh, wat is de scheidsrechter bij NAC - PEC vreemd bezig. Ik keek net en Lukoki wordt beschuldigd van een overtreding, terwijl hij de speler niet eens raakt terwijl hij deze uitspeelt langs de lijn. Niet lang daarna krijgt van der Werf (?) een gele kaart voor een trackle op de bal.

Edit: Zucht. de scheidsrechter haalt het tempo uit de wedstrijd door voor ieder zuchtje wind te gaan fluiten. Hij fluit overigens terecht voor een penalty.

[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 31-08-2014 15:54 ]

...

Verwijderd

Vos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:35:
[...]

Inderdaad, speelt wederom niet best. En maar aanvallen! Misschien eerst eens verdedigen?

Misschien eens wisselen en Dijks er neer zetten? Ownee is verkocht. Blind? Ownee verkocht. Viergever? Ownee dan heb je geen controleur. :+
Ik geloof dat ze nog bezig waren met Eto'o, of is dat een te oude grap? :Y)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-10 22:35

Niku

Alagaesii

Haha op Twitter: zouden er al winterbanden onder de platte kar in Eindhoven liggen? :+

• Exocet
  • Niet online
Niku schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:03:
Haha op Twitter: zouden er al winterbanden onder de platte kar in Eindhoven liggen? :+
tja, zit wel wat in. Wie moet in hemelsnaam PSV gaan bedreigen?

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:03:
Haha, die hadden ze er vorig jaar ook al vroeg onder toch? :p

Wat is Ajax droevig om te zien. Eén voordeel, slechter kan het niet.

• krissie100
Van der Hoorn in de spits :+
misschien is ie daar beter in ;)
misschien wel beter dan Milik 8)

• Aghanim
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

tja, zit wel wat in. Wie moet in hemelsnaam PSV gaan bedreigen?
Vorig jaar won PSV de eerste 4 ook....de rest kun je zelf wel invullen denk ik. Waarom er na 4 wedstrijden al weer over kampioen worden gesproken moet worden snap ik niet. De afgelopen jaren hebben wel duidelijk gemaakt dat pas na de winterstop een voorzichtige inschatting gemaakt kan worden.

• Vos

Vos

AFCA

Ajax :') is weer zo'n wedstrijd dat ook al speel je 4 uur ze gaan niet scoren.

Komen die kl*te interlands misschien toch niet zo verkeerd uit. Frank heeft zat te sleutelen, toch vreemd met een team wat niet veel veranderd is.

[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 31-08-2014 16:15 ]

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:06:
[...]

Haha, die hadden ze er vorig jaar ook al vroeg onder toch? :p

Wat is Ajax droevig om te zien. Eén voordeel, slechter kan het niet.
Hoop je, toch krijgen ze het steeds weer voor elkaar ;)

Wat heeft een Boilesen deze zomer eigenlijk gedaan als ie nu nog geen wedstrijd 'normaal' uit kan spelen?

• schwarzenegger
Vos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:15:
Ajax :') is weer zo'n wedstrijd dat ook al speel je 4 uur ze gaan niet scoren.

Komen die kl*te interlands misschien toch niet zo verkeerd uit. Frank heeft zat te sleutelen, toch vreemd met een team wat niet veel veranderd is.
Ik mis de beleving totaal. Het hobbelt allemaal wat rond.
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015