Jij was ook de main reden dat ze wonnen of niet? Net zoals ik de main reden ben dat ons ranked team wint, niet omdat Rorda enkele games carried. Of uberhaupt de mensen in het team.Mebus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:51:
[...]
WTF? Die hele reactie slaat gewoon nergens op. Zie nu genoeg mensen die in S1 bleven hangen in S3 nu allemaal in gold zitten. En anders daar nu alweer zitten zonder veel problemen. Dat ik alleen maar Evelynn speel wil niet zeggen dat ik alleen daar goed mee ben. En dan nog, SSS had gewonnen met vorige toernooiEn wat speelde ik toen? ÉÉN KEER EVELYNN. Maar ook 2 keer Kha'zix. Sure het zijn free elo champs.
En Evelynn in S3 vond ik sterker dan nu overigens. Het is nu gewoon makkelijker om Gold te bereiken. En dat zie ik ook bij veel vrienden van me die nu wel in gold zitten en in S3 niet.
Tja we hadden geen team met 3 plats, dat klopt helemaal. Tevens deed ik zelf ook niet mee, maar kon nou niet echt zeggen dat onze toplaner destijds een enorme moeite had met een dr Mundo die geen idee had wat hij moest bouwen.Mebus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:53:
[...]
Jazeker! Ik had alleen maar goede teams nu
Ror was er niet meer en jullie verloren.
[ Voor 26% gewijzigd door Damien op 11-04-2014 22:55 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.