Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 107 108 109 Laatste
Acties:
  • 177.640 views

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-03 21:08
JapieTalent schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:43:
Heeft niemand van jullie chat issues na de meest recente patch overigens? Ik word echt compleet gestoord omdat elke keer als ik iets wil typen er voor elke letter een ' komt.

Blijkbaar ben ik niet de enige: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=2001930

Laten jullie even weten of jullie het ook hebben?

Greetz.
Nee :)

BABYMETAL LoL - Twitch

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-05 20:13
JapieTalent schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:43:
Heeft niemand van jullie chat issues na de meest recente patch overigens? Ik word echt compleet gestoord omdat elke keer als ik iets wil typen er voor elke letter een ' komt.

Blijkbaar ben ik niet de enige: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=2001930

Laten jullie even weten of jullie het ook hebben?

Greetz.
LoL al een keer opnieuw installed? Toetsenbord driver updaten of eventueel downgraden naar standaard-toetsenbord driver.

groeten

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00

Turismo

Clobberin' time!

Turismo schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:42:
Aatrox is ook een beetje in vergetelheid geraakt , terwijl die in S3 een zeer dominante champion was (towerdives door zijn passives)

Ik ga m s proberen in de nieuwe jungle, al een tijdje niet gespeeld. Hij moet door zijn sustain ook aardig door de jungle heenkomen nu.
Aatrox jungle werkt dus ook goed, goeie sustain en je kan initieel je hele jungle camp clearen, zonder de wraiths. En dan nog een gank op een lane proberen met iets meer dan 50% hp (je hebt de passive tenslotte, vaak forceer je wel een flash)

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-05 12:03
garriej schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:45:
[...]

Ik denk at ze dan toch gewoon een ability / basic attack hebben gedaan :9
Nee garrie, geen enkele basic attack of ability. Zag enkel tower in mijn damage score.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 17:44
"Ok guys, Pant can do dragon solo on early levels, don't make him get it"

http://matchhistory.euw.l...844/24621972?tab=overview

Maar voor de rest ging het wel lekker. Bedoel gemiddeld 10 deaths per teammate, ik teken ervoor.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 14:34

garriej

Ik las ondertieten.

Damienx2 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:47:
"Ok guys, Pant can do dragon solo on early levels, don't make him get it"

http://matchhistory.euw.l...844/24621972?tab=overview

Maar voor de rest ging het wel lekker. Bedoel gemiddeld 10 deaths per teammate, ik teken ervoor.
Over pant en early level drakes gesproken. Gister met een dagger in de hand en stenen waardoor ik sneller ga slaan, sta ik bij m'n camp te wachten om level 2 te worden, hun team komt met 5 man MIJN jungle in. :( mid laner vind het niet nodig om te reageren en de support is ook wel ver te zoeken, maar who cares; ik kan drake op level 1.

Door de invade spawned de drake op het moment dat de invaders weg zijn, dus ik denk gnenene drake pakken. Korte samenvatting: 't ging niet zo goed.

Het is wel mogelijk, maar je moet precies op het juiste moment de eerste keer springen, anders ben je fuckt voor de rest van de tijd :) Beetje in customs kloten om erachter te komen hoe het nou prcies moet.

Anyway game met een mega achterstand begonnen, onze mid/top was level 5 en ik was op dat moment net level 2 :D

Nog aardig terug kunnen komen, maar op het moment dat we echt aan het winnen waren "a summoner has disconnected" dag jinxerklaasje dag dag gewonne game :+

Al met al, wil ik het nog wel een keer proberen :D
iCy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:35:
[...]

Nee garrie, geen enkele basic attack of ability. Zag enkel tower in mijn damage score.
Ja en ik speelde gister met lucian en had een assist op mezelf 37 true damage. Die score klopt niet :P

[Voor 9% gewijzigd door garriej op 27-11-2014 08:07]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:35:
[...]

Die death recap is al jaren bugged dus daar heb je vrij weinig aan.

Vicariously I live while the whole world dies

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:57
That moment dat je als Zyra support by far de meeste damage dealt to champions van je team (Kalista, Talon, Riven en Rengar) hebt. Andere team ook overigens, alleen hun LeBlanc had meer. Eveneens meer gold dan eigen toplaner, midlaner en jungler. Game dan ook zwaar verloren.

Had een visual bug trouwens, wel de rode en blauwe ring om me heen van red en blue buff maar de buff zelf niet hebben. Later had ik ook nog een tweede rode om me heen. Is dit een veel voorkomende bug? Anders wellicht door het maken van meerdere kills met de passive van Zyra op mensen die deze buffs hadden.

[PC] GoT F1 22 League (Steam)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:31
Zyra doet gewoon ziek veel damage als support xD Je hebt normaal gesproken gewoon een complete AP build op de sightstone na.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:19:
Zyra doet gewoon ziek veel damage als support xD Je hebt normaal gesproken gewoon een complete AP build op de sightstone na.
Nee dat heb jij, ik niet hoor. Ik speel een support als support, niet als APC

[Voor 7% gewijzigd door garriej op 27-11-2014 13:28]

• Recrush
Ik ga niet voor een reguliere full AP build. Spellthief's, Sightstone, Twin Shadows en mobi boots is meestal m'n basis. Als de game vordert bouw ik meestal wel AP bij.

Geen advies dat het zo moet of optimaal is overigens :+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Recrush schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:42:
Ik ga niet voor een reguliere full AP build. Spellthief's, Sightstone, Twin Shadows en mobi boots is meestal m'n basis. Als de game vordert bouw ik meestal wel AP bij.

Geen advies dat het zo moet of optimaal is overigens :+
Ja support kan je op veel manieren doen, met mijn achtergrond als healer in WoW vind ik het 't leuks om volledig support te gaan.

Spellthief's, sightstone, mobi's, mikeals en als ze veel AP hebben locket :P

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

*reactie op de man was

Ik ben in ieder geval nog niet gewend aan de nieuwe jungle. Ik verlies een stuk meer dan ik win momenteel, alhoewel dat ook mede komt omdat ik weer met wat andere champions aan het experimenteren ben. Maar het is wel lastig om een impact te maken als de EXP uit de jungle dusdanig laag is dat het nog lastig is om de support bij te houden in levels... Ik heb tot dusverre alleen succes gehad met Warwick, Xin Zhao en Udyr. Nunu zou ook goed moeten lukken maar die speelstijl ligt me niet en ik vind hem lategame zo hulpeloos in teamfights.

[Voor 18% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

• Damien
Vicarious schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:48:
*reactie op de man was

Ik ben in ieder geval nog niet gewend aan de nieuwe jungle. Ik verlies een stuk meer dan ik win momenteel, alhoewel dat ook mede komt omdat ik weer met wat andere champions aan het experimenteren ben. Maar het is wel lastig om een impact te maken als de EXP uit de jungle dusdanig laag is dat het nog lastig is om de support bij te houden in levels... Ik heb tot dusverre alleen succes gehad met Warwick, Xin Zhao en Udyr. Nunu zou ook goed moeten lukken maar die speelstijl ligt me niet en ik vind hem lategame zo hulpeloos in teamfights.
Je wilt ook gewoon niet dat die anderen winnen he? <3 Vic

Ik ben juist meer en meer gewend geraakt aan de nieuwe jungle, echter als ik de wijzigingen op Surrender@20 zie, verwacht ik dat ik straks in hetzelfde schuitje als jij zit. Want het wordt dus aanzienlijk lastiger :o.

[Voor 11% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

• StevenzeN
  • Laatst online: 17-05 16:42
Damienx2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:55:
[...]

Hahahahahaha, ik doe tof omdat ik een hoger elo heb? Nou je hebt mijn dag gemaakt hoor. Haal aub de posts erbij waar ik ook maar iets roep over hoe geweldig mijn elo wel niet is.

Hint: die zijn er niet, want zowel op mijn gold als plat account is iedereen nog even slecht inclusief ikzelf. Hence als er iemand is die roept dat iedereen met gemak in gold en plat kan zitten ben ik het wel. Er zijn echter mensen die raken hierdoor enorm butthurt en hebben de tranen in hun ogen staan op het moment dat ze hun eigen builds niet kunnen onderbouwen omdat ze weer eens een build van een pro kopieren (waar overigens niets mis mee is, maar ga dan geen onzin lopen verkondigen als je niet eens weet wat je masteries daadwerkelijk doen ALS VOORBEELD).
Ik bedoel het ook niet letterlijk, zelfs op een forum heb je te maken met tonatie, de jouwe is nogal naar.

Anoniem: 620640

Welke jungle champ ligt je het meest qua speelstijl en wie vind je het leukst om te spelen?
Zelf ben ik een shaco fanboy en het lijkt er ook op alsof dat de enige champ is waarmee ik succesvol ben in de (nieuwe) jungle. Ook met vergelijkbare champs (eve,rengar) gaat/ging het voor geen meter. Kortom: shaco jungle only en ondanks het gezeik dat je lategame zuigt/tf's kut zijn en je alleen maar kunt splitpushen (wat allemaal onzin is) neem ik dat voor lief en speel gewoon wat ik het leukst vind EN het meest succesvol mee ben.
Waar een wil is, is een weg ^_^
Vicarious schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:48:
*reactie op de man was

[Voor 9% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:27

Secsytime

Automagisch

Anoniem: 620640 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:23:
Welke jungle champ ligt je het meest qua speelstijl en wie vind je het leukst om te spelen?
Zelf ben ik een shaco fanboy en het lijkt er ook op alsof dat de enige champ is waarmee ik succesvol ben in de (nieuwe) jungle. Ook met vergelijkbare champs (eve,rengar) gaat/ging het voor geen meter. Kortom: shaco jungle only en ondanks het gezeik dat je lategame zuigt/tf's kut zijn en je alleen maar kunt splitpushen (wat allemaal onzin is) neem ik dat voor lief en speel gewoon wat ik het leukst vind EN het meest succesvol mee ben.
Waar een wil is, is een weg ^_^

[...]
Welk jungle item koop je op Shaco?

Rush Tiamat / Hydra en daarna verkoop ik machete en ga ik voor LW. Hydra is allle sustain die je nodig hebt
De upgrades van machete zijn het imo niet waard ondanks dat ze wel nuttigere combatstats geven dan in S4.
Secsytime schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:24:
[...]

Welk jungle item koop je op Shaco?

• TheBrut3
Volgens mij een bug gevonden met die low prio Q's. Wanneer je met iemand in party zit die dat heeft is het aangegeven, maar bij Teambuilder lijkt dat niet zo te zijn. Ik moest net super lang (denk 7 min?) wachten op een match omdat iemand het had. Je kan zelf ook niet meer uit de party als de eigenaar van het team in que gaat.

Kan ook gewoon bad luck zijn, die 7 min wachten... Maar dat heb ik echt nog nooit gehad!

Wat is er mis met AP Zyra als support dan?
Sightstone
Spellthiefs
Sorcs
Liandry's
Zhonyas
Rylai's/Rabadons/Athene's

Best een aardige AP build volgens mij.

[Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 27-11-2014 17:59]

• Recrush
Had iemand in de builder zelf aangegeven dat hij in low priority zat? Als het er niet bij staat vermeld en het heeft wel effect op de tijd die het kost om een match te vinden is dat wel vrij lullig naar de overige spelers idd.

Wist overigens niet dat die functie al aan staat, weer wat geleerd :P

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Anoniem: 620640 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:31:
Rush Tiamat / Hydra en daarna verkoop ik machete en ga ik voor LW. Hydra is allle sustain die je nodig hebt
De upgrades van machete zijn het imo niet waard ondanks dat ze wel nuttigere combatstats geven dan in S4.

[...]
Hmm ja, normaal rushde ik ook altijd tiamat. Waarom LW though? Ik assassinate meestal toch squishy targets, dus koop ik daarna meestal een TF of IE. Samen tiamat/hydra use geeft het heel veel damage.

• ItsNotRudy
TheBrut3 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:55:
Volgens mij een bug gevonden met die low prio Q's. Wanneer je met iemand in party zit die dat heeft is het aangegeven, maar bij Teambuilder lijkt dat niet zo te zijn. Ik moest net super lang (denk 7 min?) wachten op een match omdat iemand het had. Je kan zelf ook niet meer uit de party als de eigenaar van het team in que gaat.

Kan ook gewoon bad luck zijn, die 7 min wachten... Maar dat heb ik echt nog nooit gehad!

Wat is er mis met AP Zyra als support dan?
Sightstone
Spellthiefs
Sorcs
Liandry's
Zhonyas
Rylai's/Rabadons/Athene's

Best een aardige AP build volgens mij.
Zonder je 6e item kom je dan nog niet eens aan de 250AP (kan dit niet echt AP built noemen tbh). Liandry geeft voornamelijk HP, Mpen en burn, Zhonyas is voor engage met ult en Rylais (HP en on-hit, mager aantal AP voor een duur item) slow op plantjes. Er wordt dus voor spell effects gekozen, niet AP want Zyra heeft het nukegehalte van een doorsnee mage niet. Je ziet haar niet DFG, Cap en Zhonyas als eerste items pakken zoals een Katarina, Veigar of Ahri dat wel zouden doen.

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01 09:01

MrDustv

All day, Every day!

Sinds een weekje maar weer eens actief begonnen met spelen (hiervoor heb ik eigenlijks alleen maar gespeeld om gold te blijven of als een vriend van mij vroeg of ik een potje met hem wou doen) Maar het lijkt wel alsof ik alleen nog maar potjes kan verliezen.... Om 1 of andre reden ga ik elke keer maar matig in lane en presteer ik slecht in teamfights. Daarnaast gaan andere lanes ook matig tot gewoon kut :( Is de meta nu zo verandert dat ik gewoon niet meer gewend ben?

Speel nu vooral Irellia/Nasus/Jayce/Jax Top, Xerath/Akali/Zed/Katarina Mid, Kha'zix/Xin Jungle en Morganna/Leona/Blitz Support. Is het handig om mijn Champion pool te veranderen? Zo ja, Welke zou ik moeten stoppen met spelen en welke champs zou ik moeten gaan spelen?

[Voor 6% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• ItsNotRudy
MrDustv schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:23:
Sinds een weekje maar weer eens actief begonnen met spelen (hiervoor heb ik eigenlijks alleen maar gespeeld om gold te blijven of als een vriend van mij vroeg of ik een potje met hem wou doen) Maar het lijkt wel alsof ik alleen nog maar potjes kan verliezen.... Om 1 of andre reden ga ik elke keer maar matig in lane en presteer ik slecht in teamfights. Daarnaast gaan andere lanes ook matig tot gewoon kut :( Is de meta nu zo verandert dat ik gewoon niet meer gewend ben?

Speel nu vooral Irellia/Nasus/Jayce/Jax Top, Xerath/Akali/Zed/Katarina Mid, Kha'zix/Xin Jungle en Morganna/Leona/Blitz Support. Is het handig om mijn Champion pool te veranderen? Zo ja, Welke zou ik moeten stoppen met spelen en welke champs zou ik moeten gaan spelen?
Jax is een beetje uit de gratie en Jayce is tegenwoordig vaak mid. Verder zie ik Kha ook weinig en gaan junglers vaak voor Amumu, Xin, Panth. Akali is momenteel ook erg sterk. Xerath zie ik weinig.

Maar goed, heb eigenlijk hetzelfde. Maanden spelletje niet aangeraakt en flink wennen aan nieuwe items en buffs/nerfs. Komt vanzelf wel weer.

[Voor 4% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01 09:01

MrDustv

All day, Every day!

ItsNotRudy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:31:
[...]

Jax is een beetje uit de gratie en Jayce is tegenwoordig vaak mid. Verder zie ik Kha ook weinig en gaan junglers vaak voor Amumu, Xin, Panth. Akali is momenteel ook erg sterk. Xerath zie ik weinig.

Maar goed, heb eigenlijk hetzelfde. Maanden spelletje niet aangeraakt en flink wennen aan nieuwe items en buffs/nerfs. Komt vanzelf wel weer.
Ik zal maar eens wat nieuwe/ouwe champs oppakken.

[Voor 40% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:48]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Ik koop ook nog weleens een I.E hoor, maar LW is veel sneller klaar en geeft best een dikke burst i.c.m Hydra en is ook handig voor de toplane ganks. Na LW bouw ik meestal hexdrinker (tenzij ze geen AP hebben) en de rest is situational, - tanky voor TF's (Raduin/GA/MAW) - splitpush build (Shiv/Bork/) of assassin build (I.E / Yuumuu / Shiv) Boots zijn ook situational, al zijn mobi's altijd goed voor de langere Q engages.
Waarom bouw je eigenlijk een TF? De onderdelen hiervan zou niet echt optimaal voor shaco (geen burst) en volgens mij is sheen overrated op een shaco..
Secsytime schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:05:
[...]

Hmm ja, normaal rushde ik ook altijd tiamat. Waarom LW though? Ik assassinate meestal toch squishy targets, dus koop ik daarna meestal een TF of IE. Samen tiamat/hydra use geeft het heel veel damage.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

* reactie die op de man was

Ik heb besloten om me op 3 junglers te gaan focussen dit season,

1. lee sin(moet hard aan gewerkt worden) want als ik Q'tjes gooi ben ik nog blinder als lee sin blijkbaar, daarnaast gaan insec praktijken nooit goed, dus die laat ik even achterwegen voor nu. Lekker peelen voor de ADC.

2. Elise. Daar kan ik opzich wel goed mee spelen, moet alleen even kijken hoe ik hgaar het liefst ga bouwen. Tank, AP, HP AP etc. Ik neig naar tank, eventueel met mangus.

3. Jarvan. Die heb ik wel onder de knie, hij is niet zo lastig spelen en de knock-ups gaan meestal wel goed. Wel even vervelend in de nieuwe jungle, kan niet ganken als ik al m'n buffs pak. Het liefst begin ik met blue kant(maar begin altijd op bot).

Ik pak dan gromp --> blue. Ga naar base en pak rood, dan ben ik level 3 en met rood gesmite te hebben vol hp. Dan kan ik door farmen(met nieuwe pots) of kijken of er ergens een gank mogelijk is.

[Voor 41% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Anoniem: 620640 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:53:
Ik koop ook nog weleens een I.E hoor, maar LW is veel sneller klaar en geeft best een dikke burst i.c.m Hydra en is ook handig voor de toplane ganks. Na LW bouw ik meestal hexdrinker (tenzij ze geen AP hebben) en de rest is situational, - tanky voor TF's (Raduin/GA/MAW) - splitpush build (Shiv/Bork/) of assassin build (I.E / Yuumuu / Shiv) Boots zijn ook situational, al zijn mobi's altijd goed voor de langere Q engages.
Waarom bouw je eigenlijk een TF? De onderdelen hiervan zou niet echt optimaal voor shaco (geen burst) en volgens mij is sheen overrated op een shaco..

[...]
Hmm klinkt interessant!

Ik ben er nog niet over uit of TF wel worth is, theoretisch klinkt het wel goed Q + sheen. Overigens koop ik hem alleen bij een snowball.

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 16:36

steel123

Cryman9

MrDustv schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:35:
On topic:
[...]

Ik zal maar eens wat nieuwe/ouwe champs oppakken.
Dat is echt nergens voor nodig. De champions die je genoemd hebt zijn nog gewoon perfect viable, ook al zijn ze niet flavor of the month.
Gister nog toevallig een quote van Saintvicious gehoord:
"I'm not going to tell you guys which champions you should play, because it's not going to matter. I can tell you guys to play Nunu, but you're not going to magically end up in Challenger because you play Nunu. It just doesn't work that way."

Iets in die trant.
Champions die voor jou persoonlijk goed werken moet je gewoon blijven gebruiken. Ik weet van mezelf dat ik echt geen mages kan spelen(Lux, Syndra), dus die speel ik echt nooit.
Bijvoorbeeld Elise heeft statistisch gezien de allerlaagste winrate(43-44%), dus je zou zeggen dat ze vrij waardeloos is. Persoonlijk werkt Elise voor mij perfect met een winrate van 85% op dit moment.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:39:
[...]

Heeft men een beetje zin in het toernooi van dit weekend?

Is het trouwens mssn een idee om zelf een soort price pool samen te stellen? Waarschijnlijk wel wat laat nu :< (als iedereen 5e. inlegt wordt het wat spannender)
Voorgaande jaren keren damien het volledig uit eigen zak(20e voor het winnende team geloof ik)

Ik snap wel dat hij daarmee stopt, misschien moet jij het overnemen? :+

• Damien
steel123 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:07:
[...]

Dat is echt nergens voor nodig. De champions die je genoemd hebt zijn nog gewoon perfect viable, ook al zijn ze niet flavor of the month.
Gister nog toevallig een quote van Saintvicious gehoord:
"I'm not going to tell you guys which champions you should play, because it's not going to matter. I can tell you guys to play Nunu, but you're not going to magically end up in Challenger because you play Nunu. It just doesn't work that way."

Iets in die trant.
Champions die voor jou persoonlijk goed werken moet je gewoon blijven gebruiken. Ik weet van mezelf dat ik echt geen mages kan spelen(Lux, Syndra), dus die speel ik echt nooit.
Bijvoorbeeld Elise heeft statistisch gezien de allerlaagste winrate(43-44%), dus je zou zeggen dat ze vrij waardeloos is. Persoonlijk werkt Elise voor mij perfect met een winrate van 85% op dit moment.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen maar een FOTM spelen omdat hij OP schijnt te zijn, is niet de reden waarom je zult stijgen. Het zal misschien helpen, maar je wordt er niet instant Challenger van. Er komt nog wel wat meer bij kijken, dat verklaard ook het enorme aantal Failwicks.

[Voor 18% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:44:

[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen maar een FOTM spelen omdat hij OP schijnt te zijn, is niet de reden waarom je zult stijgen. Het zal misschien helpen, maar je wordt er niet instant Challenger van. Er komt nog wel wat meer bij kijken, dat verklaard ook het enorme aantal Failwicks.
Klopt ja. Zo heb ik vorig season Wukong jungle opgepakt, ik had hem nooit in de jungle gedacht. Maar door het kijken van wat streams ben ik er toch van overtuigd toen.

[Voor 32% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Damien
garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:40:
[...]

Voorgaande jaren keren damien het volledig uit eigen zak(20e voor het winnende team geloof ik)

Ik snap wel dat hij daarmee stopt, misschien moet jij het overnemen? :+
Het was de laatste edities zelfs wat meer Garriej, maar dat maakt niet uit. Ik deed het met liefde <3. Alleen is de waardering tegenwoordig ver te zoeken, vandaar dat ik mij ook vrij afzijdig heb gehouden van dit toernooi. Het is voornamelijk ook het toernooi van Wambam.

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:31
Misschien kan StevenZen wel iets voor jullie betekenen met zijn Youtube channel.

• StevenzeN
Ero-Sensei schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:02:
Misschien kan StevenZen wel iets voor jullie betekenen met zijn Youtube channel.
Hier heb ik uiteraard wel oren naar.

• 414524
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Damn die nieuwe adc champ is sterk met leona in lane! triple engage man :P Episch!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

414524 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:30:
Damn die nieuwe adc champ is sterk met leona in lane! triple engage man :P Episch!
Haha ja, ben heel erg benieuwd naar pro plays in het volgende seizoen. Er is zeker veel mogelijk met deze ADC.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

414524 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:30:
Zeker, net als met een ashe pijl. :D

Ashe leona is ook best sterk trouwens. Maarja, you know, ashe :')

• StevenzeN
Indien jullie de potjes zelf recorden, deze vervolgens via Google Drive willen toesturen, dan wil ik het winnende team belonen met 30 Euro RP.

[Voor 53% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

StevenzeN schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:55:
[...]

Indien jullie de potjes zelf recorden, deze vervolgens via Google Drive willen toesturen, dan wil ik het winnende team belonen met 30 Euro RP.
Lijkt me een klus voor Wambam!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe gaat het jullie nu af in de nieuwe jungle?

Ik merk dat ik veel champs anders moet gaan spelen, en ook is het nog veel experimenteren met de items.
Voor mijn gevoel zijn er (voor nu) nog maar 2 jungle items waar ik een keuze in moet maken, de blauwe (voor ganks), of de paarse (voor als ik veel in de jungle blijf).
Counterjunglen kom ik amper aan toe (grijs), en ben nog veel te druk om in leven te blijven in mijn eigen jungle, dus om het invade item te kiezen (rood), durf ik ook niet aan.

Het is (vooral op sommige) champs, nu lastig om genoeg hp te houden, waardoor ik soms eerder moet backen dan dat ik zou willen.

Ik denk wel dat dit met bepaalde runes/masteries wat makkelijker gemaakt kan worden, maar heb nog niet genoeg gespeeld om daar wat zinnigs over te zeggen.

Nog wat andere dingen die me opvielen:
- als je doodgaat door een junglecamp, blijf je je buffs houden?? :+
- Zodra ik majai's(?) soulstealer koop, heb ik direct een aantal stacks erop, aan de hand van de kills/assists die ik gemaakt heb. dat was voorheen toch niet zo? gisteren had ik 2 kills en een assist toen ik hem kocht, en had dus gelijk al 5 stacks erop.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-05 14:10

Ryada

She/Her

StevenzeN schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:55:
[...]

Ik was al van plan om de games te uploaden op youtube onder mijn kanaal, maar denk dat ik het ook wel kan versturen.

Steam: Ryada.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

RonnieB82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:20:

Ik merk dat ik veel champs anders moet gaan spelen, en ook is het nog veel experimenteren met de items.
Voor mijn gevoel zijn er (voor nu) nog maar 2 jungle items waar ik een keuze in moet maken, de blauwe (voor ganks), of de paarse (voor als ik veel in de jungle blijf).
Counterjunglen kom ik amper aan toe (grijs), en ben nog veel te druk om in leven te blijven in mijn eigen jungle, dus om het invade item te kiezen (rood), durf ik ook niet aan.

Het is (vooral op sommige) champs, nu lastig om genoeg hp te houden, waardoor ik soms eerder moet backen dan dat ik zou willen.

Ik denk wel dat dit met bepaalde runes/masteries wat makkelijker gemaakt kan worden, maar heb nog niet genoeg gespeeld om daar wat zinnigs over te zeggen.

- Zodra ik majai's(?) soulstealer koop, heb ik direct een aantal stacks erop, aan de hand van de kills/assists die ik gemaakt heb. dat was voorheen toch niet zo? gisteren had ik 2 kills en een assist toen ik hem kocht, en had dus gelijk al 5 stacks erop.
Ik heb er ook erg veel moeite mee, ik hoor ook allemaal verschillende dingen over welke camps je moet starten etc. Binnenkort maar even in verdiepen, het is toch nog pre-season dus..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Die laatste 2 punten staan gewoon in de patch notes :+

En het is niet aan de hand van kills/assist, maar je krijgt er 5, wel toevallig :P

Grijs is inderdaad een no-go, de rest zijn allemaal prima keuzes. De rode is sterk op AA junglers. Ja backen en farmen is wel veranderd en wanneer je wil backen is niet meer relevant, het is waneer je moet backen :P
Secsytime schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:36:
[...]

Ik heb er ook erg veel moeite mee, ik hoor ook allemaal verschillende dingen over welke camps je moet starten etc. Binnenkort maar even in verdiepen, het is toch nog pre-season dus..
Dat is juist DE reden om nu te spelen, omdat het pre-season is...

[Voor 10% gewijzigd door garriej op 28-11-2014 12:37]

• Mebus

Laatste paar games warwick gespeeld, en als je het goed doet heb je nadat je 2 Buffs weg zijn allebei je 2 hp potjes nog :) Verder kan je er early best makkelijk kills mee oppakken.. Als je dus niet gelijk na je 2 Buffs terugwilt kan je warwick pakken. Pantheon schijnt ook geen hp pots nodig te hebben :p

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:37:
[...]

Laatste paar games warwick gespeeld, en als je het goed doet heb je nadat je 2 Buffs weg zijn allebei je 2 hp potjes nog :) Verder kan je er early best makkelijk kills mee oppakken.. Als je dus niet gelijk na je 2 Buffs terugwilt kan je warwick pakken. Pantheon schijnt ook geen hp pots nodig te hebben :p
Je bedoeld natuurlijk als je auto attacked en op Q drukt. En kan niet zo veel fout gaan...

Als je nou zegt "als je het goed doet met lee sin, dan kun je 2 camps en buffs pakken voordat je naar base hoeft" dan snap ik het nog. (met je W spelen en je AA's goed doen). Maar met warwick "als je het goed doet".

Je laat het overkomen alsof er enige vorm van skill voor nodig is, maar dat is niet zo :+

[Voor 25% gewijzigd door garriej op 28-11-2014 12:40]

• Damien
@RonnieB82

Mits je alleen maar blindpick speelt (wat ik overigens niet aanraad want je leert er gewoon te weinig van en het is een matige voorbereiding op ranked), zul je amper tot geen Warwick of Pantheon kunnen spelen tegenwoordig omdat ze continu gebanned zijn. Er zijn nog andere opties die het vrij lang in de jungle volhouden. Waaronder bijvoorbeeld Xin Zhao. De jungle paths zijn wat veranderd. Waar je eerder bij je buffs begon start je nu voornamelijk Golems -> Red Buff -> Wraiths en in het geval van Blue buff ga je voor Gromp -> Blue Buff -> Wolves.

Wat betreft de jungle items heb je gelijk, de blauwe en de paarse zijn momenteel de meest nuttige items.

Succes in de jungle :).

[Voor 20% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:36:
[...]

Die laatste 2 punten staan gewoon in de patch notes :+

En het is niet aan de hand van kills/assist, maar je krijgt er 5, wel toevallig :P

Grijs is inderdaad een no-go, de rest zijn allemaal prima keuzes. De rode is sterk op AA junglers. Ja backen en farmen is wel veranderd en wanneer je wil backen is niet meer relevant, het is waneer je moet backen :P

[...]

Dat is juist DE reden om nu te spelen, omdat het pre-season is...
Ik wacht liever tot alles final is. Er komen waarschijnlijk nog wel wat veranderingen aan. Speel ik liever de jungle die er DEFINITIEF komt, dan tijd (verdiepen +spelen) verspillen in een jungle die toch aangepast gaat worden.

Pre-season is de tijd voor RIOT om dingen te testen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:48:
[...]

Ik wacht liever tot alles final is. Er komen waarschijnlijk nog wel wat veranderingen aan. Speel ik liever de jungle die er DEFINITIEF komt, dan tijd (verdiepen +spelen) verspillen in een jungle die toch aangepast gaat worden.

Pre-season is de tijd voor RIOT om dingen te testen.
Als je nu al speelt, dan komen de veranderingen die ze nog gaan doorvoeren wel minder hard aan.

• Damien
garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:49:
[...]

Als je nu al speelt, dan komen de veranderingen die ze nog gaan doorvoeren wel minder hard aan.
Pre-season is voor zowel de spelers als Riot. Riot voor de effecten die hun aanpassingen hebben en voor de spelers om eventuele bugs naar boven te halen. Je hebt dus volkomen gelijk.

• Mebus
garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:48:
[...]

Het is toch waar man. Tenzij je een zware vorm van down heb of zwaar aan de drugs zit, is het, weliswaar zonder invade, echt onmogelijk om onder de 80% hp te komen met warwick.

Nee de jungle farmen op Warwick is echt het meest skiloze van alle junglers op het moment :P

Er komt inderdaad wel meer bij kijken dan de jungle alleen.. Dat ww skillloos is vind ik overdreven :) Maar dat het een makkelijk champ is was al langer bekend..

[Voor 24% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:46]

BABYMETAL LoL - Twitch

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:52:
[...]

Er komt inderdaad wel meer bij kijken dan de jungle alleen.. Dat ww skillloos is vind ik overdreven :) Maar dat het een makkelijk champ is was al langer bekend..

Ik vind warwick niet skillloos, ik vind de jungle met hem farmen skillloos. Zoals jij het bracht "als je het goed doet" vond ik een rare uitspraak, want het is moeilijk(niet) fout te doen.

[Voor 17% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:46]

• Damien
Niemand heeft het over vergelijken gehad. Overigens is Warwick een complete no-brain champion. Die in een rijtje valt met enkele andere champs die in het verleden vrij populair waren.

[Voor 26% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:46]

• Mebus
Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:55:
Niemand heeft het over vergelijken gehad. Overigens is Warwick een complete no-brain champion. Die in een rijtje valt met enkele andere champs die in het verleden vrij populair waren.
Voor no-brain champs worden ze anders maar weinig gespeeld met grote toernooien.. Net zoals evelynn.

[Voor 14% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:46]

BABYMETAL LoL - Twitch

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:50:
[...]

Pre-season is voor zowel de spelers als Riot. Riot voor de effecten die hun aanpassingen hebben en voor de spelers om eventuele bugs naar boven te halen. Je hebt dus volkomen gelijk.
garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:49:
[...]

Dat heeft niks met de redenatie te maken die ik hier geef. Ik zeg, ik steek liever tijd in iets als het FINAL is. Zodat ik geen tijd verspil, a.k.a. efficiëntie.

"Een zalfje op de wond smeren", maar het blijft een wond.

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:59:
[...]

Voor no-brain champs worden ze anders maar weinig gespeeld met grote toernooien.. Net zoals evelynn.
Omdat er in het pre-season geen grote toernooien zijn? En hij alleen MOMENTEEL sterk is, met name door de jungle. Alle toernooien tot dusver spelen op patch 4.19, oftewel geen enkele reden om Warwick ineens uit de kast te gaan halen. Tenzij je Darien heet en vervolgens zelfs een Warwick ban tegen je krijgt in de LCS.

Evelynn daarentegen is grijs gespeeld in de LCS. Dus waar je die uitspraak nu weer weghaalt is me ook een raadsel.

Tot dusver ook weer mijn discussie omtrent dit onderwerp. Zoals wel vaker aangetoond wordt er weer wat geroepen zonder onderbouwing. En wat betreft efficiëntie, alles wat je nu al oppakt hoef je straks niet meer bij te leren, want ze gaan heus niet de hele jungle nog een keer over de kop gooien. Genoeg reactie weer gegeven. It ain't worth it.

[Voor 38% gewijzigd door Damien op 28-11-2014 13:04]

• TheBrut3
Met Warwick pak ik gewoon alle camps, van beneden naar boven. Dan B, Skirmisher upgrade + Dagger en weer de camps pakken van beneden naar boven, B en nog een dagger en daarna heb je als het goed is nog 1 kamp nodig voor level 6 en heb je ook bijna Devourer. En Smite + ult + Devourer is op lvl 6 100% een kill, dat overleeft momenteel geen champ.

Maar ik zag dat op PBE Warwick een buff krijgt, W duration gaat omhoog en dat is dus leuk voor het team. Trailblazer geeft geen smite reduction meer en Devourer onhit gaat naar 25 magic damage + stacks. Maar ik ben maar 1300 ELO, dus niks van aannemen.

Edit: Ohh en Skirmishers gaat van 6 sec naar 3 sec, Warwick is in dat opzicht dus gelijk weer balanced.

[Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 28-11-2014 13:04]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:59:
[...]

Dat komt omdat er weinig mogelijkheid tot outplayen is met een champ als Warwick. Champions als Azir en Anivia hebben meer damage omdat ze moeilijker zijn om te spelen. Bovendien is hun kit veel veelzijdiger dan een champ als Warwick die eigenlijk maar 1 ding kan (en dan ook nog vrij matig). Het enige wat je kan doen om een champ als Warwick competitief aantrekkelijker te maken is zijn cijfertjes buffen, maar dat houdt in dat hij op lagere elo's veel te dominant wordt.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Secsytime schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:59:
[...]

[...]

Dat heeft niks met de redenatie te maken die ik hier geef. Ik zeg, ik steek liever tijd in iets als het FINAL is. Zodat ik geen tijd verspil, a.k.a. efficiëntie.

"Een zalfje op de wond smeren", maar het blijft een wond.
Stop dan maar met league spelen want er blijven nieuwe champs en changes komen, niet alleen maar in de pre-season. Als je dat stopt met league, blijf ook uit t topic :D

grotejs

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Vicarious schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:04:
[...]

Dat komt omdat er weinig mogelijkheid tot outplayen is met een champ als Warwick. Champions als Azir en Anivia hebben meer damage omdat ze moeilijker zijn om te spelen. Bovendien is hun kit veel veelzijdiger dan een champ als Warwick die eigenlijk maar 1 ding kan (en dan ook nog vrij matig). Het enige wat je kan doen om een champ als Warwick competitief aantrekkelijker te maken is zijn cijfertjes buffen, maar dat houdt in dat hij op lagere elo's veel te dominant wordt.
Dit is het geval met het merendeel van de eerste generatie champs? (m.u.v. van een enkele)

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:07:
[...]

Dit is het geval met het merendeel van de eerste generatie champs? (m.u.v. van een enkele)
Mooie one-liner, maar wat is de meerwaarde? Dit ging omtrent de moeilijkheidsgraad van Warwick. Jij verteld ons nu dat dat voor meerdere champions geldt die zijn uitgebracht. Ok?

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:09:
[...]

Mooie one-liner, maar wat is de meerwaarde? Dit ging omtrent de moeilijkheidsgraad van Warwick. Jij verteld ons nu dat dat voor meerdere champions geldt die zijn uitgebracht. Ok?
Er wordt gezegd dat WW heel makkelijk is en makkelijk te outplayen, ik zeg dat dit komt omdat dit bij 90% van de eerste generatie champions ook zo is. Wat insinueert dat RIOT steeds beter is gaan worden.

* Reactie die op de man was

[Voor 7% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Thnx voor de tips!

Warwick is momenteel inderdaad erg sterk geworden, ik verwacht dan ook dat ze daar wel wat aan gaan doen.
Het is dan niet mijn champ qua skills, dus ik ga hem ook niet spelen.
Ik speel nu om de nieuwe jungle (en items) te leren kennen, met ww heb ik niet echt het gevoel dat ik daar mee bezig ben :P

Wel heb ik nunu gespeeld, die overleefd de jungle ook prima.

Inderdaad, nu eerst een ander camp starten, en dan naar je blue/red buff.
Uiteindelijk wil ik weer de junglers met wat lastigere mechanics gaan spelen, denk aan lee sin, elise, vi en in mindere mate amumu. (en de nieuwe jungler!)

Misschien dat ik ook udyr en volibear uit de kast ga halen, maar dat is erg afhankelijk van de enemy teamcomp. (steeds meer champs krijgen allerlei jumps, dat is gewoon ruk als udyr/volibear)

• Damien
* Reactie die op de man was
RonnieB82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:16:
Thnx voor de tips!

Warwick is momenteel inderdaad erg sterk geworden, ik verwacht dan ook dat ze daar wel wat aan gaan doen.
Het is dan niet mijn champ qua skills, dus ik ga hem ook niet spelen.
Ik speel nu om de nieuwe jungle (en items) te leren kennen, met ww heb ik niet echt het gevoel dat ik daar mee bezig ben :P

Wel heb ik nunu gespeeld, die overleefd de jungle ook prima.

Inderdaad, nu eerst een ander camp starten, en dan naar je blue/red buff.
Uiteindelijk wil ik weer de junglers met wat lastigere mechanics gaan spelen, denk aan lee sin, elise, vi en in mindere mate amumu. (en de nieuwe jungler!)

Misschien dat ik ook udyr en volibear uit de kast ga halen, maar dat is erg afhankelijk van de enemy teamcomp. (steeds meer champs krijgen allerlei jumps, dat is gewoon ruk als udyr/volibear)
Udyr en Volibear doen het momenteel ook erg goed in de huidige jungle. Dus dat zijn inderdaad goede ideeën. Plus minder kans dat deze gebanned zullen zijn.

[Voor 23% gewijzigd door Gropah op 29-11-2014 20:45]

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 10:01
Zo weer begonnen met LOL, vond het tijd om maar een one trick pony te worden zodat ik veder kan klimmen dan diamond.

Besloten om ashe te masteren naar master. Gaat nu wel goed 1 loose 7 wins op me smurf momenteel in plat 2 bijna promo’s.
Als ik met een fatsoenlijke disengage support is kom ik altijd wel door de lane heen. En eenmaal IE+Shiv is me powerspike en ga ik voor de ulti Arrow uit base naar mid, als die raak is ga ik voor de midlane push. Als eenmaal genoeg skills met ashe heb opgedaan dan wordt het tijd om na de pre season op me main Ashe only te dropen.

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xzito schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:41:
Zo weer begonnen met LOL, vond het tijd om maar een one trick pony te worden zodat ik veder kan klimmen dan diamond.

Besloten om ashe te masteren naar master. Gaat nu wel goed 1 loose 7 wins op me smurf momenteel in plat 2 bijna promo’s.
Als ik met een fatsoenlijke disengage support is kom ik altijd wel door de lane heen. En eenmaal IE+Shiv is me powerspike en ga ik voor de ulti Arrow uit base naar mid, als die raak is ga ik voor de midlane push. Als eenmaal genoeg skills met ashe heb opgedaan dan wordt het tijd om na de pre season op me main Ashe only te dropen.
Heb je nagedacht over alternatieven als je Ashe niet kan spelen? ADC kan gepickt zijn door een teammate, Ashe kan door de tegenstander gepickt of geband zijn etc. Een champ als Cho'Gath kun je bijna overal spelen, maar Ashe is eigenlijk alleen goed als ADC.

[Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 28-11-2014 13:43]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:
[...]

Udyr en Volibear doen het momenteel ook erg goed in de huidige jungle. Dus dat zijn inderdaad goede ideeën. Plus minder kans dat deze gebanned zullen zijn.
Wat betreft runes, gebruik je hetzelfde als in S4?
Daar heb ik nog niks in veranderd namelijk.
Op bijna al mn junglers heb ik sowieso Armor en MR, de rest is dan in de vorm van damage (AD/AS/Mpen) of Utility (MS/CDR).
Zou je vanwege de zwaardere jungle, bijvoorbeeld HP quints gebruiken?

• Damien
RonnieB82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:
[...]

Wat betreft runes, gebruik je hetzelfde als in S4?
Daar heb ik nog niks in veranderd namelijk.
Op bijna al mn junglers heb ik sowieso Armor en MR, de rest is dan in de vorm van damage (AD/AS/Mpen) of Utility (MS/CDR).
Zou je vanwege de zwaardere jungle, bijvoorbeeld HP quints gebruiken?
Eerlijk gezegd, heb ik mijn adviezen hiervoor uit guides gehaald op Solomid, omdat ik niet wist wat ik moest verwachten.

Dus dan verwijs ik je ook maar door naar wat ik heb bekeken:
http://www.solomid.net/guide?champ=udyr met name de laatste 4

En voor Voli:
http://www.solomid.net/gu...ungle-by-ogntsm-faker-god

De offensive masteries bevielen bijzonder goed (maar ik had een erg goede leash, dat er dus wel bij vermeld).

Een tankier variant (helaas nog niet geupdate met het jungle item, maar vrijwel dezelfde als in voorgaande):
http://www.lolking.net/guides/120142

[Voor 13% gewijzigd door Damien op 28-11-2014 14:18]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damienx2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:13:
[...]

Eerlijk gezegd, heb ik mijn adviezen hiervoor uit guides gehaald op Solomid, omdat ik niet wist wat ik moest verwachten.

Dus dan verwijs ik je ook maar door naar wat ik heb bekeken:
http://www.solomid.net/guide?champ=udyr met name de laatste 4

En voor Voli:
http://www.solomid.net/gu...ungle-by-ogntsm-faker-god

De offensive masteries bevielen bijzonder goed (maar ik had een erg goede leash, dat er dus wel bij vermeld).

Een tankier variant (helaas nog niet geupdate met het jungle item, maar vrijwel dezelfde als in voorgaande):
http://www.lolking.net/guides/120142
Ik bedoelde de HP quints eigenlijk meer in het algemeen, maar met die guides kan ik wel wat meer, thnx iig ;)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RonnieB82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:21:
[...]

Ik bedoelde de HP quints eigenlijk meer in het algemeen, maar met die guides kan ik wel wat meer, thnx iig ;)
Als je het over algemene rune pages heb omdat je niet wil switches/niet genoeg pages heb, dan is HP de betere keuze.

De reden daarvoor is omdat MS quints niet goed zijn op alle champs terwijl je aan HP altijd wel iets heb.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

garriej schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:24:
[...]

Als je het over algemene rune pages heb omdat je niet wil switches/niet genoeg pages heb, dan is HP de betere keuze.

De reden daarvoor is omdat MS quints niet goed zijn op alle champs terwijl je aan HP altijd wel iets heb.
Dat niet zozeer, ik heb genoeg pages om voor diverse champs een pagina te maken.

Het gaat me meer om het feit dat de jungle wat pittiger is geworden, dat je daarom bij een aantal champs nu HP quints gaat gebruiken ipv MS of andere utility.
Wellicht dat ik dat bij de champs met weinig sustain eens onder de loep ga nemen.

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-05 16:36

steel123

Cryman9

RonnieB82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:38:
[...]
Dat niet zozeer, ik heb genoeg pages om voor diverse champs een pagina te maken.

Het gaat me meer om het feit dat de jungle wat pittiger is geworden, dat je daarom bij een aantal champs nu HP quints gaat gebruiken ipv MS of andere utility.
Wellicht dat ik dat bij de champs met weinig sustain eens onder de loep ga nemen.
Ik heb een chronisch gebrek aan runepages, heb er maar 6 ;(
Wanneer gaan deze weer eens voor sale??? 975RP/6300IP vind ik best prijzig namelijk.

HP quints om de jungle te doen is ook vrij nutteloos. 3 HP quints is 78 hp. Nou succes daarmee. Als jij in je jungle rondloopt met minder dan 78 HP en je komt toevallig een tegenstander tegen, dan ben je al helemaal meteen weg.
Mijn keuze valt dan nog altijd eerder op AD/Attack speed quints.
Alhoewel ik ook graag movement speed quints run op champions zonder gapcloser, dat wel uiteraard(Udyr/Rammus, niet op Pantheon/Vi)

• Rordarok
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Ik denk dat het eerder een bijkomstigheid is van anonimiteit dan per se van de game of LoL community op zichzelf.

Om even door de discussie heen te lezen gaat het denk ik bij de meeste users nog steeds om 2 'problemen' wat betreft de invulling van het topic.

Ten eerste lijkt het altijd een soort piswedstrijd te worden wat betreft wie het beter weet of wie meer 'gelijk' heeft - of gewoon meteen dat er een rank bij wordt gepakt met de bedoeling om dan automatisch gelijk te krijgen.

Ik denk dat het hoe dan ook kul is om rank erbij te pakken. Niemand hier zit diep in challenger en heeft dus de directe autoriteit (wat hoe dan ook al een drogargument is) om mensen op die manier te overrulen. Het zou misschien handig zijn als daar vanaf gestapt wordt, dan hebben we daar ook meteen geen last meer van.

Daarnaast heb je natuurlijk theoretische en praktische theorycrafting (hoewel ze natuurlijk met elkaar verweven zijn) en dan heb je daarop aansluitend nog persoonlijke voorkeur. Het lijkt me hoe dan ook handig als we die twee aspecten zoveel mogelijk gescheiden houden. Of de theorycrafting verder aansluit bij persoonlijke behoeften is niet per se relevant voor de theorycraft zelf en meer een afweging die een user voor zichzelf (en indien gewenst met anderen) moet maken. Om feitelijke numbercrushing kan je niet heen (bv. combinates van runes voor meeste effectieve stats) en praktische argumenten zijn (algemeen genomen) voor iedereen duidelijk welk voordeel er bedoelt wordt. Dan kan persoonlijke voorkeur hier alsnog tegen in gaan, maar dan moet het ook op die manier behandeld worden en niet als een verwijt/commentaar op de theorycraft zelf.

Puur op praktisch en theoretisch advies blijven argumenten gewoon het belangrijkst. Als je degelijk kan uitleggen waarom jij adviseert een bepaalde handeling te doen, dan leg je daarna de verantwoordelijkheid bij de ander om daar ook daadwerkelijk iets mee te doen. Tegenargumenten moeten natuurlijk altijd gegeven kunnen worden, maar dan moeten dit ook werkelijk argumenten zijn die inhoudelijk ingaan op de argumenten zelf - en dan moeten pure 'gevoelsargumenten' dan ook op die manier benaderd worden.

Daarnaast stoort het hoe dan ook wel dat als er dan ook eindelijk discussies of adviezen gegeven worden, hier vaak zo matig en oppervlakkig op in wordt gegaan dat ik (en naar mijn weten ook meerder anderen) vaak oprecht gedemotiveerd worden om dan ook constructieve posts te plaatsten ipv de slowchat en off-topic die we allemaal wel kennen. De vraag naar kwaliteit is prima, maar dan moet er ook wel iets mee gedaan worden.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Damien
Rordarok schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:26:
Ik denk dat het eerder een bijkomstigheid is van anonimiteit dan per se van de game of LoL community op zichzelf.

Om even door de discussie heen te lezen gaat het denk ik bij de meeste users nog steeds om 2 'problemen' wat betreft de invulling van het topic.

Ten eerste lijkt het altijd een soort piswedstrijd te worden wat betreft wie het beter weet of wie meer 'gelijk' heeft - of gewoon meteen dat er een rank bij wordt gepakt met de bedoeling om dan automatisch gelijk te krijgen.

Ik denk dat het hoe dan ook kul is om rank erbij te pakken. Niemand hier zit diep in challenger en heeft dus de directe autoriteit (wat hoe dan ook al een drogargument is) om mensen op die manier te overrulen. Het zou misschien handig zijn als daar vanaf gestapt wordt, dan hebben we daar ook meteen geen last meer van.

Daarnaast heb je natuurlijk theoretische en praktische theorycrafting (hoewel ze natuurlijk met elkaar verweven zijn) en dan heb je daarop aansluitend nog persoonlijke voorkeur. Het lijkt me hoe dan ook handig als we die twee aspecten zoveel mogelijk gescheiden houden. Of de theorycrafting verder aansluit bij persoonlijke behoeften is niet per se relevant voor de theorycraft zelf en meer een afweging die een user voor zichzelf (en indien gewenst met anderen) moet maken. Om feitelijke numbercrushing kan je niet heen (bv. combinates van runes voor meeste effectieve stats) en praktische argumenten zijn (algemeen genomen) voor iedereen duidelijk welk voordeel er bedoelt wordt. Dan kan persoonlijke voorkeur hier alsnog tegen in gaan, maar dan moet het ook op die manier behandeld worden en niet als een verwijt/commentaar op de theorycraft zelf.

Puur op praktisch en theoretisch advies blijven argumenten gewoon het belangrijkst. Als je degelijk kan uitleggen waarom jij adviseert een bepaalde handeling te doen, dan leg je daarna de verantwoordelijkheid bij de ander om daar ook daadwerkelijk iets mee te doen. Tegenargumenten moeten natuurlijk altijd gegeven kunnen worden, maar dan moeten dit ook werkelijk argumenten zijn die inhoudelijk ingaan op de argumenten zelf - en dan moeten pure 'gevoelsargumenten' dan ook op die manier benaderd worden.

Daarnaast stoort het hoe dan ook wel dat als er dan ook eindelijk discussies of adviezen gegeven worden, hier vaak zo matig en oppervlakkig op in wordt gegaan dat ik (en naar mijn weten ook meerder anderen) vaak oprecht gedemotiveerd worden om dan ook constructieve posts te plaatsten ipv de slowchat en off-topic die we allemaal wel kennen. De vraag naar kwaliteit is prima, maar dan moet er ook wel iets mee gedaan worden.
Erg nette post Rorda. Ik sluit mij hier verder ook bij aan, echter het rank erbij halen om een gelijk te halen. Ik heb het hier al in tijden niet meer gezien, maar goed ik skip vaak ook gewoon een paar pagina's :). Met name na een weekend.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 20:21
zocht er nu nog iemand een teammate voor het tweakers toernooi van het weekend. Ik ben bereid om alle rollen te spelen. Laat me ff wat weten via tweakers of op LoL. Dragon Chrysophy/BEST JUNGLAH EUW op LoL.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:19
blamauci schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:35:
zocht er nu nog iemand een teammate voor het tweakers toernooi van het weekend. Ik ben bereid om alle rollen te spelen. Laat me ff wat weten via tweakers of op LoL. Dragon Chrysophy/BEST JUNGLAH EUW op LoL.
inschrijving is al over en ik denk niet dat het mogelijk is om nog mensen toe te voegen aan de line-ups

Animu~

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Slotje dan maar? afgelopen 4-5 pagina's staan vol BS.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 107 108 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee