Secsytime schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:27:
Er is niet een build of een item dat beter is dan het andere, heel veel is situational. Natuurlijk zijn er dingen die gewoon niet kunnen (AP Lucian). Maar ik probeer alleen maar te zeggen dat sommige mensen heel gefocused zijn op DIT IS HET BESTE, maar zoals ik al zei heel veel in de game is situational. Speelstijl, tegenstander, tussenstand, etc. etc.
Zo krijg ik een geweldig naar mijn hoofd gegooide theorycraft van Damien, die vind dat 20-25 HP early game beter is dan, 1,5% MS. Terwijl ik alleen maar op een post reply met, ik gebruik MS in utility tree als jungler. Ik vraag niet om jouw mening Damien, en ik hoef mijn speelstijl zeker niet te verdedigen tegenover jou (overigens speelt Dandy met dezelfde runes/masteries als ik, ja.. met MS).
Dat jij dit beter vindt, en dit graag wil onderbouwen.. prima.. maar probeer het niet door mijn strot te duwen.
Bedenk ook even hoe de discussie tot stand is gekomen.
Wat betreft dat items situationeel zijn, ja. Neemt niet weg dat veel items qua stats gewoon beter/slechter zijn dan anderen, daar speelt ook nog in mee wat ze kosten. Dus in dat opzicht kun je met argumentatie (cijfers, statistiek) veel items uitsluiten/afraden voor een bepaalde champion, ook al werkt het op xxx elo op yyy champion nog zo leuk, dat wil niet zeggen dat het een optimaal item is en dat kunnen cijfers uitwijzen.
Verder raad je iemand aan om voor 1,5% MS masteries te gaan en geef je aan dat je dit ook gebruikt. Wat je zelf doet moet je natuurlijk zelf weten en als je dan geen bearugmenteerde mening wilt hebben van iemand anders dan prima, maar dan hoef je het natuurlijk ook niet te delen. Maar als je iemand anders het aan gaat raden terwijl veel anderen vinden dat dat niet "the way to go" is en ze beargumenteren waarom, dan mag dat niet en moeten ze hun mening maar voor zich houden? Nee. Het blijft ook een forum, en daar wordt nou eenmaal gediscussieerd. Wil je dat niet dan weet ik niet wat iemand hier zou moeten..
Overigens vind ik 30 health (houdt het op 5% meer health) in early game inderdaad ook veel meer waard dan 0,5 seconde eerder bij je volgende creepcamp zijn. Elke HP die je early hebt kan het verschil maken, en dat ga je merken. Maar dat is mijn mening.
[Voor 1% gewijzigd door Gropah op 25-11-2014 15:44]