Heeft iemand al ervaring met de MTK6732 chipset i.c.m. (Toyota) Bluetooth carkit? Heb nu de Cubot Zorro (Snapdragon 410) en die werkt super met mijn carkit. Maar ik vind uiteindelijk het scherm fysiek wat aan de zwakke kant. Dus ben voor de nabije toekomst aan het kijken naar de Xiaomi Redmi 2 Pro of de Elephone P6000 (Ik heb alleen qua bluetooth geen zin om nog een keer met de mist in te gaan zoals met de MTK6582.
Speel op safe, ga voor een Quallcomm.
Geldt niet alleen voor de bluetooth trouwens
.
Geldt niet alleen voor de bluetooth trouwens
Maak daar Kingzone N3 plus van. En itt wat hier steeds door diverse forumleden wordt beweerd zijn de nieuwe mediatek chipsets 6732 en 6752 top en leveren zeer veel bang for buck!
of Kirindutchgio schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:37:
Speel op safe, ga voor een Quallcomm.
Geldt niet alleen voor de bluetooth trouwens.
Volgens mij beweert niemand anders hier...intraxi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:42:
[...]
Maak daar Kingzone N3 plus van. En itt wat hier steeds door diverse forumleden wordt beweerd zijn de nieuwe mediatek chipsets 6732 en 6752 top en leveren zeer veel bang for buck!
Nubia Z9 Mini klinkt ook interessant, en ziet er ook prima uit!

> Snapdragon 615, Octa-Core, 64 bit
> Dual cards dual standby, dual LTE(FDD-LTE&TD-LTE)
> Sony 16.0MP rear camera, 8.0MP front camera
> 5” Sharp Full HD display
> 2900mAh battery
> Supports MHL 3.0, NFC, OTG
> Back covers of multiple material available, such as bamboo, denim
Als de prijs goed is, zou dit eventueel de vervanger zijn van mijn BLADE S6!
Denk dat de bouwkwaliteit / de batterij / het scherm op alle vlaktes gewoon veel beter is bij de Z9 MINI!

> Snapdragon 615, Octa-Core, 64 bit
> Dual cards dual standby, dual LTE(FDD-LTE&TD-LTE)
> Sony 16.0MP rear camera, 8.0MP front camera
> 5” Sharp Full HD display
> 2900mAh battery
> Supports MHL 3.0, NFC, OTG
> Back covers of multiple material available, such as bamboo, denim
Als de prijs goed is, zou dit eventueel de vervanger zijn van mijn BLADE S6!
Denk dat de bouwkwaliteit / de batterij / het scherm op alle vlaktes gewoon veel beter is bij de Z9 MINI!
[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 26-03-2015 09:23 ]
Prijs van mini 9 is 1499 Yuan, dus ongeveer 240 USD dollar in China. Resellers zullen wel rond de 300 usd dollar vragen. Jammer dat ze SD 615 hebben gebruikt ipv SD 801. Nu is de mini 7 zelfs sneller dan mini 9. SD 615 chipset is wel 64 bit chipset, maar ik had toch liever SD 801 gehad.
[ Voor 9% gewijzigd door Gsus86 op 26-03-2015 09:39 ]
iemand een releasedate van de z9 mini ?
komt die snel uit of??
komt die snel uit of??
Dan koop je de Z7 Mini 
Is inderdaad nu meer een mid-ranger, niet zozeer high-end voo lage prijs.
Is inderdaad nu meer een mid-ranger, niet zozeer high-end voo lage prijs.
Zeker als je de Blade S6 hebt, ga je er amper op vooruit.
Ik weet niet of het al gezegd is hier, maar ik zie net dat de Redmi Note 4G dual sim versie te koop zou zijn: http://www.ibuygou.com/p-...l-card-dual-lte-6655.html
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
BLADE S6:Momus schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:16:
Zeker als je de Blade S6 hebt, ga je er amper op vooruit.
5 inch HD IPS 1280*720
Android 5.0 Qualcomm Octa-Core 1.5GHz
Dual SIM LTE 4G Phone
2GB RAM 16GB ROM
13.0MP Camera
Z9 Mini:
Snapdragon 615, Octa-Core, 64 bit
Dual cards dual standby, dual LTE(FDD-LTE&TD-LTE)
Sony 16.0MP rear camera, 8.0MP front camera
5” Sharp Full HD display
2900mAh battery
Supports MHL 3.0, NFC, OTG
Voordelen van Z9 mini tegenover de blade s6
Sony camera 16MP t.o.v 13MP van de blade S6
Batterij 2900 t.o.v 2400 van de blade s6
FHD t.o.v HDready van de blade s6
NFC t.o.v geen NFC op de blade s6
Toch wel wat belangrijke punten vaak die mensen zoeken voor in een telefoon!
Dat aantal megapixels zegt natuurlijk bitter weinig.theduke1989 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:21:
[...]
BLADE S6:
5 inch HD IPS 1280*720
Android 5.0 Qualcomm Octa-Core 1.5GHz
Dual SIM LTE 4G Phone
2GB RAM 16GB ROM
13.0MP Camera
Z9 Mini:
Snapdragon 615, Octa-Core, 64 bit
Dual cards dual standby, dual LTE(FDD-LTE&TD-LTE)
Sony 16.0MP rear camera, 8.0MP front camera
5” Sharp Full HD display
2900mAh battery
Supports MHL 3.0, NFC, OTG
Voordelen van Z9 mini tegenover de blade s6
Sony camera 16MP t.o.v 13MP van de blade S6
Batterij 2900 t.o.v 2400 van de blade s6
FHD t.o.v HDready van de blade s6
NFC t.o.v geen NFC op de blade s6
Toch wel wat belangrijke punten vaak die mensen zoeken voor in een telefoon!
Verder zijn het marginale verbeteringen.
Betere SOC vergeet je nog.
Ten opzien van de Z7 mini is de batterij, camera wellicht iets en NFC betere punten, maar qua performance lijk je toch welwat in te leveren.
Ten opzien van de Z7 mini is de batterij, camera wellicht iets en NFC betere punten, maar qua performance lijk je toch welwat in te leveren.
Alleen nu lees ik in topics hier op t.net en op internet de achterkant van de blade s6 is niet goed.
Je kan het zeg maar buigen, dat is ook een minpunt dat zou denk ik niet zo zijn met de z9 mini?
Aangezien de z7 mini een prima sterke removable achterkant had!
Je kan het zeg maar buigen, dat is ook een minpunt dat zou denk ik niet zo zijn met de z9 mini?
Aangezien de z7 mini een prima sterke removable achterkant had!
Ik zit te twijfelen tussen een aantal budget telefoons;
- Meizu M1 Note
- iOcean MT6752
- Nubia Z9 mini
Komen er nog andere budget telefoons uit die het wachten waard zijn?
- Meizu M1 Note
- iOcean MT6752
- Nubia Z9 mini
Echt budgettelefoons zijn het sowieso niet...Wkrooshof schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:08:
- Meizu M1 Note
- iOcean MT6752
- Nubia Z9 mini
Relatief gezien, rond de 200-250.Momus schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:08:
[...]
Echt budgettelefoons zijn het sowieso niet...
De Jiayu S3 in de 3GB versie kan je daar nog aan toevoegen....
zit ook echt letterlijk te twijfelen nu of ik de Z9 mini zou aanschaffen denk dat de bouwkwaliteit veel beter is!Wkrooshof schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:08:
- Meizu M1 Note
- iOcean MT6752
- Nubia Z9 mini
Heb je die Blade S6 überhaupt al in huis?theduke1989 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:14:
[...]
zit ook echt letterlijk te twijfelen nu of ik de Z9 mini zou aanschaffen denk dat de bouwkwaliteit veel beter is!
Nee man,
1 ik bestelde hij had meer dan 700 orders allemaal positief.
Eerste bericht was, geen stock uit Duitsland dus wil je vanuit UK maar dan zonder eu-plug? sturen hem dan binnen 1-3 werkdagen.
Zei is goed, en daarna weer zei die van nee UK stock ook weg, binnen 2-3 werkdagen weer in stock in Duitsland.
Dus ga nu echt me afvragen of de z9 mini aan te schaffen!
Eerste bericht was, geen stock uit Duitsland dus wil je vanuit UK maar dan zonder eu-plug? sturen hem dan binnen 1-3 werkdagen.
Zei is goed, en daarna weer zei die van nee UK stock ook weg, binnen 2-3 werkdagen weer in stock in Duitsland.
[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 26-03-2015 14:31 ]
Reken maar dat dat zeker nog 2 maanden duurt en dat ie behoorlijk duurder is dan de S6.theduke1989 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:30:
Nee man,
Mogelijk xiaomi? (redmi note bv) De software van zowel meizu als xiaomi vind ik persoonlijk fijn werken. Samen met goede bouwkwaliteit zou ik voor deze merken gaan.Wkrooshof schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:08:
- Meizu M1 Note
- iOcean MT6752
- Nubia Z9 mini
als dat zo is, laat ik me order wel staan.Momus schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:32:
[...]
Reken maar dat dat zeker nog 2 maanden duurt en dat ie behoorlijk duurder is dan de S6.
Moet de site wel online gaan weer!
Ik ben ook steeds meer van het lijstje aan het schrappen.
Z9 mini staat nu ook met stip op 1. Ik ben wel benieuwd wat hij gaat kosten.
64 bits, Android 5, < 70mm breed NFC,dual sim, 4G (helaas geen 800Mhz volgens mij)
Z9 mini staat nu ook met stip op 1. Ik ben wel benieuwd wat hij gaat kosten.
64 bits, Android 5, < 70mm breed NFC,dual sim, 4G (helaas geen 800Mhz volgens mij)
theduke1989 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:30:
Maakt me wel nieuwsgierig deze nubia. Voor mij is GPS een eis voor de aanschaf, vandaar dat ik nu een Xiaomi heb.
Sta echter op het punt de mi4 te kopen, maar dit ziet er ook goed uit.
Is de kwaliteit te vergelijken met een xXiaomi en hoe is de GPS van dit merk?
In dit topic: [ZTE BLADE S6] Ervaringen en discussie met de standaard OS, wat minder goede GPS, maar met de nieuwe ROM die ook in de topic staat is de GPS flink ge-upgrade en dus gewoon goed!Fresno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:42:
Maakt me wel nieuwsgierig deze nubia. Voor mij is GPS een eis voor de aanschaf, vandaar dat ik nu een Xiaomi heb.
Ik zit echt te kijken om deze te annuleren! en de NUBIA Z9 mini prima formaat en kwaliteit denk ik toch wel beter is..
Gps van ZTE/Nubia + Quallcomm is gewoon goed te noemen hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt.
Qua OS moet je ook vergelijken met de Z7 Mini, dat is een Nubia. De Blade S6 niet en is dus anders.
Qua OS moet je ook vergelijken met de Z7 Mini, dat is een Nubia. De Blade S6 niet en is dus anders.
[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 26-03-2015 16:49 ]
Wacht nog even wat Xiaomi de 31ste te vertellen heeft.
De MI4 zakt wel in prijs zag ik en de € wordt weer iets meer waard tov de $.
De MI4 zakt wel in prijs zag ik en de € wordt weer iets meer waard tov de $.
vindt het alleen een magere magazijn hebben, weinig om ui te kiezen!!
PS: De ZTE Z9 Mini kost ongeveer +/- €310,- en de ZTE Z9 Max +/- €450,-
PS: De ZTE Z9 Mini kost ongeveer +/- €310,- en de ZTE Z9 Max +/- €450,-
[ Voor 81% gewijzigd door theduke1989 op 27-03-2015 09:58 ]
Misschien geluk, maar ik heb gisteren een "echte" MX4 32GB witte versie, inclusief verzekerde verzending voor 321 euro ontvangen.FlowDesign schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:44:
[...]
The question is: Who cares?
[...]
Don't make me say "I told you so".
14 maart besteld, 16 maart kreeg ik een trackingnummer, 19 maart tracking informatie, en 26 maart binnen.
Er zat -zonder dat ik erom had gevraagd- ook nog een screen protector en een super lelijk hoesje bij, welke ik toch niet ga gebruiken. De telefoon was netjes verpakt in een piepschuimen doos (dat was een optie die ik had geselecteerd), al met al, ben ik tevreden met de verzending. gezien de vele slechte ervaringen met Fastcardtech op het internet, zou ik toch niet perse deze winkel aanraden, wellicht heb ik geluk gehad.
Heel mooie telefoon verder. Als eerste valt het scherm op. Deze is een klasse beter dan die van de MI4 waarmee ik hem heb vergeleken. Verder gaat ie uitgebreid getest worden, en een review volgt.
Ik zou nog even laten weten hoe de Elephone p6000 bevalt.
Heb hem eergisteren binnengekregen en ik ben verbaasd over hoeveel telefoon je voor je geld(slechts 130 euro!) krijgt.
Het scherm is goed en helder, telefoon voelt zeer stevig/degelijk aan.
Antutu was 31.800, belangrijker is dat in de praktijk alles snel en vloeiend gaat. Geen haperingen, ook touchscreen werkt perfect.
4g ook op 800mhz, en je kunt beide sims voor 3/4g dataverbinding gebruiken (niet tegelijkertijd uiteraard, maar je kunt heen en weer schakelen zonder de sims fysiek te hoeven verwisselen)
Accuduur is prima, al zou je eigenlijk iets nog wat meer verwachten met een 2700mAh accu.
De 4.4 rom is vrij basic en zit dicht tegen stock android aan.
Het enige wat me minder bevalt is de camera, die is wel bruikbaar maar ik vind hem niet goed genoeg.
Misschien verwacht ik teveel van een telefoon voor deze prijs, maar dit is toch de (enige)reden dat ik hem weer wegdoe.(zie vraag&aanbod) Ik baal er eigenlijk wel van, want verder bevalt hij uitstekend.
Voor iemand voor wie de camera van minder belang is en vooral een snelle 4G telefoon met goed scherm wil voor slechts de prijs van een lower-end-midrange phone is het een aanrader, dubbeltje-eerste-rang zeg maar.
Let er wel op dat op dit moment android 5 nog slechts in beta beschikbaar is, terwijl men het doet voorkomen alsof de telefoon reeds standaard op lollipop draait. De update wordt beloofd, maar je moet afwachten hoe en wanneer dat waargemaakt gaat worden.
Heb hem eergisteren binnengekregen en ik ben verbaasd over hoeveel telefoon je voor je geld(slechts 130 euro!) krijgt.
Het scherm is goed en helder, telefoon voelt zeer stevig/degelijk aan.
Antutu was 31.800, belangrijker is dat in de praktijk alles snel en vloeiend gaat. Geen haperingen, ook touchscreen werkt perfect.
4g ook op 800mhz, en je kunt beide sims voor 3/4g dataverbinding gebruiken (niet tegelijkertijd uiteraard, maar je kunt heen en weer schakelen zonder de sims fysiek te hoeven verwisselen)
Accuduur is prima, al zou je eigenlijk iets nog wat meer verwachten met een 2700mAh accu.
De 4.4 rom is vrij basic en zit dicht tegen stock android aan.
Het enige wat me minder bevalt is de camera, die is wel bruikbaar maar ik vind hem niet goed genoeg.
Misschien verwacht ik teveel van een telefoon voor deze prijs, maar dit is toch de (enige)reden dat ik hem weer wegdoe.(zie vraag&aanbod) Ik baal er eigenlijk wel van, want verder bevalt hij uitstekend.
Voor iemand voor wie de camera van minder belang is en vooral een snelle 4G telefoon met goed scherm wil voor slechts de prijs van een lower-end-midrange phone is het een aanrader, dubbeltje-eerste-rang zeg maar.
Let er wel op dat op dit moment android 5 nog slechts in beta beschikbaar is, terwijl men het doet voorkomen alsof de telefoon reeds standaard op lollipop draait. De update wordt beloofd, maar je moet afwachten hoe en wanneer dat waargemaakt gaat worden.
Dus de knoop doorgehakt en ik heb de Mlais M52 Red Note besteld. Het is een gok maar wat ik er over gelezen heb stemde me positief. Mocht de telefoon binnen komen dan zal ik wel wat laten weten (indien gewenstVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:45:
gearbest.com voor 136 dollar met M52C code
totaal: 128 euro ongeveer nice toch. :-)
[...]
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik heb ook alvast de case er voor besteld: http://www.geekbuying.com...phone---Black-343108.htmlRincewind schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:12:
[...]
Dus de knoop doorgehakt en ik heb de Mlais M52 Red Note besteld. Het is een gok maar wat ik er over gelezen heb stemde me positief. Mocht de telefoon binnen komen dan zal ik wel wat laten weten (indien gewenst)
Als het goed is gaat het scherm automatisch uit en aan wanneer je em dicht en open doet en er komt een mooie ronde klok in beeld
Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?verkeerslicht schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:04:
[...]
Misschien geluk, maar ik heb gisteren een "echte" MX4 32GB witte versie, inclusief verzekerde verzending voor 321 euro ontvangen.
Heeft iemand enig idee wanneer de internationale variant van de meizu m1 note mini gaat uitkomen?
Ik zat eigenlijk te twijfelen tussen de M1 note mini en de xiaomi redmi 2
Ik zat eigenlijk te twijfelen tussen de M1 note mini en de xiaomi redmi 2
Verwijderd
Mooi design jammer van het 720p scherm. Als het een 5 inch scherm met full hd was geweest had ik het meteen gekocht.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 00:05 ]
met een batterij va 2400Mah zou ik zo'n scherm van 720 overwegen, vreet toch minder stroom!!!
Verwijderd
nog steeds wachtende op telefoon uit china met een van de nieuwste qualcomm processors en 800mhz 4g.
had eigenlijk wel verwacht dat de z9 800Mhz zou ondersteunen maar helaas:(
had eigenlijk wel verwacht dat de z9 800Mhz zou ondersteunen maar helaas:(
wow juist nice die 4.7 inch, vond die 4.7 inch op me jiayu g4 perfect, kan ik nog goed met 1 hand de tel gebruiken, deze ga ik in de gaten houden hoop dat de camera goed is. jammer dat batterij niet 3000mah isVerwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:57:
Mooi design jammer van het 720p scherm. Als het een 5 inch scherm met full hd was geweest had ik het meteen gekocht.
[afbeelding]
edit:
ik zie net in de specs dat die maar 130 mm lang is en 64 mm breed, dit is echt super netjes
[ Voor 8% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 28-03-2015 04:25 ]
Als deze informatie inderdaad klopt zou dit een perfect toestel zijn!Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 04:23:
[...]
wow juist nice die 4.7 inch, vond die 4.7 inch op me jiayu g4 perfect, kan ik nog goed met 1 hand de tel gebruiken, deze ga ik in de gaten houden hoop dat de camera goed is. jammer dat batterij niet 3000mah is
edit:
ik zie net in de specs dat die maar 130 mm lang is en 64 mm breed, dit is echt super netjes
Voor mij blijkt 130x65 ongeveer de max, groter heb ik altijd ongemakkelijk gevonden.
Ik ga hem goed in de gaten houden!
Dat ziet er goed uit!Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:57:
[afbeelding]
Ook de nieuwe knoppen indeling. Daarnaast de nieuwe usb-c.
Prima specs en mooie extra's.
Mooi als het allemaal waar is.
HD is voldoende voor een 4,7" scherm hoor.
HD is voldoende voor een 4,7" scherm hoor.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Natuurlijk, dat is Fastcardtech.com. Maar zoals eerder genoemd mag ik deze shop niet aanraden (al heb ik er zelf aardig vertrouwen in).
Al nieuws?Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:33:
[...]
Ja ik heb net een bericht gekregen van de verkoper dat het wordt verzonden via DHL naar de UK en dan via UK naar belgie met fedex. En net zoals Momus zegt: ik wil via fedex omdat er dan (normaal) geen importkosten moeten betaald worden
Ik zal laten weten als ik hem ontvangen heb hoe hij is.
Normaal moet hij werken op het Belgisch netwerk als ik mij goed heb geïnformeerd.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik ben nou al een tijdje aan het kijken naar een goede en goedkope Chinese telefoon. Maar zoals jullie allemaal weten zijn er zooovveeel opties.
Nou dacht ik eruit te zijn en de cubot x9 te kopen via aliexpress:
(http://nl.aliexpress.com/...2.html?recommendVersion=1)
Deze telefoon heeft in mijn ogen een mooi design en verder goede specificaties.
Ik heb nog nooit iets via aliexpress gekocht maar heb gehoord dat je via hun wel goed zit op het gebied van service omdat zij het geld vasthouden totdat jij zegt dat je het product ontvangen hebt.
Bij deze specifieke verkoper zie ik wel dat ze het product tussen de $2 en $6 aangeven zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen wat ik als een groot pluspunt zie. Ook heeft de verkoper een erg goede feedback rating.
Maar toen ik op het tweakers forum ging kijken kwamen er ook verschillende andere goede telefoons naar boven zoals:
--> Mlais M52
http://www.focalprice.com...oid_5.0_MTK6752_Octa.html
Wat mij erg aanspreekt (beter dan de cubot x9) bij deze telefoon is dat hij android lollilpop draait en dat hij alle Nederlandse netwerken erg goed ondersteunt (zelfs 4G). Ook is de prijs (bij deze actie) van €120 erg aantrekkelijk.
Alleen ben ik niet bekend met deze site en weet dan ook niet vanuit waar ze leveren en hoe ze het regelen om de invoerkosten zoveel mogelijk te beperken.
Ik weet dat bij beide sites de garantie niet echt goed is maar wat wil je voor dat geld
.
Ik zag dat voor beide telefoons makkelijk beschermhoesjes te krijgen zijn dus dat is ook wel prettig!
Ik zal trouwens voor de gratis verzendmethode gaan (omdat ik hier geen extra geld aan uit wil geven en je dan volgens mij er minder snel uit gepikt word door de douane.)
Verder zag ik ook nog andere modellen staan bij jullie die er goed uitkwamen zoals de elephone p6000.
Ik hoor graag adviezen waar ik nou het beste voor kan gaan of zelfs nog andere telefoons (maak het me niet te moeilijk
) en tips dus begin maar met schieten!
Bedankt voor jullie hulp,
Sjoerd
Ik ben nou al een tijdje aan het kijken naar een goede en goedkope Chinese telefoon. Maar zoals jullie allemaal weten zijn er zooovveeel opties.
Nou dacht ik eruit te zijn en de cubot x9 te kopen via aliexpress:
(http://nl.aliexpress.com/...2.html?recommendVersion=1)
Deze telefoon heeft in mijn ogen een mooi design en verder goede specificaties.
Ik heb nog nooit iets via aliexpress gekocht maar heb gehoord dat je via hun wel goed zit op het gebied van service omdat zij het geld vasthouden totdat jij zegt dat je het product ontvangen hebt.
Bij deze specifieke verkoper zie ik wel dat ze het product tussen de $2 en $6 aangeven zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen wat ik als een groot pluspunt zie. Ook heeft de verkoper een erg goede feedback rating.
Maar toen ik op het tweakers forum ging kijken kwamen er ook verschillende andere goede telefoons naar boven zoals:
--> Mlais M52
http://www.focalprice.com...oid_5.0_MTK6752_Octa.html
Wat mij erg aanspreekt (beter dan de cubot x9) bij deze telefoon is dat hij android lollilpop draait en dat hij alle Nederlandse netwerken erg goed ondersteunt (zelfs 4G). Ook is de prijs (bij deze actie) van €120 erg aantrekkelijk.
Alleen ben ik niet bekend met deze site en weet dan ook niet vanuit waar ze leveren en hoe ze het regelen om de invoerkosten zoveel mogelijk te beperken.
Ik weet dat bij beide sites de garantie niet echt goed is maar wat wil je voor dat geld
Ik zag dat voor beide telefoons makkelijk beschermhoesjes te krijgen zijn dus dat is ook wel prettig!
Ik zal trouwens voor de gratis verzendmethode gaan (omdat ik hier geen extra geld aan uit wil geven en je dan volgens mij er minder snel uit gepikt word door de douane.)
Verder zag ik ook nog andere modellen staan bij jullie die er goed uitkwamen zoals de elephone p6000.
Ik hoor graag adviezen waar ik nou het beste voor kan gaan of zelfs nog andere telefoons (maak het me niet te moeilijk
Sjoerd
Mijn advies: leg een paar tientjes meer neer voor een kwalitatief goed merk zoals xiaomi, meizu, zte, huawei of jiayu.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:01:
Hallo allemaal,
Ik hoor graag adviezen waar ik nou het beste voor kan gaan of zelfs nog andere telefoons (maak het me niet te moeilijk) en tips dus begin maar met schieten!
Sjoerd
Bij fastcardtech is de meizu mx3 momenteel slechts 175$. Ondanks dat het een wat ouder model is, nog steeds een koopje. De meizu m1's zijn ook mooi. De jiayu s3 wordt veel geroemd hier en ook zte modellen zoals de z5s of de v5. Xiaomi heeft de redmi 2 en de Note. Allemaal prima toestellen!
Verwijderd
Maar die specificaties zijn niet perse beter toch? Maar je betaald wel meer (voor het merk). Is het echt zo dat die andere eerder kapot gaan of is het de angst?
Specificaties zegt niet alles, het gaat ook om bouw kwaliteit, gebruikte materialen en software ondersteuning. Dat levert de totaal ervaring op.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:54:
Maar die specificaties zijn niet perse beter toch? Maar je betaald wel meer (voor het merk). Is het echt zo dat die andere eerder kapot gaan of is het de angst?
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Jiayu G4S, maar ik heb heel veel problemen hiermee. Software werkt de GPS gewoon erg slecht. Hardwarematig is de tril functie kapot, bepaalde lijnen in het scherm werkt de touchscreen niet meer, witte drukpunten op het scherm. Ben er wel een beetje klaar mee nu. Heb een verzoek akkoord gekregen om de telefoon terug te mogen sturen, maar nu wil ik voordat ik de telefoon terug stuur eerst een nieuw kopen alleen ik kan gewoon geen telefoon vinden die aan mijn wensen lijstje voldoet.
Iemand?
- 4.5 tot 4.7" Scherm
- 2GB geheugen
- Snapdragon CPU
- 2800mAh+ batterij
- € 250,- max

Iemand?
[ Voor 9% gewijzigd door Woohooo op 28-03-2015 20:04 ]
Vrees dat die combinatie niet te vinden is, met name de batterij eis nekt je.Woohooo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:01:Heb zitten kijken naar Xiaomi Redmi2 met 2GB maar de batterij valt wat tegen. Voor de rest is er gewoon bijna niks eigenlijk
- 4.5 tot 4.7" Scherm
- 2GB geheugen
- Snapdragon CPU
- 2800mAh+ batterij
- € 250,- max
![]()
Iemand?
BLADE S6 is dan een goede, alleen is het een 5.0 HDready ipv een 4.7 als dat geen issue is.Woohooo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:01:
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Jiayu G4S, maar ik heb heel veel problemen hiermee. Software werkt de GPS gewoon erg slecht. Hardwarematig is de tril functie kapot, bepaalde lijnen in het scherm werkt de touchscreen niet meer, witte drukpunten op het scherm. Ben er wel een beetje klaar mee nu. Heb een verzoek akkoord gekregen om de telefoon terug te mogen sturen, maar nu wil ik voordat ik de telefoon terug stuur eerst een nieuw kopen alleen ik kan gewoon geen telefoon vinden die aan mijn wensen lijstje voldoet.Heb zitten kijken naar Xiaomi Redmi2 met 2GB maar de batterij valt wat tegen. Voor de rest is er gewoon bijna niks eigenlijk
- 4.5 tot 4.7" Scherm
- 2GB geheugen
- Snapdragon CPU
- 2800mAh+ batterij
- € 250,- max
![]()
Iemand?
Kan je de BLADE S6 voor 230 bij gearbest aanschaffen!
Of nog een paar weekjes wachten totdat jij m weer wegdoet? 
Die nieuwe Jiayu is wellicht een optie.
Maar aankoopadvies hoort hier niet.
Hoe zijn de ervaringen met de GPS van de Cubot Zorro?
Bekende van me is op zoek naar een 5" met goede GPS ivm geocaching...
denk dat de prijs van 250, eerder naar 320 of zal gaan (zit denk ik in de prijsklasse van Z9 mini)dutchgio schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:49:
Of nog een paar weekjes wachten totdat jij m weer wegdoet?
Alleen dan met meer werkgeheugen, maar dan weer geen Qualcomm SoC???
Als je qua specificaties kijkt, en wat tegenwoordig de meeste ''Chinese'' fabrikanten doen tenminste de wat bekendere, dus ook de JIAYU gewoon nu de prijs flink omhoog schoppen.
[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 28-03-2015 22:30 ]
Prima!Momus schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:21:
Hoe zijn de ervaringen met de GPS van de Cubot Zorro?
Zeer snelle fix, ben onder de indruk
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
En de accuracy? Dat is voor geocaching nog belangrijker. En de aanwezigheid van een compass ook.birdibird schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:48:
[...]
Prima!
Zeer snelle fix, ben onder de indruk
Verwijderd. Was aankoopadvies.
[ Voor 91% gewijzigd door ..Christiaan.. op 29-03-2015 13:25 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Even muggenziften: HDready is een term voor schermen van televisies en misschien laptops. (het omvat namelijk meer eisen, zoals hdmi-ingang, dan alleen de resolutie)theduke1989 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:16:
[...]
BLADE S6 is dan een goede, alleen is het een 5.0 HDready ipv een 4.7 als dat geen issue is.
Kan je de BLADE S6 voor 230 bij gearbest aanschaffen!
Voor telefoons kun je het best HD en FHD gebruiken. Je bent de enige die ik hier HDready zie gebruiken. bv.
Ik heb geen klachten over mijn Jiayu G4S. Kan je zien welke versie je hebt?
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Verwijderd
HD Ready vind ik juist nauwkeuriger. HD is alles boven de 720P. Dat zegt doorgaans helemaal niets, want mensen gebruiken het totaal willekeurig door elkaar heen. Met HD Ready snapt iedereen dat een telefoon geen televisie is, maar dat resoluties dan wel overeen komen.Hyp Hyper schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:28:
Even muggenziften: HDready is een term voor schermen van televisies en misschien laptops. (het omvat namelijk meer eisen, zoals hdmi-ingang, dan alleen de resolutie)
Voor telefoons kun je het best HD en FHD gebruiken. Je bent de enige die ik hier HDready zie gebruiken. bv.
FHD kan eigenlijk maar één ding zijn, maar HD zegt weinig.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 13:50 ]
Bij een telefoon zegt het dat het een 720p telefoon is.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:48:
[...]
HD Ready vind ik juist nauwkeuriger. HD is alles boven de 720P. Dat zegt doorgaans helemaal niets, want mensen gebruiken het totaal willekeurig door elkaar heen. Met HD Ready snapt iedereen dat een telefoon geen televisie is, maar dat resoluties dan wel overeen komen.
FHD kan eigenlijk maar één ding zijn, maar HD zegt weinig.
Verwijderd
Niet dus, want iedereen gebruikt het willekeurig door elkaar. De ene keer is HD 720P, de andere keer FHD. Daarom is extra informatie prima.Momus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:17:
Bij een telefoon zegt het dat het een 720p telefoon is.
HD = 720p = 1280x720Momus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:17:
[...]
Bij een telefoon zegt het dat het een 720p telefoon is.
FHD= 1080p = 1920x1020
Verwijderd
HD ≥ 720P. HD = FHD. HD = 4K.dutchgio schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:30:
HD = 720p = 1280x720
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 14:36 ]
omdat het een 1280x720 scherm had de nieuwe JIAYU S4 zei ik dus HDready.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:19:
[...]
Niet dus, want iedereen gebruikt het willekeurig door elkaar. De ene keer is HD 720P, de andere keer FHD. Daarom is extra informatie prima.
FHD 1920x1080 is toch wat anders.
Daarom ging ik op een HDready scherm uit, maar goed HD scherm is dan voor smartphones, ook al is de resolutie 1280x720 ??
Verwijderd
Volgens sommige mensen, volgens anderen kan je het prima zeggentheduke1989 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:37:
Daarom ging ik op een HDready scherm uit, maar goed HD scherm is dan voor smartphones, ook al is de resolutie 1280x720 ??
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 14:47 ]
Je blijft de TV resoluties erbij halen.
Op een telefoon is het zoals dutchgio zegt.
Verwijderd
HD is alles boven 720P, televisie of niet. Dat jullie daar iets anders van bakken verandert daar weinig aan.Momus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:09:
Op een telefoon is het zoals dutchgio zegt.
Lees dit eens door over HD ready zou ik zeggen.
Maar zoals ik om te beginnen zei is het muggenzifterij hoor. Dus blijf het vooral zeggen als je het fijn vindt. Het viel me gewoon op.
Dus tenzij je een telefoon met dvi/hdmi ingang hebt...HD ready is een kwaliteitslabel voor televisietoestellen
Aan de volgende voorwaarden moet zijn voldaan:
De resolutie van het beeld is minimaal 720 lijnen hoog
Het toestel aanvaardt HD-signalen via
Analoge YPbPr-ingangen
Digitale DVI- of HDMI-ingangen
Maar zoals ik om te beginnen zei is het muggenzifterij hoor. Dus blijf het vooral zeggen als je het fijn vindt. Het viel me gewoon op.
[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-03-2015 16:21 ]
Verwijderd
Prima dat je het dan geen HD Ready wilt noemen, maar de term HD is een paraplu-begrip. Daar valt alles dat HD is onder, of dat nou 720P, 4K of iets daar tussenin is. Heel veel duidelijker wordt het dus niet als mensen dat gebruiken. Je ziet inderdaad dat er soms 720P mee bedoeld wordt, maar dat is lang niet altijd het geval en gebeurt zeker niet consistent.
Dan maar 720P is dan nog het meest expliciete en duidelijke.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 16:26 ]
HD is alles gelijk aan en boven de 720P.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:12:
[...]
HD is alles boven 720P, televisie of niet. Dat jullie daar iets anders van bakken verandert daar weinig aan.
Verder is het bij telefoons gewoon zo dat 720P aangeduid wordt met HD en 1080P als FullHD.
Verwijderd
Dat is 'gewoon' niet correct. Als ik HD phone door Google ram krijg ik als eerste link dit. Daar staat onder HD phones de Samsung S6, wat toch echt geen 720P is.Momus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:26:
Verder is het bij telefoons gewoon zo dat 720P aangeduid wordt met HD en 1080P als FullHD.
In Chinese kringen zie het inderdaad vaak dat 720P HD genoemd wordt, maar dat is toch vooral omdat het lekker klinkt en je in opzet aan de minimumeisen voldaan hebt. Een iPhone is echter ook HD, een OnePlus One en een M8 ook. In telefoonland worden dat ook gewoon HD-telefoons genoemd en een gigant als Phonearena gaat daar dus ook in mee.
Het is wel weer een onnoemelijk moeilijke discussie om niets

Volledig met je eens. Ik hoop dat deze geruchten op waarheid berusten. Ik heb net m'n (4,3") M2S vervangen door een 5" grote Elephone P3000S en alhoewel de leesbaarheid een grote stap vooruit is, is het formaat van de telefoon (145x72x8.9 mm) zelf nog steeds een twijfelpunt bij mij. Ondanks enige 'gewenning' na enkele dagen van gebruik.Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 04:23:
[...]
wow juist nice die 4.7 inch, vond die 4.7 inch op me jiayu g4 perfect, kan ik nog goed met 1 hand de tel gebruiken, deze ga ik in de gaten houden hoop dat de camera goed is. jammer dat batterij niet 3000mah is
edit:
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Enigste die qua specs in de buurt komt is uiteraard de Sony Z3 Compact. Voor de rest kun je het gewoon echt wel vergeten. All het Chinese spul wat qua schermformaat in de buurt komt wordt met een Mediatek geleverd.Woohooo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:01:
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Jiayu G4S, maar ik heb heel veel problemen hiermee. Software werkt de GPS gewoon erg slecht. Hardwarematig is de tril functie kapot, bepaalde lijnen in het scherm werkt de touchscreen niet meer, witte drukpunten op het scherm. Ben er wel een beetje klaar mee nu. Heb een verzoek akkoord gekregen om de telefoon terug te mogen sturen, maar nu wil ik voordat ik de telefoon terug stuur eerst een nieuw kopen alleen ik kan gewoon geen telefoon vinden die aan mijn wensen lijstje voldoet.Heb zitten kijken naar Xiaomi Redmi2 met 2GB maar de batterij valt wat tegen. Voor de rest is er gewoon bijna niks eigenlijk
- 4.5 tot 4.7" Scherm
- 2GB geheugen
- Snapdragon CPU
- 2800mAh+ batterij
- € 250,- max
![]()
Iemand?
Ik heb hier een telefoon met een MT6582 en die heb ik zonder problemen via Bluetooth gekoppeld in een Kia. Dus het zou gewoon kunnen zijn dat het niet aan de chipset ligt maar aan de telefoon zelf?FJP84 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:20:
Heeft iemand al ervaring met de MTK6732 chipset i.c.m. (Toyota) Bluetooth carkit? Heb nu de Cubot Zorro (Snapdragon 410) en die werkt super met mijn carkit. Maar ik vind uiteindelijk het scherm fysiek wat aan de zwakke kant. Dus ben voor de nabije toekomst aan het kijken naar de Xiaomi Redmi 2 Pro of de Elephone P6000 (Ik heb alleen qua bluetooth geen zin om nog een keer met de mist in te gaan zoals met de MTK6582.
Toyota schijnt wat gevoelig te zijn, gebruikt wellicht stiekem BT 4.0 LE of zo.
Waar ik met de MT65xx serie problemen had met BT wearables, heb ik die met de MT6752 helemaal niet meer, dus ik geef je wel een goede kans met de Toyota.
Waar ik met de MT65xx serie problemen had met BT wearables, heb ik die met de MT6752 helemaal niet meer, dus ik geef je wel een goede kans met de Toyota.
Is dit een goeie deal en is deze site betrouwbaar?
https://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-Note-4-Lte.html
Je mag best zelf ook wat moeite doen.
Je mag best zelf ook wat moeite doen.
[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 01-04-2015 21:16 ]
Gebruik de zoekfunctie eens, er is al genoeg gezegd over deze webshop.Bas_Sl schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:51:
Is dit een goeie deal en is deze site betrouwbaar?
iets dat ''HDC' heet is ook meteen al kwalitatief niet best en 9 van de 10 keer namaak.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vervanger voor mijn xiaomi redmi note 3g wcdma.
Hij moet draaien op android 5.0 of er naar geupdate worden.
Ook de 4g frequenties van t-mobile ondersteunen. (900, 1800, 2600)
scherm tussen de 5.0 en 5.5" en het liefst onder de $250
Hebben jullie misschien nog tips?
Ik zelf had bijvoorbeeld de zte blade s6 gevonden maar liep toen een beetje vast
Hij moet draaien op android 5.0 of er naar geupdate worden.
Ook de 4g frequenties van t-mobile ondersteunen. (900, 1800, 2600)
scherm tussen de 5.0 en 5.5" en het liefst onder de $250
Hebben jullie misschien nog tips?
Ik zelf had bijvoorbeeld de zte blade s6 gevonden maar liep toen een beetje vast
Ik ben ook al een tijdje dit forum aan het volgen en ik zag vandaag op gizchina dat de Elephone p3000s een update heeft gekregen. Hij heeft nu 3gb ram en een MT6752. Ik zoek namelijk een goede smartphone voor een redelijk lage prijs. En wat ik mooi vind aan de p3000s is dat hij een fingerprint scanner heeft. Nu weet ik dat elephone niet redelijk bekent staat om zijn kwaliteit maar nu met een MT6752 en 3gb ram is het wel een mooie telefoon. + dat de P3000s op alle netwerken in nederland kan ook de 800! Ook vind ik de Asus zenfone 2 heel mooi (de 4gb versie) is dat al bekend wanneer hij in Nederland verschijnt? Wat zouden jullie doen? de Elephone of wachten op de Asus?
Ik zelf heb de ZTE Z9 Mini besteld.
wou nodig naar Android gaan,
Ik zou de ASUS nemen, puur voor bouwkwaliteit t.o.v de P3000, ASUS phone vriend van em had die, prima telefoon.
Ik zou de ASUS nemen, puur voor bouwkwaliteit t.o.v de P3000, ASUS phone vriend van em had die, prima telefoon.
Besteld zelfs al. Zozo. Waar?theduke1989 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:56:
Ik zelf heb de ZTE Z9 Mini besteld.
Heb PAC ROM op mijn vader zijn ZTE V5 geinstalleerd. Wat een verademing in vergelijking met de trage Nubia UI. Iemand anders die lollipop op zijn ZTE V5 heeft?
Animu~
Ik heb hem via www.ibuygou.com (eigenlijk mag je geen reclame/ aankoopadvies geven, maar voor deze ene keer moderator) besteld, puur omdat ze import insurance hebben, en mochten er extra kosten komen ik gewoon het terug kan claimen, wat een prima zaak is toch?
En bij Aliexpress.com kwam ik qua prijs veel duurder uit, en werd alles via china verstuurd, en dan zou je moeten hopen dat het geen extra kosten met zich meebrengt tijdens de douanecheck.
Daarnaast in de ticket die ik opende, zeiden ze binnen 3 werkdagen wordt het opgestuurd.
Dus laten we hopen zo, en anders laten we hopen gewoon deze week, want 2 april (donderdag) dus komt de Mini officieel uit en dan zouden ze hem dezelfde dag als de release kunnen opsturen, is niet 100% zeker, maar goed keep our fingers cross.
Totale kosten waren, €316,- misschien iets te veel betaald voor zo'n telefoon?
- Nja Qualcomm 615 (is niet de sterkste, overheerst niet eens de 801, maar goed alles gaat er zeker 100% smooth op draaien, ook gewoon games)
- 5.0'' inch scherm
- FHD
- NFC
- 2GB RAM
- Mooi design, altijd een eigen mening, maar toch wel in mijn ogen!
- me vriendin vindt hem ook mooi, dus waarom niet !
- Voor haar ook binnenkort de witte bestellen.
Misschien niet voor iedereen een prima telefoon, maar ZTE heeft in het verleden bij mij toch qua community zoals XDA en Facebook enz. toch vaak geholpen, en een MediaTek SoC ben ik niet echt enthousiast van, misschien in de toekomst.
[ Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 30-03-2015 17:17 ]
Is de zenfone2 4gb ram versie al ergens te koop?
Wel te koop, maar komt pas half april.roflexx schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:57:
Is de zenfone2 4gb ram versie al ergens te koop?
http://www.aliexpress.com...-Z3580-5/32309752169.html
De zenfone 2 wordt de opvolger van mijn redmi note.
En volgensmij gaat dat niet super lang meer duren!
http://www.androidcentral...-now-available-taiwan-220
En volgensmij gaat dat niet super lang meer duren!
http://www.androidcentral...-now-available-taiwan-220
Ik begrijp je punt maar we zitten hier in het Chinaphone topic. Als je een telefoon zoekt in China en er staat HD bij dan is het (bijna) altijd 720p, FHD is dan 1080p, daarboven heb je dan QHD en onder 720p heb je qHD. Ik denk dat het voor mensen die op zoek zijn naar een chinaphone handig is om deze aanduidingen te hanteren, anders wordt het alleen maar verwarrend, ook al heb je gelijk.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:36:
[...]
Dat is 'gewoon' niet correct. Als ik HD phone door Google ram krijg ik als eerste link dit. Daar staat onder HD phones de Samsung S6, wat toch echt geen 720P is.
In Chinese kringen zie het inderdaad vaak dat 720P HD genoemd wordt, maar dat is toch vooral omdat het lekker klinkt en je in opzet aan de minimumeisen voldaan hebt. Een iPhone is echter ook HD, een OnePlus One en een M8 ook. In telefoonland worden dat ook gewoon HD-telefoons genoemd en een gigant als Phonearena gaat daar dus ook in mee.
Het is wel weer een onnoemelijk moeilijke discussie om niets
Edit: Overigens is googlen op HD phone misschien de beste methode om aan te tonen dat HD eigenlijk HD ready is. Als ik google op HD phone is mijn tweede hit deze site van microsoft waar een HD scherm gewoon 720p is (http://www.microsoftstore...ocked/productID.306115600)
[ Voor 11% gewijzigd door John Rambo op 31-03-2015 08:27 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
misschien interessant voor sommige:
Xiaomi also unveiled RedMi 2A.
> TDD-LTE, Dual sim card dual standby
> MediaTek L1860C Quad-Core A7 1.5GHz Processor
> Sharp / AUO 4.7" IPS display
> 1GB LPDDR3 + 8GB eMMC 4.5
> 8.0MP rear camera
> 2200mAh Sony / LG battery
Priced at only 499RMB = €75,- en dan ongeveer + 15 tot 20 euro DHL zou dan €90,- tot €100,-
Voor sommige ideaal zijn. (Hier komen sowieso geen douanekosten bij, is onder de €150,-)
> 8.0MP rear camera
Priced at only 499RMB = €75,- en dan ongeveer + 15 tot 20 euro DHL zou dan €90,- tot €100,-
Voor sommige ideaal zijn. (Hier komen sowieso geen douanekosten bij, is onder de €150,-)
[ Voor 7% gewijzigd door theduke1989 op 31-03-2015 09:33 ]
http://www.asuszenfoneblo...-zenfone-2-in-taiwan.html
Op meerdere websites wordt vermeld dat hij in maart in Frankrijk beschikbaar zou moeten worden. (waarschijnlijk wordt dit in de loop van april)
Wellicht een optie in verband met import kosten enzovoorts.
Op meerdere websites wordt vermeld dat hij in maart in Frankrijk beschikbaar zou moeten worden. (waarschijnlijk wordt dit in de loop van april)
Wellicht een optie in verband met import kosten enzovoorts.
Onzin. Er moet al BTW betaald worden vanaf 25 euro.theduke1989 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:32:
misschien interessant voor sommige:
> 8.0MP rear camera
En het is nog TDD-LTE, heb je hier niks aan.
Een internationale versie zal wel duurder uitvallen.
Een internationale versie zal wel duurder uitvallen.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2015 10:18 ]
Nope, maar wel interessant om te lezen dat het goed werktSiefat schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:59:
Heb PAC ROM op mijn vader zijn ZTE V5 geinstalleerd. Wat een verademing in vergelijking met de trage Nubia UI. Iemand anders die lollipop op zijn ZTE V5 heeft?

Misschien komend weekend ook eens uitproberen.
Waar heb je die gedownload trouwens?
Kan op het topic op XDA geen linkje vinden.
Ik had een poosje geleden Nubia ROM 1.17 op de V5 geïnstalleerd maar kom er nu pas achter dat de audio dan helemaal bagger is bij video-opnames. Bij vorige Nubia ROM's op de V5 was dat niet zo.
[ Voor 10% gewijzigd door FlowDesign op 31-03-2015 10:58 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!