Ondertussen is mijn THL 4000 binnen. Deze gaat vooral dienen als vervangtoestel voor op reis, festivals, ... .
De grootste vereisten waren dus grote batterij(duur) en goedkoop.

Er zijn ondertussen al andere leuke telefoons met een grote batterij aangekondigd of net op de markt verschijnen, maar omdat ik begin juni reeds op reis vertrek, wou ik zeker zijn dat ik een telefoon had. Mijn 1+1 mag thuisblijven.

Deze telefoon ondersteunt ook alle 3g frequenties in België dus dat was ook mooi meegenomen. En het feit dat hij niet al te groot is, was voor mij ook een plus. Zo valt hij net iets makkelijker weg te steken.
De eerste indruk was vrij positief. Ik was aangenaam verrast door de bouwkwaliteit van de telefoon. Ook werd deze geleverd met een 'frosty' clear plastic click-on covertje en 2 schermstickers (ben even de naam kwijt

) waarvan 1 reeds geinstalleerd is.
Op de eerste dag de batterij laten leeglopen door 5-6u youtube filmpjes laten af te spelen, de batterij was ongeveer op 55% toen ik startte. 's Morgens de telefoon aan de lader gehangen en 3u later was deze pas op 66%. Ik vermoed dat het dus ongeveer 5u geduurd heeft vooraleer de telefoon volledig opgeladen was. En dit met een 2100mAh lader

.
De telefoon zou dual sim moeten hebben, maar ik vind maar 1 sim slot. Al vind ik hier een
foto waardoor ik denk dat de 2 simsloten boven elkaar of zo moeten zitten.
Als er iemand nog een leuke rom zou weten voor deze telefoon, hoor ik het graag. Vooral MIUI wil ik eindelijk wel eens proberen