Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 110 Laatste
Acties:
  • 583.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Die zal niet rond de 300 zitten vermoed ik. Die zal meer tussen mid en high range prijs inzitten denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de Mlais MX. Volgens alle bronnen zou de release datum hiervan 5 mei zijn. Ik kan er echter niets over vinden op de bekende websites (gizchina ed) dat de telefoon gereleased is. Iemand hierover nog wat info. Ik had bijna gekozen voor de Umi Hammer maar na de review hier op tweakers laat ik deze maar links liggen. Mooi design maar wat een belabberde fotos en batterij.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 529968 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:23:
Wow, Ulefone Be Pro ziet er goed uit.
150 dollar voor de goeie 4G banden (behalve T-Mobile dan), 5.5" en 2GB RAM/16GB ROM
1.5 quad core en mali t760
Voor dat geld koop je ook een ZTE V5 Max. Het enige verschil dat ik dan zie is de 800 MHz band, maar je hebt dan wel een telefoon van een fatsoenlijk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 23:15
Voor de geïnteresseerden, de Xiaomi Mi Note Pro is verkrijgbaar vanaf 12 mei in China.

http://en.miui.com/thread-110181-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Anoniem: 529968 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:23:
Wow, Ulefone Be Pro ziet er goed uit.
150 dollar voor de goeie 4G banden (behalve T-Mobile dan), 5.5" en 2GB RAM/16GB ROM
1.5 quad core en mali t760
Ik heb zelf m zelf een 6 weken geleden besteld by TD voor 131€
Ik heb m een week en ik ben er (nog) erg blij mee
Design is OPO
Camera is goed, camerasoftware slecht
Draait moeiteloos alle games
Minpunt is dat de usbpoort zo diep in de telefoon ligt dat het niet te doen is om met een niet orginele lader op te laden , heel frusterend soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Héhé, na 3/4 weken heeft Gizchina ook een keer eindelijk de Ecoo E04 getest..
Duurde mij te lang (ze zeiden dat het 3 weken geleden zouden reviewen), heb 'm al besteld.

Ecoo E04 review op Gizchina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

zeg_ik_niet schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:37:
Héhé, na 3/4 weken heeft Gizchina ook een keer eindelijk de Ecoo E04 getest..
Duurde mij te lang (ze zeiden dat het 3 weken geleden zouden reviewen), heb 'm al besteld.

Ecoo E04 review op Gizchina
The Ecoo E04 Plus is touted as the world’s cheapest 3GB RAM phone. When there’s a ‘cheapest xyz phone’ tag associated with a device, it is usually a marketing gimmick; in this case, we’re happy to report, it isn’t.
En morgen is het weer een andere phone bij hun ;) voor reviews zijn ze allang niet meer serieus te nemen.
Het is een marketingkanaal geworden voor shops en fabrikanten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies die, volgende week reviewen ze een ander toestel en dan is die weer beter.
Site staat ook helemaal vol met advertenties, ze worden flink gesponsord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 11:25
Sites als Gizchina en Gizmochina zijn leuk om te lezen maar bijna geen enkele telefoon zal een negatieve review krijgen. Alle telefoons zullen gratis aangeleverd worden door de fabrikanten en die willen ze te vriend houden waarschijnlijk.

Ik las dat mijn Xiaomi Redmi Note volgens Antutu de meest populaire phone is in China:
Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201504/30/084656iewrxws5crmrxtow.png
Hier na driekwart jaar Remi Note nog steeds erg tevreden, toppertje. d:)b

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lekker betrouwbaar ook, een bron van MIUI :)
en op het eind van de grafiek hadden ze geen zin meer om de namen van de telefoons goed te typen.

dus niet zo veel zeggend dus, want het is niet echt betrouwbaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:07
Flauwekul ook dat de iphone er niet bijstaat.
Dit zegt alleen iets over hoeveel antututestjes er per model gedraaid worden, dat is iets anders dan welke telefoons populair onder de massa zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
dutchgio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:56:
lekker betrouwbaar ook, een bron van MIUI :)
en op het eind van de grafiek hadden ze geen zin meer om de namen van de telefoons goed te typen.

dus niet zo veel zeggend dus, want het is niet echt betrouwbaar :o
Deze grafieken kunnen gewoon gedownload worden van de antutu website, dit komt niet van MIUI zelf. Ik zeg ook niet dat dit betrouwbare info is (daarom zei ik ook: "volgens Antutu"), maar wel grappig om te lezen.

Edit:

http://www.antutu.com/en/view.shtml?id=8017

Afbeeldingslocatie: http://www.antutu.com/static/attachment/articles/201504/21033149-content.png

[ Voor 12% gewijzigd door John Rambo op 07-05-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maarja, 9 van de 10 mensen die een Samsung kopen draaien geen AnTuTu.
bij Xiaomi ga je al naar een andere soort publiek, die zijn daar veel meer mee bezig om te vergelijken met bekendere toestellen, en wordt AnTuTu dus ook veel meer gebruikt.
dus alsnog zegt het wel wat over het AnTuTu gebruik, maar niet over de populariteit van een smartphone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
dutchgio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:00:
maarja, 9 van de 10 mensen die een Samsung kopen draaien geen AnTuTu.
bij Xiaomi ga je al naar een andere soort publiek, die zijn daar veel meer mee bezig om te vergelijken met bekendere toestellen, en wordt AnTuTu dus ook veel meer gebruikt.
dus alsnog zegt het wel wat over het AnTuTu gebruik, maar niet over de populariteit van een smartphone. :)
Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Laatst online: 21-12-2022
Philips ook weer in de telefoons ?
http://www.gizchina.com/2015/05/06/philips-i999-leak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
@zeg_ik_niet
Is het geluid idd zo zacht?
Of heb je het toestel nog niet?

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
fvandenreek schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:02:
@zeg_ik_niet
Is het geluid idd zo zacht?
Of heb je het toestel nog niet?
Ik heb het toestel nog niet, laat ik t.z.t. nog wel even weten.
Call of Duty hier op Tweakers heeft een review geschreven. Hij was er wel positief over;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ik zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer in de chinaphones,

wat is nu een aanrader 5inch fullHD, dual sim, 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:03:
Ik zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer in de chinaphones,

wat is nu een aanrader 5inch fullHD, dual sim, 4G?
Een aanrader is het bijbehorende forumdeel daarvoor te gebruiken :)

Mobile Aankoopadviesforum

Maak daar even een topic aan voor aankoopadvies

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Momus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:16:
[...]

http://www.asus.com/Phones/ZenFone_2_ZE500CL/specifications/
Er is een 5 inch model, met verder weinig spannende specs en wel de 800mhz band, maar ik kan niet vinden of die dual sim is.
Er zijn meerdere versies van de Zendfone 2. de ZE500CL is geen dual sim, de ZE551ML wel
http://www.asus.com/Phones/ZenFone_2_ZE551ML/specifications/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
De zenphone is geen echte/volwaardige dual sim.
1 van de 2 simslots kan alleen spraak/2G.
Verder zoeken dus wanneer je volledige dual sim functionaliteit wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83043

Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die een beetje verstand van batterij (leagoo) hebben:
Om ca. 00.00/01.00 uur is mijn batterij 100%. Elke ochtend om ca. 07.00 uur is die 30 - 40 % lager.
(vanochtend gaf die zelfs 52% aan). Iemand enig idee wat er aan de hand zal kunnen zijn, of weet iemand een appje die meer informatie geeft waarom en hoe de bat leeggetrokken wordt.
(Gebruik nu Gsam maar kom die niet erg ver mee) Hopelijk kan er iemand mij iets meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hopen dat het met een nieuwe batterij is opgelost, de huidige lijkt niet meer zo best. een app gaat daar waarschijnlijk niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:15
dutchgio schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:22:
hopen dat het met een nieuwe batterij is opgelost, de huidige lijkt niet meer zo best. een app gaat daar waarschijnlijk niks aan veranderen.
Nogal voorbarige conclusie.
Ik zou eerst eens ff googlen naar verschillende apps die batterijverbruik meten, wellicht is er een app die 's nachts gaat draaien (iets backuppen, slaap in de gaten houden, ofzo?) die veel te veel stroom verbruikt.

Kijk ook even of hij wel in 'deep sleep' gaat (gebruik hiervoor de mobileuncle app als je een MediaTek SoC hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 83043 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:47:
Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die een beetje verstand van batterij (leagoo) hebben:
Lijkt me geen batterij probleem, maar een verbruik probleem.
-Probeer te zoeken met app als als battery monitor, better battery stats of er een app is die voorkomt dat hij gaat slapen, of heel veel wakeups geeft. (root aanbevolen)
-deinstalleer de apps, verander instellingen, of greenify ze.
-Zet wifi/ mobile data /gps/bluetooth uit als je ze niet nodig hebt. (llama app om dit te automatiseren?)

Als je het echt zat bent kun je uiteraard een factory reset doen, dan ben je ook waarschijnlijk van lastige verbruikers af

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
leuk_he schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:19:
[...]

-Probeer te zoeken met app als als battery monitor, better battery stats of er een app is die voorkomt dat hij gaat slapen, of heel veel wakeups geeft. (root aanbevolen)
-Zet wifi/ mobile data /gps/bluetooth uit als je ze niet nodig hebt. (llama app om dit te automatiseren?)

Als je het echt zat bent kun je uiteraard een factory reset doen, dan ben je ook waarschijnlijk van lastige verbruikers af
begin met een simpele truk, laad een powerbankje op die grotere capaciteit heeft als je gsm zijn batterij, zie hoeveel % je gsm laad, geraakt hij vol, dan is alles op eerst zicht redelijk in orde, maar als hij nog ni eens meer capaciteit kan laden dan hij zelf van batterij heeft, heb je de oorzaak al snel gevonden, valse batterij reclame gebeurd veel in china ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik zit aan een elephone p7000 te denken. De bazel is niet groot en vind ik prima, Waar vind de zwarte rand van het scherm om het scherm relatief groot en ook aan de onderkant is hij zelfs nog groter. Toch beetje vreemd, of niet?

De jiayu s3 lijkt dit niet te hebben. Ook mijn huidige Samsung s3 heeft dit niet.

Zou dit echt zo zijn bij de p7000 of alleen de pre-productie modellen betreffen? Opde renders hebben ze die zwarte rrand niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guru1000 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 07:38:
Zou dit echt zo zijn bij de p7000 of alleen de pre-productie modellen betreffen? Opde renders hebben ze die zwarte rrand niet of nauwelijks.
Pro-tip: kijk nooit naar renders, maar naar third party-foto's, of beter, naar videobeelden. Je ziet keer op keer dat de vroegere plaatjes c.q. renders ontzettend smalle bezels hebben. Ga je dan naar filmpjes en reviews kijken blijkt er opeens 1 of 2 mm meer aan bezel aanwezig te zijn.

Het blijkt een prachtige manier om aandacht te genereren op een bijkans oververhitte markt, dus laat je er niet mee bedonderen. Productiemodellen hebben regelmatig dikkere bezels dan die strakke promotieplaatjes beloofden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 09-05-2015 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Het is niet echt fraai.

https://youtu.be/8wSNQ7tIeFA

In dit filmpje kan je het goed zien.
Hij is ook behoorlijk groot als je hem zo ziet naast de s6 edge en iphone 6

Overigens heeft hij qua design redelijk wat weg van de htc one m8 en die heeft ook zo'n zwarte dikke rand om het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:53
Hallo Medetweakers ,

Ik sta op het punt een ZTE Nubia Z5S mini NX403A te kopen .

Maar nu staat er bij netwerken dat hij geschikt is voor 3G: WCDMA 2100MHz; EVDO 800 MHz

Is dit voor mij te gebruiken hier in NL met T-Mobile ??

Playstore zit er waarschijnlijk niet op maar dit moet geen probleem zijn om erop te krijgen denk ik .
En dan nog een vraag heeft iemand deze al in gebruik en zijn jullie tevreden erover ?
Plus en minpunten ..

Bedankt alvast .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me eerder dat de frequenties die erbij staan niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
diquan2001 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 09:02:
Hallo Medetweakers ,

Ik sta op het punt een ZTE Nubia Z5S mini NX403A te kopen .

Maar nu staat er bij netwerken dat hij geschikt is voor 3G: WCDMA 2100MHz; EVDO 800 MHz

Is dit voor mij te gebruiken hier in NL met T-Mobile ??

Playstore zit er waarschijnlijk niet op maar dit moet geen probleem zijn om erop te krijgen denk ik .
En dan nog een vraag heeft iemand deze al in gebruik en zijn jullie tevreden erover ?
Plus en minpunten ..

Bedankt alvast .
Ik heb deze, maar niet meer in gebruik vanwege een hardbrick bij het flahen van miui. Werkt prima in nl. Stevige dunne telefoon, wel plastic. Vond de batterij duur niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:38
Kasj schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Ik heb deze, maar niet meer in gebruik vanwege een hardbrick bij het flahen van miui. Werkt prima in nl. Stevige dunne telefoon, wel plastic. Vond de batterij duur niet denderend.
Niet meer te fixen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik kom echt voor het eerst kijken naar Chinese smartphones. Nu vind ik die Elephone P7000 wel ontzettend goede specs hebben voor de prijs, rond de 160 euro dacht ik te zien. Is dit niet buitengewoon goedkoop?

Iemand hier al ooit een Elephone smartphone gehad en daar een mening over?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobstaa schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:23:
Ik kom echt voor het eerst kijken naar Chinese smartphones. Nu vind ik die Elephone P7000 wel ontzettend goede specs hebben voor de prijs, rond de 160 euro dacht ik te zien. Is dit niet buitengewoon goedkoop?

Iemand hier al ooit een Elephone smartphone gehad en daar een mening over?
Heb je de search-functie al gebruikt? Er is al een hoop gezegd en gedaan over Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Laatst online: 29-05 11:11
Veel makkelijker is zoiets http://www.aliexpress.com...-SV007134/2031289297.html tussen je telefoon en lader te zetten. Je kunt dan mooi zien met hoeveel mA er wordt geladen (kun je goed de verschillen tussen verschillende laders en kabels zien), en wat de capaciteit is na het laden. Bij m'n MI3 gaat er als hij helemaal leeg is nog 2920 mA in. En de ZTE V5 is vol met 2360 mA (2400mA staat op de accu).
robin-sips2 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 00:17:
[...]

begin met een simpele truk, laad een powerbankje op die grotere capaciteit heeft als je gsm zijn batterij, zie hoeveel % je gsm laad, geraakt hij vol, dan is alles op eerst zicht redelijk in orde, maar als hij nog ni eens meer capaciteit kan laden dan hij zelf van batterij heeft, heb je de oorzaak al snel gevonden, valse batterij reclame gebeurd veel in china ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Niet door mij in ieder geval. Wordt alleen nog herkend door de pc als qualcomm qdloader 9008. Verder geen teken van leven meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Kasj schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Niet door mij in ieder geval. Wordt alleen nog herkend door de pc als qualcomm qdloader 9008. Verder geen teken van leven meer.
Werkt iets als dit niet?
http://www.androidbrick.c...pdragons-are-unbrickable/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Thanks voor deze link, ga ik zeker checken. Had al wel eerder met qpst gestoeid, toen lukte het niet ivm ontbrekende bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
3meter schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:18:
Veel makkelijker is zoiets http://www.aliexpress.com...-SV007134/2031289297.html tussen je telefoon en lader te zetten. Je kunt dan mooi zien met hoeveel mA er wordt geladen (kun je goed de verschillen tussen verschillende laders en kabels zien), en wat de capaciteit is na het laden. Bij m'n MI3 gaat er als hij helemaal leeg is nog 2920 mA in. En de ZTE V5 is vol met 2360 mA (2400mA staat op de accu).

[...]
Thanks voor de link, is inderdaad iets perfects, want ik vertrouw die chinezen nog steeds niet bij hun verkoopjes :D Wel een grote fan van china phones, maar ben op zoek naar iets met dualsim LTE (op een van de 2 natuurlijk) met degelijke Cyanogen ondersteuning.

Mijn Moto G 2nd gen is sneller met CM erop dan men Honor 6 met stockrom, AOSP/CM blijf ik een zware voorstander van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasj schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Thanks voor deze link, ga ik zeker checken. Had al wel eerder met qpst gestoeid, toen lukte het niet ivm ontbrekende bestanden.
Zou het inderdaad niet meteen opgeven, wellicht kun je er door middel van een tooltje nog weer leven in krijgen.
Met m'n Gio ook gehad; al een paar dagen voor dood verklaard maar uiteindelijk via via nog op weten te lossen ook. iOcean net zo. Reageerde ook nergens meer op en leek riijp voor een vervanger, tot het na poging 23453 ineens toch lukt om er weer leven in te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin-sips2 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:05:
[...]

Thanks voor de link, is inderdaad iets perfects, want ik vertrouw die chinezen nog steeds niet bij hun verkoopjes :D Wel een grote fan van china phones, maar ben op zoek naar iets met dualsim LTE (op een van de 2 natuurlijk) met degelijke Cyanogen ondersteuning.

Mijn Moto G 2nd gen is sneller met CM erop dan men Honor 6 met stockrom, AOSP/CM blijf ik een zware voorstander van ;)
Hier hetzelfde, op m'n ZTE Nubia Z7 Mini draai ik ook gewoon CM en mijd de Nubia firmware. ;)
Officiele CM ondersteuning ga je nergens vinden voor chinaphones. Maar het werkt wel perfect en naast CM11 zijn er ook gewoon stabiele CM12 en CM12.1 builds voor. 8)

Sowieso dus een bekend (merk) toestel + Quallcomm, dan zit je qua CM wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
dutchgio schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Zou het inderdaad niet meteen opgeven, wellicht kun je er door middel van een tooltje nog weer leven in krijgen.
Met m'n Gio ook gehad; al een paar dagen voor dood verklaard maar uiteindelijk via via nog op weten te lossen ook. iOcean net zo. Reageerde ook nergens meer op en leek riijp voor een vervanger, tot het na poging 23453 ineens toch lukt om er weer leven in te krijgen. ;)
Inderdaad, en verder zoeken en Googlen dan je neus lang is. 99/100x zijn bepaalde problemen al wel vaker voorgekomen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 625971

Dag ik woon in Suriname en hier is het merk BLU behoorlijk populair, het zijn Android telefoons maar dan wat goedkoper... Is dit merk in Nederland helemaal niet bekend? Zou graag ervaringen van anderen met dit merk horen of van deskundigen,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nooit van gehoord, waarschijnlijk zijn het ook rebrands van bekende Chinese merken? Heb je specificaties / productoverzicht?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Quad schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Inderdaad, en verder zoeken en Googlen dan je neus lang is. 99/100x zijn bepaalde problemen al wel vaker voorgekomen.
Hehe, je wil niet weten hoeveel Chinese tutorials ik heb doorlopen en wat voor vage bestandjes ik allemaal heb binnengehaald. Het meeste is echter voor de standaard z5s. Maar hij ligt geduldig op mijn bureau te wachten tot er een oplossing verschijnt. Mijn vriendin was minder gelukkig met de brick, dus die heeft nu de s6 blade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 625971 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:34:
Dag ik woon in Suriname en hier is het merk BLU behoorlijk populair, het zijn Android telefoons maar dan wat goedkoper... Is dit merk in Nederland helemaal niet bekend? Zou graag ervaringen van anderen met dit merk horen of van deskundigen,,
Amerikaanse budgettoestellen zover ik weet.
In Nederland behoort het tot de categorie 'nog nooit van gehoord'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Miami Based manufacturer & Vivo air klinkt bekend :)

http://www.androidcentral...-inexpensive-and-colorful
dutchgio schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:34:
[...]

Amerikaanse budgettoestellen zover ik weet.
In Nederland behoort het tot de categorie 'nog nooit van gehoord'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gisteravond weer opgeladen (ca. 01.00 uur) vanochtend om 07.30 nog.......1% over.
Weer opgeladen in 10 min! Lijkt me toch niet goed.
Tot ca. 16.30 loopt bat langzaam leeg tot 30% waarna er een piekdaling in ca. 15 min komt na 15%.
Weer opgeladen in 10 min! en tot nu toe (ca. 21.30) nog steeds 100%.
-Probeer te zoeken met app als battery monitor, better battery stats of er een app is die voorkomt dat hij gaat slapen, of heel veel wakeups geeft. (root aanbevolen)

Meeste apps hebben root nodig, heb de sp nog niet geroot.
(meeste proggies zijn windows proggies, en gebruik zelf alleen nog maar linux (opensuse) dus zal een linux alternatief gaan zoeken).

Mocht het allemaal niet lukken is de reset ook nog een mogelijkheid.
(Of ik ga toch voor een Mi3/Mi4 (Mi5/Mi4i?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 83043 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:46:
[...]

Weer opgeladen in 10 min! en tot nu toe (ca. 21.30) nog steeds 100%.

[...]
Hm, dat kan dus technisch niet, en dus was de conclusie dat de batterij "rot"was toch eerder boven. Het is immers 100% van de capaciteit die de batterij over heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 10-05-2015 10:58 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Battery stats wipen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is puur als het percentage niet goed weer gegeven wordt, en hij bijvoorbeeld heel lang op 100% hangt en daarna in minuten ineens naar 80% zakt. De batterijduur wordt er niet langer van.

Denk toch dat het een hardware defect van de batterij is, zoals eerder al geconcludeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
dutchgio schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Hier hetzelfde, op m'n ZTE Nubia Z7 Mini draai ik ook gewoon CM en mijd de Nubia firmware. ;)
Officiele CM ondersteuning ga je nergens vinden voor chinaphones. Maar het werkt wel perfect en naast CM11 zijn er ook gewoon stabiele CM12 en CM12.1 builds voor. 8)

Kan je me wat meer info geven over de batterijduur? Ik heb zwaar liggen twijfelen tussen deze en men Honor 6 bij de aankoop, Niet dat men honor een slecht toestel is, integendeel, deze is best goed stabiel en snel, maar ik hou niet van aangepaste UI's + ik mod graag het een en ander aan men firmware.

Met CM/AOSP kan je ook veel meer richtingen uit als je zelf aanpassingen wilt maken in system bestanden.

Ik doe met men honor onder zwaar gebruik net geen 14uur. (GPS+bluetooth hele dag aan, en redelijk intensief in gebruik)
Heb wel een powerbankje van 10500 nu in men wagen liggen, dus kan hem tussendoor even bijladen indien nodig, dus ik denk dat ik er met een Nubia Z7 mini wel ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterijduur is niet extreem goed zoals je bij die toestellen ziet met een batterij van 3000+ Mah maar wel gewoon prima, kom er de dag makkelijk mee door.

Enige wat je mist is dus 4G 800 en voor Tmobile 4G 900 als dat eenmaal uitgerold wordt.

Heb zelf dus ook het liefst gewoon CM/AOSP en dat werkt erg goed. Zie ook niet meer zo de noodzaak om van rom te switchen nu het gewoon goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
dutchgio schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:17:
Batterijduur is niet extreem goed zoals je bij die toestellen ziet met een batterij van 3000+ Mah maar wel gewoon prima, kom er de dag makkelijk mee door.

Enige wat je mist is dus 4G 800 en voor Tmobile 4G 900 als dat eenmaal uitgerold wordt.

Heb zelf dus ook het liefst gewoon CM/AOSP en dat werkt erg goed. Zie ook niet meer zo de noodzaak om van rom te switchen nu het gewoon goed werkt.
ok thanks voor de info man, heb de 800 ook niet op de Honor 6, maar heb ik principe weinig tot geen last van.

Vrees ervoor dat ik bij deze dus men Honor 6 te koop ga zetten ;) nog geen 3maand oud, gloednieuw zonder enige beschadiging, L12 varriant, wat zou deze nu nog waard zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets minder dan nieuwprijs zou ik op zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 20:05
Voor de liefhebber is Android 5 (beta) nu ook voor de 2GB versie van de Ecoo E04 uitgekomen :)
http://www.needrom.com/download/ecoo-e04-2g-5-0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kreeg een mail in de bus met de complete specs van de nieuw Mlais

De M7 met z'n 3GB en 800Mhz band kan wel eens een leuke Jiayu S3 concurrent worden. De M52 en M4 Note zijn mij tot nu toe zeer bevallen. (op de mindere batterij in de M52 na).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Is1h0lm.png

en ze zijn aardig actief met roms, wat je van de meeste fabrikanten helaas niet kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-05 14:02
dutchgio schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Hoe zit het met dual sim ondersteuning bij CM? Wordt dit standaard ondersteund of moet je met een hoop kunst en vliegwerk een 2e sim aan de praat krijgen?

[ Voor 0% gewijzigd door Mrloki op 11-05-2015 09:36 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrloki schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Hoe zit het met dual sim ondersteuning bij CM? Wordt dit standaard ondersteund of moet je met een hoop kunst en vliegwerk een 2e sim aan de praat krijgen?
Ja zit er gewoon standaard in. Weet verder niet hoe de implementatie is, ik heb zelf maar 1 sim in gebruik, maar het moet zonder al te veel kunst en vliegwerk gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 17:13
Mrloki schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Ik heb cm op mijn Moto G dual sim staan en dat werkt prima met twee simkaarten. Fijnste vind ik de verschillende ringtones per sim, zodat je weet welke wanneer prioriteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Dit hoort in het MAA topic

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 11-05-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip

[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 11-05-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb een Elephone P2000C mogen proberen voor een paar weken, dat met die random dingen hebben ze erg last van. Vergeten instellingen, home screen die helemaal flipt met spontaan dubbele icoontjes, erg zachte microfoon en speaker voor telefoongesprek, touchscreen die niet helemaal lekker reageert. Ik zou geen Elephone nemen. Ook nauwelijk ROM updates en zeker geen community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
En iemand die de Elephone P7000 heeft weten te bemachtigen? Ik iig niet.

Maar hij is elke woensdag blijkbaar te krijgen voor 160 dollar vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:07

Qon

knip

[ Voor 104% gewijzigd door 13art op 11-05-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Laatst online: 29-05 17:38

Daytona

Autoracen is voor watjes

Guru1000 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:20:
En iemand die de Elephone P7000 heeft weten te bemachtigen? Ik iig niet.

Maar hij is elke woensdag blijkbaar te krijgen voor 160 dollar vanaf nu.
Had er wel voor ingeschreven. Voor $160,- had ik wel een gokje met een Elephone willen wagen. Maar vanaf 10.55 lag Ziggo er thuis helemaal uit :-\
Op mobile data bleef de countdown hangen, en kwam ik er 20m te laat achter dat de sale al begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:47
Knip

[ Voor 100% gewijzigd door 13art op 11-05-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigreep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 16:46
Daytona schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Had er wel voor ingeschreven. Voor $160,- had ik wel een gokje met een Elephone willen wagen. Maar vanaf 10.55 lag Ziggo er thuis helemaal uit :-\
Op mobile data bleef de countdown hangen, en kwam ik er 20m te laat achter dat de sale al begonnen was.
Ook ik had me ingeschreven voor de P7000 maar was er te laat bij. Voor mijn vrouw heb ik een paar weken geleden de P6000 gekocht waar ik zeer van onder de indruk ben. Ik las op gizchina dat er woensdag a.s. wederom om 11.00 uur een nieuwe kans is om er een te bemachtigen. De site zelf telt nu ook weer af naar woensdag. Wie weet............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:39
Ik heb een code kunnen bemachtigen voor de Elephone P7000, nu kijken wat TO2C met de code gaat doen ;)
Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-05 14:02
dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:07:
[...]

Ja zit er gewoon standaard in. Weet verder niet hoe de implementatie is, ik heb zelf maar 1 sim in gebruik, maar het moet zonder al te veel kunst en vliegwerk gewoon werken.
Thanks! Ik heb zelf al heel lang geen CM meer gebruikt dus ik weet totaal niet waar ze nu staan. Ik heb nu nog Nubia OS op mijn Z9 mini staan maar ik ben alvast aan het rond kijken naar custom roms. Aangezien ik bewust een dual sim toestel heb gekocht voor 2 simkaarten zou het zonde zijn als ik juist die functionaliteit niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb zelf al heel lang geen CM meer gebruikt dus ik weet totaal niet waar ze nu staan.
Ik draai het nu al lange tijd naar tevredenheid. Begonnen met CM10 en draai op dit moment Nightlies van CM12.1 op m'n Nexus 4. Over het algemeen zijn deze al vrij stabiel. Ook wordt er elke dag ook een redelijke lijst van bugs geplet en aanpassingen gemaakt: http://www.cmxlog.com/12.1/#

Zit nog steeds, net als voorheen vrij dicht tegen stock roms aan, wel zijn er handige uitbreidingen aan toegevoegd. Die veel mensen graag in de echte stock rom van Google zouden willen zien.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja oke goed verhaal, lekker kort ook maar het ging natuurlijk om de dual sim implementatie en niet hoe CM12.1 werkt op de Nexus 4. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Sorry voor het verwijzen naar de shop .

Maar ik zag dit toestel en moet zeggen dat dit er heel goed uit ziet van Umi :)

Mooie prijs ook mocht het echt zo blijven dan helemaal ;)

http://www.pandawill.com/...3780mah-79mm-p101747.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Voor dat geld zou ik eerder een ecoo e04 plus proberen....
Umi ziet er meestal erg gelikt uit, maar meteen onder de shell beginnen de problemen, het board zit direct onder de knoppen. Mijn ervaring na een UMI X2 is dat ik er geen geld op zou durven zetten als de knopjes na 3 maanden nog werken en als je de lader nog fatsoenlijk aangesloten krijgt.

Bouw kwaliteit is zo altijd moeilijk in te schatten, dat is iets wat me op het moment er van weerhoud om een ecoo te kopen... terwijl dat zo verleidelijk is.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit bij een Jiayu prima is en bij een Xiaomi top is. (was de mi4i hier maar beschikbaar O-) )

[ Voor 11% gewijzigd door fvandenreek op 11-05-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
edit: Oh gewoon geheel over het laatste gedeelte van de topicwarning heen gelezen.

dan maar gewoon van deze post de aankondiging van de Elephone G9 gemaakt.. Android 5.1 MT6735M 1gbram 4.5" 85$

[ Voor 64% gewijzigd door Pikoe op 11-05-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@umi verhaal
Ecoo net zo. Oh the irony ;)

@hierboven
Hier geen aankoopadvies, en geen Elephone al is dat laatste meer een persoonlijk oordeel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
@dutchgio

Heb je al eens een ecoo vast gehad?
(alles wat ik lees....... )
Ik begin echt te overwegen weer een Jiayu te kopen. (maar das helaas zonder miui 8)7 )

[ Voor 24% gewijzigd door fvandenreek op 11-05-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Oops...

Ik heb bij de zte v5 red bull van mijn moeder per ongeluk de antenne stuk getrokken.
Hij zat onder een soort plakstrip aan de onderzijde van de telefoon, toen ik deze los trok brak de antenne (ik wist niet dat deze daar zat).
is dit te repareren?

Ik voel me er knap lullig over namelijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fvandenreek schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:51:
@dutchgio

Heb je al eens een ecoo vast gehad?
(alles wat ik lees....... )
Ik begin echt te overwegen weer een Jiayu te kopen. (maar das helaas zonder miui 8)7 )
Ecoo = Elephone. Zegt genoeg toch.
Zitten vast wel prima toestellen bij maar ook is bekend dat ze veelal al gauw gebreken en defecten vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:58:
[...]

Ecoo = Elephone. Zegt genoeg toch.
Zitten vast wel prima toestellen bij maar ook is bekend dat ze veelal al gauw gebreken en defecten vertonen.
Dit, china en specs en mooie foto's zijn 9/10 trucjes om je toch dat buitenbeentje van een merk te kopen.

Vergelijk het met een goedkope pc van de Aldi (no offense naar gebruikers hiervan) Mooie specs op papier, supersnel in gebruik, tot er iets stuk is, dan kan je gaan zoeken naar onderdelen met niet standaardmaten ;)

je moet je niet blindstaren op specs alleen, bovendien moet je kijken naar community support en denken waar dit merk over 2 jaar staat, en of ze dan nog support geven op dit budget toestelletje (kijk bv naar een Xiaomi Redmi1 MTK, krijgt nog steeds alle nieuwe updates)

natuurlijk is dit ook mijn persoonlijke mening na een 10tal chinese gsm's gebruikt te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
robin-sips2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:05:
[...]

Dit, china en specs en mooie foto's zijn 9/10 trucjes om je toch dat buitenbeentje van een merk te kopen.

Vergelijk het met een goedkope pc van de Aldi (no offense naar gebruikers hiervan) Mooie specs op papier, supersnel in gebruik, tot er iets stuk is, dan kan je gaan zoeken naar onderdelen met niet standaardmaten ;)

je moet je niet blindstaren op specs alleen, bovendien moet je kijken naar community support en denken waar dit merk over 2 jaar staat, en of ze dan nog support geven op dit budget toestelletje (kijk bv naar een Xiaomi Redmi1 MTK, krijgt nog steeds alle nieuwe updates)

natuurlijk is dit ook mijn persoonlijke mening na een 10tal chinese gsm's gebruikt te hebben ;)
Dit is natuurlijk een beetje een kromme vergelijking waarbij je iets vergelijkt waarbij onderdelen nagenoeg universeel zijn.(of producten rebrands zijn)
Het is bijvoorbeeld bij een UMI geen probleem om onderdelen te verkrijgen. ( je weet immers zeker dat je ze nodig hebt >:) )
Maar idd elephone is voor mij no go....(wat ik zo gevonden heb ik toch zo'n 25% problemen met kwaliteit of support)
Dus eigenlijk komt er op neer dat de Ecoo een testfase is van de p7000?!

De eerste mi4i staat op kimovil......te koop in spanje..... zo te zien kloppen de frequentie's.... kan iemand dat bevestigen....(mist 900 3g :( )

[ Voor 4% gewijzigd door fvandenreek op 11-05-2015 23:49 . Reden: mi4i ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik zit nu toch te kijken naar de Elephone P6000. Je kunt hem momenteel vrij goedkoop krijgen en de specs zien er goed uit. Op Gizchina zijn ze behoorlijk enthousiast (maar die website is redelijk subjectief heb ik het idee).

Iemand ervaringen met het toestel. Als ik zoek naar reviews, krijg ik weinig uitgebreide gebruikerservaringen. Als iemand de voor- en nadelen van de Elephone P6000 zou willen delen, dan heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk de reacties boven je en lees een pagina terug zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Mi4 i zou weleens een erg interessant optie kunnen zijn als daar nog een euro of 50 vanaf gaat :Y Wel fijn om eindelijk een degelijke FHD + Qualcomm-optie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Nu wachten op de juiste frequenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
fvandenreek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:34:
Kun je lang wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fvandenreek schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:34:
Welke frequenties mis je precies?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 12-05-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Reset zat ik ook nog aan te denken, maar heb eerst het volgende gedaan:

Bat helemal opgeladen/100%. SP echt uitgezet, ff w88 en weer aangezet. bat geeft 86% aan.
Weer helemaal opgeladen en weer uitgezet.
Bat uit het toestel gehaal (ff w88) en er weer ingestopt. Weer aan de lader gehangen en vanochtend nog 86% over. Lijkt me ook niet oke maar is al veel beter dan het was. Denk dat ik het nog een keer ga doen om te kijken wat de resultaten dan zijn.

Wordt vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:21:
Kijk de reacties boven je en lees een pagina terug zou ik zeggen...
Ik heb ze gelezen. Gaat voornamelijk over de andere Elephones. Ben juist geïnteresseerd in de P6000. Weet dat er een hoop rotzooi zit tussen de Elephones. Maar voor zover ik weet is men tevreden over de P6000. En die kun je nu voor ongeveer 110€ krijgen. Dat lijkt me een koopje. Daarom ben ik geïnteresseerd naar iemand die de foon in zijn bezit heeft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die m een weekje heeft is vast wel tevreden. Na 5 maanden is een ander verhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Hallo medetweakers ,

Mijn vrouw heeft de Xiaomi Redmi Note 4G in gebruik maar nu heeft ze paar dagen geleden de Samsung S6 edge gehaald bij haar abonnement .

Nou vroeg ze aan mij of ik haar contacten 589 stuks wil zetten op de S6 .
Geen probleem dacht ik dus, maar het blijkt toch iets lastiger te zijn merk ik .

Ik zie dat ik niet kan syncen met google contacts en dus niet alle contacten kan verhuizen naar de de S6.

weet iemand hiervoor een workaround of een app die gelijk alle contacten enz verhuist ?

bvd
Diquan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Op de m4i mist toch 900 MHz voor 3g

Contacten exporteren.... En op de s6 importeren via SD kaart

[ Voor 47% gewijzigd door fvandenreek op 12-05-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
diquan2001 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:26:
Hallo medetweakers ,

Mijn vrouw heeft de Xiaomi Redmi Note 4G in gebruik maar nu heeft ze paar dagen geleden de Samsung S6 edge gehaald bij haar abonnement .

Nou vroeg ze aan mij of ik haar contacten 589 stuks wil zetten op de S6 .
Geen probleem dacht ik dus, maar het blijkt toch iets lastiger te zijn merk ik .

Ik zie dat ik niet kan syncen met google contacts en dus niet alle contacten kan verhuizen naar de de S6.

weet iemand hiervoor een workaround of een app die gelijk alle contacten enz verhuist ?

bvd
Diquan
Waarom niet syncen met Google?
Anders export als CSV en import als CSV.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Iemand hier die toevallig een Mlais M4 Note besteld heeft en al binnen heeft? Kom er net achter dat de mijne maar 8GB storage heeft terwijl hij 16GB zou moeten hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Uh oh.. doet me denken aan m'n Tengda S5. Die kwam ooit met 4GB ipv de beloofde 8GB.
(verder redelijk foontje voor een kloon btw)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04

Asphyxion

I am, therefor I think

Straks is er weer een Elephone P7000 flash sale. Nu bekijk ik echter de "rules" voor zo'n flash sale: http://www.elephone.hk/P7000_Rules.html. Kan iemand mij uitleggen wat ze precies bedoelen? ;)

Al met al toch wel slecht geregeld. Ik heb me eerst ingeschreven bij de voorinschrijving en nu blijkt dat ze er helemaal niets mee doen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:39
Asphyxion schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:53:
Straks is er weer een Elephone P7000 flash sale. Nu bekijk ik echter de "rules" voor zo'n flash sale: http://www.elephone.hk/P7000_Rules.html. Kan iemand mij uitleggen wat ze precies bedoelen? ;)

Al met al toch wel slecht geregeld. Ik heb me eerst ingeschreven bij de voorinschrijving en nu blijkt dat ze er helemaal niets mee doen. :|
Alleen voor de eerste ronde waren de codes nodig, nu niet meer. Elke woensdag is er bij meerdere webshops een flash sale van enkele aantallen voor 159.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

krissie100 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Alleen voor de eerste ronde waren de codes nodig, nu niet meer. Elke woensdag is er bij meerdere webshops een flash sale van enkele aantallen voor 159.99
Hier dus: http://www.elephone.hk/MerchantSnapActivity.html

Nog 20 minuten te gaan (ten tijde van deze post) volgens de timer erboven. maar de timers bij de sites geven langer aan. vaag allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Nou ik kan zeggen dat het gewoon klote is om erdoor te komen hoor.
En bij de site's waar je wel doorkomt is de prijs weer normaal . :(

typisch weer zo een chinees actie :'(
Kenzi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]

Hier dus: http://www.elephone.hk/MerchantSnapActivity.html

Nog 20 minuten te gaan (ten tijde van deze post) volgens de timer erboven. maar de timers bij de sites geven langer aan. vaag allemaal ;)
Pagina: 1 ... 109 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!