Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik heb de Jiayu S3 en de GPS hiervan is boven verwachting. Binnen een paar seconden een lock en navigeer er wekelijks mee. Helaas is hij 5.5 inch dus te groot voor wat jij zoekt. Maar het maakt wel duidelijk dat de nieuwe mtk chips geen probleem meer moet zijn.Kroesss schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:07:
Wellicht heeft iemand anders dezelfde vraag al gesteld, maar ik heb niet alle 428 pagina's doorgenomen.
Op dit moment heb ik een Jiayu G3S die al anderhalf jaar dienst doet, maar de laatste tijd begint deze wel kleine kuren te vertonen, vandaar dat ik op zoek ben naar een vervanger.
Weet iemand of het GPS-probleem dat ik met deze MTK-chip heb in nieuwere chips is opgelost? Ik rij nu namelijk regelmatig tientallen meters naast de weg, wat in de bebouwde kom erg lastig is omdat hij dan dus een andere weg pakt, en ik niet meer kan zien waar ik heen moet. Anders zal het toch een telefoon met een Snapdragon moeten worden.
Mijn vraag is eigenlijk: welke telefoons bevelen jullie aan, want ik kom een beetje om in het aanbod. Hij hoeft echt geen 4 jaar mee te gaan, maar een beetje bouwkwaliteit vind ik wel belangrijk. Mijn wensenlijstje:Suggesties?
- Niet te groot van formaat (in ieder geval niet veel groter dan mijn huidige telefoon: 13,5cm bij 6,5cm)
- Ruim werkgeheugen
- Goede GPS
- Dual Sim
- Overall snelle reactietijden, een "vloeiende" werking
- Camera maakt me niet uit, gebruik ik toch eigenlijk niet
Ik zag deze passeren http://hihonor.com/en/pages/products/honor6plus en dit lijkt mij wel wat qua batterij en camera.
Iemand ervaring met de UI, is dat goed?
PSN: extreme8eight
Heb je dit topic doorgelezen? Het staat nota bene een paar posts hoger.extreme8eight schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:25:
Kan iemand mij vertellen hoe de Honor reeks aanvoelt? Zijn dat goeie telefoons?
Ik zag deze passeren http://hihonor.com/en/pages/products/honor6plus en dit lijkt mij wel wat qua batterij en camera.
Iemand ervaring met de UI, is dat goed?
En er is deze: [Huawei Honor 6] Ervaringen en Discussie
Ik heb zelf een PE-TL10 (dualsim, 32GB met NFC model) en ben er zeer tevreden mee.
Retesnel, loopt nooit vast. UI is ff wennen maar handig, zeker met die recent apps en het verbergen van de touch knoppen.
Oeps dank u. Heb deze laatste twee pagina's doorgelezen en het is dus wel een goed merk. Alleen met de komst van de Honor 6+ die €399 kost denk ik dat er mss iets betere toestellen te vinden zijn voor deze prijs neen? (HTC One M8, Samsung S5, ...) Maar wel niet met dezelfde batterijduur. Wat is jullie mening daaromtrent? Toch voor dit toestel gaan of een 'ouder' toestel van de bekende merken die qua prijs in de buurt liggen?Kenzi schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:41:
[...]
Heb je dit topic doorgelezen? Het staat nota bene een paar posts hoger.![]()
En er is deze: [Huawei Honor 6] Ervaringen en Discussie
Ik heb zelf een PE-TL10 (dualsim, 32GB met NFC model) en ben er zeer tevreden mee.
Retesnel, loopt nooit vast. UI is ff wennen maar handig, zeker met die recent apps en het verbergen van de touch knoppen.
PSN: extreme8eight
Ben heel benieuwd naar de specs.
Wie zich verveeld kan hier de presentatie zien:
http://www.mi.com/in/events/launch423/
- 5 inch Full HD (Sharp/JDI) met Corning Concore (NTSC 95% color gamut)
- Snapdragon 615 2e generatie, 4x 1.7Ghz en 4x 1.1 Ghz cores.
ongeveer 40000 Antutu score.
- 2GB RAM, 16GB ROM
- Sony/Samsung 13MP aan de achterkant met f2.0, 5P lens, dual tone flash
- 5MP aan de voorkant met f1.8, 5P lens, 80 graden wideangle lens
- Miui 6 (gebaseerd op Android 5.0, Lollipop)
- polycarbonate body
- 7,8 mm dik, 130 gram, 138.1x69.6x7.8mm
- beschikbaar in 5 kleuren: zwart, wit, oranje, lichtblauw en roze
- 3120mAh batterij
- Quick charge, batterij wordt opgeladen tot 40% in 1 uur, 100% in 3 uur
- Dual micro sim (2G/3G/4G op beide sims)
- WIFI 802.11ac
-- Bluetooth 4.1, WIFI direct, USB OTG
- FDD band: B3 / B7; WCDMA: 850 / 1900 / 2100MHz ; GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900MHz
[ Voor 56% gewijzigd door Gsus86 op 23-04-2015 14:56 ]
Snapdragon 615 2e generatie (hogere kloksnelheid), 4x 1.7Ghz en 4x 1.1 Ghz cores. Prijs nog onbekend, persconferentie is nog steeds aangaande.dutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:25:
Soc? En prijs? Zo rond de $250 lokaal?
[ Voor 15% gewijzigd door Gsus86 op 23-04-2015 13:30 ]
-dual sim?
-4G banden?
De rest is allemaal prima, maar dat wisten we al.
Ja!ASW1 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:29:
Het belangrijkste heb Ik nog niet gehoord:
-dual sim?
-4G banden?
hebben!
nu!
Dat dus, ik ga mn z7 mini van de hand doen, en deze halen. Ik kan niet wachten. wat een top toestel
12.999 rs, dus 200 dollar/euro. Tel daarbij de marge voor de retailers, en gok rond 275 dollar bij ibuygoudutchgio schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:25:
Soc? En prijs? Zo rond de $250 lokaal?
Gsus86 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:06:
De specs van Mi4i zijn zoals verwacht:
- 5 inch Full HD (Sharp/JDI) met Corning Concore (NTSC 95% color gamut)
- Snapdragon 615 2e generatie, 4x 1.7Ghz en 4x 1.1 Ghz cores.
ongeveer 40000 Antutu score.
- 2GB RAM, 16GB ROM
- Sony/Samsung 13MP aan de achterkant met f2.0, 5P lens, dual tone flash
- 5MP aan de voorkant met f1.8, 5P lens, 80 graden wideangle lens
- Miui 6 (gebaseerd op Android 5.0, Lollipop)
- polycarbonate body
- 7,8 mm dik, 130 gram, 138.1x69.6x7.8mm
- beschikbaar in 5 kleuren: zwart, wit, oranje, lichtblauw en roze
- 3120mAh batterij
- Quick charge, batterij wordt opgeladen tot 40% in 1 uur, 100% in 3 uur
- Dual micro sim (2G/3G/4G op beide sims)
- WIFI 802.11ac
-- Bluetooth 4.1, WIFI direct, USB OTG
- FDD band: B3 / B7; WCDMA: 850 / 1900 / 2100MHz ; GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900MHz
Je mist de 4G B20 band (800 MHz). Als je in een grote stad woont, dan heb je deze band waarschijnlijk niet nodig.cihanski schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:18:
Dat wordt de Zopo3X in de verkoop doen (mits alle 4G banden in NL ondersteund worde
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Gsus86 op 23-04-2015 15:28 ]
Gebruik hem nu een week en nog steeds tevreden over het toestel.
Heb de GPS getest zonder dataverbinding en dat werkt perfect. Wat een verademing tov de mediatek mt6582! Die laatste deed het ook beter na een tooltje geïnstalleerd te hebben maar niet zo goed als deze. De gemiddelde snelheid was exact even hoog als mijn kilometerteller aangaf en ook de afstand klopt exact.
De batterij gaat inmiddels bijna 2 dagen mee met redelijk veel surfen, whatsappen en wat kleine dingen.
Heel af en toe hangt ie wel eens kort en moet ik de ingebouwde ramcleaner gebruiken en de app opnieuw opstarten.
Het beeld lijkt ook beter dan van de doogee maar dat kan ook de wens van de gedachte zijn :-)
In het zonlicht is het scherm wel niet optimaal af te lezen, iig niet op de automatische helderheidsstand.
Verder dus gewoon al met al zeer tevreden al helemaal gezien de prijs!
Of band 20/800mhz erbij zit blijft de vraag.
Zijn er wel en zoals verwacht alleen ondersteuning voor band 3 en 7.ASW1 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:36:
Ik ben inderdaad nog nergens de officiële specificaties van de Mi4i tegengekomen, tenminste geen gedetailleerde specificatie van welke banden in 4G ondersteund worden.
Of band 20/800mhz erbij zit blijft de vraag.
Groeten
Gsus86 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:25:
[...]
Je mist de 4G B20 band (800 MHz). Als je in een grote stad woont, dan heb je deze band waarschijnlijk niet nodig.
Omdat de meeste Chinese telefoons niet officieel bedoeld zijn voor de Europese markt, ze hebben dan ook geen reden om alle banden te implementeren (technisch is dat ook nog niet mogelijk om alle banden in te zetten van de hele wereld). Daarvoor moeten ze aparte telefoons produceren.cihanski schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:49:
Toch gek dat die B20 band dan 'vergeten' wordt door vele Chinezen, hoe komt dat zo?
[...]
'n Trotsen Tukker op Tweakers

Tja, leuke specificaties maar kwalitatief uitermate teleurstellend.
Zucht.....dutchgio schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:58:
Elephone![]()
Het is echt niet zo dat alle Elephones troep zijn gast. Dat jij nou liever wat duurdere koopt betekent niet meteen dat een Elephone erg slecht is. Mijn vader is er uitermate tevreden mee.
Inderdaad; de lage prijs zal ergens vandaan moeten komen.dutchgio schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:58:
Elephone![]()
Ik wacht eigenlijk liever tot de Nubia Z9 Max óf Z9 beschikbaar komen. De laatste is natuurlijk nog gissen naar de specs (en prijs

Ik denk dat Huawei ook het licht heeft gezien als het gaat om een Europees toestel (de nieuwe P8) waarin zowel de dual-sim optie als alle LTE banden in NL standaard zijn.
De Huawei P8 staat dan ook op nummer 1 op mijn lijstje (maar vrees voor de verkoopprijs...)
Gsus86 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:06:
[...]
Omdat de meeste Chinese telefoons niet officieel bedoeld zijn voor de Europese markt, ze hebben dan ook geen reden om alle banden te implementeren (technisch is dat ook nog niet mogelijk om alle banden in te zetten van de hele wereld). Daarvoor moeten ze aparte telefoons produceren.
Xiaomi verkoopt officieel nog geen toestellen in Europa en heeft ook aangegeven dit voorlopig niet te doen. Ze verkopen in de landen waar ze wel actief zijn al zo ontzettend veel toestellen dat ze Europa voorlopig ook niet nodig hebben als doel markt en misschien kunnen ze dat qua productie zelfs niet eens aan.cihanski schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:47:
Dat snap ik, maar als een merk als Zopo het kan (en dus ook beseft dat daarmee ook de sales buiten China een optie kan zijn) verwacht je het van een merk als Xiaomi (en Meizu) ook...
Ik denk dat Huawei ook het licht heeft gezien als het gaat om een Europees toestel (de nieuwe P8) waarin zowel de dual-sim optie als alle LTE banden in NL standaard zijn.
De Huawei P8 staat dan ook op nummer 1 op mijn lijstje (maar vrees voor de verkoopprijs...)
[...]
Wanneer ze Europa daadwerkelijk als markt willen gaan aanboren denk ik dat ze het in 1 keer goed willen doen en alles van ontwikkeling tot productie tot verkoop op orde willen hebben en dus ook alle netwerken in europa zullen ondersteunen.
Huawei is natuurlijk al zelf actief op de Europese markt dus is het voor hun logisch om toestellen uit te brengen die volledig op onze netwerken functioneren.
Wees niet te voorbarig met die aanname. Navraag bij Coolblue leerde mij het volgende:cihanski schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:47:
Bedankt voor uw interesse in Coolblue! Wij leveren de Huawei P8 met één simkaartslot, ik moet u daar dus in teleurstellen. Tijdens een presentatie in Londen is verteld, door Huawei zelf, dat nog niet duidelijk is of de dualsim versie ook naar Nederland komt. Zo wel, zal dat over een maand of twee bekendgemaakt worden.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Vooral die Bluboo X550 spreekt me aan, maar aangezien ik op 6 juni op reis vertrek, wou ik zeker zijn dat ik mijn backup toestel al had.
Iemand die die MIUI rom vanop needrom al geflashed heeft op zijn THL 4000?
[ Voor 20% gewijzigd door Chindi op 24-04-2015 12:49 ]
Ik dacht dat het 2e simkaartslot als sim OF als sd kaart kan worden gebruikt?HenkPatat schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:16:
[...]
Wees niet te voorbarig met die aanname. Navraag bij Coolblue leerde mij het volgende:
[...]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Duimen dat die Brit gelijk heeft!
HenkPatat schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:16:
[...]
Wees niet te voorbarig met die aanname. Navraag bij Coolblue leerde mij het volgende:
[...]
Werk toestel lijkt jullie interessanter. Er vanuit gaande dat de Xiaomi waarschijnlijk via de EU warehouses wel een stuk boven de 205$ gaat zitten en de ZTE binnenkort waarschijnlijk nog goedkoper wordt.
Ik heb zelf goede ervaring met Xiaomi (mi2s) en heb op dit moment een Z9 Mini die tot nu toe de eerste week goed bevalt. Toen ik deze kocht was de mi4i nog niet aangekondigd anders had ik misschien nog getwijfeld. Het enige punt waarop ik de z9 verkiezen boven de mi4i is het ontbreken van een SD slot bij laatst genoemde (althans volgens mij ontbreekt die). De 16 GB van de z9 zat bij mij al na 1 dag vol (oa door spotify). Daarna meteen een 64 GB SD kaart gekocht en dan is het helemaal top.vingibson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:26:
Twee merken die doorgaans als goed beschouwd worden, Xiaomi en ZTE... Ik vind zowel de ZTE Nubia mini Z9 als de net aangekondigde Xiaomi mi4i hele fijne toestellen.
Werk toestel lijkt jullie interessanter. Er vanuit gaande dat de Xiaomi waarschijnlijk via de EU warehouses wel een stuk boven de 205$ gaat zitten en de ZTE binnenkort waarschijnlijk nog goedkoper wordt.
Is dus echt afhankelijk van wat jezelf wil. Er zullen vast nog wel meer verschillen zijn dus zet ze eens goed op een rijtje en maak dan een afweging.
Bedankt voor de infoMeXter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:49:
Vanaf morgen kun je voor de Elephone p7000 inschrijven (link via gizchina) Voor deze specificaties is de prijs natuurlijk zeer goed te noemen.
Ik heb inderdaad zitten kijken naar het feit dat de Xiaomi geen micro SD slot heeft. Tot nu toe heb ik wel altijd gebruik gemaakt van SD kaartjes.Mrloki schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:04:
[...]
Ik heb zelf goede ervaring met Xiaomi (mi2s) en heb op dit moment een Z9 Mini die tot nu toe de eerste week goed bevalt. Toen ik deze kocht was de mi4i nog niet aangekondigd anders had ik misschien nog getwijfeld. Het enige punt waarop ik de z9 verkiezen boven de mi4i is het ontbreken van een SD slot bij laatst genoemde (althans volgens mij ontbreekt die). De 16 GB van de z9 zat bij mij al na 1 dag vol (oa door spotify). Daarna meteen een 64 GB SD kaart gekocht en dan is het helemaal top.
Is dus echt afhankelijk van wat jezelf wil. Er zullen vast nog wel meer verschillen zijn dus zet ze eens goed op een rijtje en maak dan een afweging.
Bevalt de ZTE? Heb je Google Apps er makkelijk op gekregen? Misschien zou je een klein stukje kunnen schrijven in het zte nubia z9 mini forum. Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met de GPS (Mijn huidige Blade s6 zuigt).
Hij wordt vaak niet herkend, alleen direct na herstarten kan ik de bestanden zien en bv geluid of video van sd kaart afspelen.
Op pc wordt het ook steeds onbetrouwbaarder.
Kaartje heeft dus wel prima gewerkt en is ook niet uit de steentijd.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Hij bevalt mij erg goed tot nu toe! Google Apps waren redelijk eenvoudig te installeren. Een beschrijving hiervan staat in het ZTE Z9 ervaringen forum.vingibson schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:11:
[...]
Ik heb inderdaad zitten kijken naar het feit dat de Xiaomi geen micro SD slot heeft. Tot nu toe heb ik wel altijd gebruik gemaakt van SD kaartjes.
Bevalt de ZTE? Heb je Google Apps er makkelijk op gekregen? Misschien zou je een klein stukje kunnen schrijven in het zte nubia z9 mini forum. Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met de GPS (Mijn huidige Blade s6 zuigt).
GPS heb ik niet echt uitgebreid getest. Gebruik GPS eigenlijk voornamelijk voor Flitsmeister maar juist deze app is niet compatible met de Z9. GPS fix met Google maps was echter binnen een paar seconden en behoorlijk accuraat!
Dat gaat dus niet gebeuren. Nederland krijgt de single-sim variant. Deze zelfde hoop hebben we ook als gekoesterd bij de P6, ook daar is de dualsim nooit naar Nederland gekomen

Data overzetten en een nieuw kaartje kopen.Eleni schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:56:
Sinds een week heb ik een toenemend probleem met mijn sd kaart in mijn zopo zp999.
Hij wordt vaak niet herkend, alleen direct na herstarten kan ik de bestanden zien en bv geluid of video van sd kaart afspelen.
Op pc wordt het ook steeds onbetrouwbaarder.
Kaartje heeft dus wel prima gewerkt en is ook niet uit de steentijd.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Als je op de PC ook problemen ermee ervaart, is het kaartje mogelijk niet meer goed.
Zou dan wel het kaartje via een adapter verbinden en niet via je telefoon, om te kijken of het probleem wel echt het kaartje zelf is en niet de telefoon.
Ok, ga ik doen, neem dan gelijk class 10 ipv 4.dutchgio schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:33:
[...]
Data overzetten en een nieuw kaartje kopen.
Als je op de PC ook problemen ermee ervaart, is het kaartje mogelijk niet meer goed.
Zou dan wel het kaartje via een adapter verbinden en niet via je telefoon, om te kijken of het probleem wel echt het kaartje zelf is en niet de telefoon.
Vanaf nu kan je hier terecht:
[Cubot Zorro] Ervaringen en Discussie
Ik heb onder andere uitgevonden hoe je het belgeluid harder kan maken, waar sommigen last van hebben bij ROM 009. Zie het topic
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Ik had begrepen uit een review van iemand uit India dat de P70-A wel backlit buttons had.ivo001 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:46:
In een hands-on video van de Lenovo P70 werd vertelt dat die geen backlit buttons had. Dat vind ik persoonlijk toch wel erg jammer.
Als ik kijk op internet is er vaak alleen de P-70T verkrijgbaar en niet de P70-A. heb er maar eentje op markplaats gezien maar die vroeg 359 euro. . .

De Lenovo P70-A lijkt mij ideaal vanwege de accu, dual-sim en 2600/800 4G band. Ik kom regelmatig in de USA en dan is 850/1900 ondersteuning van dit toestel ook wel fijn dat die dat heeft. Alleen is de goede P70-A heel lastig te vinden...vooralsnog alleen in Azie en Middle East
Ook heeft Lenovo op zijn site staan dat Android 5 voor dit toestel als update komt, wel fijn om te weten dat ze het niet in de steek laten bij de release.
[ Voor 5% gewijzigd door DesertFoxNL op 26-04-2015 10:05 ]
Omdat daar meer mensen in steden per land wonen, dan totale hoeveelheid inwoners in de EU of in de VS. In de steden wil je hogere frequenties om de grote mensendichtheid nog van snelheid te kunnen voorzien. Als je phones aan 300+ miljoen mensen in steden kan slijten, dan ga je niet op die paar boeren op het platteland letten.cihanski schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:49:
Toch gek dat die B20 band dan 'vergeten' wordt door vele Chinezen, hoe komt dat zo?
Hier in Europa gebruiken we lagere frequenties voor autosnelweg, plattelandsdekking en dieppenetratie in gebouwen met isolatie, glas met coating en ander spul dat radiogolven buitenhoudt. Daar in Azië verlaten ze alleen de stad als ze op vakantie gaan of naar het geboortedorp van de familiestamboom, the roots, afreizen.
[ Voor 99% gewijzigd door fvandenreek op 27-04-2015 08:02 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
26779

ze brengen wel erg veel toestellen uit ineens bij Mlais, vorige week de M4, deze week de M7 en volgende week de MX... en allemaal tussen de $150 en $180. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
M7: fingerprint, MT6752, 3 RAM+16ROM memory, 5.5HD
MX: MT6732, 2GB RAM+16GB ROM MEMORY, 4800mAh, 5.0 HD
specs zijn wel leuk tho
[ Voor 13% gewijzigd door Kenzi op 27-04-2015 08:27 ]
dutchgio schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:33:
[...]
Data overzetten en een nieuw kaartje kopen.
en nu is de vraag of ik ook toch bij t-mobile de 4g frequentie aan kan?
dit staat op de site van waar ik hem wil kopen.
This phone will only work with GSM+WCDMA+FDD-LTE networks: GSM 850/900/1800/1900MHz WCDMA 850/900/1900/2100MHz FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz
t-mobile werkt naar uitzoeken met 800/1800 of zelfs 2100 mhz dus zal ik nu een goede telefoon hebben voor het netwerk hier in nl ?
Is trouwens wel erg goedkoop zeg die telefoon online kopen in china
Ja, 4G moet uitstekend werken bij alle providers, dus ook bij Tmobile. Mooie phone, ben benieuwd hoe die gaat bevallenibothead schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:59:
ik heb deze telefoon gekocht Mlais M4 Note 5.5 inch MTK6732 64bit Android 5.0 Lollipop 4G Phablet
en nu is de vraag of ik ook toch bij t-mobile de 4g frequentie aan kan?
dit staat op de site van waar ik hem wil kopen.
This phone will only work with GSM+WCDMA+FDD-LTE networks: GSM 850/900/1800/1900MHz WCDMA 850/900/1900/2100MHz FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz
t-mobile werkt naar uitzoeken met 800/1800 of zelfs 2100 mhz dus zal ik nu een goede telefoon hebben voor het netwerk hier in nl ?
Is trouwens wel erg goedkoop zeg die telefoon online kopen in china![]()
krissie100 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:02:
[...]
Ja, 4G moet uitstekend werken bij alle providers, dus ook bij Tmobile. Mooie phone, ben benieuwd hoe die gaat bevallen
Heb nu een s3LTE en die bevalt al goed hopelijk deze ook en kan die s3 mooi verkocht worden.
Die m4 note gekocht met korting voor 112 euro dus als het goed is geen invoerrechten
[ Voor 11% gewijzigd door ibothead op 30-04-2015 11:08 ]
Anoniem: 529968
150 dollar voor de goeie 4G banden (behalve T-Mobile dan), 5.5" en 2GB RAM/16GB ROM
1.5 quad core en mali t760
So, die hebben hun designafdeling ook druk aan het werk gezet. Daar is toch iemand echt druk bezig geweest met een Oneplus One en wat overtrekpapier.... Maar goed, prima specs voor de prijs die ze vragen. Ik ben alleen wel erg benieuwd naar de kwaliteit van de software.Anoniem: 529968 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:23:
Wow, Ulefone Be Pro ziet er goed uit.
150 dollar voor de goeie 4G banden (behalve T-Mobile dan), 5.5" en 2GB RAM/16GB ROM
1.5 quad core en mali t760
Tsja een elephone is dan ook geen ulefoneAnoniem: 529968 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:38:
Met die elephones vind ik het toch echt meevallen. Heb er ondertussen enkele kennissen mee rondlopen. Grootste klachten zijn er over de foto's die niet zo scherp zijn als de Samsung/iPhone die ze vroeger hadden en het trage opladen bij de grote batterijen maar verder weinig negatiefs.
Ow snap, volledig verkeerd bekeken, hahaha!intraxi schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:20:
[...]
Tsja een elephone is dan ook geen ulefone... Wel uit dezelfde fabriek volgens mij.
Thanks man
Gps hiervan doet het evengoed als mijn honor 6, en de camera is niet zo goed, maar allesinds beter dan men vroegere Zopo C2. Komt er bij dat die no brand s9522 ofzoiets maar 50euro gekost heeft inclusief verzending, dus das een goede low budget koop geweest
Puur geluk hebben.denk ik zo, hoewel ik wel kwaliteitsverschil merk tussen bv XIAOMI,HUAWEI en ZTE tov bv een Zopo/Jiayu in dezelfde prijs category, puur feeling van hoe sterk de body en knoppen enzo zijn.
Tis gewoon kwestie wat jer van verwacht denk ik.
Persoonlijk denk ik goedkoop is duurkoop op lange termijn, maar dit is de laatste jaren ookal niet altijd juist
Eens kijken of dat zo blijft natuurlijk; heb hem pas 3 maanden.
Ik sluit me daarbij aan. In vergelijking met de iNew V3 die ik hiervoor had, is de Jiayu S3 echt van een stuk betere kwaliteit. De S3 voelt erg solide aan en ik ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit.Hyp Hyper schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:26:
Ik vind de Jiayu S3 vooralsnog beter en steviger aanvoelen dan de ZTE V5 die ik heb gehad. Die had een irritant krakende battery cover. De S3 geeft geen kraakje of piepje en de toetsjes voelen lekker aan.
Eens kijken of dat zo blijft natuurlijk; heb hem pas 3 maanden.
Collega van me zoekt een Dual-sim met redelijk goede batterij, en qualcomm chipje, omdat hij dan zelf met Cm kan spelen, we dachten eerst een een Z7 mini, maar die batterij is blijkbaar niet zo supergeweldig voor redelijk intensief gebruik.
Iemand enige alternatieven in gedachten, zoeken ook iets met een max afmeting van 140mm
Heb zo al wat aan het rondzoeken geweest, maar de Z7 mini is het enige dat zowa in de buurt komt van prestaties en grootte, enkel spijtig van die batterij
Volgens mij kom je afhankelijk van de ROM de dag wel door met een z7 mini. Ik zelf wel in ieder geval.robin-sips2 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 02:55:
Wiet hier iemand een vergelijkbaar toestelletje als de honor 6, ongeveer zelfde snelheid (2gb ram komen we wel mee toe)
Collega van me zoekt een Dual-sim met redelijk goede batterij, en qualcomm chipje, omdat hij dan zelf met Cm kan spelen, we dachten eerst een een Z7 mini, maar die batterij is blijkbaar niet zo supergeweldig voor redelijk intensief gebruik.
Iemand enige alternatieven in gedachten, zoeken ook iets met een max afmeting van 140mm
Heb zo al wat aan het rondzoeken geweest, maar de Z7 mini is het enige dat zowa in de buurt komt van prestaties en grootte, enkel spijtig van die batterij
Wellicht anders de z9 mini? Ook de xiaomi mi4 komt voor steeds schappelijke prijzen voorbij.
De laatste is wel geen dual sim denk ik, wel?Kasj schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:16:
[...]
Volgens mij kom je afhankelijk van de ROM de dag wel door met een z7 mini. Ik zelf wel in ieder geval.
Wellicht anders de z9 mini? Ook de xiaomi mi4 komt voor steeds schappelijke prijzen voorbij.
Ja we zijn aan het kijken of we geen cover met extra batterij ofzo vinden voor de Z7 mini, ik snap niet dat ze daar nog geen markt voor hebben in china, zo van die grotere battery covers met een dikkere batterij in
Qua accessoires is dat minder en wordt dus ook minder gemaakt. Qua battery packs al helemaal.
Je kunt ook een powerbank overwegen, als je die in een tas ofzo stopt heb je 'onbeperkte stroom'.
Ja idd heb nu zelf ook zoiets in de wagen, tis vooral omdat we zeer veel bluetooth bellen met ons werk, en gelijktijdig gps gebruiken.dutchgio schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:32:
Zijn heel veel toestellen, daar wordt voornamelijk winst op gemaakt.
Qua accessoires is dat minder en wordt dus ook minder gemaakt. Qua battery packs al helemaal.
Je kunt ook een powerbank overwegen, als je die in een tas ofzo stopt heb je 'onbeperkte stroom'.
Combinatie van die 2 voor bv 40mins, is een echte batterijskiller eh, mijn Honor 6 haalt zelfs met dat gebruik de dag juist, zonder te herladen, maar heb nu ook powerbankje van 10 000mah mee die ik via usb van de radio permanent bij herlaad.
Alleen ik krijg telkens een melding over Read Contacts enz.Bv als ik de telefoon aanzet of uitzet en als ik whatsapp open.
READ CONTACTS
- Whatsapptries to read Contacts
Deny of Allow
(do not show next time)
Maar als ik het aanvink, het komt altijd te voorschijn...
Weet iemand of dit een instelling is?
-edit-
zoals dit
YouTube: Asus Zenfone 5 problem Read contacts
[ Voor 15% gewijzigd door Aggressor op 03-05-2015 23:37 ]
Ik heb deze vraag ook al gesteld in het Z9 forum, maar wellicht dat iemand anders hier nog een tip heeft. Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn Nubia Z9 Mini ontvangen. Tijdens het bellen heb ik echter veel last van statische ruis. Weet iemand hier een oplossing voor? Zou een custom rom hier een oplossing voor kunnen zijn?
Zelf heb ik de telefoon al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen, screenprotector eraf gehaald, sim-kaarten verwisseld, 1 sim-kaart erin ipv 2, maar alles zonder resultaat.
Alvast bedankt!
Werner
Zit inderdaad bij beveiliging, staat waarschijnlijk op altijd vragen. Daar moet je bij whatsapp op toestaan/allow zetten. Daarna telefoon uit en aanzetten en probleem moet opgelost zijn.Aggressor schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:34:
ik heb nu een Asus Zenfone 5.
Alleen ik krijg telkens een melding over Read Contacts enz.Bv als ik de telefoon aanzet of uitzet en als ik whatsapp open.
READ CONTACTS
- Whatsapptries to read Contacts
Deny of Allow
(do not show next time)
Maar als ik het aanvink, het komt altijd te voorschijn...
Weet iemand of dit een instelling is?
-edit-
zoals dit
ik heb van alles geprobeerd... maar het probleem blijft.
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 05-05-2015 13:55 ]
Ik heb weer teveel pagina's open staan..dutchgio schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:54:
Iets met verkeerde topic enzo. Jij zou beter moeten weten, al suggereert je naam natuurlijk anders.

Excuseer
Maar waarom niet gewoon je verzekeringsmaatschappij bellen? Als je iets bij ze wil claimen, moet je ze nl. tóch contacteren.
Idd de aankoopnota overhandigen mits je die krijgt natuurlijk.tukkeRoel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:24:
Gisteren heeft mijn vriendin mijn Elephone P3000s uit mijn handen geslagen (per ongeluk). Weet iemand hoe je dat regelt met de verzekering? Ga er niet vanuit dat ze de Elephone P3000s kennen daar bij de verzekeringsmaatschappij.
Ik heb ooit hetzelfde gehad met een Jiayu G5S. Via Aliexpress gekocht en dan krijg je geen nota. Screenshot van betreffende order was toen ook voldoende voor de verzekeringsmaatschappij.
Sony Vaio | Jiayu G5A | Jiayu G4S | Jiayu G2F | ZTE Nubia Z7 Mini
http://www.doogeemobile.com/doogee-f1.html
Op de officiële site staan 2 versies (black and white). Ik zie op internet echter verschillende afbeeldingen met een 'deep blue' cover, die ik er het mooist vind uitzien. Iemand een idee of dit in werkelijkheid gewoon de zwarte versie is? Of dat het misschien een namaak is (aangezien deze niet op de officiële site staat). Ik kan bijv. nergens een losse blauwe cover vinden.
Verder kwam ik er na wat onderzoek achter dat de processor niet 1,5 maar 1,3 is, maar in tegenstelling tot diverse webshops staat er op de site van Doogee nog 1,5.
ik ben wel benieuwd naar ervaringen, batterij, camera enz.
dit toestel is momenteel 117 inc glass protector hoesje enz enz
Als alleen het scherm kapot is declareren bij je glasverzekering oid. Heeft mijn zwager ook gedaan, met succes.tukkeRoel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:24:
Gisteren heeft mijn vriendin mijn Elephone P3000s uit mijn handen geslagen (per ongeluk). Weet iemand hoe je dat regelt met de verzekering? Ga er niet vanuit dat ze de Elephone P3000s kennen daar bij de verzekeringsmaatschappij.
Erg mooi toestel die z9. Hopelijk is de versie met 4gb werkgeheugen en 64gb geheugen er ook gewoon in het zwart. Als reviews nu ook nog positief zijn zou dit tzt zowaar een kanshebber kunnen zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vind em wel erg prijzig helaas voor een chinaphone.l3art schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:08:
http://www.gizmochina.com...st-borderless-smartphone/
Erg mooi toestel die z9. Hopelijk is de versie met 4gb werkgeheugen en 64gb geheugen er ook gewoon in het zwart. Als reviews nu ook nog positief zijn zou dit tzt zowaar een kanshebber kunnen zijn.
Maar of hij zijn geld waard is moet nog blijken natuurlijk. Specs lijken wel top te zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Niet meer volgens mij. LG en Xiaomi waren er een half jaar geleden voorbij, hoewel Nokia foetsie lijkt.l3art schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:20:
Tja het is de nummer 4 fabrikant van de wereld. Niet zomaar een chinees fabrikantje. Xiaomi en Meizu zijn ook niet heel erg goedkoop. Aan kwaliteit hangt ook in China een prijskaartje.
Maar of hij zijn geld waard is moet nog blijken natuurlijk. Specs lijken wel top te zijn.
nieuws: Samsung verliest marktaandeel aan kleinere fabrikanten op smartphonemarkt
En nee ik vraag niet om aankoopadvies zou gewoon wel willen weten of er toestellen zijn die ik in de gaten moet houden
Als het goed is komt de oneplus two binnenkort ook uit. (rumors Q2/Q3 2015, dus dat is zeer snel)pieterbas99 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:59:
Zijn er nog veel mid-range telefoons die binnenkort uitkomen in china? En met mid-range bedoel ik geen budget en ook niet van die prijzen zoals die van de z9, denk aan zo rond de €300.
En nee ik vraag niet om aankoopadvies zou gewoon wel willen weten of er toestellen zijn die ik in de gaten moet houden
Anoniem: 172410
Het ding zet, naast de voorspelbare incrementele verbetering van de processorsnelheid en RAM-grootte, wel erg in op zaken die me maar weinig boeien. Geen fabrikant kan tot nu toe zijn apart vormgegeven scherm ook daadwerkelijke een meerwaarde geven en dan blijft er toch vooral veel gimmick over.l3art schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:08:
http://www.gizmochina.com...st-borderless-smartphone/
We gaan het zien.
Dit topic is gesloten.
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!