Ik heb er een maand geleden een P6000 gekocht voor mijn vrouw. Die had een Iphone 4 maar ik was klaar met Apple. De P6000 wordt nu standaard geleverd met Lollipop en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast. Ik mag er graag zelf mee spelen zodra ze 'm weglegd. Het ding voelt heel degelijk en stevig aan en reageert heel snel. Om 'm te openen moest ik wel even een youtube filmpje bekijken want de cover zit er behoorlijk strak omheen. Apparaat werd geleverd in een keurige verpakking en de screensaver zat er al opgeplakt. Om alles in het juiste perspectief te zetten. Mijn vrouw gebruikt haar telefoon met name voor:vingibson schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:14:
Ik zit nu toch te kijken naar de Elephone P6000. Je kunt hem momenteel vrij goedkoop krijgen en de specs zien er goed uit. Op Gizchina zijn ze behoorlijk enthousiast (maar die website is redelijk subjectief heb ik het idee).
Iemand ervaringen met het toestel. Als ik zoek naar reviews, krijg ik weinig uitgebreide gebruikerservaringen. Als iemand de voor- en nadelen van de Elephone P6000 zou willen delen, dan heel graag!
- bellen
- foto
Aangezien mijn vrouw een verstokte IOS gebruiker is verwachte ik wel wat aanloopproblemen maar ik moet zeggen dat ze gauw haar weg heeft gevonden in lollipop. Het apparaat draait tot nu toe probleemloos. Met matig gebruik doet ze makkelijk twee dagen met een batterij. Scherm is prima maar als je de hele dag HD films wilt kijken dan weet ik niet of dit de beste keuze is. In mijn woonwijk had ik met sommige chinese telefoons (UMI zero) totaal geen ontvangst, maar deze elephone heeft overal in huis goed bereik. Wifi is ook prima. GPS heb ik nog niet geprobeerd. Foto's zijn voor huis en tuin gebruik prima, maar niet van topkwaliteit. Zelf wil ik een P7000 maar als dat niet lukt dan ga ik mijn Jiayu G2 denk ik ook vervangen voor een P6000. Oh ja, nadeel is wel dat er bijna geen simpele covers te vinden zijn voor de p6000, alleenvan die lelijke flip-covers.
Leuke review vond ik hier:
http://217.199.187.189/be...ss/elephone-p6000-review/