Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 110 Laatste
Acties:
  • 583.880 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigreep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 16:46
vingibson schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:14:
Ik zit nu toch te kijken naar de Elephone P6000. Je kunt hem momenteel vrij goedkoop krijgen en de specs zien er goed uit. Op Gizchina zijn ze behoorlijk enthousiast (maar die website is redelijk subjectief heb ik het idee).

Iemand ervaringen met het toestel. Als ik zoek naar reviews, krijg ik weinig uitgebreide gebruikerservaringen. Als iemand de voor- en nadelen van de Elephone P6000 zou willen delen, dan heel graag!
Ik heb er een maand geleden een P6000 gekocht voor mijn vrouw. Die had een Iphone 4 maar ik was klaar met Apple. De P6000 wordt nu standaard geleverd met Lollipop en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast. Ik mag er graag zelf mee spelen zodra ze 'm weglegd. Het ding voelt heel degelijk en stevig aan en reageert heel snel. Om 'm te openen moest ik wel even een youtube filmpje bekijken want de cover zit er behoorlijk strak omheen. Apparaat werd geleverd in een keurige verpakking en de screensaver zat er al opgeplakt. Om alles in het juiste perspectief te zetten. Mijn vrouw gebruikt haar telefoon met name voor:
- bellen
- whatsapp
- email
- foto

Aangezien mijn vrouw een verstokte IOS gebruiker is verwachte ik wel wat aanloopproblemen maar ik moet zeggen dat ze gauw haar weg heeft gevonden in lollipop. Het apparaat draait tot nu toe probleemloos. Met matig gebruik doet ze makkelijk twee dagen met een batterij. Scherm is prima maar als je de hele dag HD films wilt kijken dan weet ik niet of dit de beste keuze is. In mijn woonwijk had ik met sommige chinese telefoons (UMI zero) totaal geen ontvangst, maar deze elephone heeft overal in huis goed bereik. Wifi is ook prima. GPS heb ik nog niet geprobeerd. Foto's zijn voor huis en tuin gebruik prima, maar niet van topkwaliteit. Zelf wil ik een P7000 maar als dat niet lukt dan ga ik mijn Jiayu G2 denk ik ook vervangen voor een P6000. Oh ja, nadeel is wel dat er bijna geen simpele covers te vinden zijn voor de p6000, alleenvan die lelijke flip-covers.

Leuke review vond ik hier:
http://217.199.187.189/be...ss/elephone-p6000-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156530

diquan2001 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:35:
Nou ik kan zeggen dat het gewoon klote is om erdoor te komen hoor.
En bij de site's waar je wel doorkomt is de prijs weer normaal . :(

typisch weer zo een chinees actie :'(

[...]
Het is inderdaad slappe hap. Ik denk dat ik de p7000 even laat schieten en wacht totdat hij vanzelf goedkoper wordt. Ik heb nu ook net de huawei g7 gekocht en daar ben ik eigenlijk erg tevreden mee. Ik neem aan dat de P7000 niet altijd 220 dollar blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor de liefhebbers mijn review van de K3 Note is zo goed als klaar (moet nog puntjes op de i zetten).
productreview: Lenovo K3 Note Wit review door benbaba

Leuk en goed alternatief voor de Meizu M1 Note, Jiayu S3, Xiaomi Note 4G, iOcean ''Rock'' etc. - mist t.o.v sommige wel de 800Mhz band.

Edit: is inmiddels klaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door benbaba op 14-05-2015 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Ondertussen is mijn THL 4000 binnen. Deze gaat vooral dienen als vervangtoestel voor op reis, festivals, ... .
De grootste vereisten waren dus grote batterij(duur) en goedkoop. :)
Er zijn ondertussen al andere leuke telefoons met een grote batterij aangekondigd of net op de markt verschijnen, maar omdat ik begin juni reeds op reis vertrek, wou ik zeker zijn dat ik een telefoon had. Mijn 1+1 mag thuisblijven. :D
Deze telefoon ondersteunt ook alle 3g frequenties in België dus dat was ook mooi meegenomen. En het feit dat hij niet al te groot is, was voor mij ook een plus. Zo valt hij net iets makkelijker weg te steken.

De eerste indruk was vrij positief. Ik was aangenaam verrast door de bouwkwaliteit van de telefoon. Ook werd deze geleverd met een 'frosty' clear plastic click-on covertje en 2 schermstickers (ben even de naam kwijt 8)7 ) waarvan 1 reeds geinstalleerd is.
Op de eerste dag de batterij laten leeglopen door 5-6u youtube filmpjes laten af te spelen, de batterij was ongeveer op 55% toen ik startte. 's Morgens de telefoon aan de lader gehangen en 3u later was deze pas op 66%. Ik vermoed dat het dus ongeveer 5u geduurd heeft vooraleer de telefoon volledig opgeladen was. En dit met een 2100mAh lader _/-\o_ .

De telefoon zou dual sim moeten hebben, maar ik vind maar 1 sim slot. Al vind ik hier een foto waardoor ik denk dat de 2 simsloten boven elkaar of zo moeten zitten.

Als er iemand nog een leuke rom zou weten voor deze telefoon, hoor ik het graag. Vooral MIUI wil ik eindelijk wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
bigreep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:54:
[...]

Ik heb er een maand geleden een P6000 gekocht voor mijn vrouw. Die had een Iphone 4 maar ik was klaar met Apple. De P6000 wordt nu standaard geleverd met Lollipop en ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast. Ik mag er graag zelf mee spelen zodra ze 'm weglegd. Het ding voelt heel degelijk en stevig aan en reageert heel snel. Om 'm te openen moest ik wel even een youtube filmpje bekijken want de cover zit er behoorlijk strak omheen. Apparaat werd geleverd in een keurige verpakking en de screensaver zat er al opgeplakt. Om alles in het juiste perspectief te zetten. Mijn vrouw gebruikt haar telefoon met name voor:
- bellen
- whatsapp
- email
- foto

Aangezien mijn vrouw een verstokte IOS gebruiker is verwachte ik wel wat aanloopproblemen maar ik moet zeggen dat ze gauw haar weg heeft gevonden in lollipop. Het apparaat draait tot nu toe probleemloos. Met matig gebruik doet ze makkelijk twee dagen met een batterij. Scherm is prima maar als je de hele dag HD films wilt kijken dan weet ik niet of dit de beste keuze is. In mijn woonwijk had ik met sommige chinese telefoons (UMI zero) totaal geen ontvangst, maar deze elephone heeft overal in huis goed bereik. Wifi is ook prima. GPS heb ik nog niet geprobeerd. Foto's zijn voor huis en tuin gebruik prima, maar niet van topkwaliteit. Zelf wil ik een P7000 maar als dat niet lukt dan ga ik mijn Jiayu G2 denk ik ook vervangen voor een P6000. Oh ja, nadeel is wel dat er bijna geen simpele covers te vinden zijn voor de p6000, alleenvan die lelijke flip-covers.

Leuke review vond ik hier:
http://217.199.187.189/be...ss/elephone-p6000-review/
Thanks, hier kan ik zeker wat mee. Ga de review meteen bekijken. Grote kans dat ik hem deze week ook bestel.

Overigens is de TLC ONO ook best cool op papier. TLC schijnt het bedrijf te zijn die ook de Alcatel telefoons maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48
vingibson schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:52:
[...]

Thanks, hier kan ik zeker wat mee. Ga de review meteen bekijken. Grote kans dat ik hem deze week ook bestel.

Overigens is de TLC ONO ook best cool op papier. TLC schijnt het bedrijf te zijn die ook de Alcatel telefoons maakt.
Nope dat is TCL, TLC is gewoon een goedkope toko.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Vandaag eindelijk mijn No.1 M2 phone binnen uit china, leuk zo'n rugged telefoon maar dan moet hij het wel doen... volgensmij is er iets mis met de batterij: https://www.youtube.com/watch?v=Kd83faTQXRM

De kabel is prima want mijn HTC desire laad wel gewoon op :/

Iemand enig idee of het echt de batterij is die defect is? En heeft iemand ervaring met garantie bij Tinydeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Plastic van de batterij connector verwijderd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Larkinzzz schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:56:
Vandaag eindelijk mijn No.1 M2 phone binnen uit china, leuk zo'n rugged telefoon maar dan moet hij het wel doen... volgensmij is er iets mis met de batterij: https://www.youtube.com/watch?v=Kd83faTQXRM
Hoe lang heb je hem geprobeerd te laden voordat je de telefoon aanzette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:58:
[...]

Hoe lang heb je hem geprobeerd te laden voordat je de telefoon aanzette?
Heb hem al 3~4 uren aan de lader gehad maar hij blijft dit doen, hij hoort ook te knipperen volgensmij maar de batterij blijft in het rood. Aanzetten wil ook niet zoals op de video te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Quad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:57:
Plastic van de batterij connector verwijderd?
De batterij is niet replace-able, of moet je hem compleet openschroeven om te checken? Bij deze unbox video kan hij hem ook gewoon aanzetten: YouTube: ✔ NO.1 M2 Самый дешевый защищенный смартфон, 93$! Unboxing, Coolicool

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Larkinzzz schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:00:
Heb hem al 3~4 uren aan de lader gehad maar hij blijft dit doen, hij hoort ook te knipperen volgensmij maar de batterij blijft in het rood. Aanzetten wil ook niet zoals op de video te zien is.
Klinkt alsof je even contact moet opnemen met de leverancier. Oh, en combineer je posts even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:00
dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:19:
Iemand die m een weekje heeft is vast wel tevreden. Na 5 maanden is een ander verhaal. ;)
Enige mogelijkheid om me een link te geven (desnoods via pm) naar de rom die je gebruikt op de Z7 mini, ik ben theoretisch gezien op zoek naar een vergelijkbaar toestel als de MOTO G 2014, maar dan met 2gb en LTE :p

Dual sim is wel een must, enige andere tegenhangers buiten de ZTE z7 mini voor CM12 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robin-sips2 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:25:
Enige mogelijkheid om me een link te geven (desnoods via pm) naar de rom die je gebruikt op de Z7 mini, ik ben theoretisch gezien op zoek naar een vergelijkbaar toestel als de MOTO G 2014, maar dan met 2gb en LTE :p

Dual sim is wel een must, enige andere tegenhangers buiten de ZTE z7 mini voor CM12 ?
Ik moet gelijk denken aan de ZTE V5 Max, al is die net wat groter (maar wel met grote batterij) of één van zijn kleinere broertjes. Daar zijn een aantal varianten van, ik geloof dat de ZTE V5S ook een Snapdragon 410 aan boord heeft (in tegenstelling tot de V5, die het met een 400 doet).

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 14-05-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:34:
[...]

Ik moet gelijk denken aan de ZTE V5 Max, al is die net wat groter (maar wel met grote batterij) of één van zijn kleinere broertjes. Daar zijn een aantal varianten van, ik weet niet precies welke daarvan ook een Snapdragon 410 aan boord heeft.
Yeps idd had ik ookal bekeken, grootte houd me inderdaad stevig tegen, eerste phone op men lijst was een Redmi2, maar de software daarvan is nog steeds even dramatisch als voordien met de Redmi1, als je geen miui wilt mag je zelf op zoek gaan naar een stabiele CM/AOSP rom.

ik vind 145 echt de maximum, liefst gewoon onder de 140 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robin-sips2 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:37:
Yeps idd had ik ookal bekeken, grootte houd me inderdaad stevig tegen, eerste phone op men lijst was een Redmi2, maar de software daarvan is nog steeds even dramatisch als voordien met de Redmi1, als je geen miui wilt mag je zelf op zoek gaan naar een stabiele CM/AOSP rom.

ik vind 145 echt de maximum, liefst gewoon onder de 140 ;)
Zie mijn edit, de V5S is het kleinere broertje met de Snapdragon 410 en 4G, maar met 1 GB RAM, of de V5 met de Snapdragon 400 en 2 GB RAM.

Ik weet niet helemaal of er een V5S-variant is met 2GB, ik geloof het niet. Beide bovenstaande telefoons lijken zo op het eerste oog dual sim en een MicroSD-slot aan boord te hebben.

Maar, eerlijk is eerlijk, even een nette ROM vinden voor een RedMi 2 en installeren is natuurlijk ook geen grote moeite en wel erg veel waar voor je geld :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 14-05-2015 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:45:
[...]

Zie mijn edit, de V5S is het kleinere broertje met de Snapdragon 410 en 4G, maar met 1 GB RAM, of de V5 met de Snapdragon 400 en 2 GB RAM.

Ik weet niet helemaal of er een V5S-variant is met 2GB, ik geloof het niet. Beide bovenstaande telefoons lijken zo op het eerste oog dual sim en een MicroSD-slot aan boord te hebben.

Maar, eerlijk is eerlijk, even een nette ROM vinden voor een RedMi 2 en installeren is natuurlijk ook geen grote moeite en wel erg veel waar voor je geld :)
idd ben tussen deze Redmi2 aan het twijfelen of de z7mini, LTE is gewoon superhandig omdat ik regelmatig wat uploads doe van foto's. Mijn Honor 6 heeft dit, maar mis echt de gewone kale android waar ik rustig mijn gang op kan gaan, ik vind CM12.1 fantastisch werken, moest er een stabiele versie zijn voor de Redmi2 had ik mezelf deze al besteld ;)
De TCL ono staat ook op men lijstje, maar deze moet nog uitkomen (is superbudget wel dus verwacht er nog geen super resultaten van) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robin-sips2 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 01:17:
idd ben tussen deze Redmi2 aan het twijfelen of de z7mini
De Z7 Mini lijkt een stuk duurder dan 145 euro, of kijk ik ergens overheen? Het is uiteraard ook meer telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 14-05-2015 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
idd is wel wat prijsverschil, je krijgt meer waar voor je geld bij de Z7 mini, maar of het me dat waard is ben ik nog niet uit :D

ook een stomme vraag waar ik na wat googlen niet uitkom, de Redmi2 2gb/16gb versie kan ik daar 1gb versie zijn roms op flashen, ik denk dat dit voor problemen kan zorgen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kenzi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 06:09:
Iemand hier die toevallig een Mlais M4 Note besteld heeft en al binnen heeft? Kom er net achter dat de mijne maar 8GB storage heeft terwijl hij 16GB zou moeten hebben. :?
Oeps, blijkbaar is er een 5GB internal storage, en 8GB phone storage. Unified storage zou mooier zijn geweest maar ok.

Voor de rest is de M4 best een leuk toestel. Voelt degelijk aan. De flipcover is ook tevens de backcover van de phone, dus maakt de telefoon niet dikker. Ook waren er gelijk al OTA updates dus Mlais is wel actief met support. Goed om te zien dat een nieuwe fabrikant toch moeite doet en niet alleen gewoon toestellen op de markt gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:43
De Xiaomi Mi4i is nu bij geekbuying in de presale voor 250 euro.
http://www.geekbuying.com...3-0MP---White-345526.html
Maar goed, geen 900mhz 3G en geen 800/900mhz 4G. :'(

Als ze daar nu eens een worldwide versie van uit zouden brengen....
zou ik hem blind bestellen.

[ Voor 72% gewijzigd door ASW1 op 14-05-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is niet heel slim, presentatie etc. Internationaal opzetten, in India maar vervolgens de meest cruciale 3g en 4g banden niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dutchgio schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:25:
Ja dat is niet heel slim, presentatie etc. Internationaal opzetten, in India maar vervolgens de meest cruciale 3g en 4g banden niet ondersteunen.
de meest cruciale banden worden juist wel ondersteund; die voor de Chinese en Indiase markt. Xiaomi heeft nooit gezegd dat ze de internationale markt hiermee op willen. Alleen de Aziatische markt, en die gebruiken vooral de Chinese 3G / 4G standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
4g op tmobile netwerk werkt dan toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar die beginnen in de zomer ook met 900mhz 4g, dat mis je dan wel. Geen 3g900 is ook wel een behoorlijk minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:20

Qon

Voor de P7000 van Elephone kan ik zo 1, 2 geen CWM of TWRP vinden.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld toch Google play services te flashen zonder CWM of TWRP?
Zo niet, is het wellicht mogelijk om CWM of TWRP een soort van 'standaard' versie erop te zetten?

Ben namelijk een beetje huiverig, ik wil graag de P7000 aanschaffen, maar dat er google play en maps etc. op moet komen is voor mij wel echt een must... Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 16:53
Qon schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:13:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld toch Google play services te flashen zonder CWM of TWRP?
Zo niet, is het wellicht mogelijk om CWM of TWRP een soort van 'standaard' versie erop te zetten?

Ben namelijk een beetje huiverig, ik wil graag de P7000 aanschaffen, maar dat er google play en maps etc. op moet komen is voor mij wel echt een must... Iemand advies?
Of je neemt een rom met gapps erop geïnstalleerd?
http://www.needrom.com/download/elephone-p7000/

hoef je ook niet moeilijk te doen.

Ik heb zelf een TWRP die niet voor mijn toestel was bedoeld, maar dat werkt ook gewoon.
Het is even afwachten, maar een rom is wel beschikbaar nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:04
Qon schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:13:

Alle google dingen staan er standaard op hoor. Dus over de playstore en dergelijke hoef je je geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 10:51
Quad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:55:
[...]

Nope dat is TCL, TLC is gewoon een goedkope toko.
Het gaat hier ook om TCL en das echt geen kleintje! http://www.mobileworldliv...es-top-five-phone-vendors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
TCL is geen kleintje nee, maar TLC werd er genoemd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik snap het niet helemaal. Is deze nou wel van de TCL/TLC die ooknde telefoons maakt voor Alcatel?

http://www.devicespecifications.com/en/model/a0ae33f0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:12
ASW1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:17:
De Xiaomi Mi4i is nu bij geekbuying in de presale voor 250 euro.
http://www.geekbuying.com...3-0MP---White-345526.html
Maar goed, geen 900mhz 3G en geen 800/900mhz 4G. :'(

Als ze daar nu eens een worldwide versie van uit zouden brengen....
zou ik hem blind bestellen.
Ik vind het ook een prachtige phone en twijfel nog steeds om hem aan te schaffen. Ik zie slechts een paar minpunten zoals geen SD-card slot en geen verwijderbare batterij waar ik op zich nog mee zou kunnen leven. Het grootste gemis zijn echter de ontbrekende frequenties in België.

Is het trouwens mogelijk om ook de frequenties van de Belgische providers op te nemen in de OP? Proximus, Telenet (sinds kort Base overgenomen van KPN) en Mobistar? Als het goed is dan zoek ik ze even op en post ik ze hier.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 10:51
Quad schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:27:
[...]

TCL is geen kleintje nee, maar TLC werd er genoemd.
Maar de telefoon waarover het gaat is de TCL ono (p620m) dus geen TLC. http://www.gizmochina.com...of-ram-for-only-599-yuan/
Duidelijk nu?

[ Voor 17% gewijzigd door intraxi op 14-05-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Largamelion schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:44:
Ik vind het ook een prachtige phone en twijfel nog steeds om hem aan te schaffen. Ik zie slechts een paar minpunten zoals geen SD-card slot en geen verwijderbare batterij waar ik op zich nog mee zou kunnen leven. Het grootste gemis zijn echter de ontbrekende frequenties in België.
Dat is inderdaad jammer. De 'grote' zaken, zoals processor, geheugen en scherm lijken allemaal prima in orde, maar de relevante details zijn dat weer net niet zoals je ze zou willen hebben. Geen geheugenslot beperkt de mogelijkheden toch behoorlijk als je zelf graag wat foto's of muziek aan boord hebt en ook die accu lijkt een gemiste kans. Dan heb ik het nog niet over de frequenties.

Ergens hoop ik nog dat ze een Note- of Max-model uitbrengen met die zaken en een 5,5" scherm en de rest hetzelfde, maar gezien de al druk bevolkte low-end (RedMi Note) en high-end (Note (Pro)) line-up van Xiaomi gok ik dat dat er niet in zit.

Al zit ik voorlopig wel even goed, ik ben dik tevreden met mijn V5 Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:43
Ik begrijp niet hoe je kunt twijfelen om te bestellen, het ontbreken van die banden is gewoon een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ASW1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:17:
Ik begrijp niet hoe je kunt twijfelen om te bestellen, het ontbreken van die banden is gewoon een no-go.
Als je de andere banden wel kunt gebruiken valt er wel mee te leven, al hangt het een beetje van je provider af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:12
ASW1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:17:
Ik heb Proximus en de meest gebruikte banden ondersteunt hij wel, degene die hij niet ondersteunt worden in mindere mate gebruikt door Proximus dus dat zal nog meevallen denk ik dan.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone voor mijn verloofde. Maar helaas is ebay(waar ik vaak smartphones kocht) voor mij een stuk minder toegankeljik geworden(ik ben blind) en ik zie even door de bomen het bos niet meer. Ten eerste, merk vind ik totaal onbelangrijk dus het mag best een totaal onbekend merk zijn(die zijn vaak ook nog goedkoper). de vereisen die ik heb:
- full hd scherm(liefst in de maat 4,5 of 4.7 inch anders worden ze zo groot)
- quadcore of octacore processor
- android 5.0 of 4.4
- google play moet aanwezig zijn
- nederlandse taal moet aanwezig zijn
- 13mp camera
- 4g zou leuk zijn, hoeft niet
Vooral van belang zijn de full hd en een niet te groot scherm(geen phablet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier geen aankoopadvies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
maar dat wil toch niet zeggen dat je heir geen toesellen amg bespreken of advies mag vragen welke bij je wensen past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

Nieuw topic ivm het ruim overschrijden van het 10k limiet aan posts.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat hierboven staat :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1 ... 109 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!