Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:57:
[...]

Whut?Waar?Welke modellen? :D
Hier staan er bijvoorbeeld al een paar tussen: klik.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:18:
[...]

A.u.b. geen waardeloze webshops in dit topic aan mensen aanraden :)
Heb jij een slechte ervaring met Fastcardtech?;)

Het is niet de meest geweldige webshop die er is, maar waardeloos zou ik het niet noemen.
Ze hanteren lage prijzen, en ze hebben een online chatdienst om direct vragen te beantwoorden (wat voor mij naar tevredenheid werkte)
Ik heb er de Meizu MX4 besteld, en die is na 2 dagen opgestuurd met een trackingnummer er bij. Hij is nu onderweg. Ben benieuwd of hij in goede orde aankomt, maar dat gaan we zien :)

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
verkeerslicht schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:29:
[...]

Het is niet de meest geweldige webshop die er is, maar waardeloos zou ik het niet noemen.
Ze hanteren lage prijzen, en ze hebben een online chatdienst om direct vragen te beantwoorden (wat voor mij naar tevredenheid werkte)
Ik heb er de Meizu MX4 besteld, en die is na 2 dagen opgestuurd met een trackingnummer er bij. Hij is nu onderweg. Ben benieuwd of hij in goede orde aankomt, maar dat gaan we zien :)
google eens naar reviews van Fastcardtech, dan weet je genoeg :p
Als je dan in het buitenland koopt en zelf risico wilt nemen, moet je het nog niet adviseren aan iemand, ik adviseer pas iets als ik het zelf gebruikt heb met een voortreffelijk resultaat, but hey that's just me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
verkeerslicht schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:29:
[...]

Fastcardtech verstuurt met regelmaat namaak ipv de echte. Als het daar al mis gaat....
Daarnaast hebben ze nul aftersales service.
Vele reviews op het internet zeggen iets meer dan jouw ene aankoop.

[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 20-03-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je slim bent koop je dus een fake bij Fastcardtech, met een beetje geluk is het dan een echte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-10 10:01
Voor wie nog een mooie budgettelefoon zoekt: http://www.banggood.com/E...-Smartphone-p-941869.html
Voor slechts € 72,25 zou je denken dat het niet veel kan zijn, mijn ervaring is echter anders. Prestaties zijn goed, afwerking is heel mooi, de accu is misschien het zwakke punt maar voor mijn gebruik voldoende om de dag mee door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iemand die m wil bestellen: bestel er meteen een scherm vervanging bij. Kijk maar na in de reviews. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
dutchgio schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:07:
Voor iemand die m wil bestellen: bestel er meteen een scherm vervanging bij. Kijk maar na in de reviews. ;)
Herrinert mij aan men FEAE F1 hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 13:03
ik zie ook heel veel goede reviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 02:00:
[...]

ik zie ook heel veel goede reviews ;)
Zo'n review plaats je vaak nadat je m binnen hebt gekregen en wellicht een weekje in gebruik. Dat er dan nog geen defecten naar boven komen geeft natuurlijk niet aan dat het meteen een goed toestel is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:49:
[...]

Zo'n review plaats je vaak nadat je m binnen hebt gekregen en wellicht een weekje in gebruik. Dat er dan nog geen defecten naar boven komen geeft natuurlijk niet aan dat het meteen een goed toestel is. ;)
Gisteren kreeg ik van een Aliexpress seller een berichtje of ik mn slechte review in een goede wilde wijziging in ruil voor 8% korting op een volgende aankoop.
Let me think... How about, no!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-10 10:01
De meeste klachten op dat gebied zijn van mensen die blijkbaar moeite hebben om de telefoon in hun hand te houden 8)7 Er zijn er daar inmiddels bijna 800 van verkocht waarvan ik er 1 heb en er nog 1 onderweg is en dat is niet omdat mijn scherm het begeven heeft ;)
Nog een review van iemand die redelijk positief is: http://buitenlandsewebsho...tphone-review-ervaringen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:28:
[...]

Fastcardtech verstuurt met regelmaat namaak ipv de echte. Als het daar al mis gaat....
Daarnaast hebben ze nul aftersales service.
Vele reviews op het internet zeggen iets meer dan jouw ene aankoop.
Nogmaals, heb je slechte ervaring met een aankoop bij Fastcardtech?;)

Excuses voor het aanraden van een onbetrouwbare winkel.
Ik heb wat reviews gelezen, en toen schrok ik wel even, veel slechte ervaringen!
Daar moet wel bij gezegd worden, de ervaringen met fake smartphones betreffen veelal HDC's en Goophones (samsung, htc en iphone clones), waarvan ook al in de in de advertentie blijkt dat bijvoorbeeld de processor niet de juiste is (in zo'n geval is zegmaar een clone gecloned). Behalve slechte zijn er ook goede ervaringen met de winkel, dus afwachten maar.

Ik heb betaald met Paypall, dus als het fake blijkt te zijn open ik een dispute.

Ik houd jullie op de hoogte...

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de meizu m1 note 32GB besteld via een verkoper op Aliexpress.
Van zodra ik hem ontvang zal ik een kleine beschrijving geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:20:
Waarom via Aliexpress en niet via een bekende webshop?
Ik wil naar mijn Ecoo E04 ook een Meizu M1 denk ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Call of Duty schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Vaker wat goedkoper via Aliexpress.
Je moet wel even goed kijken natuurlijk of de verkoper te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
verkeerslicht schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:16:
[...]

Nogmaals, heb je slechte ervaring met een aankoop bij Fastcardtech?;)
The question is: Who cares?
Excuses voor het aanraden van een onbetrouwbare winkel.
Ik heb wat reviews gelezen, en toen schrok ik wel even, veel slechte ervaringen!
Don't make me say "I told you so".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
iemand ervaring met CUBOT?
Cubot X9 Phone 5.0 "1280X720 IPS MTK6592 Octa Core 1.4GHz 2GB RAM 16GB ROM Android 4.4 13.0MP Dual SIm Sale 129.99$ On 21 March lijkt me ene prima telefoon ondanks inderdaad de Mediatek gebeuren!

en qua roms erop ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
theduke1989 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:17:
iemand ervaring met CUBOT?
Cubot X9 Phone 5.0 "1280X720 IPS MTK6592 Octa Core 1.4GHz 2GB RAM 16GB ROM Android 4.4 13.0MP Dual SIm Sale 129.99$ On 21 March lijkt me ene prima telefoon ondanks inderdaad de Mediatek gebeuren!

en qua roms erop ???
Als jij kan leven met een matige camera en een batterijslurpende sock en bovendien geen softwareupdates verwacht, heb je hier een lekker rap toestel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
echt moeilijk, denk toch maar de BLADE S6 nemen dan, Z9 wordt een weer te groot toestel.
En blade s6 heeft dus wel de nodige qualcomm etc etc,,1!!

en betere camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:07:
echt moeilijk, denk toch maar de BLADE S6 nemen dan, Z9 wordt een weer te groot toestel.
En blade s6 heeft dus wel de nodige qualcomm etc etc,,1!!

en betere camera!
De batterij van die Cubot is te klein voor de soc. Haal je het einde van de dag amper mee. De ZTE is gewoon in alle opzichten een prima koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
klopt, alleen moet cucao92 ook de telefoon kopen! om toch de ROMS up-to-date te houden!!
Zijn roms op de Z7 mini waren prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:20:
Ben benieuwd, de m1 mini (of de gewone, de 5" variant in elk geval) lijkt me eventueel wel wat.
Eerst is een mx3 onderweg om te kijken hoe het merk/flyme me gaat bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 23:09
Momus schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:09:
[...]

De batterij van die Cubot is te klein voor de soc. Haal je het einde van de dag amper mee. De ZTE is gewoon in alle opzichten een prima koop.
Dat valt in praktijk heel erg mee, ik haal 2 tot 3 dagen er mee

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
birdibird schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:57:
[...]

Dat valt in praktijk heel erg mee, ik haal 2 tot 3 dagen er mee
Okay, maar ik ging ervan uit dat degene die het vroeg, hem wel wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Is hier al iemand die een zenfone 2 besteld heeft?
http://store.asus.com/tw/item/201503AM060000021/A22572
Daar staat de zenfone 2 omgerekend op een eerlijke prijs.
Alle resellers die ik gezien heb zijn duurder.
Dat lijkt me de officiele Asus store alleen alles is chinees. (zelfs de captcha :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:05:
[...]

Als jij kan leven met een matige camera en een batterijslurpende sock en bovendien geen softwareupdates verwacht, heb je hier een lekker rap toestel aan.
Heb de cubot s200 in me bezit, prima telefoon, draait op de mediatek 6582, 3300 mah batterij die hier twee dagen meegaat, camera iets minder, verder tevreden met deze telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:17:
[...]

Heb de cubot s200 in me bezit, prima telefoon, draait op de mediatek 6582, 3300 mah batterij die hier twee dagen meegaat, camera iets minder, verder tevreden met deze telefoon. :)
Ja precies. Matige camera dus. Softwareupdates zijn er niet. Maar ik zeg verder ook niet dat het slecht is, maar wanneer je vergelijkt met een ZTE of Xiaomi heb je troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Momus schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Okay, maar ik ging ervan uit dat degene die het vroeg, hem wel wil gaan gebruiken.
Wat bedoel je precies?

Ik heb trouwens de cubot Zorro. Zeker geen troep. De beste GPS die ik ooit gezien heb: warme fix binnen luttele seconden!

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
birdibird schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:06:
[...]

Wat bedoel je precies?

Ik heb trouwens de cubot Zorro. Zeker geen troep. De beste GPS die ik ooit gezien heb: warme fix binnen luttele seconden!
Hij bedoeld het volgende:
Vaak Qualcomm CPU - betere update support voor in de toekomst!
Betere software ondersteuning (Goede community)
Betere hardware qua camera's/cpu/ram en noem zo maar op (Alleen bij ZTE, de GPS wat minder tegenover XIAOMI)

Tenminste dat denk ik dan xD, maar vaak is wel XIAOMI / ZTE de betere merk van de oosterse markt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
birdibird schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:06:
[...]

Wat bedoel je precies?

Even voor de goede orde. Een Cubot Zorro is geen Cubot X9. Hij had het over de Cubot X9, daar reageerde ik op de batterij en vervolgens zeg jij dat je er 2 dagen mee haalt, terwijl je blijkbaar een heel ander toestel hebt.
Lekker advies dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:11:
[...]

Hij bedoeld het volgende:
Vaak Qualcomm CPU - betere update support voor in de toekomst!
Betere software ondersteuning (Goede community)
Betere hardware qua camera's/cpu/ram en noem zo maar op (Alleen bij ZTE, de GPS wat minder tegenover XIAOMI)

Tenminste dat denk ik dan xD, maar vaak is wel XIAOMI / ZTE de betere merk van de oosterse markt!
Mijn ZTE Z7 mini heeft een prima GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonkey schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:16:
[...]

Ben benieuwd, de m1 mini (of de gewone, de 5" variant in elk geval) lijkt me eventueel wel wat.
Eerst is een mx3 onderweg om te kijken hoe het merk/flyme me gaat bevallen
Ja ik ben ook enorm benieuwd. Ik wou ook eerst voor de mini gaan, maar daar is de dual sim afgeschaft.
Dus de m1 note was mijn enigste optie...

Ik heb wel gezien dat er geen nederlands op zal zitten :( Hopelijk voor het overige geen compromissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Omdat het toch een tiental euro's verschil was, en ik wou de 32GB blue charm (welke de meeste niet hebben of hadden) + verzending via fedex.
En de persoon had wel veel goede reviews op ali express... so I gave it a shot.

http://nl.aliexpress.com/...Core-5-5/32259344585.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Momus schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:52:
[...]

Even voor de goede orde. Een Cubot Zorro is geen Cubot X9. Hij had het over de Cubot X9, daar reageerde ik op de batterij en vervolgens zeg jij dat je er 2 dagen mee haalt, terwijl je blijkbaar een heel ander toestel hebt.
Lekker advies dan...
Sorry, niet goed gezien.
De Zorro heeft trouwens de Qualcomm 410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:39:
[...]

Omdat het toch een tiental euro's verschil was, en ik wou de 32GB blue charm (welke de meeste niet hebben of hadden) + verzending via fedex.
En de persoon had wel veel goede reviews op ali express... so I gave it a shot.

http://nl.aliexpress.com/...Core-5-5/32259344585.html
Ik zie het. En niet duur inderdaad. mh..misschien toch ook eentje kopen. Je zou em binnen enkele dagen moeten hebben met Fedex. Waarom Fedex eigenlijk en geen DHL? :)

Wil je het laten weten als je hem ontvangen hebt? Indien alles naar wens is wil ik hem denk ik ook wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Call of Duty op 22-03-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Call of Duty schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:10:
[...]

Ik zie het. En niet duur inderdaad. mh..misschien toch ook eentje kopen. Je zou em binnen enkele dagen moeten hebben met Fedex. Waarom Fedex eigenlijk en geen DHL? :)
Fedex via Groot Brittannië is gegarandeerd geen importkosten.
DHL gegarandeerd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
http://be.hardware.info/n...rtphone-van-xiaomi-gelekt

Raar dat niemand dit hier nog vermeld heeft, waarschijnlijk te laat op de markt om deze te kopen ipv de THL4000 als vervangtoestel. Vertrek op 6 juni op reis dus ik wil de telefoon liefst dan al mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje oud nieuws, dat speelde al sinds ze een belang(?) in Leadcore hebben genomen, waarna de geruchten van een sub-100 euro al oplaaiden.
Van 4.7 720p werd toen ook al gesproken, maar echt concreet met een aankondiging is het nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:27:
Beetje oud nieuws, dat speelde al sinds ze een belang(?) in Leadcore hebben genomen, waarna de geruchten van een sub-100 euro al oplaaiden.
Van 4.7 720p werd toen ook al gesproken, maar echt concreet met een aankondiging is het nog niet geweest.
Ben wel benieuwd sinds wanneer 720p op 4.7 inch 190 PPI is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets had ik ook al toen ik het las, het viel op omdat je zo'n lage PPI niet meer ziet. En verscil met 1080p op 5 inch zou dan wel heel groot zijn. Volgens mij zit het rond de 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt zo'n Meizu m1 note meteen een stuk toffer.
http://nl.aliexpress.com/...Aluminum/32288375296.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-10 20:27
Sinds zaterdag heb ik een Elephone P6000 in gebruik. Hij voelt goed aan, ligt lekker in de hand.

Ik heb echter 1 probleem gemerkt. Na een tijdje komt het wifi signaal niet door ofzo. Dan staat hij nog steeds op verbonden, maar kan ik toch geen data versturen of ontvangen. Simpel de wifi aan uit togglen lost het probleem op.
Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:09
ivo001 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:09:
Sinds zaterdag heb ik een Elephone P6000 in gebruik. Hij voelt goed aan, ligt lekker in de hand.

Ik heb echter 1 probleem gemerkt. Na een tijdje komt het wifi signaal niet door ofzo. Dan staat hij nog steeds op verbonden, maar kan ik toch geen data versturen of ontvangen. Simpel de wifi aan uit togglen lost het probleem op.
ligt aan de router helaas ;)
heb hier ook last van met bijna alle telefoons.
staan 2 routers in huis, met de ene(Ziggo Ubee shit) heb ik dat probleem dus en met de andere(linksys) helemaal nooit. eigenlijk nog nooit een oplossing voor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ivo001 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:09:

Koop een TP-Link TL-WR1043ND voor 4 tientjes, hang die achter je Ziggo router en al je problemen zijn voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Ik heb nu een Jiayu F2 gekocht en het toestel ziet er prima uit. De telefoon komt helaas standaard niet met GAPPS, dus dat is niet zo handig.

Via een kleine omweg de Playstore geïnstalleerd en daarna kon ik apps installeren. Het probleem is alleen dat hij niet synchroniseert met mijn Google Account, waardoor ik dus de contacten/mail/agenda niet kan gebruiken. Hij geeft dan een foutmelding dat de Google services zijn gestopt. (exacte foutmelding moet ik vanavond even opzoeken) Cache/tijdelijke bestanden verwijderen van de Google Play store app werkt niet.

Ik heb ook al een andere 'officiële' ROM (http://www.needrom.com/download/jiayu-f2/) op het toestel gezet, maar daar zitten ook geen GAPPS in :'(

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb helaas ook nog geen andere ROM's gezien voor dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Momus schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:28:
[...]

Koop een TP-Link TL-WR1043ND voor 4 tientjes, hang die achter je Ziggo router en al je problemen zijn voorbij.
Ik heb een TP-Link TL-SG1005D 5 Poorts via netwerkkabel met de router verbonden.

Maar ik kan moeilijk de router gaan vervangen denk ik. Die is van mijn ouders, en denk dat zij geen nieuwe nodig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
vertel de voordelen van de nieuwe router. Misschien begrijpen ze het.
Ik heb ook zoveel routers soms moeten vervangen om redenen zoals voor telefoon en het netwerk nog meer stabiel te houden!

Je kan het altijd proberen, en maak een accesspoint erbij om het signaal te verbeteren.
Of koop nu een accesspoint kijk of die het dan wel meteen oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Maar er zijn dus geen client-sided oplossing voor? enige optie is de server (router) vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rep1v schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:13:
Ik heb nu een Jiayu F2 gekocht en het toestel ziet er prima uit. De telefoon komt helaas standaard niet met GAPPS, dus dat is niet zo handig.

Via een kleine omweg de Playstore geïnstalleerd en daarna kon ik apps installeren. Het probleem is alleen dat hij niet synchroniseert met mijn Google Account, waardoor ik dus de contacten/mail/agenda niet kan gebruiken. Hij geeft dan een foutmelding dat de Google services zijn gestopt. (exacte foutmelding moet ik vanavond even opzoeken) Cache/tijdelijke bestanden verwijderen van de Google Play store app werkt niet.

Ik heb ook al een andere 'officiële' ROM (http://www.needrom.com/download/jiayu-f2/) op het toestel gezet, maar daar zitten ook geen GAPPS in :'(

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb helaas ook nog geen andere ROM's gezien voor dit toestel...
GAPPS flashen, dat is alles van Google met sync en playstore, niet alleen los de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:10:
[...]

Wil je het laten weten als je hem ontvangen hebt? Indien alles naar wens is wil ik hem denk ik ook wel.
Ja ik heb net een bericht gekregen van de verkoper dat het wordt verzonden via DHL naar de UK en dan via UK naar belgie met fedex. En net zoals Momus zegt: ik wil via fedex omdat er dan (normaal) geen importkosten moeten betaald worden :)

Ik zal laten weten als ik hem ontvangen heb hoe hij is.
Normaal moet hij werken op het Belgisch netwerk als ik mij goed heb geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:33:
[...]

Ja ik heb net een bericht gekregen van de verkoper dat het wordt verzonden via DHL naar de UK en dan via UK naar belgie met fedex. En net zoals Momus zegt: ik wil via fedex omdat er dan (normaal) geen importkosten moeten betaald worden :)

Ik zal laten weten als ik hem ontvangen heb hoe hij is.
Normaal moet hij werken op het Belgisch netwerk als ik mij goed heb geïnformeerd.
Ik zie het bij de verkoper nu op zijn advertentie staan inderdaad. Als je wil laten weten of alles goed is gegaan, heel graag :) bedankt voor de update alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het merk Mlais?

Mlais M52 red note 136 dollar met coupon.
kwa specs niet slecht.

http://www.gizchina.com/2...revealed-gets-over-42000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppo nieuwe smartphone.
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/176524-image/Bezel-less-Oppo-phone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:46:
Iemand ervaring met het merk Mlais?

Mlais M52 red note 136 dollar met coupon.
kwa specs niet slecht.

http://www.gizchina.com/2...revealed-gets-over-42000/
Ik heb de Mlais besteld, zal dus eind maart verzonden worden ongeveer, heb 1 maand geleden ook al de Mlais m9 gehad, en dat was een erg goed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je had m 1 maand zei je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Als jij ff een keer je mond houd met je flauwe grapjes, ik koop gewoon vaak een mobiel omdat ik het leuk vind en dan verkoop ik ze weer, en de mlais m9 was een zeer goede telefoon.

eerste echte video van de Mlais M52
YouTube: Mlais M52 Red Note 6752 4g Lte 2GB RAM 13MP android5 0 Lollipop
wordt niet echt vrolijk van de partitie verdeling :+
dat gaan ze hopelijk aanpassen mag ik vanuit gaan :9

[ Voor 30% gewijzigd door krissie100 op 23-03-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Iemand die dit gelooft?
Ik bedoel hij lijkt sprekend op de iPhone6, maar dit kan toch niet waar zijn:
http://www.aliexpress.com...Case-for/32288231515.html
''Original Frosted Shield Case for ZTE Blade S6 [105491]
Attention:
The pictures is only to show the case for ZTE Blade S6 5" smartphone, but the case will fit for ZTE Blade S6 5" perfectly. Please don't worry to order the case.''

Maar in de frosted, staat overduidelijk een iPhone6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:13:
Iemand die dit gelooft?
Ik bedoel hij lijkt sprekend op de iPhone6, maar dit kan toch niet waar zijn:
http://www.aliexpress.com...Case-for/32288231515.html
''Original Frosted Shield Case for ZTE Blade S6 \[105491]
Attention:
The pictures is only to show the case for ZTE Blade S6 5" smartphone, but the case will fit for ZTE Blade S6 5" perfectly. Please don't worry to order the case.''

Maar in de frosted, staat overduidelijk een iPhone6.
Wat valt eraan te geloven? Is gewoon een Blade S6 cover, waarbij ze laten zien dat hij op die van de iPhone 6 lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeyy iedereen, ik ben op zoek naar een goedkope budget telefoon, met een prima camera, 5 inch, en Android lollipop 5.0. Mij leek de elephone p6000 de perfecte telefoon voor mij. Heeft iemand deze in bezit of wat vinden jullie van deze tel. Ik ben benieuw naar jullie reviews over de ELEPHONE P6000. Tell me please!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
De P6000 heeft vooralsnog geen Android 5.0. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:16:
De P6000 heeft vooralsnog geen Android 5.0. ;)
Nee klopt maarrr krijgt een update. Op sommige video's op YouTube zijn er gebruikers van p6000 met 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:18:
[...]

Nee klopt maarrr krijgt een update. Op sommige video's op YouTube zijn er gebruikers van p6000 met 5.0
Een vroege bèta, en dan is nog de vraag hoe stabiel die uiteindelijk wordt en of je hem OTA kan updaten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:20:
[...]

Een vroege bèta, en dan is nog de vraag hoe stabiel die uiteindelijk wordt en of je hem OTA kan updaten.
Uhmm sorry man dit begrijp ik nie. Heeft iemand ervaringen met de elephone p6000??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ja die heb ik hier naast me liggen. En wat begrijp je niet 'man'?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:26:
Ja die heb ik hier naast me liggen. En wat begrijp je niet 'man'?
Zo sprak ik je aan, niks gemeens bedoeld ofzo. Ik snap dat OTA en BETA niet zo goed. Wat zijn jouw ervaringen met de p6000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdsvD
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-11-2020
Zijn er ZTE Z5s eigenaren die mij kunnen helpen met het vinden van een flipcover?
Ik kan die namelijk moeilijk vinden omdat:

- Ik van Alieexpress niet kan bestellen, omdat die blijkbaar geen paypal accepteren. Over de betaalmiddelen die ze wel accepteren beschik ik niet

- Ik deze niet mooi vind: http://www.mytrendyphone.nl/shop/zte-nubia-z5s-134012p.html

- Ik deze te duur vind: http://www.magicbazaar.es...a-Z5S-Original-Flip-Cover

Het gaat om de Z5s, niet de Z5s mini!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weinig keuze voor deze telefoons.
IdsvD schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:32:
Zijn er ZTE Z5s eigenaren die mij kunnen helpen met het vinden van een flipcover?

- Ik van Alieexpress niet kan bestellen, omdat die blijkbaar geen paypal accepteren. Over de betaalmiddelen die ze wel accepteren beschik ik niet

- Ik deze niet mooi vind: http://www.mytrendyphone.nl/shop/zte-nubia-z5s-134012p.html

Er is weinig keuze met deze telefoons. Kan je niks op de website vinden van Zte, en dan de website waarbij je telefoons van Zte en accessoires kan bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
IdsvD schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:32:

Het lijkt me sterk dat je niet over iDeal beschikt. Daarmee kan je tegenwoordig ook betalen op aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdsvD
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-11-2020
Momus schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Het lijkt me sterk dat je niet over iDeal beschikt. Daarmee kan je tegenwoordig ook betalen op aliexpress.
hmm, ben ik dan blind? Ik heb t er niet tussen zien staan, maar ik ga kijken..

@Kars
Helaas, omdat t een nubia model is staat deze niet op de ZTE website. en laat de nubia website nou net volledig in het chinees zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
IdsvD schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:54:
[...]

hmm, ben ik dan blind? Ik heb t er niet tussen zien staan, maar ik ga kijken..

@Kars
Helaas, omdat t een nubia model is staat deze niet op de ZTE website. en laat de nubia website nou net volledig in het chinees zijn...
Ik betaal er al weken mee, dus ik ben geneigd te zeggen dat het aan jouw ogen ligt. Wellicht moet je ingelogd zijn en in je profiel hebben staan dat je Nederlands bent. Dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wat zijn jullie ervaringen met de elephone p6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:15:
Heeyy iedereen, ik ben op zoek naar een goedkope budget telefoon, met een prima camera, 5 inch, en Android lollipop 5.0. Mij leek de elephone p6000 de perfecte telefoon voor mij. Heeft iemand deze in bezit of wat vinden jullie van deze tel. Ik ben benieuw naar jullie reviews over de ELEPHONE P6000. Tell me please!?
Heb net de ZTE blade s6 in gebruik genomen. Enorm fijn toestel. Erg blij mee. Alles werkt direct en het heeft Lollipop 5.0.2 Echt een vooruitgang tov mijn Jiayu G4S.

Maar hij is wel een stukje duurder dan de Elephone P6000. Met een kortingscoupon moet je hem redelijk goedkoop kunnen krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:54:
Mensen wat zijn jullie ervaringen met de elephone p6000
Er is er een onderweg naar me, zodra ik hem heb laat ik het weten.
Volgens de reviews is het een prima toestel.
Of lollipop snel beschikbaar gaat komen is nog maar de vraag, dus als je dat perse wilt zou ik een ander toestel zoeken.
Verder hoor ik tegenstrijdige berichten over de camera.
Enerzijds dat deze tegenvalt, anderzijds dat het toch wel een sony exmor is en dat deze met bijvoorbeeld de google camera app of met open camera wel vrij behoorlijk is. (En dat het dus aan de ingebouwde camera app ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:48:
[...]

Of lollipop snel beschikbaar gaat komen is nog maar de vraag, dus als je dat perse wilt zou ik een ander toestel zoeken.
Enerzijds dat deze tegenvalt, anderzijds dat het toch wel een sony exmor is en dat deze met bijvoorbeeld de google camera app of met open camera wel vrij behoorlijk is. (En dat het dus aan de ingebouwde camera app ligt).

ASW1 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:48:

[...]

Okee thanks dat je het laten weten als je hem binnen hebt. Ik ben vooral benieuwd naar de camera en de android 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:20:
[...]

[...]
Ik ben vooral benieuwd naar de camera en de android 5.0
android 5.0 is er niet, afgezien van wat halfbakken beta's.
En het is maar de vraag of er snel een goedwerkende 5.0 komt, ook al beloven ze vanalles.
Als je niet met 4.4 kunt leven zou ik er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe smartphone van Oppo gaat waarschijnlijk Oppo R7 heten. Mocht het een aliminium behuizing hebben dan hoef ik de Xiaomi mi note pro niet eens meer. Het zal een MT6795 processor krijgen, hoe verhoudt dit zich ten opzichte van de Snapdragon 810.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vingibson schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:24:
[...]

Heb net de ZTE blade s6 in gebruik genomen. Enorm fijn toestel. Erg blij mee. Alles werkt direct en het heeft Lollipop 5.0.2 Echt een vooruitgang tov mijn Jiayu G4S.

Maar hij is wel een stukje duurder dan de Elephone P6000. Met een kortingscoupon moet je hem redelijk goedkoop kunnen krijgen!
Jaa zte blade s6 is idd een geweldig toestel. Ik zal er over nadenken, dankje! Maar het is toch een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:35:
De nieuwe smartphone van Oppo gaat waarschijnlijk Oppo R7 heten. Mocht het een aliminium behuizing hebben dan hoef ik de Xiaomi mi note pro niet eens meer. Het zal een MT6795 processor krijgen, hoe verhoudt dit zich ten opzichte van de Snapdragon 810.
Ik zou toch de XIAOMI aanhouden vooral de community en de support voor software is vele malen beter voor de XIAOMI , bekijk de forums van OPPO maar 10x niks!

source: http://www.oppoforums.com/

[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 24-03-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:35:
Zoek maar eens wat benchmarks van de 810. Dan weet je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:28:
[...]
android 5.0 is er niet, afgezien van wat halfbakken beta's.
En het is maar de vraag of er snel een goedwerkende 5.0 komt, ook al beloven ze vanalles.
Als je niet met 4.4 kunt leven zou ik er niet aan beginnen.
Wat zijn betas? Sorry
En wat is dan volgens jou wel een goede telefoon met lollipop 5.0+5 inch+prima camera? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Wat zijn betas? Sorry
En wat is dan volgens jou wel een goede telefoon met lollipop 5.0+5 inch+prima camera? :)
Instabiele testversies zeg maar, waar nog een en ander aan bugs in zit.

De zte blade s6 voldoet aan jouw eisenlijstje, maar is een heel stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ik heb net eens naar die blade s6 zitten kijken en het viel mij op dat ie een nogal lage antutu score heeft. Ik heb zelf een THL w200s en die heeft een score van 31000 tov 21000 van de s6. Dit snap ik niet helemaal aangezien mijn toestel al een jaar oud is en niet echt in de hoogste prijscategorie zat toen. Waar zit dat hem in? Is mijn telefoon dan gewoon goed of de s6 slecht? Of zegt antutu tegenwoordig al niks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Blade draait gewoon goed door goede software en optimalisaties, de THL heeft een overpowered octa-core met pure rekenkracht, die je maar bar weinig gebruikt in de praktijk.

Antutu bij de mediatek octacores zegt niks, omdat alle cores dan volop draaien. Dat gebeurd verder vrijwel nooit en het zou anders ook flink batterij vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:53
dutchgio schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 00:21:
De Blade draait gewoon goed door goede software en optimalisaties, de THL heeft een overpowered octa-core met pure rekenkracht, die je maar bar weinig gebruikt in de praktijk.

Antutu bij de mediatek octacores zegt niks, omdat alle cores dan volop draaien. Dat gebeurd verder vrijwel nooit en het zou anders ook flink batterij vreten.
Daarnaast is de Antutu score van de Blade s6 ook rond de 31000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Rincewind

Take me in your arms tonight

Veel reviews doorgelezen de afgelopen dagen maar toch zie ik door de bomen het bos even niet: welke toestellen onder €150 ondersteunen 4G in NL (KPN/Telfort)? Overige eisen zijn:
• 2Gb memory
• 16Gb opslag
• 4.7"- 5" scherm
• HD resolutie (bij voorkeur)
• Goede camera

Ik kom uit op de volgende toestellen:
• Elephone P6000
• Xiaomi Redmi 2.

Nog meer suggesties? Jiayu F2 ook mogelijk? Cubot X9 valt helaas af heb ik gezien. Welke is de betere van de 2 genoemde shortlisters?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Rincewind schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:06:
Veel reviews doorgelezen de afgelopen dagen maar toch zie ik door de bomen het bos even niet: welke toestellen onder €150 ondersteunen 4G in NL (KPN/Telfort)? Overige eisen zijn:
• 2Gb memory
• 16Gb opslag
• 4.7"- 5" scherm
• Goede camera

• Elephone P6000
• Xiaomi Redmi 2.

Nog meer suggesties? Jiayu F2 ook mogelijk? Cubot X9 valt helaas af heb ik gezien. Welke is de betere van de 2 genoemde shortlisters?
Redmi 2 heeft sowieso geen landelijke 4G dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
Voor de Ecoo E04 werkt is er nu ook Android 5.0! :)
De 3GB versie heeft de eer om de Beta te mogen proberen maar op de 2GB versie werkt ie ook gewoon.

http://www.ecoo.hk/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:03
Redmi 2 mist toch alleen de 800Mhz?
4G werkt toch ook op 1800/2600 Mhz. Die heeft de Redmi2 wel. Of zie ik iets over het hoofd?
Momus schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Redmi 2 heeft sowieso geen landelijke 4G dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
djiedjee schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:29:
Redmi 2 mist toch alleen de 800Mhz?
4G werkt toch ook op 1800/2600 Mhz. Die heeft de Redmi2 wel. Of zie ik iets over het hoofd?

[...]
800 wordt voor landelijke dekking gebruikt. De 1800/2600 alleen in stedelijke gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
krissie100 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:26:
[...]

Als jij ff een keer je mond houd met je flauwe grapjes, ik koop gewoon vaak een mobiel omdat ik het leuk vind en dan verkoop ik ze weer, en de mlais m9 was een zeer goede telefoon.

eerste echte video van de Mlais M52
YouTube: Mlais M52 Red Note 6752 4g Lte 2GB RAM 13MP android5 0 Lollipop
wordt niet echt vrolijk van de partitie verdeling :+
dat gaan ze hopelijk aanpassen mag ik vanuit gaan :9
En hier de eerste hands-on van de Mlais M52. Ziet er goed uit, stock android en blijkbaar prima bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
doet me veel denken aan de XIAOMI REDNOTE vooral de achterkant!
Misschien qua hardware niet, maar uiterlijk weer wel.

Maar ik zou toch echt even een andere telefoon willen met alleen Qualcomm veel betere support van community, en Qualcomm zelf die ze toch zelf ook released, MTek doet dat allemaal niet of minder snel!

[ Voor 46% gewijzigd door theduke1989 op 25-03-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

theduke1989 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:16:
doet me veel denken aan de XIAOMI REDNOTE vooral de achterkant!
Misschien qua hardware niet, maar uiterlijk weer wel.
Het uiterlijk is ook een kopie van de Red Mi Note 4G. Wat op zich geen schande is.

Het is overigens niet weer zo'n kloon. Heb er even mee kunnen spelen en hij zit goed in elkaar.
En specs zijn goed te noemen voor dit budget.
Beste is nog, dual sim met 800 Mhz support _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Rincewind

Take me in your arms tonight

Kenzi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:18:
[...]
Het is overigens niet weer zo'n kloon. Heb er even mee kunnen spelen en hij zit goed in elkaar.
En specs zijn goed te noemen voor dit budget.
Beste is nog, dual sim met 800 Mhz support _/-\o_
Wat is het budget van die telefoon? Zijn de andere LTE-freqs ook mogelijk? *jp hoopt dat-ie <€150 is*Meer details: hierrrrr en blijkbaar inderdaad <€150 ! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Rincewind op 25-03-2015 11:27 ]

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gearbest.com voor 136 dollar met M52C code
totaal: 128 euro ongeveer nice toch.

:-)
Rincewind schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Wat is het budget van die telefoon? Zijn de andere LTE-freqs ook mogelijk? *jp hoopt dat-ie <€150 is*Meer details: hierrrrr en blijkbaar inderdaad <€150 ! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Laatst online: 16-10 19:38
Beste forumleden,
Misschien zou iemand kunnen helpen met een probleem aan de Zenfone 5.
De telefoon is nu een dik half jaar in bezit en doet het goed.
Sins kort werkt de google play service echter niet meer. herinstalleren heeft geen effect. en elke 5 seconden verschijnt de melding dat de google play services gestopt is.
als ik de play store en play service verwijder komen deze naar herstarten echter gewoon weer terug, zonder te werken overigens.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
ook een harde factory reset heeft geen effect gehad. behalve dat ik l mijn gegevens kwijt ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Als er een custom ROM erop gedraaid wordt, een custom recovery beschikbaar is zou je Google Apps opnieuw kunnen flashen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Laatst online: 16-10 19:38
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb echter nog de standaard zenui. Zou het flashen van een custom rom het probleem echter kunnen verhelpen?

Ook vraag ik mij af of het flashen van de vorige firmware uitkomst zou bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:06:
• 2Gb memory
• 16Gb opslag
• 4.7"- 5" scherm
• Goede camera

• Elephone P6000
• Xiaomi Redmi 2.

Kingzone N3 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:34

Qon

blauwester schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:49:
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb echter nog de standaard zenui. Zou het flashen van een custom rom het probleem echter kunnen verhelpen?

Ook vraag ik mij af of het flashen van de vorige firmware uitkomst zou bieden.
Ik heb m'n rom gewoon gelaten voor wat het was, en dan met een Super User app de play services verwijderd, daarna gewoon opnieuw geflashed via flashify.apk
Pagina: 1 ... 101 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!