Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/mazvh96kp/ZTE_Blade_S6_5_Inch_IPS_1_5_Ghz_Android_5_0_1280.jpg

Inleiding: Waarom deze topic?

In deze topic kunnen mede tweakers hun ervaringen en informatie delen met de rest van t.net over ''de gloed nieuwe ZTE BLADE S6''. Door langere tijd gebruik te maken van deze smartphone, kan er af en toe problemen ontstaan met het toestel.

Via deze topic proberen we samen naar een oplossing te zoeken of tips te geven aan onze mede tweakers met betrekking tot het probleem en de oplossing te delen.

Ook wordt er door de beheerder (theduke1989) van deze topic zodra er nieuwe ROMS/handleidingen beschikbaar zijn ge-update hierdoor is de topic altijd up-to-date. Mocht er wat zijn wat mist of niet klopt, kan je me een PM sturen. Ik probeer dan binnen 4-uur te reageren.

Wat is het voor smartphone: ZTE BLADE S6

ZTE heeft zojuist het nieuwste lid van de "massa-premium markt" Blade familie, de Blade S6 onthuld.

Een apparaat dat is gericht op de "jongere markt," de ZTE Blade S6 brengt stevige mid-range specificaties met zich mee. Met Android 5.0 Lollipop waarschijnlijk als stock-android, en een paar unieke eigenschappen, in één pakket gaat de telefoon voor $250 omgerekend €220,- zonder invoerkosten en overige kosten over de toonbank.

De Blade S6 heeft een 5-inch HD (1280 x 720) scherm in een 7,7-mm plastic body en is verkrijgbaar in zilver en mat roze.

ZTE wijst erop dat de Blade S6 het ''eerste toestel'' is met Qualcomm's 64-bit Snapdragon 615 processor en Android 5.0 Lollipop, een koppeling die uitstekende prestaties moet zorgen.

Andere specificaties zijn onder andere 2 GB RAM en 16 GB aan opslagruimte, een Sony IMX214 13MP back-camera, en een 5MP camera aan de voorzijde. Gecombneerd met een 2400 mAh batterij.

Het apparaat beschikt over "Hi-Fi geluid," uitbreidbare opslag, en twee nano-SIM-kaarten, met FDD-LTE ondersteuning in de B3 / B7 / B8 / B28 (B20) bands.
Specificaties
Basic Information
Dimensions 144*70.7*7.7mm
Battery capacity 2400mAh
Screen Size 5.0 inch
Camera 13M AF +5M FF
Display 5.0HD Incell Screen ; IPS Screen

System Information:
Network LTE
Band LTE: B1/B3/B7/B8/B20, UMTS: 900/2100MHz, GSM: 850/900/1800/1900
OS Android 5.0
CPU octa-core
Processor Qualcomm®SnapdragonTM615 octa-core 64 bit CPUs
Memory 16GB eMMC +2GB RAM DDR3
Interface 3.5mm Earphone Port, Dual Nano SIM, 5pin Micro USB,Micro SD
Advanced Features

Others:
Sensor Hub, Hi-Fi, Proximity, Ambient Light, Accelerometer, Compass, Gyro, A-GPS/GPS/FM/BT 4.0/Wi-Fi
Waar te koop:
Geekbuying [spain warehouse] (veilige shop)
Aliexpress [free shipping] (veilige verkoper, over de 712 orders!)

Afbeeldingen

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/c2o9flcyr/ZTE_Blade_S6_4_G_LTE_13.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/wrwunr00z/ZTE_Blade_S6_5_Inch_IPS_1_5_Ghz_Android_5_0_1280.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/fdcmfh2w3/ZTE_Blade_S6_5_Inch_IPS_1_5_Ghz_Android_5_0_1280.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ukslztuqr/zte_blade_s6_800x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/befewne8z/zte_blade_s6_details.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/6xn1xz00z/zte_blade_s6_unvieled_650x300.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/upwd9i21v/ZTE_BLADE_S62.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/gxhydvbab/ZTE_Blade_S6.jpg

Downloads

Official 5.0.2 Release (Direct Link)

Topic Updates v1.1

21-03-2015 - Shop topic toegevoegd!
Under construction!!!!!

[ Voor 88% gewijzigd door theduke1989 op 24-03-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Zit er serieus aan te denken deze eentje te bestellen voor m'n vriendin en haar er vanaf te praten nu nog 300 eu voor een galaxy s4 neer te leggen.

Wat zou het betekenen dat B20 (800 Mhz) tussen haakjes wordt vermeld?

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Hoe bedoel je tussen haakjes? B20 zit er gewoon op.

http://activities.aliexpress.com/zte-blade-s6.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
RickN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:47:
Zit er serieus aan te denken deze eentje te bestellen voor m'n vriendin en haar er vanaf te praten nu nog 300 eu voor een galaxy s4 neer te leggen.

Wat zou het betekenen dat B20 (800 Mhz) tussen haakjes wordt vermeld?
Als ik jou was zou ik de ZTE S6 BLADE halen ipv de S4.
En 250USD met free shipping valt over te praten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Denk dat ik blind ben geweest :/

Vanochtend heel internet af zitten zoeken over info omdat ik dacht dat ik (B20) had gezien :?

Gevonden op aliexpress:

http://g03.a.alicdn.com/k...865cf71a7762e615109aaa20d

Anyway, toch maar 1 besteld.

[ Voor 21% gewijzigd door RickN op 10-02-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gearbest heeft hem vandaag ook nog voor $249,99. Zelf twijfel ik om deze voor mijn vriendin aan te schaffen. De huidige iPhone 4S raakt aan zijn einde en volgens mij is dit een opvolger vanwege de camera en Android 5.0.

Wat zijn eigenlijk de concurrenten van dit toestel?

Edit: Besteld voor 210 euro bij Gearbest met de kortingscode feb2GB

[ Voor 8% gewijzigd door Deveon op 11-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Iemand al enige ervaring opgedaan? Heb nu Nexus 5 maar die vind ik traag worden met alles laatste tijd. Vraag me af of dit toestel een goed vervanger kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dat ding is amper uit. Nog niemand heeft hem. Dus nee, niemand heeft enige ervaring opgedaan.

• theduke1989
ninasky11 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:56:
Iemand al enige ervaring opgedaan? Heb nu Nexus 5 maar die vind ik traag worden met alles laatste tijd. Vraag me af of dit toestel een goed vervanger kan zijn?
Helaas wat Momus ook al zegt,

Er is ook nog geen ROM beschikbaar, maar zoals je ziet zijn er al twee medetweakers die er eentje hebben aangeschaft, zij kunnen je binnenkort hier meer over vertellen.

Zit ook te twijfelen om mijn pas gekochte NOKIA LUMIA 930 te verkopen, en daarvoor deze te halen.
Moet ook serieus er over nadenken...

[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 12-02-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53
theduke1989 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:55:
[...]

Als ik jou was zou ik de ZTE S6 BLADE halen ipv de S4.
En 250USD met free shipping valt over te praten toch?
Volgens mij komt er nog 21% btw invoerrechten bij + douane administratie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Samplex schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:27:
[...]

Volgens mij komt er nog 21% btw invoerrechten bij + douane administratie kosten.
Ik heb nog nooit extra kosten moeten betalen voor een telefoon.
Laat het altijd declareren als iets kleins niet waardevol 15 tot 30USD, waardoor het makkelijk door de douane komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
De ZTE Blade S6 is vanochtend bij ons binnen gekomen. Zelf nog niet in de handen gehad, maar mijn vriendin heeft hem vast uit gepakt (is ook voor haar). Helaas out-of-the-box geen optie voor Nederlandstalig. Opzich geen probleem, maar iemand een idee om dit aan te passen?

Overigens was het pakketje verstuurd onder de noemer "cellphone" met een waarde van 30 dollar waardoor er geen extra kosten bij zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Wachten op custom roms.
De officiële Nubia roms zijn altijd alleen Engels en Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeewpaall
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2024
Language: French, Portuguese, Spanish, Russian, German, Italian, English, Dutch
Notice : If you need any specific language other than English and you must leave us a message when you checkout

@ deveon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeewpaall
Deveon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:32:
De ZTE Blade S6 is vanochtend bij ons binnen gekomen. Zelf nog niet in de handen gehad, maar mijn vriendin heeft hem vast uit gepakt (is ook voor haar). Helaas out-of-the-box geen optie voor Nederlandstalig. Opzich geen probleem, maar iemand een idee om dit aan te passen?

Overigens was het pakketje verstuurd onder de noemer "cellphone" met een waarde van 30 dollar waardoor er geen extra kosten bij zijn gekomen.
http://www.gearbest.com/c...L-u1KK12cMCFYjJtAodewoA2A

+ zie mijn reactie hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Had ik toch maar weer beter moeten lezen. Ach ja, dit is goed voor haar Engels ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Deveon op 27-02-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeewpaall
Deveon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:05:
Had ik toch maar weer beter moeten lezen. Ach ja, dit is goed voor haar Engels ;)
Zeker waar. Zou je binnenkort even een korte ervaring van het toestel kunnen plaatsen. Twijfel namelijk om mijn samsung s4 te vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
seeewpaall schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:23:
[...]

Zeker waar. Zou je binnenkort even een korte ervaring van het toestel kunnen plaatsen. Twijfel namelijk om mijn samsung s4 te vervangen
Dat wordt lastig, want ik gebruik hem zelf niet en weet niet of ik tussen mijn vriendin en haar telefoon durf te komen. ;) Tot nog toe in ieder geval geen klachten gehoord. Haar oude telefoon was een iPhone 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:11
Ik zou in deze prijsklasse(200-250) voor de xiaomi mi2s of mi3 gaan. Veel grotere community achter miui. Als je dan per se wil importeren. Denk dat je niet snel een degelijkere telefoon dan de s4 of z1 compact gaat vinden voor in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Grote voordeel van de ZTE S6 vond ik dat er standaard Android 5.0 op staat en dat die geschikt is voor 4G.

Het is eigenlijk ook een oneerlijke concurrentie aangezien je met het bestellen uit China vaak de importheffing ontwijkt, maar wel ten kosten van enige garantie/service. Met Xiaomi is dan een active community wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

Klinkt als een interessante telefoon (selling points waren voor mij Lollipop + 4G op 800MHz).

Met de 30$ coupon van gearbest lijkt het een van de beste deals in zijn klasse, dus maar eens besteld. Schijnbaar wordt deze vanuit Europa verstuurd, dus hopelijk redelijk snel binnen en geen problemen met importheffing. Ik ben benieuwd in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Waarom staat hier standaard geen NL-taal op? Android heeft toch standaard de Nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Omdat hij niet bedoeld is voor de Europese markt, maar voor de Chinese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48
Ik heb 'm ook besteld. Doorslaggevend waren 2GB ram, Dual sim met 4G op 800Mhz band, en redelijke Snapdragon.
Via Gearbest voor $220. Zodra ik 'm binnen heb zal ik er wat over zeggen.

Heb nu trouwens een Z1 Compact voor 4G privé, en een moto G voor zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Momus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:09:
Omdat hij niet bedoeld is voor de Europese markt, maar voor de Chinese.
Waarom staat er dan niet alleen chinees op ;)

Is het wel mogelijk om Nl te installeren erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
vwtune schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Als er custom ROMs beschikbaar komen met de Nederlandse taal wel.
Eventueel kun je er MoreLocal2 uit de playstore opzetten, maar dat vertaalt niet je volledige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
vwtune schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Nee dit is niet mogelijk. Je dient dit aan te geven bij het bestellen, dan krijg je hem in het Nederlands (had je zelfs zonder zoekfunctie ook nog een antwoord op kunnen vinden als je iets naar boven was gescrollt, maar ja..).

[ Voor 17% gewijzigd door Deveon op 03-03-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
MEt alle respect, maar waarom zit er dan niet standaard NL in? Als je dat op 'bestelling' er blijkbaar wel in kan krijgen standaard? Of beter gezegd, dat zij het met Nederlands opsturen, ben ik dan zo een noob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Je kan Nederlands er alleen op krijgen door een onofficiële custom ROM.
Sommige shops geven de service om die er voor je op te zetten. Als ze dat niet gedaan hebben, kan je dat zelf doen.
Maar vanuit ZTE zijn er geen officiële ROMs waarin Nederlands gebakken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Zijn er eigenlijk al Nederlandse ROM te vinden?

[ Voor 79% gewijzigd door Deveon op 03-03-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Deveon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:23:
Zijn er eigenlijk al Nederlandse ROM te vinden?
Deze telefoon heeft nog geen custom recovery of root access, dus ook geen Custom Roms. http://forum.xda-develope.../zte-blade-s6-to-t3018031

Wellicht dat in een volgende update van ZTE er meer talen in verwerkt zijn.
http://www.ztedevice.com/...6e320e.html?type=software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Andere ZTE modellen krijgen nooit multilang ROMs, dus dat zal met deze niet anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
ninasky11 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:56:
Ik zou het niet doen.
De snapdragon 800 (van de nexus 5) is nog steeds sneller dan de 615.

Vind sowieso de 615 een rare eend. Zie ook de HTC M8s, Ze verkopen het als een 'nieuwe' processor maar de prestaties doen onder voor de 800/801.

Als je lollipop draait op je Nexus zou ik die eens vervangen door CM of android 4.4. Een wereld van verschil merk ik zelf.

Verder is de blade natuurlijk kwa prijs wel een hele interessante optie.

[ Voor 5% gewijzigd door Rezje op 03-03-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Rezje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:00:
[...]
Vind sowieso de 615 een rare eend. Zie ook de HTC M8s, Ze verkopen het als een 'nieuwe' processor maar de prestaties doen onder voor de 800/801.
Ja, want een i3 kan ook niet nieuwer zijn als een i7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Rezje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:00:
[...]

Ik zou het niet doen.
De snapdragon 800 (van de nexus 5) is nog steeds sneller dan de 615.

Als je lollipop draait op je Nexus zou ik die eens vervangen door CM of android 4.4. Een wereld van verschil merk ik zelf.

Verder is de blade natuurlijk kwa prijs wel een hele interessante optie.
Haha. Het is dan ook een mid-range processor. En geen high-end, zoals de 800 serie.
Dat hij minder presteert dan de 800/801 heeft helemaal niks te maken met hoe nieuw hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Momus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Haha. Het is dan ook een mid-range processor. En geen high-end, zoals de 800 serie.
Dat hij minder presteert dan de 800/801 heeft helemaal niks te maken met hoe nieuw hij is.
Nee precies! Dus daarom zou ik een Nexus 5 of S4 niet vervangen door dit toestel. Omdat je er kwa prestatie niet op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Rezje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Nee precies! Dus daarom zou ik een Nexus 5 of S4 niet vervangen door dit toestel. Omdat je er kwa prestatie niet op vooruit gaat.
Qua prestaties niet, maar er zitten wel specifieke features op die voor iemand interessant kunnen zijn.
Ik ga van een Z1C met Snapdragon 800 naar de ZTE, in verband met dual sim op 4G, van een redelijk gerenommeerd merk. Beetje minder prestaties zijn voor mij van secundair belang.

/EDIT:
Ik heb inmiddels de mijn drie dagen in gebruik. Verzending door Gearbest duurde maar 4 werkdagen vanuit hun Europese magazijn, dus geen douane issues.
Ik ben overwegend positief:
Positieve punten
Snelheid
Telefoon voelt snappy aan, door de moderne Snapdragon en 2GB ram. Antutu haalt 30.000

Lollipop
- Lollipop is op de launcher na vrijwel onaangetast. Wat extra menu items voor telefoon specifieke dingen, als motion gestures en dual sim gebeuren.

Draadloze verbinding
Dual Sim werkt prima. 4G werkt ook prima op de Nederlandse banden.
Wifi AC werkt ook goed.

Scherm
Het scherm is mooi, heeft goede kleurreproductie en nette kijkhoeken. 720P valt mij niet tegen op deze grootte. Vanaf 10cm afstand kan ik geen pixels meer onderscheiden.

Afwerking
De afwerking is prima. Geen gekraak zoals in de reviews.

Camera
Foto camera vind ik ook aardig. Het blijft een telefoon en ik verwacht niet veel van fotos in het donker, maar de fotos in het licht vind ik best goed.

Batterij
Batterijduur: ik kan er goed een dag mee doorkomen. Met gebruik van gemixt Wifi en 4G is 4 uur Screen on Time prima te doen. Het is wat minder dan ik gewend was met mijn Xperia Z1C, maar bruikbaar. Het is dus niet fantastisch.

Negatieve punten
Ledjes
Enige waar ik me aan stoor is dat ik niet de mogelijkheid heb om de ledjes (bv bij opladen) aan te passen. Die vind ik erg fel en wil ik eigenlijk uit kunnen zetten. Maar goed, de telefoon op het scherm leggen is dan maar de workaround.

Custom rom/kernel Root
Ik wist het van tevoren, maar er is nog geen support van de community op XDA. Dus geen root, of custom roms helaas.

Afgezien van de ledjes en de support van de community ben ik erg tevreden met deze telefoon, zeker als ik de prijs in ogenschouw neem, $220.

[ Voor 66% gewijzigd door bas-r op 08-03-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:32
bas-r schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:18:
[...]

Qua prestaties niet, maar er zitten wel specifieke features op die voor iemand interessant kunnen zijn.
Ik ga van een Z1C met Snapdragon 800 naar de ZTE, in verband met dual sim op 4G, van een redelijk gerenommeerd merk. Beetje minder prestaties zijn voor mij van secundair belang.

/EDIT:
Ik heb inmiddels de mijn drie dagen in gebruik. Verzending door Gearbest duurde maar 4 werkdagen vanuit hun Europese magazijn, dus geen douane issues.
Ik ben overwegend positief:
Positieve punten
Snelheid
Telefoon voelt snappy aan, door de moderne Snapdragon en 2GB ram. Antutu haalt 30.000

Lollipop
- Lollipop is op de launcher na vrijwel onaangetast. Wat extra menu items voor telefoon specifieke dingen, als motion gestures en dual sim gebeuren.

Draadloze verbinding
Dual Sim werkt prima. 4G werkt ook prima op de Nederlandse banden.
Wifi AC werkt ook goed.

Scherm
Het scherm is mooi, heeft goede kleurreproductie en nette kijkhoeken. 720P valt mij niet tegen op deze grootte. Vanaf 10cm afstand kan ik geen pixels meer onderscheiden.

Afwerking
De afwerking is prima. Geen gekraak zoals in de reviews.

Camera
Foto camera vind ik ook aardig. Het blijft een telefoon en ik verwacht niet veel van fotos in het donker, maar de fotos in het licht vind ik best goed.

Batterij
Batterijduur: ik kan er goed een dag mee doorkomen. Met gebruik van gemixt Wifi en 4G is 4 uur Screen on Time prima te doen. Het is wat minder dan ik gewend was met mijn Xperia Z1C, maar bruikbaar. Het is dus niet fantastisch.

Negatieve punten
Ledjes
Enige waar ik me aan stoor is dat ik niet de mogelijkheid heb om de ledjes (bv bij opladen) aan te passen. Die vind ik erg fel en wil ik eigenlijk uit kunnen zetten. Maar goed, de telefoon op het scherm leggen is dan maar de workaround.

Custom rom/kernel Root
Ik wist het van tevoren, maar er is nog geen support van de community op XDA. Dus geen root, of custom roms helaas.

Afgezien van de ledjes en de support van de community ben ik erg tevreden met deze telefoon, zeker als ik de prijs in ogenschouw neem, $220.
Is de kleur van de led aan te passen met light flow? en als je google now laucher installeerd, hou je dan die icoontjes of wordt alles stock android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ergens bij trackball in de instellingen is de led vast aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb hem nu ook een half weekje in gebruik. Verwacht de komende week van mij een uitgebreide review.

EDIT: Kan een Admin/mod de ZTE blade s6 toevoegen?

[ Voor 21% gewijzigd door naabje op 09-03-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 17:30

franssie

Save the albatross

Ik heb 'm vandaag ook binnen gekregen. Alles werkt prima, alleen de GPS ontvangst is bij mij (in vergelijking met mijn Moto E) op zijn best matig te noemen ..Maar voor het geld, leuk ding.
edit:// Gaat niet gebruikt worden met deze GPS ontvangst - balen, heb Lenovo's gehad met mediatek sets die het wel konden en nam aan dat ze dat probleem in China nu wel onder controle zouden hebben, prutsers.

[ Voor 35% gewijzigd door franssie op 09-03-2015 23:30 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
franssie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:42:
Ik heb 'm vandaag ook binnen gekregen. Alles werkt prima, alleen de GPS ontvangst is bij mij (in vergelijking met mijn Moto E) op zijn best matig te noemen ..Maar voor het geld, leuk ding.
edit:// Gaat niet gebruikt worden met deze GPS ontvangst - balen, heb Lenovo's gehad met mediatek sets die het wel konden en nam aan dat ze dat probleem in China nu wel onder controle zouden hebben, prutsers.
Ik denk dat het dan toevallig aan jouw exemplaar ligt: ik heb er totaal geen last van met de mijne, en ook andere gebruikers niet.

Kijk bijvoorbeeld hier eens: http://forum.xda-develope...?p=59342364&postcount=134

Een gebruiker die eerst een slechte GPS had en nu een toestel heeft wat het wel doet. Zegt wel wat over de Quality Control van ZTE...

[ Voor 15% gewijzigd door bas-r op 10-03-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

hmmm, dat zou kunnen en dan erg jammer zijn. Maar bedankt voor de bevestiging dat het bij jou wel werkt.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
franssie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:42:
[...]

hmmm, dat zou kunnen en dan erg jammer zijn. Maar bedankt voor de bevestiging dat het bij jou wel werkt.
Ik zou 'm dan treugsturen als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:07
Ook de ZTE Blade S6 aangeschaft na wikken en wegen. Is inmiddels via Geekbuying geshipped uit Spanje dus ben benieuwd wanneer ik m ontvang en naar hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

bas-r schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:43:
[...]
Ik zou 'm dan treugsturen als dat mogelijk is.
Weer een nieuw ticket bij gearbest aangemaakt (verzending liep niet echt zoals het zou moeten). We'll see. Blijf het een mooie telefoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Vriendin heeft em sinds dit weekend maar moesten ff wachten op een nano-sim. Mooi ding, dun, mooi afgerond glas over het scherm, zit stevig in elkaar.

Lolipop werkt lekker vlot. Geen nederlandse taal instelling, maar je kunt wel een dutch dictionary voor het standaard toetsenbord downloaden.

Gimmicks zoals schudden voor flashlight, en andere bewegingen met de telefoon voor camera of selfiemode ben ik niet van onder de indruk maar ik neem aan dat niemand em daarvoor koopt.

Ik had binnenshuis een prima GPS lock, maar ik weet niet in hoeverre dat wifi assisted was, buiten nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoikie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik overweeg om deze telefoon te bestellen bij Gearbest maar zou nog graag van iemand hier die deze telefoon in bezit heeft wat willen over de batterij.

Ik ben een light/medium gebruiker zonder apps als facebook en games. Vooral mailen, browsen en whatsapp misschien zo en dan een youtube video. Wat moet ik op basis van dit gebruik ongeveer verwachten van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Elke nacht aan de oplader. Zoals met 90% van de smartphones. Overigens heb ik dit model niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Stoikie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:30:
Ik overweeg om deze telefoon te bestellen bij Gearbest maar zou nog graag van iemand hier die deze telefoon in bezit heeft wat willen over de batterij.

Ik ben een light/medium gebruiker zonder apps als facebook en games. Vooral mailen, browsen en whatsapp misschien zo en dan een youtube video. Wat moet ik op basis van dit gebruik ongeveer verwachten van de batterij?
Deze telefoon haalt zonder problemen 4 uur Screen on Time per dag bij mij. Dat is met twee Sims in gebruik en nog een half uurtje bellen er bij.

Elke nacht aan de lader, maar dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoikie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-04-2021
bas-r schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:54:
[...]

Deze telefoon haalt zonder problemen 4 uur Screen on Time per dag bij mij. Dat is met twee Sims in gebruik en nog een half uurtje bellen er bij.

Elke nacht aan de lader, maar dat is het.
Bedankt voor de info, hier kan ik genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
er is wel een multi-lang rom op needrom, echter weet ik niet of deze goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Voor diegene die de blade s6 bij gearbest hebben besteld: hoe verliep de verzending? Ik zit al een week met een onbruikbaar track nr.

Per ongeluk twee besteld (bij interesse stuur maar pm) op dezelfde dag en die van GeekBuying is al enkele dagen binnen.

@theduke, op needrom staat volgens mij de official ROM. Die is multilang, maar heeft geen Nederlands.

[ Voor 22% gewijzigd door Kasj op 15-03-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

De Blade is hier nu al een week naar volle tevredenheid in het bezit van mijn vriendin.

Batterij is echt niet verkeerd, een dag gebruik lukt makkelijk. Geen games, maar wel facebook e.a. Gewoon doorsnee gebruik denk ik.

GPS is ook prima in orde. Vergelijkbaar met mijn xiaomi mi2.

Ook ik had hem bij gearbest besteld, maar de tracking code heeft het nooit gedaan. Op zondag avond besteld, op woensdag avond bericht dat hij verstuurd was en op zaterdag ochtend was hij binnen. Niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de telefoon besteld om comebuy.com voor € 219,- en gratis verzending. Was met drie dagen in huis. Fantastisch toestel, functioneert boven verwachting. Enige nadeel is dat ik nog geen covers kan vinden.

Echter heb ik ook een vraag. Ik heb vanuit mijn werk onbeperkt 4G en wil op mijn privé SIM de data uitzetten. Dit kan echter niet in de instellingen. Weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
Zojuist ook binnengekregen na problemen met de verzending heeft het helaas langer moeten duren dan gehoopt... En helaas ook iets teveel betaald door ongunstige wisselkoersen. Maar ik ben zeer benieuwd hoe het bevalt. Ligt nu aan de lader voor de 1e oplaadronde. Nano-sim ook zojuist besteld dus daarop nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12-2023
Mijn review staat online sinds zondag. Neem gerust een kijkje;

productreview: ZTE Blade S6 Zilver review door naabje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Wat een fijne telefoon. Ik had op AliExpress een screenprotector opgesnord, maar die blijkt net twee millimeter te smal te zijn. Heeft iemand al ergens een geverifieerd goede opgedoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Heeft iemand nog een toestel over (toevallig 2 besteld) anders ga ik hem vanavond via gearbest bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ga hem toch maar eens bestellen, ik kan echt niet wennen aan WINDOWS OS.
En wil weer over naar Android, en qua eisen een Qualcomm + 5 inch, hdready scherm doet deze het prima!
Ik kwam voor me lumia al met een z7 mini, en die was ook prima! hopelijk heeft cucou92 ook de blade s6 gekregen van iemand om zijn kunsten weer te showen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
eldeegee schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:30:
Heeft iemand nog een toestel over (toevallig 2 besteld) anders ga ik hem vanavond via gearbest bestellen.
als ik jou was: http://www.gizchina.com/c...irectory/gearbest-review/ lees even de reviews.
Volgens mij absoluut geen topper!!

Ik zit u te kijken of geekbuying.com , meer goede reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
theduke1989 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:06:
[...]

als ik jou was: http://www.gizchina.com/c...irectory/gearbest-review/ lees even de reviews.
Volgens mij absoluut geen topper!!

Ik zit u te kijken of geekbuying.com , meer goede reviews!
Geekbuying heb ik m besteld. Ging helaas niet vlekkeloos met de verzending waar ze mijn adres niet goed hebben doorgegeven en het pakje dus telknes stil lag bij de vervoersmaatschappij. Had ook nog EU gekozen met verzending uit spanje (+17eu). Dacht dat is lekker snel in huis en geen importkosten. Geen importkosten klopte, maar snel in huis viel tegen. Uiteindelijk week geduurd maar had in 3 dagen gekund als alles goed ging.
Verder qua product wel prima en in juiste staat ontvangen.

Bevalt na enkele dagen goed. Heb alleen het idee dat soms de touch knop in het midden onderaan niet altijd goed reageert maar dat kan liggen aan dat ik de knop net niet goed raak / indruk. Ik bedien de smartphone met 1 hand.

Nu nog wachten op een custom ROM en Root. Dat is wel iets waar ik naar uitzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
Heb m net besteld bij Gearbest. Zie het wel verschijnen. Als hij binnen is laat ik even een berichtje achter hoe dit verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Gister de S6 als Navi gebruikt, maar de GPS viel vies tegen. Gaf pas laat aan dat je "verkeerd" rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Heb hem bij Gearbest besteld. Vorige week zaterdag. Had hem op dinsdag al binnen. Heb er 220 USD voor betaald met een kortingscoupon. Net ff de telefoon getest. Voelt goed. Iemand ervaring met de nieuwste software update? (lollipop 5.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
vingibson schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:04:
Heb hem bij Gearbest besteld. Vorige week zaterdag. Had hem op dinsdag al binnen. Heb er 220 USD voor betaald met een kortingscoupon. Net ff de telefoon getest. Voelt goed. Iemand ervaring met de nieuwste software update? (lollipop 5.0.1)
Ik heb hem bij gearbest besteld op 9 maart en de telefoon hangt sinds 11 maart vast bij DHL Keulen. En natuurlijk wijzen gearbest en dhl naar elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb hem ook maar bij geekbuying besteld, maar ik had perrongelijk niet geselecteerd voor EU refund/ problemen :( dus stuurde een e-mail dus kijken hoe het nu is gegaan! ik zei om de order te stoppen!

De reden van geekbuying was puur EU warehouse, op aliexpress allemaal vanuit CHINA, dus om importkosten te vermijden! was dit een ideale keus. Hopelijk komt het goed!

Prijs was €244,- omdat er ook opeens nog extra kosten voor kwamen!
Hopelijk is het een goed toestel voor dit prijs!

[ Voor 42% gewijzigd door theduke1989 op 21-03-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Deveon schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:41:
Gister de S6 als Navi gebruikt, maar de GPS viel vies tegen. Gaf pas laat aan dat je "verkeerd" rijdt.
Dat is jammer, misschien met wat kleine updates die er gaan komen dat de GPS goed wordt...
Ik zelf heb me lumia verkocht om deze te kopen, kan maar niet wennen aan WINDOWS OS, dat is de boosdoener voor mij geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
Ik gebruik nog altijd mijn Galaxy S2 (5 jaar inmiddels) Deze begint nu wel erg traag te worden. Zal voor mij een flinke vooruitgang worden.Na veel positieve reviews gelezen te hebben deze telefoon besteld. Gamen en alles hoeft van mij niet. Gewoon een telefoon die een beetje vlot werkt. Gearbest geeft al aan "processing" via EU warehouse dus ik verwacht hem komende week wel binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
dat is snel, vandaag besteld en nog steeds dit bij mij: Payment Confirmed (Processing)
Hopelijk ook binnen enkele dagen in huis dan, staat alleen op werkdagen doen ze!
Hoeveel ervoor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
theduke1989 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:16:
Ik heb hem ook maar bij geekbuying besteld, maar ik had perrongelijk niet geselecteerd voor EU refund/ problemen :( dus stuurde een e-mail dus kijken hoe het nu is gegaan! ik zei om de order te stoppen!

De reden van geekbuying was puur EU warehouse, op aliexpress allemaal vanuit CHINA, dus om importkosten te vermijden! was dit een ideale keus. Hopelijk komt het goed!

Prijs was €244,- omdat er ook opeens nog extra kosten voor kwamen!
Hopelijk is het een goed toestel voor dit prijs!
Precies wat ik had. Ook 244 ongeveer vanwege omrekeningen en toevoegingen via Spain Warehouse... maar goed, op zich bevalt de telefoon goed tot zover.

Zoals al eerder gezegd, lekker licht maar voel wel de "crack" als je op de achterkant drukt en ik ook online al eens had gelezen (indrukken achterzijde telefoon zorgt voor een klik geluid, hol stukje daarachter voor je op het component zit).
GPS heb ik geen problemen mee. Snelheid voldoet voor mijn wensen. Nu nog root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
dat is wel weer jammer, maar goed dan maar minder hard gebruiken de telefoon!
Hopelijk is het OS niet zo'n drama zoals bij de z7 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
vingibson schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:04:
5.0.2 is al uit en Nederlands zit er nu wel in.
Loopt als een trein.
http://www.ztedevice.com/...b6-96ae-6ae2536e320e.html

[ Voor 9% gewijzigd door barbarian op 22-03-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
bedankt, heb de link toegevoegd aan de eerste pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
barbarian schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Loopt als een trein.
Kun je gewoon updaten zonder alles te verliezen? Jammer dat er geen OTA updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Kasj schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Kun je gewoon updaten zonder alles te verliezen? Jammer dat er geen OTA updates zijn.
Nee je kunt niet zonder meer updaten. Je bent dan wel je instellingen kwijt. Je zult de backup app kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
het beste is dus, wanneer je de smartphone binnen hebt, meteen de nieuwe 5.0.2 erop zetten en klaar?
Want dan zit je niet met dat je alles kwijtraakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
barbarian schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Loopt als een trein.
Ah, kijk eens aan! Dat is goed nieuws. Meteen maar even downloaden. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Nieuwe firmware draait prima en inderdaad goed nederlands. Helaas werkt mijn GPS nog steeds niet en Gearbest houdt zich van den domme dus nu met paypal in de clinch om die claim goed te krijgen :(
Voor de rest blijft het een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Hoe heb je de nieuwe firmware geinstalleerd? Ik heb het zipbestand op mijn sdcard en op mijn telefoon gezet, maar als ik hem dan probeer te updaten via 'about phone' & 'software update' dan lukt dat niet.. Bij voorbaat dank voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
probeer via de oude vertrouwde manier zoals het vaak gaat.
Forced upgrade (for the phones that cannot be started or the phones that cannot enter standby state)
1) For a powered-off phone, press and hold both the volume key + and power key until the phone shakes once. Then the phone will enter into “Android system recovery”.
2) Press the volume key - to select apply update form sdcard, and press the power key to confirm it.
3) Choose update.zip to start update. The phone completes the upgrade process in about three minutes.
4) On the Upgrade Complete screen, select reboot system now and press the power key to confirm it.

Misschien dat het nu wel helpt? en dan wanneer je dat hebt gedaan nogmaals even een factory-reset uitvoeren! om het maximale eruit te halen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

vingibson schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:42:
Hoe heb je de nieuwe firmware geinstalleerd? Ik heb het zipbestand op mijn sdcard en op mijn telefoon gezet, maar als ik hem dan probeer te updaten via 'about phone' & 'software update' dan lukt dat niet.. Bij voorbaat dank voor de hulp :)
Als 'het' zip bestand het bestand is dat je hebt gedownload dan werkt dat niet In dat zipbestand zit namelijk een bestand dat update.zip heet, en een handleiding hoe te werken. De update.zip moet je in de root van je SD kaart zetten, en dan werkt het gewoon via about phone etc etc, duurt wel langer dan de twee minuten die ze aangeven in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hoeft niet in de root van je SDcard, kan ook gewoon op je telefoon.
En dan uitvoeren! Kan nu niks zeggen heb de telefoon niet.

Maar meestal 9/10 keer zou het wel moeten werken gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
geekbuying, doet er wel erg lang over om het te versturen, en al helemaal voor een reactie!!! op hun e-mails!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:33:
geekbuying, doet er wel erg lang over om het te versturen, en al helemaal voor een reactie!!! op hun e-mails!!!
Je hebt op zaterdag besteld... Er staat op de site normally ships in 2-7 days. Dus vandaag op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
klopt, maar wil het annuleren omdat ik de services om naar es-WAREHOUSE te sturen heb vergeten aan te klikken :( , dus ik stuurde een e-mail maar ze reageren daar helemaal niet op! En het rare van alle is, bij XIAOMI MI4 liet ik een vraag achter en die werd wel meteen beantwoord!

Ik bedoel ES-warehouse, zou je toch verwachten europese tijden, response etc?

[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 23-03-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Het feit dat daar een Europese opslag zit, maakt natuurlijk weinig uit. Je hebt gewoon te maken met een Chinees bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Nou, update naar lollipop 5.0.2 is erg soepel gegaan. Je kan de telefoon nu ook op Nederlandse taal zetten (heb hem lekker op Engels gelaten).

Accuduur valt tot nu toe wat tegen. Maar mijn vorige telefoon was een Jiayu G4S (3000Mah accu), dus waarschijnlijk ben ik wat verwend.

Snelle GPS fix is heerlijk, kan ik eindelijk normaal Maps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
Hoe is bij jullie de belkwaliteit in de auto?
Ik heb hier slechte ervaringen mee en mensen horen met name mij zeer slecht.

Zowel via de speaker van de auto via bluetooth, als via de telefoon zelf op de speakerfunctie. Dat tweede snap ik dat dat misschien slecht verstaanbaar is maar helaas horen mensen mij op mijn auto aansluiting ook slecht. Dit had ik niet met mijn oude HTC One m7.

Ik ga ook updaten naar de nieuwe versie. Misschien werkt het wat. Zit nu nog op B07. De Nederlandse taal nu ook aanwezig zie ik? Dat zou fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen wat er veranderd is na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Worden er standaard Google Apps meegeleverd? Dat wil ik graag weten voordat ik weer een China phone koop waar deze niet standaard op zitten. (en ik ze er ook niet op krijg, behalve de Play Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Rep1v schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:
Worden er standaard Google Apps meegeleverd? Dat wil ik graag weten voordat ik weer een China phone koop waar deze niet standaard op zitten. (en ik ze er ook niet op krijg, behalve de Play Store)
Ik heb maar via Aliexpress besteld, en dan uit de UK.
Helaas geen adapter!, maar die heb ik al van een iPhone (EU)

Maar op de eerste pagina staat de nieuwe ROM 5.0.2 als ik jou was zou ik gewoon wanneer je hem koopt eerst de rom erop gooien en dan een factorty reset en dan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je deze telefoon, de blade s6 dus, het goedkoopst bestellen volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:15
€202 met code ZTES6JY op gearbest.
Al zou ik overwegen iets meer te betalen wanneer hij uit een Europees land verstuurd kan worden.
Al zou ik dan voor dat geld eigenlijk liever een gebruikte nexus 5 halen, maar goed dan heb je geen dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er geen Nederlands als taal kan worden ingesteld op de zte blade s6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar mensen, foutje ik zie het AL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog en vraag. Zijn er meer mensen waarbij pushmail niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:21:
Klopt het dat er geen Nederlands als taal kan worden ingesteld op de zte blade s6?
In de versie vanuit de fabriek niet nog. Als je de laatste update van de site van ZTE installeert wel (B10).
Zojuist gisteren geinstalleerd en nu NL taal en is de belkwaliteit in de auto voor mij ook verbeterd! Prima update
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:56:
Nog en vraag. Zijn er meer mensen waarbij pushmail niet werkt?
Pushmail werkt bij mij wel. Ik gebruik echter niet de standaard android e-mail applicatie maar een andere mailapplicatie uit de Playstore

[ Voor 27% gewijzigd door unknownbomb2 op 24-03-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:01:
Waar kan je deze telefoon, de blade s6 dus, het goedkoopst bestellen volgens jullie?
'

Heb even de link aangepast, ik heb eentje toegevoegd waar 712 orders al gemaakt zijn.
De DE-stock is er even niet, alleen de UK dus zonder eu plug, maar goed.
Pagina: 1 2 3 Laatste