Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 08:58

Sledge HaMMeR

-= Je Vini, Vidi, Vici =-

Heb je een linkje van de B12 update? Of komt die over air?

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-03 20:45
Hierbij de link:
http://www.ztedevice.com/...b6-96ae-6ae2536e320e.html
Als ik check for updates via de telefoon, zegt ie dat mijn software up to date is. Ik heb nog nooit een OTA update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Is er al iemand de roze versie tegengekomen ?
Ik zou best dit toestel willen ;) maar ik vind hem in het roze wel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:27
Ik overweeg dit toestel te kopen. Enige wat me tegenhoud zijn berichten over slechte geluidskwaliteit bij het telefoneren. Nu al driee reviews gelezen waarin aangegeven wordt dat vooral de partij waar mee je aan het bellen bent de beller met de BLade S6 slecht kan horen.

Wat is jullie ervaring van de geluidskwaliteit bij het telefoneren?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Geen klachten over gehad over geluidskwaliteit. Zoals ik eerder heb aan gegeven is er zo iets als dual microfoon.

Ik zou hem wel bij een nederlandse winkel kopen ivm de wisselende kwaliteit van de telefoons. Geluidskwaliteit, gps ontvangst, bluetooth kunnen problemen geven. Bij een nederlandse winkel is ruilen makkelijker.

Af gezien van ghost touches zo nu en dan heb verder geen problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door RogierE op 24-07-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Hier ook geen klachten gehad.

Zoek er nog een voor mijn wederhelft, maar kan ze alleen nog maar erg prijzig vinden. Gearbest voorraad in Duitsland is leeg

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
http://m.geekbuying.com/i...l-SIM--Silver-342089.html

Voor 250 dollar. Volgens mij heb ik hem ook voor die prijs gekocht. Bij registratie kreeg ik nog een kortingscoupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
Huh? Ik zag hem gisteren of eergisteren nog op geekbuying voor minder dan 200 euro.
Ik kwam er via een link van de coupons, kan het alleen niet meer vinden nu.
De coupon werkte niet, maar de prijs was 198 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Deze link volgen, account aanmaken en dan de coupon invoeren, dan is ie 202 euro:
http://www.geekbuying.com/Promotion/Festival_CouponZone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
250 was in dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ja dus 20 euro meer dan wat ik hierboven aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
iemand nog wat twrp recovery's of wat dan ook voor dit toestel.
Om het topic aan te vullen? Op verschillende fora's geen custom roms of twrp vereisen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenhb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik heb op dit moment build nummer GEN_EU_Blade_s6V1.0.0B08

Ik wil ook over op B12, maar net als met B11 lukt me dat niet. Foutmelding: "Updatepakket stemt niet overeen, gelieve te controleren!"

Ik heb de telefoon gekocht bij CoolBlue met het oog op garantie en dergelijke, maar ik had hem beter bij Gearbest kunnen bestellen. Dan had ik de AS build en kon ik waarschijnlijk wel updaten :(

En de GPS is overigens echt ongelofelijk slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Klopt een EU build kun je niet flashen met een AS build. Wat deze nieuwere versies toevoegen qua bugfixes is trouwens onduidelijk.

Waarom ruil je hem niet voor een andere die geen GPS problemen heeft? Coolblue heeft winkels waar je binnen kunt lopen, een retourservice etc.

[ Voor 15% gewijzigd door RogierE op 27-07-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Priyantha Bleeker schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:27:
Is er al iemand de roze versie tegengekomen ?
Ik zou best dit toestel willen ;) maar ik vind hem in het roze wel cool :D
Helaas kon geen roze vinden :(
Ook de verhalen over de vermeende slechte GPS e.d en moeilijkheden met root'en hebben mij afgehouden om er 1tje te kopen.

Heb nu in plaats daarvan toch maar wat meer geld uitgegeven en een Samsung Galaxy Alpha gekocht, ook wat kleiner e.d(fijn voor mij), jammer genoeg wel echt een klasse hoger qua prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenhb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-01-2023
RogierE schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:22:
Klopt een EU build kun je niet flashen met een AS build. Wat deze nieuwere versies toevoegen qua bugfixes is trouwens onduidelijk.

Waarom ruil je hem niet voor een andere die geen GPS problemen heeft? Coolblue heeft winkels waar je binnen kunt lopen, een retourservice etc.
Het nadeel is dat je hem dan minstens twee weken kwijt bent en ik heb geen oude telefoon die een nano-sim slikt. Maar ik ga nog even kijken of ik mijn simkaart adapters nog heb. Zou echt dom zijn als ik ze heb weggegooid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Als je hem retour stuurt, zou ik hem daarna ophalen in een winkel en direct testen of het dan wel allemaal werkt. Mocht het dan ook niet werken, een andere eisen of je geld terug vragen. Dat is het voordeel van een Nederlandse winkel.

[ Voor 0% gewijzigd door RogierE op 28-07-2015 21:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Vandaag mijn Blade S6 ontvangen. Eerste indruk is erg positief. DualSIM werkt goed en innuitief, helder scherm, mezelf verbaasd over de snelheden die ik over 4G haalde, gesprekskwaliteit is ruim voldoende. Notificatiescherm en toetsenbord is eigenlijk het enige waar ik denk ik nog aan moet wennen (of tweaken :) )

Out of box geleverd met: GEN_EU_Blade_s6V1.0.0B08. Iemand enig idee waar ik een volledig overzicht van compatible roms kan vinden?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Het keyboard van "touchpal x" vond ik verschrikkelijk. Ik heb nu het standaard asop keyboard.

Volgens mij is de B08 de meest recente rom voor de EU modellen. Let goed op dat je de juiste rom voor het juiste model gebruikt.

Nuttige links:
XDA
android-hilfe

[ Voor 13% gewijzigd door RogierE op 30-07-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
He ik kreeg zonet een system update notificatie. De wifi is wat brak op vakantie dus thuis maar eens instaleren.

Wie heeft de notificatie ook gehad en is dit B12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B11 ging wel over air. B12 moet volgens mij via de website van ZTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Ik heb B11 al, dus dan vind ik het raar dat ie meldt dat er system updates zijn.

Het weekend maar even afwachten.

Kon toch niet wachten. De update is ook maar 25.4 Mb groot en zou sky eye security unlock moeten bevatten. Dit zou inhouden dat het de B12 is die OTA komt.

Update is wel mislukt aangezien er niet naar een log file geschreven kon worden.

Telefoon gestart in recovery. Cache partitie geformatteerd. Nogmaals de update gedownload en geinstalleerd. Hierna ging het wel goed en heeft mijn telefoon nu de B12 rom. Ik weet nog niet wat de sky eye inhoud.

Ok. Sky eye uitgeprobeert.
In settings->security kan ik nu kiezen voor sky eye. Hiermee kan ik mijn telefoon unlocken. Leuk, maar echt handig (snel) gaat het niet.

[ Voor 85% gewijzigd door RogierE op 31-07-2015 17:17 . Reden: update gelukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Koopje, 162 euro!
http://www.geekbuying.com...l-SIM--Silver-341742.html
Coupon: email02

[ Voor 80% gewijzigd door ASW1 op 01-08-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

ASW1 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:52:
Deze link volgen, account aanmaken en dan de coupon invoeren, dan is ie 202 euro:
http://www.geekbuying.com/Promotion/Festival_CouponZone
Bedankt ... maar wat een naaierij.

Coupon werkt slechts vanaf 249 dollar, kortom de coupon doet geen reet.
Na aanmelden 5% korting coupon werkt wel, maar vervolgens komt er nog zo'n 17 euro Europese verzending bij, wil ik afrekenen middels paypal, komt er nogmaals bijna 17 euro handlingsfee bij.

Dikke no-go dus, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
edit.

[ Voor 89% gewijzigd door ASW1 op 01-08-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09-2017
Ik heb leather case mode aan staan.
Maar er gebeurt niets als ik case open of dicht doe.
Zijn er meer problemen mee, of doe ik iets verkeert?
Is er een speciaal case weer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Iets met een magneetje neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
ASW1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:14:
Iets met een magneetje neem ik aan.
Klopt. Als je op ongeveer 2/3 van boven en 1/4 van links een magneetje houdt, krijg je "mini-screen". Is je telefoon gelocked en haal je het magneetje weg dan kun je de telefoon unlocken.

[ Voor 15% gewijzigd door RogierE op 04-08-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Stil in dit topic.
Probleemloze telefoon denk ik?

Heb er zelf eentje gekocht maar ik wil toch perse root access en dat schijnt niet te kunnen helaas.
Daarom blijf ik toch bij mij Jiayu S3, ondanks dat formaat en vorm van de blade veel fijner zijn.

Als iemand nog interesse heeft in een splinternieuwe Blade S6 inclusief case, hij staat in mijn Vraag&aanbod.

[ Voor 6% gewijzigd door ASW1 op 28-08-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

ASW1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:25:
Stil in dit topic.
Daar lijkt het wel op. Hier doet ie het al maanden lang prima. Hij valt regelmatig (1x zelfs in de wc.. :$ ) maar hij hapert nog niet, dus ik kan niet anders dan tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogierE
Stil in dit topic.

Heb er zelf eentje gekocht maar ik wil toch perse root access en dat schijnt niet te kunnen helaas.
Daarom blijf ik toch bij mij Jiayu S3, ondanks dat formaat en vorm van de blade veel fijner zijn.

Als iemand nog interesse heeft in een splinternieuwe Blade S6 inclusief case, hij staat in mijn Vraag&aanbod.
Het is mogelijk om de telefoon te rooten met Kingroot. Op XDA is beschreven hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
RogierE schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:10:
[...]

Het is mogelijk om de telefoon te rooten met Kingroot.
Klopt, ik had inmiddels al gevonden hoe dat moet.
Heel simpel, met een APK'tje installeren. _/-\o_

Ben nu toch aan de slag gegaan met de ZTE en zit nu weer heel erg te twijfelen of ik deze verkoop of toch mijn Jiayu S3.
De S3 vind ik een kreng want hij is echt te groot, maar verder is er echt helemaal niets mis mee.
Wat hij heeft boven de ZTE is NFC en softwarematig kunnen wisselen van dataverbinding tussen de simkaarten. Ik moet eens heel hard gaan denken of ik dat wil missen of niet.

Verder eens proberen welke camera beter is, en of de batterij van de ZTE een beetje te doen is.
In ieder geval heb ik nu ook root access op de ZTE; ik zou nooit zonder willen omdat ik geen telefoon wil zonder adblocker erop.
Ik ben een beetje verliefd op hoe lekker de ZTE in de hand ligt en in de broekzak glijdt in vergelijking met de S3.
Heb mezelf lang geprobeerd te overtuigen dat 5,5 inch ook nog wel okee is, maar als ik deze 5 incher dan probeer denk ik toch dat 5,5 inch onhandig groot is omdat het simpelweg niet meer met 1 hand te bedienen is zonder allerlei rare grepen.

Ik blijf voorlopig nog even in dubio. :P

• ASW1
ASW1 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:48:
Ben nu toch aan de slag gegaan met de ZTE en zit nu weer heel erg te twijfelen of ik deze verkoop of toch mijn Jiayu S3.
Knoop is doorgehakt, de ZTE blade S6 staat te koop in vraag&aanbod.
Het niet softwarematig kunnen wisselen van dataconnectie tussen de twee simkaarten gaf uiteindelijk de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels mogen we zo'n 3/4 jaar bellen en Whatsappen met de ZTE Blade S6. Zijn er mensen die al problemen ondervinden? Op het verwachte teruglopen van de batterijcapaciteit na heb ik zelf nog geen problemen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:18:
Inmiddels mogen we zo'n 3/4 jaar bellen en Whatsappen met de ZTE Blade S6.
Ik denk dat je het over een ander toestel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Ik denk dat er drie kwart jaar bedoeld wordt. Dat klopt wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ah ja op die fiets.
Zo had ik het niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Helaas, geen update naar Android 6.0.

Vanuit de ZTE Customer Support:
"We have confirmed with our technician and I am sorry to tell you that so far we don't have the plan to publish a updates for this phone. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm is gebarsten in broekzak. Iemand tips voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

ASW1 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:48:
[...]

Klopt, ik had inmiddels al gevonden hoe dat moet.
Heel simpel, met een APK'tje installeren. _/-\o_
Kun je me in de goede richting wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
"Kingroot" op google intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
KINGROOT is toch de chinese(root) variant.
Heb liever SuperSU dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
webbier schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:16:
Helaas, geen update naar Android 6.0.

Vanuit de ZTE Customer Support:
"We have confirmed with our technician and I am sorry to tell you that so far we don't have the plan to publish a updates for this phone. "
was te verwachten :) het moet ook niet van de ZTE-SUPPORT komen, maar het komt gewoon vanuit de userbase community mits die groot is en er veel ZTE BLADE S6 verkocht zijn. Anders doen ze het zelf ook niet. Z9 serie daarin tegen verwacht ik wel een Android 6.0 upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Stil in dit topic.

Als je smartphone (bootloader unlocked) is waarom niet een andere ROM erop zetten!.
Misschien iets nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Okay, het was echt te simpel .... sorry ... maar dat had ik niet verwacht.
Voor de liefhebbers, hier de meest recente officiele versie http://www.kingroot.net

Installeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
theduke1989 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 23:33:
KINGROOT is toch de chinese(root) variant.
Heb liever SuperSU dan..
In de playstore staat "supersu-me", die kun je gebruiken om kingroot te vervangen door supersu.
Kost wat, maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Probleem....

Mijn zte start vanzelf opnieuw op sinds vanavond. Geen apps geïnstalleerd voor die tijd. Na een seconde of 15 begint ie opnieuw. Pincode hoef ik niet in te geven. Het (intussen zeer irritant geworden) opstartmuziekje hoor je ook en je ziet het opstartscherm. Ik wil liever niet terug naar fabrieksinstellingen omdat ik op vakantie ben. Google maakte mij niet echt wijzer.

Probleem lijkt verholpen door een harde reset (power + volume up) en dan in het menu alles te wissen.

[ Voor 11% gewijzigd door ..Christiaan.. op 25-07-2016 20:09 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Pagina: 1 2 3 Laatste