[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Wel vreemd on de schuld van een crash af te schuiven om Microsoft als het maar op 1 website gebeurd.

En dan nog, je bent gebruik aan het maken van een stuk software dat vandaag pas is gelanceerd en dan nog wel via een ontwikkelaarskanaal, dan moet je niet komen zeuren dat er bugs zijn, melden is dood normaal maar ga niet klagen over bugs als je een testrelease gebruikt.

[ Voor 57% gewijzigd door Loller1 op 14-04-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

dglavimans schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:04:
Mijn webbrowser crasht wel aardig vaak en dan vooral in dit topic, meer met dit probleem?
Is niet nieuw voor mij, was al voor de update het geval. Vooral dit forum.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Natuurlijk wel! Een browser hoort gewoon niet te crashen *punt* doet die dat wel is het zeker de browser bouwer aan te rekenen.

Als jouw Word crasht op documenten is het toch ook MS aan te rekenen? Of als explorer.exe crasht omdat er een bestand is die niet helemaal volgens de regels werkt?

[ Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
Loller1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:22:
Wel vreemd on de schuld van een crash af te schuiven omp Microsoft als het maar op 1 website gebeurd gebeurt.
Nee dat is helemaal niet vreemd, een browser hoort gewoon niet te crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
UPC wifispots werkt met Windows Mobile 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:22:
Natuurlijk wel! Een browser hoort gewoon niet te crashen *punt* doet die dat wel is het zeker de browser bouwer aan te rekenen.
Ok maar het feit dat elke browser wel eens crashed op bepaalde websites toont aan dat het dus in de praktijk wat lastiger is om dit zo te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Louike1980 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:23:
:o

Ze hebben Windows Mobile weer tot leven gewekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Avalaxy schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:23:
[...]

Nee dat is helemaal niet vreemd, een browser hoort gewoon niet te crashen.
Besturingssystemen horen ook niet te crashen en toch gebeurd dat soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:23:
[...]
Ok maar het feit dat elke browser wel eens crashed op bepaalde websites toont aan dat het dus in de praktijk wat lastiger is om dit zo te regelen.
Mijn IE11 op de desktop crasht nooit op een site, dus onmogelijk is het iig niet. Ik vind het ook niet zo'n punt dat die af en toe crasht. Ik meld het wel bij MS als ik het vervelend vind en opgelost wil hebben.
Wel zou ik graag van tweakers eindelijk eens een app willen zien. Nu met de unified apps & store vind ik al helemaal dat ze het zouden moeten doen. En als ze zelf de tijd er niet voor hebben, mogen ze een wedstrijd uitgeven om een app te maken. Ik zal er met alle liefde aan mee doen en die app in de toekomst ondersteunen. Ik wil alleen een API. (en met mij nog wat devvers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:25:
[...]

Besturingssystemen horen ook niet te crashen en toch gebeurd gebeurt dat soms.
Dus? Wat is je punt precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Louike1980 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:23:
Das mooi!

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:25:
[...]
Besturingssystemen horen ook niet te crashen en toch gebeurd dat soms.
Mijn Windows 8 crasht niet meerdere keren per dag op een bepaalde site ;) Ik vind dat ook moeilijk "soms" te noemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Avalaxy schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:26:
[...]

Dus? Wat is je punt precies?
Nee wat was jouw punt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:27:
[...]

Nee wat was jouw punt dan?
Lees even terug? Mijn punt is dat een browser niet hoort te crashen, ook al zit er een fout in de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:27:
[...]

Mijn Windows 8 crasht niet meerdere keren per dag op een bepaalde site ;) Ik vind dat ook moeilijk "soms" te noemen.
Ik probeer alleen aan te geven dat blijkbaar het niet te voorkomen is dat zaken crashen. En als een browser vooral op 1 website veel crashed dan ligt dat eerder aan de website dan aan de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Avalaxy schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:28:
[...]

Lees even terug? Mijn punt is dat een browser niet hoort te crashen, ook al zit er een fout in de website.
Ja dus? Ik reageerde daar toch op? Moet ik nu herhalen wat ik stelde? Als het zo makkelijk is als het klinkt dan zou dat toch al geregeld zijn door de browserbouwers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ben je in de aanvalsmodus ofzo? Doe es ff relaxed man. Ik leg toch uit wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Update loopt. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:29:
[...]
Ik probeer alleen aan te geven dat blijkbaar het niet te voorkomen is dat zaken crashen. En als een browser vooral op 1 website veel crashed dan ligt dat eerder aan de website dan aan de browser.
Nee, want een browser hoort niet te crashen op een site. Een OS is ook niet te vergelijken met een browser dus die vlieger gaat niet op. Leuk als jij het normaal vind dat een browser crasht, maar ik niet. Een browser hoort gewoon niet te crashen. Dat die een pagina compleet verkeerd rendered omdat er *iets* niet goed mee is kan ik mee leven, maar niet crashen. Dat is nooit (sinds de uitvinding van het internet) normaal geweest en is het nog steeds niet.
Het is overigens absoluut wel te voorkomen, want zoals gezegd mijn desktop IE11 crasht niet. Ook niet op deze site. Het is dus wel mogelijk een browser te maken die niet crasht. Dat dat lastig is ok, maar niet onmogelijk.
Dat gezegd hebbende, ja, het kan wel *eens* crashen, maar niet meerdere keren per dag. Dan doe je gewoon iets goed fout in de html parser, DOM manipulator(?), rendering engine of weet ik waar in de browser.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Als ik dit forum open in mijn eigen app, dan crashed hij niet...

Maar sinds WP8.1 wordt de héle site wel extreem klein gerenderd; alsof ze de verkeerde DPI-settings mee sturen...

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42086744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:32:
[...]

Nee, want een browser hoort niet te crashen op een site.
Ik vind het niet normaal dat een browser crashed. Dat beweer ik helemaal niet. Maar ze crashen allemaal van tijd tot tijd. IE, Chrome, Firefox. Ik ken er geen eentje die niet soms crashed. Dat is dan blijkbaar geen MS probleem maar een algemeen probleem.

Overigens crashed IE11 bij mij op de desktop wel degelijk soms. Maar dat terzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:31:
[...]

Ik leg toch uit wat ik bedoel?
Nee, je komt met geen enkel goed argument en blijft alleen maar je mening (die nergens op slaat) herhalen. Het is volstrekt niet logisch als een browser crasht door een fout in een website. Een browser moet met miljoenen websites om kunnen gaan. Je kunt niet verwachten dat elke developer foutloze sites ontwikkelt die de browser niet laten crashen. Als browserbouwer moet je er dus gewoon voor zorgen dat je eigen software dichtgetimmerd zit zodat de developers aan kunnen klooien zonder dat dat consequenties heeft voor de eindgebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:34:
[...]
Ik vind het niet normaal dat een browser crashed. Dat beweer ik helemaal niet. Maar ze crashen allemaal van tijd tot tijd. IE, Chrome, Firefox. Ik ken er geen eentje die niet soms crashed. Dat is dan blijkbaar geen MS probleem maar een algemeen probleem. [...]
Nee, dan is het een MS probleem, een Google probleem en een Mozilla probleem. En zoals al 4 keer gezegd, het maakt mij niet uit dat die wel eens crasht (zeg 1x in de maand), maar niet meerdere keren per dag. Dan is er gewoon iets fout. Dan nog maak ik er niet zo'n punt van, behalve dat het enorm irritant is. Ik vind ook dat Tweakers die API moet geven zodat we met zijn allen een fatsoenlijke app kunnen maken.
Verder wat Avalaxy zegt.
Ik ben ook wel klaar met deze discussie eigenlijk. Het probleem is vastgesteld, daar laten we het maar bij lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

EraZor

Don't mention the war

Max_B schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:19:
Ik heb hetzelfde probleem (Telfort). Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem:
http://forums.wpcentral.c...nbar-without-roaming.html
Tsja, je leest meestal 'dat 't zo hoort' omdat je in principe roamt op 1 van de grote 3. Blijft frappant dat 't voor de update goed ging. Het brengt geen kosten met zich mee, maar als je vaak naar t buitenland gaat, of in het grensgebied woont, is t bloedirritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:36:
[...]

Nee, dan is het een MS probleem, een Google probleem en een Mozilla probleem.
Dan zijn we het met elkaar eens dus. Want dat bedoelde ik dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
EraZor schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:37:
[...]
Tsja, je leest meestal 'dat 't zo hoort' omdat je in principe roamt op 1 van de grote 3. Blijft frappant dat 't voor de update goed ging. Het brengt geen kosten met zich mee, maar als je vaak naar t buitenland gaat, of in het grensgebied woont, is t bloedirritant....
Dit was er ook al bij WP7. Daar is het uiteindelijk met een update rechtgetrokken zodat je het roaming icoontje niet meer ziet. Kan best zijn dat er in WP7 een lijst stond met operators waarvoor dat roaming icoontje op bepaalde netwerken niet moest worden getoond...
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:38:
[...]
Dan zijn we het met elkaar eens dus. Want dat bedoelde ik dus ook ;)
Ik snap ook niet waar je een punt van maakte. Ik zei alleen dat het een probleem van Microsoft is. Niet dat het alleen van Microsoft is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

EraZor

Don't mention the war

Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:38:
[...]

Dit was er ook al bij WP7. Daar is het uiteindelijk met een update rechtgetrokken zodat je het roaming icoontje niet meer ziet. Kan best zijn dat er in WP7 een lijst stond met operators waarvoor dat roaming icoontje op bepaalde netwerken niet moest worden getoond...
Mja, 't is cosmetisch, begrijp ik. Hopen dat t rechtgetrokken wordt idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat werkt dat Swypen heerlijk trouwens, makkelijk met een hand.

Jammer dat de store nog steeds offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Avalaxy schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:36:
[...]

Nee, je komt met geen enkel goed argument en blijft alleen maar je mening (die nergens op slaat) herhalen. Het is volstrekt niet logisch als een browser crasht door een fout in een website. Een browser moet met miljoenen websites om kunnen gaan. Je kunt niet verwachten dat elke developer foutloze sites ontwikkelt die de browser niet laten crashen. Als browserbouwer moet je er dus gewoon voor zorgen dat je eigen software dichtgetimmerd zit zodat de developers aan kunnen klooien zonder dat dat consequenties heeft voor de eindgebruiker.
I rest my case. Je leest niet wat ik schrijf of je snapt me niet. Maakt niet uit ook verder.. Ik hoop dat je zelf binnenkort een browser op de markt brengt die alle andere browsers overbodig maakt. Dat is namelijk vrij simpel als ik je goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Misschien dat ik het verkeert begrepen heb, maar er zou toch ook een ander vergrendelscherm komen?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:40:
Misschien dat ik het verkeert begrepen heb, maar er zou toch ook een ander vergrendelscherm komen?
Dit heb je inderdaad verkeerd begrepen, de API hiervoor is vrijgegeven en Rudy Huyn heeft hier een app voor gemaakt. Deze hebben ze getoond op BUILD, binnenkort zal deze app wel in de store verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:38:
Ik snap ook niet waar je een punt van maakte. Ik zei alleen dat het een probleem van Microsoft is. Niet dat het alleen van Microsoft is ;)
Dan begrijpen we elkaar ;) Ben al snel allergisch als ik denk dat er weer een anti MS trol bezig is. Vandaar mijn defensieve houding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
chowmonkey schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:42:
[...]
Dan begrijpen we elkaar ;) Ben al snel allergisch als ik denk dat er weer een anti MS trol bezig is. Vandaar mijn defensieve houding :X
Ik denk dat je er dan goed aan doet de posthistory even door te lopen. Dan had je gezien dat ik een (vind ik zelf) bijzonder genuanceerde en gebalanceerde houding heb tegenover MS :P
Devin19 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:42:
[...]
Dit heb je inderdaad verkeerd begrepen, de API hiervoor is vrijgegeven en Rudy Huyn heeft hier een app voor gemaakt. Deze hebben ze getoond op BUILD, binnenkort zal deze app wel in de store verschijnen
Niet vrijgegeven. Er is aan een zeer beperkt aantal developers toegang gegeven. Wij normale stervelingen developers hebben daar geen toegang toe.

[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
;) Mijn excuses voor het ongemak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Devin19 schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:42:
[...]

Wat voor scherm is dat dan precies? Het enige waar ik voor update is voor die doorzichtige tiles want dat vind ik er tof uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan eindelijk in de store. Maar dan zegt hij dat ik hem niet kan downloaden. Hebben jullie dat ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:55:
Kan eindelijk in de store. Maar dan zegt hij dat ik hem niet kan downloaden. Hebben jullie dat ook gehad?
De hele wereld is nu aan het updaten en alle apps opnieuw aan het installeren, ik denk dat we het de komende 5 uur kunnen vergeten om de store fatsoenlijk te gebruiken. :P

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 07:04
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:55:
Hier nog niet ik probeer het straks nog eens een keer

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
De update is wel echt stukken beter, voelt nu nog sneller. Een minpuntje, in de notificatiebalk kan je geen shortcut zetten om je dataverbinding aan of uit te zetten. Die mogen ze best nog wel toevoegen :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
vosss schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:45:
[...]
Wat voor scherm is dat dan precies? Het enige waar ik voor update is voor die doorzichtige tiles want dat vind ik er tof uit zien :P
Powergrim in "\[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen"
Eigenlijk alles wat de ontwikkelaar wil kan volgens mij. Inclusief leuke 3d effecten enzo.
Voorbeelden zij in de keynote te vinden: http://channel9.msdn.com/Events/Build/2014/KEY01 vanaf 9m30s.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
JerX schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:00:
De update is wel echt stukken beter, voelt nu nog sneller. Een minpuntje, in de notificatiebalk kan je geen shortcut zetten om je dataverbinding aan of uit te zetten. Die mogen ze best nog wel toevoegen :P
Dat hadden ze al aangegeven dat dat binnenkort verschijnt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
vipers120 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:02:
[...]

:D _/-\o_

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
ik heb alleen bij de tweede update dat hij zegt: de update is gedownload maar kan niet worden geopend. (80188309). wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De store heeft op dit moment problemen en is slecht bereikbaar. Waarschijnlijk ligt het dus niet aan jou, maar aan Microsoft. Ik zou het later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
vipers120 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:06:
ik heb alleen bij de tweede update dat hij zegt: de update is gedownload maar kan niet worden geopend. (80188309). wat doe ik verkeerd?
Bij mijn telefoon (htc 8s) moest ik eerst developer updates weer uit zetten en toen weer een update installeren. Daarna ging de update van 8.1 wel. Bij iemand anders in deze thread moest er na de update voor 8.1 nog een factory reset uitgevoerd worden voordat het werkt. Lijkt een probleem te zijn die komt door de geheugencapiciteit van de htc 8s en een aantal huawai telefoons.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Voor wie het dus nog niet had gezien, de lockscreen apps zoals die over een aantal maanden beschikbaar komen:

[ Voor 62% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ging die discussie eerder in dit topic over Tweakers die steeds crasht? Ik kan sinds 8.1 met zowel Internet Explorer als UC Browser geen Tweakers meer lezen. Laden duurt lang, veel witte pagina's, veel crashes, knoppen die niet goed reageren. Eigenlijk alles dat fout kan gaan gaat fout :P

En de komma zit nu in het speciale toetsenmenu, dat is wel heel jammer. Elke tweedelige zin of opsomming bijvoorbeeld heeft nu veel meer tijd nodig.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Siempie schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:26:
[...]
En de komma zit nu in het speciale toetsenmenu, dat is wel heel jammer. Elke tweedelige zin of opsomming bijvoorbeeld heeft nu veel meer tijd nodig.
Settings -> Keyboard -> Advanced -> "Show a comma key when available" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:27:
[...]

Settings -> Keyboard -> Advanced -> "Show a comma key when available" ;)
Top, bedankt! Ik was alweer aan het kijken of er custom toetsenborden gemaakt konden worden :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
vipers120 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:02:
[...]

bron?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
Hmm vreemd. WhatsApp notificaties tonen niet meer op m'n glance scherm maar wel op m'n lockscherm. Zie ik iets over het hoofd?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Siempie schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:26:
Ging die discussie eerder in dit topic over Tweakers die steeds crasht? Ik kan sinds 8.1 met zowel Internet Explorer als UC Browser geen Tweakers meer lezen. Laden duurt lang, veel witte pagina's, veel crashes, knoppen die niet goed reageren. Eigenlijk alles dat fout kan gaan gaat fout :P

[Kritiek] Site performance op Windows Phone 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:30
Zojuist de feature 'quiet hours' getest toen m'n toestel op US Engels ingesteld stond. In Nederland is deze feature helaas niet beschikbaar omdat het een onderdeel van Cortana is.

Het actief hebben van het swype toetsenbord maakt dat het toestel wat trager aanvoelt, dat doet het sowieso al met deze update.

Windows Phone 8.1 op de Lumia 520 is vooralsnog niet zo'n heel groot succes naar m'n gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Weet iemand hoe het met messaging zit? Volgens mij staat daar nu alleen nog maar SMS, waar dat voorheen ook Skype/Windows Live was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:36
Iemand al gespeeld met de VPN functionaliteit? Dat leek me wel handig in combinatie met louche wireless netwerken waarvan je niet precies weet hoe betrouwbaar ze zijn. Ik heb thuis een Synlogy staan, daar kun je een VPN server op installeren. NAS is via het internet te bereiken, maar voorlopig is het me nog niet gelukt daadwerkelijk een verbinding op te zetten. Telefoon blijft melden dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de server, welke opties ik ook probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
LOTG schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:35:
Weet iemand hoe het met messaging zit? Volgens mij staat daar nu alleen nog maar SMS, waar dat voorheen ook Skype/Windows Live was?
Klopt is er uit gehaald. Dit is verplaatst naar de betreffende apps. Voor Windows Live is dat Skype (want WLM is dood) en voor Facebook chat is dat de Facebook app. Dit omdat in het verleden deze diensten wel eens wilden updaten en je op de telefoon met een probleem zat (want trage update).

[ Voor 29% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Voor de gmail gebruikers: emails komen nu 'live' binnen, lijkt erop dat de IMAP implementatie eindelijk idle ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:54
Weet er iemand of double tap to lock nu in de telefoons zit?
Het was een gerucht dat dit toegevoegd ging worden, maar ik kan het niet echt terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Sc0tTy schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:30:
Hmm vreemd. WhatsApp notificaties tonen niet meer op m'n glance scherm maar wel op m'n lockscherm. Zie ik iets over het hoofd?
Je moet glance even updaten/restarten, ga naar glance in je instellingen, dan zal hij je vragen te restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
Whatson schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:45:
[...]

Je moet glance even updaten/restarten, ga naar glance in je instellingen, dan zal hij je vragen te restarten.
Al gedaan vanmiddag.
Hij toont wel de tijd. En ik dacht dat hij vanmiddag ook nog notificaties toonde.

EDIT:
Wanneer ik quiet hours uitzet toont hij de notificaties wel, erg apart.

Ik kan 't niet vinden om dit weer aan te zetten. Betekend dat ik glance of quiet hours niet kan gebruiken wat echt jammer zou zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Sc0tTy op 14-04-2014 20:51 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Doubletap to lock zit er volgens mij nog niet in.
De App Geophoto kan geen foto's met geotag's vinden :-/
8.1 op de L1320 gaat lekker soepel, doch op de L520 merk ik toch dat hij het soms moeilijk heeft.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Hoe krijgen jullie antwoorden van Cortona? Als ik bv vraag "what do you think of google" krijg ik alleen een Search result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
.Johnny schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:53:
Hoe krijgen jullie antwoorden van Cortona? Als ik bv vraag "what do you think of google" krijg ik alleen een Search result
Ja.. heel irritant, op wpcentral raadde ze aan een hard reset te doen en daarna deed die het bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Pfff dan ben je toch al je instellingen kwijt enzo? Dat gaat me te ver. Ik krijg wel netjes antwoord als ik om het weer vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
.Johnny schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:55:
Pfff dan ben je toch al je instellingen kwijt enzo? Dat gaat me te ver. Ik krijg wel netjes antwoord als ik om het weer vraag.
Ja dan ben je alles kwijt inderdaad

Irritant dat de store down is. Nu kan ik me apps niet meer downloaden :/

[ Voor 12% gewijzigd door dglavimans op 14-04-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Zat het projecteren over USB er nou wel of niet in? Ik zie het wel bij de instellingen werken maar krijg het niet werkend op mn laptop (W8.1.1 PRO)

Oh en is het mogelijk om de games weer uit de applijst te verwijderen? Ze stonden net zo fijn alleen in de games hub...

[ Voor 29% gewijzigd door Devin19 op 14-04-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.NCK schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:33:
Zojuist de feature 'quiet hours' getest toen m'n toestel op US Engels ingesteld stond. In Nederland is deze feature helaas niet beschikbaar omdat het een onderdeel van Cortana is.

Het actief hebben van het swype toetsenbord maakt dat het toestel wat trager aanvoelt, dat doet het sowieso al met deze update.

Windows Phone 8.1 op de Lumia 520 is vooralsnog niet zo'n heel groot succes naar m'n gevoel.
Hier 1x Lumia 925 en 2x Lumia 820 naar WP8.1. Voor het gevoel net zo, zo niet nog sneller als WP8.0
Ik hoorde wel dat initieel even een indexing loopt die op sommige phones wat vertraging kan geven. Na die indexing moet het weer net zo snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEchteKwartel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben helemaal verkocht. Vooral de nieuwe cosmetische opties en het action menu geven het toestel een compleet nieuwe fibe terwijl hij nog steeds op en top Windows Phone is. Een bugje echter: Wanneer je muziek afspeelt veranderd je lockscreen niet meer naar de desbetreffende artiest. Mogelijk een los eindje van het eruit slopen van de vorige app. (De huidige app was al te downloaden in 8.0 onder de naam Xbox Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Voor de mensen met problemen op tweakers.net:
Caelorum in "[Kritiek] Site performance op Windows Phone 8.1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
Thanks, doet het inderdaad! Ook de witte vlakken zijn dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Notifications + Actions, hoe voeg ik daar bijvoorbeeld Facebook toe? Of moet ik dan eerst wachten tot de app maker de app hierop aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik kom nog steeds niet in de store om de preview app te downloaden iemand een omweg gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ook onedrive doet t bij mij momenteel niet. Lijkt of ze de aandacht niet helemaal aankunnen.

Edit nee klopt niet, onedrive doet t alleen niet in chrome op de pc.

[ Voor 28% gewijzigd door .Johnny op 14-04-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
autje schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:41:
Notifications + Actions, hoe voeg ik daar bijvoorbeeld Facebook toe? Of moet ik dan eerst wachten tot de app maker de app hierop aanpast?
De app komt in het lijstje te staan zodra je een push bericht krijgt. Dat is dus in het geval van Facebook wanneer je een bericht via Facebook chat krijgt.
10Cage schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:37:
[...]
Thanks, doet het inderdaad! Ook de witte vlakken zijn dan weg.
Zeg dat ook eventjes in dat topic dan. Wellicht dat tweakers er dan wat aan doet.

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:44:
[...]

De app komt in het lijstje te staan zodra je een push bericht krijgt. Dat is dus in het geval van Facebook wanneer je een bericht via Facebook chat krijgt.
Op die manier. Top, thanks.

Tot zover vind ik het allemaal prachtig, maar er is nog veel te ontdekken :P. Cortana werkt echt verbluffend goed (het oplezen van mijn Nederlandstalige agenda entries levert wel wat hilariteit op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Iemand al kunnen ontdekken of dat swipen-over-een-tile-om-hem-als-gelezen-te-markeren er ook in zit? Ik krijg het niet voor elkaar, maar misschien werkt dat alleen bij Windows Phone 8.1 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel jammer vind is dat je nog steeds niet kan scrollen (bv in je album) door het scrolbalkje rechts te verslepen met je vinger, waardoor je sneller door je album heen kan scrollen in geval van veel foto's.

Nu moet je tig x swipen om van boven naar beneden te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Hebben meer mensen het probleem dat IE er om de haverklap uitklapt? Die app is duidelijk nog buggy.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 14:40
iemand anders ook problemen met de tijd instellen? De datum bij mij is 22-03-14 03:02. Zodra ik de tijd handmatig wil instellen loopt m'n 520 vast en word de bovenkant warm. Alleen hard uitzetten helpt. voor de rest nog geen problemen tegengekomen

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Laatst online: 09-09 09:07
PaT schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:17:
Hebben meer mensen het probleem dat IE er om de haverklap uitklapt? Die app is duidelijk nog buggy.
Nee, totaal geen last van. Had wel problemen met Tweakers, maar dat is inmiddels verholpen.

Hoe zit het eigenlijk met de accuduur?

Heb zelf het idee dat het aardig tegenvalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen bij Tweakers.net dan. En dat loopt als een trein na de forcering van 'groot scherm'. Een veeeeeeeel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alleen met tweakers, maar daarvoor mag je in de bugs sectie van dit forum kijken. [Kritiek] Site performance op Windows Phone 8.1

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 14:40
wautah91 schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:17:
iemand anders ook problemen met de tijd instellen? De datum bij mij is 22-03-14 03:02. Zodra ik de tijd handmatig wil instellen loopt m'n 520 vast en word de bovenkant warm. Alleen hard uitzetten helpt. voor de rest nog geen problemen tegengekomen
Tijd afzonderlijk van datum instellen kan ook niet. Automatische datum pakt ie ook niet.

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ziet er allemaal netjes uit, al zouden ze best wat meer info hebben mogen neerzetten hoe dingen aan/uit/werken. Ik krijg continue bij aanzetten melding dat datapunt (ding) niet beschikbaar is, of ik een ander wil kiezen. Na invoer pincode, krijg je dan eerst accespunt optie voordat je weer verder kan.

Wel jammer dat ze veel apps nog niet transparant hebben, zoals music, xbox games en xbox smartglass, zit je daar met grote groene lappen. Maar daar zal nog wel een update voor komen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Ik heb de update er vanaf een uurtje of 1/2 vanmiddag opstaan en heb m'n telefoon nog bijna geen minuut neergelegd.

Action center: handig, had het niet echt nodig maar die toggles zijn wel verdomde handig.
achtergrond: prachtig. Vooral met een ietwat donkere achtergrond super mooi. Ik heb een zonsondergangfoto boven een stad, super!
Exchange heeft nu ander logo
Aparte volume control: super!
Al die nieuwe apps zoals FM radio, data sense, opslag sense etc. Super.
Weekview in de agenda, top.
IE 11, top.

En nog zoveel meer te ontdekken! :D

Maar mijn vaantje voor Microsoft gaat om Cortana; wat fantastisch. Jammer dat je nog in 't engels moet, maar ze is ZO goed. Het klinkt aardig natuurlijk maar de tekst herkenning is FANTASTISCH. Pakt alles gelijk.

Als ik 'remind me to check blackboard tonight' pakt die gelijk alles, kiest zelf een tijdstip voor tonight.. zo goed!
SMSen, die leuke antwoorden etc. Muziek afspelen, agenda afspraken, mensen bellen. Echt geweldig, ben helemaal onder de indruk (zeker omdat het een beta is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Ik krijg nog steeds de melding dat de Store niet beschikbaar is :( Het is blijkbaar een héél stuk drukker dan ze hadden verwacht! Wie weet heeft de helft van alle WP gebruikers App Studio methode gebruikt om 8.1 nu al te krijgen. Zal je straks zien dat de adoption rate van WP8.1 nu voor de officiele releases al hoger is dan die van Android Kitkat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Nu WP8.1 uit is wil ik graag een WP telefoon, budget 200-250. De 630 zou leuk zijn maar mist een front cam (en nfc maar da's minder van belang), kan dus niet Skypen. Heeft daar naast 512MB ram wat de helft te weinig is voor sommige zware apps begrijp ik.

Snap niet zo goed welk toestel Microsoft wil dat ik koop. Of het supergoedkope uberlow budget model, die dingen mist. Of het topmodel, wat ik te duur vind.

Ben wel benieuwd hoe wp8.1 wordt ervaren op de oudere modellen. Zijn er nog nieuwe features die alleen werken op de topmodellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hier ook inderdaad Store niet beschikbaar, maar wat ik nog veel vreemder vind; mijn foto's tile geeft foto's weer die ik voor zover ik kan zien helemaal niet op mijn telefoon heb. Ik verwachtte net als bij WP8.0 dat mijn favorieten erop weergegeven zou worden. Iemand tips?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

Jazco2nd schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:42:
Nu WP8.1 uit is wil ik graag een WP telefoon, budget 200-250. De 630 zou leuk zijn maar mist een front cam (en nfc maar da's minder van belang), kan dus niet Skypen. Heeft daar naast 512MB ram wat de helft te weinig is voor sommige zware apps begrijp ik.

Snap niet zo goed welk toestel Microsoft wil dat ik koop. Of het supergoedkope uberlow budget model, die dingen mist. Of het topmodel, wat ik te duur vind.

Ben wel benieuwd hoe wp8.1 wordt ervaren op de oudere modellen. Zijn er nog nieuwe features die alleen werken op de topmodellen?
Misschien wat doorsparen en voor een Lumia 920/925 gaan?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Tomba schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:44:
Hier ook inderdaad Store niet beschikbaar, maar wat ik nog veel vreemder vind; mijn foto's tile geeft foto's weer die ik voor zover ik kan zien helemaal niet op mijn telefoon heb. Ik verwachtte net als bij WP8.0 dat mijn favorieten erop weergegeven zou worden. Iemand tips?
ik krijg wel heel vaak een zwarte tile..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:44:
In het fotoalbum> all>settings>start tile shows

daar kan je kiezen

- all photo's
- favorite photo's
- single photo

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die gestures in IE vind ik wel heel fijn hoor. Zat in 8.0 vaak zat nutteloos te swipen, ben dat gewend sinds ik een Surface heb.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb last van een discharge van 92% per uur! Hoop dat het morgen beter is 😞

Even zitten spelen met Cortana. Wat leuk is dat als ze Nederlandse woorden probeert uit te spreken.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Wat ik wel jammer vind is dat sommige apps niet doorschijnend zijn (vooral die van microsoft en nokia camera). Ik had ook graag gezien dat je de tiles appart kon customizen. Zelf beschik ik nog maar enkele dagen over een lumia 925 en vond het zelf wel handig dat FB-berichten bij berichten kwam te staan, ze hadden beter een 2de kolom voor fb-berichten gemaakt ofzo ipv deze functie te verwijderen.

Ondanks dat ik nog maar amper gewend was aan 8.0 en mij (nog) nergens aan stoorde zie ik wel een grote vooruitgang.

Welke instelling is essentieel voor cortana? En waar kan ik de instellingen vinden voor de aparte volume control??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

-Japster- schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:59:
Wat ik wel jammer vind is dat sommige apps niet doorschijnend zijn (vooral die van microsoft en nokia camera). Ik had ook graag gezien dat je de tiles appart kon customizen. Zelf beschik ik nog maar enkele dagen over een lumia 925 en vond het zelf wel handig dat FB-berichten bij berichten kwam te staan, ze hadden beter een 2de kolom voor fb-berichten gemaakt ofzo ipv deze functie te verwijderen.

Ondanks dat ik nog maar amper gewend was aan 8.0 en mij (nog) nergens aan stoorde zie ik wel een grote vooruitgang.

Welke instelling is essentieel voor cortana? En waar kan ik de instellingen vinden voor de aparte volume control??
http://wmpoweruser.com/ho...-8-1-even-outside-the-us/

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet

Tip: Koop een 620. Meer features dan de 630 voor minder geld, en 8.1 draait er prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59

HTC Windows Phone 8x misschien? http://tweakers.net/product/318370/htc-windows-phone-8x/ voor ~220 euro

Of anders de Nokia Lumia 925 http://tweakers.net/product/330060/nokia-lumia-925/ voor ~300 euro

Genoeg keus zou ik zeggen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:22
Heeft iemand al de quiet hours functie gevonden? Begin bang te worden dat het onderdeel is van Cortana... Had gehoopt dat het ook zonder haar te gebruiken was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Ramon schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:01:
[...]

HTC Windows Phone 8x misschien? http://tweakers.net/product/318370/htc-windows-phone-8x/ voor ~220 euro

Of anders de Nokia Lumia 925 http://tweakers.net/product/330060/nokia-lumia-925/ voor ~300 euro

Genoeg keus zou ik zeggen.
8X zou ik niet doen. 4gb intern is echt te weinig, ook nu apps op SD kunnen.

Edit: excuus, dat is de 8S inderdaad. :)

[ Voor 5% gewijzigd door HooksForFeet op 15-04-2014 09:22 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 66 Laatste