Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste
Acties:

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
quote:
richdb schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:46:
Ik ben weer terug op 8.1. Windows 10 hele tijd gebruikt, maar mijn 930 werkt zoveel beter met 8.1.
En wat gaat alles weer heerlijk snel. En nu maar uitzingen tot het eind.
1 troost, dat eind kan nooit zo lang meer duren met de huidige strategie van Microsoft. ;) Daarnaast begint de 930 ook een aardig oud beestje te worden met zijn sd800.

Een echte opvolger lijkt niet in de planning te zitten, dus ik zou maar eens om je heen gaan kijken naar wat voor jou een werkbaar alternatief kan zijn.
[sarcasme]
Of natuurlijk wachten op de 'surface phone'... Het mythische apparaat dat Microsoft weer in 1 klap op de kaart gaat zetten.
[/sarcasme]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deathgrunt
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
PaT schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 20:34:
Of natuurlijk wachten op de 'surface phone'... Het mythische apparaat dat Microsoft weer in 1 klap op de kaart gaat zetten.
De gelekte renders zien er best goed uit :)

(sarcasm)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:49

RayNbow

Kirika <3

quote:
deathgrunt schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:15:
[...]

De gelekte renders zien er best goed uit :)

(sarcasm)
De renders zien er ook goed uit. Het is alleen dat wat de renders tonen niet realistisch haalbaar is in de nabije toekomst. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deathgrunt
  • Niet online
quote:
RayNbow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:26:
[...]

De renders zien er ook goed uit. Het is alleen dat wat de renders tonen niet realistisch haalbaar is in de nabije toekomst. :p
Vandaar het sarcasme :p

Je moet voor de lol eens zoeken op "behance surface phone"... krijg je tientallen fan-arts te zien van de "surface phone"... fans zijn er actiever mee bezig dan MS zelf, lijkt het...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
quote:
RayNbow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Say that again...

YouTube: Lenovo Folding Phone Concept

Oke, nog duidelijk minder gelikt dan de renders, maar het concept werkt...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03:34
Laten we wel wezen, echte visionairs qua hardware en design zal je denk ik niet vinden bij MS.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• shiptronic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 30-05 22:06
Nu nog een designer die snapt dat je een USB(-C) aansluiting zowel op de boven als onderkant moet hebben.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:49

RayNbow

Kirika <3

quote:
PaT schreef op zondag 23 juli 2017 @ 23:02:
[...]

Say that again...

YouTube: Lenovo Folding Phone Concept

Oke, nog duidelijk minder gelikt dan de renders, maar het concept werkt...
Ik was nog niet op de hoogte van deze proof-of-concepts. Het concept werkt, maar hoeveel jaar denk je nog dat er nodig zijn voordat zo'n product het levenslicht ziet?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• deco1974
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-09 14:34
RayNbow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 05:59:
[...]

Ik was nog niet op de hoogte van deze proof-of-concepts. Het concept werkt, maar hoeveel jaar denk je nog dat er nodig zijn voordat zo'n product het levenslicht ziet?
twee jaar ongeveer ;)

• St00mwals
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:18
Met pijn in mijn hart heb ik vanmorgen een bestelling van gisteren betaald :'( :
IPhone SE 32GB voor mijn vrouw ter vervanging van haar 640 (waarvan het hele scherm sinds enige tijd volledig gebarsten is, maar het nog wel doet(Nokia!!!))
IPhone 7 32GB in de plaats van mijn 650.

Maar tering wat een geld (> €700,-): Lang leve de 13e maand!!!

• Amadeus1966
Ik maakte eerst deel uit van een minderheidsgroep, even later maakte ik deel uit van een select gezelschap.
Daarna verworden tot een paria en nu?
Een bijna uitgestorven dinosaurus.

Mijn 1320 en 950 xl doen het nog steeds 😊😎

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 00:49
Mijn 640XL ligt in de auto, is nu mijn routeplanner.
Here Drive op WP8.1 werkt nog steeds prima, kaarten nog steeds gratis.

• Amadeus1966
Ha, datzelfde lot is mijn 1320 ook ondergaan.

• deathgrunt
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:52:
Ik maakte eerst deel uit van een minderheidsgroep, even later maakte ik deel uit van een select gezelschap.
Daarna verworden tot een paria en nu?
Een bijna uitgestorven dinosaurus.
De enige mastodont ben ik... want nog steeds actief aan het developpen voor WP8.x....

En de mensen maar klagen dat ze developers lui zijn... ik support notabene zelfs de L820 nog!

:p

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Heb hier nog een Lumia 800, Samsung Ativ S, Lumia 1020, Lumia 930, Lumia 1520 en Lumia 950 XL :P. Alles werkt nog en er is een zelfs een Nokia 2520 tablet naar mij onderweg met Windows 8.1 RT, voor de lol :D.

Vroeger, toen Windows nog goed was op touch devices...

• Amadeus1966
Nah, maak nog steeds dankbaar gebruik van mijn 950 XL maar heb al wel wat rondgekeken.
Maar nee, alles wat ik gezien heb is het eigenlijk net niet.
We lopen wel af te geven op MS maar aan de andere kant....zijn we eigenlijk ook nog wel tot het bot verwend.

Een dijk van een camera, haast niet te evenaren geluidsopname.
Simpel recht toe recht aan startscherm en een soepel draaiend o.s.
Het enige wat vermoord is is mijn frontcamera met iris scanner.

Maar wil hem nog steeds niet missen.

• Propane
  • Niet online
Meh, Windows 10 Mobile is toch echt achteruitgang ten opzichte van 8.1. Ze moesten zo nodig weer van de grond af aan beginnen en het heeft nooit meer zo soepel aangevoeld als in 8.1. En ook nooit meer zo'n lekker duim vriendelijk OS meer op een telefoon gezien. Nagenoeg alles binnen duimbereik.

• St00mwals
Propane schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:11:
Heb hier nog een Lumia 800, Samsung Ativ S, Lumia 1020, Lumia 930, Lumia 1520 en Lumia 950 XL :P. Alles werkt nog en er is een zelfs een Nokia 2520 tablet naar mij onderweg met Windows 8.1 RT, voor de lol :D.

Vroeger, toen Windows nog goed was op touch devices...
Windows RT <3

Mijn Surface RT is een maand geleden weggegaan nadat hij voor de zoveelste keer de grond had gezien (ik had mijn kids nog zo gewaarschuwd :X ) en de touch nu toch ook echt stuk was...

• VAnTurenhout
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 29-08 18:56
Zijn er nog actuele toepassingen voor de Surface RT eigenlijk (al dan niet mbv allerlei trucs)?
Ik heb dat ding nog in de kast liggen maar veel meer dan internetten op IE lukt niet echt meer.

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:35
VAnTurenhout schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:23:
Zijn er nog actuele toepassingen voor de Surface RT eigenlijk (al dan niet mbv allerlei trucs)?
Ik heb dat ding nog in de kast liggen maar veel meer dan internetten op IE lukt niet echt meer.
Media kijken? Netflix heeft een app voor Windows RT en er bestaat een VLC app. Ik heb er een tijdje wat comics op gelezen, daar heeft hij ook een lekker formaat voor. Verder gebruik ik hem ook niet veel meer, en mijn batterij wordt wat minder helaas :(

Hail to the king baby!

• Propane
  • Niet online
Haha, voor mij is de Lumia 2520 gewoon een beetje als collectors item. En voor algemene zaken als browsen, documenten lezen, media bekijken enzo.

Ik ben regelmatig nog "nostalgisch" over Windows 8.1. Als Surface gebruiker was de "upgrade" naar W10 één van de meest beroerde veranderingen in mijn tech-leven. Ik heb nu een Surface Book 2 en gebruik de Tablet Mode nooit meer, tegenover hele periodes op mijn oude Surface Pro 3 en daarvoor de SP1 waarin ik de desktop bijna nooit zag.

Hetzelfde gaat ook op voor Windows Phone 8.1... Windows 10 Mobile is in alle opzichten slechter. Hamburger menu's, tragere interface, releasen voordat het in bruikbare staat was, high end apparaten zonder hardware keys, vreemde scaling in de interface op die high-end Lumias.

Tot op heden is de Lumia 1520 nog steeds de beste Windows 10 Mobile smartphone naar mijn mening. Er komt een rode 1520 mijn kant op om te matchen met de rode 2520 :+ . Mogelijk dat ik het tijdelijk als daily combo gebruik :P.

Maar goed, rant over :P.

• richdb
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 13-06 11:39
Ik heb mijn 930 weer eens teruggezet naar 8.1 :-)
Nu heb ik het probleem dat de tekstsuggesties van het Nederlands niet te downloaden zijn. Iemand een idee hoe dit komt of is op te lossen?
Downloaden mislukt blijkbaar de hele tijd. Of iemand een idee hoe je dit eventueel handmatig kan toevoegen? Bestand downloaden en installeren.

• Propane
  • Niet online
Propane schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:54:
<...> Er komt een rode 1520 mijn kant op om te matchen met de rode 2520 :+ . Mogelijk dat ik het tijdelijk als daily combo gebruik :P.
http://i65.tinypic.com/25phlz6.jpg

Voor de liefhebbers :P O+ .

• Amadeus1966
Jo , als je er vanaf wil doe maar hierheen.
Ben je gelijk klaar voor mijn verjaardag en dat alles in het teken van kerst....mah, dan heb jij gelijk een goede daad gedaan.

• Propane
  • Niet online
Haha, nee, bedoelde meer “feast your eyes on this”. Beide via eBay gehaald, beetje link met dit oude spul.

De 2520 uit Oostenrijk, zogenaamd nieuw maar met lijm resten rond display dus 100% refurbished, maar alles werkt.

De 1520 uit Singapore. Zogenaamd new old stock. Body en hardware van een internationale 1520 maar met AT&T logo op het display. Dus ook beetje fishy, maar alles werkt zo te zien. Ik ben blij.

• Amadeus1966
Daar gaat het om toch. Ben ook nog blij met mijn 1320.

• St00mwals

• richdb
Propane schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:47:
Haha, nee, bedoelde meer “feast your eyes on this”. Beide via eBay gehaald, beetje link met dit oude spul.

De 2520 uit Oostenrijk, zogenaamd nieuw maar met lijm resten rond display dus 100% refurbished, maar alles werkt.

De 1520 uit Singapore. Zogenaamd new old stock. Body en hardware van een internationale 1520 maar met AT&T logo op het display. Dus ook beetje fishy, maar alles werkt zo te zien. Ik ben blij.
Maar gewoon op 8.1 dus? Of ga je nog upgraden?

• Propane
  • Niet online
Hij kwam met 8.1 geïnstalleerd ja, die foto was een uurtje na uitpakken. Ik heb al een zwarte 1520 op W10M dus momenteel nog gewoon op WP8.1 laten. Fun fact, via Windows Device Recovery Tool komt hij op WP8.0 zonder notificatie center etc. Mijn "verzameling" momenteel bestaat uit een Lumia 800, 930, 1020, 2x 1520, 950 XL en de 2520 (plus Power Keyboard) en nog een verdwaalde Samsung Ativ S 8)7 .

• richdb
Propane schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:00:
Hij kwam met 8.1 geïnstalleerd ja, die foto was een uurtje na uitpakken. Ik heb al een zwarte 1520 op W10M dus momenteel nog gewoon op WP8.1 laten. Fun fact, via Windows Device Recovery Tool komt hij op WP8.0 zonder notificatie center etc. Mijn "verzameling" momenteel bestaat uit een Lumia 800, 930, 1020, 2x 1520, 950 XL en de 2520 (plus Power Keyboard) en nog een verdwaalde Samsung Ativ S 8)7 .
Geen problemen met 8.1? Ik kan bijvoorbeeld niet meer Nederlandse tekstondersteuning downloaden op 8.1. Geeft hij bij updates en of ander 8xxx melding. Dus ik heb het idee dat bepaalde servers al niet meer up-and-running zijn.

• St00mwals
Propane schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:00:
Nog belang bij een 640 of 650?? :P

• Propane
  • Niet online
richdb schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:27:
[...]

Geen problemen met 8.1? Ik kan bijvoorbeeld niet meer Nederlandse tekstondersteuning downloaden op 8.1. Geeft hij bij updates en of ander 8xxx melding. Dus ik heb het idee dat bepaalde servers al niet meer up-and-running zijn.
Niet gechecked om eerlijk te zijn. Volgens mij werkte het prima toen ik het probeerde direct na ontvangen van de foon. Maar gisteren inderdaad niet. Ik zal het nog eens checken van de week.
St00mwals schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:21:
[...]

Nog belang bij een 640 of 650?? :P
Haha, nee dank je. De Lumia 800, 930, 1520, 950 XL en Ativ S zijn puur omdat ik ze zelf had gekocht toen ze nieuw waren. De 1020 om die camera in de verzameling te hebben. Heb niet zoveel interesse in mid-range :P.

Propane wijzigde deze reactie 19-12-2018 12:36 (25%)

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True