[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Bioflap schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:27:
Als je in de browser van rechts naar links swiped, ga je naar de vorige pagina. Als je het andesom doet ga je naar de volgende.
Yeah, fijn! Net als in W8 RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
FORZAM schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:27:
[...]

Dat zit nu in de battery saver app.
Thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
mmm, nu heb ik de taal op English US gezet en region staat op Belgium, Dutch (Belgium) en tot slot keybord staat op Dutch (Belgium), maar nog geen swype...wat zie ik over het hoofd... Had phone wel eerst op Nederlands staan dus opnieuw moeten opstarten, maar dus nog niets..

En nu staat in mijn agenda ook tijdsaanduidingen met AM / PM... Kan je dat dan weer niet ergens veranderen?

[ Voor 16% gewijzigd door Leffunk op 14-04-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
CokeZero schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:26:
Geen cortana :'( Alles staat op US..
Cortana staat in de app lijst, doe zoekknop zal Cortana pas openen als je het 1 keer hebt geopend vanaf de app lijst of vanaf de tile op het startscherm (die je zelf moet vast pinnen), vanaf dan neemt Cortana het over van de oude Bing zoekfunctie, zolang je de locatie dienst hebt aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:31:
mmm, nu heb ik de taal op English US gezet en region staat op Belgium, Dutch (Belgium) en tot slot keybord staat op Dutch (Belgium), maar nog geen swype...wat zie ik over het hoofd... Had phone wel eerst op Nederlands staan dus opnieuw moeten opstarten, maar dus nog niets..
Swype werkt niet voor het Dutch (Belgium) keyboard, wel bij Dutch (Netherlands). (Althans op mijn 1020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:08
heerlijk! alles werkt en ze hebben zelfs hun tijdsindicatie verbeterd :P 15-30 minuten was net geen 30 minuten op de Ativ S.

Cortana werkte gelijk net als het swipen in NL-language. Vanavond maar eens heerlijk mee spelen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Echt geweldig dat je nu kan kiezen om bepaalde apps toch op de achtergrond te laten lopen in battery saver mode.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Cortana? Even alle instellingen op een rij?

Region: US (regional format: Dutch)
Language: English (US)
Location service: On

Mis ik iets? Nog geen cortana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
Muziekspeler is ook een vooruitgang!
Geen dubbele albums meer hier!
Ook waren er eerst artiesten die gekgenoeg niet bij artisten verschenen maar wel bij albums. Dat is ook opgelost nu!
Performace lijkt iets minder, maar kan komen door eerste keer opstarten van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Timmiee schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:33:
heerlijk! alles werkt en ze hebben zelfs hun tijdsindicatie verbeterd :P 15-30 minuten was net geen 30 minuten op de Ativ S.

Cortana werkte gelijk net als het swipen in NL-language. Vanavond maar eens heerlijk mee spelen ^.^
wat bedoel je met tijdsindicatie verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Zo ook de update erop staan, extra tiles op startscreen is handig.
Er is veel toegevoegd maar ook wat dingen weg gehaald zoals de ingebouwde facebook messenger.
Wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen fatsoenlijk live tile hebben voor de agenda, enige wat die weergeeft is de datum. Dus nog steeds externe apps nodig.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
Vergeet "Taal"->"Taal toevoegen" niet.
Daar moet je wel Engels US toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update geïnstalleerd op mijn Lumia 920. Het swipen werkte in eerste instantie goed, maar nu krijg ik alleen suggesties in het Engels. Alle vinkjes voor tekstsuggestie in het Engels staan uit, terwijl in het Nederlands alles aangevinkt staat. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:31:
mmm, nu heb ik de taal op English US gezet en region staat op Belgium, Dutch (Belgium) en tot slot keybord staat op Dutch (Belgium), maar nog geen swype...wat zie ik over het hoofd... Had phone wel eerst op Nederlands staan dus opnieuw moeten opstarten, maar dus nog niets..[...]
Visueel is er ook geen verschil he. Behalve dan dat slierterige lijntje dat je krijgt als je van de ene letter naar de andere schuift.
[...]
En nu staat in mijn agenda ook tijdsaanduidingen met AM / PM... Kan je dat dan weer niet ergens veranderen?[..]
Dat wordt bepaald aan de hand van je region ;)
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:37:
Ik heb de update geïnstalleerd op mijn Lumia 920. Het swipen werkte in eerste instantie goed, maar nu krijg ik alleen suggesties in het Engels. Alle vinkjes voor tekstsuggestie in het Engels staan uit, terwijl in het Nederlands alles aangevinkt staat. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Staat je tobo toevallig op ENG ipv NL?

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
Taal English (United States) werd ook toegevoegd en daar staan er nu dus drie: English (United States), Nederlands (Nederland) en Nederland (België)....nog niets... ook niet op het nederlands (Nederland) toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:37:
reset anders eens je suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
awel, dat staat op Belgium - Dutch en bij dat "regional format example" staat de datum goed en bij Time: "16:38", maar toch staat in mijn agenda vb afspraak om "7:30 PM"

en weet wel dat toetsenbord op zich niet wijzigt, maar krijg dus geen lijntje of swype of whatever hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwkolk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 15:18
lekker update: GEEN Dataverkeer en Geen WIFI. WIFI mag ik niet meer aanzetten. Ook na reboot niet. zucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
mmm, net gereboot en nu heb ik wel swype...wel lastig als je azerty gewoon bent...

nu nog die uuraanduiding terug op 16:38 ofzo krijgen :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Leffunk op 14-04-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Dit is echt de beste update voor trage toestellen en weinig opslag geheugen. Hij draait als een zonnetje op mijn 8S. Eindelijk apps opslaan op SD-kaart.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Een swipe naar beneden sluit nu ook apps af. werkt lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:44:
mmm, net gereboot en nu heb ik wel swype...wel lastig als je azerty gewoon bent...
Jeeh! We zijn al verder ^^ Misschien als je nu je tobo indeling verandert naar azerty dat het wel werkt...
nu nog die uuraanduiding terug op 16:38 ofzo krijgen :-)
Misschien nog een keer regional format naar US zetten en dan weer terug naar BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je nu ook je telefoon met een double tap weer 'tot leven' kon krijgen? Klopt dit niet? Of is dit alleen voor Nokia's? Ik heb zelf een htc 8x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:51:
Ik dacht dat je nu ook je telefoon met een double tap weer 'tot leven' kon krijgen? Klopt dit niet? Of is dit alleen voor Nokia's? Ik heb zelf een htc 8x...
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was dit een Nokia exclusive. Zou wp8.1 niet ook double tap te sleep krijgen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vreemd. Ik kan mijn telefoontaal niet op US english zetten, alleen op united kingdom. Als ik English (United States) toevoeg kan ik deze wel voor regio en toetsbord instellen maar niet als taal. Ook een hard reset helpt niet, dan staat English (United States) gewoon niet tussen de taalopties.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PaT schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:52:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was dit een Nokia exclusive. Zou wp8.1 niet ook double tap te sleep krijgen?
Nokia exclusive inderdaad.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:51:
Was eerst Nokia only, maar zou nu overal in de 8.1 update moeten zitten. In de Nokia versie moest je eerst een optie activeren voordat het werkt. Die optie verbruikt wel nogal veel batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
mmm, net opnieuw opgestart: eerst als region eens US geinstalleerd en daarna terug BE, maar nog altijd AM/PM stuff...
en azerty werkt niet mbt swype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:54:
mmm, net opnieuw opgestart: eerst als region eens US geinstalleerd en daarna terug BE, maar nog altijd AM/PM stuff...
En bij de tijdinstellingen heb je wel gekozen voor de 24 uurs klok?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:54:
Volgens mij kan jij beter je hele toestel even flashen en opnieuw die update doen, want volgens mij is er echt iets niet goed mbt talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik zal het wel over het hoofd gezien hebben in de nieuwsberichten...

Maar in berichten heb ik alleen nog maar sms, waar is skype/messenger en facebook gebleven?

Dat hebben ze er toch niet uitgesloopt?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Devian schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:56:
Ik zal het wel over het hoofd gezien hebben in de nieuwsberichten...

Maar in berichten heb ik alleen nog maar sms, waar is skype/messenger en facebook gebleven?

Dat hebben ze er toch niet uitgesloopt?
Dat is er wel degelijk uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
krijgt iemand anders dan wel azerty werkend of in ieder geval swype op querty én met correcte tijdsaanduiding?
Bij datum / tijd staat dat ding op "automatic", en als je er naar kijkt zie je ook daar 16:55 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:08
enomiss schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:35:
[...]

wat bedoel je met tijdsindicatie verbeterd?
dat ik gewend ben dat als MS zegt dat het 5 minuten duurt dat je 15 minuten verder bent,, als je geluk hebt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:59:
krijgt iemand anders dan wel azerty werkend of in ieder geval swype op querty én met correcte tijdsaanduiding?
Bij datum / tijd staat dat ding op "automatic", en als je er naar kijkt zie je ook daar 16:55 staan
Heb hier gewoon normaal tijdstip met een QWERTY tobo, dus dat kan zeker. Zou het vreemd vinden als het met Azerty niet zou kunnen, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
mmm, bestaat de calendar app misschien enkel nog in Engels ofzo? Heb taal toestel terug op Nederlands gezet, regio op België, Nederlands (België) en toetsenbord nog azerty en querty nederlands en dan het engelse en jawel swype werkt nog altijd dus ook met nederlandse toesteltaal... maar dus azerty niet.

En vreemd genoeg, de agenda app staat nog altijd in het engels...Misschien heb ik er eerst niet goed naar gekeken en stond die na de update sowieso al in het engels... Kan iemand eens checken die de update heeft uitgevoerd en de taal van het toestel op Nederlands heeft staan of de agenda-app in het nederlands staat of enkel nog maar in Engels beschikbaar is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Cyrus The Virus schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:35:
Zo ook de update erop staan, extra tiles op startscreen is handig.
Er is veel toegevoegd maar ook wat dingen weg gehaald zoals de ingebouwde facebook messenger.
Wat ik nog steeds niet snap is dat ze geen fatsoenlijk live tile hebben voor de agenda, enige wat die weergeeft is de datum. Dus nog steeds externe apps nodig.
Hier toto t de kalender ook aankomende afspraken, al sinds WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

EraZor schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:08:
Niemand ineens onterecht 'Roaming' in z'n statusbalk?
Yup, hier ook! Het 3G icon is nu verdwenen en in plaats hier van staat het roaming icon er.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
marrik schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:14:
[...]
Yup, hier ook! Het 3G icon is nu verdwenen en in plaats hier van staat het roaming icon er.
Heb ik hier met T-mobile geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_B
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 14:41
Ik heb hetzelfde probleem (Telfort). Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem:
http://forums.wpcentral.c...nbar-without-roaming.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb Windows Phone APP Studio gedownload, het lukt me echter niet om te registreren. Als ik naar de 2de link gaan op deze pagina kan die de pagina niet vinden: http://dev.windowsphone.com/en-us/featured/devpreview.

Iemand die mij kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
-Japster- schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:28:
Ik heb Windows Phone APP Studio gedownload, het lukt me echter niet om te registreren. Als ik naar de 2de link gaan op deze pagina kan die de pagina niet vinden: http://dev.windowsphone.com/en-us/featured/devpreview.

Iemand die mij kan helpen
Volgens mij ligt die server waar die ene pagina op wordt gehost er momenteel gewoon uit :P Zoek anders even rechtstreeks op je telefoon naar die app.
Die linkt is overigens een "verkorte" link naar appstudio.windowsphone.com/
En je wil zeg maar hier inloggen met je MS account -> http://appstudio.windowsphone.com/Account/ExternalLogin
Dus gewoon die pagina blijven proberen totdat je er door komt. Vergeet niet dat er nu waarschijnlijk een paar miljoen mensen die pagina nog proberen te openen.

[ Voor 27% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
In de Windows Phone APP Studio vind ik geen optie om me te registreren, enkel de benodigdheden voor het creëren van een app. Of bedoel je een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Mmm bij mij loopt het niet allemaal lekker met google accounts. Hij geeft aan dat ze niet up to date zijn en loopt vast als je er iets mee wilt doen, ook als ik een nieuw account wil toevoegen bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
-Japster- schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:34:
In de Windows Phone APP Studio vind ik geen optie om me te registreren, enkel de benodigdheden voor het creëren van een app. Of bedoel je een andere app?
Gewoon daar 1 keer inloggen en dan deze app downloaden http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=324357 Dat is als het goed is het enige dat je hoeft te doen.

http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers
[...] If you’re just a regular person without an ounce of coding skill, then you can sign up for Microsoft’s App Studio: appstudio.windowsphone.com[...]Just sign in with your Microsoft ID and let them register your email address. That’s it.
[...]Next, you need the Preview for Developers App for your phone, and you probably need to have Update 3 already installed, though we’re sure most of you already do.[...]

[ Voor 38% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Even een vraagje; blijven al je gegevens/apps enz behouden? Of is het een clean install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
_Rene_ schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:45:
Een swipe naar beneden sluit nu ook apps af. werkt lekker :D
Bedoel je in het multitask scherm? Of ook als je een applicatie geopend hebt?
Het zou mooi zijn als het net zo goed werkt als bijv. de Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alles blijft behouden. Het is een gewone OTA update.

Lees anders allemaal even:
http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers

[ Voor 49% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:18
Om te registreren kun je ook de WP8 sdk downloaden(gratis) en dan de 'windows phone developer registation tool' gebruiken. Daarna even de preview for developers app op je telefoon installeren en openen.

Foto's op je sd kaart verschijnen NIET direct in de foto's app. Mijn 1520 is nu al 10 minuten aan het bijwerken om de 3500 foto's uit de cameraroll van mn sd-kaart te halen.

Op een 1520 is alles echt veel kleiner geworden. Het toetsenbord is nog maar +/- 65% van de hoogte, de appbar ook. In alle native apps is veel meer zichtbaar dan voorheen. Er wordt nu echt veel meer gebruik gemaakt van de 6 beschikbare inches.

Overall experience is heel goed. De animaties zijn een stuk sneller geworden, waardoor de hele telefoon sneller aanvoelt. Cortana heb ik nog niet geprobeerd.

IE11 geeft eindelijk weer snel suggesties, je kunt back en forward swipen en wachtwoorden worden gesynchroniseerd, net als tabbladen.

De agenda app werkt heel erg handig en snel, om naar de volgende dag/week/maand te gaan heb je eigenlijk een soort van oneindig lange pivot(ui net als in de settings).

Toasts blijven minder lang staan, gezien ze naar het action center gaan.

Search zonder cortana is ook verbeterd. Er wordt nu in de bing search app ook lokaal gezocht, en de app opent sneller.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Grrr. Nog steeds geen Cortana alles staat op US, Regio, Spraak enzovoort. En nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
WoutervOorschot schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:43:
Om te registreren kun je ook de WP8 sdk downloaden(gratis) en dan de 'windows phone developer registation tool' gebruiken. Daarna even de preview for developers app op je telefoon installeren en openen. [...]
Om die tool te kunnen gebruiken heb je een dev account nodig ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/230931/tweakers.net/WP8_dev_account_nodig.PNG

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
MooDyBLueS schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:04:
[...]

(voor de duidelijkheid:) Je krijgt dat dus zelfs nog na de harde reset? Dat zou niet al te hoopvol klinken. Het is ook maar een 4 GB toestel natuurlijk, maar 1.5 GB zou toch zeker genoeg moeten zijn voor een 700 MB update.
krijg hem jammer genoeg ook na een hard reset. Ik weet ook niet waar het probleem ligt. Htc 8s users hebben hem hier wel met succes kunnen updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
ik dacht dat IE nu logins deed syncen? merk er niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leffunk schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:05:
mmm, bestaat de calendar app misschien enkel nog in Engels ofzo? Heb taal toestel terug op Nederlands gezet, regio op België, Nederlands (België) en toetsenbord nog azerty en querty nederlands en dan het engelse en jawel swype werkt nog altijd dus ook met nederlandse toesteltaal... maar dus azerty niet.

En vreemd genoeg, de agenda app staat nog altijd in het engels...Misschien heb ik er eerst niet goed naar gekeken en stond die na de update sowieso al in het engels... Kan iemand eens checken die de update heeft uitgevoerd en de taal van het toestel op Nederlands heeft staan of de agenda-app in het nederlands staat of enkel nog maar in Engels beschikbaar is ofzo?
Agenda is als de taal op nederlands staat gewoon in het nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
pientertje schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:52:
Vreemd. Ik kan mijn telefoontaal niet op US english zetten, alleen op united kingdom. Als ik English (United States) toevoeg kan ik deze wel voor regio en toetsbord instellen maar niet als taal. Ook een hard reset helpt niet, dan staat English (United States) gewoon niet tussen de taalopties.

Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb gelezen dat WP 8.1 ge released is en dat je hem kan downloaden. Maar ik ben geen developer, hou zou ik deze update toch te pakken kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:05:
Jongens, ik heb gelezen dat WP 8.1 ge released is en dat je hem kan downloaden. Maar ik ben geen developer, hou zou ik deze update toch te pakken kunnen krijgen?
http://wmpoweruser.com/ho...r-preview/comment-page-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check eens of je nog een update heb staan. Na de 8.1 update kreeg ik namelijk nog een taalupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:05:
Misschien moet dit in de startpost en in een topicwaarschuwing, want deze vraag blijft maar terugkomen ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CokeZero schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:45:
Grrr. Nog steeds geen Cortana alles staat op US, Regio, Spraak enzovoort. En nog steeds niks.
Je moet de language op English (US) gooien, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:54
Weet er iemand toevallig hoe je Cortana standaard temperaturen in Celsius laat geven?
Regional format staat op Nederlands....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

"in celcius" er achter zeggen (standaard) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Phyxion schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:13:
"in celcius" er achter zeggen (standaard) :+
Of "please convert to celcius" na je vraag

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
hmmm maar als je bevoorbeeld het weer op je startscherm pint via cortana is het standaard in Fahrenheit...
Dat zou ik graag standaard in graden zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
hmm vraagje ik wil wp8.1 ook graag en dit keer ga ik niet wachten tot de officiële uit is.

vraag 1
als ik me registreer voor developer en de app installeer om de telefoon te unlocken endan de update installeer kan ik na de installatie me weer uitschrijven voor developer? omdat ik niet elke keer bèta versies van updates wil ontvangen, wil het alleen voor 8.1 doen.

vraag 2
als ik me registreer voor developer met me email account en ik doe straks een fabriek reset en ik gebruik weer de zelfde emailadres om in te loggen, wordt mijn telefoon dan automatisch weer een developer versie?

beetje vage zinsopbouw maar jullie zullen het wel snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Grappig, kan op beide wp toestellen na het updaten de store niet meer bereiken.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Laatst online: 09:00
De store ligt er uit.
Straks ff weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ah, oke thx

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Laatst online: 09:00
En werkt weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh. De store ligt eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Dus ik ben niet de enigste met het probleem dat de store eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Waar kan ik de achtergrondtaken zien? Deze staan niet meer bij Toepassingen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou dat kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
Achtergrondtaken zitten vanaf nu in Battery Saver
En dan onder usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CokeZero schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:28:
Dus ik ben niet de enigste met het probleem dat de store eruit ligt.
Nee, je moet ook goed in gedachte houden dat iedereen die nog wil updaten die Developer app aan het downloaden is, dan heb je nog al die lui die hebben geupdate waarvan alle apps moeten updaten. Die Store is gewoon zwaar overbelast momenteel en gaat telkens "eruit" en weer niet. Dat hij het nog enigszins doet is al een wonder IMO.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Thanks...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ben cortana aan het uitproberen en vroeg aan mijn vrouw "wat zal ik eens vragen"

Ze zegt vraag maar: Am I stupid? (ze heeft zelf een android, vandaar) 8)7

Krijg toch een leuk antwoord. Begin cortana wel te mogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:30:
[...]

[...]

Nee, je moet ook goed in gedachte houden dat iedereen die nog wil updaten die Developer app aan het downloaden is, dan heb je nog al die lui die hebben geupdate waarvan alle apps moeten updaten. Die Store is gewoon zwaar overbelast momenteel en gaat telkens "eruit" en weer niet. Dat hij het nog enigszins doet is al een wonder IMO.
Met zo veel verbeteringen snap ik niet dat de update niet meteen voor iedereen beschikbaar komt. Iedereen wil deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Als je Whatsapp stopt als achtergrondtaak krijg je geen berichten meer binnen. Je moet de applicatie openen om berichten te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat je Developer moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:39:
Ik zie net dat je Developer moet kopen?
Klopt, maar als je die €10.000 teveel vind dan moet je er niet aan beginnen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 11-09 21:16
Die Cortona geeft toch wel mooie antwoorden.
Who's your father=Bill Gates
Do you like Apple= Their new HQ looks kind of lika a halo, i'm into it :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:45:
[...]

Klopt, maar als je die €10.000 teveel vind dan moet je er niet aan beginnen :+
Haha. Maar effe serieus. Moet ik betalen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:48:
[...]
Haha. Maar effe serieus. Moet ik betalen of niet?
|:( Lees dit nou eens:
[...]How do you signup?

If you’re already a Windows Phone developer, then you don’t need to do anything except download the app (see below). If you’re just a regular person without an ounce of coding skill, then you can sign up for Microsoft’s App Studio: appstudio.windowsphone.com

Cost? $0 <--------------------------------------------------------------------------------------

Just sign in with your Microsoft ID and let them register your email address. That’s it.
[...]

[ Voor 52% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i'm sorry. Ik weet het nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant, met een solid color wallpaper zijn de tiles kleuren eindeloos. Beter dan de standaard kleuren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
De store kan het niet aan.. Iedereen wil apps op de SD installeren :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Mijn webbrowser crasht wel aardig vaak en dan vooral in dit topic, meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

triesvan schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:45:
Die Cortona geeft toch wel mooie antwoorden.
Who's your father=Bill Gates
Do you like Apple= Their new HQ looks kind of lika a halo, i'm into it :p
Do you like Google ook eens doen (krijg je 2 varianten, die van Clint Eastwood is leuk). Iemand een lijst met vragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:04
Bij mij is de update vlekkeloos verlopen, alleen kan ik geen verbinding maken met de store ik krijg deze foutmelding, De Store is op dit moment niet beschikbaar probeer het later opnieuw Foutcode: 805a01f7

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:55
Nu weten we het wel. Lees even terug, dan zie je dat jouw probleem niet nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
dglavimans schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:04:
Mijn webbrowser crasht wel aardig vaak en dan vooral in dit topic, meer met dit probleem?
Dat probleem was er volgens mij al voor de update. Althans ik las dat meer mensen dat probleem hadden op Tweakers. Hoog tijd voor een Tweakers app lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dglavimans schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:04:
Ja hier ook, ben er niet blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een half uurtje steeds om de 5 minuten de store te reloaden. Kom er nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, heb dat echt al heel lang. Niet alleen op dit topic, maar wel op alleen dit forum. Dan navigeer je naar een andere pagina *crash*
Echt te slecht voor woorden. Van MS dat ze zoiets kunnen laten gebeuren en van Tweakers dat ze niet een basic app bouwen of de API openzetten voor (geregistreerde) gebruikers om een app te bouwen.
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:16:
Ben al een half uurtje steeds om de 5 minuten de store te reloaden. Kom er nog steeds niet in.
Works here.. iig op mijn telefoon. Wat wil je doen dan? Die developer preview app downloaden?

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Works here.. iig op mijn telefoon. Wat wil je doen dan? Die developer preview app downloaden?
Jep.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Echt te slecht voor woorden. Van MS dat ze zoiets kunnen laten gebeuren en van Tweakers dat ze niet een basic app bouwen of de API openzetten voor (geregistreerde) gebruikers om een app te bouwen.
Dat ligt dan aan Tweakers. Ik heb sinds ik de 920 heb nog nooit een browsercrash gehad. Dat het op Tweakers forum wel gebeurd kan geen MS probleem zijn lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Tuurlijk wel. Die browser hoort niet te crashen, wat voor pagina dat ding ook krijgt. Dat is gewoon een probleem bij MS. Dat Tweakers er verder ook niets aan doet om te zorgen dat wij er minder last van hebben (bijv. door een app) is dan weer aan hun te wijten.
Gewoon even op je telefoon doen of ander:
en-us store: http://www.windowsphone.c...19-4a0b-960c-038393741e96
nl-nl store: http://www.windowsphone.c...19-4a0b-960c-038393741e96

[ Voor 42% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Mwa ben ik niet met je eens. Chrome op mijn desktop crashed ook wel eens bij sommige websites en dan ligt het toch ook niet aan Google.
Pagina: 1 ... 8 ... 66 Laatste