[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:04

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 07:51:
[...]

OneNote? OneDrive bedoel je :p Maar ziet er idd goed uit, goed om te zien dat ze alles mooi naar een hoger niveau aan het trekken zijn :)

Iemand al ervaring met NFC in WP8.1? Zag dat er nu wel apps te vertrouwen zijn, maar is het ook al mogelijk om echt automatisch settings te veranderen, of moet daar nog steeds toestemming voor gegevens worden?
Hoe bedoel je automatisch? OOhw.....ja, als je een App start (via NFC) dan moet je dus eenmalig toestemming geven. Je kunt dan aanvinken dat hij die toestemming moet onthouden, waarna je dus in je NFC Settings het volgende ziet...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h0lqEFL27ERo4j6eRVASAcs0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:19:
[...]

Hoe bedoel je automatisch? OOhw.....ja, als je een App start (via NFC) dan moet je dus eenmalig toestemming geven. Je kunt dan aanvinken dat hij die toestemming moet onthouden, waarna je dus in je NFC Settings het volgende ziet...

[afbeelding]
Ja, die ken ik, maar ik zocht meer naar mogelijkheden als automatich BT aan/uitzetten als een bepaalde NFC tag gelezen word. Niet dat ik er direct plannen mee heb, maar dan zou het nuttig kunnen worden om tags in de auto/nachtkastje/voordeur etc te gaan plaatsen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
BM schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:23:
[...]

Ja, die ken ik, maar ik zocht meer naar mogelijkheden als automatich BT aan/uitzetten als een bepaalde NFC tag gelezen word. Niet dat ik er direct plannen mee heb, maar dan zou het nuttig kunnen worden om tags in de auto/nachtkastje/voordeur etc te gaan plaatsen :)
en waar haal je die tags dan vandaan? Bestellen op internet of is het mogelijk dat zelf te fabrieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Timmiee schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:24:
[...]

en waar haal je die tags dan vandaan? Bestellen op internet of is het mogelijk dat zelf te fabrieken?
Tags vind je regelmatig hier in op t.net V&A.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Timmiee schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:24:
[...]

Ik heb ze gewoon tijd terug via eBay besteld. Stuk of 20 van die plakstickers...die plak ik nu overal op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:53:
[...]

Ik heb ze gewoon tijd terug via eBay besteld. Stuk of 20 van die plakstickers...die plak ik nu overal op :)
en dan ..??

Heb nog geen ervaring met dergelijke dingen dus een link naar een draadje voor dummies is uiteraard ook welkom :)

draadje gevonden bij NFC-nederland :)

[ Voor 6% gewijzigd door Timmiee op 25-04-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Timmiee schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:58:
[...]

en dan ..??

Heb nog geen ervaring met dergelijke dingen dus een link naar een draadje voor dummies is uiteraard ook welkom :)

draadje gevonden bij NFC-nederland :)
Oohww....dan even NFC Writer ofzoiets downloaden uit de Windows Phone Store....en dan de instructies volgen. Met die software 'schrijf' je instructies naar zo'n lege TAG (die zijn ook nog herschrijfbaar en elke keer als je een NFC telefoon bij die tag houdt gaat hij die instructies uitvoeren (App starten, WIFI uit, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:12:
[...]

Inderdaad. Je kan nu terug foto's uploaden vanuit de foto-hub.
Via delen > OneDrive

Het gebeurt spijtig genoeg wel niet meer op de achtergrond. Je wordt naar de OneDrive-app gestuurd en daar moet je een folder kiezen en bevestigen...
Hier komen de gemaakte foto's nog steeds netje (automatisch op de achtergrond) op mijn OneDrive terecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:19:
[...]
...en elke keer als je een NFC telefoon bij die tag houdt gaat hij die instructies uitvoeren (App starten, WIFI uit, etc.).
Dat is volgens mij niet waar, je kunt wel een app laten starten, ook zonder bevestiging als je dit aangegeven hebt maar niet wifi/bluetooth/rotation lock etc. automatisch aan/uitzetten, je kunt alleen naar die settings pagina gaan.... helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
amaterasu schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:17:
Draai nu een paar dagen WP8.1 en wat mij opvalt is dat het geheel een stuk trager lijkt geworden. Draai het op een Lumia 925 met de extra rij tegels en Cortana aan in de achtergrond. Apps lijken minder snel te openen. En ook dingen als scrollen lijkt vrij stroef te gaan. Meest irritante is de nieuwe internet explorer.. Ik kan op tweakers max 2 links openen en dan crasht hij gewoon. Sommige pagina's is insta crash. Maar het is natuurlijk een testversie. Hopen dat de final wat stabieler is.
Het geheel draait hier juist stukken sneller (Lumia 920). Sommige apps starten ook sneller, maar meeste starten gewoon als vanouds. De unified apps horen sowieso sneller te zijn omdat ze (MS) hebben aangegeven dat de UI controls lichter zijn (lees 30% ofzo sneller).
Wat betreft je IE probleem: [bug] Site performance op Windows Phone 8.1
Lijkt een bug te zijn die wat vaker wordt getriggert door Tweakers dan elke andere site. Forceren van "grote schermen" modus op tweakers voorkomt de meeste crashes (mijn schatting zo'n 98%) en maakt het geheel echt gigantisch soepel en snel. Uitgelogd blijven voorkomt de overige crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:30:
[...]

Hier komen de gemaakte foto's nog steeds netje (automatisch op de achtergrond) op mijn OneDrive terecht hoor.
Als je de optie automatisch uploaden hebt aan staan, ja.
Ik heb dat niet aan staan, want ik neem altijd tientallen foto's waarvan ik achteraf minstens 90% weer verwijder. Als automatisch uploaden aan staat, blijven die slechte foto's dan op OneDrive staan.

In WP8.0 kon je in de foto-hub de foto's die je wou opslaan op OD aanvinken en dan de optie kiezen "opslaan op OneDrive". En dat deed de telefoon dan als achtergrondtaak.
Bij WP8.1 kon je tot gisteren foto's zelfs niet meer opslaan op OD vanuit de foto-hub. Nu wel, maar je wordt dan omgeleid vi ade OneDrive-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
robg1984 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:47:
[...]

Dat is volgens mij niet waar, je kunt wel een app laten starten, ook zonder bevestiging als je dit aangegeven hebt maar niet wifi/bluetooth/rotation lock etc. automatisch aan/uitzetten, je kunt alleen naar die settings pagina gaan.... helaas....
Oke...dat laatste heb ik nog niet getest, maar eh..ik ging er even blind vanuit dat dat zou werken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:33
TheVMaster schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:17:
[...]

Oke...dat laatste heb ik nog niet getest, maar eh..ik ging er even blind vanuit dat dat zou werken :-(
Dat is voor mij dus de enige reden waarom ik NFC nu zou willen gebruiken.. Maarjaaa, laat dat nou net de toepassing zijn die niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:12:
[...]

Als je de optie automatisch uploaden hebt aan staan, ja.
Ik heb dat niet aan staan, want ik neem altijd tientallen foto's waarvan ik achteraf minstens 90% weer verwijder. Als automatisch uploaden aan staat, blijven die slechte foto's dan op OneDrive staan.

In WP8.0 kon je in de foto-hub de foto's die je wou opslaan op OD aanvinken en dan de optie kiezen "opslaan op OneDrive". En dat deed de telefoon dan als achtergrondtaak.
Bij WP8.1 kon je tot gisteren foto's zelfs niet meer opslaan op OD vanuit de foto-hub. Nu wel, maar je wordt dan omgeleid vi ade OneDrive-app.
Aha op die fiets..

Wel een idee om automatisch uploaden uit te zetten ja, en "geselecteerd" te uploaden.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje. Ik wil een foto maken, maar hij zet ze niet in de gallery, in insta maakt hij ze wel.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 22:43
Datum instellingen. Heb straks ook dertig filmpjes gemaakt (oke drie) en ze 'verdwenen' maar toen keek ik bovenaan de gallerij en vond ik ze daar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat geprobeerd, lukte niet. Toen deed ik een reset. Toen was alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:04
Bestaat er uberhaupt een mogelijkheid om je contactpersonen naar je sim-kaart te exporteren?
Onder People --> Settings, zie ik alleen "import from SIM" staan. Waar kan ik dus "export to SIM" vinden?

Mijn Lumia 925 met WP 8.1 gaat gerepareerd worden. In de tussentijd gebruik ik weer een ouderwetse dumb-phone. Mijn contactnummers staan gesyncd in Outlook.com, maar ik heb geen zin om 100+ nummers handmatig een voor een toe te gaan voegen op de SIM in de dumbphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:33
Daar is net een artikel over geweest op AAWP. Dr schijnt een appie te zijn om je contacten te backuppen http://allaboutwindowspho...backing_up_your_Windo.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Het valt me ineens op dat mn hotmail elke dag de mail binnen haalt.

Ik meen me te herinneren dat ik dat bij 8.0 kon instellen op nooit of handmatig of iets toch? Of vergis ik me nu heel erg? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
vosss schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:43:
Het valt me ineens op dat mn hotmail elke dag de mail binnen haalt.

Ik meen me te herinneren dat ik dat bij 8.0 kon instellen op nooit of handmatig of iets toch? Of vergis ik me nu heel erg? :?
Het is inderdaad veranderd. Vroeger kon je hem op dagelijks instellen, maar dat kan nu ook niet meer (nooit of handmatig konden niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Bij ontvangst
Op basis van mijn gebruik
Elke 15 minuten
Elke 30 minuten
Elk uur
Elke dag.

Ik weet bijna zeker dat ie eerder nooit vanzelf ging syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Soooo this just happened:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/20j68pd.jpg

Rip Lumia 820 :(
Gaat ook niet meer aan...Krijg wel het Nokia opstartscherm maar daarna niks, zwart scherm of bovenstaand scherm. Gebeurde nadat ik Youtube keek in Internet Explorer.

[ Voor 45% gewijzigd door thefal op 27-04-2014 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Soft reset helpt, had het vd week ook na het maken van een foto.
Power en een vd volume knoppen 10 sec vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Nadat ik dat heb geprobeerd doet het toestel letterlijk niks meer, ik krijg nu niet eens het Nokia logo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Is de batterij niet gewoon leeg nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Haha nee dat was het niet. Heb maar een hard reset gedaan, dat leek het enige wat nog wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:18
Ik had gisteren ook een gek probleempje, gelukkig wel met gewoon een reboot kunnen herstellen.
Maar evengoed niet leuk.
Leek een soort van resolutie-fout. Het scherm om wachtwoord in te typen was opeens immens groot, en kon dus niet meer inloggen.

Beetje dit idee:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/6eilv7gm1/nokia_lumia_1020_screen_grab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
thefal schreef op zondag 27 april 2014 @ 06:55:

[afbeelding]

Gaat ook niet meer aan...Krijg wel het Nokia opstartscherm maar daarna niks, zwart scherm of bovenstaand scherm. Gebeurde nadat ik Youtube keek in Internet Explorer.
Dat had ik ook na het maken van een foto. Gelukkig hielp een soft reset, maar ik dacht eerst dat het einde Lumia 920 was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:57
NeutraleTeun schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:52:
Ik had gisteren ook een gek probleempje, gelukkig wel met gewoon een reboot kunnen herstellen.
Maar evengoed niet leuk.
Leek een soort van resolutie-fout. Het scherm om wachtwoord in te typen was opeens immens groot, en kon dus niet meer inloggen.

Beetje dit idee:
[afbeelding]
Is geen resolutie fout. Je hebt bij instellingen onder toegankelijkheid waarschijnlijk het vergrootglas ingeschakeld.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
En hoe activeer ik dan dat vergrootglas als het toestel locked in mijn broekzak zit?
En hoe kom ik dan weer uit dat vergrootglas?
Want double-tap en/of vegen had geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

Hebben hier ook mensen met WP8.1 last van batterij die sneller leeg loopt dan bij WP8.0? Ik heb een lumia 1520 en batterij houd het stuk minder lang vol op WP8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Je moet met twee vingers naast elkaar double-tappen om vergrootglas te activeren of te de-activeren.
Je kunt daarna met twee vingers naast elkaar vegen om te pannen.
Hij zou standaard uit moeten staan onder "toegankelijkheid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:01
Pyramiden schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:01:
Je moet met twee vingers naast elkaar double-tappen om vergrootglas te activeren of te de-activeren.
klopt, maar je vergrootglas zoomt ook je systeembalk boven in het scherm mee in... en bij die foto is die gewoon op z'n plek op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:57
xFeverr schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:05:
[...]

klopt, maar je vergrootglas zoomt ook je systeembalk boven in het scherm mee in... en bij die foto is die gewoon op z'n plek op 100%
Lees dan ook eens :O .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

mutsje schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:03:
Hebben hier ook mensen met WP8.1 last van batterij die sneller leeg loopt dan bij WP8.0? Ik heb een lumia 1520 en batterij houd het stuk minder lang vol op WP8.1
Eerste dag alleen.
Mail accounts checken op syncen, wifi inzicht uit en achtergrondtaak IE verbieden zijn de 3 meeste gegeven oorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Correct, net kunnen reproduceren.
Toch gek dat dat kan gebeuren met de telefoon in mijn broekzak.

Alhoewel ik nu wel gewoon kon bewegen door het beeld heen, en gisteren niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 20:42
thefal schreef op zondag 27 april 2014 @ 06:55:

[afbeelding]

Heb ik vorige week ook gehad. Ik kreeg hem niet meer uit toen heb ik de accu uit te telefoon gehaald en opnieuw opgestart toen was het weer goed

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik merk wel dat als ik alle apps even netjes sluit via het kruisje, dus ook de browser enzo, dat de batterij dan wel normaal meegaat. Blijkbaar wordt een app nu niet meer standaard afgesloten als je hem "sluit" middels de terug-knop.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
matt1991 schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:51:
[...]

Heb ik vorige week ook gehad. Ik kreeg hem niet meer uit toen heb ik de accu uit te telefoon gehaald en opnieuw opgestart toen was het weer goed
Ook geprobeerd maar dat hielp ook niet. Inmiddels dus wel weer gereset en nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Oeps, in het verkeerde topic gepost.

[ Voor 72% gewijzigd door bambinodekat op 27-04-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Wietsee. schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:55:
[...]

Is geen resolutie fout. Je hebt bij instellingen onder toegankelijkheid waarschijnlijk het vergrootglas ingeschakeld.
Gewoon een bug in de lumia dit, heb dit zelf ook met regelmaat. Toestel uit / aanzetten is de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:01
Pyramiden schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:01:
_/-\o_
Ik dacht echt dat het een bug was op m'n telefoon. Dochtertje lief reproduceert dat probleem als ze op m'n toestel zit te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 23:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar dan heb je magnifier dus wel aan staan. Als hij uit staat werkt die gesture niet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:48
zitten nog wel wat bugs in op de Ativ S:
  • Camera blijft soms zwart, opnieuw aanzetten helpt
  • Aan-Uitknop reageert soms niet. Kan het scherm dan niet uitzetten. Inhouden werkt wel om de telefoon helemaal uit te zetten
Verder eigenlijk weinig prolemen. En de voordelen wegen wel op tegen de nadelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
behalve dan dat de video-app nogsteeds crashed wanneer je een filmpje af wilt spelen... erg spijtige bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 17:08
Waah schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:56:
zitten nog wel wat bugs in op de Ativ S:
  • Camera blijft soms zwart, opnieuw aanzetten helpt
  • Aan-Uitknop reageert soms niet. Kan het scherm dan niet uitzetten. Inhouden werkt wel om de telefoon helemaal uit te zetten
Verder eigenlijk weinig prolemen. En de voordelen wegen wel op tegen de nadelen. _/-\o_
Zelfde probleem met de camera op mijn Ativ S. Probleem met de aan/uit knop ben ik nog niet tegen gekomen.

Enige probleem wat ik nog steeds heb is dat vaak geen notificatie krijg bij het ontvangen van een bericht (whatsapp met name) als de telefoon standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:24
hjs schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:07:
[...]

Eerste dag alleen.
Mail accounts checken op syncen, wifi inzicht uit en achtergrondtaak IE verbieden zijn de 3 meeste gegeven oorzaken.
Hier hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld afgelopen nacht: van 100% naar 38%, terwijl hij alleen op mijn bureau heeft gelegen. WiFi inzicht stond al uit. Wat bedoel je met 'Mail accounts checken op syncen'? Ik heb ze vertraagd naar ééns per 2 uur, behalve mijn meest gebruikte mailbox. Verder kan ik de optie op IE in de achtergrond verbieden niet vinden. Bij batterijbesparing staat de app wel, maar na selecteren, kan ik dit niet aan of uit zetten. Dit kan wel bij een groot aantal andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Timmiee schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:06:
behalve dan dat de video-app nogsteeds crashed wanneer je een filmpje af wilt spelen... erg spijtige bug :P
Dit wat voor je?

http://www.wpcentral.com/...ox-Music-Windows-Phone-81

(zou ook de oude video hub terug moeten brengen als ik het goed begrijp)

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 28-04-2014 11:59 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
PaT schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:58:
[...]

(zou ook de oude video hub terug moeten brengen als ik het goed begrijp)
Nopes, helaas alleen de music hub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Was iemand al opgevallen dat de Agenda app van Microsoft niet de regional setting volgt die je ingesteld hebt? Ik heb het toestel namelijk op Engels staan voor Cortana, maar wel de regional settings op Nederlands (dus 24 uur klok en nederlandse datum notatie). Maar gister toen ik een afspraak toevoegde toen toonde de app dus een 12 uur klok en engelse datum notatie. Beetje matig van Microsoft.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ja, dat hebben er al meerdere gemeld hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
stelling schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:47:
[...]
Verder kan ik de optie op IE in de achtergrond verbieden niet vinden. Bij batterijbesparing staat de app wel, maar na selecteren, kan ik dit niet aan of uit zetten. Dit kan wel bij een groot aantal andere apps.
Dit. Ik lees het ook vaak, geen IE op de achtergrond laten draaien, maar volgens mij valt er op dat vlak helemaal niet zoveel uit te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ik kan de achtergrond taak gewoon uitzetten: image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rips10 schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:42:
Ik kan de achtergrond taak gewoon uitzetten: image
Hmmmm, vreemd, op mijn lumia925 kan ik dat dus weer niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
Ik kan dat ook niet op mijn 925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Ik kan hem op mijn Lumia 620 ook uitschakelen, wat ik ook heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 12:58

AcoLyte!

*evil grin*

Ik kan het keurig uitzetten op mijn Lumia 925 overigens..

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
CAP-Team schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:00:
ik merk wel dat als ik alle apps even netjes sluit via het kruisje, dus ook de browser enzo, dat de batterij dan wel normaal meegaat. Blijkbaar wordt een app nu niet meer standaard afgesloten als je hem "sluit" middels de terug-knop.
Dat ligt eraan: WP7.x/8.0 apps sluiten nog steeds af via de terugknop. Apps die specifiek voor 8.1 zijn gemaakt sluiten niet meer af via de terugknop, want dat bleek te verwarrend. Toch zou hij apps op de achtergrond ook zelf af moeten sluiten als ze ten koste gaan van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Russel88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:20:
[...]

_/-\o_
Ik dacht echt dat het een bug was op m'n telefoon. Dochtertje lief reproduceert dat probleem als ze op m'n toestel zit te rammen.
Ik dacht dat het een bug in een spel was haha. Ik heb het overigens niet zelf aangezet, maar het stond aan. gaat wel om een lumia 820 devkit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:48
WouterHelm schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:23:
[...]

Zelfde probleem met de camera op mijn Ativ S. Probleem met de aan/uit knop ben ik nog niet tegen gekomen.

Enige probleem wat ik nog steeds heb is dat vaak geen notificatie krijg bij het ontvangen van een bericht (whatsapp met name) als de telefoon standby staat.
daar heb ik dan weer geen last van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterHelm schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:05:
Heeft er verder iemand last van het feit dat whatsapp notificaties niet doorkomen als de telefoon in standby staat (ATIV S)? Enkel als ik mijn telefoon unlock kom ik er pas achter (notificatie wordt na een paar seconde gegeven) dat ik een whatsapp bericht heb gekregen.

Wifi en data roaming staan ingeschakeld.

Het vreemde is dat dit niet altijd het geval is, het is erg random.
Ik heb dit ook. Met windows phone 7 op een nokia had ik het ook. Op de Ativ-S met WP8.0 had ik er geen last meer van, maar na de update naar 8.1 is het weer terug.
Voornamelijk als je wifi gebruikt. Over 3G heb ik er nauwelijks last van, maar met wifi wel heel vaak.
Maar volgens mij is dat puur een whatsapp en windows 8.1 issue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:56:
[...]

daar heb ik dan weer geen last van :9
Grappig.
Ik heb op de ativ-s behalve het 'whatsapp berichten laat binnenkomen issue op wifi' nauwelijks problemen.
Geen problemen gehad met foto/camera of spontane reboots en dergelijke.
Alleen dat whatsapp issue.

Ja en wat meer batterij verbruik. :(
Van 2% naar 4% standaard gemiddelt per uur en bij stevig gebruik komen daar nog minimaal 2% bij.
Dus van 1 keer laden per 1,5 dag nu 1 keer laden per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb dit ook. Met windows phone 7 op een nokia had ik het ook. Op de Ativ-S met WP8.0 had ik er geen last meer van, maar na de update naar 8.1 is het weer terug.
Voornamelijk als je wifi gebruikt. Over 3G heb ik er nauwelijks last van, maar met wifi wel heel vaak.
Maar volgens mij is dat puur een whatsapp en windows 8.1 issue. :)
Ik heb het ook op de Lumia 1320. Deed het prima onder 8.0 en in het begin ook onder 8.1. Nu komt er niets meer door. Ik moet zelfs WhatsApp starten voordat ik weet of er iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 22:43
Ik heb helemaal geen problemen ondervonden tot nu toe, enkel de batterij die niet lang mee gaat maar ook dit is volgens mij compleet gebruiksafhankelijk want als ik helemaal niks doe met de telefoon en toch whatsapp aan laat staan gaat hij op een 8 urige werkdag met slechts 19% naar beneden.

De grootste reden is denk ik vooral omdat het nieuw en leuk is en je gewoon van alles aan het uitproberen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:17:
[...]

Gewoon een bug in de lumia dit, heb dit zelf ook met regelmaat. Toestel uit / aanzetten is de enige oplossing.
Klopt, hadden ik met zowel 1020 als 1520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ook op WPCentral wordt het nu bevestigd: whatsapp-broken-window-phone-81-no-fix-sight
Bovendien geeft deze doorgaans goed geïnformeerde site aan dat het is niet al te rooskleurig uitziet voor wat betreft de toekomst van WhatsApp onder Windows Phone. Gevolg van de overname door Facebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu weer iets raars met de batterij. Als ik me telefoon op standby zet, dan gaat er binnen 7 minuten 2% vanaf. Weten jullie hiet van dit o probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:41:
Ik heb nu weer iets raars met de batterij. Als ik me telefoon op standby zet, dan gaat er binnen 7 minuten 2% vanaf. Weten jullie hiet van dit o probleem?
Ja, probleem is de gebruiker ;). Minder naar je batterij kijken... of op z'n minst niet druk maken om wat hij gebruikt in 7 minuten. Als hij in een uur 50% gebruikt mag je je druk gaan maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Laatst online: 11-12-2024
Sinds gisteren m'n lumia 800 vervangen door een 925, gelijk ook met 8.1 erop. Zit nu alleen een beetje te klooien met de instellingen voor het vergrendelingsscherm.

Ik vind het fijn als ik bij het glimpscherm een icoontje zie als ik mail heb, gebeld ben, whatsappbericht heb etc. Dat had ik wel, maar nu krijg ik dat niet meer. Of is daar het actiecentrum voor id plaats gekomen? (maakt geen verschil of ik het vinkje aan of uit doe bij: meldingen in het actiecentrum weergeven wanneer mijn telefoon is vergrendeld)
(whatsapp krijg ik momenteel zelfs pas binnen als ik de app zelf open, krijg geen meldingen helemaal niets)

Moet ik voor deze icoontjes bij de instellingen van het vergrendelingsscherm daar hotmail, whatsapp etc selecteren bij: apps kiezen om snelle statusinformatie weer te geven?

Wat moet ik kiezen bij de optie daarboven? Bij app kiezen om gedetailleerde statusinformatie weer te geven.

Dit even gekopieerd uit t 925 topic en bij t lezen in dit topic zie ik dat er dys meer problemen zijn met whatsapp... Das een beetje jammer. Daar is dus niets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
RoJan schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:40:
Ook op WPCentral wordt het nu bevestigd: whatsapp-broken-window-phone-81-no-fix-sight
Bovendien geeft deze doorgaans goed geïnformeerde site aan dat het is niet al te rooskleurig uitziet voor wat betreft de toekomst van WhatsApp onder Windows Phone. Gevolg van de overname door Facebook?
Whatsapp heeft bij mij sinds de upgrade goed gewerkt, alleen gisteren had ik last van notificaties die pas veel later binnenkwamen. Leek vandaag wel weer goed te werken :?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michellep77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:05:
Sinds gisteren m'n lumia 800 vervangen door een 925, gelijk ook met 8.1 erop. Zit nu alleen een beetje te klooien met de instellingen voor het vergrendelingsscherm.

Ik vind het fijn als ik bij het glimpscherm een icoontje zie als ik mail heb, gebeld ben, whatsappbericht heb etc. Dat had ik wel, maar nu krijg ik dat niet meer. Of is daar het actiecentrum voor id plaats gekomen? (maakt geen verschil of ik het vinkje aan of uit doe bij: meldingen in het actiecentrum weergeven wanneer mijn telefoon is vergrendeld)
(whatsapp krijg ik momenteel zelfs pas binnen als ik de app zelf open, krijg geen meldingen helemaal niets)

Moet ik voor deze icoontjes bij de instellingen van het vergrendelingsscherm daar hotmail, whatsapp etc selecteren bij: apps kiezen om snelle statusinformatie weer te geven?

Wat moet ik kiezen bij de optie daarboven? Bij app kiezen om gedetailleerde statusinformatie weer te geven.

Dit even gekopieerd uit t 925 topic en bij t lezen in dit topic zie ik dat er dys meer problemen zijn met whatsapp... Das een beetje jammer. Daar is dus niets aan te doen?
Settings, Lockscreen. Daar kan je instellen wat je als glimp wil zien. Werkt gewoon, hier geen problemen in ieder geval.
En whatsapp is idd ff vette pech hebben ja, maar ook daar maakt het niks uit of je 8.0 of 8.1 draait. Op beide is t zwaar klote..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
michellep77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:05:
[...] Ik vind het fijn als ik bij het glimpscherm een icoontje zie als ik mail heb, gebeld ben, whatsappbericht heb etc. Dat had ik wel, maar nu krijg ik dat niet meer. Of is daar het actiecentrum voor id plaats gekomen?[...]
Heb je na het updaten naar WP8.1 de instellingen voor Glance nog geopend? Anders dat even doen, dan zal die zeggen dat die opnieuw moet opstarten en doet alles het weer goed.
Als dat het niet is, heb je toevallig de remote desktop app van Microsoft gebruikt? Dat geeft ook problemen met Glance, waardoor die niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Thanks, heb m voor de zekerheid opnieuw opgestart. Even afwachten wat dat doet dus.

Wat is de remote desktop app?

Bij de instellingen voor t lijsten lockscreen kun je ook kiezen voor een app waar je gedetailleerde info van Wilt zien. Wat houdt dat in?

Bij t lockscreen heb ik nu aangegeven dat ik whatsapp facebook berichten telefoon en mail wil zien.

Bij glimp heb ik m op voorproefje laten staan, nacht modus uit. Meer kom ik niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:52:
Thanks, heb m voor de zekerheid opnieuw opgestart. Even afwachten wat dat doet dus.
Je moet de telefoon niet handmatig opnieuw opstarten, maar naar de instellingen van glance gaan. Als het goed is wordt er dan gevraagd of je de telefoon opnieuw wilt opstarten.
De app die microsoft een week geleden uitbracht voor windows phone: link
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:52:
Bij de instellingen voor t lijsten lockscreen kun je ook kiezen voor een app waar je gedetailleerde info van Wilt zien. Wat houdt dat in?
Dat houdt in dat je niet enkel het aantal meldingen ziet, maar gedetailleerdere informatie. Bijvoorbeeld als je de agenda instelt zie je op het lockscreen details van de komende afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
@rips, hij vraagt bij mij niet om opnieuw opstarten, ookal heb ik de instellingen aangepast?

De link die je post werkt bij mij niet :) Echter heb er nog niet eerder van gehoord, dus het lijkt me sterk dat ik die geinstalleerd/gebruikt heb.

Zie mijn appjes en mails nu idd wel op mijn lockscreen. Maar niet bij glimp/glance. Alles staat wel ingeschakeld bij het actiecentrum, moet ik het daar soms weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
niet doen, gewoon op weg helpen heeft ze meer aan denk ik

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 30-04-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
edit, blijkbaar vraag ik iets stoms. Graag hoor ik wat ik verkeerd doe.
Ik probeer altijd zelf te zoeken en probeer dingen uit. Echter hier lukte het me niet om over dit stukje wat te vinden.

Mocht het me gelukt zijn in de tussentijd op de een of andere manier wijzig ik mijn post (als ik de laatste ben die gereageerd heeft) zodat mijn vraag niet voor nop gelezen of beantwoord wordt.

[ Voor 91% gewijzigd door michellep77 op 30-04-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 13:59
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:30:
edit, blijkbaar vraag ik iets stoms. Graag hoor ik wat ik verkeerd doe.
Ik probeer altijd zelf te zoeken en probeer dingen uit. Echter hier lukte het me niet om over dit stukje wat te vinden.

Mocht het me gelukt zijn in de tussentijd op de een of andere manier wijzig ik mijn post (als ik de laatste ben die gereageerd heeft) zodat mijn vraag niet voor nop gelezen of beantwoord wordt.
Je weet zeker dat je deze optie hebt geselecteerd in de Glimp instellingen?
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/209sili.png

Edit: ah, volgens mij heeft deze setting niets met die icon-meldingen te maken :+

[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 30-04-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Ik heb een heel ander glimp instellingenscherm. Kan nu niet uploaden, maar ik kan niet kiezen voor meldingen of instellingen verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@E2TK, maar ik gok (heb mijn 925 nu even niet bij de hand) dat het knopje met "instellingen" met de onderregel "kies de extra informatie die u wilt zien op uw Glimp-scherm" wel e.e.a. op het scherm gaat toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
Ik heb een heel ander glimp instellingenscherm. Kan nu niet uploaden, maar ik kan niet kiezen voor meldingen of instellingen verder?
Weet je zeker dat je Windows Phone 8.1 draait? Heb je een notificatiescherm als je van boven het scherm naar beneden veegt? Tussen je instellingen kun je ook informatie vinden over de software versie die je draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Hij draait onder 8.1. Staat bij info, kan swipen etc.

Het gaat juist om die meldingen @E2TK!

Maar mijn glimp instellingenscherm is dus anders. Daar klopt dus iets niet.

Zou er dan nog iets geïnstalleerd moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Heb je Glimp zelf eigenlijk bijgewerkt? Kijk eens in de Store of er updates voor apps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:49:
Hij draait onder 8.1. Staat bij info, kan swipen etc.

Het gaat juist om die meldingen @E2TK!

Maar mijn glimp instellingenscherm is dus anders. Daar klopt dus iets niet.

Zou er dan nog iets geïnstalleerd moeten worden?
Ergens in de instellingen, is er een menu wat een herstart forceert. Daarna zou het moeten werken.
Als je dit nog niet gehad hebt dan even in de instellingen gaan zoeken, totdat er een herstart geforceerd wordt.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 10:59
PaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:51:
Heb je Glimp zelf eigenlijk bijgewerkt? Kijk eens in de Store of er updates voor apps zijn?
Of gebruik Sysapp pusher (in de store te vinden) om Glimp te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Sonny7 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:22:
[...]

Of gebruik Sysapp pusher (in de store te vinden) om Glimp te updaten :)
waarom? dit kan je perfect zelf doen met de ingebouwde functie binnen wp 8.1 ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Niets id store. Sysapp pusher geeft wel glance background maar niet andere instellingen opties.

Welke instellingen veranderingen geven meestal een opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie in taakbeheer Internet Explorer uitzetten. Ik namelijk niet.

Ik denk dat dat de slurper van me batterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:30:
Kunnen jullie in taakbeheer Internet Explorer uitzetten. Ik namelijk niet.

Ik denk dat dat de slurper van me batterij is.
Ik kan in batterijbesparing de optie uitzetten

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 30-04-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
michellep77 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:30:
Niets id store. Sysapp pusher geeft wel glance background maar niet andere instellingen opties.

Welke instellingen veranderingen geven meestal een opstart?
Het gaat er niet om dat een instelling een herstart vraagt. Gaat er zelfs niet om dat je herstart. Punt is dat normaal als je na de update naar WP8.1 de Glimp instellingen scherm opent hij meteen zegt dat de telefoon opnieuw moet opstarten om de update door te voeren. Dat ding update zichzelf dan dus. Blijkbaar heb je die update niet gekregen ofzo.

Ik neem aan dat je bij extras+info Lumia Black hebt staan? en dat "Glance PinBoards App Agent 1.2.0.0" er bij staat?
Checken op updates bij "phone update" levert ook niets op?
En handmatig checken op updates in de instellingen van de store ook niet?

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 30-04-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 13:59
PaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:35:
@E2TK, maar ik gok (heb mijn 925 nu even niet bij de hand) dat het knopje met "instellingen" met de onderregel "kies de extra informatie die u wilt zien op uw Glimp-scherm" wel e.e.a. op het scherm gaat toveren.
Ik dacht dat de optie "meldingen schermvergrendeling" te maken heeft met het weergeven van bijvoorbeeld gedetailleerde Agenda items etc.

Blijft wel dat michellep77 deze optie niet heeft. Lijkt mij handig als er een screenshot wordt gedeeld.
Of probeer hem opnieuw kunt installeren: http://www.windowsphone.c...19-42cf-8879-a8ed2598fcbb

[ Voor 10% gewijzigd door E2TK op 30-04-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
E2TK schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:08:
[...]

Ik dacht dat de optie "meldingen schermvergrendeling" te maken heeft met het weergeven van bijvoorbeeld gedetailleerde Agenda items etc.

Blijft wel dat michellep77 deze optie niet heeft. Lijkt mij handig als er een screenshot wordt gedeeld.
Of probeer hem opnieuw kunt installeren: http://www.windowsphone.c...19-42cf-8879-a8ed2598fcbb
Ik ga thuis even goed kijken straks. Heb net geprobeerd te zoeken op updates maar leverde niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Er staat lumia black en idd glance 1.2.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Michelle, welke versie staat er in het "over" gedeelte over de software versie van WP8.1? Is dat 8.10.12359.845 (of hoger). Alles wat met 8.0.xxx begint is nog WP 8

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 30-04-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:54

RayNbow

Kirika <3

Hmm, ik heb sinds kort nu dat in de Photos app elk Facebook album er 2x instaat... :X

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Er staat het nummer dat jij noemt. 8.10.12359

Ik ben zojuist thuisgekomen, dus even schermafbeeldingen gemaakt en geupload.

Wat een drama is tweakers trouwens op mijn telefoon, klapt er constant uit.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10325370_691698354228709_5874694062354465181_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1.0-9/1982002_691698347562043_6247639322642445998_n.jpg

Mijn glimp instellingen scherm.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1505456_691698344228710_8331064295324463632_n.jpg

Ik ga de link even bekijken wb opnieuw installeren die hier is gegeven. Zojuist weer gecontroleerd of er nog updates zijn, maar niets gevonden.

Edit, bedankt voor de link! Ik heb het opnieuw geinstalleerd en kreeg bij het opstarten van glimp gelijk de melding: Telefoon opstarten vereist. Na het opnieuw opstarten krijg ik eindelijk het juiste scherm te zien.

bedankt voor de hulp weer!

[ Voor 105% gewijzigd door michellep77 op 30-04-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog geen 8.1 update op mijn Lumia 920 (los gekocht bij Coolblue indertijd)... Meer geduld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:45:
Ik krijg nog geen 8.1 update op mijn Lumia 920 (los gekocht bij Coolblue indertijd)... Meer geduld? :P
Zolang je geen developer preview app hebt draaien moet je inderdaad eventjes geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18
vali schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:50:
[...]

Zolang je geen developer preview app hebt draaien moet je inderdaad eventjes geduld hebben.
Waarbij "eventjes" bij sommige providers een understatement is.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Pagina: 1 ... 18 ... 66 Laatste