[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afhankelijkheid van provider gaat toch alleen maar op voor branded telefoons? Voor unbranded ben je alleen afhankelijk van de fabrikant.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:58
Ja, alleen soms zie je niet eens dat het een branded telefoon is, maar moet je alsnog wachten :x
Enige wat je zou kunnen doen is een unbranded (developer?) ROM er op flashen, maar mijn ervaring is dat je dan soms nog langer moet wachten dan bij sommige providers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 08:45

LDVC

Let's get it over with

.oisyn schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:30:
Afhankelijkheid van provider gaat toch alleen maar op voor branded telefoons? Voor unbranded ben je alleen afhankelijk van de fabrikant.
Maar dan moet je soms toch nog langer wachten dan met een branded toestel...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 10:44
Mijn Calender blijft op 12-uur AM/PM staan ookal heb ik Nederlandse tijdsaanduiding (24 uur) aan staan. Klok etc werkt wel normaal, maar dat het in de kalender anders is, is irritant.

Wie o wie weet wat de oplossing is? Kon het zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:51
mccAin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:31:
Mijn Calender blijft op 12-uur AM/PM staan ookal heb ik Nederlandse tijdsaanduiding (24 uur) aan staan. Klok etc werkt wel normaal, maar dat het in de kalender anders is, is irritant.

Idem hier.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Is gewoon een fout in de app :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Iemand anders ook dit probleem?
https://udoqvq.dm1.livefi...20140501_19_42_04_Pro.mp4

Sinds vandaag heb ik dit op een WP8.1 toestel. App opnieuw installeren, toestel restart, soft reset, heeft allemaal geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Whatson schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:32:
Iemand anders ook dit probleem?
https://udoqvq.dm1.livefi...20140501_19_42_04_Pro.mp4

Sinds vandaag heb ik dit op een WP8.1 toestel. App opnieuw installeren, toestel restart, soft reset, heeft allemaal geen zin...
link can not be found...

Denk dat je hem even opnieuw moet uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Is de agenda op WP8.1 nu ook een "losse" app? M.a.w. kan Microsoft deze updaten zonder het OS te hoeven updaten?
Ik hoop namelijk dat ze het een keer mogelijk gaan maken om meerdere afspraken op de live tile te tonen. Volgens mij zijn dan alle custom week-view apps overbodig geworden.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
mccAin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:31:

heet je app Calendar of Agenda?
Mijn Agenda heeft gewoon 24 uurs tijden.... maar daar moest ik wel mijn regio weer voor op Nederlands zetten (dan veranderen de namen van een aantal apps ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
DanTm schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Mijn Agenda heeft gewoon 24 uurs tijden.... maar daar moest ik wel mijn regio weer voor op Nederlands zetten (dan veranderen de namen van een aantal apps ook).
Gevolg is wel dat cortana dan ook niet meer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CAP-Team schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:03:
Is de agenda op WP8.1 nu ook een "losse" app? M.a.w. kan Microsoft deze updaten zonder het OS te hoeven updaten?
Ik hoop namelijk dat ze het een keer mogelijk gaan maken om meerdere afspraken op de live tile te tonen. Volgens mij zijn dan alle custom week-view apps overbodig geworden.
Ik vrees dat het een ingebouwde fucntionaliteit is en dat er zonder rom update geen dingen aan te passen zijn. Ik zit ook te wachten op meerdere afspraken op de live tile. Voorlopig gebruik ik Chronos calender wel....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
DanTm schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Grappig. Mijn regio staat op Nederlands, maar taal op Engels. Apps blijven gewoon de Engelse namen houden zoals het hoort. Heb alleen dus wel de 12 uurs tijd ding zoal was het dus niet hoort want mijn regional settings staan allemaal op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:19

Swerfer

Hmm...

Caelorum schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Grappig. Mijn regio staat op Nederlands, maar taal op Engels. Apps blijven gewoon de Engelse namen houden zoals het hoort. Heb alleen dus wel de 12 uurs tijd ding zoal was het dus niet hoort want mijn regional settings staan allemaal op Nederlands.
Maar nu werk Cortana bij jou dus niet meer. En daar gaat het om, Cortana moet werken en we willen graag de tijdsaanduiding in 24h hebben...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dan zul je moeten wachten tot Cortana buiten de US ondersteund wordt. Want nu is ze nog gebonden aan luisteren naar Amerikanen die hun afspraken om 8AM of 3PM willen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,je kan ook morning/evening zeggen of als het na 19:00 is "set alarm at 7" , dan zet ze deze ook gewoon om 7am :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
mrsar schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:26:
ach,je kan ook morning/evening zeggen of als het na 19:00 is "set alarm at 7" , dan zet ze deze ook gewoon om 7am :)
Je kan ook gewoon zeggen, wake me up at 16 o clock, dat zet ze om in 4PM.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoRo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 13:52
Lumia 1020 met WP8.1

Ik kan de DB Navigator app niet vinden/downloaden in de Store
Volgens de Deutsche Bahn website bestaat die app wel degelijk, en is ie geschikt voor WP8.1

Graag jullie tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 10:59
RoRoRo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:35:
Lumia 1020 met WP8.1

Ik kan de DB Navigator app niet vinden/downloaden in de Store
Volgens de Deutsche Bahn website bestaat die app wel degelijk, en is ie geschikt voor WP8.1

Graag jullie tips!
Waarschijnlijk staatie alleen in de Duitse store, m'n pa heeft een Duitse 720 en daar staatie standaard op geïnstalleerd. Als je hem wil downloaden moet je regio even op Duitsland zetten en rebooten, daarna in de store de DB app downloaden en je locatie weer op NL zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Timmiee schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:45:
[...]

link can not be found...

Denk dat je hem even opnieuw moet uploaden??

[ Voor 16% gewijzigd door Whatson op 27-08-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoRo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 13:52
Dank je wel Sonny7
Dat is de oplossing!
Sonny7 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Waarschijnlijk staatie alleen in de Duitse store, m'n pa heeft een Duitse 720 en daar staatie standaard op geïnstalleerd. Als je hem wil downloaden moet je regio even op Duitsland zetten en rebooten, daarna in de store de DB app downloaden en je locatie weer op NL zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
AMA met Joe Belifore op Reddit:

Zegt ie wel wat interessante dingen.

[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 02-05-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:09
Yup, zekers.
*** YES *** We are doing a File Manager for WP8.1! [...]
Here's what it looks like: http://imgur.com/a/hvqGD#nRuOFXp
We are expecting to get it into the store HOPEFULLY by the end of May.
De pics
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JDPiChls.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1KTIT4Fs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nRuOFXps.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vZdjOAFs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XN2m4hNs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uiBhJFfs.jpg
Merci voor de AMA link. Mooi nieuws.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:19

Swerfer

Hmm...

Help mee de Nederlandse versie van Cortana te krijgen/versnellen:

http://cortana.uservoice....dutch-language-in-cortana

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Swerfer schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:27:
Help mee de Nederlandse versie van Cortana te krijgen/versnellen:

http://cortana.uservoice....dutch-language-in-cortana
Ik zie dat soort zaken vaker voorbij komen. Op uservoice. Waarom zaken aanvragen die al bevestigd/aangekondigd zijn? Het is al bevestigd dat Cortana vertaald gaat worden. Die paar votes van mensen in NL sprekend gebied zullen m.i. niet veel zoden aan de dijk zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ach, het is leuk om het idee te hebben om invloed uit te kunnen oefenen .... Zelfs als het een idee fixe is :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18
xxxneoxxx schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Ik zie dat soort zaken vaker voorbij komen. Op uservoice. Waarom zaken aanvragen die al bevestigd/aangekondigd zijn? Het is al bevestigd dat Cortana vertaald gaat worden. Die paar votes van mensen in NL sprekend gebied zullen m.i. niet veel zoden aan de dijk zetten.
En laat dit nu ook net het grote kiezersprobleem in de politiek....waarom zou ik of wij?
Ik denk idd dat ze bij MS er geen stap harder om lopen, maar om de Nederlandse taal te bagatelliseren.

Rare insteek, eerst de Engelstalige gebiedsdelen..............beginnende in China.
Met mijn beste Engels kon ik er nog niet eens een hamburger bestellen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, heb ik ook. Nokia 925.
Als ik 'm uit de vergendeling haal, gaat'ie wel weer verder. Wel op dezelfde manier, dus binnen no-time weer op de vergrendeling.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Amadeus1966 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:34:
[...]

En laat dit nu ook net het grote kiezersprobleem in de politiek....waarom zou ik of wij?
Ik denk idd dat ze bij MS er geen stap harder om lopen, maar om de Nederlandse taal te bagatelliseren.

Rare insteek, eerst de Engelstalige gebiedsdelen..............beginnende in China.
Met mijn beste Engels kon ik er nog niet eens een hamburger bestellen.
Tsjah.. Ik voelde de vergelijking met de verkiezingen al aankomen. Trek je een parallel met de NL verkiezingen, dan zeg ik okee. 1 op de zoveel miljoen, dan is er nog wel sprake van enigzins invloed. Met de Europese verkiezingen, dan m.i. Voornamelijk jouw opmerking mbt China op.

Veel Chinezen met een Windows Phone, en er liggen daar nog kansen voor MS op het vlak van goedkope telefoons en een mooie groeimarkt. Het taalgebied waar Nederlands gesproken wordt, is vrij klein. Het is geen grote groeimarkt, de smartphone markt is hier immers een eind verzadigd, en het merendeel loopt rond met een Android gsm danwel een Iphone. De kansen liggen in opkomende markten zoals China, Brazillie, India.. Nu klanten aan je binden met een instapmodel, zorgt er later, als de evonomie beter ontwikkeld is, voor een grotere afzetmarkt van je high end toestellen. Mensen daar willen voor nu, betaalbare telefoons die performen, en laat WP nu net mooi dat 'gat' opvullen. Dat MS 'niet zoveel' geeft om de benelux markt blijkt wel uit de 'launch' van de xbox one. Als er een taal laat localisatie krijgt, dan is het wel de Nedelandse me dunkt. It's all a numbers game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Klopt inderdaad, het gaat uiteindelijk om de keiharde pegels.
Doch hier in ons afgekalfd Nederland ligt "gelukkig" ook nog wel wat te verdienen in de onderlaag.
Mensen beginnen zich te realiseren dat een losse aankoop goedkoper dan een mooi verbloemde koppelverkoop of abbo.
Als ze het zelf moeten gaan bekostigen dan wordt er wel vaker gekeken naar de lowbudget segment.
Ik denk dat dit wereldwijd wel een beetje meespeelt.
In inderdaad in de door jou genoemde gebieden ligt er nog een hele grote open markt.
Doch als je verder gaat denken...de meeste mensen hier in de Europese gebiedsdelen hebben een aardig mondje Engels meegekregen dus eigenlijk zouden ze Cortana hier ook rustig kunnen vrijgeven en daarna of tussentijds verder ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
daarnaast: iedereen kan zo'n uservoice aanmaken, is toch totaal niet mee gezegd dat iemand van microsoft überhaupt naar die pagina kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ms heeft een eigen ding daarvoor.
Daarnaast zijn ze ook actief in diverse fora
dus ze weten echt wel wat er speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Yep, wel mooi dat Belfiore de uservoice nog eens onderstreept heeft. Ach, we zullen wel zien. Ook tof om te lezen dat ze ook telemetry data gebruiken om zo e.e.a aan gebruikte functies te kanaliseren.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wD5bFeD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 27-09 21:58
Ik heb wat vreemds met typen: Ik kan oneindig veel letters achter elkaar typen maar na elke spatie kan ik niet verder typen. Ik moet dan op de terugknop drukken en dan kan ik weer een woord typen tot dat ik op spatie druk... Iemand een oplossing of fix?

Wp 8.1 htc 8s

[ Voor 3% gewijzigd door Iridium op 04-05-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Ik heb o.a. Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem merkte ik eerst alleen hier. Dit hielp niks. Toen een soft reset (volume lager + powerknop) gedaan, dit werkte ook niet. Toen heb ik het probleem op tweakers gepost (hierboven) ;) en op het internet rondgezocht. Tot nu toe nog geen oplossing.

Om direct mijn telefoon geheel te resetten vind ik ook wel wat, misschien is er een snellere goede oplossing?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Issue doet zich alleen voor in whatsapp? Of ook in andere apps? Vreemd. Ook vreemd dat een soft reset het niet oplost. Kan dan maar 1 ding verzinnen, in plaats van een volledige reset, even je toetsenbord suggesties wissen, of switchen van toetsenbord onder settings. Geeft allicht minder ellende dan een volledige reset. Volgens mij meot het wel mogelijk zijn om bijv. Engels tb te installeren, en dan de NL te evrwijderen. Hierna de NL weer toevoegen en hopen dat dit werkt. nadeel is dat het installeren van een extra tb in mijn herinnering ook vrij lang duurde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je een extra TB installeert dan moet ie middels een phone update eerst het woordenboek installeren. Na het instellen van het nieuwe TB moet je dus meteen even langs phone update gaan zodat je die meteen aan kunt zetten. Ik weet niet wat jij klassificeert als "lang" maar volgens mij kost het een minunutje oid :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Bedankt voor het meedenken xxxneoxxx! Ik merk dit probleem bij het opstellen van een e-mail, sms en whatsapp-bericht. Maar niet als ik typ in de adresbalk in IE of via de searchbutton.

Het verwijderen van mijn toetsenbordsuggesties heeft het probleem niet verholpen.

Ik heb Engels (VS) toegevoegd, maar toen kon ik de Nederlandse taal niet verwijderen. Ook niet nadat ik de regio op VS zette en de telefoon opnieuw opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

.Johnny schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:27:
daarnaast: iedereen kan zo'n uservoice aanmaken, is toch totaal niet mee gezegd dat iemand van microsoft überhaupt naar die pagina kijkt?
Op de UserVoice pagina van Microsoft kijken ze wel degelijk mee. Toen twee weken terug 8.1 gepresenteerd werd kreeg ik in de loop van de dag gestaag notificaties van UserVoice dat een aantal van de ideeën waar ik voor gevote had gesloten waren..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uokv6eJ.png

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ja my bad, deze uservoice is inderdaad door MS zelf beheerd. Ik heb een hoop uservoices' gezien waar gewoon alleen users rond hingen. Daar schiet je weinig mee op. Maar dit is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Even een update van mijn kant n.a.v. mijn probleem met typen:
Ik kan normaal typen met bijna alle functies.
Instellingen -> Toetsenbord -> klik Nederlands aan: Wordflow werkt niet, deze heb ik ook uitgezet door Typen door over letters te vegen' uit te zetten. 'Onjuist gespelde woorden corrigeren' heb ik ook uitgezet. Gevolg: Ik kan weer typen en mijn telefoon functioneert weer goed. Alleen met iets minder functionaliteiten...

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Blijft vreemd, gedrag is iig niet normaal. Maar goed, het is en blijft een beta, msschien dat HTC iets aparts doet met haar scherm, waardoor alsnog een extra driver nodig is o.i.d. Of het is een rare bug, met een volledige reset verholpen. Je hebt iig een workaround gevonden, en ook sjiek dat je 'm nog gepost hebt. _/-\o_

@.oisyn: heeft bij mij wel eens een kwartiertje of wat geduurd, een extra tobo. Daarna wel gevolgd door een foutmelding, maar goed..

[ Voor 18% gewijzigd door xxxneoxxx op 05-05-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Als ik in ruimtes ben waar het best luidrutig is, zoals sportschool bijvoorbeeld dan lijkt cortana helemaal niks te herkennen. Meer mensen dit al ervaren?

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 05-05-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Net een HTC 8S op WP8.1 die niet stopte met trillen toen de adapter erin gestoken werd.

(Normaal moet hij dan 1x kort trillen ter bevestiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.Johnny schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:03:
Ja my bad, deze uservoice is inderdaad door MS zelf beheerd. Ik heb een hoop uservoices' gezien waar gewoon alleen users rond hingen. Daar schiet je weinig mee op. Maar dit is andere koek.
Ja, deze uservoice is er ook al sinds 2010 toen WP7 werd uitgegeven. Er staat ook een app in de store :)
Daarnaast zijn er twee uservoices, 1 voor consumenten en 1 voor developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:01
Is het in WP8.1 mogelijk om het geluid uit te zetten als ie aan de lader hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Ik denk dat dat alleen mogelijk is door handmatig het volume op stil te zetten. Volgens mij kun je niet instellen dat het geluid moet worden gedempt als hij aan de lader hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Aankondiging van een nieuw Lumia toestel? :)

https://vine.co/v/M6D57eF2t6v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 25-09 21:19
Mocht dat zo zijn dan hoop ik op een opvolger van de 720 en 820.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Weet iemand hoe je het wachtwoord van je microsoft account aanpast in Windows Phone 8.1? Microsoft dwong me mijn wachtwoord te wijzigen omdat ik een link naar mezelf mailde (lekker zeg) en nu kan ik vanaf mijn telefoon geen mail via outlook meer versturen. Het gekke is, dat hij mails op mijn outlook wel gewoon ontvangt.
Mijn primaire emailadres van het gekoppelde microsoft account is mijn outlook emailadres.
Een nieuwe outlook account proberen toe te voegen werkt niet (melding dat er al een Outlook email gekoppeld is) en ik zie geen optie om het wachtwoord te wijzigen via 'Instellingen > e-mail & accounts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
triesvan schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:35:
[...]

Mocht dat zo zijn dan hoop ik op een opvolger van de 720 en 820.
Doe mij maar een échte opvolger van de 620. De 630 is eerder een opvolger van de 520 immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Wodka the cat schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:18:
Weet iemand hoe je het wachtwoord van je microsoft account aanpast in Windows Phone 8.1? Microsoft dwong me mijn wachtwoord te wijzigen omdat ik een link naar mezelf mailde (lekker zeg) en nu kan ik vanaf mijn telefoon geen mail via outlook meer versturen. Het gekke is, dat hij mails op mijn outlook wel gewoon ontvangt.
Mijn primaire emailadres van het gekoppelde microsoft account is mijn outlook emailadres.
Een nieuwe outlook account proberen toe te voegen werkt niet (melding dat er al een Outlook email gekoppeld is) en ik zie geen optie om het wachtwoord te wijzigen via 'Instellingen > e-mail & accounts....
Waarom moet dat in WP8.1? Kun je toch overal aanpassen? Overigens gaat dat met Outlook helemaal niet 'lekker'. Vaak ontvang ik berichten niet in LIVE maar wel in Outlook, en een tijd later gaat alles wel weer goed. Vreemd.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Mijn logica is dat ik de accountgegevens online -gedwongen- heb aangepast, maar ik bij het toevoegen van de account aan de telefoon het oude originele wachtwoord heb gebruikt.
Bij het openen van onedrive op mijn telefoon moest ik ook met de nieuwe gegevens aanmelden. Voor de email kan dat niet en krijg ik ook geen prompts. Afijn, wellicht dat het een kwestie van tijd is. Ik heb geen zin om hiervoor de hele telefoon te moeten resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat je nu nog berichten kan ontvangen is vanwege de manier waarop de beveiliging is opgezet. Grote kans dat over een uur of 12 (waarschijnlijk al over 4 uur ofzo) het niet meer werkt. Dan zal je telefoon ook wel beginnen met lief vragen om een ander wachtwoord, om dat die met de huidige zooi niets meer kan.
OneDrive is een losse app, dus dat staat los van je systeemaccount.

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 07-05-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Top. Wie heeft er trouwens nog meer dat sinds de update naar 8.1 de camera niet meer werkt? Ik ben blijkbaar niet de enige getuige dit draadje MSDN: Problems with camera on Windows Phone 8.1 Developer Preview
Ik heb de nokia 920 net een week en ben aan het kijken of ik er mee kan leven ipv een android telefoon. Spelen met gadgets blijft toch interessant, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Wodka the cat schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:56:
Top. Wie heeft er trouwens nog meer dat sinds de update naar 8.1 de camera niet meer werkt? Ik ben blijkbaar niet de enige getuige dit draadje MSDN: Problems with camera on Windows Phone 8.1 Developer Preview
Ik heb de nokia 920 net een week en ben aan het kijken of ik er mee kan leven ipv een android telefoon. Spelen met gadgets blijft toch interessant, niet?
De Nokia Cyan hardware update komt deze maand nog. Dat heeft WP8.1 DP nog niet. De DP versie die je bruikt is zelfs nog niet de final WP8.1 versie. Daarkomt sowieso de nieuwe lockscreen opties. Ook leuk om mee te spelen. Ook al een mooie tile achtergrond gemaakt en ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Tweaker1234 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:28:
[...] Daarkomt sowieso de nieuwe lockscreen opties. [...]
Ik vermoed dat dit er nu al in zit. Het zijn namelijk losse apps die de lockscreen kunnen animeren. Die zijn nog niet vrijgegeven, maar de benodigde zooi zal ongetwijfeld al in het OS zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Sinds ik geüpgraded ben naar 8.1 kraakt het geluid van mijn Lumia 920 als ik bel. Zijn er meer mensen die dat hebben of is het toeval en is het een hardwaredefect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik denk dat het meer te maken heeft dat de versie 8.1 nog niet helemaal geoptimaliseerd is voor de diverse toestellen.
Dus ja er kunnen wel wat manco's meekomen, bij de een uit zich dat met het laden en bij de ander weer met de fotocamera of geluid.

Ik heb zelf de 1320 en de enige manco die ik heb is als ik hem aansluit op de lader of usb kabel dat het soms even duurt eer hij reageert en bij het loshalen wil het nog wel eens gebeuren dat hij niet meer reageert en dus even een herstart moet geven.
En dat terwijl ik dit met mijn 520 absoluut niet heb, daar heb ik dat hij wat trager aanvoelt ( heb deze inmiddels alweer terug op wp8 ).

Dus ga ik er van uit dat het niet aan het toestel ligt maar eerder aan de imperfectie van deze preview van wp8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:18
Ik zit nog steeds op 8.0 en ik heb ook last van krakende gesprekken. Heb zelf een 1020 icm Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
shadowman12 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:26:
Als ik in ruimtes ben waar het best luidrutig is, zoals sportschool bijvoorbeeld dan lijkt cortana helemaal niks te herkennen. Meer mensen dit al ervaren?
Not sure if serious..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Caelorum schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:46:
Dat je nu nog berichten kan ontvangen is vanwege de manier waarop de beveiliging is opgezet. Grote kans dat over een uur of 12 (waarschijnlijk al over 4 uur ofzo) het niet meer werkt. Dan zal je telefoon ook wel beginnen met lief vragen om een ander wachtwoord, om dat die met de huidige zooi niets meer kan.
OneDrive is een losse app, dus dat staat los van je systeemaccount.
Fascinerend.... vandaag lukt het versturen vanaf de telefoon wel en ik heb geen melding gekregen voor het aanpassen van het wachtwoord. Hoe het dan precies gelinkt zit, is mij niet helemaal helder maar het werkt ijn ieder geval.

@Tweaker1234:
Ik gebruik inderdaad voor zowel het startscherm als lockscreen eigen foto's. Niet alle tiles zijn doorzichtig helaas. Heb die app om alles doorzichtig te maken nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 12:00
Ikzelf schipper al jaren tussen iphones en Android toestellen. Sinds kort kijk ik toch stiekem uit naar de nieuwe Lumia's die eraan gaan komen zoals de 930. Heb even in de winkel zitten spelen met een WP en het ziet er toch allemaal wel gelikt uit. Het enige wat me een beetje tegenhoudt zijn de apps, deze zijn onder de maat of helemaal niet beschikbaar op WP en dat is wel jammer. Maar denk dat de app ontwikkelaars wel in de gaten hebben dat WP een oprukkende markt is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
struik978 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:17:
Ikzelf schipper al jaren tussen iphones en Android toestellen. Sinds kort kijk ik toch stiekem uit naar de nieuwe Lumia's die eraan gaan komen zoals de 930. Heb even in de winkel zitten spelen met een WP en het ziet er toch allemaal wel gelikt uit. Het enige wat me een beetje tegenhoudt zijn de apps, deze zijn onder de maat of helemaal niet beschikbaar op WP en dat is wel jammer. Maar denk dat de app ontwikkelaars wel in de gaten hebben dat WP een oprukkende markt is :*)
Welke apps zijn voor jou belangrijk? Ik denk dat er 8 van de 10 keer een oplossing voor je te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:04

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mij valt op dat sinds de upgrade naar 8.1 mijn telefoonverbinding regelmatig wegvalt na een minuut of 4-5 bellen. Het geluid valt dan weg, ofwel ik ben niet meer te verstaanbaar, ofwel ik hoor de ander niet meer. Iemand die dit herkent? Zou wel erg toevallig zijn als mijn toestel net tijdens de upgrade kapot gegaan is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
DeNachtwacht schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:12:
Mij valt op dat sinds de upgrade naar 8.1 mijn telefoonverbinding regelmatig wegvalt na een minuut of 4-5 bellen. Het geluid valt dan weg, ofwel ik ben niet meer te verstaanbaar, ofwel ik hoor de ander niet meer. Iemand die dit herkent? Zou wel erg toevallig zijn als mijn toestel net tijdens de upgrade kapot gegaan is.
Ik heb het niet tijdens het bellen, maar wel bij gewoon gebruik. Dan kan het ineens zijn dat mijn verbinding weg is. Duurt 20/30 seconde en het is weer terug.

Dit is overigens bij een 1520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:17
Ik heb een Lumia 720 van het werk. Hier staan wat bedrijfsinstellingen op voor o.a. agenda en mail synch, en beveiliging. Kan ik hier ook al wp8.1 op zetten of is het risico erg groot dat dan de bedrijfszaken verdwijnen?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Je raakt niks kwijt, het is gewoon een grote update. Ik neem aan dat je agenda en mail enzo allemaal in de cloud dan wel exchange zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Laatst online: 18-09 19:15
Sonny7 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:20:
[...]

Welke apps zijn voor jou belangrijk? Ik denk dat er 8 van de 10 keer een oplossing voor je te vinden is :)
Ik moet zeggen dat mij dat nog vies tegengevallen is. Ja, 8 van de 10 keer mag er misschien wel een oplossing te vinden zijn, en dat was ook precies de reden waarom ik de overstap wel aandurfde. Maar 7 van die 8 keer blijkt dat wel een inferieure te zijn. En dat is jammer, want als OS vind ik het echt lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Maar vaak genoeg is er ook een veel betere third party versie te vinden. MyTube, Regenmeter en bijvoorbeeld NPO zijn echt veel en veel beter dan de alternatieven op Android en IOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere kant is facebook compleet drama geworden. Kwam er nu achter dat 'grote posts' je zelfs niet eens in facebook-app kan lezen, maar enkel op de mobiele site.

Dus je gaat people->post->facebookApp->readmore->mobiele-site->log wéér in->lezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is er al bekend wanneer de officiele update naar 8.1 uitkomt?
Ik heb me niet aangemeld voor de developers editie namelijk

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dat is afhankelijk van o.a. je telco/operator. Het officiele statement is "in de komende maanden". De datum waarom MS de officiële update vrij zal gaan geven, zou rond eind mei liggen.

http://www.wpcentral.com/windows-phone-81

Maar als je er om zit te springen, zie ik niet in waarom je niet voor de DEV preview zal gaan? Registreren op een website, appje downloaden en vinkje aanvinken op je telefoon, meer moeite kost het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
"Eng"?
Stel dat ik garantie van Nokia nodig heb....

*Edit*
Daarnaast kan ik niet meer terug, ik lees wat zaken die niet lekker werken, net als whatsapp bijvoorbeeld...

[ Voor 53% gewijzigd door BlakHawk op 09-05-2014 17:17 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Whatsapp doet het (bij mij) prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:54

RayNbow

Kirika <3

Hmm, ligt het aan mij of uploadt de Lumia 1020 tegenwoordig met WP8.1 de fullsize afbeeldingen i.p.v. de 5 MP versie naar OneDrive? :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
dfrenner schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:08:
"Eng"?
Stel dat ik garantie van Nokia nodig heb....

*Edit*
Daarnaast kan ik niet meer terug, ik lees wat zaken die niet lekker werken, net als whatsapp bijvoorbeeld...
Beide onjuist, je garantie blijft en met een klein beetje moeite kun je ook nog terug 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Alleen het is wel een developer versie , hou daar rekening mee, je telefoon kan sneller leeglopen, apps niet optimaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:39:
Alleen het is wel een developer versie , hou daar rekening mee, je telefoon kan sneller leeglopen, apps niet optimaal werken.
Jup, daar heb je gelijk in. Zwaar gebruikt met mijn L520, hij slurpt binnen ander half uur 35 a 40 %.
Ik zou dus lekker wachten op de officiële update. Ik heb zelfs de neiging om hem te downgraden naar 8.0.

Misschien een beetje offtopic, maar hoe doe je dat downgraden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ja, want de final zal heel veel gaan verschillen van de preview. ;)

Me dunkt van niet. Tegen de tijd dat de final uit komt, zal de preview waarsch. wat patches krijgen zodat ie op zelfde niveau komt als de final. Of de final komt als volledige update over de dev preview heen. Anyways.. Dan heb je ook een versie draaien die net nieuw is. Zo kan je beter nooit updaten, want elke software heeft bugd, en developers lopen altijd achter op het nieuwste van het nieuwste op OS gebied.

Edit: dat van die battery drains, is misschien iets des Nokia's of zo..? Hier met de Ativ S namelijk 0 last van dains.

[ Voor 11% gewijzigd door xxxneoxxx op 09-05-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:27:

dat van die battery drains, is misschien iets des Nokia's of zo..? Hier met de Ativ S namelijk 0 last van dains.
Ik lees allemaal artikelen dat Nokia toestellen alleen die drains hebben. En ik moet zeggen, het is echt vervelend. Dus het moet alleen bij de Nokia gebruikers zijn :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Heb mijn 520 ook weer in originele staat hersteld,
mijn vermoeden is dat dit toestel toch te zwaar belast wordt met deze update en daardoor te hard moet werken.
Op mijn 1320 heb ik geen last van dergelijke drains, wel dat hij meer verbruikt maar kan er rustig nog een anderhalf tot twee dagen mee werken.

@ Anton
Terugzetten naar wp8 is redelijk kinderspel.
Gewoon even de Nokia care suite downloaden en gigantisch te keer gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Amadeus1966 op 09-05-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:45:
mijn vermoeden is dat dit toestel toch te zwaar belast wordt met deze update en daardoor te hard moet werken.
Op mijn 1320 heb ik geen last van dergelijke drains, wel dat hij meer verbruikt maar kan er rustig nog een anderhalf tot twee dagen mee werken.
Hoe downgrade je de L520?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zie boven ;-)
was er net mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:45:

@ Anton
Terugzetten naar wp8 is redelijk kinderspel.
Gewoon even de Nokia care suite downloaden en gigantisch te keer gaan.
Mooi! Was iets te snel met reageren. :P

Ik laat weten of dit gelukt of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Download en installeer de Nokia care suite van de onderstaande link.
http://www.mediafire.com/....60.1409_WindowsMania.exe

Start de applicatie en sluit daarna je toestel aan.
Klik nu op optie 5 "product support tool for store " en laat het programma zijn ding doen.
Hij download zelf de benodigde firmware van het internet.
Verbreek tijdens de procedure nimmer maar ook nimmer de verbinding tussen de pc en uw toestel.

Of volg de aanwijzingen in de link hier onder.

http://nokiaviews.com/dow...to-windows-phone-8-0.html

[ Voor 76% gewijzigd door Amadeus1966 op 09-05-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dats handig, thnx man! ;)

Maar ehh, kan dit fout gaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:52:
[...]

Maar ehh, kan dit fout gaan?
Ja, dat kan.
Niets is zonder risico
Wat je ook doet, verwijder niet de usb tijdens het proces.
Je toestel kan nog een paar keer rebooten.

Je moet alleen daarna nog wel even het één en ander bijwerken.
Dat gaat heel goed met de lumia system updater vanuit de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

RayNbow schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:01:
Hmm, ligt het aan mij of uploadt de Lumia 1020 tegenwoordig met WP8.1 de fullsize afbeeldingen i.p.v. de 5 MP versie naar OneDrive? :)
Geen idee, ik heb het wel zo ingesteld. Dan upload'ie alleen bij WiFi verbinding.
(moet ik niet vergeten uit te zetten als ik met mijn MiFi op vakantie ga)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wellicht wat eenvoudiger is om gewoon Nokia Software Recovery Tool te gebruiken. Doet hetzelfde als Nokia Care Suite, maar dan gericht op consumenten, dus minder kans op fouten maken.
xxxneoxxx schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:27:
Ja, want de final zal heel veel gaan verschillen van de preview. ;)[...]
Je krijgt er in ieder geval meteen nieuwe firmware bij in het geval van Nokia, en dat zou best eens de battery drains kunnen oplossen.

[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 09-05-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:45:
Wellicht wat eenvoudiger is om gewoon Nokia Software Recovery Tool te gebruiken. Doet hetzelfde als Nokia Care Suite, maar dan gericht op consumenten, dus minder kans op fouten maken.
Is Nokia Software Updater ook niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Caelorum schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:45:

[...]

Je krijgt er in ieder geval meteen nieuwe firmware bij in het geval van Nokia, en dat zou best eens de battery drains kunnen oplossen.
Yep deze app gaat inderdaad gemakkelijker.............het is namelijk dezelfde app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow okee, Bedankt, nu ga ik er mee aan de slag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Amadeus1966 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:34:
[...]
Yep deze app gaat inderdaad gemakkelijker.............het is namelijk dezelfde app ;)
Jullie hadden het over de Nokia Care Suite (xda topic). Dat is toch wel eventjes een andere applicatie, met meer mogelijkheden overigens, maar ook veel makkelijker om je toestel mee te vernagelen.
Vergelijk de programma's maar eens:
NCS vs NSRT
Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/8383/nokiacare.jpgAfbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2014/02/Nokia-Software-Recovery-Tool.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 09-05-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zegt tijdens het download dit:
http://prntscr.com/3hq67q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Foutje bij het downloaden lijkt mij. Gewoon opnieuw proberen. De servers waar het vandaan komt zijn een beetje vaag. Heb het met de NCS ook wel eens 10x opnieuw moeten proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:58:
[...]

Foutje bij het downloaden lijkt mij. Gewoon opnieuw proberen. De servers waar het vandaan komt zijn een beetje vaag. Heb het met de NCS ook wel eens 10x opnieuw moeten proberen :X
Maar is het niet super slecht dat de telefoon al uren aan de stekker hangt?

EDIT: Ik ga er morgen verder mee. Ben er nu effe helemaal klaar mee d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Caelorum schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:51:
[...]

Jullie hadden het over de Nokia Care Suite (xda topic). Dat is toch wel eventjes een andere applicatie, met meer mogelijkheden overigens, maar ook veel makkelijker om je toestel mee te vernagelen.
Vergelijk de programma's maar eens:
NCS vs NSRT
[afbeelding][afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i296.photobucket.com/albums/mm179/groetjes-uit-groningen/di.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat is Nokia Care Suite ja en niet de applicatie die ik linkte ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 66 Laatste