[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Caelorum schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:45:
Je krijgt er in ieder geval meteen nieuwe firmware bij in het geval van Nokia, en dat zou best eens de battery drains kunnen oplossen.
Ik duidde niet zo zeer op de drains, en dat van die officiele drivers is bij de meesten ook wel bekend, maar meer op de opmerking van de user voor mij (Rockvee2) over de staat van de apps die nog niet aangepast zijn. Die zijn uiteraard niet 1-2-3 100% windows 8.1 geschikt op het moment dat je de 8.1 final krijgt.

Verder zullen buiten drivers niet zo heel veel nieuwe zaken aankomen me dunkt.

[ Voor 7% gewijzigd door xxxneoxxx op 10-05-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt jongens! Hij is weer op WP8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik ga ook maar weer terug op WP8 op de 920. Dagen gaat het goed en dan opeens vanuit het niks loopt de telefoon razendsnel leeg. Geen idee waarom. Ik sluit regelmatig apps af al na gebruik om te voorkomen dat die op de achtergrond doordraaien. Verder doe ik niet veel met de telefoon. Mail ophalen en facebook eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Hallo, ik stond op het punt 8.1 te installeren op mijn L920. Na lezen van al die probleempjes zie ik toch voorlopig vanaf.
Nu is het wel zo dat de 2 Microsoft updates reeds zijn geinstalleerd, en de 8.1 nu klaar staat. Af en toe word ik gevraagd om 8.1 te installeren of uitstellen.
Ik klik steeds op uitstellen. Hoe kan ik het bestand eigenlijk verwijderen? Weet dat iemand? Anders moet ik steeds op uitstellen drukken, dat is niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat je daar iets aan kan doen, behalve om weer gewoon WP8.0 er op te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wenzel schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:43:
Hallo, ik stond op het punt 8.1 te installeren op mijn L920. Na lezen van al die probleempjes zie ik toch voorlopig vanaf.
Nu is het wel zo dat de 2 Microsoft updates reeds zijn geinstalleerd, en de 8.1 nu klaar staat. Af en toe word ik gevraagd om 8.1 te installeren of uitstellen.
Ik klik steeds op uitstellen. Hoe kan ik het bestand eigenlijk verwijderen? Weet dat iemand? Anders moet ik steeds op uitstellen drukken, dat is niet echt handig.
Gewoon uitvinken dat je mee wilt doen aan het dev programma in die app. Daarna checken voor updates (die er dan als het goed is niet meer zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
@ Whatson
Bedankt voor meedenken. Heb hem uitgevinkt, maar 8.1 zit nog steeds in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De update was al gedownload toch? Dan lijkt me dat ook niet heel vreemd. Zoals ik al zei kan je WP8.0 er opnieuw opzetten met een programma van Nokia en anders zal je gewoon moeten blijven uitstellen of de update er toch doorheen doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 10-05-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Oké, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 12:17
Cortana heeft een relatief grote update gehad; de stem klinkt sinds gister veel natuurlijker. Groot verschil met de robot stem van eergister.

Ook nieuwe antwoorden op enkele vragen, nieuwe grapjes, het zingen is beter geworden etc.
Probeer ook eens te vragen: what does the fox say?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Worsteneter schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:10:
Cortana heeft een relatief grote update gehad; de stem klinkt sinds gister veel natuurlijker. Groot verschil met de robot stem van eergister.

Ook nieuwe antwoorden op enkele vragen, nieuwe grapjes, het zingen is beter geworden etc.
Ik vond haar/hem ook al anders klinken toen ik weer eens naar steve balmer vroeg (iemand wilde dat horen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Mooie tip over het keyboard:
http://wmpoweruser.com/ol...now-much-better-in-wp8-1/
It turns out the Windows Phone 8 keyboard itself has a rather great swiping trick which is now much more relevant in Windows Phone 8.1.

It turns out pressing and holding on the punctuation switch button and then sliding to the punctuation key you want and then letting go will pop you right back to the normal keyboard to continue swiping your rant at speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Als je vraagt 'do an impression' doet ze bijv. harry potter, mignons, lord of the rings etc, super grappig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Worsteneter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:58:
Als je vraagt 'do an impression' doet ze bijv. harry potter, mignons, lord of the rings etc, super grappig! :)
My preciousss :D

Erg fijn om te zien dat er gewerkt wordt aan Cortana :)
Zou Microsoft ergens een changelog van haar bijhouden? Op microsoft.com al gezocht maar helaas niets gevonden...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:42
Windows Phone 8.1 to drop on June 24th

11 May, 2014 | Post your comment

Tags: Windows Phone, Nokia

Microsoft will begin officially rolling out Windows Phone 8.1 on June 24th. This should coincide with the launch of the Lumia 930, Nokia's upcoming flagship.

Just like other iterations of Windows Phone software, 8.1 will feature the typical 3 years of software support and updates.

Microsoft will make updates available for the Operating System, including security updates, for a minimum of 36 months after the lifecycle start date. These updates will be incremental, with each update built on the update that preceded it. Customers need to install each update in order to remain supported. The distribution of these incremental updates may be controlled by the mobile operator or the phone manufacturer from which you purchased your phone, and installation will require that your phone have any prior updates. Update availability will also vary by country, region, and hardware capabilities.

Windows Phone 8.1 brings a host of new features and seems primed to make Microsoft's mobile OS a much more intriguing option for consumers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:42
Volgens aantal websites is de officiele release van w8.1 dus 24 juni, hopen dat de bugs ( batterydrains ) dan zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Worsteneter schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:10:

Wanneer is die update dan uitgekomen? Heb de afgelopen week geen update gehad iig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

The Dolf schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Wanneer is die update dan uitgekomen? Heb de afgelopen week geen update gehad iig.
De update is ook aan de kant van Microsoft geweest ;). Ze kunnen het systeem achter Cortana aanpassen zonder dat er op onze telefoons iets veranderd, en dat is wel handig aangezien er best hard aan gewerkt lijkt te worden :P. 't Is duidelijk te merken vind ik, precies bij de dingen die Worsteneter zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 22:57
Vandaag de accu leeg in 8 uur. Alleen maar totaal een uur op internet gezeten. Verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
MarkoAlmelo schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:10:
Vandaag de accu leeg in 8 uur. Alleen maar totaal een uur op internet gezeten. Verschrikkelijk.
Welk toestel?

blijft er niet iets in een loop zitten? Ik merk wel dat bij mij de accu vandaag ook erg snel ging, maar af en toe kan het ook hartstikke lang duren. Ligt volgens mij als iets op de achtergrond in een loop blijft hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Worsteneter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:11:
[...]

Welk toestel?

blijft er niet iets in een loop zitten? Ik merk wel dat bij mij de accu vandaag ook erg snel ging, maar af en toe kan het ook hartstikke lang duren. Ligt volgens mij als iets op de achtergrond in een loop blijft hangen..
Lumia 1020

Als ik bij recent batterij verbruik kijk is internet explorer de boosdoener. De achtergrond taak staat op niet toegestaan.

Met wp8.0 was het niet zo erg.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2eptz68.png
belachelijk toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Isane op 11-05-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
MarkoAlmelo schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:13:
[...]

Lumia 1020

Als ik bij recent batterij verbruik kijk is internet explorer de boosdoener. De achtergrond taak staat op niet toegestaan.

Met wp8.0 was het niet zo erg.

[afbeelding]
belachelijk toch?
Ik heb gehoord dat internet explorer soms video's of zoiets blijft doorladen. Heb je het afgesloten?
Hoe bevalt de 1020? Ik heb de 920 maar de 1020 lijkt mij ook wel wat zeg, zeker met die camera _/-\o_

edit: oei inderdaad belachelijk! Heb je dat vaak of af en toe?
Bij mij zijn whatsapp en 'health en fitness' de grote slurpers al gebruikt cortana ook aardig veel

[ Voor 12% gewijzigd door Worsteneter op 11-05-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Worsteneter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:20:
[...]

Ik heb gehoord dat internet explorer soms video's of zoiets blijft doorladen. Heb je het afgesloten?
Hoe bevalt de 1020? Ik heb de 920 maar de 1020 lijkt mij ook wel wat zeg, zeker met die camera _/-\o_

edit: oei inderdaad belachelijk! Heb je dat vaak of af en toe?
Bij mij zijn whatsapp en 'health en fitness' de grote slurpers al gebruikt cortana ook aardig veel
Bij mij draait alleen twitter, Facebook, wpcentral, agenda, clockhub, whatsapp, regenmeter, simple calendar, batterijbesparing, store, weer en battery performance draaien op de achtergrond.

Dit valt toch wel mee? op wp8 had ik er ook zoveel draaien op de achtergrond.

Ja de telefoon bevalt me super goed. Alles draait super snel en de camera is machtig goed inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik ben me zo onderhand al aan het aanwennen om alle apps die ik niet gebruik gewoon af te sluiten..
Ik hoop inderdaad dat ze de batterij issues gaan oplossen in de final release..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Het zou leuk zijn als ze ook fixes door gaan voeren m.b.t. foto's. Hier faalt iig de picture tile, en ook het assignen van foto's aan contacts gaat niet OK. Klein voorbeeldje van wat er hier gebeurt (misschien is mijn SD kaart het gewoon aan het begeven of zo, bedenk ik mij net, kan natuurlijk ook..):
Er komt spontaan een plaatje bij mijn favorieten, welke dus ook op de picture tile voorbij komt. Verwijder ik deze uit favorieten en wacht ik vervolgens even, staat ie er naderhand weer gewoon bij. Verwijder ik de foto van de SD kaart in het geheel.. En uit de favorieten.. Staat ie naderhand weer gewoon bij de favorieten, ondanks dat de foto niet meer op de kaart staat.. <insert twilight zone muziekje>

Binnen exchange foto's gekoppeld aan contactpersonen. Gesynct. Heeft even goed gewerkt, maar opeens als iemand mij belt, zie ik een low res foto verschijnen. Kijk de contact op de telefoon, zijn alle foto's welke gesynct zijn vanaf exchange low res geworden. Even gegoogled, en dan kom ik een WP7 issue tegen. En een GDR2 issue. Schijnbaar kijkt het OS abusievelijk in sommige gevallen naar de thumbnail van een foto, in plaats van naar de daadwerkelijke foto. Deze rekt ie dan op. Foto's op de SD kaart gezet en opnieuw aan contactpersonen toegewezen en dit werkt op het moment, ook na en exchange sync. Maar het zou mij niets verbazen als opeens de fotos weer gesynt worden vanuit exchange en de telefoon besluit de low res variant te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik denk dat ik ook terug ga naar 8.0 op mijn lumia 920

Niet zozeer dat ik drains heb. Maar meldingen binnenkrijgen van Whatsapp of mail is een drama. Omdat ik Telfort heb moet ik ineens roaming aanzetten, wat al irritant is.
Maar de helft van de tijd krijg ik over 3G helemaal geen meldingen meer binnen. als ik dan thuis kom flipt ie als ie op wifi komt ineens door en krijg ik allemaal mail en appjes binnen. Zeer irritant en dit moeten ze echt fixen in de uiteindelijke release!

Ook dat ze ineens de Games hub updaten en dat ie verdwenen is.. Ook zo jammer..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Scrisissszzz schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:13:

ik ben dus niet de enige...

Zojuist "games" geupdate en deze is verdwenen uit de app-list. Via Cortana opent ie nog wel gewoon, maar de hub zelf staat niet meer in de lijst.

Zo even een reboot proberen, misschien komt ie dan terug...

[ Voor 38% gewijzigd door Timmiee op 13-05-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Nee de hub is verdwenen uit de applijst.
Wat je kunt doen is de app "transparancy tiles" instaleren.
Vanuit die app kan je de hub pinnen op je startscherm

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41

Niet zozeer dat ik drains heb. Maar meldingen binnenkrijgen van Whatsapp of mail is een drama. Omdat ik Telfort heb moet ik ineens roaming aanzetten, wat al irritant is.
Maar de helft van de tijd krijg ik over 3G helemaal geen meldingen meer binnen. als ik dan thuis kom flipt ie als ie op wifi komt ineens door en krijg ik allemaal mail en appjes binnen. Zeer irritant en dit moeten ze echt fixen in de uiteindelijke release!

Denk dat dan alle problemen die je opnoemt onder maar een enkel ding samenvallen en dat is je 3G verbinding van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Laatst online: 14-09 13:52
Amadeus1966 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:25:
Nee de hub is verdwenen uit de applijst.
Wat je kunt doen is de app "transparancy tiles" instaleren.
Vanuit die app kan je de hub pinnen op je startscherm
ik zie het, reboot heeft niet gewerkt. Niet dat het voor mij een probleem is. Speel vrijwel geen spellen op mn telefoon en kan ze ook wel in de lijst vinden :)

Was puur constatering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Ik zit op het telfort netwerk en heb niet de problemen die jij hier opnoemt. Daarnaast moest ik altijd roaming aanzetten om internet te kunnen ontvangen (al vanaf wp7.0 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Gosh, eerst werkte de optie projecteer mijn scherm vanaf mijn 1320 harstikke mooi, en nu???????
Niets njente nadda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
-nvt-

[ Voor 129% gewijzigd door Isane op 14-05-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Gisteren nog een vreemde situatie met de FM radio. De app stond niet open, maar vanuit lockscreen en dan volume + of -, krijg je alsnog de optie om de radio aan te zetten en een ander station te zoeken.

Helaas is de frequentie die weergegeven wordt niet degene die afgespeeld wordt.
Uiteindelijk de app geopend om de werkelijke frequentie te zien en de juiste te kiezen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

En de Games hub is weer terug geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Niet alleen de gameshub, de videohub heeft ook een update gehad........en hij doet het ook nog.
Heb een hele tijd met een alternatiefje mogen doen ( Xem Video ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CAP-Team schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:56:
Ja maar inloggen binnen de games app is nog steeds stuk.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 22:43
Denken jullie dat de Games nog uit de app lijst gaan verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die laten ze gewoon in de applijst staan. Misschien dat we het nog als een optie krijgen, maar opties doen ze volgens mij liever niet aan bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

BM

Moderator Spielerij
CAP-Team schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:56:
Ik vind het sinds WP8.1 een ongemogelijk ding om te gebruiken. Ga er vanuit dat het op (korte) termijn allemaal wel opgelost gaat worden, maar toch. Iedere keer bij opstarten moet de lijst geupdate worden. M'n avatar werkt niet meer. Geen live tile (ik vond die avatar op die tile wel leuk), en na de laatste update kan ik sowieso niet meer op m'n xbox live profiel inloggen met die app zo lijkt het.

Snap het voordeel voor MS om alles los te koppelen en er apps van te maken, maar op dit moment hebben een aantal van die apps (Games en Music) nog een boel liefde en aandacht nodig voor ze op niveau zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
BM schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:57:
[...]
Snap het voordeel voor MS om alles los te koppelen en er apps van te maken, maar op dit moment hebben een aantal van die apps (Games en Music) nog een boel liefde en aandacht nodig voor ze op niveau zijn.
Juist hierover zou je niet mogen klagen als je het mij vraagt. Het is en blijft nog steeds een developer preview. Het heeft misschien wel de RTM status maar het komt de komende tijd nog niet uit. Hierdoor heeft Microsoft nog even de tijd om deze apps bij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Rips10 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:02:
[...]

Juist hierover zou je niet mogen klagen als je het mij vraagt. Het is en blijft nog steeds een developer preview. Het heeft misschien wel de RTM status maar het komt de komende tijd nog niet uit. Hierdoor heeft Microsoft nog even de tijd om deze apps bij te werken.
Wat een slappe verdediging altijd. De L630 komt volgens mij volgende week al uit in bepaalde landen.
Dan zijn de apps nog lang niet op niveau. Dat zal nog minimaal een half jaar duren.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Ik besef me heel goed dat waar ik nu mee werk een preview versie is. Alleen geloof ik niet dat alle 'problemen' (even tussen quotejes, zo ernstig is het ook allemaal niet) opgelost zijn voor de eerste WP8.1 toestellen op de markt komen. Als ik de persoon boven me moet geloven is dat op heel korte termijn namelijk :)

Persoonlijk zou ik verwachten dat de losgekoppelde apps minimaal gelijkwaardig qua functionaliteit zijn dan de versie die ze vervangen, maar daar is op dit moment nog geen sprake van.

Buiten dat, dik tevreden met het OS zoals het er nu ligt. Nog een optie erbij om games uit de app list te halen en ik ben helemaal tevreden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
[...]

Verwacht maar geen grote veranderingen wanneer hij RTM gaat. Ik heb op WPcentral gelezen dat de Developer preview gelijk staat aan de RTM op wat kleine wijzigingen. Dus in mijn ogen mogen mensen wel klagen. Ik vind het zelf erg zonde dat MS het hele idee van de hubs overboord lijkt gegooid te hebben. Wat ik vooral echt k*t vind is de People Hub, daar hadden ze gewoon vanaf moeten blijven dit was echt geniaal zoals het was... direct reageren etc zonder die verschrikkelijke Facebook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SilverAqua schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:06:
[...]
Verwacht maar geen grote veranderingen wanneer hij RTM gaat. Ik heb op WPcentral gelezen dat de Developer preview gelijk staat aan de RTM op wat kleine wijzigingen. Dus in mijn ogen mogen mensen wel klagen. Ik vind het zelf erg zonde dat MS het hele idee van de hubs overboord lijkt gegooid te hebben. Wat ik vooral echt k*t vind is de People Hub, daar hadden ze gewoon vanaf moeten blijven dit was echt geniaal zoals het was... direct reageren etc zonder die verschrikkelijke Facebook app.
Alleen was dat qua onderhoudbaarheid een ramp, elke wijziging die facebook of twitter doorvoerde kostte MS gelijk een OS update. Wat ze nu ingebouwd hebben is eigenlijk veel mooier. Kost alleen wat tijd omdat de social media apps erop aangepast moeten worden om in te haken in de nieuwe people hub.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heilige Kaas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:42:
Denken jullie dat de Games nog uit de app lijst gaan verdwijnen?
Nee, met dank aan de jankers die van ios en Android af komen. Als ik Matthijs Hoeksta mag geloven hebben ze dit dus gedaan omdat ze een heleboel klachten hebben gekregen dat het onlogisch is om een app te openen (games hub) om een spelletje te spelen. Dus zeg maar een app openen om een app te openen. Pak de gemiddelde Iphone en android en al die gasten hebben tig mapjes op hun scherm staan waarin ze alle apps gegroepeerd hebben. Dus ook een app om een app te openen. 8)7 Maar bij Windows Phone vinden ze het ineens ingewikkeld en kunnen ze de spelletjes niet meer vinden. Verder kijken dan je neus lang is.....

Je zou van zulke gasten dan ook verwachten dat ze al hun muziek in de apps lijst willen, want nu moet je de music hub/app openen om een liedje af te spelen. Dat vinden ze dan wel weer normaal en zal MS natuurlijk geen klachten over gekregen hebben van: Waar is mijn muziek gebleven ?

Echt sommige logica snap ik niet.....het zal wel aan mij liggen....

EDIT: Er is een update voor de 8.1 DEV Preview. Zie ook de tweet van Joe Belfiore

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 14-05-2014 19:11 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29
joebelfiore ‏@joebelfiore
Running #WP8.1 Developer Preview? GO CHECK FOR UPDATES! we have news bits with plenty of bug fixes including some battery improvements!
Ben benieuwd! Jammer dat er geen changelog beschikbaar is.

Bij sommige toestellen schijn je de developer preview app opnieuw te moeten activeren.

[ Voor 33% gewijzigd door martijn.s op 14-05-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
martijn.s schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:19:
[...]

Bij sommige toestellen schijn je de developer preview app opnieuw te moeten activeren.
Krijg nu net inderdaad een popup dat er een update is, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
SilverAqua schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:06:
[...]
Gelijkstaat qua wat? Qua stabiliteit of qua functionaliteit?

Ik denk niet dat ze 3 maanden zonder bugfixen zullen gaan: de code zal in de tussentijd echt wel verbeterd worden. Dus ja ik denk dat het zeker voorbarig is om te klagen, ook omdat de telefoonfabrikanten 8.1 nog niet hebben getest op hun hardware (of daar nu mee bezig zijn) en MS hun feedback/drivers nog niet heeft verwerkt in de developer preview.

Daarnaast is het lostrekken van de apps ook een goed idee van MS omdat ze hiermee onafhankelijk van OS updates de apps kunnen updaten. Daarnaast was het natuurlijk ook gewoon nodig om er universal apps van te maken zodat de apps codebase kunnen delen met Windows 8.1.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
Tweakers.net met responsive design lijkt na de laatste update in elk geval weer aardig te werken. In elk geval geen crashes meer gehad.

Ik vind de manier van updaten van Windows Phone wel een beetje apart. Volgens mij word het hele OS opnieuw geïnstalleerd als je een update uitvoert.

[ Voor 7% gewijzigd door martijn.s op 14-05-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
martijn.s schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:19:
[...]

Ik moet bepaalde apps opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
ik heb geen oplader dus ik moe wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:45
vali schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:15:
[...]

Ik moet bepaalde apps opnieuw installeren :)
Zeg maar gerust 80% van alle apps haha. Bijna alle apps van derden moeten opnieuw geïnstalleerd worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/DSCF1253_zps874034e0.jpg

Ik werd aan het begin van de installatie van die update er ook maar weer even op de hoogte gebracht dat er toch echt de NT kernel onder WP zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Blue screen *O*
Heb ik ook al eens gehad met WP8.1 tijdens het installeren van een extra taal.
--> voldown + power fixte het (toestel herstarten en de update werkte toen wel)

[ Voor 16% gewijzigd door Whatson op 14-05-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
JvdHoudt schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:22:
[...]

Zeg maar gerust 80% van alle apps haha. Bijna alle apps van derden moeten opnieuw geïnstalleerd worden hier.
was ook sacastisch haha :P

Kan btw dit soort teksten wel waarderen :+

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/acv0jr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
5 of 19. heb nu exact hetzelfde scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JvdHoudt schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:22:
[...]
Vreemd. Hoef hier geen enkele app opnieuw te installeren.
martijn.s schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:15:
Tweakers.net met responsive design lijkt na de laatste update in elk geval weer aardig te werken. In elk geval geen crashes meer gehad. [...]
Crashes heb ik hier, lijkt het, ook niet meer, maar de site is nog steeds bijzonder traag met renderen vergeleken met de "Grote schermen"-weergave.

[ Voor 41% gewijzigd door Caelorum op 14-05-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Browser crashed trouwens nog even snel op T.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Net in de 8.1 emulator van Visual Studio geprobeerd, maar ik krijg de browser daar niet gecrashed tijdens het browsen op Tweakers.net.
Misschien toch combi software / hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
CAP-Team schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:13:
Net in de 8.1 emulator van Visual Studio geprobeerd, maar ik krijg de browser daar niet gecrashed tijdens het browsen op Tweakers.net.
Misschien toch combi software / hardware?
Denk dat videodrivers gewoon nog een beetje brak zijn op sommige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Whatson schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:15:
[...]

Denk dat videodrivers gewoon nog een beetje brak zijn op sommige toestellen.
Denk dat het wachten is op Cyan firmware van Nokia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Whatson schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:56:
Browser crashed trouwens nog even snel op T.net
Hier nog niet gecrashed. En duidelijk sneller.(allemaal in de Tweakers.net adaptive mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:15
Heb net ook de update binnengehaald en laten installeren zonder probs. Toestel werkt nog steeds perfect. Nou weet ik niet precies wat een batterij drain is, maar als het betekent dat je in een of twee uur van 80 naar 10 gaat ken ik dat in het geheel niet. Wel dat de batterij in het begin niet zolang meeging (lees Max 12 uur). Dit verbeterd gek genoeg met de dag dat ik hem laad..... Heb nu 30 over om 21 uur sinds 7 uur smorgens. Heb wel alle instellingen op "zuinig" gezet.

Jammer dat er geen changelogs zijn. Als het zo is dat de batterij nu nog langer meegaat : nog beter!!!
Btw; ik zou zeer zeker niet terug glaan naar 8.0, maar dat zal wel duidelijk zijn. ;)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 01:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net even wat posts verplaatst naar Nokia Lumia 520 - Prijzen en levertijden Topic, hier graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Laatst online: 22-10-2022
Ramon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:04:
[...]

Gelijkstaat qua wat? Qua stabiliteit of qua functionaliteit?

Ik denk niet dat ze 3 maanden zonder bugfixen zullen gaan: de code zal in de tussentijd echt wel verbeterd worden. Dus ja ik denk dat het zeker voorbarig is om te klagen, ook omdat de telefoonfabrikanten 8.1 nog niet hebben getest op hun hardware (of daar nu mee bezig zijn) en MS hun feedback/drivers nog niet heeft verwerkt in de developer preview.

Daarnaast is het lostrekken van de apps ook een goed idee van MS omdat ze hiermee onafhankelijk van OS updates de apps kunnen updaten. Daarnaast was het natuurlijk ook gewoon nodig om er universal apps van te maken zodat de apps codebase kunnen delen met Windows 8.1.
Bugfixes wel uiteraard zowel qua stabiliteit als functionaliteit. Maar geen grote veranderingen.

"The OS update is universal; it works across all devices and, for all intents and purposes the Preview for Developers is the same OS update as the official release. This is not a beta version of the OS."

Uit dit artikel.

Ik vind het gewoon erg jammer dat het hele Hubs gedeelte op de schop is gegaan. Dat er allerlei redenen achter zitten zal best maar dat maakt het voor mij niet minder zonde. En ik zie geen enkel voordeel in het openen van een externe app om te reageren vanuit de People Hub, technisch gezien voor MS makkelijker om alles bij te houden maar voor mij als gebruiker toch echt een heel stuk minder. Ik gebruik nu dan ook nog maar amper de People Hub, sowieso niet voor het reageren op posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
People hub werkt bij mij nu weer goed:zie nu ook de inhoud van Facebook weer verschijnen in peoples hub!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
IE lijkt een stuk beter te werken nu. Tweakers is nog niet gecrasht, en Cracked (waar ik voorheen geen enkel artikel in een keer kon lezen zonder een of twee keer naar het startscherm te worden gekickt) evenmin. Ook inline video's blijven het nu gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
En ik hoop dat de accu wat langer mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Inderdaad. Ik stond op het punt om te downgraden ivm de incidentele drains die ik heb. Nu wacht ik maar weer even. Wellicht is het opgelost.
Ik heb overigens geen app opnieuw hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:33
Wat me wel opvalt, maar dat was in de vorige dev versie ook.
Soms sluit ik alles af door gewoon steeds op de back knop te klikken totdat er niks meer te sluiten valt.
Als ik hem dan daarna lang ingedrukt houd dan blijkt dat er toch nog draaiende apps zijn. De facebook app is hier een voorbeeld van.
Andere hier ook last van?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen de allernieuwste nieuwe update geïnstalleerd op mijn ativ-s.
Ik had reeds de update naar 8.1 gedaan en het werkte bij mij eigenlijk erg goed. Had niet de vele problemen die andere ativ-s gebruikers hadden.
Het enige wat ik merkte was dat de batterij inderdaad een stuk sneller leegliep dan voor de update. (bij weinig gebruik 2,3 procent en na de update 4,7)
Nu hoop ik dat men dat in deze nieuwe update welke vandaag dus klaarstond aangepakt heeft, want voor de rest was ik eigenlijk super tevreden over 8.1 :-)
Alleen 2x per dag opladen is gewoon irritant en zou onnodig zijn want voor de update naar 8.1 lade ik om de dag ongeveer.
Oja en het whatsapp probleem lijkt me handig als dit word gefixed want dat is ook zwaar irritant want dat kwam ook na de 8.1 update weer tevoorschijn.
(te laat binnen komende berichten)

We gaan het zien allemaal de komende dagen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Driek schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:29:
Wat me wel opvalt, maar dat was in de vorige dev versie ook.
Soms sluit ik alles af door gewoon steeds op de back knop te klikken totdat er niks meer te sluiten valt.
Als ik hem dan daarna lang ingedrukt houd dan blijkt dat er toch nog draaiende apps zijn. De facebook app is hier een voorbeeld van.
Andere hier ook last van?
Dat komt omdat apps (mits geüpdatet voor WP8.1) niet meer afgesloten worden met de terugknop, omdat die optie niet goed begrepen werd door gebruikers, dacht ik ergens in dit topic al gelezen te hebben. Dus iedereen heeft er 'last' van. Apps naar onder vegen in het multitaskscherm is the way to go nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:45
Ook hier nu de update aan het installeren. Die drain valt bij mij wel mee. Hij is idd iets sneller leeg dan normaal, hoewel hij soms ineens 10% of meer duikt. Ik merkte wel dat met de usb aangesloten in de auto en here drive+ de batterij sneller leegloopt, dan dat hij bijlaad. Een rit van 12 uur ging net aan en begonnen met een volle lading.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:45
Gisterenavond opgeladen tot 97%. Vanmorgen was deze gezakt tot 95%. 2%, netjes dacht ik.
Nu zit ik inmiddels al op 82% na beetje WhatsApp en een mailtje.

Tot zover de goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
Bij mij juist andersom; sinds 8u van de lader gehaald (2,5 uur terug), in de tussentijd 30 min muziek geluisterd, wat ge-whatsapp-ed en wat foto's verstuurd en nu nog op 98%!

Weet natuurlijk nog niet of dit alleen aan de update ligt, maar er is goede hoop :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Laatst online: 25-09 12:33
Reaper.JA2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:24:
Bij mij juist andersom; sinds 8u van de lader gehaald (2,5 uur terug), in de tussentijd 30 min muziek geluisterd, wat ge-whatsapp-ed en wat foto's verstuurd en nu nog op 98%!

Weet natuurlijk nog niet of dit alleen aan de update ligt, maar er is goede hoop :)
Met welke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 11:17
basset schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:07:
Ook hier nu de update aan het installeren. Die drain valt bij mij wel mee. Hij is idd iets sneller leeg dan normaal, hoewel hij soms ineens 10% of meer duikt. Ik merkte wel dat met de usb aangesloten in de auto en here drive+ de batterij sneller leegloopt, dan dat hij bijlaad. Een rit van 12 uur ging net aan en begonnen met een volle lading.
Ik haalde met 8.0 en L920 niet eens 8 uur. Met roamen aan, dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Ben weer terug op 8.0 met de Nokia Software Recovery Tool vanwege niet werkende camera en batterij die enorm leegloopt op een Nokia 920.
Maar dat is wel weer een hele teruggang, zeg!! Hopelijk dat de Cyan update van Nokia eind van de maand klaar is zodat alles wel werkt op 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Ik zou hem eens helemaal leeg laten gaan en dan to 100% opladen om de batterij stats te resetten. Die liggen meestal overhoop na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat zou ik dan ook wel willen weten want bij mij ligt mij batterij verbruik dan altijd boven de 6%.
(meestal tussen 6% en 9%)

Vraag me dus sterk af of dat dit wel klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 13:54
Lumia 920.
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Inderdaad dat zou ik dan ook wel willen weten want bij mij ligt mij batterij verbruik dan altijd boven de 6%.
(meestal tussen 6% en 9%)

Vraag me dus sterk af of dat dit wel klopt. :)
Hope so, hou het forum in de gaten.

Net wel wat aparts gehad. Omdat ik Cortana niet echt gebruikte teruggeschakeld naar de Nederlandse taal. Batterij 87%, "restart required", batterij 15%. Iets teveel van het goede :p

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik zit nu op 4,3% per uur.
Na 8 uur nog 65% resterend, wat dan wordt vertaald naar nog 14 uur resterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
4,6% per uur met minimaal gebruik
na 10 uur nog 64% over
heb het idee dat het flink verbeterd is na de update van gisteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 20:17
Na 18 uur zit ik op 62% met een drain van 2,41% per uur in idle op mijn NL1320. Qua gebruik niet veel veranderd en zat vóór de update rond de 40%. Maar zoals eerder gezegd wordt, eerst eens laten drainen voor een accurate meting.

Het valt mij wel op dat het scrollen door mijn apps en start scherm VEEL vloeiender gaat als voorheen. Whatsapp is zelfs nog geen enkele keer vastgelopen, terwijl die voorheen echt meerdere keren in de week niet berichten kon openen, of enkel een zwart scherm gaf. Ik moest dan de hele telefoon opnieuw opstarten... Verder heb ik heel soms nog wel eens dat het scherm niet wilt reageren bij het indrukken van de power knop - ik moet hem dan eerst weer indrukken (scherm uit) en daarna werkt het wel weer.

Al met al ben ik wel echt tevreden met deze DP van WP 8.1 en de laatste update maakt het alleen maar prettiger. Begin ook steeds meer mensen te zien die updaten naar 8.1 en heel enthusiast worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
heb ff de kids een spelletje (minions) laten spelen voor een dik uur: 60% van de battery life eraf: nog 3 % over: goede kant van het verhaal: we hebben de batterij even laten werken ghegheghe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 23-09 07:16
Ik kreeg zonet een update voor WP8.1..
Gaat aardig langzaam

[ Voor 25% gewijzigd door Spaiker op 15-05-2014 20:43 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joah, die update is gisteren vrijgegeven en duurt iets van 15 tot 30 minuten. Waarschijnlijk alweer afhankelijk van hoe vol je telefoons staat, net zoals met de update van 8.0 naar 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Het lijkt erop dat Adobe reader crasht na de update van wp 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

yep hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:05

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

wowly schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:55:
4,6% per uur met minimaal gebruik
na 10 uur nog 64% over
heb het idee dat het flink verbeterd is na de update van gisteren.....
Ik ervaar hetzelfde op een 1020 hier! :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 10:52
Iemand toevallig een idee hoe ik een bepaald album uit de galerij mee kan laten synchroniseren met onedrive? dus nog een 3de album buiten het 'camera-album' en 'opgeslagen foto's'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Sinds gisteren heb ik ook Windows Phone 8.1 op mijn Huawei Ascend W2. Dit werkt pas sinds enkele dagen, voorheen kwam er de 80188309 melding.

Heel uitgebreid heb ik er nog niet naar gekeken maar alleen al het notificatiescherm is de upgrade waard. Blij dat de preview nu is geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
SjorsC schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:13:
Iemand toevallig een idee hoe ik een bepaald album uit de galerij mee kan laten synchroniseren met onedrive? dus nog een 3de album buiten het 'camera-album' en 'opgeslagen foto's'?
Je maakt gewoon een map in OneDrive onder de map Pictures, en in Windows 8.1 in de Explorer met een rechtermuisklik op de map kan je kiezen voor 'make available offline'. Op de Onedrive website kan dit waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 18:55

mutsje

Certified Prutser

op mijn lumia 1520 zie ik niet echt progres wat batterij duur betreft, ik had even goede hoop maar loopt toch redelijk snel leeg. Misschien een factory reset want heb een rare bug als ik een wordfeut notification krijg het scherm aan blijft en dat kost natuurlijk gigantisch energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Op mijn 820 is het batterij verbruik toch aardig minder geworden sinds de laatste 8.1 update. Nu ben ik niet zo'n zware gebruiker maar het valt me wel op.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
hardware-lover schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:33:
Op mijn 820 is het batterij verbruik toch aardig minder geworden sinds de laatste 8.1 update. Nu ben ik niet zo'n zware gebruiker maar het valt me wel op.
+1

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Raar. Ik zie geen update (zojuist gecheckt). Zou die weer ingetrokken zijn?
Huidig: 8.10.12359.845

[ Voor 13% gewijzigd door .Johnny op 18-05-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb in huis twee wifipunten. Wat me opvalt sinds de update, is dat mijn Lumia's trager schakelen tussen deze accespoints, terwijl voorheen altijd het sterkste signaal werd gebruikt. Andere devices in huis hebben hier geen last van, met WP 8.0 heb ik dit niet eerder gemerkt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
.Johnny schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:02:
Raar. Ik zie geen update (zojuist gecheckt). Zou die weer ingetrokken zijn?
Huidig: 8.10.12359.845
Controleer even of het vinkje enable preview for developers nog aangevinkt staat in de preview app.
Pagina: 1 ... 20 ... 66 Laatste