...
[ Voor 111% gewijzigd door Whatson op 27-08-2017 13:19 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 111% gewijzigd door Whatson op 27-08-2017 13:19 ]
Als ik een niet-bestaand woord intik, zonder spatie erachter, en ik selecteer het woord, dan kan ik 'm al direct toevoegen door de optie +[getypt woord] te kiezen. Was ook al zo voor de update. Klinkt als minder omslachtig dan jouw methode en dan hoef je 't maar 1x te doenHooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:19:
[...]
Nee: je moet het woord typen, waarna de telefoon je verbetert. Dan moet je het verbeterde woord aantikken, opnieuw het woord dat je wil opnieuw typen (dat staat niet in de lijst, want die kent hij natuurlijk niet), en dan je bericht verzenden. Na drie of vier keer heeft hij door wat je wil en voegt hij jouw woord toe aan het woordenboek.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Is al sinds WP7.0, ik snap het probleem dus ook niet zo ^^robin1301 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:35:
[...]
Als ik een niet-bestaand woord intik, zonder spatie erachter, en ik selecteer het woord, dan kan ik 'm al direct toevoegen door de optie +[getypt woord] te kiezen. Was ook al zo voor de update. Klinkt als minder omslachtig dan jouw methode en dan hoef je 't maar 1x te doen
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Er zijn al diverse Universal Apps te vinden in de Windows Phone Store. Onder andere Xbox Music en Xbox Video schijnen al universeel te zijn.Jazzle schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:19:
Als het de bedoeling is dat ontwikkelaars in de toekomst 'hybride' applicaties gaan maken voor zowel Windows 8.1 als WIndows Phone 8.1, wanneer zou Microsoft zelf dan de mail, calendar apps e.d. gaan samenvoegen? De Windows 8.1 calender app zou wel heel welkom zijn op Windows Phone 8.1...
Eh...heb je bij de locatie (van een afspraak) wel straatnaam nummer, plaats staan?Sc0tTy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:06:
Die reminders wanneer je iemand belt zijn echt bruut \0/ Wel zou 't fijn zijn dat je ook audiueel (Is dat Nederlands? ) een notificatie krijgt. Bep toontje als je opneemt fzo. Als je nu snel opneemt zie je 't niet namelijk.
Ik heb geen idee hoe ik die location reminders werkend krijg, iemand een idee?
[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 17-04-2014 00:36 ]
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
De locaties toevoegen aan je favorites in Cortana's notebook, daarna gewoon iets vergelijkbaars als dit zeggen: "When i'm at the supermarket*, remind me to buy bread".Sc0tTy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:06:
[...]
Ik heb geen idee hoe ik die location reminders werkend krijg, iemand een idee?
[ Voor 17% gewijzigd door Whatson op 17-04-2014 02:18 ]
Is niks schijnen aan,maar gewoon een feit. Je kan de universal apps herkennen in de store op je telefoon door een klein icoontje naast de prijs dat een telefoon en beeldscherm afbeeld. Zoek maar eens op Shazam bijv. http://www.windowsphone.c...81-e011-986b-78e7d1fa76f8TheVMaster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:34:
[...]
Er zijn al diverse Universal Apps te vinden in de Windows Phone Store. Onder andere Xbox Music en Xbox Video schijnen al universeel te zijn.
[...]
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik ben bang dat het niet alleen cosmetisch is: Ik heb roaming uit staan omdat ik vaak vlakbij het grensgebeid kom. Nu blijkt dat ik dus geen email meer ontvang zonder wifi. Zet ik roaming aan dan krijg ik pas email als ik het zelf actief ophaal, dus push mail werkt niet meer!!EraZor schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:40:
[...]
Mja, 't is cosmetisch, begrijp ik. Hopen dat t rechtgetrokken wordt idd...
[ Voor 13% gewijzigd door marrik op 17-04-2014 07:36 ]
Marrik
Gebruik je 4G? Ik heb geen 4G en mijn batterij werkt nog net zo, misschien wel beter dan bij WP8.0Sonny7 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:41:
De accu presteert echt dra-ma-tisch sinds de update naar 8.1. Twee maal per dag aan het zuurstof..
Gisteravond 95% --> batterijbesparing aan --> alleen whatsapp had toegang om in batterijstand berichten binnen te halen. --> telefoon hele nacht in standby --> nu net een accu duur van 69%.
Dus in 8 uur standby tijd loopt de accu leeg van 95 naar 69%.. Bij WP8.0 was dit maximaal 5-10% geweest (als dat al lukte)..
Ik merk wel dat de telefoon vaak de locatiebepaling gebruikt (rondje boven in de notificatiebalk), wellicht deze een tijdje uitschakelen.
Wat is er zo fijn aan die calender app? die ondersteunt niet eens CalDAV, dus zeg maar dag tegen je google calendar. Die app is juist mijn grootste irritatie op W8.1Jazzle schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:19:
Als het de bedoeling is dat ontwikkelaars in de toekomst 'hybride' applicaties gaan maken voor zowel Windows 8.1 als WIndows Phone 8.1, wanneer zou Microsoft zelf dan de mail, calendar apps e.d. gaan samenvoegen? De Windows 8.1 calender app zou wel heel welkom zijn op Windows Phone 8.1...
Dit klinkt leuk maar is natuurlijk verre van een doorsnee scenario. Sterker nog, in dat geval, koop dan een Nokia 3210 en een tablet die je thuis laat liggen, als je toch je smartphone niet gebruikt.vosss schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:06:
Ik zet als ik van huis ben data en wifi uit. Ik hoef al die bullshit whatsappjes en dergelijk niet te ontvangen op mn werk.
En dan doet de accu van 100% naar nog geen 95% op een hele dag werken. Dus ik vind het prima
Whatsapp laat bij mij sinds 8.1 niet 1 update meer zien, live tile niet, niks. Misschien toch maar eens opnieuw de app erop zetten.thefal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:34:
Ach, ik gebruik Here Drive en Maps niet, kwa zoeken left Maps het kwa Points of Interest af tegen Google Maps, en de navigatie heeft me al vaak verkeerd/met een omweg gestuurd. Ik gebruik dan ook Google Maps voor zoeken en Waze voor navigatie. Anyway, ontopic weer:
[...]
Bij mij doen deze apps het niet eens, ik zie enkel dat de Live Tile geupdate wordt! De enige apps waarvan ik notificaties heb gezien zijn de standaard apps van WP8.1, namelijk de Store, Email en Berichten.
Vraag me af hoe het kan dat het bij sommige blijkbaar wel (half) werkt en bij sommigen totaal niet!
Heb trouwens ook enkele subtiele verschillen gezien: De animaties lijken iets sneller (net als Apple recent heeft gedaan), de animatie die je krijgt bij het drukken van een letter in een lijst is net wat anders, I like it!
Ook een bug gevonden: Stel je eigen achtergrond in met een plaatje, doe het nog een keer met een ander plaatje, en probeer daarna dat 2e plaatje opnieuw (bijvoorbeeld licht verschoven). Ipv dat je het 2e plaatje krijgt heb je ineens de eerste weer terug!
[ Voor 3% gewijzigd door Scrisissszzz op 17-04-2014 08:25 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
dus als ik het goed begrijp moet je zorgen dat je scherm unlocked is en als je dan hem vb op NFC tag plaatst, dan zou hij bluetooth kunnen opstarten voor jou zodat hij verbinding kan maken met de bluetooth carkit? Of begrijp ik het nog verkeerd?NeFoRcE schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:36:
[...]
Heb hier ingesteld als mijn phone op de NFC ligt dat ie Car Dash (erg fijne app trouwens!) start. Telefoon moet (helaas) wel ingeschakeld en unlocked zijn. Fijnste zou zijn als ik 'm aansluit in de auto (eventueel NFC tag in de tel-houder plakken) dat ie de boel dan opstart, zelfs als ie in standby staat. Maar ja, dan moet je nfc sensor altijd aanstaan. Dat zal wel een bak stroom vreten
TheVMaster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:34:
[...]
Er zijn al diverse Universal Apps te vinden in de Windows Phone Store. Onder andere Xbox Music en Xbox Video schijnen al universeel te zijn.
[...]
Eh...heb je bij de locatie (van een afspraak) wel straatnaam nummer, plaats staan?
Ja ik heb gewoon Home en Work defined (en als ik hier op klik kom ik op de kaart waar ik moet zijn). Mss is via die Where Am I ? route proberenWhatson schreef op donderdag 17 april 2014 @ 02:16:
[...]
De locaties toevoegen aan je favorites in Cortana's notebook, daarna gewoon iets vergelijkbaars als dit zeggen: "When i'm at the supermarket*, remind me to buy bread".
*)Je moet dus van tevoren in het notebook van Cortana zetten waar de supermarkt is.
Je moet eerst even naar de supermarkt gaan en tegen cortana zeggen "Where am I?" om erachter te komen op welk adres Cortana denkt dat je bent als je in de supermarkt bent.![]()
Conclusie is: verschillende gebruikers, verschillende wensen. Ik heb op mijn werk wel data en wifi aan omdat ik zakelijk Twitter en Whatsapp van collega's krijg.vosss schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:06:
Ik zet als ik van huis ben data en wifi uit. Ik hoef al die bullshit whatsappjes en dergelijk niet te ontvangen op mn werk.
En dan doet de accu van 100% naar nog geen 95% op een hele dag werken. Dus ik vind het prima
Dat werkt hier nog steeds (Lumia 1020, WP8.1)..Johnny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:52:
Over NFC: bij WP8, als ik mijn telefoon op de OV-Chipcard legde hoorde ik altijd een piepje, maar met WP8.1 lukt me dat niet meer.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hier werkt dat ook nog steeds....(Lumia 920, WP8.1).RayNbow schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:13:
[...]
Dat werkt hier nog steeds (Lumia 1020, WP8.1).
Tijd van werken, tijd van rusten
Lol, die aparte volumes. Ringtone geluid stond uit :-)RayNbow schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:13:
[...]
Grappig. maar je hebt er verder niks aanRayNbow schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:13:
[...]
Dat staat ook bij de NFC settings, your phone must be unlocked..Johnny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:32:
Dat deed ik vooral om de NFC tag te testen, en ik wou kijken of hij dat geluidje ook maakte als je het scherm gelocked had, maar wel aan (nee dus). Volgens mij moet je in theorie ook van je OV-chip een NFC tag kunnen maken.
Bij mijn L820 nietLOTG schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:29:
Als het goed is onder batterysense.
Je ziet daar niet een lijst van alle apps?
[ Voor 16% gewijzigd door LOTG op 17-04-2014 09:50 ]
Bij mij heeft Whatsapp ook gewoon een transparante achtergrond, dus user apps kunnen het weldegelijk. (Hij is overigens volgens het action center niet recent geüpdated)urk_forever schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:18:
[...]
Met mijn eigen app had ik geen keuze. In mijn app genereer ik een plaatje die gebruikt wordt als achtergrond van de live tile. Daarin wilde ik graag een transparante png genereren en die gebruiken. Alleen het genereren van een png is mij nooit gelukt omdat ik steeds een OutOfMemory exceptie kreeg bij het schrijven van de png. Daarom maak ik nu een bmp met als achtergrond kleur de thema kleur, als je dat in je app doet dan krijg je dus geen transparante live tile.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
oke, goed verstopt.LOTG schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:48:
[...]
Je ziet daar niet een lijst van alle apps?
Als het goed is staan die daar met een balkje wat het verbruik aangeeft. Dan staat er soms onder allowed (of always allowed), en als je er op tikt krijg je de optie om background behavior aan te passen.
[afbeelding]
Ik zie het liever andersom, van mijn telefoon een OV-chipkaart maken. Al zal het vervoersbedrijf het waar waarschijnlijk wel niet mee eens zijn..Johnny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:32:
Volgens mij moet je in theorie ook van je OV-chip een NFC tag kunnen maken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je hem aan de gang hebt zou ik graag willen weten wat je ingesteld hebt op je netwerk? Ik mis de mogelijkheid om een preshared key in te vullen ?Newjersey schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:40:
Gisteren nog even verder zitten spelen maar het werkt tot nu toe allemaal goed! Zelfs de Juniper VPN tool is al uit... Nu nog IkeV2 werkende krijgen zodat ik naar huis kan verbinden..
Xbox Live: Miesjh NL
WA hoeft dan ook geen plaatje te genereren, maar alleen wat tekst aan te leveren.oisyn schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:53:
[...]
Bij mij heeft Whatsapp ook gewoon een transparante achtergrond, dus user apps kunnen het weldegelijk. (Hij is overigens volgens het action center niet recent geüpdated)
Dat heb ik dus vanochtend ook gedaan, met nog één toevoeging:Miesjh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:33:
Mijn battery drain issue is opgelost.![]()
Na de update hebben alle apps toestemming om op de achtergrond te draaien. Deze lijst heb ik doorgelopen en de meeste weer uitgezet.
Het stipje kan toch ook voor locatie bepaling zijn. Je locatie is ook behoorlijk goed te bepalen door te kijken met welke zendmasten je verbinding kan maken?spank_mojoo schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:01:
ik heb mijn toestel geupdate naar 8.1 en sindsdien betrap ik het apparaat er op dat hij uit zich zelf de GPS aan zet. De switch bij de locatie instellingen en in het actioncentre worden niet werkelijk omgezet, maar boven in de statusbar komt wel het icoontje van de GPS te staan.
hebben meer mensen hier last van?
[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 12:10 ]
Apps hoeven toch helemaal geen transparante background in te bouwen. "Gewoon" de theme color gebruiken (wat volgens mij standaard gedrag is) zou voldoende moeten zijn..oisyn schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:53:
[...]
Bij mij heeft Whatsapp ook gewoon een transparante achtergrond, dus user apps kunnen het weldegelijk. (Hij is overigens volgens het action center niet recent geüpdated)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb het op 8.0 nooit gezien. En bij mijn weten staan er geen locatie afhankelijke services aan.Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:09:
Was in WP8.0 ook al zo. In ieder geval als je "Find my Phone" aan hebt staan. Of als er iets is dat de locatie opvraagt (bijv. Cortana)
En verder met ShittyNL. Het is een locatiebepaling aanduiding en niet zo zeer GPS. Al wordt die natuurlijk wel gebruikt als GPS niet uit is gezet.
Dit is een account.
Waarom heb je die nog nodig?, je hebt nu GLIMP.....Grvy schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:27:
Ik heb een HTC 8x; en mijn HTC klokje loopt constant achter sinds de updateweet iemand hoe ik dit kan fixen? het hoort een live tile met de tijd erop te zijn..
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Gewend enzo? en glimp is?Bschnitz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:30:
[...]
Waarom heb je die nog nodig?, je hebt nu GLIMP.....
Dit is een account.
Glance/Glimp is enkel beschikbaar op Nokia toestellen. Helaas voor de HTC bezitters.Bschnitz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:30:
[...]
Waarom heb je die nog nodig?, je hebt nu GLIMP.....
don't mistake lack of talent for genius.
ook onwaar, op enkele nokia toestellen, bv de 625 heeft dit niet.AcoLyte! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:37:
[...]
Glance/Glimp is enkel beschikbaar op Nokia toestellen. Helaas voor de HTC bezitters.
En toch was dat icoontje er bij WP8.0 ook al. Hij was alleen een stuk minder vaak te zien. Iets in WP8.1 wil vaker de locatie weten, maar afgezien van dat is er niet veel verandert. Maar bijv. Facebook gebruikt standaard je locatie (kan je in de settings van de app veranderen) en zo zijn er nog veel apps die ongebruikt toch locatiebepaling gebruiken. Zonder een lijst van de apps die jij hebt geinstalleerd is het moeilijk te zeggen of er 1 tussen zit, maar denk bijv. aan weerapps, social media (Facebook, twitter, LinkedIn) apps, sommige chat apps, etc. Soms gebruiken ze het ook alleen om statistieken te verzamelen en niet eens zo zeer als echte feature.spank_mojoo schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:27:
[...]
Ik heb het op 8.0 nooit gezien. En bij mijn weten staan er geen locatie afhankelijke services aan.
Ik blijf het vreemd vinden.[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 13:06 ]
Ook de agenda doet dit, hoe vreemd dit ook klinkt, maar hij zet weersvoorspelling op elke dag neer. Vind het wel handig moet ik zeggen dat wel.Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:04:
[...]
En toch was dat icoontje er bij WP8.0 ook al. Hij was alleen een stuk minder vaak te zien. Iets in WP8.1 wil vaker de locatie weten, maar afgezien van dat is er niet veel verandert. Maar bijv. Facebook gebruikt standaard je locatie (kan je in de settings van de app veranderen) en zo zijn er nog veel apps die ongebruikt toch locatiebepaling gebruiken. Zonder een lijst van de apps die jij hebt geinstalleerd is het moeilijk te zeggen of er 1 tussen zit, maar denk bijv. aan weerapps, social media (Facebook, twitter, LinkedIn) apps, sommige chat apps, etc. Soms gebruiken ze het ook alleen om statistieken te verzamelen en niet eens zo zeer als echte feature.
Komt nog bij dat ook Windows Phone zelf met "find my Phone" en Cortana het gebruikt. En natuurlijk de kaartenapps.
*edit*
oh, en sommige sites willen het ook weten. Als je die dan open laat staan op de achtergrond....
oh, en apps voor openbaar vervoer...
Helaas krijg je met WP8.1 geen notificaties meer als een app niet op de achtergrond mag draaien. Dus Whatsapp moet nu wel achtergrond permissies hebben, itt WP8Miesjh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:33:
Mijn battery drain issue is opgelost.![]()
Na de update hebben alle apps toestemming om op de achtergrond te draaien. Deze lijst heb ik doorgelopen en de meeste weer uitgezet. Verder was er een mailbox die maar bleef syncen. Deze heb ik verwijderd en weer toegevoegd.
ik vind dat niet 'helaas'. Het is in WP8.1 juist eindelijk goed geregeld, niet net als in WP8 dat bepaalde apps stiekem via een achterdeurtje tóch op de achtergrond mogen draaien terwijl je dat als user niet wil..Johnny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:38:
[...]
Helaas krijg je met WP8.1 geen notificaties meer als een app niet op de achtergrond mag draaien. Dus Whatsapp moet nu wel achtergrond permissies hebben, itt WP8
youtube.com/@hisrep
Yup cortana kan dit alWorsteneter schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:51:
http://www.nu.nl/tech/375...ning-shazam-in-ios-8.html
Iemand loopt hier achter de feiten aan
Dit is een account.
Om het plaatje te maken, maakte ik een Grid control aan met een aantal kolommen en rijen, dat tekende ik op een BitmapImage en die converteerde ik naar een PNG. In de laatste stap liep ik tegen de geheugen limiet van background agents aan. Die zijn gelimiteerd op 11 of 20 MB.Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:08:
[...]
WA hoeft dan ook geen plaatje te genereren, maar alleen wat tekst aan te leveren
Overigens wel vreemd dat hij tegen een memory exception aanloopt bij het genereren van een png, maar niet bij een bitmap. Je zou met een library zoals deze toch een heel eind moeten komen lijkt mij?
Hail to the king baby!
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Mail, ik had een mail-account dat constant bleef syncen.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:26:
Ik vraag het nog maar een keer, ik denk dat jullie me vraag niet gezien hadden
Ik heb WP 8.1 geinstalleerd, maar ik merk dat me batterij heel snel leeg loopt. Zouden jullie mij misschien tips willen geven welke functies je moet uitzetten. Ik heb zelf de Nokia Lumia 520. Thnx Alvast
Dat wordt een mooi zooitje als alles aan beschikbare dialecten als herkenbaar wordt toegevoegd? Hoe weet je telefoon dan wanneer jij correct Nederlands wilt communiceren of in het dialect wilt kleppen? Of maakt jou dat verder helemaal niets uit en wil je gewoon hebben dat alles wat jij erin veegt maar begrepen en geaccepteerd moet worden? Snappen zal Flow het niet, accepteren mogelijk wel, dan doen wij tenslotte ookYaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:51:
[...]
Alsof correct nederlands (voor mij) belangrijk is als ik met een vriend aan het chatten ben. Dialect uit zich ook in tekst en zo is het dus voor mij een bakkie, autotie en nog meer van dat soort dingen. Ik wil dus ook dat die flow dat gewoon snapt en gebruikt.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Zou ik is proberen. Soft reset is toch de batterij eruit halen?Niteowl schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:43:
Wat bij mij lijkt te werken, nadat mijn batterij voornamelijk leeg liep op internet explorer, was een soft reset voor het opladen. De batterij lijkt zich vandaag veel beter te houden dan gisteren.
Heb ik nu uitgezet!hjs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:34:
Ik zou dat ook is proberen. Een soft reset is toch alleen de batterij eruit halen?
[...]
Mail, ik had een mail-account dat constant bleef syncen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 15:54 ]
Voor mijn lumia 920 is het powerknop en volumeknop een paar seconde ingedrukt houden.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:54:
[...]
Zou ik is proberen. Soft reset is toch de batterij eruit halen?
[ Voor 11% gewijzigd door Niteowl op 17-04-2014 16:19 ]
Volumeknop omlaag, toch wel een belangrijke toevoegingNiteowl schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:06:
[...]
Voor mijn lumia 920 is het powerknop en volumeknop een paar seconde ingedrukt houden.
Met een bedoelde soft reset verwacht je geen gegevens te verliezen, als het ineens een hard reset is kan dat toch wel zuur zijn.LOTG schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:08:
Daar kom je vanzelf achter. Ik vergeet de combo regelmatig en dan kom je met trial en error vanzelf achter de combo die werkt.
[ Voor 92% gewijzigd door ImpaileR op 17-04-2014 16:14 ]
Ja maar dan ben je 3 knoppen aan het indrukken, en dat weet ik dan nog net wel.Rips10 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:13:
[...]
Met een bedoelde soft reset verwacht je geen gegevens te verliezen, als het ineens een hard reset is kan dat toch wel zuur zijn.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Behalve dat dat 3 knoppen is zoals gezegd krijg je volgens mij ook de vraag of je wel een hard reset wil doen. Het is niet dat je door een ongelukkige knoppencombo direct alles kwijt bent.Rips10 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:13:
[...]
Met een bedoelde soft reset verwacht je geen gegevens te verliezen, als het ineens een hard reset is kan dat toch wel zuur zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2014 17:12 ]
Heb je er dan uberhaupt wat mee gedaan?.oisyn schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:11:
[...]
Behalve dat dat 3 knoppen is zoals gezegd krijg je volgens mij ook de vraag of je wel een hard reset wil doen. Het is niet dat je door een ongelukkige knoppencombo direct alles kwijt bent.
@Battery drain, ik heb er zelf echt totaal geen last van. Lumia 1020. Heb verscheidene mailaccounts die mail receiven "as they arrive". Hij staat op dit moment op 80%, kwam vanmorgen om 7:30 uit de lader.
https://opensea.io/seaart
de andere combo is screenshot maken in wp8.1LOTG schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:08:
Daar kom je vanzelf achter. Ik vergeet de combo regelmatig en dan kom je met trial en error vanzelf achter de combo die werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 17-04-2014 20:56 ]
Ik verwacht dat er zeker nog wel bugs worden opgelost die niets met firmware te maken hebben. Ik bedoel maar de crashende IE11 bijvoorbeeld.Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:56:
Ernstige bugs die je nu tegenkomt zijn gewoon door de firmware die nog moet worden aangepast.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 15% gewijzigd door xxxneoxxx op 17-04-2014 21:13 ]
Ik en geloof ik menig ander hebben tussen de preview en de officiële release van Gdr3/black nog wel een tussentijdse update gehad.Caelorum schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:56:
Geen tweede testversie. Dat hebben ze bij GD3 ook niet gedaan en zullen ze nu ook niet doen.
.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq