Ach, ik gebruik Here Drive en Maps niet, kwa zoeken left Maps het kwa Points of Interest af tegen Google Maps, en de navigatie heeft me al vaak verkeerd/met een omweg gestuurd. Ik gebruik dan ook Google Maps voor zoeken en Waze voor navigatie. Anyway, ontopic weer:
enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:47:
[...]
De app moet nog geupdate worden, en zou dan die notificaties moeten weghalen.
Bovendien vind ik alle notificaties er nu inconsequent uitzien. Bij Skype staat de naam en het bericht op twee regels, bij Whatsapp alles op 1 regel met een ':' ertussen, en bij Facebook Messenger staat er ook een ':' tussen maar dan zonder spatie voor de ':'. Hopelijk wordt dit ook allemaal recht getrokken...
Bij mij doen deze apps het niet eens, ik zie enkel dat de Live Tile geupdate wordt! De enige apps waarvan ik notificaties heb gezien zijn de standaard apps van WP8.1, namelijk de Store, Email en Berichten.
Vraag me af hoe het kan dat het bij sommige blijkbaar wel (half) werkt en bij sommigen totaal niet!
Heb trouwens ook enkele subtiele verschillen gezien: De animaties lijken iets sneller (net als Apple recent heeft gedaan), de animatie die je krijgt bij het drukken van een letter in een lijst is net wat anders, I like it!
Ook een bug gevonden: Stel je eigen achtergrond in met een plaatje, doe het nog een keer met een ander plaatje, en probeer daarna dat 2e plaatje opnieuw (bijvoorbeeld licht verschoven). Ipv dat je het 2e plaatje krijgt heb je ineens de eerste weer terug!
[
Voor 18% gewijzigd door
thefal op 16-04-2014 14:37
]