[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:57:
Pff ik had een kalender event voor toenet met een ingegeven adres, dus ik dacht Cortana zal wel vertellen, wanneer ik moet vertrekken. Niks hoor. Wat heb ik er dan aan?
Gisteren liet cortana mij weten, je moet nu echt gaan, met het huidige verkeer is het nog 2uur rijden. Met kaartje erbij alles.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
spenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:05:
[...]

Gisteren liet cortana mij weten, je moet nu echt gaan, met het huidige verkeer is het nog 2uur rijden. Met kaartje erbij alles.
hoe voer je dan de afspraak in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:22
oranjeszr schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:45:
Als ik Cortana gebruik en regional format staat op NL krijg ik toch am/pm notatie in email en agenda.

Het lukt me niet met Cortana te werken en een 24uurs notatie in de agenda te hebben.
Hebben meer mensen dat of doe ik iets fout?
Heb ik ook last van. Agenda is de enige die niet meewerkt qua tijdsindeling. Maffe is wel weer dat de tempraturen die hij weergeeft weer wel in graden celsius zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Worsteneter schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:06:
[...]

hoe voer je dan de afspraak in?
In het bovenste balkje had ik gewoon de omschrijving.

in het balkje eronder heb ik. Straatnaam + huisnr, Plaatsnaam

Reminder op 15 min van te voren..(maar hij gaf hem al 2 uur van te voren omdat ik nog niet weg was....)

Meer niet...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 18:11
En weer terug bij Windows Phone 8.0............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Annold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:25:
En weer terug bij Windows Phone 8.0............
want?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
Dit werkt gewoon wat beter op mijn lumia 520 momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Ik kan me ergens een instelling herinneren waarin je de kleur van sommige live tiles kon aanpassen, maar kan dat nergens meer vinden. Weet iemand waar dat zit in 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:08
valt dat niet gewoon onder "theme-colour"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
wautah91 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:20:
[...]

In de developer preview app staat:

[...]
Het is gewoon mogelijk te downgraden maar je verliest wel alle datadus maak een backup van je telefoon voordat je hieraan begint! Zorg wel dat je de telefoon in de recoverymodus zet en deadusb flashing in beide tools!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen er last dat als je in de videoplayer een stukje doorspoelt, en dan bij het stoppen op het gewenste stuk, je een kraak hoort over de speakers.
Dit is zelfs als het geluid uitstaat hoorbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 13:44
hjs schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:50:
[...]

Ik dus ook niet, facebook staat ook helemaal niet tussen de app's van de meldingen (instellingen)
Bij mij dus ook niet, heeft iemand hier een idee hoe dit kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
laracroftonline schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:43:
[...]

Het is gewoon mogelijk te downgraden maar je verliest wel alle datadus maak een backup van je telefoon voordat je hieraan begint! Zorg wel dat je de telefoon in de recoverymodus zet en deadusb flashing in beide tools!
Ik principe kan je ook niet terug, daar heeft Microsoft gelijk in. Alleen door de recovery van Nokia kan je wel terug, waar Microsoft weer helemaal los van staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik heb last van een mega battery drain. In 2 uur tijd van 100% naar 0%. Telefoon voelt ook warm aan. Geen idee hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Miesjh schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:02:
Ik heb last van een mega battery drain. In 2 uur tijd van 100% naar 0%. Telefoon voelt ook warm aan. Geen idee hoe het komt.
Wat zegt battery sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Miesjh schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:02:
Had ik ook, nadat ik locatie uit had gezet en alle open apps had gesloten was het weg :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Het kan toeval zijn, maar mijn ontvangst lijkt verbeterd. Jammer dat here drive+ het niet meer deed, maar ik had hem ook niet geheel juist op mijn telefoon staan. Maar ik vind het ook raar om nu 40 euro neer te leggen als ie over 2 maanden gratis is.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YPXlkzA.png

Uhm Readit verbruikt best wel veel batterij valt me op...

Gisteren net gekocht aangezien PayPal nu werkt zonder creditcard <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
basset schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:20:
Het kan toeval zijn, maar mijn ontvangst lijkt verbeterd. Jammer dat here drive+ het niet meer deed, maar ik had hem ook niet geheel juist op mijn telefoon staan. Maar ik vind het ook raar om nu 40 euro neer te leggen als ie over 2 maanden gratis is.
bij mij is hij nu al gratis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
DanTm schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:22:
[...]

bij mij is hij nu al gratis.....
Ik heb een Ativ S

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik een HTC 8x....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
ik ook ... zojuist gratis op m'n ativ geïnstalleerd, map gedownload en nog geen cent hoeven betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Timmiee schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:25:
[...]

ik ook ... zojuist gratis op m'n ativ geïnstalleerd, map gedownload en nog geen cent hoeven betalen :)
Hoe? Bij mij staat er gewoon nog steeds 41,99 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
CokeZero schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:27:
[...]

Fiddler denk ik :) (Mag ik dit uberhaupt zeggen)?

[ Voor 7% gewijzigd door basset op 16-04-2014 14:31 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Ach, ik gebruik Here Drive en Maps niet, kwa zoeken left Maps het kwa Points of Interest af tegen Google Maps, en de navigatie heeft me al vaak verkeerd/met een omweg gestuurd. Ik gebruik dan ook Google Maps voor zoeken en Waze voor navigatie. Anyway, ontopic weer:
enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:47:
[...]

De app moet nog geupdate worden, en zou dan die notificaties moeten weghalen.
Bovendien vind ik alle notificaties er nu inconsequent uitzien. Bij Skype staat de naam en het bericht op twee regels, bij Whatsapp alles op 1 regel met een ':' ertussen, en bij Facebook Messenger staat er ook een ':' tussen maar dan zonder spatie voor de ':'. Hopelijk wordt dit ook allemaal recht getrokken...
Bij mij doen deze apps het niet eens, ik zie enkel dat de Live Tile geupdate wordt! De enige apps waarvan ik notificaties heb gezien zijn de standaard apps van WP8.1, namelijk de Store, Email en Berichten.

Vraag me af hoe het kan dat het bij sommige blijkbaar wel (half) werkt en bij sommigen totaal niet!

Heb trouwens ook enkele subtiele verschillen gezien: De animaties lijken iets sneller (net als Apple recent heeft gedaan), de animatie die je krijgt bij het drukken van een letter in een lijst is net wat anders, I like it!

Ook een bug gevonden: Stel je eigen achtergrond in met een plaatje, doe het nog een keer met een ander plaatje, en probeer daarna dat 2e plaatje opnieuw (bijvoorbeeld licht verschoven). Ipv dat je het 2e plaatje krijgt heb je ineens de eerste weer terug!

[ Voor 18% gewijzigd door thefal op 16-04-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Sinds gister 8.1 op mijn Lumia 920 gezet en het werkt als een trein. Geen crashes gehad of fouten met installatie. Ik vind het een hele verbetering met het notificatiecentrum en eindelijk een ander geluidje voor whatsapp. De nieuwe camera-app layout is ook erg mooi en snel. Cortana nog niet geprobeerd maar ik ga het nog wel even uitproberen denk ik.
Batterijgebruik en datagebruik is net als in 8.0, geen drains dus tot nu toe (ik heb geen 4G, las dat dat er misschien mee te maken heeft).

Ben er heel blij mee :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tropicc op 16-04-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
Ik vond dit zelf wel een redelijk geniale feature, en volgens mij zat hij ook al in WP8. Als je de rekenmachine opent heb je een simpele variant. Draai hem in landscape en je hebt een scientific variant. To zo ver niks nieuws denk ik, maar draai je hem in landscape de andere kant op, dan heb je een programmer rekenmachine. Erg leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
L-VIS schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:38:
Ik vond dit zelf wel een redelijk geniale feature, en volgens mij zat hij ook al in WP8. Als je de rekenmachine opent heb je een simpele variant. Draai hem in landscape en je hebt een scientific variant. To zo ver niks nieuws denk ik, maar draai je hem in landscape de andere kant op, dan heb je een programmer rekenmachine. Erg leuk gedaan :)
Of geniaal of juist totaal niet, een vriend leende een keer mijn telefoon als rekenmachine, maar hij kon de log niet vinden. Was er toen niet op gekomen de telefoon de andere kant op te draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
basset schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:30:
[...]

Fiddler denk ik :) (Mag ik dit uberhaupt zeggen)?
niet eens... kwam hem tegen en stond op gratis... dus maar gedownload. Wellicht dat het met regiosettings te maken heeft??

OT:

geinig, wist zelf nog niet dat je twee kanten had in de rekenmachine... wist wel dat als je draaide dat je dan andere functies kreeg, maar nog niet dat het dus twee verschillende waren *beseft weer hoe vaak hij de telefoon als rekenmachine gebruikt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

LOTG schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:03:
[...]

Wat zegt battery sense?
Flitsnav gebruikt veel. Maar zodra deze niet wordt gebruikt dan heb ik het probleem nog steeds. Battery Sense toont niet welk proces nu erg actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee maar wel welke het meeste verbruikt over de batterijduur. Misschien telt hij de CPU cycles die een app verstookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Hier is ook Here Drive + gratis. Op de Ativ S. Saillant detail; Regio staat wel op US i.v.m. Cortana.

Nog een Here gerelateerde vraag; heb mijn maps nu op de telefoon staan. Is er inmiddels in 8.1 alweer een manier om deze op SD kaart te zetten? Ik weet dat Nokia een appje had waarmee het kon, en voorheen lukte het met de interop unlock van de Ativ S ook, maar nu in 8.1.. Lijkt dat laatste niet meer te werken. Zonde van de ruimte op de telefoon me dunkt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik heb dat appje op mijn Nokia. Maar zou het niet werken als je instelt dat alle downloads op SD-kaart worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Dat appje heet 'lumia opslag controle'. De naam doet vermoeden dat het alleen voor Nokia's is.

Gisteren geconstateerd dat het op mijn L620 nog steeds nodig is om die app te gebruiken als je kaarten op je SD wil opslaan. Zowel bij de instelling 'opslaginzicht' en 'opslag controleren' in het instellingenmenu ontbreekt de mogelijkheid om kaarten op je SD te laten opslaan. Met de genoemde app lukt het nog steeds wel.

Edit: wellicht vallen kaarten onder downloads zoals hierboven staat. Maar omdat kaarten onder 'opslag controleren' zo expliciet worden genoemd twijfel ik daar aan. Zeker ook omdat de kaarten die ik op mijn SD heb staan daar niet gevonden worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Paulus73 op 16-04-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
920 werd net weer warm, en ik heb het idee dat het te maken heeft met IE. Ik had een website open staan en de telefoon uit geduwd.

Toen heb ik de tab gesloten en eerst op home gedrukt voor ik de telefoon uit deed en toen begon hij ook af te koelen.

IE staat bij mij sowieso ook boven aan in battery sense, dus ik vermoed dat hij gewoon continue blijft draaien op de voorgrond ook al is de telefoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Hmm, dan ga ik de kaarten nog maar eens wissen, de homebrew truuk proberen en ze dan maar opnieuw downloaden. Kijken of dat helpt. Thanks beiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
thefal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:34:
Ach, ik gebruik Here Drive en Maps niet, kwa zoeken left Maps het kwa Points of Interest af tegen Google Maps, en de navigatie heeft me al vaak verkeerd/met een omweg gestuurd. Ik gebruik dan ook Google Maps voor zoeken en Waze voor navigatie. Anyway, ontopic weer:

[...]

Bij mij doen deze apps het niet eens, ik zie enkel dat de Live Tile geupdate wordt! De enige apps waarvan ik notificaties heb gezien zijn de standaard apps van WP8.1, namelijk de Store, Email en Berichten.

Vraag me af hoe het kan dat het bij sommige blijkbaar wel (half) werkt en bij sommigen totaal niet!
Skype geeft bij mij ook geen notificaties, maar dat komt omdat ik ooit iets (achtergrondservices?) heb uitgezet bij skype. Die zoog namelijk binnen een paar dagen m'n hele internetbundel leeg. In 8.0 ontving ik er dus ook al geen toasts van, hij update alleen de live tile. Misschien bij jou net zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
L-VIS schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:38:
Niet erg intuitief maar wel erg leuk gedaan inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Misschien stomme vraag, maar kan je feitelijk een tile maken waardoor je door er op te drukken onmiddellijk begint te telefoneren naar het nummer van de persoon waarnaar die tile verwijst? Ik heb al gevonden hoe ik een persoon in een tile kan maken, maar als ik daar op klik krijg ik alles te zien van de persoon (vb vast nummer, gsm, sms mail, etcetc). Maar kan je dus nog niveau dieper vb een tile maken van persoon x zijn gsm-nummer. Klik je er op dan belt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Standaard volgens mij niet, en ik weet de API niet uit mijn hoofd maar misschien dat het vanuit een app zou kunnen. Maar dan zou je op zijn minst nog steeds op bellen moeten drukken (anders zou een app gewoon calls kunnen doen).

Je kunt een persoon op de speed dail zetten, dan moet je op de phone app klikken en dan op de persoon.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 16-04-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik ben er volgens mij achter waarom Cortana geen melding voor vertrekken gaf. Als je geen reminder hebt ingesteld dan doet Cortana het niet. Beetje jammer. Nu krijg je dus altijd 2 meldingen, de melding van Cortana, EN je eigen reminder, bijvoorbeeld 15 min van te voren.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
CokeZero schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:27:
[...]

Staat je regio toevallig op NL? Zet 'm op US, hetstarten, opnieuw zoeken en gratis installeren, evt weer terug naar NL en herstarten. Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Nou ik heb meerdere location reminders ingesteld maar die hebben allemaal niets gedaan. Lijkt er op dat dat nog niet werkt

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
MrBB schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:40:
[...]

Staat je regio toevallig op NL? Zet 'm op US, hetstarten, opnieuw zoeken en gratis installeren, evt weer terug naar NL en herstarten. Done!
Aha, dus dat kan nu dus. Eerst was het zo dat ik een ongeldige simkaart had als ik de US Here app downloadde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:59
Als ik naar de people hub ga, dan zie ik enkel de contacts die in mijn Windows account zitten.
Maar als ik via Telefoon naar contacts ga, dan zie ik iedereen, ook alle Facebook vrienden.

In de filter bij contacts staat enkel mijn account aangeduid.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 02-08 13:51
Hebben er meer mensen last van dat het flow toetsenbord elke keer dat je "me" wilt schrijven er "ME" komt te staan? Hoe krijg ik het woord met kleine letters zo hoog op de lijst dat WP dat als eerste kiest? Heb al een keer geprobeerd heel vaak me aan mezelf te smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackShadow schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:49:
Als ik naar de people hub ga, dan zie ik enkel de contacts die in mijn Windows account zitten.
Maar als ik via Telefoon naar contacts ga, dan zie ik iedereen, ook alle Facebook vrienden.

In de filter bij contacts staat enkel mijn account aangeduid.

Iemand een idee?
In de people hub naar settings>filter contact list gaan.

Daar kan je instellen walke acconts hij moet tonen.
Je kan zelfs instellen dat hij contacten zonder tel nr er uit filtert.

Bij mij geeft hij iig alles aan wat ik wil in de people hub (ook facebook contacts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Apaat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:55:
Hebben er meer mensen last van dat het flow toetsenbord elke keer dat je "me" wilt schrijven er "ME" komt te staan? Hoe krijg ik het woord met kleine letters zo hoog op de lijst dat WP dat als eerste kiest? Heb al een keer geprobeerd heel vaak me aan mezelf te smsen
Jup heb ik hier ook, niet zo heel erg maar hoop wel dat ze 't wixen

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
Apaat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:55:
zelfde probleem met ze (wordt ZE)... was onder wp8.0 ook al overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:58:
[...]

In de people hub naar settings>filter contact list gaan.

Daar kan je instellen walke acconts hij moet tonen.
Je kan zelfs instellen dat hij contacten zonder tel nr er uit filtert.

Bij mij geeft hij iig alles aan wat ik wil in de people hub (ook facebook contacts)
Inderdaad, ik gaf in mijn post ook aan dat ik het via de filter ingesteld had (dus zonder de Facebook contacts).
Maar hij doet het dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Sc0tTy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:59:
[...]

Jup heb ik hier ook, niet zo heel erg maar hoop wel dat ze 't wixen
Misschien kun je het op deze methode fixen:
http://www.wpcentral.com/...keyboard-windows-phone-81
Misschien de zin "ik heb me fiets gevonden' een aantal keren mailen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik probeerde net via mijn GMail account wat plaatjes te versturen. Na een kwartier stond de mail echter nog steeds in de Outbox. Ik drukte toen voor de grap maar eens op synchroniseren (standaard elke 2 uur) en toen werd het mailtje meteen verzonden! Dat is niet de bedoeling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackShadow schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:59:
[...]

Inderdaad, ik gaf in mijn post ook aan dat ik het via de filter ingesteld had (dus zonder de Facebook contacts).
Maar hij doet het dus niet goed.
Bij zoeken doorzoekt hij altijd ALLE contacten op je telefoon. Vind dat persoonlijk wel handig eigenlijk.

Heb het zo ingesteld dat hij in de people hub alle contacten met tel nr weergeeft. (dus ook fb contacten)
en met zoeken pakt hij diegene zonder nummer ook mee.
Staat zelfs beschreven bij de knop (hide contacts without phone numbers) om het aan of uit te zetten.

Dus werkt dan gewoon zoals het hoort volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Grappig, zojuist verstuurde ik een sms naar mijn vriendin voor een bezichtiging van een huis om 14.00 uur. Cortana onderstreept de tijd en stelt voor om ditde volgende dag in mijn agenda te plaatsen :)

Nice, nu nog de reminders op locatie werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:07:
Grappig, zojuist verstuurde ik een sms naar mijn vriendin voor een bezichtiging van een huis om 14.00 uur. Cortana onderstreept de tijd en stelt voor om ditde volgende dag in mijn agenda te plaatsen :)

Stuurde je dat bericht in het engels of het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:04:
[...]

Helaas werkt dit (vooralsnog) niet. Valt me trouwens wel op dat dit min of meer dezelfde bug is als in Swype. Coincidence...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:07:
[...]

Stuurde je dat bericht in het engels of het nederlands?
Nederlands, Het onderwerp begreep ze dan weer niet, maar ze stelde wel een kalender event voor.

Bericht:
Morgen gaan we om 18:00 het huis bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-07 09:54
Ik heb nog een irritante bug die ik nog niet langs heb zien komen (geloof ik).

de audio als ik een koptelefoon gebruik werkt niet helemaal zoals het hoort. Had vanochtend alleen op links geluid (en in mono). Opnieuw opstarten en opeens weer wel stereo geluid...

Overigens maakt typen op het toetsenbord een hels kabaal, een erg harde ruis krijg ik dan op de koptelefoon. Daarvoor was er ook wel een ruis, maar niet zo hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:09:

Nederlands, Het onderwerp begreep ze dan weer niet, maar ze stelde wel een kalender event voor.

Bericht:
Morgen gaan we om 18:00 het huis bezichtigen.
Ow dat is dan mooi 4 uur te laat :+

[ Voor 29% gewijzigd door LOTG op 16-04-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is handiger om gewoon het woord handmatig to te voegen aan je woordenboek.

Typ het woord zoals je het wil en in de voorspellingsbalk komt het woord te staan met een + ervoor.

Even daar op drukken en hij staat in je woordenboek.
Vind het een beetje een rare omslachtige methode met die mail.

Heb het net met de + methode gedaan met fuck. Hij geeft dan idd duck in autocorrect. Even handmatig typen en op de +fuck drukken en daarna pakt hij wel gewoon fuck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
LOTG schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:12:
[...]

Ow dat is dan mooi 4 uur te laat :+
Jij gaat bij hetzelfde huis kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:17:
[...]

Typ het woord zoals je het wil en in de voorspellingsbalk komt het woord te staan met een + ervoor.

Heb het net met de + methode gedaan met fuck. Hij geeft dan idd duck in autocorrect. Even handmatig typen en op de +fuck drukken en daarna pakt hij wel gewoon fuck :+
Dat werkt niet.. als ik asshole typ kent hij het woord al dus staat het er gewoon in. Maar met word flow pakt hij nooit asshole. Dus dat zal alleen op de mail manier gaan. Het gaat hier om word flow. Fuck pakt hij ook niet dan, ook al voeg je dat toe met een plusje.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 16-04-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:18:
[...]

Jij gaat bij hetzelfde huis kijken ;)
Nee maar je zegt eerst 14:00 uur en daarna 18:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:20:
[...]

Dat werkt niet.. als ik asshole typ kent hij het woord al dus staat het er gewoon in. Maar met word flow pakt hij nooit asshole. Dus dat zal alleen op de mail manier gaan. Het gaat hier om word flow. Fuck pakt hij ook niet dan, ook al voeg je dat toe met een plusje.
Idd! werkt niet bij asshole 8)7

fuck werkt bij mij wel met wordflow nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:17:
[...]

Werkt niet bij ME. Hij kent het woord namelijk al dus je kan die zelf niet meer toevoegen. Als je typt lukt het ook prima om "me" te schrijven, als je Word Flow gebruikt wordt het altijd "ME", en dan komt "me" niet eens voor in de voorspellingen, dus dan moet je het woord zelf weghalen en overtypen...

Offtopic: Krijg net een mail van Symbaloo: Bekijk een nieuwe manier om je blokjes te organiseren. Sorry Symbaloo, dat heb ik al en heet WP8.1 :+

[ Voor 7% gewijzigd door thefal op 16-04-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Op alle reacties over dat de video app crasht, er is een work-around, zet de desbetreffende video in je picture folder via de pc, en open het vanuit je foto app, dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:34:
[...]

Werkt niet bij ME. Hij kent het woord namelijk al dus je kan die zelf niet meer toevoegen. Als je typt lukt het ook prima om "me" te schrijven, als je Word Flow gebruikt wordt het altijd "ME", en dan komt "me" niet eens voor in de voorspellingen, dus dan moet je het woord zelf weghalen en overtypen...

Offtopic: Krijg net een mail van Symbaloo: Bekijk een nieuwe manier om je blokjes te organiseren. Sorry Symbaloo, dat heb ik al en heet WP8.1 :+
Hij is idd erg willekeurig daarin. Ik probeerde als eerste fuck en dat werkte gelijk.
asshole en zelfs fucking doet hij dan weer niet 8)7

Heb het op NL en Engels toetenbord geprobeerd.

Mailtjes werkt iig ook niet na tig mailtjes naar me baas met fucking cunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het al eerder gevraagd, maar niemand last van een kraak over de speakers bij vooruitspoelen bij een filmpje.

Hij geeft dan bij mij een kraak als ik de progres bar weer los laat namelijk (ook bij geluid uit?). Heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:41:
Had het al eerder gevraagd, maar niemand last van een kraak over de speakers bij vooruitspoelen bij een filmpje.

Hij geeft dan bij mij een kraak als ik de progres bar weer los laat namelijk (ook bij geluid uit?). Heel irritant
Heb hetzelfde op een lumia 625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Ik heb "me" fiets gevonden? Waarom zou je dit zo terug willen zien? Het is geen correct Nederlands. Het zou m'n of mijn moeten zijn. Of bedoel je wat anders?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

hardware-lover schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:49:
[...]

Ik heb "me" fiets gevonden? Waarom zou je dit zo terug willen zien? Het is geen correct Nederlands. Het zou m'n of mijn moeten zijn. Of bedoel je wat anders?
Alsof correct nederlands belangrijk is als ik met een vriend aan het chatten ben. Dialect uit zich ook in tekst en zo is het dus voor mij een bakkie, autotie en nog meer van dat soort dingen. Ik wil dus ook dat die flow dat gewoon snapt en gebruikt.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
[...]

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:51:
[...]

Alsof correct nederlands belangrijk is als ik met een vriend aan het chatten ben. Dialect uit zich ook in tekst en zo is het dus voor mij een bakkie, autotie en nog meer van dat soort dingen. Ik wil dus ook dat die flow dat gewoon snapt en gebruikt.
autotie? kom je uit dordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 07:27
thefal schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:34:
[...]
als je Word Flow gebruikt wordt het altijd "ME", en dan komt "me" niet eens voor in de voorspellingen, dus dan moet je het woord zelf weghalen en overtypen...[...]
Je moet het niet weghalen en opnieuw typen, maar aanklikken en het geode kiezen. Op die manier verbeter je het woordsuggestie algoritme en op de eerste manier niet.
De woorden die worden voorgesteld zijn overigens ook context afhankelijk. Dus afhankelijk van de andere woorden in de zin en het woord ervoor wordt gekozen welke woord het meest waarschijnlijk is.
Het is voor het OS niet mogelijk om te bepalen of een woord dat je weghaalt wordt weggehaald omdat het fout is of omdat je gewoon iets anders wil typen, daarom ook dat je het algoritme alleen kan verbeteren (personaliseren) door op het woord te klikken en een andere suggestie te kiezen. Doe je dat niet blijf je dat soort vervelende correcties houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 16-04-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

Jazekers! :D

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik gebruik 'me' zelf ook niet hoor, dat was om die andere persoon te helpen. Met zo een zin kun je misschien het taalgebruik aan laten leren als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Caelorum schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:57:
[...]

Je moet het niet weghalen en opnieuw typen, maar aanklikken en het geode kiezen. Op die manier verbeter je het woordsuggestie algoritme en op de eerste manier niet.
Dat is juist het probleem niet: "me" in kleine letters staat staat niet in de lijst om te kiezen...
hardware-lover schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:49:
[...]

Er zijn natuurlijk ook manieren om "me" wel correct te kunnen gebruiken.... ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Apaat op 16-04-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:55
Simpele zaken zoals klemtonen worden ook niet weergegeven in de suggesties.
Op Android kon ik "he" typen en kreeg daar alle varianten "hè, hé" etc te zien.
Hier op WP krijg ik daar niets van te zien.
Vind sowieso ook vervelend dat een vraagteken (of vaak gebruikte tekens) niet gewoon op het 1e scherm zichtbaar zijn en je daar voor eerst naar het symbolen-lijstje moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het meest gehoopt op cijfers boven je letters. Nu moet je vaak switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Caelorum schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:57:
[...]

Nee: je moet het woord typen, waarna de telefoon je verbetert. Dan moet je het verbeterde woord aantikken, opnieuw het woord dat je wil opnieuw typen (dat staat niet in de lijst, want die kent hij natuurlijk niet), en dan je bericht verzenden. Na drie of vier keer heeft hij door wat je wil en voegt hij jouw woord toe aan het woordenboek.

Daarna zou je prima zinnen als "Hee aaichie, heb je en kwartie voor me autotie, dan kan ik naar het cafeetie op het Groothoofd." moeten kunnen typen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
NeutraleTeun schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:13:
Vind sowieso ook vervelend dat een vraagteken (of vaak gebruikte tekens) niet gewoon op het 1e scherm zichtbaar zijn en je daar voor eerst naar het symbolen-lijstje moet.
Bn het wel met je eens, maar een shortcut die je bij het vraagteken kunt gebruiken is de punt rechtsonder inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Een snellere methode voor een vraagteken is de . een seconde lang indrukken. Dat is sneller dan eerst de 123toets in te drukken en dan het vraagteken selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
In wp8.0 had je nog . en , er staan.. nu enkel een punt. Ik merk wel dat hij soms afhankelijk van context zelf een , maakt in plaats van een punt.

Ik vond het vorige veel fijner, maak ook meer gebruik van komma's, kan dit nog aangepast worden in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Dat gaat allemaal best makkelijk als je de e langer ingedrukt houdt, of de punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:19:
[...]

Nee: je moet het woord typen, waarna de telefoon je verbetert. Dan moet je het verbeterde woord aantikken, opnieuw het woord dat je wil opnieuw typen (dat staat niet in de lijst, want die kent hij natuurlijk niet), en dan je bericht verzenden. Na drie of vier keer heeft hij door wat je wil en voegt hij jouw woord toe aan het woordenboek.

Daarna zou je prima zinnen als "Hee aaichie, heb je en kwartie voor me autotie, dan kan ik naar het cafeetie op het Groothoofd." moeten kunnen typen. ;)
Naar de canarische merwelanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:23:
In wp8.0 had je nog . en , er staan.. nu enkel een punt. Ik merk wel dat hij soms afhankelijk van context zelf een , maakt in plaats van een punt.

Ik vond het vorige veel fijner, maak ook meer gebruik van komma's, kan dit nog aangepast worden in de toekomst?
Kan je zelf doen.

instellingen>toesenbord>geavanceerd> comma weergeven indien beschikbaar aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb Dutch(Nederlands) als keyboard en ik heb , spatie .

De komma staat er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:19:
[...]
Nee: je moet het woord typen, waarna de telefoon je verbetert. Dan moet je het verbeterde woord aantikken, opnieuw het woord dat je wil opnieuw typen (dat staat niet in de lijst, want die kent hij natuurlijk niet), en dan je bericht verzenden. Na drie of vier keer heeft hij door wat je wil en voegt hij jouw woord toe aan het woordenboek. [...]
Wat denk je dat ik daar net heb gezegd dan? :? Sowieso kan je scrollen in dat lijstje. Heb zelf nog nooit gehad dat een woord er echt niet in stond (en anders voeg je em dus toe)
Apaat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:08:
[...]
Dat is juist het probleem niet: "me" in kleine letters staat staat niet in de lijst om te kiezen... [...]
Ook niet als je naar rechts scrollt in dat lijstje?

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 16-04-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update ook geinstalleerd. Het bevalt me uitstekend, maar ik merk een ding. De wifi verbruikt super veel batterij. Hebben jullie dat ook?

Ik heb zelf de 520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 07:04
Mijn eerste ervaringen met Windows Phone 8.1

Actioncenter: Vooral de fast toggels zijn handig, alleen mis ik de toggle van mobieledata uitzetten en de wifi toggle is niets meer dan een snelkoppeling.

Achtergrond achter tiles: Ziet er echt gaaf uit.

3 Rijen tegels: Eigenlijk net iets te klein op een 4,3 inch scherm, ik heb bewust wel de 3 rijen tegels aangezet, naar een dag ben ik er aan gewend en vind ik het eigenlijk wel mooi en handig

Swipe toetsenbord: Erg handig als je met 1 hand moet typen, ik merk in dagelijks gebruik dat swipen iets sneller is dan gewoon typen.

Batterijduur: Al een stuk beter dan gister, ik heb gister de batterij leeg getrokken tot 5% en toen heb ik de telefoon aan de lader gedaan waarschijnlijk moest de batterij even gekalibreerd worden in WP 8.1, maar accuduur is nog niet zo goed als die was met WP8 GDR3. Tijdens het browsen via Wifi merk ik dat de accu snel leeg gaat en de telefoon warm wordt dit was niet zo met WP8 GDR3

Snelheid: Voor het gevoel is WP8.1 een beetje sneller dan WP8. Dit kan ook komen doordat de animaties sneller zijn dan WP8

dingen waar ik minder blij van wordt: al mijn games staan nu in de applijst en de game center werkt voor de helft van de tijd niet goed. De muziek app is bagger en een stuk trager en dan die was op WP8. De Facebook integratie van de peoplehub hebben ze vernageld

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Ik had problemen met het toevoegen van adressen. Vaak pakte Cortana alleen de stad. De "where am i" methode werkt goed.

1. Search in Cortana "where am I" if you're near the location or for something else that'll produce a map for the area you want to mark. Note this is not a search in the "Places" part of the notebook, but in Cortana's general search.
2. Click on the map in the search results, opening a full map view.
3. Move the map to wherever you want a new place and hold your finger over that location. A black pin with the general description should show up.
4. Click on the new pin.
5. At the bottom of this page, click the Star+ symbol to add this location to Cortana's places.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:06:
Ik had problemen met het toevoegen van adressen. Vaak pakte Cortana alleen de stad. De "where am i" methode werkt goed.

1. Search in Cortana "where am I" if you're near the location or for something else that'll produce a map for the area you want to mark. Note this is not a search in the "Places" part of the notebook, but in Cortana's general search.
2. Click on the map in the search results, opening a full map view.
3. Move the map to wherever you want a new place and hold your finger over that location. A black pin with the general description should show up.
4. Click on the new pin.
5. At the bottom of this page, click the Star+ symbol to add this location to Cortana's places.
Bedankt, dit werkt echt fantastisch!

Tevens heb ik het gevoel dat de lokalisatie veel secuurder en preciezer is geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggieByte
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 10:28
Weet niet of het al eerder vermeld is, of uberhaupt het vermelden waard, maar sinds de update kan ik op de mobiele website van Youtube in internet explorer filmpjes afspelen en daarna het scherm uit zetten. De audio blijft dan gewoon doorspelen. Vind het zelf wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Iemand ook volgende problemen? Misschien met oplossing!

- Soms wilt gsm niet naar internet als ik op IE klik, kreeg eerst fout dat dataroaming moest aanliggen, dus heb ik dat aangelegd, dan lukt het soms wel goed en soms totaal niet om te surfen (niet wifi, wel genoeg connectie), vroeger op WP8 geen problemen (laatste update Nokia Lumia 620, Telenet)

- Me vrouw probeerde me vandaag te bellen en had dit pas later gezien (via gemiste oproep onder andere), maar ik bleef om de zoveel tijd een sms krijgen dat ze gebeld had zonder iets in te spreken, had er op een zekere ogenblik 10, telkens met zelfde tijdstip dat ze gebeld had

[ Voor 19% gewijzigd door Dragunov op 16-04-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BiggieByte schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:23:
Weet niet of het al eerder vermeld is, of uberhaupt het vermelden waard, maar sinds de update kan ik op de mobiele website van Youtube in internet explorer filmpjes afspelen en daarna het scherm uit zetten. De audio blijft dan gewoon doorspelen. Vind het zelf wel handig.
Nadeel is wel dat IE nu ook op de achtergrond behoorlijk wat blijft verbruiken. Die moet je nu dus echt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:55
TheVMaster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:53:
[...]

Je kunt een app wel authoriseren, zodat hij hij dus niet om een bevestiging vraagt. Kijk maar bij de NFC settings, alleen weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat hier een App verschijnt...ga eens even spelen met NFC tags vandaag :+
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Voornamelijk in de auto: NFC > Bluetooth aan en start Nokia Car App. En bij vertrek alles weer uitzetten.
Vraag mij ook af of dat scannen lukt als je telefoon nog in lock screen staat. Of moet je daar eerst je telefoon voor 'inschakelen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Caelorum schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:01:
[...]

Wat denk je dat ik daar net heb gezegd dan? :?
Ik denk dat je daar net hebt gezegd dat je het goede woord moet kiezen. Dat staat er namelijk:
Je moet het niet weghalen en opnieuw typen, maar aanklikken en het geode kiezen
Het goede woord kiezen werkt echter niet: thefal zei namelijk dat het woord niet in de lijst met voorspellingen staat. Je moet het woord dus typen, niet selecteren uit de lijst, want daar staat het niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

NeutraleTeun schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:39:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Voornamelijk in de auto: NFC > Bluetooth aan en start Nokia Car App. En bij vertrek alles weer uitzetten.
Vraag mij ook af of dat scannen lukt als je telefoon nog in lock screen staat. Of moet je daar eerst je telefoon voor 'inschakelen'?
Heb hier ingesteld als mijn phone op de NFC ligt dat ie Car Dash (erg fijne app trouwens!) start. Telefoon moet (helaas) wel ingeschakeld en unlocked zijn. Fijnste zou zijn als ik 'm aansluit in de auto (eventueel NFC tag in de tel-houder plakken) dat ie de boel dan opstart, zelfs als ie in standby staat. Maar ja, dan moet je nfc sensor altijd aanstaan. Dat zal wel een bak stroom vreten

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als het de bedoeling is dat ontwikkelaars in de toekomst 'hybride' applicaties gaan maken voor zowel Windows 8.1 als WIndows Phone 8.1, wanneer zou Microsoft zelf dan de mail, calendar apps e.d. gaan samenvoegen? De Windows 8.1 calender app zou wel heel welkom zijn op Windows Phone 8.1...
Pagina: 1 ... 14 ... 66 Laatste