Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Daar hoort een foto te staan. Daarnaast sluit dat alsnog af na een seconde ofzo. Enige vreemde is dat de buttons die er tijdens een gesprek staan wel meteen verdwijnen..Ramon schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:43:
[...]
- De call app blijft nu in een groot grijs vlak open staan nadat je gesprek is afgelopen totdat je op de home-knop drukt. Beetje nutteloos.[...]
Notification Center en Cortana bevallen mij beide erg goed. Wat ik overigens wel enorm mis is de standaard mogelijkheid om zaken als Play To te gebruiken van uit de Video en Music Apps.GerCor schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:18:
Meegevallen is iets anders dan erg enthousiast. Natuurlijk, leuke grappen er in maar volgens mij is het toch allemaal wat minder dan verwacht. Of we wisten natuurlijk al veel van wat er zou gaan komen. Was het niet met GDR2 dat we allemaal FM radio wilden? Nou, ik heb het maar gebruiken? Nooit dus. Maar wel maanden over 'gezeurd'.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Windows helemaal top.
Of vanuit de browser, als ik een video start dat ik die gewoon kan streamen naar bv. m'n Xbox One.....een gemiste kans denk ik.
De FM radio heb ik overigens ook nog nooit gebruikt, maar ja...zelfs in de auto luister ik geen FM radio meer (daar heb ik DAB+)...
Ook de wijze hoe deze opgebouwd is.
Wat er minder mee te maken heeft maar ik wel klasse vind is dat je nu de complete Here drive ter beschikking hebt.
De optie voor andere meldingstonen voor verschillende apps ben ik ook heel content mee.
Minder vind ik de fotohub........je kan nu geen individuele foto's meer omhoog de onedrive in jagen.
Maar het blijft nog steeds een puzzeltocht door de instellingen heen.
Eerder kon je de synchronisatie uitschakelen van de xbox e.d. .................ik kan deze instelling nergen meer vinden.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Heb er even mee gespeeld, maar meer ook niet.
Lijkt me wel handig voor in de auto maar zal er denk ik weinig tot geen gebruik van maken.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Gebruik voor de downgrade:
Nokia software recovery tool:
http://www.nokia.com/nl-n...ingleTopic&topic=FA142987
of
Nokia Care Suite:
http://www.seidea.com/201...uite-pst-5-0-5-1-83-1414/
Kan natuurlijk zijn dat jij het wel mist maar veel van dit soort zaken ontstaan impulsief. Hebben, hebben, en dan .........
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat is een Miracast oplossing...haha ik zou dat ook wel willen hebben...maar ik kan me dan nog een beetje 'inhouden'....da's wat anders (en uitgebreider) dan Play To. Dat laatste werkt overigens ook vanaf de Surface RT, Surface Pro en iedere Windows 8 laptop. Miracast wordt mogelijk ondersteund op de nieuwere Lumia's, maar het zou ook fijn zijn als het 'eenvoudige' Play To ook ondersteund zou worden.GerCor schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:27:
Nee hoor, dat mis je niet. Ik heb zelf een Netgear PTV3000 gekocht om mijn Surface 2 met mijn TV (draadloos) te verbinden. Ben ik speciaal drie kwartier heen en drie kwartier terug voor naar de MediaMarkt gereden nadat ik erachter kwam dat geen winkel bij mij in de buurt het ding op voorraad had. En wanneer gebruik ik het? Vrijwel nooit.
Kan natuurlijk zijn dat jij het wel mist maar veel van dit soort zaken ontstaan impulsief. Hebben, hebben, en dan .........
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 16-04-2014 00:37 ]
Ik kijk dus meer uit naar wat developers nog gaan ontwikkelen dan WP8.1 nu.
Dat viel mij ook al op, stoor me er ook mateloos aan ><Heilige Kaas schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:12:
Ik ben erg tevreden over wp 8.1. Maar nu ik gister een lading spelletjes heb geïnstalleerd zie ik dat ze allemaal bij de app lijst komen te staan. Wie heeft er ooit verzonnen dat dat handig is? We hebben toch een games hub. Kan je dit uitschakelen want ik vind het echt heel erg onoverzichtelijk. Beetje ala android..
Instellingen -> Instellingen synchronisatie -> thema's inschakelenGerCor schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:12:
Ik had trouwens een filmpje gezien waarbij die meneer van MS op zijn telefoon de achtergrondkleur van zijn telefoon veranderde en zijn computerscherm veranderde mee. Iemand dat al ontdekt? Vind ik juist erg leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door Isane op 16-04-2014 08:42 ]
ik heb net asphalt 8 gespeeld op mijn L920. Ik had een cceptable framrate, ik denk ietje minder als met WP8. Op mijn S4 voelt asphalt 8 net iets vloeiende aan, maar dat is niet gezien de verschillende GPU'sswimmer4 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:53:
Is er iemand die al games heeft gespeeld zoals asphalt 8? Bij mij op mijn lumia 1520 is de framerate bedroevend laag. (nog geen tool gebruikt voor hoe laag exact) Ik zie gewoon het beeld stotteren. Dit heb ik nooit gehad toen wp8 er nog opstond. Het spel is eigenlijk bijna onspeelbaar geworden. Nog mensen die hier last van hebben of ben ik echt de enige?
Inderdaad erg irritant. Ik heb nu in een keer een stuk of 20 extra icoontjes staan in die lange lijst. Lijkt wel een beetje m'n S4 waar je 5 schermen met 20 apps had.Heilige Kaas schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:12:
Ik ben erg tevreden over wp 8.1. Maar nu ik gister een lading spelletjes heb geïnstalleerd zie ik dat ze allemaal bij de app lijst komen te staan. Wie heeft er ooit verzonnen dat dat handig is? We hebben toch een games hub. Kan je dit uitschakelen want ik vind het echt heel erg onoverzichtelijk. Beetje ala android..
Verder vind ik 3 kolomen met titles een must-to-have. Met de achtergrond erachter ziet er een stuk strakker uit als bij WP8. Gescheiden volumes zijn ook zeer handig. De nieuwe muziekspeler is ook er handig, vooral dat je nu playlist aan kan maken op je telefoon zelf. notificatie centrum is handig, maar ik gebruik het zo goed als nooit. We hebben tenslotte livetitles die met de 3 kolommen nog beter werken
Opnieuw pinnen biedt niet de uitkomst
[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 16-04-2014 09:04 ]
De instelling is gereset, je moet weer even een foto(s) selecterenMarkoAlmelo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:59:
Trouwens nog een rare bug, ik heb eergisteren dus een update uitgevoerd naar 8.1, vervolgens de telefoon ook een hard reset gegeven. En nu zie ik op de live titel enkele afbeeldingen die niet in de albums staan (van de voorbeeld afbeeldingen)
Opnieuw pinnen biedt niet de uitkomst
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Er staan nergens foto's in mn albums. Behalve facebook en onedriveSc0tTy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:04:
[...]
De instelling is gereset, je moet weer even een foto(s) selecteren
Dan wat foto's daarvan als favoriet markeren en die kun je dan weer op de tile tonenMarkoAlmelo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:15:
[...]
Er staan nergens foto's in mn albums. Behalve facebook en onedrive
Heeft iemand dit al kunnen ontdekken? Volgens WPCentral zat het in de SDK, maar het zit er niet in, wordt nog niet ondersteunt, of werkt gewoon niet, volgens mij.Live Tiles – mark as red by swiping from the left over the Tile
krijg trouwens net een update voor de games hub,hopelijk veranderd er iets goeds.Ramon schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:43:
Ben ik de enige die niet onverdeeld enthousiast is over WP8.1?
- De nieuwe people-hub is veel te opgepropt. Ik vond het juist leuk dat "people" zoveel ruimte innam, dat maakte het rustig, nu is het een schreeuwerige boel geworden. mee eens
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de Store. Die vind ik ook veel te vol geworden.
- De call app blijft nu in een groot grijs vlak open staan nadat je gesprek is afgelopen totdat je op de home-knop drukt. Beetje nutteloos. Ik heb hier net even op gelet en dit is bij mij niet,als ik de oproep stop gaat deze vanzelf terug naar homescreen
- Cortana werkt alleen op US English telefoons. Mijn telefoon (EU HTC 8x) heeft geen US English dus ik kan geen Cortana krijgen. Het is jammer want het zou een uitgelezen kans zijn om het hele "localisatie" verhaal te fixen. Volgens mij kan je de taal gewoon selecteren en installeren....alleen geen idee of dit bij htc anders is
-
edit : games hub kan nu geen games lijst meer opbouwen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Wat gedaan:
- Locaties toegevoegd;
- Herinnering toegevoegd, welke zij moet tonenen bij aankomst op locatie.
Herinnering staat erin, maar wordt niet getoond bij aankomst.
Ik ben er wel blij mee. Mijn telefoon kreeg gisteren een update van de Games hub en die is nu stuk. De update die ik kreeg was deze: http://www.windowsphone.c...35-434b-9308-cb3251303ae4. Blijkbaar is er iets te vroeg gereleased, want mijn Games hub geeft de melding "Kan niet openen. Probeer het later nogmaals". Ik ben ook niet de enige: http://forums.wpcentral.c...t-showing-games-list.html. Als ze niet in de apps lijst staan, kan ik niet bij de games...Heilige Kaas schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:12:
Welke update heb je gehad dan?Annold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:42:
Batterijverbruik is weer normaal op mijn Lumia 520. Goede oplossing van Microsoft........
Welke oplossing?Annold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:42:
Batterijverbruik is weer normaal op mijn Lumia 520. Goede oplossing van Microsoft........
Maar dit zijn de dingen waarvoor ik een smartphone heb. Email moet per direct binnen komen, en ook wil ik altijd mijn Whatsapp of andere berichten binnen krijgen. Slechte oplossing dus.Annold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:50:
Ik heb gister met iemand van Microsoft gesproken en mij werd geadviseerd om mobielinternet uit te zetten (deze staat standaard aan) en om de email synchronisatie op elk uur of elke dag te zetten. Dit werkt. Batterij verbruik is weer normaal, of beter dan bij wp 8.0!!!
Nope zo te zien werkt het nog niet (WhatsApp,Migram,Facebook)HooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:38:
[...]
Heeft iemand dit al kunnen ontdekken? Volgens WPCentral zat het in de SDK, maar het zit er niet in, wordt nog niet ondersteunt, of werkt gewoon niet, volgens mij.
Jup hier werkt 't ook niet.griphin schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:42:
[...]
Ik ben er wel blij mee. Mijn telefoon kreeg gisteren een update van de Games hub en die is nu stuk. De update die ik kreeg was deze: http://www.windowsphone.c...35-434b-9308-cb3251303ae4. Blijkbaar is er iets te vroeg gereleased, want mijn Games hub geeft de melding "Kan niet openen. Probeer het later nogmaals". Ik ben ook niet de enige: http://forums.wpcentral.c...t-showing-games-list.html. Als ze niet in de apps lijst staan, kan ik niet bij de games...
Je kunt ze via de app lijst nog bereiken.
Natuurlijk is het een slecht oplossing, maar ik vind het een goed tijdelijke oplossing. Het ligt aan de firmware. Deze is nog niet geschikt voor wp 8.1 en daardoor zijn er een aantal bugs. Diegene van Microsoft zegt dat vooral simlockvrije toestellen het probleem met het batterijverbruik ondervinden.Bioflap schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:02:
[...]
Maar dit zijn de dingen waarvoor ik een smartphone heb. Email moet per direct binnen komen, en ook wil ik altijd mijn Whatsapp of andere berichten binnen krijgen. Slechte oplossing dus.
Mobiel internet werkt bij sommige toestellen niet goed met de firmware, waardoor de batterij vlugger leeg raakt.hjs schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:08:
Mobiel internet uit? Heb alleen thuis wifi. Wat een onzin.
Ja, jammer. Maar dan ben ik de hele dag niet bereikbaar via whatsapp e.d.Annold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:10:
[...]
Mobiel internet werkt bij sommige toestellen niet goed met de firmware, waardoor de batterij vlugger leeg raakt.
Dat is dus geen optie.
Dat ging met Black ook primaAnnold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:14:
Weet iemand ook of je later de update van Nokia ook krijgt als je de developer preview al geïnstalleerd hebt
Ja krijg je wel. De "normale" variant wan wp 8.1 zal ongetwijfeld een ander versie nummer hebbenAnnold schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:14:
Weet iemand ook of je later de update van Nokia ook krijgt als je de developer preview al geïnstalleerd hebt
Ook zou ik die fout willen doorgeven van het onterechte "roaming" icoontje voor provider Telenet... Is er ergens mailadres / contactgegevens waar ik die zaken kan laten weten aan microsoft / nokia?
Probeer deze link eens: MSDN: Msdn forums - Windows Phone Preview OS IssuesLeffunk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:18:
Ook zou ik die fout willen doorgeven van het onterechte "roaming" icoontje voor provider Telenet... Is er ergens mailadres / contactgegevens waar ik die zaken kan laten weten aan microsoft / nokia?
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Ja, ik. Had er eentje ingezet voor als ik bij mijn werk aankom. En op mijn werk eentje voor als ik thuis kwam, maar van beide heb ik geen herinnering gezien. Misschien ligt dat aan het feit dat je Thuis/Werk locaties alleen als plaats op kan geven en niet met straat/huisnummer en dat je dan niet dicht genoeg bij de locatie van de plaats komt. Ik zal eens zoeken of ik kan vinden wat de afwijking daarvoor is.Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:41:
Zijn er meer mensen die hebben dat Cortana je niet herinnert zodra je op een locatie aankomt?
Wat gedaan:
- Locaties toegevoegd;
- Herinnering toegevoegd, welke zij moet tonenen bij aankomst op locatie.
Herinnering staat erin, maar wordt niet getoond bij aankomst.
Hail to the king baby!
op de lumia 920.
Ik zal het de komende dagen in de gaten houden hoe het precies verloopt.
Ik dus ook niet, facebook staat ook helemaal niet tussen de app's van de meldingen (instellingen)Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:38:
Bij mij komen de "likes" van FB niet in het notification center. Kan ik dat ergens instellen?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik zie bij mij ook dat de browser enmasse batterij vreet, iets wat hier op zou kunnen duiden. (920)
Zijn er al geruchten wanneer de Cyan update komt? De Lumia 630 heeft deze al dus kan toch nooit lang duren?
Ik las ergens (bron vergeten) dat nokia deze zomer hun update verspreid.Tiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:58:
Oke, dat is zuur ben voor de rest wel tevreden over Windows Phone 8.1. Het swype toetsenbord werkt echt enorm goed!
Zijn er al geruchten wanneer de Cyan update komt? De Lumia 630 heeft deze al dus kan toch nooit lang duren?
Ja dat was een of andere vage site, Tweakers.net ofzo.Buzzel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:59:
[...]
Ik las ergens (bron vergeten) dat nokia deze zomer hun update verspreid.
Tijd van werken, tijd van rusten
Werkt bij mij wel perfect.urk_forever schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:42:
[...]
Ja, ik. Had er eentje ingezet voor als ik bij mijn werk aankom. En op mijn werk eentje voor als ik thuis kwam, maar van beide heb ik geen herinnering gezien. Misschien ligt dat aan het feit dat je Thuis/Werk locaties alleen als plaats op kan geven en niet met straat/huisnummer en dat je dan niet dicht genoeg bij de locatie van de plaats komt. Ik zal eens zoeken of ik kan vinden wat de afwijking daarvoor is.
Hebben jullie wel locatiediensten / GPS aanstaan?
Nou, ik bedacht me net dus dat het komt door het ingeven van de locatie. Bij het instellen van mijn werk locatie had ik het adres eerst zo opgegeven:Bart_GR schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:10:
[...]
Werkt bij mij wel perfect.
Hebben jullie wel locatiediensten / GPS aanstaan?
Straatnaam huisnummer, plaatsnaam, Nederland
Toen ik dat deed gaf Cortana aan dat mijn werk locatie 'Plaatsnaam' was. Dus het centrale punt van de plaats en daar zit ik een paar kilometer vandaan. Ik bedacht me net dat ik het misschien in het Engels moest opgeven. Dus de locatie verwijderd en opnieuw opgegeven als:
Straatnaam huisnummer, plaatsnaam, The Netherlands
En toen gaf Cortana aan dat mijn werk locatie dus 'Straatnaam huisnummer' is ipv alleen 'Plaatsnaam' en een kwartiertje later kreeg ik dus de location reminder alsnog die ik had ingesteld.
Dus het werkt wel als je het adres maar goed opgeeft.
Hail to the king baby!
Dat zal alleen voor de 1520 en de X30 serie gaan werkenWaah schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:57:
Iemand enig idee of je nu via miracast/mhl beeld naar je tv kan krijgen met de Ativ s?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:17:
Kan je eigenlijk terug naar 8.0? Die 4G->3G issue wordt nu echt irritant.
laracroftonline schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:26:
Zo ben weer gedowngrade naar Windows Phone 8.0...
Gebruik voor de downgrade:
Nokia software recovery tool:
http://www.nokia.com/nl-n...ingleTopic&topic=FA142987
of
Nokia Care Suite:
http://www.seidea.com/201...uite-pst-5-0-5-1-83-1414/
In de developer preview app staat:SinergyX schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:17:
Kan je eigenlijk terug naar 8.0? Die 4G->3G issue wordt nu echt irritant.
Once you've taken an early update, you cannot revert to a prior state
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
alles kwijt, backup niet aanstaan? ben mijn telefoon verloren in Thailand, toen een jaar een android gehad, nu weer een Ativ S gekocht, en al mijn instellingen, apps etc stonden gewoon weer op het toestel alsof het dezelfde telefoon was (op de tegels na, wat in 8.1 ook opgelost is).Timmiee schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:20:
enig idee hoe dit werkt voor de ativ s? Ik weet nog met GDR3 dat ik een factory-reset gedaan heb (hard-reset met de knoppen) en dat ik toen alles (ja, alles) kwijt was. Enige optie was nog terugsturen en laten repareren. Kon op internet destijds geen duidelijke info vinden met betrekking tot flashen.
Maar met alles bedoel ik dus ook de store, telefoonfunctie etc. Toen ik hem terug kreeg van dynafix, waar ze een nieuwe image geflashed hadden, was het een kwestie van inloggen met mijn MS account en alles was weer terug
Kon destijds niet vinden hoe ik hem zelf kon flashen of terugzetten. Enig idee of Samsung net zo iets heeft als nokia??
[ Voor 19% gewijzigd door Timmiee op 16-04-2014 11:27 ]
Telefoon is nu weer aan het zoeken naar updates maar doet dit al 15min zonder resultaat. Iemand een idee?
Prior state is denk ik het keyword hier. Je raakt inderdaad alles kwijt wat niet in de backup zit.
Frietjes
Bij het installeren van de eerste update is mijn batterij ook van 98% naar 25% gekelderd in een kwartier tijd, weet niet of dat normaal is?
Ja maar toen deed meer het niet. Het ging totaal mis toen ik met Cortana bezig was en er een reminder tussen door kwam. Toen kreeg ik die niet meer weg geduwd en reageerde de telefoon nergens meer op. Toen het scherm wel weer uit gekregen en weer aan. Terug naar Cortana gegaan en had zowel geen geluid meer als dat de telefoon niets meer registreerde qua voice input.spenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
Hebben jullie ook geregeld dat Cortana niet luistert. Ze reageert dan totaal niet op wat ik zeg..
Side note: ik had ook nog een bluetooth headset aangesloten.
Ik heb toen gewoon gereboot en toen was het weer normaal.
Het blijft een vrouw he....spenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
Hebben jullie ook geregeld dat Cortana niet luistert. Ze reageert dan totaal niet op wat ik zeg..
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Bij mij was het zonder rare omstandigheden..LOTG schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:37:
[...]
Ja maar toen deed meer het niet. Het ging totaal mis toen ik met Cortana bezig was en er een reminder tussen door kwam. Toen kreeg ik die niet meer weg geduwd en reageerde de telefoon nergens meer op. Toen het scherm wel weer uit gekregen en weer aan. Terug naar Cortana gegaan en had zowel geen geluid meer als dat de telefoon niets meer registreerde qua voice input.
Side note: ik had ook nog een bluetooth headset aangesloten.
Ik heb toen gewoon gereboot en toen was het weer normaal.
Nu ik er overna denk.. Hij was wel verbonden met de bluetooth van de auto.. Wellicht was dat het probleem..
Frietjes
Heb al wel een app gevonden om eventuele lege ruimtes waar geen tiles staan op te vullen door een loze, transparante tile (zorgt ervoor dat je een stuk flexibeler te homescreen kunt invullen naar jouw wensen)
[ Voor 3% gewijzigd door ikmattie op 16-04-2014 11:45 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik zou een stroompunt zoeken, de tweede update naar 8.1 duur bij mij echt enorm lang.musje83 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:41:
Okay, batterij is nu 68% en na een reboot heeft hij weer een update gevonden. Ben heel benieuwd
Bij mij 10 minuten geleden gedownload & gereboot, de telefoon is nu al de gegevens aan het migreren (duurt geloof ik minuutje of 5). Tenzij dit nog steeds niet de 8.1 update is, maar dat zien we zometeen wel weerTiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:45:
[...]Ik zou een stroompunt zoeken, de tweede update naar 8.1 duur bij mij echt enorm lang.
dat migreren duurde nog het langste. Maar denk dat dat ook afhangt van hoe vol je telefoon is..musje83 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:55:
[...]
Bij mij 10 minuten geleden gedownload & gereboot, de telefoon is nu al de gegevens aan het migreren (duurt geloof ik minuutje of 5). Tenzij dit nog steeds niet de 8.1 update is, maar dat zien we zometeen wel weer
Frietjes
Dagelijks, maar in mijn situatie heet ze Wilmaspenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
Testing, one, two ...
Dat dus. Mijn L920 is voor ~90% gevuld en dat migreren duurde echt laaaaaaaaaang.spenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:56:
[...]
dat migreren duurde nog het langste. Maar denk dat dat ook afhangt van hoe vol je telefoon is..
Frietjes
Geeft ze dan altijd in Celsius de temperaturen weer? Ik had wel gezien dat je nadat je ze in Fahrenheit hebt gehad kunt laten converteren naar Celsius, maar de volgende keer is het weer Fahrenheit. Ik zou het het liefste standaard in Celsius willen. Hetzelfde voor afstanden, standaard geeft ze die in Miles, en kan ze converteren naar kilometerspenky schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:05:
Wow, die cortana verbaast me steeds weer.. Ze zet de temperaturen in Fahrenheit.. Dus ik zeg. Convert Fahrenheit to Celsius. En nu is het aangepast..
Hail to the king baby!
Edit:
Glimp geeft sinds 8.1 trouwens geen icoontjes weer als ik een mail ofzo gehad hebt. hebben meerdere dit?
[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 16-04-2014 12:13 ]
Niet alleen op Engels maar US Engels.Tiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:10:
Moet je persé je taal op engels zetten voor cortana werkt? Ik wil mijn OS nederlands met cortana, dat die dan engels is maakt me niet echt uit.
ik weet niet, worden deze talen al ondersteund?Tiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:10:
Moet je persé je taal op engels zetten voor cortana werkt? Ik wil mijn OS nederlands met cortana, dat die dan engels is maakt me niet echt uit.
Edit:
Glimp geeft sinds 8.1 trouwens geen icoontjes weer als ik een mail ofzo gehad hebt. hebben meerdere dit?
• Chinese - China
• Chinese - Hong Kong
• Chinese - Taiwan
• English - UK
• English - US
• English - India
• French
• German
• Italian
• Japanese
• Polish
• Portuguese - Brazil
• Russian
• Spanish - Spain
• Spanish - Mexico
pas in 2015Worsteneter schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:14:
Komt cortana deze zomer dan al uit in het Nederlands?
[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 16-04-2014 12:17 ]
https://opensea.io/seaart
Je moet je Glimp settings een keer openen om te activeren, dan geeft hij aan dat je opnieuw op moet starten.Tiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:10:
[...]
Edit:
Oeh, deze 15 komen dus wel bij launch? En Nederlands in 2015?enomiss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:14:
[...]
ik weet niet, worden deze talen al ondersteund?
• Chinese - China
• Chinese - Hong Kong
• Chinese - Taiwan
• English - UK
• English - US
• English - India
• French
• German
• Italian
• Japanese
• Polish
• Portuguese - Brazil
• Russian
• Spanish - Spain
• Spanish - Mexico
[...]
pas in 2015
Misschien toch een wp8.1 toestel voor m'n moeder kopen dan!
Dat had ik al een keer gedaan maar toen kwam er niets. Ik heb mijn toestel herstart, toen glimp geopend en toen kwam de melding dat ik moest herstarten. Nu heb ik de setting er staan. Bedankt!E2TK schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:17:
[...]
Je moet je Glimp settings een keer openen om te activeren, dan geeft hij aan dat je opnieuw op moet starten.
Het adres staat er bij mij goed in. Ik werk bij Capgemini Nederland, en deze wordt ook weergegeven als je Capgemini invoert. Hij staat erin als straat, postcode, utrecht. Als ik het adres aanklik, dan laat het kaartje ook de juiste locatie zien, maar vooralsnog geen succes.urk_forever schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:14:
[...]
Nou, ik bedacht me net dus dat het komt door het ingeven van de locatie. Bij het instellen van mijn werk locatie had ik het adres eerst zo opgegeven:
Straatnaam huisnummer, plaatsnaam, Nederland
Toen ik dat deed gaf Cortana aan dat mijn werk locatie 'Plaatsnaam' was. Dus het centrale punt van de plaats en daar zit ik een paar kilometer vandaan. Ik bedacht me net dat ik het misschien in het Engels moest opgeven. Dus de locatie verwijderd en opnieuw opgegeven als:
Straatnaam huisnummer, plaatsnaam, The Netherlands
En toen gaf Cortana aan dat mijn werk locatie dus 'Straatnaam huisnummer' is ipv alleen 'Plaatsnaam' en een kwartiertje later kreeg ik dus de location reminder alsnog die ik had ingesteld.
Dus het werkt wel als je het adres maar goed opgeeft.
Er zijn aantal tiles die wel transparant worden bij bepaalde grootte. Personen hub is bv transparant bij kleinste variant (mid en groot krijg je foto previews), WizTiles (store) kan wel aantal direct settings als tile aanmaken, maar er is geen app die tiles/snelkoppelingen mag aanpassen, omdat een app nooit de data/gegevens van een andere app mag gebruiken.ikmattie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:45:
MIsschien een domme vraag: Is er al een app die het mogelijk maakt mijn niet transparante tiles te vervangen door transparante tiles? (denk hierbij aan facebook, twitter, NOS)
Heb al wel een app gevonden om eventuele lege ruimtes waar geen tiles staan op te vullen door een loze, transparante tile (zorgt ervoor dat je een stuk flexibeler te homescreen kunt invullen naar jouw wensen)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee was iets te enthousiast..urk_forever schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:10:
[...]
Geeft ze dan altijd in Celsius de temperaturen weer? Ik had wel gezien dat je nadat je ze in Fahrenheit hebt gehad kunt laten converteren naar Celsius, maar de volgende keer is het weer Fahrenheit. Ik zou het het liefste standaard in Celsius willen. Hetzelfde voor afstanden, standaard geeft ze die in Miles, en kan ze converteren naar kilometer
Frietjes
Ja, taal moet op Engels, maar "regional format" kan je op NL laten staan, net zoals "keyboard".Tiwazz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:10:
geen idee, maar je kan wel een heel blok in 1x weg swipen..HooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:38:
Ik vind het tamelijk irritant dat de notifications voor bijvoorbeeld facebook messenger in het notification center blijven staan, ook al heb je ze al gelezen. Ik kan nu hele gesprekken teruglezen in het notification center. Waarom worden die niet verwijderd als je ze gezien hebt?
Frietjes
Ik zat even in de GeoFence api te kijken en om er gebruik van te maken moet een GeoCircle opgegeven worden met een bepaalde radius. Ik weet niet hoe groot die radius in Cortana is, maar misschien komt je niet dicht genoeg in de buurt bij het punt van je werk adres?Regenbui schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:27:
[...]
Het adres staat er bij mij goed in. Ik werk bij Capgemini Nederland, en deze wordt ook weergegeven als je Capgemini invoert. Hij staat erin als straat, postcode, utrecht. Als ik het adres aanklik, dan laat het kaartje ook de juiste locatie zien, maar vooralsnog geen succes.
Ik heb er ook eentje voor thuis instaan, die zal ik vanmiddag in de gaten houden en melden of die het wel doet.
Hail to the king baby!
Het lukt me niet met Cortana te werken en een 24uurs notatie in de agenda te hebben.
Hebben meer mensen dat of doe ik iets fout?
De app moet nog geupdate worden, en zou dan die notificaties moeten weghalen.HooksForFeet schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:38:
Ik vind het tamelijk irritant dat de notifications voor bijvoorbeeld facebook messenger in het notification center blijven staan, ook al heb je ze al gelezen. Ik kan nu hele gesprekken teruglezen in het notification center. Waarom worden die niet verwijderd als je ze gezien hebt?
Bovendien vind ik alle notificaties er nu inconsequent uitzien. Bij Skype staat de naam en het bericht op twee regels, bij Whatsapp alles op 1 regel met een ':' ertussen, en bij Facebook Messenger staat er ook een ':' tussen maar dan zonder spatie voor de ':'. Hopelijk wordt dit ook allemaal recht getrokken...
https://opensea.io/seaart