[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:52:
[...]

Ja, het is hetzelfde resultaat als een factory reset, alleen dan met een gegarandeerd werkende image.
Maar zoals gezegd zit er in WP8.1 een betere back-up die ook app content meeneemt. Moet die natuurlijk al wel gemaakt zijn en geupload naar Skydrive. Wat wellicht lastig gaat als je geen wifi hebt...
Hij was ook nog niet toegekomen aan de WP8.1 update, alleen die pre-update was klaar, maar inderdaad, backup maken gaat lastig nu.
GerCor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:56:
Oke, dus die tegels worden pas transparant als je een achtergrond selecteert?
De enige tegels die transparant worden zijn nu ook al transparant, dat zijn de tegels die nu je thema kleur als achtergrond hebben. Maar standaard staat er geen achtergrond afbeelding ingesteld en is dus gewoon de thema kleur als achtergrond ingesteld, net zoals op WP8.

Ik ben zelf overigens erg te spreken over die transparante tegels, en kan niet wachten totdat alle apps dit ondersteunen.

[ Voor 67% gewijzigd door Devin19 op 11-02-2022 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 13:46
Apaat schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:56:
Yep.

Wie weet hoe je die nieuwe hippe lockscreenindeling krijgt?
Voorlopig niet. Belfiore heeft aangegeven dat het nog niet in deze update zit. Het is vooral een API waar je apps voor kan ontwikkelen. Zoals die van Huyn. Maar deze API is er dus nog niet. En apps zullen er dus nog niet voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Timmiee schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:48:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/oli2d6cbj/wp_ss_20140415_0001_1.jpg
zo zou het er uit moeten zien ....
Wat voor toestel heb je ? Een Nokia Lumia of een Samsung ATIV ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:57:

Ik ben zelf overigens erg te spreken over die transparante tegels, en kan niet wachten totdat alle apps dit ondersteunen.
De tegels of de achtergrond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Apaat schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:56:
Yep.

Wie weet hoe je die nieuwe hippe lockscreenindeling krijgt?
Wat is de nieuwe hippe lockscreenindeling dan?
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:57:
Kwestie van tijd. Tot nu toe konden apps kiezen tussen theme color en hun eigen kleur als achtergrond. Nu het mogelijk is om een wallpaper in te stellen en gebruikers dit ook willen zullen veel apps waarschijnlijk wel omschakelen naar een (optionele) transparante achtergrond.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
BTW: ook provider Telenet (België) heeft last van dat roaming-symbooltje, terwijl ik toch netjes thuis ben... Wie moet daar iets voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
.oisyn schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:13:
[...]

Wat is de nieuwe hippe lockscreenindeling dan?
Afbeeldingslocatie: http://media2.onsugar.com/files/2014/04/02/776/n/1922507/98cece01434c342c_Screen_Shot_2014-04-02_at_9.41.01_AM_2_.xxxlarge/i/new-lock-screen-Windows-Phone-81.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dat lockscreen is een van de dingen die nog niet in deze developer preview zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

EraZor

Don't mention the war

Leffunk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:15:
BTW: ook provider Telenet (België) heeft last van dat roaming-symbooltje, terwijl ik toch netjes thuis ben... Wie moet daar iets voor doen?
Ik denk Nokia / MS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
.oisyn schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:13:
[...]
Kwestie van tijd. Tot nu toe konden apps kiezen tussen theme color en hun eigen kleur als achtergrond. Nu het mogelijk is om een wallpaper in te stellen en gebruikers dit ook willen zullen veel apps waarschijnlijk wel omschakelen naar een (optionele) transparante achtergrond.
Met mijn eigen app had ik geen keuze. In mijn app genereer ik een plaatje die gebruikt wordt als achtergrond van de live tile. Daarin wilde ik graag een transparante png genereren en die gebruiken. Alleen het genereren van een png is mij nooit gelukt omdat ik steeds een OutOfMemory exceptie kreeg bij het schrijven van de png. Daarom maak ik nu een bmp met als achtergrond kleur de thema kleur, als je dat in je app doet dan krijg je dus geen transparante live tile.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
MooDyBLueS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:17:
Dat lockscreen is een van de dingen die nog niet in deze developer preview zit.
Volgensmij zit het er wel gewoon in, enkel is de API nog niet openbaar. Zover ik weet hoort dat puur vanuit applicaties aangeroepen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Ze hebben de Agenda geupdate met een Week view, maar volgens mij hebben ze mijn lievelingsview weggehaald, namelijk de lijst met afspraken! Of hebben ze die verstopt en zit die er toch in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
thefal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:20:
Ze hebben de Agenda geupdate met een Week view, maar volgens mij hebben ze mijn lievelingsview weggehaald, namelijk de lijst met afspraken! Of hebben ze die verstopt en zit die er toch in?
Die kan ik inderdaad ook niet meer terugvinden. Hoewel je in de weekview ook je afspraken onder elkaar hebt staan als je op een dag drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens mij is die door de weekview vervangen. Ik had die ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:08:
[...]

Op mijn Lumia 820 is die setting verdwenen.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:29

EraZor

Don't mention the war

Driek schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:25:
[...]

Op mijn Lumia 820 is die setting verdwenen.
yup; hier ook. L925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
Rips10 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:19:
[...]

Volgensmij zit het er wel gewoon in, enkel is de API nog niet openbaar. Zover ik weet hoort dat puur vanuit applicaties aangeroepen te worden.
Nou, ik denk dat ze nu nog maar bepaalde ontwikkelaars toegang hebben gegeven tot die api. De messenger app van Facebook heeft namelijk wel transperante achtergrond. Dus ik denk dat je even moet wachten totdat die wijd beschikbaar is voor iedereen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:08
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:08:
[...]

de ativ s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Hoe lang zal het duren tot de update voor alle toestellen (dus niet de dev.) vrijgegeven wordt? Is daar een planning van?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
ShittyNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:28:
[...]

Nou, ik denk dat ze nu nog maar bepaalde ontwikkelaars toegang hebben gegeven tot die api. De messenger app van Facebook heeft namelijk wel transperante achtergrond. Dus ik denk dat je even moet wachten totdat die wijd beschikbaar is voor iedereen.
Mijn eigen app (Steam logo in mijn screenshot) is ook transparant. Het api verhaal heeft te maken met het nieuwe lockscreen. Het app icon transparant maken is een kwestie van een transparante png gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Telfordia schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:29:
Hoe lang zal het duren tot de update voor alle toestellen (dus niet de dev.) vrijgegeven wordt? Is daar een planning van?
Dat ligt volledig aan de fabrikant. Nokia's bedoeling is bijvoorbeeld 'deze zomer' (incl. Cyan)
Windows Phone 8.1 komt binnen enkele maanden uit, zegt Microsoft. Nokia brengt Windows Phone 8.1 vanaf deze zomer op bestaande modellen, laat de fabrikant weten. Deze update met de naam Lumia Cyan komt over-the-air bij gebruikers binnen. Wanneer dat precies zal gebeuren, is nog niet bekend. Ontwikkelaars kunnen de sdk woensdag downloaden. De update voor telefoons van ontwikkelaars, via de Preview for Developers-app, komt binnen twee weken uit.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hebben trouwens meer mensen het gevoel dat IE meer data slurpt na de update? Ik heb in IE al ongeveer 25 MB verbruikt vandaag, terwijl dat voor de update zo'n 15 MB was met dit gebruik (gok ik). Verder doen de geavanceerde instellingen van IE het niet meer. Als ik dat indruk heeft het hetzelfde effect als de terugknop :P. Is op mijn HTC 8S overigens.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
zit dat nieuwe spul van NFC er nu ook in met name dat je vanaf nu wel NFC zou kunnen gebruiken om vb in je auto automatisch via NFC-tag je bluetooth te laten aanschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Aaaah.....bedankt. Op WPCentral vermoedde iemand al dat het op de Nokia's niet meer aanwezig was, maar op de Samsungs wel.... Probleem dus opgelost...Toch blijft het vreemd, want je zou zeggen dat dit in de update zou zitten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Rips10 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:19:
[...]

Als de API er wel in zit, maar niet openbaar is én Microsoft zelf nog niet de theming app meelevert, dan komt dat toch op hetzelfde neer als "het zit er niet in"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:47:
[...]

Aaaah.....bedankt. Op WPCentral vermoedde iemand al dat het op de Nokia's niet meer aanwezig was, maar op de Samsungs wel.... Probleem dus opgelost...Toch blijft het vreemd, want je zou zeggen dat dit in de update zou zitten.
Hier is de optie "WIFI tijdens time-out van scherm" inderdaad ook aanwezig op de ATIV S, je theorie zou dus kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
[...]

dat is wel zeer opmerkelijk dan ja ... net wat je zegt; je zou zeggen dat het in de update zit. Iedereen heeft, lijkt me, het zelfde OS pakket en komt ook van dezelfde versie (afgezien van de nokia meuk) dus het is inderdaar zeer bijzonder.

Is er ook al iets over bekend op MSDN of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Leffunk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:44:
zit dat nieuwe spul van NFC er nu ook in met name dat je vanaf nu wel NFC zou kunnen gebruiken om vb in je auto automatisch via NFC-tag je bluetooth te laten aanschakelen?
Je kunt een app wel authoriseren, zodat hij hij dus niet om een bevestiging vraagt. Kijk maar bij de NFC settings, alleen weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat hier een App verschijnt...ga eens even spelen met NFC tags vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
MooDyBLueS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:48:
[...]

Als de API er wel in zit, maar niet openbaar is én Microsoft zelf nog niet de theming app meelevert, dan komt dat toch op hetzelfde neer als "het zit er niet in"? :P
De API zit er in, maar is maar aan een beperkt aantal developers vrijgegeven. De lockscreen apps zouden dan in de komende maanden vrijgegeven worden. Wil je er meer over weten verwijs ik je naar het deel in de keynote van BUILD 2014

Daarin wordt ook gesproken van "in the upcoming months"
[...]
Moet de firmware er wel op aansluiten he. Lijkt mij een gevalletje miscommunicatie tussen firmware en OS waardoor de optie niet wordt getoond. Zal niet de eerste keer zijn dat een optie al in het OS zit, maar we moeten wachten op een firmware update. Al is het nu wel vervelend omdat we een optie kwijtraken.

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

RayNbow

Kirika <3

"Cortana, what's my schedule for this week?"

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:32:
[...]

Mijn eigen app (Steam logo in mijn screenshot) is ook transparant. Het api verhaal heeft te maken met het nieuwe lockscreen. Het app icon transparant maken is een kwestie van een transparante png gebruiken.
Alle tiles die op de nette manier de theme color overnemen kunnen transparant worden. Helaas gaat Microsoft hier met een aantal apps zelf al keihard tegen in.... (Games hub en Smartglass bv).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
RayNbow schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:57:
[...]

"Cortana, what's my schedule for this week?"
Dan heb je alsnog maar 1 week ;) Nou zal dit meestal wel voldoende zijn, maar ik vond het wel fijn alle toekomstige afspraken in 1 lijst te hebben staan. Vooral in rusitge perioden, waar je bijvoorbeeld direct ziet dat je over 3 weken naar de tandarts moet als je in de tussentijd niks hebt. Vragen wat je deze week voor afspraken hebt deze week gaat dan niet helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
whats my schedule for the next 3 weeks --> something's not right. Try again in a little bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
BM schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:59:
[...]

Alle tiles die op de nette manier de theme color overnemen kunnen transparant worden. Helaas gaat Microsoft hier met een aantal apps zelf al keihard tegen in.... (Games hub en Smartglass bv).
Je brengt het alsof dat tegen de stijlregels van Windows Phone in zou gaan. Dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:59:
[...]

Mag aannemen dat daar nog updates voor gaan komen, zijn er nog wel meer:
Skype, Playto, Nokia adv.cam, maps, Here+, Music, WF, Nokia Mixradio, IE thumbs.

Nu is het nog flink vogelen het mooi op je scherm te krijgen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Whatson schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:04:
whats my schedule for the next 3 weeks --> something's not right. Try again in a little bit.
Werkt hier gewoon prima met "what's my schedule for the upcoming 3 weeks".

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HooksForFeet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:05:
[...]
Je brengt het alsof dat tegen de stijlregels van Windows Phone in zou gaan. Dat is niet het geval.
Dit dus. Ze geven in de documentatie zelfs aan dat alle guidelines niet meer dan dat zijn. Richtlijnen. En dat het belangrijk is je eigen merk vorm te geven en daarvoor best mag afwijken van de guidelines. Wel wordt er dan weer bij gezegd dat de gebruikers het waarderen als je je er wel aan houd en je dus goede redenen moet hebben om er vanaf te wijken.
Bij WP7 werd zelfs de Kindle en Bank of Scotland app aangegrepen als voorbeelden van hoe het moet. Beiden wijken op bepaalde punten behoorlijk af van de guidelines.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere kant, het is een moeite een background 'theme color' of anders transparant te maken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Voor degenen die de komma missen op het toetsenbord: je kunt hem weer toevoegen bij instellingen - toetsenbord - geavanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
MooDyBLueS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:48:
[...]

Het verschil is dat er waarschijnlijk geen update meer nodig is zodra de API wordt vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

Irminsul schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:29:
Voor degenen die de komma missen op het toetsenbord: je kunt hem weer toevoegen bij instellingen - toetsenbord - geavanceerd.
Je kan ook even je vinger op de punt (.) laten liggen. dan krijg je een lijstje met andere toetsen waaronder de komma. Dit gebruik ik zelf liever.

Ook helemaal top is dat ze de tabs icon weer op de IE linkbar hebben terug gebracht. Dit was al zo in WP7.0 RTM en in de eerste de beste update verwijderd. Dat was mijn grootste gemis tot nu toe.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Yaz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:33:
[...]

Je kan ook even je vinger op de punt (.) laten liggen. dan krijg je een lijstje met andere toetsen waaronder de komma. Dit gebruik ik zelf liever.

Ook helemaal top is dat ze de tabs icon weer op de IE linkbar hebben terug gebracht. Dit was al zo in WP7.0 RTM en in de eerste de beste update verwijderd. Dat was mijn grootste gemis tot nu toe.
dat kon je zelf ook instellen, maar dan had je geen refresh knop meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
enig idee waar we dit foutief laten zien van het roaming symbool kunnen melden mbt deze provider (Telenet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Nog even terugkomend op die L520 met het WiFi probleem, router opnieuw opstarten heeft het gefixed, gelukkig.

Wat me overigens opgevallen is dat als je de komma terugzet op het toetsenbord, deze ook nog onder de extra's bij de . toets zitten, waar normaal het ? als eerste stond, erg irritant en onnodig.

[ Voor 47% gewijzigd door Devin19 op 15-04-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yaz schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:33:
Feature erbij, halfgare browser erbij, T.net is niet meer normaal te lezen. Al lijkt me dat eerder aan de site van T.net zelf te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
Geweldig dat je de apps kan opslaan op een sd kaartje. Vroeger moest ik selecties maken voor afspeellijsten met spotify.

Nu kan ik gewoon alles selecteren wat ik wil, prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Het verwijderen van FB uit 'IK' is een hele domme zet. Foto's en video's delen ging altijd zo simpel, nu moet die FB app gestart worden. Niet alles is een verbetering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:41:
[...]

Feature erbij, halfgare browser erbij, T.net is niet meer normaal te lezen. Al lijkt me dat eerder aan de site van T.net zelf te liggen?
Het ligt volgens mij aan de javascript die erbij geladen word. Site werkt goed totdat die navigatie pijl rechtsonder ingeladen word. Dan is het tot 10 tellen en IE crashed.

Werkte overigens wel goed in de vorige versie dus of we dit op T.net mogen afschuiven.....

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
Bij mij werkt alles heel soepel met IE11 ... T.net geeft geen problemen of crashes :)

Lumia 820 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
bij mij crashed de video-app zodra ik een filmpje af wil spelen. Nu wil ik dat gelukkig vrijwel nooit, maar blijft hinderlijk...

zijn er meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:53
Timmiee schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:54:
bij mij crashed de video-app zodra ik een filmpje af wil spelen. Nu wil ik dat gelukkig vrijwel nooit, maar blijft hinderlijk...

zijn er meer met dit probleem?
ik heb dit ook net gepost. exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:41:
[...]
Ik zou zeggen kom erbij en help ons de oorzaak van het probleem te vinden: [bug] Site performance op Windows Phone 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15

K-Jay

Klaas Jan

Vreemd dat het ook in 8.1 nog steeds niet mogelijk is om een bluetooth toetsenbord te koppelen, temeer omdat Microsoft de Windows Phone wil neerzetten als ideale "business companion".

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:32
Klein tipje voor de mensen met Cortana:

Het is niet benodigd om de region settings (€, am/pm etc.) van de VS te accepteren om toch van Cortana gebruik te kunnen maken.

Overigens niet helemaal overtuigd van Cortana. Had stiekem gehoopt dat het minder op spraakbesturing gebaseerd zou zijn en meer op het koppelen van alle smartphone-informatie (mail, verkeer, reizen etc. á la Google Now)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
K-Jay schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:09:
Vreemd dat het ook in 8.1 nog steeds niet mogelijk is om een bluetooth toetsenbord te koppelen, temeer omdat Microsoft de Windows Phone wil neerzetten als ideale "business companion".
Ik dacht dat muis en toetsenbord-support ook met 8.1 zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:16:

Overigens niet helemaal overtuigd van Cortana. Had stiekem gehoopt dat het minder op spraakbesturing gebaseerd zou zijn en meer op het koppelen van alle smartphone-informatie (mail, verkeer, reizen etc. á la Google Now)
Het is toch beiden?

[ Voor 19% gewijzigd door HooksForFeet op 15-04-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

net mijn region-format teruggezet van VS naar NL en lijkt nog steeds te werken :)

standaard lijkt nog wel in VS maten te zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 15-04-2014 16:28 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Net had vroeg ik om het weerbericht.. deze gaf ze me netjes! alleen in fahrenheit

toen ik zei 'show it in celsius' ging ze ze netjes converteren naar graden :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
MooDyBLueS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:27:
Voor de mensen met een Huawei Ascend W1 heb ik slecht nieuws: na veel zoeken op diverse fora, blijkt iedereen de 80188309 error waar velen met Lumia Black update ook tegenaan liepen. Ze zeggen dat het een issue is met de beschikbare ruimte, maar het is net als de HTC 8S een 4 GB toestel, dus dat het zelfs na een harde reset (en bijna 2 GB vrije ruimte) nog niet werkt, is vreemd.

Nu maar hopen dat de 925 of 1020 iets in prijs daalt als de nieuwe Lumia's uitkomen.
Hier hetzelfde gedoe met een Huawei Ascend W2. Collega's met Nokia's lopen al vrolijk met Windows Phone 8.1 rond en hier telkens die 80188309 error.

Hoop dat het snel wordt opgelost. Schijnt dat ze er bij Microsoft mee bezig zijn, vanuit Huawei blijft het vooralsnog stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15

K-Jay

Klaas Jan

HooksForFeet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:21:
[...]

Ik dacht dat muis en toetsenbord-support ook met 8.1 zouden komen?
Ja, dat dacht ik ook, maar ik krijg mijn Logitech K810 niet gekoppeld. Hier lees ik dat we het nog even kunnen vergeten met keyboard/muis:
A notable absence in the HID profile, which means the platform still will not support the use of Bluetooth enabled keyboards and mice.

[ Voor 13% gewijzigd door K-Jay op 15-04-2014 16:40 ]

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
GH45T schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:31:
[...]

Hoop dat het snel wordt opgelost. Schijnt dat ze er bij Microsoft mee bezig zijn, vanuit Huawei blijft het vooralsnog stil...
lijkt me logisch. Huawei rolt deze update nog niet uit, dus ondersteunen ze hem ook nog niet. dus van Huawei zou ik pas iets verwachten als ze hun eigen versie releasen.

en lol, ik mis nog steeds de "volgende" knop in IE11. Je kan wel terug, maar als je per ongeluk terug gaat niet "vooruit". Maar kom er nu achter dat je vanaf de rand van het scherm kan slepen om terug en vooruit te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:25:
[...]

net mijn region-format teruggezet van VS naar NL en lijkt nog steeds te werken :)

standaard lijkt nog wel in VS maten te zijn...
Als je de regio op Nederland zet, verwijderd hij Cortana weer :/
In plaats daarvan komt Bing terug en de vorige stembediening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bij mij werkte het pas nadat ik de Nederlandse taal en toetsenbord had verwijderd (Engels was wel de default bij beide).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Whatson schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:56:
[...]

Als je de regio op Nederland zet, verwijderd hij Cortana weer :/
In plaats daarvan komt Bing terug en de vorige stembediening...
Je moet ook niet de region veranderen, maar regional format (die daaronder) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald-Jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 11:49
Cortana: "Do you like Clippy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kunnen andere mensen met een 'niet verwijderbaar toegangspunt' ook testen of hun 'instellingen voor simkaart' (onder mobiel netwerk) steeds gereset wordt naar 3G maximale snelheid?

Moment dat ik verbinding verlies (bv in de lift) en krijgt kort erna weer verbinding kom ik niet voorbij de H/H+. Ga ik naar die instellingen, staat 3G weer als maximum. Omzetten naar 4G, en weer netjes L verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
Waah schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:39:
[...]

lijkt me logisch. Huawei rolt deze update nog niet uit, dus ondersteunen ze hem ook nog niet. dus van Huawei zou ik pas iets verwachten als ze hun eigen versie releasen.

en lol, ik mis nog steeds de "volgende" knop in IE11. Je kan wel terug, maar als je per ongeluk terug gaat niet "vooruit". Maar kom er nu achter dat je vanaf de rand van het scherm kan slepen om terug en vooruit te gaan 8)7
Swipen naar rechts ;)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Is het iemand al gelukt Cortana een alarm te laten zetten? Een afspraak lukt prima, maar wat zeg ik om de wekker voor vrijdagochtend te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
wake me up friday at 8 am?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Net geprobeerd: Ik deed 'wake me up tomorrow at 8am' en toen stond het erin; vervolgens zei ik 'change my 8am alarm to 8:30' en toen deed die dat ook

ik vind het geweldig werken :D
Alleen krijg je steeds dezelfde grappen als je haar vraagt een grapje te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb automatisch apps updaten in de store aanstaan en krijg hierover netjes de melding in Notificatie center als er apps zijn geupdate, maar waar kan ik nu zien welke apps geupdate zijn ? als ik op de melding in Notificatie center druk wordt ik naar de store gestuurd, maar ik kom dan gewoon op de begin pagina van de store terecht.

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 15-04-2014 19:27 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:53
danplo schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:26:
Ik heb automatisch apps updaten in de store aanstaan en krijg hierover netjes de melding in Notificatie center als er apps zijn geupdate, maar waar kan ik nu zien welke apps geupdate zijn ? als ik op de melding in Notificatie center druk wordt ik naar de store gestuurd, maar ik kom dan gewoon op de begin pagina van de store terecht.
Je kan dan naar de geschiedenis gaan. Daar staat netjes de naam en datum vermeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:28:
[...]

Je kan dan naar de geschiedenis gaan. Daar staat netjes de naam en datum vermeld. :)
Jeetje, dat ik dat niet zelf heb opgemerkt. Werkt top! bedankt ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 18:11
Het internet staat er vol mee: Windows phone 8.1 drains battery.. Its official

Er is nu ook een test gedaan met de lumia 520. Een lumia 520 met wp 8.0 en een lumia 520 met wp 8.1

Whatsapp test:

Lumia 520 wp8: 1 hour whatsapp 90% (start) 85% (end)
Lumia 520 wp8.1: 1 hour whatsapp 90% (start) 70% (end)

Volgens iemand van Microsoft is dit normaal in een developer preview. Het probleem is bekend bij Microsoft en er wordt aan gewerkt. De HTC heeft er veel minder last van dan een Nokia,
De batterijduur van de HTC wordt 10% minder en die van Nokia kan bij sommige mensen oplopen tot 40%
Waarom Nokia er meer last van heeft is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 07:04
Annold schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:47:

Er is nu ook een test gedaan met de lumia 520. Een lumia 520 met wp 8.0 en een lumia 520 met wp 8.1

Whatsapp test:

Volgens iemand van Microsoft is dit normaal in een developer preview. Het probleem is bekend bij Microsoft en er wordt aan gewerkt. De HTC heeft er veel minder last van dan een Nokia,
De batterijduur van de HTC wordt 10% minder en die van Nokia kan bij sommige mensen oplopen tot 40%
Waarschijnlijk omdat Nokia meer aanpassingen (functies toevoegen) doet aan Windows Phone.

Ik ben dus niet de enige die last heeft van batterydrian. Vooral als ik aan het browsen ben heb ik er last van en soms wordt het toestel zelfs warm terwijl ik hier met WP8 GDR3 geen last van had

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Weet niet of het al gemeld is, maar blijkbaar hebben we nu ook een apart volume voor Bluetooth en Hoofdtelefoon.

Bron : WPCentral

Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large_wm_blb/public/field/image/2014/04/Headphones_Volume_Windows_Phone_81.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-07 09:54
Ik heb de update er nu ook opstaan, mijn eerste indruk is erg positief!

Cortana is geinig, ik denk niet dat ik in het openbaar tegen mijn telefoon ga praten, maar de stemherkenning werkt goed (zeker voor mijn twengels). Notificatie centrum had ik niet echt nodig gehad, maar de fast toggels zijn dan wel weer handig. Ik mis hier wel de optie om een toggle toe te voegen voor mobiel internet (zet ik vaak uit).

Achtergrond is leuk, extra apps voor data en opslag top!

Windows phone is nog volwassener geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
TheVMaster schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:59:
Weet niet of het al gemeld is, maar blijkbaar hebben we nu ook een apart volume voor Bluetooth en Hoofdtelefoon.

Bron : WPCentral

[afbeelding]
Appart volume voor bluetooth had ik al, daar maakte ik dagelijks dankbaar gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:19

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

De nieuwe inernet explorer crashed als ik Tweakers bezoek.. De app crashed ook :(

Verder vind ik vooral het action centre en swype toetsenbord brilliant..

[ Voor 31% gewijzigd door PL3X4N op 15-04-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Mag er misschien een topic warning komen op de meest gestelde vragen; een aantal blijft elke pagina maar terugkomen: ie crash op tweakers, hoe zet ik Cortona aan, waar is de nieuwe lockscreen. Opzich voorstelbaar, we gaan met meerdere pagina's per dag en zoeken is niet heel eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
PL3X4N schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:38:
De nieuwe inernet explorer crashed als ik Tweakers bezoek.. De app crashed ook :(

Verder vind ik vooral het action centre en swype toetsenbord brilliant..
[bug] Site performance op Windows Phone 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de eerste die deze "eer" mag hebben? Mijn Lumia 925 doet niets meer, gisteren ge-update naar 8.1
Ik krijg hem niet meer aan, ook lang indrukken op de power knop helpt niet. Ik heb al een half uur aan de lader hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:01:
Ben ik de eerste die deze "eer" mag hebben? Mijn Lumia 925 doet niets meer, gisteren ge-update naar 8.1
Ik krijg hem niet meer aan, ook lang indrukken op de power knop helpt niet. Ik heb al een half uur aan de lader hangen...
Volume omlaag + aan/uit knop samen zo'n 10 seconden ingedrukt houden om een soft reset uit te voeren :) Heeft mij al eens uit de brand geholpen ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
Heb je al een soft reset geprobeerd? Power en volume-omlaag-knop zo'n 10 seconden ingedrukt houden. Dat hielp bij mij toen met een update.

Edit: laat maar, snelle jongens hier... :O

[ Voor 4% gewijzigd door 10Cage op 15-04-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:03:
Volume omlaag + aan/uit knop samen zo'n 10 seconden ingedrukt houden om een soft reset uit te voeren :) Heeft mij al eens uit de brand geholpen ;)
10Cage schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:04:
Heb je al een soft reset geprobeerd? Power en volume-omlaag-knop zo'n 10 seconden ingedrukt houden. Dat hielp bij mij toen met een update.
Ontzettend bedankt! Ik had het al bijna opgegeven en de factuur erbij gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Net van drie kanten een bericht op facebook zonder dat ik het door had?
Waar moet ik nu kijken nu de me-tile het niet meer doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
hjs schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:09:
Net van drie kanten een bericht op facebook zonder dat ik het door had?
Waar moet ik nu kijken nu de me-tile het niet meer doet :?
Notificatie centrum?

Sow ik ben in 1 dag al door 50MB van m'n data heen :| Facebook heeft 23mb binnen geslurpt, toch maar WiFi aan zetten. Meer mensen die dit merken?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Nee, daar is dus niks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Worsteneter schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:47:
[...]

Net geprobeerd: Ik deed 'wake me up tomorrow at 8am' en toen stond het erin; vervolgens zei ik 'change my 8am alarm to 8:30' en toen deed die dat ook
Bij mij snapt ze er niks van, terwijl ik toch zie dat de spraakherkenning precies begrijpt wat ik zeg ('Wake me up tomorrow at 6 am'). 'Something's not right, try again in a little bit.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

RayNbow

Kirika <3

thefal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:03:
[...]

Dan heb je alsnog maar 1 week ;) Nou zal dit meestal wel voldoende zijn, maar ik vond het wel fijn alle toekomstige afspraken in 1 lijst te hebben staan. Vooral in rusitge perioden, waar je bijvoorbeeld direct ziet dat je over 3 weken naar de tandarts moet als je in de tussentijd niks hebt. Vragen wat je deze week voor afspraken hebt deze week gaat dan niet helpen :P
"Cortana, what's the schedule for the next ten weeks?"

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirai
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-07-2021
Mijn Lumia 820 (met 8.1) deed ook ineens niks meer (rond 20:40 merkte ik het pas), gelukkig werkte hij weer door de accu er uit te halen en er weer in te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirai op 15-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Blijkbaar ben ik de enigste hier waar Tweakers perfect werkt. Nooit last van een crash gehad of iets dergelijke. Voor mijn gevoel sneller dan Internet Explorer 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CokeZero schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:40:
Blijkbaar ben ik de enigste hier waar Tweakers perfect werkt. Nooit last van een crash gehad of iets dergelijke. Voor mijn gevoel sneller dan Internet Explorer 9.
WP8 was IE10, WP7 was IE9.
Heb je toevallig de "grote schermen" weergave op http://tweakers.net/devicedetect aanstaan? Daar heb je namelijk geen crashes, met die andere wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee ik heb ook nog geen problemen gehad met de browser, afgezien van veranderd gedrag (paginas openen in de laatst geopende tab).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:29:
Kunnen andere mensen met een 'niet verwijderbaar toegangspunt' ook testen of hun 'instellingen voor simkaart' (onder mobiel netwerk) steeds gereset wordt naar 3G maximale snelheid?
De mijne blijft gewoon op 4G. Ik heb sinds ik een nieuwe SIM kaart van Vodafone na elke reboot ook steeds de vraag welk toegangspunt ik wil gebruiken (Vodafone of Hollandsnieuwe), ik neem aan dat je dat bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:45:
[...]

WP8 was IE10, WP7 was IE9.
Heb je toevallig de "grote schermen" weergave op http://tweakers.net/devicedetect aanstaan? Daar heb je namelijk geen crashes, met die andere wel :/
Nee gewoon op automatisch weergave. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annold schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:47:

Whatsapp test:

Had er nog niet naar gezocht maar ik heb er met mijn Lumia 920 ook last van.
Toestel ligt nu voor de 2e keer deze dag aan de lader nadat hij het 7 uur vol heeft gehouden op een acculading en vooral whatsapp heb gebruikt.

Verder erg positief over de update, alleen is dit wel jammer. Hoop dat er snel een kleine update voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
Ben ik de enige die niet onverdeeld enthousiast is over WP8.1?

- De nieuwe people-hub is veel te opgepropt. Ik vond het juist leuk dat "people" zoveel ruimte innam, dat maakte het rustig, nu is het een schreeuwerige boel geworden.
- Hetzelfde geldt eigenlijk voor de Store. Die vind ik ook veel te vol geworden.
- De call app blijft nu in een groot grijs vlak open staan nadat je gesprek is afgelopen totdat je op de home-knop drukt. Beetje nutteloos.
- Cortana werkt alleen op US English telefoons. Mijn telefoon (EU HTC 8x) heeft geen US English dus ik kan geen Cortana krijgen. Het is jammer want het zou een uitgelezen kans zijn om het hele "localisatie" verhaal te fixen.
- Ik heb mijn telefoon gereset maar mijn oude mp3's staan nog in "xbox music", al kan ik ze niet afspelen. Hoop ten zeerste dat dat een bug is.
- IE11 Mobile is niet erg stabiel op t.net
- Week view van de calendar heeft wel erg kleine letters, dan kan je het zo goed niet doen. Ik vond de oude "day"-view toch best wel handig.
- Ik ben de mogelijkheid om foto's up te loaden naar OneDrive kwijt? Ik vond die integratie wel erg makkelijk...
- Settings worden steeds uitgebreider, daar mag wel een onderverdeling in.
- Raar dat de xbox music app dan alsnog grotere fonts heeft zoals dat in de "oude" people-hub was (wat ik wel mooi en rustig vind).

Positief:
- In de nieuwe day-view van de calendar kan je weersvoorspelling zien. Leuk detail.
- In de browser kan je swipen voor back/next page
- Speed dial is wel geinig, maar kan ook makkelijk via een tile op het start screen natuurlijk
- Achtergrond van de music-app is niet meer dat lelijke grijs
- Goed dat je nu lijst van je aangeschafte apps kan zien en geschiedenis
- Voor de mensen die graag percentage batterij wilden zien wordt nu ook gezorgd, maar dat heb ik nooit interessant gevonden.
- Notification center, leuk voor de mensen die alleen maar telefoon kopen op lijstjes, maar ik heb het nooit gemist en heb het ook nog niet gebruikt, behalve om de animatie te bewonderen.
- ...?

Tja wat moet je er verder van zeggen. De leuke dingen komen wellicht straks als er (meer) universal apps zijn en sommige dingen uit mijn lijstje zullen straks met de final ook zijn opgelost hopelijk, maar voor nu lijkt het vooral op een "we bouwen wat de massa wil zonder na te denken"-update.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Op WPCentral wordt de XBox Music app ook helemaal afgebrand. Update is 'onderweg'. Maar goed dat 'jullie' alle foutjes kunnen opsporen, tegen de tijd dat alles voor elkaar is zal mijn provider het denk ik wel beschikbaar stellen. Ik heb wel geduld, nog niks gelezen waar ik erg enthousiast over ben.

Ik had trouwens een filmpje gezien waarbij die meneer van MS op zijn telefoon de achtergrondkleur van zijn telefoon veranderde en zijn computerscherm veranderde mee. Iemand dat al ontdekt? Vind ik juist erg leuk.

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 16-04-2014 00:14 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GerCor schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:12:
Op WPCentral wordt de XBox Music app ook helemaal afgebrand. Update is 'onderweg'. Maar goed dat 'jullie' alle foutjes kunnen opsporen, tegen de tijd dat alles voor elkaar is zal mijn provider het denk ik wel beschikbaar stellen. Ik heb wel geduld, nog niks gelezen waar ik erg enthousiast over ben.
Nog niets gelezen waar je enthousiast over bent? Moet zeggen dat alles mij tot nu toe 100% meegevallen is...
Pagina: 1 ... 12 ... 66 Laatste