[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 66 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Chiquer? Ik vind de nederlandse vertalingen van games en software gewoon lachwekkend belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Tenenkrommend slecht vind ik een betere benaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Dat is een kwestie van smaak, denk ik dan maar. "Batterijbesparing" vind ik persoonlijk mooier dan "Battery saver".

"Data inzicht" is inderdaad houterig, maar "Data Sense" vind ik ook een behoorlijk vage naam. Ik had liever "Gegevensverbruik" gezien of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Dan weet ik nog wel een mooi voorbeeld:
Bij Glance Screen, de optie 'Peek' heet in het Nederlands 'Voorproefje' -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:27:
Dan weet ik nog wel een mooi voorbeeld:
Bij Glance Screen, de optie 'Peek' heet in het Nederlands 'Voorproefje' -_-'
Hoe zou jij het vertalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

enige echte nadeel aan WP8.1 tot nu toe vind ik de vernieuwde browser. Die is toch wel behoorlijk instabiel geworden.
Voorheen had ik problemen op GoT dat de browser soms crashte, maar nu is het forum eigenlijk niet meer te bezoeken want standaard crasht de browser al na een minuut.
Ook op andere sites crasht de browser nu soms.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zit er eigenlijk nog een optie in om wifi altijd aan te houden ? Heb de telefoon nu van de lader en ligt hier op mijn werk gewoon op buro, maar zodra ik de tel ontgrendel, zie ik het wifi signaal gewoon op connected staan......

In WP8 zag je nog een kleine animatie van signaal sterkte dat opliep en als die niet meer knipperde, dan had je connectie....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Het is niet dat de vertaling slecht is, maar t klinkt gewoon voor geen meter :P

Is het niet verstandig om in de topic start dingen als 'komma kan aangezet worden' en 'forum instellen op groot scherm' etc. te zetten, zodat deze niet steeds terugkomen in dit topic?

[ Voor 54% gewijzigd door Devin19 op 15-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:29:
Zit er eigenlijk nog een optie in om wifi altijd aan te houden ? Heb de telefoon nu van de lader en ligt hier op mijn werk gewoon op buro, maar zodra ik de tel ontgrendel, zie ik het wifi signaal gewoon op connected staan......

In WP8 zag je nog een kleine animatie van signaal sterkte dat opliep en als die niet meer knipperde, dan had je connectie....
Dat zit er al sinds WP8 in. Optie van de WiFi instellingen :)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Niet, en dat zouden ze wat vaker mogen doen van mij.
Net zo als Glance Glimp noemen.
Maar zo lang Engels een optie is mag ik eigenlijk niet klagen. Alleen word het je af en toe toch nog ergens de strot af geduwd. (Nederlandse subs in spellen kan ik wel mee leven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Cop-out. :P
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:29:
Het is niet dat de vertaling slecht is, maar t klinkt gewoon voor geen meter :P
Wederom: kwestie van smaak. :) Ik vind het in het Engels juist vaak tenenkrommend. Dat komt op mij altijd over als "We gebruiken Engels want als het in het Engels is, is het automatisch cooler."

[ Voor 15% gewijzigd door HooksForFeet op 15-04-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
http://www.bing.com/translator/: To peek -> kijken
http://translate.google.com/ -> To peek -> te gluren
Loeren kan ook nog.
Gluren dekt volgens mij de lading behoorlijk, maar ok. Blijft een kut woord in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Dus je zou liever de optie "gluren" zien? Dan vind ik "Voorproefje" de lading beter dekken. Gluren klinkt alsof je stiekem naar je notifications aan het kijken bent. Er is niets stiekem aan, je krijgt alleen een idee van een aantal notifications. Een... voorproefje, zogezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

shappie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:52:
[...]

Battery saver flipt inderdaad niet, maar laat alleen het balkje zien (wat wel live wordt geupdate). Alleen de data en storage tiles flippen om wat getallen te laten zien (zolang ze middelgroot zijn).
Helder, ik was te ongeduldig. Bij grotere tiles flippen data en storage gewoon. Ik hou ze echter klein dus dan maar geen flip

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
WP8.1 bevalt tot nu toe prima, maar ik vind het echt onverklaarbaar dat ze alle games tussen de andere apps gegooit hebben. Ze stonden zo mooi bij elkaar. App list is een aardig rotzooi geworden zo imho...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
LOTG schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:30:
[...]
Maar zo lang Engels een optie is mag ik eigenlijk niet klagen. Alleen word het je af en toe toch nog ergens de strot af geduwd. (Nederlandse subs in spellen kan ik wel mee leven).
Of in de categorieën in de store als je op de eerste pagina naar beneden scrollt.
HooksForFeet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:33:
Dus je zou liever de optie "gluren" zien? Dan vind ik "Voorproefje" de lading beter dekken. Gluren klinkt alsof je stiekem naar je notifications aan het kijken bent. Er is niets stiekem aan, je krijgt alleen een idee van een aantal notifications. Een... voorproefje, zogezegd.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Ik zet mijn toestel op Engels. Kan die tenenkrommende vertalingen allemaal niet hebben en mijn Engels is op bepaalde punten beter dan mijn Nederlands :P

[ Voor 86% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
BM schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:34:
WP8.1 bevalt tot nu toe prima, maar ik vind het echt onverklaarbaar dat ze alle games tussen de andere apps gegooit hebben. Ze stonden zo mooi bij elkaar. App list is een aardig rotzooi geworden zo imho...
Ik denk dat dat is gedaan om het makkelijker te maken voor overstappers. In het begin was ik namelijk steeds in de applijst naar Wordament aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sc0tTy schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:30:
[...]

Dat zit er al sinds WP8 in. Optie van de WiFi instellingen :)
Ja maar waar zit het nu ? Ik kan het niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Net een hard reset gedaan, met alles in backup; guess what, je home screen behoudt nu ook je indeling!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:36:
[...]

Ja maar waar zit het nu ? Ik kan het niet meer vinden...
Ik heb het zelf net ingesteld. Wist niet dat er zo'n optie was.
Instellingen -> Wi-Fi->Beheren(Naar beneden scrollen)->Wi-Fi ingeschakeld houden bij time-out van scherm.(vinkje)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Na de hard reset kreeg ik trouwens een update. Is dat normaal, of is er ook gewoon nu al weer een kleine update beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leffunk schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:15:
zou dat (=swype) ook nog worden geactiveerd voor azerty ?
Swype werkt voor azerty als taal op frans ingesteld staat.
Ik hoop ook dat het voor azerty NL(BE) wordt geactiveerd, maar ben wel bewust dat dat niet echt een prioriteit is voor MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ShittyNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:38:
[...]

Ik heb het zelf net ingesteld. Wist niet dat er zo'n optie was.
Instellingen -> Wi-Fi->Beheren(Naar beneden scrollen)->Wi-Fi ingeschakeld houden bij time-out van scherm.(vinkje)
Schiet mij maar lek, dat vinkje heb ik echt niet:

Ik heb wel:

Automatisch verbinding maken met Wifi hotspots van mijn mobile provider (Staat aan)
Informatie verzenden over wifi verbindingen om detectie van wifi dichtbij te verbeteren (staat aan)

Dan heb ik een lijst van alle bekende netwerwerken en niet de optie die jij suggereert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:41:
[...]

Schiet mij maar lek, dat vinkje heb ik echt niet:

Ik heb wel:

Automatisch verbinding maken met Wifi hotspots van mijn mobile provider (Staat aan)
Informatie verzenden over wifi verbindingen om detectie van wifi dichtbij te verbeteren (staat aan)

Dan heb ik een lijst van alle bekende netwerwerken en niet de optie die jij suggereert...
Zelfde hier, maar mijn WiFi blijft gewoon standaard aan als het scherm gelocked is.
.Johnny schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:40:
Na de hard reset kreeg ik trouwens een update. Is dat normaal, of is er ook gewoon nu al weer een kleine update beschikbaar?
Hier geen update te vinden. Misschien dat je toetsenbord nog niet geüpdatet was ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door Devin19 op 15-04-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:08
[img=http://s27.postimg.org/oli2d6cbj/wp_ss_20140415_0001_1.jpg]
zo zou het er uit moeten zien ....

[ Voor 33% gewijzigd door Timmiee op 15-04-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:16:
[...]

Heb je de applicatie geüpdate?
Staat op automatisch bij mij... Op de een of andere manier is het niet geüpdate, even opnieuw geinstalleerd en het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:32
BM schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:34:
Een oplossing hiervoor is om het binnen een map te zetten en te pinnen op het Homescreen. Dat werkt best aardig, helaas wel kleine vertraging met openen van de map.

De optie "show more livetiles" werkt ook echt lekker. Wordt alles kleiner, lijkt het net een hogere resolutie en kunnen er meer apps op je homescreen én ook nog groter met meer detail :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:49:
[...]

Een oplossing hiervoor is om het binnen een map te zetten en te pinnen op het Homescreen. Dat werkt best aardig, helaas wel kleine vertraging met openen van de map.

De optie "show more livetiles" werkt ook echt lekker. Wordt alles kleiner, lijkt het net een hogere resolutie en kunnen er meer apps op je homescreen én ook nog groter met meer detail :)
Ja maar je had al een map: een app genaamd games. En die is er nog steeds dus het is wel vreemd. En je kon ze al pinnen dus het voegt gewoon niets toe behalve nog meer apps in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die heb ik dus niet.... Vreemd....Misschien eens rebooten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
MRELynx schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:52:
[...]

Die heb ik dus niet.... Vreemd....Misschien eens rebooten.....
Staat er hier ook niet bij inderdaad, toestel is al gereboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Games app blijft trouwens keer op keer de lijst met games refreshen, hij onthoud dus niet welke games er waren, maar gaat dat continu opnieuw ophalen.

Swipe toetsenbord gisteravond snel geprobeerd, en dat werkt toch wel redelijk briljant goed.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
ik wilde de ativ S voorstellen... paar maanden geleden nog 200 euro, en een toptoestel (kwa hardware gelijk aan de Lumia 900). Maar die is nu weer 530 dus laat maar XD.

Tot nu toe alleen gemerkt dat Waze geen route meer kan vinden. Maar google maps wel. verder erg fijn werken, 3 rijen is wel wat veel van het goede op een Ativ S, maar het kan wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:53
Gister geïnstalleerd op mijn HTC 8S toestel met 'maar' 4 GB Intern geheugen. Moest dus eerst alles verwijderen voordat ik uberhaupt de update kon uitvoeren en daarna lag de store eruit. :v Vanmorgen alles geïnstalleerd. Ben enorm tevreden.

Voor mij als HTC 8S gebruiker ben ik enorm blij dat ik apps direct op de SD-kaart kan opslaan. Ik liep al enige tijd tegen dat probleem aan, ondanks dat ik ook apps op mijn SD-kaart had geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
Waah schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:57:
ik wilde de ativ S voorstellen... paar maanden geleden nog 200 euro, en een toptoestel (kwa hardware gelijk aan de Lumia 900). Maar die is nu weer 530 dus laat maar XD.

Tot nu toe alleen gemerkt dat Waze geen route meer kan vinden. Maar google maps wel. verder erg fijn werken, 3 rijen is wel wat veel van het goede op een Ativ S, maar het kan wel :D
ik heb hem inderdaad een klein jaar geleden voor €230 gekocht... Ook toen was hij bij alle telco's nog €500. Toestel wordt niet gepromoot en is slecht leverbaar. Op amazon.de staat ie nog wel voor €260 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:28:
enige echte nadeel aan WP8.1 tot nu toe vind ik de vernieuwde browser. Die is toch wel behoorlijk instabiel geworden.
Voorheen had ik problemen op GoT dat de browser soms crashte, maar nu is het forum eigenlijk niet meer te bezoeken want standaard crasht de browser al na een minuut.
Ook op andere sites crasht de browser nu soms.
Hier heb ik ook last van, scrollen gaat ook zeer traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:56:
Probleem is dus het 'toegangspunt', waar ik er blijkbaar steeds 2 heb (Vodafone en Hollandsnieuwe). Ik krijg die laatste dus voor geen enkele mogelijkheid verwijderd, bij een reboot blijft die dus weer zeuren welke ik wil gebruiken.
Dit heb ik ook opeens sinds de hard reset. Niet dat ik vaak opnieuw moet opstarten, dus er is mee te leven, maar vaag dat het niet te verwijderen valt. Ook kan je alleen dat keuze scherm uit met de back knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:00:
Voor mij als HTC 8S gebruiker ben ik enorm blij dat ik apps direct op de SD-kaart kan opslaan. Ik liep al enige tijd tegen dat probleem aan, ondanks dat ik ook apps op mijn SD-kaart had geïnstalleerd.
Dat... kan toch pas sinds gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Enige irritante aan Cortana is dat momenteel alleen imperial system gesupport word. Zelfs het Amerikaanse leger gebruikt die schijt eenheden niet en heeft kilometers(kliks) en een 24 uurs klok.

Gelukkig kun je wel celcius voor het weer krijgen.

En heeft iemand een oplossing voor xbox music die zeurt over de rechten (waarschijnlijk omdat de regio niet klopt, net als de xbox one).

[ Voor 22% gewijzigd door LOTG op 15-04-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
HooksForFeet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:13:
[...]

Dat... kan toch pas sinds gisteren?
Nee hoor, je kan op internet de apps ook downloaden zodat je een los bestand krijgt, deze op je SD-kaart zetten en dan zo installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05
bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:18:
[...]

Nee hoor, je kan op internet de apps ook downloaden zodat je een los bestand krijgt, deze op je SD-kaart zetten en dan zo installeren. :)
op je interne geheugen...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LOTG schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:17:
Enige irritante aan Cortana is dat momenteel alleen imperial system gesupport word. Zelfs het Amerikaanse leger gebruikt die schijt eenheden niet en heeft kilometers(kliks) en een 24 uurs klok.

Gelukkig kun je wel celcius voor het weer krijgen.

En heeft iemand een oplossing voor xbox music die zeurt over de rechten (waarschijnlijk omdat de regio niet klopt, net als de xbox one).
OT: Do you know how they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris ?
No ?

A Royale with Cheese...

Do you know why they call it that ?

Because of the metric system.....

Idd dat imperial system gaat nergens over.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LOTG schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:17:
Music zou nu gewoon moeten werken, athans het werkt nu gewoon op mijn XBO. Nog niet getest op mobiel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:55:
Games app blijft trouwens keer op keer de lijst met games refreshen, hij onthoud dus niet welke games er waren, maar gaat dat continu opnieuw ophalen.

Swipe toetsenbord gisteravond snel geprobeerd, en dat werkt toch wel redelijk briljant goed.
Word flow toetsenbord

http://www.guinnessworldr...touch-screen-mobile-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
SinergyX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:25:
[...]

Music zou nu gewoon moeten werken, athans het werkt nu gewoon op mijn XBO. Nog niet getest op mobiel.
Mja, werkt hier ook gewoon goed.
Het Word Flow slaat eigenlijk alleen op de woorden die je boven het tobo krijgt als je iets typt. Denk dat Word Flow toetsenbord ook niet meer helemaal de lading dekt vanaf WP8.1. Maar true, Swype (wat een merknaam mis) is ook niet echt eerlijk om te zeggen. Dan kan je net zo goed SwiftKey zeggen. Of zullen we toch maar gewoon Word Flow blijven gebruiken? ^^

[ Voor 55% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
Let op: Als je een europese HTC 8x of 8s hebt dan werkt Cortana niet omdat HTC "vergeten" is English (US) te installeren op de ROM.

Dan blijft de Notification Center over qua leuke nieuwe dingen. Browser blijft crashen bij mij. Beetje waardeloze update nog en nog lang niet klaar als je het mij vraagt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ramon schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:30:
[...] Browser blijft crashen bij mij. [...]
Toevallig 99% van de keren alleen op deze site? Er is hier namelijk iets mis met de layout voor kleiner dan 8" waardoor IE11 op zijn bek gaat.
Merendeel van de crashes op dit forum is omheen te werken door http://tweakers.net/devicedetect de bovenste te forceren.

[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Tomba schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:34:
[...]

Helder, ik was te ongeduldig. Bij grotere tiles flippen data en storage gewoon. Ik hou ze echter klein dus dan maar geen flip
De allerkleinste tile is ALTIJD statisch.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
enomiss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:43:
[...]

De allerkleinste tile is ALTIJD statisch.
Nee niet mee eens. Kijk eens naar de whatsapp, de telefoon, mail, berichten etc. Wordfeud en 6Tindr zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Sinds de update gebruik ik de allerkleinste niet meer op mn L920, heb hem nu op 'Show extra LiveTiles' staan, 3 ipv 4 tegels in de breedte, maar wel allemaal Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
ShittyNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:49:
[...]

Nee niet mee eens. Kijk eens naar de whatsapp, de telefoon, mail, berichten etc. Wordfeud en 6Tindr zelfs.
Inderdaad, je krijgt wel counts, maar geen flips etc.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
ShittyNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:49:
[...]

Ja fout omschreven, ik bedoelde te zeggen dat de kleinste tile nooit een flip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
kwam er net achter dat als je Swipe gebruikt, dat je dan smileys krijgt bij sommige woorden als suggestie (Blij bijvoorbeeld, of verdrietig). Alleen jammer genoeg als je dan de smiley kiest, vervangt die niet het woord. Anders was het makkelijker dan steeds in de smileys te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:28:
[...]

Mja, werkt hier ook gewoon goed.

[...]

Het Word Flow slaat eigenlijk alleen op de woorden die je boven het tobo krijgt als je iets typt. Denk dat Word Flow toetsenbord ook niet meer helemaal de lading dekt vanaf WP8.1. Maar true, Swype (wat een merknaam mis) is ook niet echt eerlijk om te zeggen. Dan kan je net zo goed SwiftKey zeggen. Of zullen we toch maar gewoon Word Flow blijven gebruiken? ^^
Ja ik bedoel dan met spul die in de cloud staat. Die staan bij mij nu gewoon in de lijst greyed out met een (i).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Vreemd ik heb dat ook niet erbij staan die optie. Maar ik heb al opgemerkt dat soms bepaalde opties niet beschikbaar zijn wanneer je andere opties weer aan of uit hebt staan. Er zal wel een reden zijn waarom het bij ons niet zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: Als je een europese HTC 8x of 8s hebt dan werkt Cortana niet omdat HTC "vergeten" is English (US) te installeren op de ROM.

Dan blijft de Notification Center over qua leuke nieuwe dingen. Browser blijft crashen bij mij. Beetje waardeloze update nog en nog lang niet klaar als je het mij vraagt.
De IE11 browser maakt waarschijnlijk veel meer gebruik van de hardwareversnelling in de SoC.
Het kan zijn dat de bestaande hardware drivers van de HTC 8 serie daar niet goed mee omgaan.
De HTC firmware is natuurlijk nog niet geupdate bij de developersupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG

Iets met developer en preview.

Ik krijg er een beetje de schijt van dat mensen altijd maar lopen te raggen over software die pre-release is en dan niet fatsoendelijk werkt.
No shit Sherlock, het is geen officiële release. Je mag het uitproberen.

[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 15-04-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben er nu tijdje mee bezig, ik weet nu niet of die paar extra functies het allemaal beter hebben gemaakt en mag er vanuit gaan dat ze nog flink wat dingen gaan fixen/verbeteren.

Facebook ben je nu verplicht als je reacties wil lezen uit people hub, email openen geeft een merkbare vertraging tov vorige versie, browser op T.net is een regelrecht drama (of crash, of veel witte schermen welke pas bij random op/neer scrollen zichtbaar wordt), hele notificatie-scherm heeft voor mij 0,0 toegevoegde waarde (ik snap heus wel dat er een mail is - dat geeft mail-tile aan), Wifi aan werkt, wifi-uit moet weer via config-pagina, games staan nu gewoon in je app list (nóg langere lijst), nog steeds geen 'rot op met je Wifi ik heb een 3GB bundel dus download gewoon alles wat ik wil' functie en mijn 4G dekking is nog slechter geworden (tot geen verbinding in m'n kamer). Waarom hebben ze bv de keyboard layout nu aangepast, of kan je volume enkel voor media/spraak, maar alarm/agenda/notificaties dus niet apart?

Goed, het is een beta, maar had wel meer verwacht van dit geheel dan wat het nu is.
Best jammer, dingen die ik had willen zien (remote voor Xbox Music of Win8-sharing) zitten er niet in, dingen die ik nooit gebruikte zijn nu nog verder uitgewerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2014 12:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:55:
[...]
De IE11 browser maakt waarschijnlijk veel meer gebruik van de hardwareversnelling in de SoC.
Het kan zijn dat de bestaande hardware drivers van de HTC 8 serie daar niet goed mee omgaan.
De HTC firmware is natuurlijk nog niet geupdate bij de developersupdate.
Dat is leuk met mijn telkens crashende browser op Lumia 920 ;) Nee, er is iets goed fout met de browser in WP8.1 momenteel en het manifesteert zich hier op tweakers echt enorm vaak.
LOTG schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:58:
[...]
Iets met developer en preview.

Ik krijg er een beetje de schijt van dat mensen altijd maar lopen te raggen over software die pre-release is en dan niet fatsoendelijk werkt.
No shit Sherlock, het is geen officiële release. Je mag het uitproberen.
Maar inderdaad het is een preview, en bugs zijn op zich te verwachten al is deze preview wel ook de OEM versie die naar de fabrikanten is gestuurd en dus niet een echte preview.
Je moet je trouwens iets beter inlezen over deze "preview" update ;) Dit is dezelfde versie als die naar de OEMs zijn gestuurd om op hun devices te zetten die volgende!! maand uitkomen.
Waah schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:53:
kwam er net achter dat als je Swipe gebruikt, dat je dan smileys krijgt bij sommige woorden als suggestie (Blij bijvoorbeeld, of verdrietig). Alleen jammer genoeg als je dan de smiley kiest, vervangt die niet het woord. Anders was het makkelijker dan steeds in de smileys te duiken.
Je kan wel bijv. Telefoon typen dan op backspace drukken en op het telefoontje in de suggesties. Dan wordt het woord vervangen. Lijkt dus gewoon nog iets niet helemaal goed te gaan. Wordt wel gefixed lijkt mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:28:
[...]
Word flow slaat volgens Microsoft nu ook ook wel degelijk op het nieuwe toetsenbord.
Hier een achtergrondverhaaltje van Microsoft research.
http://research.microsoft...ures/wordflow-040414.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Nu met de nieuwe Facebook app kun je verjaardagen ook weer in de agenda laten zien, maar je krijgt steeds meldingen de dag ervoor, weet iemand hoe je die meldingen uit kan zetten?

Die mijn apps lijst mag ook wel anders gepresenteerd worden zeg. Heb nu een lijst van 190 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik heb helaas ook last van de battery drain in standby mode :(

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
JerX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:15:
Ik heb helaas ook last van de battery drain in standby mode :(
Laat hem eens helemaal leeg gaan, en dan helemaal opladen. Dan reset je de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
  • Laatst online: 11-07 18:04
Sinds ik gisteren de update heb gehad heb ik een probleem waarvan ik me af vroeg of meer mensen dat hebben en of misschien iemand hier er al een oplossing voor heeft:
Op de tile van Foto's had ik altijd een mooie foto staan, nu is die tile gewoon in de thema kleur, terwijl ik al een paar ik heb proberen in te stellen dat daar de foto moet staan die ik wil. blijft blauw..
Mijn lockscreen geeft alleen nog maar de standaard windows foto, heb ingesteld dat daar een aantal Facebook albums zouden moeten staan maar dat gebeurt niet.
En in mijn Glimp ben komen geen notificaties meer en batterij status. die staan alleen nog maar op het locscreen.
Iemand dit ook gehad of weet misschien en oplossing?
Gebruik Lumia 925. (en nee, even opnieuw opstarten lost niks op :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
PieterO schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:23:
[...] Gebruik Lumia 925. (en nee, even opnieuw opstarten lost niks op :P )
Wellicht een soft reset en anders hard reset? Dat laaste is alleen verre van ideaal omdat je telefoon dan compleet gewiped wordt, maar is vaak wel de enige oplossing om dit soort rare problemen te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Driek schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:20:
[...]

op je interne geheugen...
Precies. Apps op SD is pas mogelijk sinds 8.1. Gisteren dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
PieterO schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:23:
Sinds ik gisteren de update heb gehad heb ik een probleem waarvan ik me af vroeg of meer mensen dat hebben en of misschien iemand hier er al een oplossing voor heeft:
Op de tile van Foto's had ik altijd een mooie foto staan, nu is die tile gewoon in de thema kleur, terwijl ik al een paar ik heb proberen in te stellen dat daar de foto moet staan die ik wil. blijft blauw..
Mijn lockscreen geeft alleen nog maar de standaard windows foto, heb ingesteld dat daar een aantal Facebook albums zouden moeten staan maar dat gebeurt niet.
En in mijn Glimp ben komen geen notificaties meer en batterij status. die staan alleen nog maar op het locscreen.
Iemand dit ook gehad of weet misschien en oplossing?
Gebruik Lumia 925. (en nee, even opnieuw opstarten lost niks op :P )
Je moet opnieuw even een foto selecteren.

Glimp werkt niet wanneer Quiet Hours aan staan :(
Dus voor nu kiezen tussen de twee (ik kies Glimp _/-\o_ )

Overigens is bij mij het batterij verbruik juist beter. Sinds 9 uur van de lader en toch nog beetje mee gespeeld en nog 75% :D Dus ik denk dat 't aan gebruik van bepaalde apps ligt (mss veel met Cortana gespeeld? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
HooksForFeet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:38:
[...]

Precies. Apps op SD is pas mogelijk sinds 8.1. Gisteren dus. ;)
Wat is dit dan? http://www.windowsphone.c...tall-apps-from-an-sd-card

Ik heb maar 4 gb intern wat eigelijk altijd vol zit omdat hier het systeem draait en 8 GB SD-kaart en als ik het zo deed had ik veel meer ruimte. Of ik heb het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
je houdt inderdaad meer ruimte over op je telefoon omdat de XAP bestanden nu op je SD kaart staan en niet intern. Verder is er, voor zo ver ik kan overzien, geen verschil met direct naar je telefoon downloaden/installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:40:
[...]

Ik heb maar 4 gb intern wat eigelijk altijd vol zit omdat hier het systeem draait en 8 GB SD-kaart en als ik het zo deed had ik veel meer ruimte. Of ik heb het fout?
Nee, je moet ze nu naar een SD-kaart verplaatsen.

Instructies: Instellingen->Opslaginzicht->Telefoon->Apps & Games->Druk op app->Naar SD-kaart verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
Sc0tTy schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:39:
[...]

Je moet opnieuw even een foto selecteren.

Glimp werkt niet wanneer Quiet Hours aan staan :(
Dus voor nu kiezen tussen de twee (ik kies Glimp _/-\o_ )

Overigens is bij mij het batterij verbruik juist beter. Sinds 9 uur van de lader en toch nog beetje mee gespeeld en nog 75% :D Dus ik denk dat 't aan gebruik van bepaalde apps ligt (mss veel met Cortana gespeeld? )
heb nog helemaal geen instellingen gedaan voor quiet hours.. en de foto's heb ik opnieuw ingesteld maar er veranderd niks, blijft de standaard windows foto en de tile blijft blauw. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
PieterO schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:46:
[...]

heb nog helemaal geen instellingen gedaan voor quiet hours.. en de foto's heb ik opnieuw ingesteld maar er veranderd niks, blijft de standaard windows foto en de tile blijft blauw. :(
Staat hij niet standaard aan? Check ff voor de zekerheid (maantje in de menu balk).

Fotos moest ik eerst als favorieten markeren voordat dat werkte overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
ShittyNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:44:
[...]

Nee, je moet ze nu naar een SD-kaart verplaatsen.

Instructies: Instellingen->Opslaginzicht->Telefoon->Apps & Games->Druk op app->Naar SD-kaart verplaatsen
Super. Zie dat het 200MB nog is. Ga het zo eerst meteen testen. Bedankt voor je tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PieterO schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:46:
[...]

Vwb foto's, misschien heb je hetzelfde issue als ik had?
Opgelost via deze instructie :)
In het fotoalbum> all>settings>start tile shows

daar kan je kiezen

- all photo's
- favorite photo's
- single photo
Heb m op favorites gezet en kreeg direct weer mijn eigen foto's

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 15-04-2014 12:50 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
Als ik trouwens via de app 'Video' een trailer afspeel, dan crasht de app. Meerdere nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
"Install from SD" is iets anders dan "Install to SD" natuurlijk. :) Die link vertelt je hoe je apps op je (interne) geheugen installeert, als de XAP op je SD staat. Na installatie staat die app dan dus op je telefoon, hij draait niet vanaf de SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:49:
[...]

Super. Zie dat het 200MB nog is. Ga het zo eerst meteen testen. Bedankt voor je tip. :)
Ik weet niet of ik het eerder in dit topic heb geplaatst, maar sinds deze update is de telefoon eindelijk zoals die hoort te werken. Nu is het echt een prachtige telefoon en volledig zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Net de L520 van een collega geprobeerd te updaten, maar na de eerste kleine update werkt de wifi niet meer... Soft-reset lost het probleem niet op. Is het ook mogelijk de update over USB te installeren of gaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
Tomba schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:49:
[...]

Vwb foto's, misschien heb je hetzelfde issue als ik had?
Opgelost via deze instructie :)

[...]

Heb m op favorites gezet en kreeg direct weer mijn eigen foto's
het is gelukt... ik probeerde het eerst om gewoon 1 foto te selecteren dus single photo en dan een foto te kiezen. maar ik koos een foto uit een ''online album''; facebook... Nu gewoon gezet op favorieten en daar de foto in gezet die ik er als achtergrond wil hebben en dan gaat het gewoon goed.
Nu nog het lock screen maar dat zal wel net zo iets zijn. hij lijkt dus moeite te hebben met foto's die in een online album staan. kan dit te maken hebben met netwerk instellingen??
Glimp is ook opgelost inmiddels toen ik naar Glimp settings ging wou die opeens opnieuw opstarten en nu zijn die problemen weg.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05
bartmau93 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:40:
[...]

Precies wat de naam zegt:
How do I INSTALL apps FROM an sd-card.

Dus niet hoe je ze erop installeert, maar je kan de sd kaart gebruiken ipv de store.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:53:
Net de L520 van een collega geprobeerd te updaten, maar na de eerste kleine update werkt de wifi niet meer... Soft-reset lost het probleem niet op. Is het ook mogelijk de update over USB te installeren of gaat dit niet?
Nee, enige wat je zou kunnen doen is de firmware er opnieuw opflashen met de tool van Nokia en de update opnieuw uitvoeren. -> Nokia: FAQ - How can I recover/reset/restore my phone software?

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Wat betreft battery drain die sommigen melden, ik heb hier met m'n L1520 ook last van sinds de WP8.1 Update. Wat als eerste opvalt in battery saver app is dat Cortana een behoorlijke battery drain veroorzaakt, als ze op de achtergrond draait valt het mee maar als je haar gebruikt is de battery drain behoorlijk. Daarbij is het een Beta natuurlijk.
Wat me verder opviel in de battery saver app is dat apps die ik geblokkerd had in WP8.0 om in de achtergrond te draaien nu allemaal weer allowed zijn sinds WP8.1 update.
Apps zoals Here Drive+ zijn behoorlijke battery vreters, door in battery saver app op de betreffende app te tikken kun je onnodige apps op de achtergrond uitschakelen.
Tevens als je in de applijst naar beneden scrollt staat er show all apps, hiertussen stonden bij mij ook apps die niet op de achtergrond hoeven te draaien.
Batterij verbruik is nu behoorlijk verminderd in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Icyzer schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:34:
Mmm bij mij loopt het niet allemaal lekker met google accounts. Hij geeft aan dat ze niet up to date zijn en loopt vast als je er iets mee wilt doen, ook als ik een nieuw account wil toevoegen bijvoorbeeld
Same here. Hij blijft zeggen "this account requires attention". Als ik dan connect moet ik inloggen (inclusief OTP want ik heb 2-factor authentification), en daarna zie ik heel kort een nieuwe pagina maar dan dropt ie uit het browserscherm.

.edit: ah dat is het "accepteren" scherm. Account geremoved en opnieuw geadd en nu werkt het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 15-04-2014 13:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Verder mis ik in wifi settings ook de optie wifi aan in standby sinds de WP8.1 update. Wifi gaat echter niet uit in stanby dus veel maakt het niet uit voor mij.
Wat betreft de browser; als ik bv in dit topic scroll verdwijnt tekst compleet om daarna weer te verschijnen? Meer peeps hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat betreft de browser; als ik bv in dit topic scroll verdwijnt tekst compleet om daarna weer te verschijnen? Meer peeps hier last van?
[bug] Site performance op Windows Phone 8.1

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@.oisyn
Thx voor de link!
Wilde net posten dat als je groot scherm forceert de problemen over zijn maar dat is al bekend hier blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:01:
[...]

Nee, enige wat je zou kunnen doen is de firmware er opnieuw opflashen met de tool van Nokia en de update opnieuw uitvoeren. -> Nokia: FAQ - How can I recover/reset/restore my phone software?
Ik weet het antwoord waarschijnlijk al, na het flashen is je telefoon net zo leeg als na een hard reset neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:12:
[...]

Ik weet het antwoord waarschijnlijk al, na het flashen is je telefoon net zo leeg als na een hard reset neem ik aan?
Ik dacht dat mijn telefoon mij vertelde dat tegenwoordig meer gesynced zou worden? Ik zou er eens op zoeken wat nu wel en niet in de backup zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Potver, dat WP8.1 is echt VET!!!! :D

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
LOTG schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:20:
[...]

Ik dacht dat mijn telefoon mij vertelde dat tegenwoordig meer gesynced zou worden? Ik zou er eens op zoeken wat nu wel en niet in de backup zit.
Nou ik heb m gister ook een hard reset gegeven, maar de telefoon was leeg en ik moest alles uit de store opnieuw downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

had je de complete backup wel al aangezet en laten runnen ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:22
Waar zit de optie voor "Quiet Hours"? Ik kan het maar nergens vinden. Iemand en idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Planet X schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:36:
Waar zit de optie voor "Quiet Hours"? Ik kan het maar nergens vinden. Iemand en idee?
Hoort bij Cortana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:22
En dat hebben wij (nog?) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Nee, of je moet de regio en taal op VS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Devin19 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:12:
[...]
Ja, het is hetzelfde resultaat als een factory reset, alleen dan met een gegarandeerd werkende image.
Maar zoals gezegd zit er in WP8.1 een betere back-up die ook app content meeneemt. Moet die natuurlijk al wel gemaakt zijn en geupload naar Skydrive. Wat wellicht lastig gaat als je geen wifi hebt...
Jammer genoeg vind Microsoft dat je na meer dan een jaar er aan te werken nog steeds geen Nederlandse stemherkenning kan hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Het gaat hier ontzettend snel met de berichten, nauwelijks te volgen. Maar toch even een vraagje. Ik wacht zelf mooi op T-Mobile die de update vrijgeeft maar ik ben benieuwd of die transparante tegels ook uitgezet kunnen worden. Ik zie heel wat foto's van mensen die een nieuwe achtergrond hebben maar zelf vind ik het 'spuuglelijk'. Mensen zijn trots op hun nieuwe scherm, en dat is ze gegund, maar het is absoluut niks voor mij.

Dus: kan dat ook uit?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
GerCor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:54:
Het gaat hier ontzettend snel met de berichten, nauwelijks te volgen. Maar toch even een vraagje. Ik wacht zelf mooi op T-Mobile die de update vrijgeeft maar ik ben benieuwd of die transparante tegels ook uitgezet kunnen worden. Ik zie heel wat foto's van mensen die een nieuwe achtergrond hebben maar zelf vind ik het 'spuuglelijk'. Mensen zijn trots op hun nieuwe scherm, en dat is ze gegund, maar het is absoluut niks voor mij.

Dus: kan dat ook uit?
ja, door simpelweg geen afbeelding in te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ja het kan gewoon uitgezet worden. Het is optioneel en stond bij deze preview standaard ook uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Rips10 op 15-04-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Oke, dus die tegels worden pas transparant als je een achtergrond selecteert?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 02-08 13:51
Yep.

Wie weet hoe je die nieuwe hippe lockscreenindeling krijgt?
Pagina: 1 ... 11 ... 66 Laatste