Is al zo sinds de beta van 39. Ik draai 40 beta 2 en die bevriest ook steeds. Waarom? Joost mag het weten
Verwijderd
Ik heb nu uBlock uitgeschakeld en nog een berg addons. Ik ga kijken of dat het verhelpt. Want die troubleshoot dingen van Firefox FAQ verhelpen niets. Flash uitschakelen helpt ook niets trouwens, maar laat dat lekker uitstaan
. Eerst had ik af en toe een freeze, nu heb ik soms om de paar minuten een freeze, dat is wel heel erg irritant.
Ook uBlock uitschakelen en een berg addons zorgt niet voor verbetering. Waar is Mozilla mee bezig
.
Ook uBlock uitschakelen en een berg addons zorgt niet voor verbetering. Waar is Mozilla mee bezig
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 19:29 ]
Hmm... Ik heb (gelukkig) op twee computers met totaal drie profielen nergens last van. Heb jij al een nieuw profiel getest?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Nee, maar ga dat zeker testen als het wat uitmaakt
. Kan ik wel al m'n instellingen meenemen of moet ik juist beginnen met een schoon profiel?
Ik heb nog eens scherp de Task Manager in de gaten gehouden en op het moment dat de browser freezed was de CPU load onder de 50% dus daar ligt het probleem niet.
Ik heb nog eens scherp de Task Manager in de gaten gehouden en op het moment dat de browser freezed was de CPU load onder de 50% dus daar ligt het probleem niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 22:23 ]
Qua instellingen zou ik me beperken tot de history en bookmarks. Wel kun je je add-ons opnieuw installeren, die zijn dan ook weer eens fris geïnstalleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:18:
Nee, maar ga dat zeker testen als het wat uitmaakt. Kan ik wel al m'n instellingen meenemen of moet ik juist beginnen met een schoon profiel?
Maar ik zou er eerst niet teveel werk van maken, eerst eens kijken of daar de oplossing wel ligt.
Maar hoe was die load verdeeld over de cores? Als je een dual core hebt, kan 50% belasting 100% zijn van één core. En was het Firefox die de CPU vrat? En hoe reageert de rest van het systeem op zo'n moment?Ik heb nog eens scherp de Task Manager in de gaten gehouden en op het moment dat de browser freezed was de CPU load onder de 50% dus daar ligt het probleem niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 10-07-2015 22:56 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Persoonlijk zou ik een nieuw profiel maken, default. En je huidige profiel kan je gewoon bewaren, of schakelen tussen meerdere. Zie: https://support.mozilla.o...d-remove-firefox-profilesVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:18:
Nee, maar ga dat zeker testen als het wat uitmaakt. Kan ik wel al m'n instellingen meenemen of moet ik juist beginnen met een schoon profiel?
NRG
Zit je misschien aan je limiet qua RAM-geheugen en moet de computer RAM gaan wegschrijven naar de harde schijf? Misschien zit je harde schijf bijna vol? Een of andere antivirus die het proces stopt om te scannen? Geeft de browserconsole relevante foutmeldingen bij het laden van zo'n pagina's?
Maak een extra profiel aan om na te kijken of het probleem zich bevindt in je profiel of in de browser zelf. Als het probleem zich dan nooit voordoet kan je proberen add-ons uit te schakelen in je oud profiel en dergelijke om zo de oorzaak te zoeken, of je geschiedenis en andere gegevens overzetten naar dat nieuwe profiel.
Maak een extra profiel aan om na te kijken of het probleem zich bevindt in je profiel of in de browser zelf. Als het probleem zich dan nooit voordoet kan je proberen add-ons uit te schakelen in je oud profiel en dergelijke om zo de oorzaak te zoeken, of je geschiedenis en andere gegevens overzetten naar dat nieuwe profiel.
edit:
Bleh, niet opgemerkt dat er nog een pagina volgde, nu is dit een beetje een overbodig bericht. Tja.
Bleh, niet opgemerkt dat er nog een pagina volgde, nu is dit een beetje een overbodig bericht. Tja.
[ Voor 7% gewijzigd door Glodenox op 11-07-2015 02:21 ]
Coördinator van de Waze Belux Community
Dit probleem doet zich voor vanaf Fx 39, de beta;s. Voorheen had ik geen last van bevriezen.
Dat probleem heb ik al heel lang en gebeurt telkens wanneer Firefox meer dan 1.5-2GB* aan RAM in gebruik heeft (*wat met mijn hoeveelheid tabs niet verbazingwekkend isVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:41:
Bij mij freezed de browser om de zoveel minuten, voornamelijk bij het laden van filmpjes en grote sites met veel foto's. Iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 11-07-2015 10:06 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
outlook.com doet het ook niet meer in Firefox. Kan geen email ophalen. Kan ook niet in andere mappen. Krijg de hele tijd zandlopertje. Ook niet in safemode. In Chrome heb ik die problemen niet
[ Voor 52% gewijzigd door desalniettemin op 11-07-2015 12:28 ]
Ik kan niet zeggen dat ik freezes heb ervaren de laatste maanden. Ik zit nu op versie 40 (beta-kanaal). Ook werkt outlook.com bij mij nog altijd perfect. Ik kan mails bekijken, mijn mappen openen enz.
Bij mij blijft Firefox in elk geval rond de 500MB aan RAM gebruiken met een tiental tabs open (van de 16GB beschikbaar).
Bij mij blijft Firefox in elk geval rond de 500MB aan RAM gebruiken met een tiental tabs open (van de 16GB beschikbaar).
Coördinator van de Waze Belux Community
Ik heb nu de stabiele versie geinstalleerd. Nu doet outlook.com het wel. Eens kijken of dit zo blijft. Hou jullie op de hoogte.
Nu ook Adobe flash standaard geblokkeerd door Fx
outlook.com met Fx 39 geen eerder beschreven problemen meer
Nu ook Adobe flash standaard geblokkeerd door Fx
outlook.com met Fx 39 geen eerder beschreven problemen meer
[ Voor 32% gewijzigd door desalniettemin op 14-07-2015 18:47 ]
Verwijderd
Bedankt voor de hulp. Ik ben nu aan het testen met een nieuw profiel. Ik heb nog niets overgezet en ga eerst kijken hoe dit werkt
.
Ik heb er nu een kleine anderhalf uur al geen last meer van
. De enige addon die ik heb geinstalleerd is uBlock Origin.
Ik heb er nu een kleine anderhalf uur al geen last meer van
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2015 14:21 ]
Ik gebruik nu sinds een tijdje ublock in plaats van adblock plus, ublock blokkeeert evenveel en ik vind de interface fijner.
Als je dan ook nog even switched naar uBlock Origin, zit je ook weer bij de originele developerpcman007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:54:
Ik gebruik nu sinds een tijdje ublock in plaats van adblock plus, ublock blokkeeert evenveel en ik vind de interface fijner.
Die bedoelde ik inderdaad ublock origin gebruik ik nu, weet niet precies wat nou het verschil is maar ik zag dat deze vaker werd geüpdate en van de originele developer was dus ik dacht ik neem deze. Is er eigenlijk ook nog een verschil qua functionaliteiten?bitshady schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Als je dan ook nog even switched naar uBlock Origin, zit je ook weer bij de originele developer
Is er iemand die hetzelfde euvel ook heeft met FireFox in combinatie met Gmail? Ik kan niet acherhalen wat de trigger is namelijk.
In maildraden die langer en langer worden druk je op reply all en dan ineeens komt een reply of 50 geleden onderaan als een soort van quote terug. Vaak zijn dit enkel korte reacties.
Hierdoor wordt je mail dus onnodig lang met scrollen als een malle tot gevolg.
Ik kan geen enkel patroon herkennen en weet ook niet hoe het te voorkomen.
Optie is natuurlijk alle onderliggende mails te verwijderen maar dat moet toch niet nodig zijn...
Dus als me iemand een richting kan geven waarin te zoeken dan hoor ik dat graag.
In maildraden die langer en langer worden druk je op reply all en dan ineeens komt een reply of 50 geleden onderaan als een soort van quote terug. Vaak zijn dit enkel korte reacties.
Hierdoor wordt je mail dus onnodig lang met scrollen als een malle tot gevolg.
Ik kan geen enkel patroon herkennen en weet ook niet hoe het te voorkomen.
Optie is natuurlijk alle onderliggende mails te verwijderen maar dat moet toch niet nodig zijn...
Dus als me iemand een richting kan geven waarin te zoeken dan hoor ik dat graag.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik gebruik Chrome om series te kijken, omdat Firefox onbruikbaar is vanwege constant haperen en bevriezen, maar ik heb uBlock vervangen voor ABP, want die blokeert álle reclame, terwijl uBlock dat niet doet.pcman007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:54:
Hier heb ik nog nooit last van gehad uBlock origin blokkeert bij mij evenveel als adblock plus. Welke sites blokkeert ublock dan niet alles op bij jou?desalniettemin schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:00:
[...]
Ik gebruik Chrome om series te kijken, omdat Firefox onbruikbaar is vanwege constant haperen en bevriezen, maar ik heb uBlock vervangen voor ABP, want die blokeert álle reclame, terwijl uBlock dat niet doet.
Je kunt uBlock van dezelfde filters voorzien als ABP, dan zou hetgeen hij uBlock blockt exact hetzelfde moeten zijn.desalniettemin schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:00:
[...]
Ik gebruik Chrome om series te kijken, omdat Firefox onbruikbaar is vanwege constant haperen en bevriezen, maar ik heb uBlock vervangen voor ABP, want die blokeert álle reclame, terwijl uBlock dat niet doet.
Je hebt op die site verschillende opties. Ik kies altijd voor youtube en dan hd versie en dan krijg ik steeds een reclame over ik niet meer wat. Die krijg ik niet met ABP. ABP gebruikt meer geheugen dat weet ik, maar ik heb in Chrome toch maar 1 tab open, dus dat is niet erg. Maar als straks W10 er is en Edge ondersteunt extensies, zoals een adblokker, dan dump ik Fx, denk ik.
Verwijderd
Bij uBlock moet je wel nog even Easylist Dutch inschakelen. Waarschijnlijk krijg je daarom nog reclames.
Aangezien ik Chrome met maar een tab open gebruik, maakt het niet zoveel uit of ik uBlock of ABP gebruik
Ja daar zit wat in, het is maar net wat je fijner vindt. Wel vreemd van dat uBlock maar adblock plus werkt ookdesalniettemin schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:49:
Aangezien ik Chrome met maar een tab open gebruik, maakt het niet zoveel uit of ik uBlock of ABP gebruik
Ik heb steeds dat youtube filmpjes stotteren, als ik ze bekijk in 1080p@60. Is hier een fix voor? 720p@60 werkt wel gewoon goed.
Geen last van. Misschien heb je hier iets aan:
nieuws: YouTube experimenteert met 60fps 4k-video's
Fx 40 beta heeft uiterlijk sluitkruisje op tab aangepast naar W10, viel me nu pas op
nieuws: YouTube experimenteert met 60fps 4k-video's
Fx 40 beta heeft uiterlijk sluitkruisje op tab aangepast naar W10, viel me nu pas op
[ Voor 18% gewijzigd door desalniettemin op 25-07-2015 10:42 ]
Mogelijk een VP9 dingetje?jaaoie17 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:02:
Ik heb steeds dat youtube filmpjes stotteren, als ik ze bekijk in 1080p@60. Is hier een fix voor? 720p@60 werkt wel gewoon goed.
Ik heb mse met VP9 aanstaan en op mijn Intel laptop met Linux zie ik ook steeds decode buffering.
Op mijn desktop geen last van.
P.S. Laats weer even de nightly geprobeerd met e10s en het lijkt nu prima en zeer snel te werken (inclusief de meeste extensions die het echter wel kunnen vertragen).
Ook ben ik op Android weer over op Firefox en om de een of andere reden werkt de text reflow extension nu wel (voorheen kreeg ik geen menu-item). Performance is vaak nog steeds drama, maar de bediening en black bg white text-extensie maken veel goed.
Heb die prefs.js vervangen van een ander profiel nu gaat het wel goed.XVI schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:27:
[...]
Mogelijk een VP9 dingetje?
Ik heb mse met VP9 aanstaan en op mijn Intel laptop met Linux zie ik ook steeds decode buffering.
Op mijn desktop geen last van.
P.S. Laats weer even de nightly geprobeerd met e10s en het lijkt nu prima en zeer snel te werken (inclusief de meeste extensions die het echter wel kunnen vertragen).
Ook ben ik op Android weer over op Firefox en om de een of andere reden werkt de text reflow extension nu wel (voorheen kreeg ik geen menu-item). Performance is vaak nog steeds drama, maar de bediening en black bg white text-extensie maken veel goed.
De meeste recente versie van Flash wordt niet (meer) geblokkeerd door Firefox 39.
Omdat Adobe het lek gedicht heeft 
Personas ziet er met W10 nu wel goed uit (vind ik dan
). Minimaliseer, vergroten, verkleinen, sluitkruisje krijgt nu ook de gekozen themakleur. Was met W8 niet.
Personas ziet er met W10 nu wel goed uit (vind ik dan
[ Voor 69% gewijzigd door desalniettemin op 01-08-2015 12:11 ]
Ik heb in windows 10 een probleem met zowel firefox 39 als firefox 40 op meerdere computers dat ik bepaalde pagina niet kan openen met de error sec_error_unknown_issuer heb al geprobeerd de user profiles te verwijderen en cert8.db te verwijderen maar dit mag allemaal niet baten, ligt denk ik aan windows 10(niet aan antivirus want ik heb op beide pc's een verschillende antivirus en geprobeerd scan ssl uit te zetten. Nog iemand anders met dit probleem of een oplossing?
Wat is de issuer dan? Misschien dat je daar nog kunt achterhalen wat ertussen zit. Klinkt een beetje als een MITM-probleem. Als je héél zeker bent van je zaak, kun je via de options, advanced, certificates, "Query OCSP responder servers to confirm the current validity of certificates" uitvinken.pcman007 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:04:
Ik heb in windows 10 een probleem met zowel firefox 39 als firefox 40 op meerdere computers dat ik bepaalde pagina niet kan openen met de error sec_error_unknown_issuer heb al geprobeerd de user profiles te verwijderen en cert8.db te verwijderen maar dit mag allemaal niet baten, ligt denk ik aan windows 10(niet aan antivirus want ik heb op beide pc's een verschillende antivirus en geprobeerd scan ssl uit te zetten. Nog iemand anders met dit probleem of een oplossing?
Ben weer terug naar ABP, uBlock deed me te vage dingen, zoals te vaak een pagina helemaal verneuken.
Bedoel je dat firefox denkt dat het een man in the middle attack is?. En krijg ik als ik die optie uitzet nog wel in mijn adresbalk het certificaat te zien. Wel vreemd dat dit probleem windows 10 specifiek lijkt. Heb het alleen bij bepaalde sites, zoals youtube daar probeert hij zelfs als ik handmatig http invoer verbinding te maken via https.Room42 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:18:
[...]
Wat is de issuer dan? Misschien dat je daar nog kunt achterhalen wat ertussen zit. Klinkt een beetje als een MITM-probleem. Als je héél zeker bent van je zaak, kun je via de options, advanced, certificates, "Query OCSP responder servers to confirm the current validity of certificates" uitvinken.
Edit: zelfs als ik dat uitvink krijg ik dezelfde error. Heeft waarschijnlijk te maken met family safety, heb het nog niet op andere accounts getest.
Edit: Het probleem is nu opgelost het was dus blijkbaar family safety die voor problemen zorgde. Gelukkig maar want ik vind firefox alsnog de fijnste browser op windows
[ Voor 25% gewijzigd door pcman007 op 05-08-2015 14:03 ]
Bug#3590220 - Flash Player volume mixer settings reset every time Firefox is closed.
"This bug has been re-opened and assigned to be fixed."
Eens kijken of deze bugreport wél daadwerkelijk wordt afgehandeld (nu deze weer heropend is), de vorige van voor Flash 11.3 iig niet en het vereist tegenwoordig geen herstart van FF meer om die bug tegen te komen
"This bug has been re-opened and assigned to be fixed."
Eens kijken of deze bugreport wél daadwerkelijk wordt afgehandeld (nu deze weer heropend is), de vorige van voor Flash 11.3 iig niet en het vereist tegenwoordig geen herstart van FF meer om die bug tegen te komen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Er schijnt ook een exploit te zijn. Is gefixt in stabiel, maar niet in beta. Dus maar even stabiel gebruiken dan.
https://blog.mozilla.org/...xploit-found-in-the-wild/
Staat ook bij dat als je een adblokker gebruikt je beschermt bent afhankelijk van de instellingen.
https://blog.mozilla.org/...xploit-found-in-the-wild/
Staat ook bij dat als je een adblokker gebruikt je beschermt bent afhankelijk van de instellingen.
apart probleem met Fx 39.0.3:
de livestream van foxsports.nl doet het niet en krijg de melding dat er iets is gedetecteerd met mijn internetverbinding. Alle andere video's doen het gewoon prima.
Ik heb Adobe flash player opnieuw geïnstalleerd (ben pas overgegaan naar Win10) maar helaas.
In Chrome werkt de livestream wel gewoon... enig idee waar ik het zou moeten zoeken?
de livestream van foxsports.nl doet het niet en krijg de melding dat er iets is gedetecteerd met mijn internetverbinding. Alle andere video's doen het gewoon prima.
Ik heb Adobe flash player opnieuw geïnstalleerd (ben pas overgegaan naar Win10) maar helaas.
In Chrome werkt de livestream wel gewoon... enig idee waar ik het zou moeten zoeken?
Plugins/add-ons, denk ikMagic666 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:34:
apart probleem met Fx 39.0.3:
En/of test in een nieuw profiel (maar dat begint een beetje een kapotte grammofoonplaat te worden)
[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 09-08-2015 18:45 ]
Alle plugins uitgeschakeld: zelfde melding
Alle add-ons uitgeschakeld: zelfde melding
Site preferences verwijderd: zelfde melding
Chrome en Opera werkt de stream gewoon prima, ik zou het echt niet weten aangezien alles het gewoon deed met Fx voor de Win10 update.
Mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het graag
Alle add-ons uitgeschakeld: zelfde melding
Site preferences verwijderd: zelfde melding
Chrome en Opera werkt de stream gewoon prima, ik zou het echt niet weten aangezien alles het gewoon deed met Fx voor de Win10 update.
Mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het graag
Ook al eens een nieuw test profiel aangemaakt?
nog niet, vanavond zijn er weer live wedstrijden en kan ik een nieuw profiel testen
Je kan het ook met niet-live beelden testen, ik krijg nu ook weer die fout. Eergister prima, nu niet, denk dat er iets is veranderd bij FoxSports, zoals je zegt Chrome doet het wel.
gelukkig niet de enige 
Met niet live beelden heb ik, tot nu toe, geen last *afkloppen*
De alternatieve speler van FoxSports doet het trouwens ook niet, ook de melding dat er iets met mijn internet verbinding niet klopt.
Ik ben huiverig om FS te bellen... maar als het niet anders kan dan moet het maar.
Met niet live beelden heb ik, tot nu toe, geen last *afkloppen*
De alternatieve speler van FoxSports doet het trouwens ook niet, ook de melding dat er iets met mijn internet verbinding niet klopt.
Ik ben huiverig om FS te bellen... maar als het niet anders kan dan moet het maar.
FF40:
- New: Support for Windows 10.
- New: Added protection against unwanted software downloads.
- New: User can receive suggested tiles in the new tab page based on categories Firefox matches to browsing history (en-US only).
- New: Hello allows adding a link to conversations to provide context on what the conversation will be about.
- New: New style for add-on manager based on the in-content preferences style.
- New: Improved scrolling, graphics, and video playback performance with off main thread compositing (GNU/Linux only).
- New: Graphic blocklist mechanism improved: Firefox version ranges can be specified, limiting the number of devices blocked.
- Changed: Add-on extensions that are not signed by Mozilla will display a warning.
- Changed: NPAPI Plug-in performance improved via asynchronous initialization.
- Changed: Smoother animation and scrolling with hardware vsync (Windows only).
- Changed: JPEG images use less memory when scaled and can be painted faster.
- Changed: Sub-resources can no longer request HTTP authentication, thus protecting users from inadvertently disclosing login data.
- HTML5: IndexedDB transactions are now non-durable by default.
- HTML5: Implemented AudioBufferSourceNode.detune to modulate playback rate in cents, a logarithmic unit of measure used for musical intervals.
- Developer: Improved Performance tools in the developer tools: Waterfall view, Call Tree view, and a Flame Chart view.
- Developer: New rules view tooltip in the Inspector to tweak CSS Filter values.
- Developer: Console API messages from SharedWorker and ServiceWorker are now displayed in web console.
- Developer: New page ruler highlighting tool that displays lightweight horizontal and vertical rules on a page.
- Developer: Inspector now searches across all content frames in a page.
- Fixed: Kannada text does not display properly in built-in PDF viewer.
- Fixed: Various security fixes.
Oscar Wilde
Nope, bij mij niet iig.Smultie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:05:
Fx40 is uit, mogelijk biedt die soelaas!?

Probeer eens 'protected mode' uit te zetten,jaaoie17 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:02:
zie http://techdows.com/2012/...ted-mode-for-firefox.html
FF 39 beta had problemen om sessies te onthouden. Ik zie in dit lijstje niets dat lijkt op een oplossing voor dit probleem. FF 39 heeft daar geen last van trouwens.
[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 11-08-2015 23:37 ]
Argh%@#! Nu heb ik even een flink "Firefox WTF?!?!"-moment 
Ik heb ooit blijkbaar een adres op een of andere manier naar https laten redirecten terwijl dat niet meer werkt. Nu blijft hij https forceren. Dus ik typ letterlijk http://server.host.tld maar Firefox gaat direct naar https://server.host.tld.
Dit is alleen op te lossen door via Ctrl+Shift+Del de Site preferences te wissen, maar dat wil ik helemaal niet, omdat daarmee alle preferences verloren gaan! Ik kan niet vinden hoe ik alleen die specifieke site kan wissen.
Wat niet werkt:
- Forget about this site (want in de history kan ik alleen de https-versie vinden).
- In places.sqlite alle referenties naar dat domein wissen.
- In content-prefs.sqlite alle referenties naar dat domein wissen.
- In de console wordt niks gelogd
- De enige GET is naar de https-versie.
- Alle caches behalve de site preferences wissen.
Wat wel werkt:
- Ctrl+Shift+Del -> Delete alle site preferences (rest mag blijven staan).
- Nieuw profiel.
Ohh dit haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan, zoiets stoms
Normaal kun je Ctrl+F5'en, maar hier is geen logica tegenop gewassen.
Help!
Iemand een gouden tip?
Ik heb ooit blijkbaar een adres op een of andere manier naar https laten redirecten terwijl dat niet meer werkt. Nu blijft hij https forceren. Dus ik typ letterlijk http://server.host.tld maar Firefox gaat direct naar https://server.host.tld.
Dit is alleen op te lossen door via Ctrl+Shift+Del de Site preferences te wissen, maar dat wil ik helemaal niet, omdat daarmee alle preferences verloren gaan! Ik kan niet vinden hoe ik alleen die specifieke site kan wissen.
Wat niet werkt:
- Forget about this site (want in de history kan ik alleen de https-versie vinden).
Wat wel werkt:
- Nieuw profiel.
Ohh dit haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan, zoiets stoms
Help!
Heb je iets met HSTS gedaan op de host?
Dan blijft Firefox je namelijk keihard doorsturen naar HTTPS.
Dan blijft Firefox je namelijk keihard doorsturen naar HTTPS.
Nee, die site draait gewoon bij PCextreme (update: niet doen, is een rotbedrijf) shared hosting, en die ondersteunt geen https.
In Chrome en IE11 én in een ander Firefox profiel werkt ie wel. Ook in een clone van mijn profiel, waar ik dus alle site preferences wis, functioneert ie weer. Maar ik wil dus liever niet alle site preferences wissen.
In Chrome en IE11 én in een ander Firefox profiel werkt ie wel. Ook in een clone van mijn profiel, waar ik dus alle site preferences wis, functioneert ie weer. Maar ik wil dus liever niet alle site preferences wissen.
[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 09-04-2018 14:46 ]
Volgende al geprobeerd om FF weer te overtuigen dat hij gewoon http ipv https mag doenRoom42 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:29:
Wat niet werkt:
Wat wel werkt:
- Nieuw profiel.
Ohh dit haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan, zoiets stomsNormaal kun je Ctrl+F5'en, maar hier is geen logica tegenop gewassen.
Help!Iemand een gouden tip?
-intikken met portnummer http://server.host.tld:80
-lokaal .html bestandje maken met daarin een a href naar je server, de link vervolgens aanklikken.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Did you ever create an exception in the past for that site?Room42 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:29:
Help!Iemand een gouden tip?
Tools > Options > Advanced : Encryption: Certificates - View Certificates > Servers
(bovenstaande is een schaamteloze kopie
Behalve bij servers kan ook een eigen certificaat dit natuurlijk afdwingen.
NRG
Helaas, redirect net zo hard.temp00 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Volgende al geprobeerd om FF weer te overtuigen dat hij gewoon http ipv https mag doen?
-intikken met portnummer http://server.host.tld:80
Ook dit mocht niet baten. Ik heb het ook als bookmark getest, maar zonder succes.-lokaal .html bestandje maken met daarin een a href naar je server, de link vervolgens aanklikken.
Bedankt!
Hmm ik heb wel wat uitzonderingen opgeruimd, maar geen specifiek voor die site. Helaas dus geen effect.GerardVanAfoort schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:21:
[...]
Did you ever create an exception in the past for that site?
Tools > Options > Advanced : Encryption: Certificates - View Certificates > Servers
(bovenstaande is een schaamteloze kopie)
Behalve bij servers kan ook een eigen certificaat dit natuurlijk afdwingen.
Het gaat om http://ip.bnux.nl/ (een eigen, cleane site om m'n publieke IP-adres te checken.)
[ Voor 38% gewijzigd door Room42 op 12-08-2015 11:28 ]
Misschien de HTTPS Everywhere extension van de EFF geïnstalleerd?
blijkt dat mijn router roet in het eten gooit, als ik die er tussenuit haal en de pc direct op Ubee modem aansluit werkt alles weer perfect.Sjah schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:38:
Je kan het ook met niet-live beelden testen, ik krijg nu ook weer die fout. Eergister prima, nu niet, denk dat er iets is veranderd bij FoxSports, zoals je zegt Chrome doet het wel.
Had je toevallig de strict https header gezet ?
Wikipedia: HTTP Strict Transport Security
Wikipedia: HTTP Strict Transport Security
Een probleem met UPnP of Multicast Streams?Magic666 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:14:
[...]
blijkt dat mijn router roet in het eten gooit, als ik die er tussenuit haal en de pc direct op Ubee modem aansluit werkt alles weer perfect.
Multicast: The router uses the IGMP protocol to support efficient multicasting -- transmission of identical content, such as multimedia, from a source to a number of recipients.
NRG
Nou bij mij doet die het zonder router weghalen (wat ik trouwens geen heel elegante oplossing vind) nu ook weer.Magic666 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:14:
[...]
blijkt dat mijn router roet in het eten gooit, als ik die er tussenuit haal en de pc direct op Ubee modem aansluit werkt alles weer perfect.
bij mij helaas niet, router resetten/herstarten niks hielp. Blijkbaar lag het dus niet aan Fx.
Wel apart dat dit is gaan spelen sinds de Win10 update.... nou ben ik nog niet alle settings nagelopen maar je zou haast zeggen dat daar ergens iets niet goed zit.... maar dat is voor een ander topic
Met Fx zelf is dus niks mis mee
Wel apart dat dit is gaan spelen sinds de Win10 update.... nou ben ik nog niet alle settings nagelopen maar je zou haast zeggen dat daar ergens iets niet goed zit.... maar dat is voor een ander topic
Met Fx zelf is dus niks mis mee
Net 41 beta 1 update geinstalleerd. Is zeker nieuw, want voorheen update het dan naar de stabiele versie, maar nu meteen de nieuwste beta
En er staat nu welke beta je gebruikt, namelijk 41.0b1. Stond er eerst niet.
Ook in deze versie nog geen aparte processen. Zeker wéér uitgesteld
Fx 41 beta 1 verwijderd en 40 geinstalleerd, want de beta overbelast mijn geheugen. System gebruikt da constant 40 tot wel 70% geheugen.
Weet niet of het aan W10 of aan Fx ligt, maar na een tijdje opent het hamburgermenu niet meer en moet je Fx herstarten. Nog nooit eerder last van gehad. Nee, Fx is de laatste tijd niet goed bezig
Edit: Beta 2 is beter. Hamburgermenu dat niet opende, geen last meer van gehad
Ook in deze versie nog geen aparte processen. Zeker wéér uitgesteld
Fx 41 beta 1 verwijderd en 40 geinstalleerd, want de beta overbelast mijn geheugen. System gebruikt da constant 40 tot wel 70% geheugen.
Weet niet of het aan W10 of aan Fx ligt, maar na een tijdje opent het hamburgermenu niet meer en moet je Fx herstarten. Nog nooit eerder last van gehad. Nee, Fx is de laatste tijd niet goed bezig
Edit: Beta 2 is beter. Hamburgermenu dat niet opende, geen last meer van gehad
[ Voor 79% gewijzigd door desalniettemin op 21-08-2015 19:43 ]
Ik wil graag muisklik geluiden horen in Firefox. Voorheen gebruikte ik altijd de add-on "Navigational Sounds", maar sinds Windows 10 werkt deze add-on niet (goed) meer.
Iemand een suggestie? Ik kan geen geschikte add-on vinden als ik zoek onder "mouse click" of "click sounds".
Iemand een suggestie? Ik kan geen geschikte add-on vinden als ik zoek onder "mouse click" of "click sounds".
Ik heb met Firefox een probleem op YouTube, wanneer ik een video pauzeer of van kwaliteit verander dan verschijnt het laadanimatie van YouTube zo nu en dan op een verkeerde manier. Gebeurt op de PC. Zie bijbehorende video als voorbeeld:
YouTube: YouTube HTML5 Firefox 40 problem
Dit heb ik nooit met Chrome gehad en mijn HW staat in Firefox uit. Meer mensen last van?
Dit heb ik nooit met Chrome gehad en mijn HW staat in Firefox uit. Meer mensen last van?
[ Voor 3% gewijzigd door Allard Pruim op 22-08-2015 18:21 ]
Ik zie niet wat je bedoeld in die video. Sowieso niet handig, als je wat duidelijk wilt maken, dan een video op te nemen alsof je een beroerte krijgtAllard Pruim schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:19:
Ik heb met Firefox een probleem op YouTube, wanneer ik een video pauzeer of van kwaliteit verander dan verschijnt het laadanimatie van YouTube zo nu en dan op een verkeerde manier. Gebeurt op de PC. Zie bijbehorende video als voorbeeld:

Maar als de weergave van de laadanimatie je grootste probleem is, zou ik me nergens zorgen over maken
Heb de 32 bit versie van Fx 41 beta 3 ingeruild voor de 41 beta 3 Nightly 64 bit en het geheugengebruik probleem dat ik had in W10 lijkt al veel beter te gaan. Hopelijk blijft dit zo.
Mozilla sets plan to dump Firefox add-ons, move to Chrome-like extensions Wat hier van te denken...
Weet ik nog niet. Edge ook straks in oktober.
Briljant nieuwe feature gevonden.
Uit het niets werkt CTRL+T niet meer in FF 40.0.2. CTRL+W werkt wel, CTRL+SHIFT+T werkt ook nog maar CTRL+T niet meer. Ergo, mijn CTRL-toets doet het gewoon. Ga ik naar IE of Edge, kan ik wel CTRL+T uitvoeren en worden er nieuwe tabs geopend.
Echt van het ene op andere moment; 10 minuten geleden FF werkend achtergelaten, koffie zetten, kom terug met koffie, geen CTRL+T meer.
Uit het niets werkt CTRL+T niet meer in FF 40.0.2. CTRL+W werkt wel, CTRL+SHIFT+T werkt ook nog maar CTRL+T niet meer. Ergo, mijn CTRL-toets doet het gewoon. Ga ik naar IE of Edge, kan ik wel CTRL+T uitvoeren en worden er nieuwe tabs geopend.
Echt van het ene op andere moment; 10 minuten geleden FF werkend achtergelaten, koffie zetten, kom terug met koffie, geen CTRL+T meer.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zou eigenlijk niet moeten uit maken omdat het in Edge wel goed gaat maar is het niet toevallig een gevalletje keyboard layout door ctrl+shift of alt+shift oid? Je weet wel, wanneer je je keyboard layout per ongeluk heb veranderd met zo'n Windows toetsencombinatie.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik hoor wat je zegt maar waarom werkt CTRL+SHIFT+T dan wel en CTRL+T niet? De rest van de shortcuts zoals CTRL+P (printen) of CTRL+W (tab sluiten) werkt ook vlekkeloos.temp00 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:57:
Zou eigenlijk niet moeten uit maken omdat het in Edge wel goed gaat maar is het niet toevallig een gevalletje keyboard layout door ctrl+shift of alt+shift oid? Je weet wel, wanneer je je keyboard layout per ongeluk heb veranderd met zo'n Windows toetsencombinatie.
Ongelooflijk!!! De Xbox App heeft standaard 2 sneltoetsen gedefinieerd voor de GameDVR. Deze GameDVR is blijkbaar een onderdeel van Windows zelf en is ook "resident" als je je PC opnieuw hebt opgestart en de Xbox App nog niet open hebt gehad.

Heb nu de tweede shortcut-key weggehaald en meteen werkt Firefox weer.
/feel stupid

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2015 21:20 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Jammer dat Silverlight x64 niks doet in Fx64. Weinig hoop dat dat ooit gaat komen.
Dat heeft meer met deze bug te maken: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1187005Sjah schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:18:
Jammer dat Silverlight x64 niks doet in Fx64. Weinig hoop dat dat ooit gaat komen.
Mozilla heeft besloten om in de 64 bit versies van FF alleen Flash te whitelisten als plugin.
Oww, ik had de gedachtengang dat SL allang gedumpt was door MS, en daarom verwachtte ik niks.
Als je iets download dan krijg je rechtsboven (waar ik dus download icoontje heb staan) een melding van een blauw pijltje. Dan hebben ze veranderd, lees groter gemaakt, maar dat gaat dus niet meer weg, als je op download pijltje klikt. Ik blijf een gedeelte zien links en rechts:

Edit: Blijkbaar gaat het wel weg, maar duurt even
Edit: Blijkbaar gaat het wel weg, maar duurt even
[ Voor 7% gewijzigd door desalniettemin op 07-09-2015 16:50 ]
Weet iemand een oplossing voor mijn 'probleem'?
Ik heb op GoT 250 reacties per pagina en als ik dan naar een topic als het grote filmpjes topic (HK) of het movie trailer topic ga dan wordt om de één of andere reden voor alle embedded youtube videos ruimte gereserveerd in het geheugen wat de boel ontiegelijk vertraagd gedurende het laden.
Ik dacht altijd dat het aan Flash lag, maar zelfs met flashblock werd er ruimte in het geheugen gereserveerd. En sinds dat gezeik over veiligheid en flash, heb ik de flashplayer helemaal niet meer geïnstalleerd.
Dit vind ik mateloos irritant. Ik wil pas dat er geheugen voor een filmpje wordt gereserveerd als ik op de afspeelknop van dat filmpje druk.
Is dit gedrag aan te passen?
Ik heb op GoT 250 reacties per pagina en als ik dan naar een topic als het grote filmpjes topic (HK) of het movie trailer topic ga dan wordt om de één of andere reden voor alle embedded youtube videos ruimte gereserveerd in het geheugen wat de boel ontiegelijk vertraagd gedurende het laden.
Ik dacht altijd dat het aan Flash lag, maar zelfs met flashblock werd er ruimte in het geheugen gereserveerd. En sinds dat gezeik over veiligheid en flash, heb ik de flashplayer helemaal niet meer geïnstalleerd.
Dit vind ik mateloos irritant. Ik wil pas dat er geheugen voor een filmpje wordt gereserveerd als ik op de afspeelknop van dat filmpje druk.
[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 08-09-2015 21:24 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ondertussen zijn Australie en Oostenrijk aan het lijstje toegevoegd waar Firefox for iOS beschikbaar is:
https://support.mozilla.o...-available-iphone-or-ipad
https://support.mozilla.o...-available-iphone-or-ipad
NRG
Ook met Fx 41 beta 8 64 bit weer dat als ik op het hamburgermenutje klik het niet opent. Als ik dan met alt de menubalk open en ik klik op bv customize, dan opent er een tab, maar kan ik niets aanpassen. Ik moet dus iedere keer Fx herstarten. Maar ligt dit nu aan Fx of aan Windows 10, want sinds ik W10 heb, dit soort problemen. Met vorige Windows versies nooit dit soort problemen. Vreemd hoor
De embedded YouTube players op GoT gebruiken al heel lang geen Flash meer hoorNitroX infinity schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:23:
Weet iemand een oplossing voor mijn 'probleem'?
Of heb jij het html5-vinkje op YouTube uitstaan?
Oscar Wilde
Ik zeg dus ook, ik dacht (verleden tijd) dat het aan flash lag.
Maar flash heb ik al geruime tijd niet meer, dus het probleem ligt ergens anders.
Maar flash heb ik al geruime tijd niet meer, dus het probleem ligt ergens anders.
[ Voor 5% gewijzigd door NitroX infinity op 10-09-2015 21:52 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zou te maken kunnen hebben met de hoeveelheid iframes die op 1 pagina moeten worden ingeladen? Ook zonder Adblock Plus zorgt dit voor een behoorlijke stijging in het geheugengebruik.NitroX infinity schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:52:
Ik zeg dus ook, ik dacht (verleden tijd) dat het aan flash lag.
In Firefox 41 zou dit een stuk beter moeten zijn, zie ook; https://blog.mozilla.org/...hen-running-adblock-plus/
Ik heb geen adblock plus.
Het probleem is dat als een filmpje 100MiB groot is, Firefox die 100MiB reserveert in het geheugen, zonder dat ik op de afspeel knop van het filmpje heb gedrukt.
Het probleem is dat als een filmpje 100MiB groot is, Firefox die 100MiB reserveert in het geheugen, zonder dat ik op de afspeel knop van het filmpje heb gedrukt.
Haalt dit iets uit?NitroX infinity schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:07:
Ik heb geen adblock plus.
"You can set the media.windows-media-foundation.enabled pref to false on the about:config page to disable the built-in HTML5 media player."
https://support.mozilla.org/en-US/questions/965384
NRG
Helpt niets, er wordt nog steeds ruimte gereserveerd in het geheugen voor alle embedded filmpjes.
Ik kan me ook zo voorstellen dat 250 posts (default laden) best veel is. Op veel fora zie je ook het 'load more posts' vaak naarmate je naar beneden scrolt (javascript) dat houdt het laden natuurlijk wel beperkter.. Zeker met embedded filmpjes.
NRG
Het maakt niet uit hoeveel posts per pagina ik zie. Het gaat erom dat er pas ruimte gereserveerd zou moeten worden voor een filmpje, als je op de play knop drukt van dat filmpje. Niet daarvoor al.
Alleen omdat ik een pagina bezoek met embedded filmpjes, betekent niet dat ik ze ga kijken.
Alleen omdat ik een pagina bezoek met embedded filmpjes, betekent niet dat ik ze ga kijken.
Kijk regelmatig op autoweek.nl video's van autotesten, maar is onmogelijk met Fx, want bevriest om de haverklap. Met Edge die problemen niet. Waarom krijgt Fx dit maar niet opgelost? HTML 5 speelt wel zonder bevriezen af.
[ Voor 56% gewijzigd door desalniettemin op 19-09-2015 11:54 ]
Volgens mij is er eindelijk aan de multi-threading gewerkt. Tot v38 gebruikte FF maar 1 core, nu draai ik v40.0.3 en die zat toenstraks op iets meer dan 50% CPU load (= 2 cores) tijdens het opstarten en herstellen van de sessie
Oscar Wilde
Het is vast al keer besproken, maar ik ga liever niet alle pagina's langs om het op te zoeken.
Firefox heeft de neiging om behoorlijk wat RAM in gebruik te nemen, en dit bouwt zich alleen op. Dit lijkt wel op een memory leak, iemand bekend hiermee?
Firefox heeft de neiging om behoorlijk wat RAM in gebruik te nemen, en dit bouwt zich alleen op. Dit lijkt wel op een memory leak, iemand bekend hiermee?
Hoeft ook niet.. heb je die goede zoekfunctie wel eens geprobeerd?ExploitSolo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:06:
Het is vast al keer besproken, maar ik ga liever niet alle pagina's langs om het op te zoeken.
[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel vijftien
NRG
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, bedankt !GerardVanAfoort schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:10:
[...]
Hoeft ook niet.. heb je die goede zoekfunctie wel eens geprobeerd?![]()
[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel vijftien
Bij hoog geheugengebruik is Adblock + meestal het eerste dat genoemd wordt. Al weet ik niet of dat tegenwoordig nog steeds zo is.ExploitSolo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:06:
Hoeveel tabs heb je open en welke plugins gebruik je?
Oscar Wilde
Ik heb enkel Adblock plus open, en dan 4-6 tabs
En wat voor sites, als het allemaal Googles (Docs/Gmail/Etc), Facebooks, Youtubes zijn, dan vreet dat geheugen.
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig weer aardig tevreden ben over Firefox. Ik draai beta (nu versie 41.0b9) en dat is aardig stabiel te noemen. Ik heb eigenlijk altijd veel tabs open staan en dan wilde eerdere versies nog wel eens gaan mokken, maar daar heb ik geen last meer van. RAM-gebruik is voor mij geen issue, daar heb ik mijn systeem gewoon op aangepast
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig weer aardig tevreden ben over Firefox. Ik draai beta (nu versie 41.0b9) en dat is aardig stabiel te noemen. Ik heb eigenlijk altijd veel tabs open staan en dan wilde eerdere versies nog wel eens gaan mokken, maar daar heb ik geen last meer van. RAM-gebruik is voor mij geen issue, daar heb ik mijn systeem gewoon op aangepast
Tweakers, Youtube, Tweetdeck en Facebook. Denk dat de laatste 3 wel redelijk wat geheugen vreden.
Het is nou niet dat ik er last van heb, maar het viel me zo op dat FF in algemeem redelijk wat geheugen wel nemen.
Het is nou niet dat ik er last van heb, maar het viel me zo op dat FF in algemeem redelijk wat geheugen wel nemen.
Probeer eens uBlock. Die gaat veel efficienter met geheugen en rekenkracht om.ExploitSolo schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:23:
Ik heb enkel Adblock plus open, en dan 4-6 tabs
Thanks, ik zal deze eens testenBee.nl schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:31:
[...]
Probeer eens uBlock. Die gaat veel efficienter met geheugen en rekenkracht om.
Verwijderd
Hoi mensen, ik hoop dat ik in de juiste draad ben.
Sinds een lange poos heb ik last van een bijzonder probleem met voornamelijk video's van dumpert, en het lijkt me dan ook dat het vooral aan die player ligt.
Videos kunnen prima afspelen, zowel met als zonder de video controls in beeld. Maar haperingen ontstaan wanneer ik deze situatie wijzig - dus als ik mn muis over de video beweeg, om de controls in beeld te krijgen, of de muis wegbeweeg om de controls te laten oprotten.
Het is dus waarschijnlijk een probleem met die video controls. Maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken. Iemand een idee?
BEWERK: Het gebeurt ook als de controls al in beeld zijn en ik met de muis beweeg. Ik kan niet zien of het daarmee ook een probleem met de cursor is of toch enkel beperkt tot de controls die dan alsnog 'reageren' op mijn cursor.
Sinds een lange poos heb ik last van een bijzonder probleem met voornamelijk video's van dumpert, en het lijkt me dan ook dat het vooral aan die player ligt.
Videos kunnen prima afspelen, zowel met als zonder de video controls in beeld. Maar haperingen ontstaan wanneer ik deze situatie wijzig - dus als ik mn muis over de video beweeg, om de controls in beeld te krijgen, of de muis wegbeweeg om de controls te laten oprotten.
Het is dus waarschijnlijk een probleem met die video controls. Maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken. Iemand een idee?
BEWERK: Het gebeurt ook als de controls al in beeld zijn en ik met de muis beweeg. Ik kan niet zien of het daarmee ook een probleem met de cursor is of toch enkel beperkt tot de controls die dan alsnog 'reageren' op mijn cursor.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 19:36 ]
Ik heb Avast free vervangen voor Avira free en wat denk je? Geen haperingen en bevriezen meer tijdens afspelen op zowel autoweek als de nfl
Lag dus niet aan Fx, maar aan Avast?

Ohh.. Avast autosandbox, wat een gedrocht is dat! Ik kan het me goed voorstellen. Probeer het maar eens (als je daar nog zin in hebt) met autosandbox uit in Avast Free.desalniettemin schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:54:
Ik heb Avast free vervangen voor Avira free en wat denk je? Geen haperingen en bevriezen meer tijdens afspelen op zowel autoweek als de nflLag dus niet aan Fx, maar aan Avast?
Zelfs Safenet Sentinel License activeren mislukte enkel door die autosandbox.., konden wij weer uitleggen op scholen. "Gebruik dan ook geen Avast joh, of zet de autosandbox uit.."
[ Voor 15% gewijzigd door GerardVanAfoort op 19-09-2015 13:05 ]
NRG
Is er op de mobiele android versie een manier om de adresbalk aan de onderkant te krijgen? toch wel wat fijner op een 5,5 scherm
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Bij FF41 beta liepen sommige webpagina's vast bij mij. Hieronder Tweakers nieuwspagina maar niet elke. Bijv. Nieuws 23/9 niet maar 22/9 wel.... 
De hele browser freezed dan en enige optie is om browser te killen.
Teruggegaan naar FF40.0.3 en toen was het over.
Nu met FF41 final loopt het weer vast.
Ben benieuwd of dit een local issue is of dat meer mensen er last van hebben.
FF 42beta heeft issue dan weer niet....
De hele browser freezed dan en enige optie is om browser te killen.
Teruggegaan naar FF40.0.3 en toen was het over.
Nu met FF41 final loopt het weer vast.
Ben benieuwd of dit een local issue is of dat meer mensen er last van hebben.
FF 42beta heeft issue dan weer niet....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2