Kan iemand mij met het volgende helpen. Ik draai Firefox op Windows 8.1 64 bits. Het lukt maar niet om geluid te krijgen uit HTML5 video's. Vanzelfsprekend heb ik Firefox met al zn user data verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten. In de geluidsinstellingen van Windows weet ik ook niet wat ik moet vinden. Bij de volume mixer zie je wel dat Firefox geluid "produceert", het groene balkje vult zich wel op basis van het geluid in de video. Maar je hoort gewoon helemaal niks.
Ik gebruik nu een weekje Chrome, maar ik heb toch liever Firefox. Ook zoeken op Google leverde mij niet een oplossing
Ik heb dit filmpje gevolgd:
YouTube: How to fix sounds in Mozilla Firefox or Windows - 2014
Dit deed het voor mij, maar als je Firefox uitzet en weer aan, begint het hele verhaal overnieuw. Ik ga natuurlijk niet elke keer dat doen als ik Firefox start. Wat een drama...
Ik moet dus elke keer de Windows Audio service opnieuw starten nadat ik Firefox heb gestart om geluid uit HTML5 video's te krijgen. In Chrome en IE is dit niet het geval.
Ik gebruik nu een weekje Chrome, maar ik heb toch liever Firefox. Ook zoeken op Google leverde mij niet een oplossing
Ik heb dit filmpje gevolgd:
YouTube: How to fix sounds in Mozilla Firefox or Windows - 2014
Dit deed het voor mij, maar als je Firefox uitzet en weer aan, begint het hele verhaal overnieuw. Ik ga natuurlijk niet elke keer dat doen als ik Firefox start. Wat een drama...
Ik moet dus elke keer de Windows Audio service opnieuw starten nadat ik Firefox heb gestart om geluid uit HTML5 video's te krijgen. In Chrome en IE is dit niet het geval.
[ Voor 35% gewijzigd door -Edwin- op 15-05-2015 11:42 ]