Agreed. Zoals het nu in de omschrijving staat is weining geheimzinnigs aan.
Ik speel daarom inderdaad met de gedachte om iets met de servicekosten te doen als er over een aantal maanden geen beweging is.
Ik denk persoonlijk dat áls je íets wilt doen, dat je beter op dat contante bedrag kunt inzetten dan op een korting op de verkoopprijs. Cash verkoopt imho beter dan een korting op de verkoopprijs (iets wat veel verkopers tóch al verwachten in de huidige markt), ondanks dat het onder de streep op hetzelfde neerkomt.
Wat de indeling betreft, het zijn 150 harde vierkante meters, bij het schuine dak gemeten op anderhalve meter hoogte. Boven de woonkamer zou je nog een vloer kunnen leggen, dan neemt de woonoppervlakte met ruim 30 m2 toe. Ik zou niet weten wat dat kost, en of dat kopers over de streep trekt?
Ik kan me haast niet voorstellen dat kopers wel zouden aanhaken op 180m2 maar niet op de huidige 150m2. Met alle respect, ik denk dat voor de huidige indeling 150m2 al aan de forse kant is. Nofi, maar je (slechts) 2 slaapkamers zijn voor 150m2 aan de kleine kant. Die bovenverdieping zou een killer masterbedroom
kunnen zijn, maar is het niet. Misschien kun je daar nog iets mee doen? Misschien een plan opstellen om eventueel boven nog een extra (en suite) badkamer oid te realiseren?
De hoogte van de woonkamer geeft nu juist dat ruimtelijke effect en maakt het huis extra licht.
Agreed.