Inderdaad, dat zeggen ook al onze buren vrienden en kennissen:
"Dat huis ben je zo kwijt!"
Maar in de praktijk blijkt dat tcoh niet het geval te zijn.
En net wat je zegt; de buren verkopen voor respectievelijk 169 en 125! Al moet men dat huis wel compleet en totaal opknappen, CV erin etc. Dat kost je minimaal 5 maanden en 60.000. Ik vraag me af of kopers dat ook zo zien?
De inrichting is inderdaad smaak, maar zoals je zelf ook al zegt; schilder een muur in een ander kleur en... etc. Daarom hebben we alles laatste tijd ook steeds meer licht en wit gehouden. Een nieuwe bewoner kan alle kanten op. Lichte/geen kleuren lijkt mij juist een voordeel. Het gros der mensen ziet een inrichting en koopt een huis daarop.

Dan is dit iig makkelijker te doorzien.
Tja, de kleuren van badkamer en WC; dat was in 2008 helemaal hip toen

En makkelijk schoon te houden

Vloerverwarming beperkt de keuze voor de vloerbedekking, dan zijn plavuizen een logisch gevolg..
Overigens was de pergola natuurlijk maar een voorbeeld, maar een nette bestrate oprit inclusief carport heeft iedereen toch wat aan? En die verbouwing heeft me heel, heel erg veel geld gekost (verkeerde aannemer

). Ik verwacht ook niet dat ik dat eruit krijg
Zoals Nare man al zegt: taxatie waarde destijds vs geschatte waarde na verbouwing van 35.000 + eigen geld = verbouwd huis met waarde x en hypo van 220K
Maar ik wil wel een normale prijs voor mijn huis. De vraag is of mijn huis, te goedkoop, heel gunstig, scherp, goed of toch iets te duur geprijsd is?
BTW:
De opmerkingen over kleur en gezelligheid en eerder al;
Ik weet niet hoe de werkelijkheid zich verhoudt tot de foto's die op Funda staan, maar toen ik ze voor het eerst bekeek, bekroop me meteen een naar gevoel, van ongezelligheid.
..
Hier gaan we nog beter aan werken, vitrage (stuk) open, wat kleur brengen door accesoires oid, altijd bloemetje op tafel, etc.
Dank voor de input, je ziet het zelf gewoon niet altijd als je er dagelijks bent
[
Voor 20% gewijzigd door
bord4kop op 06-03-2015 09:26
]