jordeeeh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:02:
Hier vandaag en maandag bezichtigingen, spannend! Staan er 7 gepland nu. Valt me op zich niet tegen voor een dorp in de Noordoostpolder. Bij m'n vriendin in Dokkum waren er 3 bezichtigingen en uiteindelijk maar 1 bod

Maar gelukkig wel net iets boven de vraagprijs en die vond ik al hoog ingezet door de makelaar.
Mijn woningis een hoekwoning en staat voor €237.500,00 op Funda. Is er vorige week vrijdag op gekomen, 2163x bekeken en 33x bewaard.
Hier ook dat mijn buren het huis erg graag willen kopen, de woningen om mijn heen zijn huurwoningen (mijne is voormalig woningbouw).
Het zijn mijn directe buren, enkel een steeg ertussen. Op zich kan ik goed met ze maar we komen niet bij elkaar over de vloer ofzo.
Ze zijn echter redelijk opdringerig, zien zichzelf er al bijna wonen en zo praten ze ook
Het bedrag viel ze al wat tegen, dus qua bieding verwacht ik ook niet zoveel van ze.
Volgens mij denken ze dat ik het ze ga gunnen, maar ik ga gewoon voor het hoogste bod.
Zal dus nog gezellig worden als zij het niet krijgen

Vandaag de biedingen doorgekregen van de makelaar.
Van de 6 bezichtigingen die er uiteindelijk zijn geweest hebben er 4 een bod gedaan.
Mijn buren het 1 na laagste bod met €220.000,00, waar het hoogste bod € 255.500,00 is.
Die keuze is in ieder geval makkelijk gemaakt.
Enige ding is nog datum van transport, zij wilden eigenlijk dit jaar nog, maar dat gaat ons gewoon niet lukken.
Makelaar gaat het gesprek met ze aan hierover, krijg ik nog terugkoppeling over.
Anders ga ik met het 2e bod in zee, zij boden € 253.000,00.
Zeer tevreden hiermee, vooral met de berichten de laatste tijd.