Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 22:26

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Haha ik ben helemaal hyper met destiny, maar tot nu toe gaat et Goed ;) hopen dat het probleem goed verholpen wordt bij je..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:06
Weet iemand de postcode van het bedrijf waar je het naar toe moet sturen? Ik wil mijn track & trace checken, maar heb op mijn bonnetje alleen de code staan en niet de postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialJ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 09:37
pelt schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:03:
Weet iemand de postcode van het bedrijf waar je het naar toe moet sturen? Ik wil mijn track & trace checken, maar heb op mijn bonnetje alleen de code staan en niet de postcode.
Cycleon returns
Antwoordnummer 11170
5600 VC Eindhoven

Zojuist mijn PS4 opgestuurd naar een jaar disk eject viel eerst niet op omdat ik me controllers opladen via de PS4 maar sinds ik een laadstation heb gaf hij de mankementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:25
Helaas sinds vandaag problemen met (vermoedelijk) oververhitting. PS4 staat geheel vrij (niet in een kastje ofzo) maar na enkele minuten aanstaan knippert het lichtbalkje rood, piept hij 3x en schakelt de PS4 spontaan uit. Als ik hem daarna weer aanzet gaat hij binnen 1-2 minuten opnieuw uit. Ik hoor ook een geluid alsof er een fan binnenin niet goed werkt, alsof hij een spinup probeert te doen, faalt en weer stopt en dat elke paar seconden opnieuw.
Ik heb hem vandaag opgestuurd voor reparatie (het was druk, dus gaat waarsch iets van 21 dagen duren gaf men aan de telefoon aan), dus hopelijk kunnen ze het makkelijk fixen. Ik vermoed dus iets van een stukke fan waardoor hij oververhit. Erg jammer want ik heb hem helaas net een week of 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 12:46
Vandaag de playstation 4 controller gebruikt bij een vriend van me op de playstation 3, nu kom ik thuis en wil die niet meer pairen op mijn ps4. Al veel geprobeerd.
Resetten door prikker in gaatje onder L2 button en dan opstarten en via usb connecten, maar dan het enige wat hij dan doet is wit flashen...

In safe mode herkent hij hem ook niet. want ik moet de PS knop indrukken en dan is het enige wat hij doet weer wit flitsen kort.
Iemand nog ideeen, ben al een 1,5uur bezig maar lukt me niet.

Alvast dank voor de hulp/ideen.....

orignele ps4 kabel werkt wel! gelukkig

[ Voor 4% gewijzigd door robster19 op 30-12-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:38
Vorige week mijn 2e controller opgestuurd voor reperatie (ivm loskomende rubber op L3) en vandaag is mijn nieuwe verzonden,erg snel.Garantie was al verlopen van 1 jaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 15:41
Amaze86 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:24:
Vorige week mijn 2e controller opgestuurd voor reperatie (ivm loskomende rubber op L3) en vandaag is mijn nieuwe verzonden,erg snel.Garantie was al verlopen van 1 jaar.
hoe weet je dat die al terug komt? ik heb hem de 26e opgestuurd maar nog steeds geen nieuwe binnen.
Ik stuur morgen weer een controller die kant op. Weer het rubber los :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
jakz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:58:
[...]

hoe weet je dat die al terug komt? ik heb hem de 26e opgestuurd maar nog steeds geen nieuwe binnen.
Ik stuur morgen weer een controller die kant op. Weer het rubber los :(
Ik word op de hoogte gehouden via mail,track & trace code al ontvangen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Amaze86 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:26:
[...]

Ik word op de hoogte gehouden via mail,track & trace code al ontvangen.
Ik heb nog niets vernomen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
En hij is binnen,wel erg snel binnen een week alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:13

Zorian

What the fox?

Ik krijg vrij regelmatig error code CE-34878-0 op de PS4. Dit gebeurt in diverse spellen.
Ongeveer 5-10 minuten voordat de error optreedt merk ik al dat de PS4 enorm sloom wordt en veel framedrops vertoont (~15FPS ipv 30FPS bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Zorian schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:49:
Ik krijg vrij regelmatig error code CE-34878-0 op de PS4. Dit gebeurt in diverse spellen.
Ongeveer 5-10 minuten voordat de error optreedt merk ik al dat de PS4 enorm sloom wordt en veel framedrops vertoont (~15FPS ipv 30FPS bijvoorbeeld).
Bellen of mailen naar PS Support en hun om advies vragen :

http://nl.playstation.com/contact-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:27
Ik heb onlangs (vlak voor nieuwjaar) een Dualshock 4 opgestuurd naar Sony, maar ik heb nog niets gehoord, ook niet over ontvangst. Nu heb ik een tracking code, maar nergens is de postcode terug te vinden (er staat me iets bij van 'Playcontrol' oid. Heeft iemand het adres? Ik heb destijds een mailtje gekregen met daarin een link naar het adres, maar deze doet het uiteraard niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
Als je een klein beetje terugscrollt in deze thread is dit vrij recent nog gepost (als je "laatste pagina" selecteert staat deze er zelfs nog op)
SpecialJ schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:53:
[...]
Cycleon returns
Antwoordnummer 11170
5600 VC Eindhoven
Ik heb zelf mijn defecte PS4 op 31 december verzonden (maar afhaal was toen al geweest, dus pas in het nieuwe jaar daadwerkelijk verzonden), maar heb ruim een week geleden (6 januari geloof ik) ook ontvangstbevestiging gehad. Je kunt er dus wel enigszins vanuit gaan dat hij inmiddels wel ontvangen is, maar als je het zeker wilt weten kun je altijd even bellen met Playstation support en het nummer van je support case doorgeven.

edit: En 5 minuten nadat ik dit bericht tik krijg ik een mailtje van het Playstation service center dat mijn PS4 gerepareerd is en op de post is gedaan terug naar mij :D

[ Voor 10% gewijzigd door TheKmork op 14-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-05 09:03
Is de PS4 een beetje hittebestendig?
Hij heeft bij mij geen ademruimte aan de achterkant (strak tegen een stekkerblok aan). Bovenkant heeft 5cm vrij. Beide zijkanten staat hij ook 'klem'. Alleen aan de voorkant staat hij vrij. De fan draait overduidelijk op max.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:56
Denk dat dat wel wat aan de krappe kant is.
Bij AC unity draait ie echt volop, vooral in de menu's :+
Maar als ie bij t minste of geringste nu al flink blaast zou ik er wel even wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

TheKmork schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:59:
Ik heb zelf mijn defecte PS4 op 31 december verzonden (maar afhaal was toen al geweest, dus pas in het nieuwe jaar daadwerkelijk verzonden), maar heb ruim een week geleden (6 januari geloof ik) ook ontvangstbevestiging gehad. Je kunt er dus wel enigszins vanuit gaan dat hij inmiddels wel ontvangen is, maar als je het zeker wilt weten kun je altijd even bellen met Playstation support en het nummer van je support case doorgeven.

edit: En 5 minuten nadat ik dit bericht tik krijg ik een mailtje van het Playstation service center dat mijn PS4 gerepareerd is en op de post is gedaan terug naar mij :D
Zou je willen laten weten of je de zelfde PS4 terug krijgt als die je hebt opgestuurd? Heb zelf tijdje terug mijn PS4 die behoorlijk lawaai maakte opgestuurd. Niet alleen heeft het een maand geduurd, maar ik kreeg ook een andere PS4 dan ik had opgestuurd. Bovendien maakte deze 'nieuwe' nóg een stuk meer lawaai dan de vorige helaas. Dat wordt contact opnemen en waarschijnlijk wéér opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
X-Kiwi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:16:
Is de PS4 een beetje hittebestendig?
Hij heeft bij mij geen ademruimte aan de achterkant (strak tegen een stekkerblok aan). Bovenkant heeft 5cm vrij. Beide zijkanten staat hij ook 'klem'. Alleen aan de voorkant staat hij vrij. De fan draait overduidelijk op max.
Met name gezien dat de PS4 zijn ventilatie juist via de zijkanten en via de achterkant doet lijkt me dit niet heel verstandig. Hij staat op deze manier inderdaad wel heel erg ingesloten. Hij kan nog wel een beetje ventileren door via de achterkant uit te blazen wat dan over de bovenkant naar buiten gaat, maar ik zou toch sterk aanraden een iets ruimer plekje ervoor te vinden. De PS4 wordt al vrij warm van zichzelf als hij vrij staat, dus een goede ventilatie is zeker geen overbodige luxe.
Anoniem: 411893 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:36:
[...]

Zou je willen laten weten of je de zelfde PS4 terug krijgt als die je hebt opgestuurd? Heb zelf tijdje terug mijn PS4 die behoorlijk lawaai maakte opgestuurd. Niet alleen heeft het een maand geduurd, maar ik kreeg ook een andere PS4 dan ik had opgestuurd. Bovendien maakte deze 'nieuwe' nóg een stuk meer lawaai dan de vorige helaas. Dat wordt contact opnemen en waarschijnlijk wéér opsturen...
Natuurlijk, zodra ik hem binnen heb zal ik het serienummer even matchen aan dat van degene die ik opgestuurd heb. Hoewel het me persoonlijk niet echt veel uitmaakt of het dezelfde is of een andere, zo lang hij het nu maar goed doet (en hij natuurlijk niet helemaal onder de krassen zit e.d.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
Anoniem: 411893 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:36:
[...]

PS4 is inmiddels binnen. Het is inderdaad een andere dan ik opgestuurd heb (ander serienummer) maar in helemaal goede staat (geen krasjes of niets) en het probleem lijkt tot dusver ook opgelost te zijn met deze vervangende PS4 dus ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheKmork schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:56:
[...]

PS4 is inmiddels binnen. Het is inderdaad een andere dan ik opgestuurd heb (ander serienummer) maar in helemaal goede staat (geen krasjes of niets) en het probleem lijkt tot dusver ook opgelost te zijn met deze vervangende PS4 dus ik ben tevreden :)
Top bedankt! Wilde alleen weten of dit normaal was. Heb er zelf ook totaal geen problemen mee om een andere PS4 terug te krijgen dan opgestuurd, zeker als ie gewoon in goede staat is. Waar ik bij mijn afhandeling problemen mee had/heb is dat ik een luide PS4 opstuurde en een nog luidere PS4 terug kreeg. Verder als je 'eigen' PS4 toch niet gerepareerd wordt, hoeft het (in mijn geval) geen maand te duren om een vervanger terug te sturen. Maar misschien was het erg druk en had ik gewoon pech.

Wat was je probleem trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
Anoniem: 411893 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:10:
[...]

Top bedankt! Wilde alleen weten of dit normaal was. Heb er zelf ook totaal geen problemen mee om een andere PS4 terug te krijgen dan opgestuurd, zeker als ie gewoon in goede staat is. Waar ik bij mijn afhandeling problemen mee had/heb is dat ik een luide PS4 opstuurde en een nog luidere PS4 terug kreeg. Verder als je 'eigen' PS4 toch niet gerepareerd wordt, hoeft het (in mijn geval) geen maand te duren om een vervanger terug te sturen. Maar misschien was het erg druk en had ik gewoon pech.

Wat was je probleem trouwens?
Een maand? Oh die van mij was veel sneller klaar. 31 dec opgestuurd, 6-7 januari ofzo ontvangstbevestiging gehad, en afgelopen woensdag (14) melding gehad dat hij onderweg terug was. Dus ruim 2 weken kwijt geweest, vrij snel gezien dat oud en nieuw er ook nog tussenzat.

Mijn probleem was (vermoedelijk) een kapotte ventilator aan de binnenkant, PS4 schakelde zichzelf uit met rood knipperende licht bar na ongeveer 10 minuten (zelfs in het menu), en er was een tikkend geluid te horen alsof de fan steeds probeerde te starten maar ergens tegen vastliep ofzo.
Vwb luidruchtig, tja de ventilator blaast inderdaad flink (vooral in een spelletje, maar zelfs in het menu begint hij na enige tijd al wat extra te blazen), maar voor zover ik begrepen heb is dat vrij normaal. Ik neem tenminste aan dat je op die manier luidruchtig bedoelt en niet rare geluiden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheKmork schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:05:
[...]
Een maand? Oh die van mij was veel sneller klaar. 31 dec opgestuurd, 6-7 januari ofzo ontvangstbevestiging gehad, en afgelopen woensdag (14) melding gehad dat hij onderweg terug was. Dus ruim 2 weken kwijt geweest, vrij snel gezien dat oud en nieuw er ook nog tussenzat.

Mijn probleem was (vermoedelijk) een kapotte ventilator aan de binnenkant, PS4 schakelde zichzelf uit met rood knipperende licht bar na ongeveer 10 minuten (zelfs in het menu), en er was een tikkend geluid te horen alsof de fan steeds probeerde te starten maar ergens tegen vastliep ofzo.
Vwb luidruchtig, tja de ventilator blaast inderdaad flink (vooral in een spelletje, maar zelfs in het menu begint hij na enige tijd al wat extra te blazen), maar voor zover ik begrepen heb is dat vrij normaal. Ik neem tenminste aan dat je op die manier luidruchtig bedoelt en niet rare geluiden ofzo.
Yes, ik had de PS4 op 18 november opgestuurd en kreeg 'm terug op 16 december. Waarschijnlijk pech dus. Of jij geluk.

Met dat rode licht weet je idd dat ie echt defect is :P. Ik doelde inderdaad op het blazen. De PS4 is absoluut niet stil, dat weet ik. Zeker bij 'zware' games als TLoU, Killzone of Infamous lijkt het (in-game) normaal dat ie redelijk wat blaast. Dat kan ik nog accepteren. Maar bij mij begon de PS4 bij sommige games zelfs in de menu's al hard te blazen (TLoU of NBA2K), zo hard dat je het kon horen terwijl het geluid van de tv normaal aan stond. Lawaai is uiteraard erg subjectief, maar na wat zoeken op internet besloot ik toch maar de PS4 op te sturen, omdat ik het niet helemaal vertrouwde. (Nog net binnen jaar 1 van de garantie)

De PS4 die ik terugkreeg maakt het overigens nog bonter. De enige game waarbij ik hem niet extra lawaai hoor maken is FIFA 15 tot nu toe, maar bijvoorbeeld bij Team Select of het opkomstfilmpje in PES2015 wordt ie helemaal gek (het 'opstijg'-geluid, meer lawaai dan in-game in de eerder genoemde 'zware' games op de vorige PS4). Heb de geluidsproductie (zelfde game) vergeleken met de PS4 van een vriend (wel blazen maar stukken minder) en een nieuwe PS4 (nauwelijks hoorbaar) dus het is absoluut niet normaal. Ik heb de 'zware' games niet eens geprobeerd, omdat ik bang ben dat het dan helemaal mis gaat. Dit lawaai maakt het gamen niet echt leuk en deze PS4 is dan ook niet meer aangeweest.

Ik zal contact opnemen met de klantenservice en ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25

On_E

Housemusic

Vandaag mijn controller opgestuurd naar Sony, benieuwd hoe lang het gaat duren...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
On_E schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:27:
Vandaag mijn controller opgestuurd naar Sony, benieuwd hoe lang het gaat duren...
Pas dat je geen controller krijgt van iemand anders,en test meteen de trilfunctie van je controller als je hem terug hebt.Ik had er een ontvangen waar trilfunctie ontzetten luid was en alleen aan de rechter kant voelbaar,heb die meteen weer teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Amaze86 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:16:
[...]

Pas dat je geen controller krijgt van iemand anders,en test meteen de trilfunctie van je controller als je hem terug hebt.Ik had er een ontvangen waar trilfunctie ontzetten luid was en alleen aan de rechter kant voelbaar,heb die meteen weer teruggestuurd.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
2 controllers nu opgestuurd die buiten de garantie vielen. 2 nieuwe gekregen! mag ook wel eens gezegd worden dat dit topservice is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:16
jakz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:30:
2 controllers nu opgestuurd die buiten de garantie vielen. 2 nieuwe gekregen! mag ook wel eens gezegd worden dat dit topservice is!
Eigenlijk vind ik het niet meer dan logisch. Het apparaat is amper een jaar oud en de kwaliteit van de controllers is... Nou ja, bedroevend :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
tjah misschien is het niet meer dan logisch maar officieel hoeven ze dit niet te doen. Je hebt 1 jaar garantie. Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar serienummer in te vullen en een bon van aankoop is niet eens meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand ervaring met volgende:

Bij 1 van mijn controller werkt de linker stick (L3) niet goed. Stick zelf werkt prima het is alleen een combinatie volgens mij. Als voorbeeld bij call of duty moet je de linkers stick indrukken en naar voren duwen om te kunnen rennen, ik merk dat dit soms niet goed werkt, ofwel hij stopt met rennen of rent helemaal niet. Dit werkte eerst prima sinds paar dagen niet. Aparte is dat de stick zelf prima werkt. Dus links rechts boven onder en indrukken, geen probleem, alleen het rennen met cod werkt dus niet..

Getest met andere controller geen probleem. Zou ik de kapotte controller hiervoor kunnen sturen naar sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jakz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:49:
tjah misschien is het niet meer dan logisch maar officieel hoeven ze dit niet te doen. Je hebt 1 jaar garantie. Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar serienummer in te vullen en een bon van aankoop is niet eens meer nodig
Ik kon het serienummer amper nog ontcijferen, die sticker is half weg.

Heb nog helemaal geen bevestiging gehad ook van ontvangst van mijn controller, hoe lang duurt dat normaal gesproken?
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:35:

Bij 1 van mijn controller werkt de linker stick (L3) niet goed. Stick zelf werkt prima het is alleen een combinatie volgens mij. Als voorbeeld bij call of duty moet je de linkers stick indrukken en naar voren duwen om te kunnen rennen, ik merk dat dit soms niet goed werkt, ofwel hij stopt met rennen of rent helemaal niet. Dit werkte eerst prima sinds paar dagen niet. Aparte is dat de stick zelf prima werkt. Dus links rechts boven onder en indrukken, geen probleem, alleen het rennen met cod werkt dus niet..

Getest met andere controller geen probleem. Zou ik de kapotte controller hiervoor kunnen sturen naar sony?
L3 is dus kapot, zeker opsturen!

[ Voor 43% gewijzigd door On_E op 23-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

On_E schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Ik kon het serienummer amper nog ontcijferen, die sticker is half weg.

Heb nog helemaal geen bevestiging gehad ook van ontvangst van mijn controller, hoe lang duurt dat normaal gesproken?

[...]

L3 is dus kapot, zeker opsturen!
Ja, kan kloppen idd. Het is wat trager allemaal. bij mij was het 8 dagen ongeveer tussen verzenden en terugkrijgen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Denko schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Ja, kan kloppen idd. Het is wat trager allemaal. bij mij was het 8 dagen ongeveer tussen verzenden en terugkrijgen
Maar kreeg je een bevestiging dat je controller bij dat depot aan was gekomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

On_E schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Maar kreeg je een bevestiging dat je controller bij dat depot aan was gekomen? :)
Ja, klopt. maar kwam op dinsdag bij hun aan, kreeg donderdag pas melding dat ie aan was gekomen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Denko schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Ja, klopt. maar kwam op dinsdag bij hun aan, kreeg donderdag pas melding dat ie aan was gekomen
Okee bedankt voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233579

Zoals velen heb ik ook problemen met de PS4 (disc uitwerpen). Nu heb ik deze gekocht in december 2014.

Is het verstandig om dit probleem te melden bij Sony zelf of bij de Mediamarkt qua ruilen/repareren?
Vind het namelijk erg vervelend om straks mijn PS4 een maand kwijt te zijn ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 233579 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:27:
Zoals velen heb ik ook problemen met de PS4 (disc uitwerpen). Nu heb ik deze gekocht in december 2014.

Is het verstandig om dit probleem te melden bij Sony zelf of bij de Mediamarkt qua ruilen/repareren?
Vind het namelijk erg vervelend om straks mijn PS4 een maand kwijt te zijn ofzo :/
Sony zal je in eerste instantie een mailtje sturen ''met de oplossing'' maar daar heb je niks aan. (die werkt maar tijdelijk)

Je kunt m zelf openmaken en de ''eject-schroef'' vaster draaien, voor veel mensen heeft dit definitief geholpen en je garantie verloopt niet :

https://support.us.playst...nually-eject-a-stuck-disc

(deze uitleg gaat over hoe je die schroef kunt draaien om een disc eruit te krijgen maar je kunt hier goed zien waar het om gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233579

Bedankt voor je antwoord.

Mijn disc wordt alleen soms automatisch eruit gegooid (dus een iets ander probleem als in de oplossing). Maakt dit uit of niet?

En is het zeker dat je garantie niet verloopt (of zijn dit antwoorden die Sony zelf heeft beschreven)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:36
Heb een probleem met mijn ps4. Woensdag werkt die nog perfect. Zet hem gister aan en hij brand wel (eerst blauw, daarna wit) maar krijg geen beeld.

Heb andere kabels geprobeerd. En een andere tv. Geen resultaat.

Öok geprobeerd in de veilige modus op te starten maar geen resultaat.

Herkennen jullie dit probleem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://www.google.nl/#q=no+picture+ps4

Hopen voor je dat hier de oplossing bij zit , anders even contact opnemen met PlayStation support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 16:00
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:35:

Precies dit probleem heb ik ook, dan stop je gewoon met lopen... erg vervelend. Gewoon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 06:58:
[...]

https://www.google.nl/#q=no+picture+ps4

Hopen voor je dat hier de oplossing bij zit , anders even contact opnemen met PlayStation support.
Kom er nog niet uit, bel maandag sony wel. Kijken wat ze zeggen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
weet iemand hoe je de trilfunctie kunt testen? dan dat op de ps4 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jakz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:00:
Ik heb de optie om die functie te testen nog niet gevonden op de PS4.

Misschien kun je een spel / demo gebruiken voor de trilfunctie test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
tjah maar welke haha. FIFA heeft bijna geen trillingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
jakz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:00:
Playroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 233579 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:23:
Bedankt voor je antwoord.

Mijn disc wordt alleen soms automatisch eruit gegooid (dus een iets ander probleem als in de oplossing). Maakt dit uit of niet?

En is het zeker dat je garantie niet verloopt (of zijn dit antwoorden die Sony zelf heeft beschreven)?
Ja dat bedoelde ik al, deze oplossing is om een disc uit je PS4 te krijgen als je PS4 dood is maar het ging er vooral om dat je weet om welk schroefje het gaat.

En ja dit is een uitleg van Sony zelf en je garantie verloopt zeker niet. Alleen moet je die schroef dus vast(er) draaien terwijl in de uitleg de schroef de andere kant op wordt gedraaid om de disc eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Helaas ben ik in dit topic beland, maar kan met bijna geen mogelijkheid contact gegevens vinden van Sony.

Help anyone? :-D

Mijn Issue:

Mijn PS4 laad geen discs meer in, hij blijft hem wel proberen in te lezen, maar spuugt hem daarna uit en slikt hem weer in.

Iemand een fix? of een contact naar Sony ?

[ Voor 42% gewijzigd door Hoolz14 op 26-01-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Erg vervelend. Weet niet of je in dit topic al hebt gezocht, maar er zijn hier een paar meldingen van PS4 bezitters waarvan de discs uitgespuugd werden. Oplossing was o.a. de stroom eraf halen en de powerknop in te drukken. Zie ook
MisterMichel schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:26:
Van dat piepen in uit-stand heb ik ondertussen ook een paar keer last van gehad. Daarbij kwam de disc die erin zat ook meteen uit. De disc wordt daarna ook niet meer door de speler geaccepteerd.
Na wat googlen ben ik er achter gekomen dat de 'remedie' hiervoor is om de PS4 uit te zetten, de stroomkabel los te koppelen en daarna een paar keer op de aan/uit knop te drukken op je PS4. Je zult dan nog minstens 1x een piepje horen. Als gevolg verdwijnt de rest-stroom uit de PS4.
Zodra je geen piepjes meer hoort, stroomkabel weer erin, PS4 aan en de disc wordt weer geaccepteerd.
Mocht dat allemaal niet helpen dan vind je hier de contactgegevens van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik bel net voor mijn PS4, die geeft geen beeld. Ik het serienummer doorgeven, vertellen ze me doodleuk bij Sony dat er geen garantie meer op zit.

Serieus....

Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik moet nu contact opnemen met de winkel waar die gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Mars18 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:45:
Ik bel net voor mijn PS4, die geeft geen beeld. Ik het serienummer doorgeven, vertellen ze me doodleuk bij Sony dat er geen garantie meer op zit.

Serieus....

Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik moet nu contact opnemen met de winkel waar die gekocht is.
Dat is wel mooi voor een systeem dat nog geen 2 jaar bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
De wettelijke garantieperiode in Europa
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Voorbeeld
Van een wasmachine mag u verwachten dat die een langere tijd meegaat dan een paar schoenen voor uw kind. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds rechten. U kunt dan nog teruggaan naar de verkoper. Hij moet u een goede oplossing bieden.

Bron: www.consuwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:54
Garantie gaat altijd via de winkelier. Niet via de fabrikant. Als de fabrikant het wil doen dan is dit een service van ze. Ze zijn dit niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:50
Als de linker stick terug beweegt naar het midden dan maakt ie de helft van de tijd een klik geluidje. Redelijk irritant, maar niet erg genoeg om hem een week te missen. Heeft iemand anders hier last van gehad? Gaat het over? Beetje zonde dat dit na 3 weken al gebeurd is.

[ Voor 108% gewijzigd door Mithrildor op 28-01-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
.Maarten schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:44:
Garantie gaat altijd via de winkelier. Niet via de fabrikant. Als de fabrikant het wil doen dan is dit een service van ze. Ze zijn dit niet verplicht.
Oke, bol.com gaat hem nu doorsturen naar sony.
ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hehe nu wel een nieuwe controller ontvangen,had eerst een gebruikte teruggekregen waar de trilfunctie niet werkte.Dus mocht je zoiets overkomen gewoon terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging gekregen van Sony terwijl mijn controller daar al 1,5 week zou moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:52:
Ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging gekregen van Sony terwijl mijn controller daar al 1,5 week zou moeten zijn....
Het kan zeker 5 werkdagen duren voordat je die Email ontvangt is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:02:
[...]

Het kan zeker 5 werkdagen duren voordat je die Email ontvangt is mijn ervaring.
Het is inmiddels werkdag 7, vandaar.
Maar ik wacht het nog even af voor ik ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:54
Vorige week controller met gescheurde stick aangemeld en retourformulier geprint, maar nog niet verzonden... Vind ik vanmorgen een niet-thuis briefje van Postnl voor het ophalen van een pakket?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 21:24
On_E schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:52:
Kreeg ik ook niet. Was ineens een pakketje aan de deur met een nieuwe controller.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HertogJack schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:51:
[...]

Kreeg ik ook niet. Was ineens een pakketje aan de deur met een nieuwe controller.
Ah ok, nou hopelijk krijg ik dan ook snel een pakketje met nieuwe controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:23:
[...]

Ah ok, nou hopelijk krijg ik dan ook snel een pakketje met nieuwe controller. ;)
Gister een "nieuwe" controller gekregen nadat ik een gescheurde had opgestuurd.
Hij ziet er best nieuw uit, echter zitten er geen plakkers over het d-pad, wat bij een echt nieuwe wel zo is.

Denk dat die gebruikt is, maar maakt mij niets uit.

Zaterdag de PS4 opgestuurd naar Bol.com, ben benieuwd wanneer ik een nieuwe terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Hij ziet er best nieuw uit, echter zitten er geen plakkers over het d-pad, wat bij een echt nieuwe wel zo is.
Ik heb 2 controllers moeten opsturen en maar bij eentje die ik terug kreeg zaten die plasticjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Denk dat die gebruikt is, maar maakt mij niets uit.

Zaterdag de PS4 opgestuurd naar Bol.com, ben benieuwd wanneer ik een nieuwe terug krijg.
Wanneer had jij hem opgestuurd dan? Ik vandaag precies 2 weken geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:13:
[...]

Wanneer had jij hem opgestuurd dan? Ik vandaag precies 2 weken geleden...
Tussen 20 en 26 januari. Zaterdag was die al geleverd bij de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:19:
[...]

Tussen 20 en 26 januari. Zaterdag was die al geleverd bij de buren.
Hmmm, nou ja ik wacht deze week nog af en dan ga ik maar eens bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:27:
[...]

Hmmm, nou ja ik wacht deze week nog af en dan ga ik maar eens bellen..
Verstandig ja. Ik ga de volgende maar weer insturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13:39
Wacht al 2,5 week op mijn nieuwe PS4 controller. Hij is netjes aangekomen daar, maar echt opschieten doen ze niet.
Hoe moeilijk kan het zijn. Je ontvangt een controller, je controleert deze. Voert wat administratieve handelingen uit en stuurt een nieuwe op. Ik snap dat het bij een grotere organisatie wat langer duurt (al is dat geen excuus), maar binnen vijf dagen moet dit proces toch te voltooien zijn...

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 19:25
steefje schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:37:
Wacht al 2,5 week op mijn nieuwe PS4 controller. Hij is netjes aangekomen daar, maar echt opschieten doen ze niet.
Hoe moeilijk kan het zijn. Je ontvangt een controller, je controleert deze. Voert wat administratieve handelingen uit en stuurt een nieuwe op. Ik snap dat het bij een grotere organisatie wat langer duurt (al is dat geen excuus), maar binnen vijf dagen moet dit proces toch te voltooien zijn...
Klopt... Zo lang duurde het bij mij ook toen ik de eerste controller opstuurde. Binnenkort ga ik ook de 2e opsturen maar hoop dat ik niet lang hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Nou je krijgt niet altijd een nieuwe,soms zit er een gerepareerde bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Refurbished inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jij hebt blijkbaar nog een bevestiging van ontvangst gekregen, ik helemaal niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

-hopsa- schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:01:
Vorige week controller met gescheurde stick aangemeld en retourformulier geprint, maar nog niet verzonden... Vind ik vanmorgen een niet-thuis briefje van Postnl voor het ophalen van een pakket?!
Jow dat is lekker duidelijk he. Ik had de postbode aan de deur staan, die kwam een pakketje halen. Ik zei dat ik wel de barcode had uitgeprint, maar nog geen doosje had. Daar kon ze dus niets mee. Zelf nog een doosje gehaald en via postkantoor opgestuurd. PostNL kan iig nog niets vinden op dit moment.....
Ben benieuwd hoeveel weken het duurt. Controller was perfect op bekende scheurtje in de linkerstick na.
Hoop dus een nieuwe terug te krijgen en dan moet ik de andere op gaan sturen, daar kan ik het ID nummer echter niet meer volledig van lezen....Kijken hoe ze dat aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:08:
[...]

Jow dat is lekker duidelijk he. Ik had de postbode aan de deur staan, die kwam een pakketje halen. Ik zei dat ik wel de barcode had uitgeprint, maar nog geen doosje had. Daar kon ze dus niets mee. Zelf nog een doosje gehaald en via postkantoor opgestuurd. PostNL kan iig nog niets vinden op dit moment.....
Ben benieuwd hoeveel weken het duurt. Controller was perfect op bekende scheurtje in de linkerstick na.
Hoop dus een nieuwe terug te krijgen en dan moet ik de andere op gaan sturen, daar kan ik het ID nummer echter niet meer volledig van lezen....Kijken hoe ze dat aanpakken.
Ik heb mijn serienummer ook moeten gokken hoor, die halve sticker was al verdwenen...

Echt de allerslechtste kwaliteit controller ooit als je het mij vraagt, zelfs 3rd party controllers gaan nog langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:54
Ik heb er idd nog een liggen die ik opstuur als ik een vervanger voor de eerste heb gekregen. De sticker daarvan is ook al half weg, maar gelukkig vooral de barcode en niet de cijfertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Mijn PS4 werd ook opgehaald afgelopen zaterdag.

Had net het pakketje klaar staan, en wou deze naar het postkantoor brengen.

Er was ook niets gecommuniceerd dat PostNL deze zou op komen halen.

Al met al wel blij met deze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb wel enkel een 3S code op mijn verzendbewijs staan, daarmee kun je dus niet controleren of je pakketje aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 224360 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:33:
Heb wel enkel een 3S code op mijn verzendbewijs staan, daarmee kun je dus niet controleren of je pakketje aangekomen is.
jawel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Hoolz14 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:33:
Mijn PS4 werd ook opgehaald afgelopen zaterdag.

Had net het pakketje klaar staan, en wou deze naar het postkantoor brengen.

Er was ook niets gecommuniceerd dat PostNL deze zou op komen halen.

Al met al wel blij met deze service.
Momenteel is de status op postnl nogs teeds niet geupdate.

Iemand hier ervaring mee hoelang het pakket onderweg is?

Het pakket is afgelopen Zaterdag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
@Hoolz14; bij mij duurde dit een week.

Gisteren voor de 3e keer gebeld met Sony. Of er al meer nieuws was omdat mijn controller nu al bijna 3 weken weg is. Fijn dat zo'n jongen aan de helpdesk er ook niets mee kan. "Ja we doen ons best, maar het is enorm druk momenteel. Er komen dagelijks honderdduizenden controllers binnen" Als dat zo is dan is er volgens mij iets goeds verkeerd en betekent dit dat binnen een paar weken iedereen zijn controller een keer moet hebben opgestuurd.

Anyway; ik kan me echt niet voorstellen waarom dit zo lang moet duren. Zo ingewikkeld kan het niet zijn. Ontvangen, controleren, nieuwe opsturen. Met wat administratie erbij...max een week. Helaas niet bij Sony.

[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 05-02-2015 10:00 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

En vandaag ineens een refurbished controller ontvangen van Sony.

Doosje kan ik mooi gebruiken voor mijn andere kapotte controller die ik komende week maar op ga sturen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Net contact gehad met PostNL, en die geven aan dat het pakketje nog in sortering is.

Ook geeft ze aan om nogmaals contact te leggen met Sony omdat er iets is met het antwoordnummer etc.

Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring heeft en dit op dezelfde manier is gegaan:

* Pakket is zaterdag bij mij thuis opgehaald
* Postbode schrijft een 3S code uit en overhandigd deze aan mij
* In mijn PostNL account staat een andere 3S code dan de postbode mij gegeven heeft.
* Nu op Donderdag geeft een medewerkster van PostNL aan dat het pakket nog in sortering is.
* Ook geeft zij aan om met Sony contact op te nemen m.b.t. adres gegevens, omdat hun meerdere adressen in hun systeem hebben staan?

Moet ik nog even afwachten, om te kijken of er als nog een update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is dit voor iets belachelijks van Sony.

Ps4 is opgestuurd naar Bol.com en die gingen het doorzetten naar Sony.

Nu krijg ik een mail terug:

De reparatie is niet gratis
Reparatieomschrijving: De garantietermijn op dit artikel is 12 maanden.

Repareren kost 241 euro. Wat is dit nou voor service....
Er staat ook niet bij wat er kapot is

Update
Bol.com geeft me gelijk, en gaan het voor me uitzoeken en willen het ook oplossen. gelukkig maar.

[ Voor 23% gewijzigd door Mars18 op 05-02-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Hoolz14 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:03:
Net contact gehad met PostNL, en die geven aan dat het pakketje nog in sortering is.

Ook geeft ze aan om nogmaals contact te leggen met Sony omdat er iets is met het antwoordnummer etc.

Graag zou ik willen weten of iemand hier ervaring heeft en dit op dezelfde manier is gegaan:

* Pakket is zaterdag bij mij thuis opgehaald
* Postbode schrijft een 3S code uit en overhandigd deze aan mij
* In mijn PostNL account staat een andere 3S code dan de postbode mij gegeven heeft.
* Nu op Donderdag geeft een medewerkster van PostNL aan dat het pakket nog in sortering is.
* Ook geeft zij aan om met Sony contact op te nemen m.b.t. adres gegevens, omdat hun meerdere adressen in hun systeem hebben staan?

Moet ik nog even afwachten, om te kijken of er als nog een update komt?
Nog steeds geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:30:
En vandaag ineens een refurbished controller ontvangen van Sony.

Doosje kan ik mooi gebruiken voor mijn andere kapotte controller die ik komende week maar op ga sturen. :P
Net gebeld voor mijn 3e controller kan hem opsturen. Vind het zo onzin dat ze vragen wanneer de ps4 gekocht is, kan toch ook een controller los kopen (wat ik ook al vaak gedaan heb)

Het zou 15 dagen duren, vertelde ze me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik hoop het voor je, maar reken er maar niet op

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
steefje schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:23:
Ik hoop het voor je, maar reken er maar niet op
Ik merk trouwens dat vrijwel alleen de controllers met serienummer 111xxxx afscheuren, denk dat dit de begincontrollers zijn.

Tegenwoordig heb je controllers met nummer 113xxxx die wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hoppa, 1 week nadat ik een vervangende controller van Sony heb gehad is deze ook kapot gegaan, de R2 knop werkt niet meer... :')

Inclusief deze vervangende controller dus al 5 controllers met problemen, in iets meer dan een jaar tijd....

[ Voor 31% gewijzigd door On_E op 11-02-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:10:
Hoppa, 1 week nadat ik een vervangende controller van Sony heb gehad is deze ook kapot gegaan, de R2 knop werkt niet meer... :')

Inclusief deze vervangende controller dus al 5 controllers met problemen, in iets meer dan een jaar tijd....
Wat zijn de 1e 3 nummers van de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Wat zijn de 1e 3 nummers van de achterkant?
Dat zou ik thuis even na moeten kijken, zit op werk nu.
Heb wel al naar Sony gebeld en zij spraken over ''pech'' :')
Ik mag hem weer opsturen....

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 11-02-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
On_E schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:29:
[...]

Dat zou ik thuis even na moeten kijken, zit op werk nu.
Heb wel al naar Sony gebeld en zij spraken over ''pech'' :')
Ik mag hem weer opsturen....
Ik moet er nog 4 opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker constructief dat je ook meldt hoe dat volgens jou mogelijk is.

Krijg in ieder geval wel gegevens als ik mijn eigen postcode (!) invul. Staat dat het inderdaad een afhaalpakketje is. Echter heb ik deze alsnog zelf verzonden via het postkantoor. De status blijft dus bij PostNL onbekend, en Sony hoor je niets van. Gezien je sowieso gemiddeld 3 weken moet wachten doen we dat eerst maar eens.

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Vandaag een PS4 gehaald maar ik loop tegen een raar probleem aan. Installeren ging prima en ik was zo'n 45 minuten bezig ermee totdat het beeld op zwart ging en de playstation uit. Sindsdien geeft ie bij het aanzetten alleen maar 1 piepje en verder doet ie helemaal niets. Pas als ik de stekker eruit haal perst ie er weer een piepje eruit maar daar blijft het bij. Ik kom op deze manier ook niet in Safe mode want het blijft bij een schamel piepje.
Ik terug met dat ding, 40 minuten onderweg, kom ik daar aan.... Start ie prima op en is er niets aan de hand.
Dus ik dat ding weer mee naar huis. Nu doet ie weer precies hetzelfde, in het begin kon ik nog wel een extra piepje eruit krijgen, ook het blauwe lichtje ging heel even aan. Maar nu is het weer helemaal terug bij af, 1 piepje en dan niets.

Ik heb meerdere stopcontacten geprobeerd, ook geaarde. Verder heb ik een andere stekker geprobeerd,.De eject button blijft wel consequent 2 piepjes geven, dat houdt niet op na 1 keer. Ik heb de HDD er even uit gehad om in Safe mode proberen te komen Het lijkt net of hij niet genoeg stroom krijgt om te booten of iets dergelijks. Maar waarom ging dat in de winkel dan wel goed?

Iemand nog briljante ideen? Doe ik iets verkeerd, mis ik een knopje ergens? Heb ik een statische vinger?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Probeer eens een andere hdmi kabel ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
-SaveMe- schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:07:
Probeer eens een andere hdmi kabel ?
Andere HDMI kabel geprobeerd maar geen succes. In de winkel hebben ze hem met dezelfde kabels aangesloten en dat werkte dus een verkeerde kabel kunnen we uitsluiten. Is een aansluiting op HDMI überhaupt nodig om de PS4 aan te krijgen? En MOET de tv aanstaan? Want dan heeft het testen op een geaard stopcontact in de badkamer weinig zin gehad 😁
Ik hoor nog steeds maar 1 piepje en daarna geeft ie geen krimp meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Nee, de tv hoeft niet aan te staan om de PS4 aan te zetten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:56
Om te zien of ie daadwerkelijk beeld toont is het wel handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Volgens mij is je TV verrot. En 1 piepje klopt gewoon. Denk je dat 'ie normaal 50 piepjes geeft?
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste